Türkçe
Türkçe
English
Anasayfa
Gelişmiş Arama
Akademisyen Arama
Yayın Arama
Proje Arama
Fikri Mülkiyet Arama
Ödül Arama
Tez Arama
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Raporlar ve İstatistikler
Unis İletişim
Giriş
Giriş
Yayın Arama
Prof. Dr.
Doç. Dr.
Dr. Öğr. Üyesi
Öğr. Gör.
Arş. Gör.
Diğer
Toplam 29117 kayıt
Artvin Eridik Peyniri
ÇETİNKAYA, A.
(2009) "
Artvin Eridik Peyniri
",
II. Geleneksel Gıdalar Sempozyumu
, (pp. 717-718), Van, Türkiye, (
Mayıs 2009
)
ÇETİNKAYA, A.
(2009) "
Artvin Eridik Peyniri
",
II. Geleneksel Gıdalar Sempozyumu
, (pp. 717-718), Van, Türkiye, (
Mayıs 2009
)
Kurum Bilgileri
Mühendislik-Mimarlık Fakültesi
Gıda Mühendisliği
Gıda Bilimleri
Özgeçmiş Sayfası
2009
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
II. Geleneksel Gıdalar Sempozyumu
İşbirlikli Öğrenme Jigsaw Tekniği İle Yapılan Laboratuar Etkinliklerinin İlköğretim Öğrencilerinin Yaşamımızdaki Elektrik Ünitesindeki Başarılarına Etkisi
Link
DOI
Yılmaz, F.,
KARAÇÖP, A.
(2018) "
İşbirlikli Öğrenme Jigsaw Tekniği İle Yapılan Laboratuar Etkinliklerinin İlköğretim Öğrencilerinin Yaşamımızdaki Elektrik Ünitesindeki Başarılarına Etkisi
",
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, 19 (2) pp. 1-20
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-1805">
Yılmaz, F.,
KARAÇÖP, A.
(2018) "
İşbirlikli Öğrenme Jigsaw Tekniği İle Yapılan Laboratuar Etkinliklerinin İlköğretim Öğrencilerinin Yaşamımızdaki Elektrik Ünitesindeki Başarılarına Etkisi
",
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, 19 (2) pp. 1-20
Link
DOI
Yılmaz, F.,
KARAÇÖP, A.
(2018) "
İşbirlikli Öğrenme Jigsaw Tekniği İle Yapılan Laboratuar Etkinliklerinin İlköğretim Öğrencilerinin Yaşamımızdaki Elektrik Ünitesindeki Başarılarına Etkisi
",
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, 19 (2) pp. 1-20
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2018
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Covid-19 Pandemisi Sürecinde Uygulanan Uzaktan Eğitimin Öğrencilerin Fen Bilimlerindeki Başarılarına Etkilerinin Öğrenci Görüşleriyle Birlikte İncelenmesi
DOI
Kavak, S.Ü.,
KARAÇÖP, A.
(2022) "
Covid-19 Pandemisi Sürecinde Uygulanan Uzaktan Eğitimin Öğrencilerin Fen Bilimlerindeki Başarılarına Etkilerinin Öğrenci Görüşleriyle Birlikte İncelenmesi
",
e-Kafkas Egitim Arastirmalari Dergisi
, 9 (3) pp. 910-934
[TR Dizin]
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-1806">
Kavak, S.Ü.,
KARAÇÖP, A.
(2022) "
Covid-19 Pandemisi Sürecinde Uygulanan Uzaktan Eğitimin Öğrencilerin Fen Bilimlerindeki Başarılarına Etkilerinin Öğrenci Görüşleriyle Birlikte İncelenmesi
",
e-Kafkas Egitim Arastirmalari Dergisi
, 9 (3) pp. 910-934
[TR Dizin]
DOI
Kavak, S.Ü.,
KARAÇÖP, A.
(2022) "
Covid-19 Pandemisi Sürecinde Uygulanan Uzaktan Eğitimin Öğrencilerin Fen Bilimlerindeki Başarılarına Etkilerinin Öğrenci Görüşleriyle Birlikte İncelenmesi
",
e-Kafkas Egitim Arastirmalari Dergisi
, 9 (3) pp. 910-934
[TR Dizin]
DOI
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2022
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
e-Kafkas Egitim Arastirmalari Dergisi
Examination of Science Teachers’ Levels of Job Satisfaction, Self-Efficacy, Teaching Anxiety, and School Culture According to Various Variables
DOI
KARAÇÖP, A.
, İNALTEKİN, T. (2022) "
Examination of Science Teachers’ Levels of Job Satisfaction, Self-Efficacy, Teaching Anxiety, and School Culture According to Various Variables
",
Educational Academic Research
, 46 (0) pp. 36-48
[TR Dizin]
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-1807">
KARAÇÖP, A.
, İNALTEKİN, T. (2022) "
Examination of Science Teachers’ Levels of Job Satisfaction, Self-Efficacy, Teaching Anxiety, and School Culture According to Various Variables
",
Educational Academic Research
, 46 (0) pp. 36-48
[TR Dizin]
DOI
KARAÇÖP, A.
, İNALTEKİN, T. (2022) "
Examination of Science Teachers’ Levels of Job Satisfaction, Self-Efficacy, Teaching Anxiety, and School Culture According to Various Variables
",
Educational Academic Research
, 46 (0) pp. 36-48
[TR Dizin]
DOI
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2022
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Educational Academic Research
Self-efficacy, school culture, and teaching anxiety as predictors of science teachers’ job satisfaction
Link
DOI
KARAÇÖP, A.
, İNALTEKİN, T. (2022) "
Self-efficacy, school culture, and teaching anxiety as predictors of science teachers’ job satisfaction
",
Journal of Theoretical Educational Science
, 15 (3) pp. 526-560
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-1808">
KARAÇÖP, A.
, İNALTEKİN, T. (2022) "
Self-efficacy, school culture, and teaching anxiety as predictors of science teachers’ job satisfaction
",
Journal of Theoretical Educational Science
, 15 (3) pp. 526-560
Link
DOI
KARAÇÖP, A.
, İNALTEKİN, T. (2022) "
Self-efficacy, school culture, and teaching anxiety as predictors of science teachers’ job satisfaction
",
Journal of Theoretical Educational Science
, 15 (3) pp. 526-560
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2022
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Journal of Theoretical Educational Science
Eğitimde Aile Katılımına Yönelik Akademik Çalışmaların Bibliyometrik Analizi (2000-2020)
DOI
İNALTEKİN, T.,
KARAÇÖP, A.
(2020) "
Eğitimde Aile Katılımına Yönelik Akademik Çalışmaların Bibliyometrik Analizi (2000-2020)
",
Journal of Children's Rights and Education
, 1 (1) pp. 1-24
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-1809">
İNALTEKİN, T.,
KARAÇÖP, A.
(2020) "
Eğitimde Aile Katılımına Yönelik Akademik Çalışmaların Bibliyometrik Analizi (2000-2020)
",
Journal of Children's Rights and Education
, 1 (1) pp. 1-24
DOI
İNALTEKİN, T.,
KARAÇÖP, A.
(2020) "
Eğitimde Aile Katılımına Yönelik Akademik Çalışmaların Bibliyometrik Analizi (2000-2020)
",
Journal of Children's Rights and Education
, 1 (1) pp. 1-24
DOI
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2020
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Journal of Children's Rights and Education
The Effects of Using Jigsaw Method Based on CooperativeLearning Model in the Undergraduate ScienceLaboratory Practices
Link
DOI
KARAÇÖP, A.
(2017) "
The Effects of Using Jigsaw Method Based on CooperativeLearning Model in the Undergraduate ScienceLaboratory Practices
",
Universal Journal of Educational Research
, 5 (3) pp. 420-434
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-1810">
KARAÇÖP, A.
(2017) "
The Effects of Using Jigsaw Method Based on CooperativeLearning Model in the Undergraduate ScienceLaboratory Practices
",
Universal Journal of Educational Research
, 5 (3) pp. 420-434
Link
DOI
KARAÇÖP, A.
(2017) "
The Effects of Using Jigsaw Method Based on CooperativeLearning Model in the Undergraduate ScienceLaboratory Practices
",
Universal Journal of Educational Research
, 5 (3) pp. 420-434
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2017
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Universal Journal of Educational Research
The Effects of Jigsaw Technique Based on Cooperative Learningon Prospective Science Teachers’ Science Process Skill
Link
KARAÇÖP, A.
, DİKEN, E.H. (2017) "
The Effects of Jigsaw Technique Based on Cooperative Learningon Prospective Science Teachers’ Science Process Skill
",
Journal of Education and Practice
, 8 (6) pp. 86-97
Link
" data-bs-content-id="YazarBilgi-1811">
KARAÇÖP, A.
, DİKEN, E.H. (2017) "
The Effects of Jigsaw Technique Based on Cooperative Learningon Prospective Science Teachers’ Science Process Skill
",
Journal of Education and Practice
, 8 (6) pp. 86-97
Link
KARAÇÖP, A.
, DİKEN, E.H. (2017) "
The Effects of Jigsaw Technique Based on Cooperative Learningon Prospective Science Teachers’ Science Process Skill
",
Journal of Education and Practice
, 8 (6) pp. 86-97
Link
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2017
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Journal of Education and Practice
Fen ve Sosyal Bilimler Kökenli Öğretmen Adaylarının Bilim İnsanı Algıları
Link
DOI
Ürey, M.,
KARAÇÖP, A.
, GÖKSU, V., Çolak, K. (2017) "
Fen ve Sosyal Bilimler Kökenli Öğretmen Adaylarının Bilim İnsanı Algıları
",
Yüzüncü Yıl Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi
, 14 (1) pp. 205-226
[TR Dizin]
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-1812">
Ürey, M.,
KARAÇÖP, A.
, GÖKSU, V., Çolak, K. (2017) "
Fen ve Sosyal Bilimler Kökenli Öğretmen Adaylarının Bilim İnsanı Algıları
",
Yüzüncü Yıl Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi
, 14 (1) pp. 205-226
[TR Dizin]
Link
DOI
Ürey, M.,
KARAÇÖP, A.
, GÖKSU, V., Çolak, K. (2017) "
Fen ve Sosyal Bilimler Kökenli Öğretmen Adaylarının Bilim İnsanı Algıları
",
Yüzüncü Yıl Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi
, 14 (1) pp. 205-226
[TR Dizin]
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2017
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Yüzüncü Yıl Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi
Serbest Etkinlik Çalışmaları Dersi Kapsamında Geliştirilen Okul Bahçesi Programına Yönelik Öğretmen Görüşleri
Link
DOI
Ürey, M., GÖKSU, V.,
KARAÇÖP, A.
(2017) "
Serbest Etkinlik Çalışmaları Dersi Kapsamında Geliştirilen Okul Bahçesi Programına Yönelik Öğretmen Görüşleri
",
İlköğretim Online
, 16 (1) pp. 1-14
[TR Dizin]
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-1813">
Ürey, M., GÖKSU, V.,
KARAÇÖP, A.
(2017) "
Serbest Etkinlik Çalışmaları Dersi Kapsamında Geliştirilen Okul Bahçesi Programına Yönelik Öğretmen Görüşleri
",
İlköğretim Online
, 16 (1) pp. 1-14
[TR Dizin]
Link
DOI
Ürey, M., GÖKSU, V.,
KARAÇÖP, A.
(2017) "
Serbest Etkinlik Çalışmaları Dersi Kapsamında Geliştirilen Okul Bahçesi Programına Yönelik Öğretmen Görüşleri
",
İlköğretim Online
, 16 (1) pp. 1-14
[TR Dizin]
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2017
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
İlköğretim Online
Effects of Student Teams-Achievement Divisions Cooperative Learning with Models on Students’ Understanding of Electrochemical Cells
Link
DOI
KARAÇÖP, A.
(2016) "
Effects of Student Teams-Achievement Divisions Cooperative Learning with Models on Students’ Understanding of Electrochemical Cells
",
International Education Studies
, 9 (11) pp. 104-120
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-1814">
KARAÇÖP, A.
(2016) "
Effects of Student Teams-Achievement Divisions Cooperative Learning with Models on Students’ Understanding of Electrochemical Cells
",
International Education Studies
, 9 (11) pp. 104-120
Link
DOI
KARAÇÖP, A.
(2016) "
Effects of Student Teams-Achievement Divisions Cooperative Learning with Models on Students’ Understanding of Electrochemical Cells
",
International Education Studies
, 9 (11) pp. 104-120
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2016
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
International Education Studies
The Parent Involvement in Students’ Home Based Science Learning Activities Scale (PI-SHBScienceLAS): Validity and Reliability Studies
Link
DOI
KARAÇÖP, A.
, Akıllı, M., Aksu, F.F. (2016) "
The Parent Involvement in Students’ Home Based Science Learning Activities Scale (PI-SHBScienceLAS): Validity and Reliability Studies
",
International Online Journal of Educational Sciences
, 8 (1) pp. 57-77
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-1815">
KARAÇÖP, A.
, Akıllı, M., Aksu, F.F. (2016) "
The Parent Involvement in Students’ Home Based Science Learning Activities Scale (PI-SHBScienceLAS): Validity and Reliability Studies
",
International Online Journal of Educational Sciences
, 8 (1) pp. 57-77
Link
DOI
KARAÇÖP, A.
, Akıllı, M., Aksu, F.F. (2016) "
The Parent Involvement in Students’ Home Based Science Learning Activities Scale (PI-SHBScienceLAS): Validity and Reliability Studies
",
International Online Journal of Educational Sciences
, 8 (1) pp. 57-77
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2016
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
International Online Journal of Educational Sciences
Öğrencilerinin Ev Temelli Fen Öğrenme Etkinliklerine Aile Katılımı
Link
DOI
Aksu, F.F.,
KARAÇÖP, A.
(2015) "
Öğrencilerinin Ev Temelli Fen Öğrenme Etkinliklerine Aile Katılımı
",
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, 17 (2) pp. 456-476
[TR Dizin]
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-1816">
Aksu, F.F.,
KARAÇÖP, A.
(2015) "
Öğrencilerinin Ev Temelli Fen Öğrenme Etkinliklerine Aile Katılımı
",
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, 17 (2) pp. 456-476
[TR Dizin]
Link
DOI
Aksu, F.F.,
KARAÇÖP, A.
(2015) "
Öğrencilerinin Ev Temelli Fen Öğrenme Etkinliklerine Aile Katılımı
",
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, 17 (2) pp. 456-476
[TR Dizin]
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2015
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
İşbirlikli Öğrenmenin İki Farklı Tekniğinin Öğrencilerin Kimyasal Denge Konusundaki Akademik Başarılarına Etkisi
Şimşek, Ü., Doymuş, K., Çetin, A.,
KARAÇÖP, A.
(2009) "
İşbirlikli Öğrenmenin İki Farklı Tekniğinin Öğrencilerin Kimyasal Denge Konusundaki Akademik Başarılarına Etkisi
",
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, 29 (3) pp. 763-791
Şimşek, Ü., Doymuş, K., Çetin, A.,
KARAÇÖP, A.
(2009) "
İşbirlikli Öğrenmenin İki Farklı Tekniğinin Öğrencilerin Kimyasal Denge Konusundaki Akademik Başarılarına Etkisi
",
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, 29 (3) pp. 763-791
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2009
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
İşbirlikli Öğrenme Yönteminin İlköğretim Öğrencilerinin Akademik Başarılarına ve Fene Olan Tutumlarına Etkileri
Gök, Ö., Çetin, A., Doymuş, K.,
KARAÇÖP, A.
(2009) "
İşbirlikli Öğrenme Yönteminin İlköğretim Öğrencilerinin Akademik Başarılarına ve Fene Olan Tutumlarına Etkileri
",
GAZİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
, 29 (1) pp. 193-209
Gök, Ö., Çetin, A., Doymuş, K.,
KARAÇÖP, A.
(2009) "
İşbirlikli Öğrenme Yönteminin İlköğretim Öğrencilerinin Akademik Başarılarına ve Fene Olan Tutumlarına Etkileri
",
GAZİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
, 29 (1) pp. 193-209
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2009
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
GAZİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
Yükseköğretimde Eğitim Gören Öğrencilerin Demokratik Tutumlarına Jigsaw ve Birlikte Öğrenme Tekniklerinin Etkisi
Şimşek, U., Doymuş, K.,
KARAÇÖP, A.
(2009) "
Yükseköğretimde Eğitim Gören Öğrencilerin Demokratik Tutumlarına Jigsaw ve Birlikte Öğrenme Tekniklerinin Etkisi
",
Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, 13 (1) pp. 167-176
[TR Dizin]
" data-bs-content-id="YazarBilgi-1819">
Şimşek, U., Doymuş, K.,
KARAÇÖP, A.
(2009) "
Yükseköğretimde Eğitim Gören Öğrencilerin Demokratik Tutumlarına Jigsaw ve Birlikte Öğrenme Tekniklerinin Etkisi
",
Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, 13 (1) pp. 167-176
[TR Dizin]
Şimşek, U., Doymuş, K.,
KARAÇÖP, A.
(2009) "
Yükseköğretimde Eğitim Gören Öğrencilerin Demokratik Tutumlarına Jigsaw ve Birlikte Öğrenme Tekniklerinin Etkisi
",
Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, 13 (1) pp. 167-176
[TR Dizin]
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2009
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Effects of Two Cooperative Learning Strategies on Teaching and Learning Topics of Thermochemistry
Doymuş, K., Şimşek, Ü.,
KARAÇÖP, A.
, Ada, Ş. (2009) "
Effects of Two Cooperative Learning Strategies on Teaching and Learning Topics of Thermochemistry
",
World Applied Science Journal
, 7 (1) pp. 34-42
Doymuş, K., Şimşek, Ü.,
KARAÇÖP, A.
, Ada, Ş. (2009) "
Effects of Two Cooperative Learning Strategies on Teaching and Learning Topics of Thermochemistry
",
World Applied Science Journal
, 7 (1) pp. 34-42
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2009
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
World Applied Science Journal
Effects of jigsaw and animation techniques on students understanding of concepts and subjects in electrochemistry
Link
DOI
Doymuş, K.,
KARAÇÖP, A.
, Şimşek, Ü. (2010) "
Effects of jigsaw and animation techniques on students understanding of concepts and subjects in electrochemistry
",
ETR&D-EDUCATIONAL TECHNOLOGY RESEARCH AND DEVELOPMENT
, 58 (6) pp. 671-691
[SSCI]
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-1821">
Doymuş, K.,
KARAÇÖP, A.
, Şimşek, Ü. (2010) "
Effects of jigsaw and animation techniques on students understanding of concepts and subjects in electrochemistry
",
ETR&D-EDUCATIONAL TECHNOLOGY RESEARCH AND DEVELOPMENT
, 58 (6) pp. 671-691
[SSCI]
Link
DOI
Doymuş, K.,
KARAÇÖP, A.
, Şimşek, Ü. (2010) "
Effects of jigsaw and animation techniques on students understanding of concepts and subjects in electrochemistry
",
ETR&D-EDUCATIONAL TECHNOLOGY RESEARCH AND DEVELOPMENT
, 58 (6) pp. 671-691
[SSCI]
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2010
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
ETR&D-EDUCATIONAL TECHNOLOGY RESEARCH AND DEVELOPMENT
Öğrencilerin Akademik Başarılarına Bilgisayar Animasyonları ve Jigsaw Tekniğinin Etkisi
KARAÇÖP, A.
, Doymuş, K., Çetin, A., Koç, Y. (2009) "
Öğrencilerin Akademik Başarılarına Bilgisayar Animasyonları ve Jigsaw Tekniğinin Etkisi
",
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, 29 (1) pp. 211-235
KARAÇÖP, A.
, Doymuş, K., Çetin, A., Koç, Y. (2009) "
Öğrencilerin Akademik Başarılarına Bilgisayar Animasyonları ve Jigsaw Tekniğinin Etkisi
",
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, 29 (1) pp. 211-235
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2009
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
Bir Okul Sağlık Taramasına Göre İlköğretim Öğrencilerinde Antropometrik Özellikler ve Sağlık Sorunları
Çapık, C.,
KARAÇÖP, A.
, ELYILDIRIM, Ü.Y. (2013) "
Bir Okul Sağlık Taramasına Göre İlköğretim Öğrencilerinde Antropometrik Özellikler ve Sağlık Sorunları
",
SÜREKLİ TIP EĞİTİMİ DERGİSİ
, 22 (5) pp. 172-180
[TR Dizin]
" data-bs-content-id="YazarBilgi-1823">
Çapık, C.,
KARAÇÖP, A.
, ELYILDIRIM, Ü.Y. (2013) "
Bir Okul Sağlık Taramasına Göre İlköğretim Öğrencilerinde Antropometrik Özellikler ve Sağlık Sorunları
",
SÜREKLİ TIP EĞİTİMİ DERGİSİ
, 22 (5) pp. 172-180
[TR Dizin]
Çapık, C.,
KARAÇÖP, A.
, ELYILDIRIM, Ü.Y. (2013) "
Bir Okul Sağlık Taramasına Göre İlköğretim Öğrencilerinde Antropometrik Özellikler ve Sağlık Sorunları
",
SÜREKLİ TIP EĞİTİMİ DERGİSİ
, 22 (5) pp. 172-180
[TR Dizin]
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2013
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
SÜREKLİ TIP EĞİTİMİ DERGİSİ
«
71
72
73
74
75
76
77
78
79
80
»