img
img
Toplam 27861 kayıt

İşbirlikli Öğrenme Yönteminin Genel Kimya Laboratuar Dersinin Akademik Başarısına Etkisi ve Öğrencilerin Bu Yöntem Hakkındaki Görüşleri

Aksoy, G., Doymuş, K., Karaçöp, A., Şimşek, Ü., Koç, Y. (2008) "İşbirlikli Öğrenme Yönteminin Genel Kimya Laboratuar Dersinin Akademik Başarısına Etkisi ve Öğrencilerin Bu Yöntem Hakkındaki Görüşleri", Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi, 17 (0) pp. 212-227   Aksoy, G., Doymuş, K., Karaçöp, A., Şimşek, Ü., Koç, Y. (2008) "İşbirlikli Öğrenme Yönteminin Genel Kimya Laboratuar Dersinin Akademik Başarısına Etkisi ve Öğrencilerin Bu Yöntem Hakkındaki Görüşleri", Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi, 17 (0) pp. 212-227  
2008 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi

Çözeltiler Ünitesinde Uygulanan Grup Araştirmasi Tekniğinin Öğrencilerin Maddenin Tanecikli Yapıda Anlamalarına ve Akademik Başarılarına Etkisi

Şimşek, Ü., Doymuş, K., Karaçöp, A. (2008) "Çözeltiler Ünitesinde Uygulanan Grup Araştirmasi Tekniğinin Öğrencilerin Maddenin Tanecikli Yapıda Anlamalarına ve Akademik Başarılarına Etkisi", Bayburt Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 3 (1) pp. 87-99   Şimşek, Ü., Doymuş, K., Karaçöp, A. (2008) "Çözeltiler Ünitesinde Uygulanan Grup Araştirmasi Tekniğinin Öğrencilerin Maddenin Tanecikli Yapıda Anlamalarına ve Akademik Başarılarına Etkisi", Bayburt Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 3 (1) pp. 87-99  
2008 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Bayburt Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

The Effects of Computer Animations and Cooperative Learning Methods in Micro Macro and Symbolic Level Learning of States of Matter

   Doymuş, K., Şimşek, Ü., Karaçöp, A. (2009) "The Effects of Computer Animations and Cooperative Learning Methods in Micro Macro and Symbolic Level Learning of States of Matter", EURASIAN JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH, 9 (36) pp. 109-128 [SSCI]    " data-bs-content-id="YazarBilgi-1829"> Doymuş, K., Şimşek, Ü., Karaçöp, A. (2009) "The Effects of Computer Animations and Cooperative Learning Methods in Micro Macro and Symbolic Level Learning of States of Matter", EURASIAN JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH, 9 (36) pp. 109-128 [SSCI]     Doymuş, K., Şimşek, Ü., Karaçöp, A. (2009) "The Effects of Computer Animations and Cooperative Learning Methods in Micro Macro and Symbolic Level Learning of States of Matter", EURASIAN JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH, 9 (36) pp. 109-128 [SSCI]    
2009 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
EURASIAN JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH

Üniversite Öğrencilerinin Elektrokimya Konusundaki Kavramları Anlamalarına Jigsaw ve Bilgisayar Animasyonları Tekniklerinin Etkisi

  Doymuş, K., Karaçöp, A., Şimşek, Ü., Çetin, A. (2010) "Üniversite Öğrencilerinin Elektrokimya Konusundaki Kavramları Anlamalarına Jigsaw ve Bilgisayar Animasyonları Tekniklerinin Etkisi", KASTAMONU EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 18 (2) pp. 432-448 [TR Dizin]   " data-bs-content-id="YazarBilgi-1830"> Doymuş, K., Karaçöp, A., Şimşek, Ü., Çetin, A. (2010) "Üniversite Öğrencilerinin Elektrokimya Konusundaki Kavramları Anlamalarına Jigsaw ve Bilgisayar Animasyonları Tekniklerinin Etkisi", KASTAMONU EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 18 (2) pp. 432-448 [TR Dizin]    Doymuş, K., Karaçöp, A., Şimşek, Ü., Çetin, A. (2010) "Üniversite Öğrencilerinin Elektrokimya Konusundaki Kavramları Anlamalarına Jigsaw ve Bilgisayar Animasyonları Tekniklerinin Etkisi", KASTAMONU EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 18 (2) pp. 432-448 [TR Dizin]   
2010 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
KASTAMONU EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ

İlköğretim 7 Sınıf Fen Ve Teknoloji Dersinde Jigsaw Tekniğinin Uygulanması Ve Bu Teknik Hakkındaki Öğrenci Görüşleri

  Çetin, A., Emre, U., Doymuş, K., Karaçöp, A. (2010) "İlköğretim 7 Sınıf Fen Ve Teknoloji Dersinde Jigsaw Tekniğinin Uygulanması Ve Bu Teknik Hakkındaki Öğrenci Görüşleri", ERZİNCAN EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 12 (1) pp. 75-90 [TR Dizin]   " data-bs-content-id="YazarBilgi-1831"> Çetin, A., Emre, U., Doymuş, K., Karaçöp, A. (2010) "İlköğretim 7 Sınıf Fen Ve Teknoloji Dersinde Jigsaw Tekniğinin Uygulanması Ve Bu Teknik Hakkındaki Öğrenci Görüşleri", ERZİNCAN EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 12 (1) pp. 75-90 [TR Dizin]    Çetin, A., Emre, U., Doymuş, K., Karaçöp, A. (2010) "İlköğretim 7 Sınıf Fen Ve Teknoloji Dersinde Jigsaw Tekniğinin Uygulanması Ve Bu Teknik Hakkındaki Öğrenci Görüşleri", ERZİNCAN EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 12 (1) pp. 75-90 [TR Dizin]   
2010 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
ERZİNCAN EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ

The Effects of Two Cooperative Learning Strategies on the Teaching and Learning of the Topics of Chemical Kinetics

  Koç, Y., Doymuş, K., Karaçöp, A., Şimşek, Ü. (2010) "The Effects of Two Cooperative Learning Strategies on the Teaching and Learning of the Topics of Chemical Kinetics", TÜRK FEN EĞİTİMİ DERGİSİ, 7 (2) pp. 52-65 [TR Dizin]   " data-bs-content-id="YazarBilgi-1832"> Koç, Y., Doymuş, K., Karaçöp, A., Şimşek, Ü. (2010) "The Effects of Two Cooperative Learning Strategies on the Teaching and Learning of the Topics of Chemical Kinetics", TÜRK FEN EĞİTİMİ DERGİSİ, 7 (2) pp. 52-65 [TR Dizin]    Koç, Y., Doymuş, K., Karaçöp, A., Şimşek, Ü. (2010) "The Effects of Two Cooperative Learning Strategies on the Teaching and Learning of the Topics of Chemical Kinetics", TÜRK FEN EĞİTİMİ DERGİSİ, 7 (2) pp. 52-65 [TR Dizin]   
2010 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
TÜRK FEN EĞİTİMİ DERGİSİ

Fen ve Teknoloji Dersinin Öğretiminde Jigsaw Tekniğinin Etkisi ve Bu Teknik Hakkındaki Öğrenci Görüşleri

  Kübra, Ö., Erkol, M., Çetin, A., Doymuş, K., Karaçöp, A. (2010) "Fen ve Teknoloji Dersinin Öğretiminde Jigsaw Tekniğinin Etkisi ve Bu Teknik Hakkındaki Öğrenci Görüşleri", Erzincan Eğitim Fakültesi Dergisi, 12 (2) pp. 209-225 [TR Dizin]   " data-bs-content-id="YazarBilgi-1833"> Kübra, Ö., Erkol, M., Çetin, A., Doymuş, K., Karaçöp, A. (2010) "Fen ve Teknoloji Dersinin Öğretiminde Jigsaw Tekniğinin Etkisi ve Bu Teknik Hakkındaki Öğrenci Görüşleri", Erzincan Eğitim Fakültesi Dergisi, 12 (2) pp. 209-225 [TR Dizin]    Kübra, Ö., Erkol, M., Çetin, A., Doymuş, K., Karaçöp, A. (2010) "Fen ve Teknoloji Dersinin Öğretiminde Jigsaw Tekniğinin Etkisi ve Bu Teknik Hakkındaki Öğrenci Görüşleri", Erzincan Eğitim Fakültesi Dergisi, 12 (2) pp. 209-225 [TR Dizin]   
2010 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Erzincan Eğitim Fakültesi Dergisi

Serotonin Transporter Bi- and Triallelic Genotypes and Their Relationship with Anxiety and Academic Performance: A Preliminary Study

Link DOI     Calapoğlu, M., Calapoğlu, N.Ş., Karaçöp, A., Soyöz, M., Elyıldırım, Ü.Y., Avşaroğlu, S. (2011) "Serotonin Transporter Bi- and Triallelic Genotypes and Their Relationship with Anxiety and Academic Performance: A Preliminary Study", NEUROPSYCHOBIOLOGY, 63 (2) pp. 103-111 [SCI] Link DOI    " data-bs-content-id="YazarBilgi-1834"> Calapoğlu, M., Calapoğlu, N.Ş., Karaçöp, A., Soyöz, M., Elyıldırım, Ü.Y., Avşaroğlu, S. (2011) "Serotonin Transporter Bi- and Triallelic Genotypes and Their Relationship with Anxiety and Academic Performance: A Preliminary Study", NEUROPSYCHOBIOLOGY, 63 (2) pp. 103-111 [SCI] Link DOI     Calapoğlu, M., Calapoğlu, N.Ş., Karaçöp, A., Soyöz, M., Elyıldırım, Ü.Y., Avşaroğlu, S. (2011) "Serotonin Transporter Bi- and Triallelic Genotypes and Their Relationship with Anxiety and Academic Performance: A Preliminary Study", NEUROPSYCHOBIOLOGY, 63 (2) pp. 103-111 [SCI] Link DOI    
2011 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
NEUROPSYCHOBIOLOGY

Effects of Jigsaw Cooperative Learning and Animation Techniques on Students’ Understanding of Chemical Bonding and Their Conceptions of the Particulate Nature of Matter

Link DOI    Karaçöp, A., Doymuş, K. (2013) "Effects of Jigsaw Cooperative Learning and Animation Techniques on Students’ Understanding of Chemical Bonding and Their Conceptions of the Particulate Nature of Matter", JOURNAL OF SCIENCE EDUCATION AND TECHNOLOGY, 22 (2) pp. 186-203 [SSCI] Link DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-1835"> Karaçöp, A., Doymuş, K. (2013) "Effects of Jigsaw Cooperative Learning and Animation Techniques on Students’ Understanding of Chemical Bonding and Their Conceptions of the Particulate Nature of Matter", JOURNAL OF SCIENCE EDUCATION AND TECHNOLOGY, 22 (2) pp. 186-203 [SSCI] Link DOI    Karaçöp, A., Doymuş, K. (2013) "Effects of Jigsaw Cooperative Learning and Animation Techniques on Students’ Understanding of Chemical Bonding and Their Conceptions of the Particulate Nature of Matter", JOURNAL OF SCIENCE EDUCATION AND TECHNOLOGY, 22 (2) pp. 186-203 [SSCI] Link DOI   
2013 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
JOURNAL OF SCIENCE EDUCATION AND TECHNOLOGY

EV TEMELLİ FEN ÖĞRENME ETKİNLİKLERİNE AİLE KATILIMININ BAZI DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ

Link   Aksu, F.F., Karaçöp, A. (2015) "EV TEMELLİ FEN ÖĞRENME ETKİNLİKLERİNE AİLE KATILIMININ BAZI DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ", Bayburt Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 10 (1) pp. 154-179 Link  " data-bs-content-id="YazarBilgi-1836"> Aksu, F.F., Karaçöp, A. (2015) "EV TEMELLİ FEN ÖĞRENME ETKİNLİKLERİNE AİLE KATILIMININ BAZI DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ", Bayburt Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 10 (1) pp. 154-179 Link   Aksu, F.F., Karaçöp, A. (2015) "EV TEMELLİ FEN ÖĞRENME ETKİNLİKLERİNE AİLE KATILIMININ BAZI DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ", Bayburt Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 10 (1) pp. 154-179 Link  
2015 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Bayburt Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

Ailelerin Ortaokul Öğrencilerinin Okul Dışı Fen Öğrenme Etkinliklerine Katılım Düzeylerinin Çeşitli Değişkenlere Göre İncelenmesi

Karaçöp, A., İnaltekin, T. (2018) "Ailelerin Ortaokul Öğrencilerinin Okul Dışı Fen Öğrenme Etkinliklerine Katılım Düzeylerinin Çeşitli Değişkenlere Göre İncelenmesi", 2nd International Congress On Vocational And Technical Sciences , (pp. 48), Batum, Gürcistan, (Mayıs 2018 Karaçöp, A., İnaltekin, T. (2018) "Ailelerin Ortaokul Öğrencilerinin Okul Dışı Fen Öğrenme Etkinliklerine Katılım Düzeylerinin Çeşitli Değişkenlere Göre İncelenmesi", 2nd International Congress On Vocational And Technical Sciences , (pp. 48), Batum, Gürcistan, (Mayıs 2018
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
2nd International Congress On Vocational And Technical Sciences

FEN BİLİMLERİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ STEM ANLAYIŞLARI ÜZERİNE BİR DİSİPLİNER İNCELENME

İnaltekin, T., Karaçöp, A. (2018) "FEN BİLİMLERİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ STEM ANLAYIŞLARI ÜZERİNE BİR DİSİPLİNER İNCELENME", 2nd International Congress On Vocational And Technical Sciences , (pp. 55), Batum, Gürcistan, (Mayıs 2018 İnaltekin, T., Karaçöp, A. (2018) "FEN BİLİMLERİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ STEM ANLAYIŞLARI ÜZERİNE BİR DİSİPLİNER İNCELENME", 2nd International Congress On Vocational And Technical Sciences , (pp. 55), Batum, Gürcistan, (Mayıs 2018
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
2nd International Congress On Vocational And Technical Sciences

The Investigation of the Effects of Family Involvement on the Secondary School Students’ Achievements Regarding the Light Unit and Home-based Science Learning Activities

Murat, İ., Karaçöp, A., İnaltekin, T. (2018) "The Investigation of the Effects of Family Involvement on the Secondary School Students’ Achievements Regarding the Light Unit and Home-based Science Learning Activities", 27th International Conference on Educational Sciences , (pp. 2150-2152), Antalya, Türkiye, (Nisan 2018 Murat, İ., Karaçöp, A., İnaltekin, T. (2018) "The Investigation of the Effects of Family Involvement on the Secondary School Students’ Achievements Regarding the Light Unit and Home-based Science Learning Activities", 27th International Conference on Educational Sciences , (pp. 2150-2152), Antalya, Türkiye, (Nisan 2018
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
27th International Conference on Educational Sciences

Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Ay’ın Hareketi ve Evreleri Konusundaki İçerik Bilgileri ve Öğrenci Düşüncelerini Anlama Bilgilerinin İncelenmesi

İnaltekin, T., Karaçöp, A., Akçay, H. (2018) "Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Ay’ın Hareketi ve Evreleri Konusundaki İçerik Bilgileri ve Öğrenci Düşüncelerini Anlama Bilgilerinin İncelenmesi", 27th International Conference on Educational Sciences , Antalya, Türkiye, (Nisan 2018 İnaltekin, T., Karaçöp, A., Akçay, H. (2018) "Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Ay’ın Hareketi ve Evreleri Konusundaki İçerik Bilgileri ve Öğrenci Düşüncelerini Anlama Bilgilerinin İncelenmesi", 27th International Conference on Educational Sciences , Antalya, Türkiye, (Nisan 2018
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
27th International Conference on Educational Sciences

Fen Bilimleri Dersinin Öğretme-Öğrenme Süreçlerinde Kullanılan Geri Bildirim Türlerinin İncelenmesi

Saraç, Ş., Karaçöp, A. (2023) "Fen Bilimleri Dersinin Öğretme-Öğrenme Süreçlerinde Kullanılan Geri Bildirim Türlerinin İncelenmesi", 15. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , (pp. 195), Kars, Türkiye, (Ekim 2023 Saraç, Ş., Karaçöp, A. (2023) "Fen Bilimleri Dersinin Öğretme-Öğrenme Süreçlerinde Kullanılan Geri Bildirim Türlerinin İncelenmesi", 15. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , (pp. 195), Kars, Türkiye, (Ekim 2023
2023 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
15. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi

Ortaokul ve Lise Öğrencilerinin İnformal Öğrenme Fırsatlarının Bazı Değişkenler Bakımından İncelenmesi

Karaçöp, A., İnaltekin, T. (2023) "Ortaokul ve Lise Öğrencilerinin İnformal Öğrenme Fırsatlarının Bazı Değişkenler Bakımından İncelenmesi", 15. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , (pp. 146), Kars, Türkiye, (Ekim 2023 Karaçöp, A., İnaltekin, T. (2023) "Ortaokul ve Lise Öğrencilerinin İnformal Öğrenme Fırsatlarının Bazı Değişkenler Bakımından İncelenmesi", 15. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , (pp. 146), Kars, Türkiye, (Ekim 2023
2023 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
15. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi

Fen Bilimleri Öğretmen Eğitimi Araştırmalarının Bibliyometrik Analiz Yöntemiyle Değerlendirilmesi (2000-2020)

Karaçöp, A., İnaltekin, T. (2021) "Fen Bilimleri Öğretmen Eğitimi Araştırmalarının Bibliyometrik Analiz Yöntemiyle Değerlendirilmesi (2000-2020)", XIV. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , (pp. 293), Burdur, Türkiye, (Mayıs 2021 Karaçöp, A., İnaltekin, T. (2021) "Fen Bilimleri Öğretmen Eğitimi Araştırmalarının Bibliyometrik Analiz Yöntemiyle Değerlendirilmesi (2000-2020)", XIV. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , (pp. 293), Burdur, Türkiye, (Mayıs 2021
2021 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
XIV. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi

Üniversite Birinci Sınıf Öğrencilerinin Jigsaw Tekniği Hakkındaki Görüşleri

Karaçöp, A., Koç, Y., Doymuş, K., Şimşek, Ü. (2009) "Üniversite Birinci Sınıf Öğrencilerinin Jigsaw Tekniği Hakkındaki Görüşleri", 18. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı , (pp. 509), İzmir, Türkiye, (Ekim 2009 Karaçöp, A., Koç, Y., Doymuş, K., Şimşek, Ü. (2009) "Üniversite Birinci Sınıf Öğrencilerinin Jigsaw Tekniği Hakkındaki Görüşleri", 18. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı , (pp. 509), İzmir, Türkiye, (Ekim 2009
2009 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
18. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı

Işık Ünitesinin Öğretiminde Jigsaw II Tekniğinin ve Okuma Yazma Uygulama Yönteminin Etkisi

Şimşek, Ü., Koç, Y., Karaçöp, A., Akar, M.S., Engin, H., Fırat, M. (2014) "Işık Ünitesinin Öğretiminde Jigsaw II Tekniğinin ve Okuma Yazma Uygulama Yönteminin Etkisi", XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , (pp. 441-442), Adana, Türkiye, (Eylül 2014 Şimşek, Ü., Koç, Y., Karaçöp, A., Akar, M.S., Engin, H., Fırat, M. (2014) "Işık Ünitesinin Öğretiminde Jigsaw II Tekniğinin ve Okuma Yazma Uygulama Yönteminin Etkisi", XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , (pp. 441-442), Adana, Türkiye, (Eylül 2014
2014 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi

Öğrencilerin Termokimyadaki Konuları Tanecikli Yapıda Anlamalarına Grup Araştırması ve Jigsaw Tekniklerinin Etkisi

Karaçöp, A., Doymuş, K., Koç, Y. (2009) "Öğrencilerin Termokimyadaki Konuları Tanecikli Yapıda Anlamalarına Grup Araştırması ve Jigsaw Tekniklerinin Etkisi", Eğitimde Yeni Yönelimler V, Öğrenmenin Doğası ve Değerlendirme Sempozyumu , (pp. 298-302), İzmir, Türkiye, (Nisan 2009 Karaçöp, A., Doymuş, K., Koç, Y. (2009) "Öğrencilerin Termokimyadaki Konuları Tanecikli Yapıda Anlamalarına Grup Araştırması ve Jigsaw Tekniklerinin Etkisi", Eğitimde Yeni Yönelimler V, Öğrenmenin Doğası ve Değerlendirme Sempozyumu , (pp. 298-302), İzmir, Türkiye, (Nisan 2009
2009 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Eğitimde Yeni Yönelimler V, Öğrenmenin Doğası ve Değerlendirme Sempozyumu