img
img
Toplam 28102 kayıt

Serotonin Transporter Bi- and Triallelic Genotypes and Their Relationship with Anxiety and Academic Performance: A Preliminary Study

8 8
2011 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
NEUROPSYCHOBIOLOGY

Effects of Jigsaw Cooperative Learning and Animation Techniques on Students’ Understanding of Chemical Bonding and Their Conceptions of the Particulate Nature of Matter

44 44
2013 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
JOURNAL OF SCIENCE EDUCATION AND TECHNOLOGY

EV TEMELLİ FEN ÖĞRENME ETKİNLİKLERİNE AİLE KATILIMININ BAZI DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ

0 0
2015 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Bayburt Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

Ailelerin Ortaokul Öğrencilerinin Okul Dışı Fen Öğrenme Etkinliklerine Katılım Düzeylerinin Çeşitli Değişkenlere Göre İncelenmesi

0 0
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
2nd International Congress On Vocational And Technical Sciences

FEN BİLİMLERİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ STEM ANLAYIŞLARI ÜZERİNE BİR DİSİPLİNER İNCELENME

0 0
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
2nd International Congress On Vocational And Technical Sciences

The Investigation of the Effects of Family Involvement on the Secondary School Students’ Achievements Regarding the Light Unit and Home-based Science Learning Activities

0 0
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
27th International Conference on Educational Sciences

Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Ay’ın Hareketi ve Evreleri Konusundaki İçerik Bilgileri ve Öğrenci Düşüncelerini Anlama Bilgilerinin İncelenmesi

0 0
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
27th International Conference on Educational Sciences

Fen Bilimleri Dersinin Öğretme-Öğrenme Süreçlerinde Kullanılan Geri Bildirim Türlerinin İncelenmesi

0 0
2023 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
15. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi

Ortaokul ve Lise Öğrencilerinin İnformal Öğrenme Fırsatlarının Bazı Değişkenler Bakımından İncelenmesi

0 0
2023 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
15. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi

Fen Bilimleri Öğretmen Eğitimi Araştırmalarının Bibliyometrik Analiz Yöntemiyle Değerlendirilmesi (2000-2020)

0 0
2021 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
XIV. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi

Üniversite Birinci Sınıf Öğrencilerinin Jigsaw Tekniği Hakkındaki Görüşleri

0 0
2009 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
18. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı

Işık Ünitesinin Öğretiminde Jigsaw II Tekniğinin ve Okuma Yazma Uygulama Yönteminin Etkisi

0 0
2014 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi

Öğrencilerin Termokimyadaki Konuları Tanecikli Yapıda Anlamalarına Grup Araştırması ve Jigsaw Tekniklerinin Etkisi

0 0
2009 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Eğitimde Yeni Yönelimler V, Öğrenmenin Doğası ve Değerlendirme Sempozyumu

Jigsaw Yönteminin Fen Öğretimi Laboratuar Uygulamalarında Kullanımının Üniversite Öğrencilerinin Fizik Konularındaki Başarılarına Etkisi

0 0
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
III. Ulusal Fizik Eğitimi Kongresi

The effects of using jigsaw method based on cooperative learning model in science laboratory applications

0 0
2016 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
ERPA International Congresses on Education

Aile Eğitim Materyallerinin İlkokul 3. Sınıf Öğrencilerinin Çevremizdeki Işık ve Sesler Ünitesi İle İlgili Ev Temelli Öğrenme Etkinliklerindeki Başarılarına Etkisi

0 0
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
26th International Conference on Educational Sciences (26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi)

Üniversite Kimya Öğrencilerinin Çözeltiler Konusundaki Kavram Yanılgıları ve Anlamalarına İşbirlikli Öğrenmenin ve Bilgisayar Animasyonlarının Etkileri

0 0
2007 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
I. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi

Maddenin Halleri Konusunun Mikro Düzeyde Öğretilmesinde Farklı Öğretim Tekniklerinin Etkisi

0 0
2007 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
I. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi

Çözeltiler Ünitesine Uygulanan Jigsaw ve Birlikte Öğrenme Tekniklerinin Öğrencilerin Maddenin Tanecikli Yapıda Öğrenilmesi Üzerine Etkisi

0 0
2008 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
VIII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi

Jigsaw Yönteminin Fen Öğretimi Laboratuvar Uygulamalarında Kullanımının Başarıya Etkisi

0 0
2016 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
XII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi