img
img
Toplam 27733 kayıt

Öğrencilerinin Ev Temelli Fen Öğrenme Etkinliklerine Aile Katılımı

Link DOI    Aksu, F.F., KARAÇÖP, A. (2015) "Öğrencilerinin Ev Temelli Fen Öğrenme Etkinliklerine Aile Katılımı", Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 17 (2) pp. 456-476 [TR Dizin] Link DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-1816"> Aksu, F.F., KARAÇÖP, A. (2015) "Öğrencilerinin Ev Temelli Fen Öğrenme Etkinliklerine Aile Katılımı", Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 17 (2) pp. 456-476 [TR Dizin] Link DOI    Aksu, F.F., KARAÇÖP, A. (2015) "Öğrencilerinin Ev Temelli Fen Öğrenme Etkinliklerine Aile Katılımı", Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 17 (2) pp. 456-476 [TR Dizin] Link DOI   
2015 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

İşbirlikli Öğrenmenin İki Farklı Tekniğinin Öğrencilerin Kimyasal Denge Konusundaki Akademik Başarılarına Etkisi

Şimşek, Ü., Doymuş, K., Çetin, A., KARAÇÖP, A. (2009) "İşbirlikli Öğrenmenin İki Farklı Tekniğinin Öğrencilerin Kimyasal Denge Konusundaki Akademik Başarılarına Etkisi", Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi, 29 (3) pp. 763-791   Şimşek, Ü., Doymuş, K., Çetin, A., KARAÇÖP, A. (2009) "İşbirlikli Öğrenmenin İki Farklı Tekniğinin Öğrencilerin Kimyasal Denge Konusundaki Akademik Başarılarına Etkisi", Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi, 29 (3) pp. 763-791  
2009 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi

İşbirlikli Öğrenme Yönteminin İlköğretim Öğrencilerinin Akademik Başarılarına ve Fene Olan Tutumlarına Etkileri

Gök, Ö., Çetin, A., Doymuş, K., KARAÇÖP, A. (2009) "İşbirlikli Öğrenme Yönteminin İlköğretim Öğrencilerinin Akademik Başarılarına ve Fene Olan Tutumlarına Etkileri", GAZİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 29 (1) pp. 193-209   Gök, Ö., Çetin, A., Doymuş, K., KARAÇÖP, A. (2009) "İşbirlikli Öğrenme Yönteminin İlköğretim Öğrencilerinin Akademik Başarılarına ve Fene Olan Tutumlarına Etkileri", GAZİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 29 (1) pp. 193-209  
2009 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
GAZİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ

Yükseköğretimde Eğitim Gören Öğrencilerin Demokratik Tutumlarına Jigsaw ve Birlikte Öğrenme Tekniklerinin Etkisi

  Şimşek, U., Doymuş, K., KARAÇÖP, A. (2009) "Yükseköğretimde Eğitim Gören Öğrencilerin Demokratik Tutumlarına Jigsaw ve Birlikte Öğrenme Tekniklerinin Etkisi", Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 13 (1) pp. 167-176 [TR Dizin]   " data-bs-content-id="YazarBilgi-1819"> Şimşek, U., Doymuş, K., KARAÇÖP, A. (2009) "Yükseköğretimde Eğitim Gören Öğrencilerin Demokratik Tutumlarına Jigsaw ve Birlikte Öğrenme Tekniklerinin Etkisi", Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 13 (1) pp. 167-176 [TR Dizin]    Şimşek, U., Doymuş, K., KARAÇÖP, A. (2009) "Yükseköğretimde Eğitim Gören Öğrencilerin Demokratik Tutumlarına Jigsaw ve Birlikte Öğrenme Tekniklerinin Etkisi", Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 13 (1) pp. 167-176 [TR Dizin]   
2009 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi

Effects of Two Cooperative Learning Strategies on Teaching and Learning Topics of Thermochemistry

Doymuş, K., Şimşek, Ü., KARAÇÖP, A., Ada, Ş. (2009) "Effects of Two Cooperative Learning Strategies on Teaching and Learning Topics of Thermochemistry", World Applied Science Journal, 7 (1) pp. 34-42   Doymuş, K., Şimşek, Ü., KARAÇÖP, A., Ada, Ş. (2009) "Effects of Two Cooperative Learning Strategies on Teaching and Learning Topics of Thermochemistry", World Applied Science Journal, 7 (1) pp. 34-42  
2009 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
World Applied Science Journal

Effects of jigsaw and animation techniques on students understanding of concepts and subjects in electrochemistry

Link DOI    Doymuş, K., KARAÇÖP, A., Şimşek, Ü. (2010) "Effects of jigsaw and animation techniques on students understanding of concepts and subjects in electrochemistry", ETR&D-EDUCATIONAL TECHNOLOGY RESEARCH AND DEVELOPMENT, 58 (6) pp. 671-691 [SSCI] Link DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-1821"> Doymuş, K., KARAÇÖP, A., Şimşek, Ü. (2010) "Effects of jigsaw and animation techniques on students understanding of concepts and subjects in electrochemistry", ETR&D-EDUCATIONAL TECHNOLOGY RESEARCH AND DEVELOPMENT, 58 (6) pp. 671-691 [SSCI] Link DOI    Doymuş, K., KARAÇÖP, A., Şimşek, Ü. (2010) "Effects of jigsaw and animation techniques on students understanding of concepts and subjects in electrochemistry", ETR&D-EDUCATIONAL TECHNOLOGY RESEARCH AND DEVELOPMENT, 58 (6) pp. 671-691 [SSCI] Link DOI   
2010 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
ETR&D-EDUCATIONAL TECHNOLOGY RESEARCH AND DEVELOPMENT

Öğrencilerin Akademik Başarılarına Bilgisayar Animasyonları ve Jigsaw Tekniğinin Etkisi

KARAÇÖP, A., Doymuş, K., Çetin, A., Koç, Y. (2009) "Öğrencilerin Akademik Başarılarına Bilgisayar Animasyonları ve Jigsaw Tekniğinin Etkisi", Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi, 29 (1) pp. 211-235   KARAÇÖP, A., Doymuş, K., Çetin, A., Koç, Y. (2009) "Öğrencilerin Akademik Başarılarına Bilgisayar Animasyonları ve Jigsaw Tekniğinin Etkisi", Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi, 29 (1) pp. 211-235  
2009 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi

Bir Okul Sağlık Taramasına Göre İlköğretim Öğrencilerinde Antropometrik Özellikler ve Sağlık Sorunları

  Çapık, C., KARAÇÖP, A., Elyıldırım, Ü.Y. (2013) "Bir Okul Sağlık Taramasına Göre İlköğretim Öğrencilerinde Antropometrik Özellikler ve Sağlık Sorunları", SÜREKLİ TIP EĞİTİMİ DERGİSİ, 22 (5) pp. 172-180 [TR Dizin]   " data-bs-content-id="YazarBilgi-1823"> Çapık, C., KARAÇÖP, A., Elyıldırım, Ü.Y. (2013) "Bir Okul Sağlık Taramasına Göre İlköğretim Öğrencilerinde Antropometrik Özellikler ve Sağlık Sorunları", SÜREKLİ TIP EĞİTİMİ DERGİSİ, 22 (5) pp. 172-180 [TR Dizin]    Çapık, C., KARAÇÖP, A., Elyıldırım, Ü.Y. (2013) "Bir Okul Sağlık Taramasına Göre İlköğretim Öğrencilerinde Antropometrik Özellikler ve Sağlık Sorunları", SÜREKLİ TIP EĞİTİMİ DERGİSİ, 22 (5) pp. 172-180 [TR Dizin]   
2013 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
SÜREKLİ TIP EĞİTİMİ DERGİSİ

Fen Bilgisi Laboratuvarı Uygulamalarında İşbirlikçi Öğrenme Yönteminin Kullanılması

Doymuş, K., Aksoy, G., Daşdemir, İ., Şimşek, Ü., KARAÇÖP, A. (2006) "Fen Bilgisi Laboratuvarı Uygulamalarında İşbirlikçi Öğrenme Yönteminin Kullanılması", Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi, 13 (0) pp. 157-166   Doymuş, K., Aksoy, G., Daşdemir, İ., Şimşek, Ü., KARAÇÖP, A. (2006) "Fen Bilgisi Laboratuvarı Uygulamalarında İşbirlikçi Öğrenme Yönteminin Kullanılması", Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi, 13 (0) pp. 157-166  
2006 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi

The effect of cooperative learning and traditional method on students achievements identifications and use of laboratory equipments in general chemistry laboratory course

  Doymuş, K., Şimşek, Ü., KARAÇÖP, A. (2007) "The effect of cooperative learning and traditional method on students achievements identifications and use of laboratory equipments in general chemistry laboratory course", EURASIAN JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH, 7 (28) pp. 31-43 [SSCI]   " data-bs-content-id="YazarBilgi-1825"> Doymuş, K., Şimşek, Ü., KARAÇÖP, A. (2007) "The effect of cooperative learning and traditional method on students achievements identifications and use of laboratory equipments in general chemistry laboratory course", EURASIAN JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH, 7 (28) pp. 31-43 [SSCI]    Doymuş, K., Şimşek, Ü., KARAÇÖP, A. (2007) "The effect of cooperative learning and traditional method on students achievements identifications and use of laboratory equipments in general chemistry laboratory course", EURASIAN JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH, 7 (28) pp. 31-43 [SSCI]   
2007 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
EURASIAN JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH

The Effects of Animation Technique on Teaching of Acids and Bases Topics

  Daşdemir, İ., Doymuş, K., Şimşek, Ü., KARAÇÖP, A. (2008) "The Effects of Animation Technique on Teaching of Acids and Bases Topics", Türk Fen Eğitimi Dergisi-TUSED, 5 (2) pp. 60-69 [TR Dizin]   " data-bs-content-id="YazarBilgi-1826"> Daşdemir, İ., Doymuş, K., Şimşek, Ü., KARAÇÖP, A. (2008) "The Effects of Animation Technique on Teaching of Acids and Bases Topics", Türk Fen Eğitimi Dergisi-TUSED, 5 (2) pp. 60-69 [TR Dizin]    Daşdemir, İ., Doymuş, K., Şimşek, Ü., KARAÇÖP, A. (2008) "The Effects of Animation Technique on Teaching of Acids and Bases Topics", Türk Fen Eğitimi Dergisi-TUSED, 5 (2) pp. 60-69 [TR Dizin]   
2008 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Türk Fen Eğitimi Dergisi-TUSED

İşbirlikli Öğrenme Yönteminin Genel Kimya Laboratuar Dersinin Akademik Başarısına Etkisi ve Öğrencilerin Bu Yöntem Hakkındaki Görüşleri

Aksoy, G., Doymuş, K., KARAÇÖP, A., Şimşek, Ü., Koç, Y. (2008) "İşbirlikli Öğrenme Yönteminin Genel Kimya Laboratuar Dersinin Akademik Başarısına Etkisi ve Öğrencilerin Bu Yöntem Hakkındaki Görüşleri", Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi, 17 (0) pp. 212-227   Aksoy, G., Doymuş, K., KARAÇÖP, A., Şimşek, Ü., Koç, Y. (2008) "İşbirlikli Öğrenme Yönteminin Genel Kimya Laboratuar Dersinin Akademik Başarısına Etkisi ve Öğrencilerin Bu Yöntem Hakkındaki Görüşleri", Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi, 17 (0) pp. 212-227  
2008 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi

Çözeltiler Ünitesinde Uygulanan Grup Araştirmasi Tekniğinin Öğrencilerin Maddenin Tanecikli Yapıda Anlamalarına ve Akademik Başarılarına Etkisi

Şimşek, Ü., Doymuş, K., KARAÇÖP, A. (2008) "Çözeltiler Ünitesinde Uygulanan Grup Araştirmasi Tekniğinin Öğrencilerin Maddenin Tanecikli Yapıda Anlamalarına ve Akademik Başarılarına Etkisi", Bayburt Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 3 (1) pp. 87-99   Şimşek, Ü., Doymuş, K., KARAÇÖP, A. (2008) "Çözeltiler Ünitesinde Uygulanan Grup Araştirmasi Tekniğinin Öğrencilerin Maddenin Tanecikli Yapıda Anlamalarına ve Akademik Başarılarına Etkisi", Bayburt Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 3 (1) pp. 87-99  
2008 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Bayburt Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

The Effects of Computer Animations and Cooperative Learning Methods in Micro Macro and Symbolic Level Learning of States of Matter

   Doymuş, K., Şimşek, Ü., KARAÇÖP, A. (2009) "The Effects of Computer Animations and Cooperative Learning Methods in Micro Macro and Symbolic Level Learning of States of Matter", EURASIAN JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH, 9 (36) pp. 109-128 [SSCI]    " data-bs-content-id="YazarBilgi-1829"> Doymuş, K., Şimşek, Ü., KARAÇÖP, A. (2009) "The Effects of Computer Animations and Cooperative Learning Methods in Micro Macro and Symbolic Level Learning of States of Matter", EURASIAN JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH, 9 (36) pp. 109-128 [SSCI]     Doymuş, K., Şimşek, Ü., KARAÇÖP, A. (2009) "The Effects of Computer Animations and Cooperative Learning Methods in Micro Macro and Symbolic Level Learning of States of Matter", EURASIAN JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH, 9 (36) pp. 109-128 [SSCI]    
2009 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
EURASIAN JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH

Üniversite Öğrencilerinin Elektrokimya Konusundaki Kavramları Anlamalarına Jigsaw ve Bilgisayar Animasyonları Tekniklerinin Etkisi

  Doymuş, K., KARAÇÖP, A., Şimşek, Ü., Çetin, A. (2010) "Üniversite Öğrencilerinin Elektrokimya Konusundaki Kavramları Anlamalarına Jigsaw ve Bilgisayar Animasyonları Tekniklerinin Etkisi", KASTAMONU EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 18 (2) pp. 432-448 [TR Dizin]   " data-bs-content-id="YazarBilgi-1830"> Doymuş, K., KARAÇÖP, A., Şimşek, Ü., Çetin, A. (2010) "Üniversite Öğrencilerinin Elektrokimya Konusundaki Kavramları Anlamalarına Jigsaw ve Bilgisayar Animasyonları Tekniklerinin Etkisi", KASTAMONU EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 18 (2) pp. 432-448 [TR Dizin]    Doymuş, K., KARAÇÖP, A., Şimşek, Ü., Çetin, A. (2010) "Üniversite Öğrencilerinin Elektrokimya Konusundaki Kavramları Anlamalarına Jigsaw ve Bilgisayar Animasyonları Tekniklerinin Etkisi", KASTAMONU EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 18 (2) pp. 432-448 [TR Dizin]   
2010 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
KASTAMONU EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ

İlköğretim 7 Sınıf Fen Ve Teknoloji Dersinde Jigsaw Tekniğinin Uygulanması Ve Bu Teknik Hakkındaki Öğrenci Görüşleri

  Çetin, A., Emre, U., Doymuş, K., KARAÇÖP, A. (2010) "İlköğretim 7 Sınıf Fen Ve Teknoloji Dersinde Jigsaw Tekniğinin Uygulanması Ve Bu Teknik Hakkındaki Öğrenci Görüşleri", ERZİNCAN EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 12 (1) pp. 75-90 [TR Dizin]   " data-bs-content-id="YazarBilgi-1831"> Çetin, A., Emre, U., Doymuş, K., KARAÇÖP, A. (2010) "İlköğretim 7 Sınıf Fen Ve Teknoloji Dersinde Jigsaw Tekniğinin Uygulanması Ve Bu Teknik Hakkındaki Öğrenci Görüşleri", ERZİNCAN EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 12 (1) pp. 75-90 [TR Dizin]    Çetin, A., Emre, U., Doymuş, K., KARAÇÖP, A. (2010) "İlköğretim 7 Sınıf Fen Ve Teknoloji Dersinde Jigsaw Tekniğinin Uygulanması Ve Bu Teknik Hakkındaki Öğrenci Görüşleri", ERZİNCAN EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 12 (1) pp. 75-90 [TR Dizin]   
2010 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
ERZİNCAN EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ

The Effects of Two Cooperative Learning Strategies on the Teaching and Learning of the Topics of Chemical Kinetics

  Koç, Y., Doymuş, K., KARAÇÖP, A., Şimşek, Ü. (2010) "The Effects of Two Cooperative Learning Strategies on the Teaching and Learning of the Topics of Chemical Kinetics", TÜRK FEN EĞİTİMİ DERGİSİ, 7 (2) pp. 52-65 [TR Dizin]   " data-bs-content-id="YazarBilgi-1832"> Koç, Y., Doymuş, K., KARAÇÖP, A., Şimşek, Ü. (2010) "The Effects of Two Cooperative Learning Strategies on the Teaching and Learning of the Topics of Chemical Kinetics", TÜRK FEN EĞİTİMİ DERGİSİ, 7 (2) pp. 52-65 [TR Dizin]    Koç, Y., Doymuş, K., KARAÇÖP, A., Şimşek, Ü. (2010) "The Effects of Two Cooperative Learning Strategies on the Teaching and Learning of the Topics of Chemical Kinetics", TÜRK FEN EĞİTİMİ DERGİSİ, 7 (2) pp. 52-65 [TR Dizin]   
2010 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
TÜRK FEN EĞİTİMİ DERGİSİ

Fen ve Teknoloji Dersinin Öğretiminde Jigsaw Tekniğinin Etkisi ve Bu Teknik Hakkındaki Öğrenci Görüşleri

  Kübra, Ö., Erkol, M., Çetin, A., Doymuş, K., KARAÇÖP, A. (2010) "Fen ve Teknoloji Dersinin Öğretiminde Jigsaw Tekniğinin Etkisi ve Bu Teknik Hakkındaki Öğrenci Görüşleri", Erzincan Eğitim Fakültesi Dergisi, 12 (2) pp. 209-225 [TR Dizin]   " data-bs-content-id="YazarBilgi-1833"> Kübra, Ö., Erkol, M., Çetin, A., Doymuş, K., KARAÇÖP, A. (2010) "Fen ve Teknoloji Dersinin Öğretiminde Jigsaw Tekniğinin Etkisi ve Bu Teknik Hakkındaki Öğrenci Görüşleri", Erzincan Eğitim Fakültesi Dergisi, 12 (2) pp. 209-225 [TR Dizin]    Kübra, Ö., Erkol, M., Çetin, A., Doymuş, K., KARAÇÖP, A. (2010) "Fen ve Teknoloji Dersinin Öğretiminde Jigsaw Tekniğinin Etkisi ve Bu Teknik Hakkındaki Öğrenci Görüşleri", Erzincan Eğitim Fakültesi Dergisi, 12 (2) pp. 209-225 [TR Dizin]   
2010 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Erzincan Eğitim Fakültesi Dergisi

Serotonin Transporter Bi- and Triallelic Genotypes and Their Relationship with Anxiety and Academic Performance: A Preliminary Study

Link DOI     Calapoğlu, M., Calapoğlu, N.Ş., KARAÇÖP, A., Soyöz, M., Elyıldırım, Ü.Y., Avşaroğlu, S. (2011) "Serotonin Transporter Bi- and Triallelic Genotypes and Their Relationship with Anxiety and Academic Performance: A Preliminary Study", NEUROPSYCHOBIOLOGY, 63 (2) pp. 103-111 [SCI] Link DOI    " data-bs-content-id="YazarBilgi-1834"> Calapoğlu, M., Calapoğlu, N.Ş., KARAÇÖP, A., Soyöz, M., Elyıldırım, Ü.Y., Avşaroğlu, S. (2011) "Serotonin Transporter Bi- and Triallelic Genotypes and Their Relationship with Anxiety and Academic Performance: A Preliminary Study", NEUROPSYCHOBIOLOGY, 63 (2) pp. 103-111 [SCI] Link DOI     Calapoğlu, M., Calapoğlu, N.Ş., KARAÇÖP, A., Soyöz, M., Elyıldırım, Ü.Y., Avşaroğlu, S. (2011) "Serotonin Transporter Bi- and Triallelic Genotypes and Their Relationship with Anxiety and Academic Performance: A Preliminary Study", NEUROPSYCHOBIOLOGY, 63 (2) pp. 103-111 [SCI] Link DOI    
2011 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
NEUROPSYCHOBIOLOGY

Effects of Jigsaw Cooperative Learning and Animation Techniques on Students’ Understanding of Chemical Bonding and Their Conceptions of the Particulate Nature of Matter

Link DOI    KARAÇÖP, A., Doymuş, K. (2013) "Effects of Jigsaw Cooperative Learning and Animation Techniques on Students’ Understanding of Chemical Bonding and Their Conceptions of the Particulate Nature of Matter", JOURNAL OF SCIENCE EDUCATION AND TECHNOLOGY, 22 (2) pp. 186-203 [SSCI] Link DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-1835"> KARAÇÖP, A., Doymuş, K. (2013) "Effects of Jigsaw Cooperative Learning and Animation Techniques on Students’ Understanding of Chemical Bonding and Their Conceptions of the Particulate Nature of Matter", JOURNAL OF SCIENCE EDUCATION AND TECHNOLOGY, 22 (2) pp. 186-203 [SSCI] Link DOI    KARAÇÖP, A., Doymuş, K. (2013) "Effects of Jigsaw Cooperative Learning and Animation Techniques on Students’ Understanding of Chemical Bonding and Their Conceptions of the Particulate Nature of Matter", JOURNAL OF SCIENCE EDUCATION AND TECHNOLOGY, 22 (2) pp. 186-203 [SSCI] Link DOI   
2013 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
JOURNAL OF SCIENCE EDUCATION AND TECHNOLOGY