img
Toplam 29117 kayıt

Artvin Eridik Peyniri

ÇETİNKAYA, A. (2009) "Artvin Eridik Peyniri", II. Geleneksel Gıdalar Sempozyumu , (pp. 717-718), Van, Türkiye, (Mayıs 2009 ÇETİNKAYA, A. (2009) "Artvin Eridik Peyniri", II. Geleneksel Gıdalar Sempozyumu , (pp. 717-718), Van, Türkiye, (Mayıs 2009
2009 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
II. Geleneksel Gıdalar Sempozyumu

İşbirlikli Öğrenme Jigsaw Tekniği İle Yapılan Laboratuar Etkinliklerinin İlköğretim Öğrencilerinin Yaşamımızdaki Elektrik Ünitesindeki Başarılarına Etkisi

Link DOI    Yılmaz, F., KARAÇÖP, A. (2018) "İşbirlikli Öğrenme Jigsaw Tekniği İle Yapılan Laboratuar Etkinliklerinin İlköğretim Öğrencilerinin Yaşamımızdaki Elektrik Ünitesindeki Başarılarına Etkisi", İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 19 (2) pp. 1-20 Link DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-1805"> Yılmaz, F., KARAÇÖP, A. (2018) "İşbirlikli Öğrenme Jigsaw Tekniği İle Yapılan Laboratuar Etkinliklerinin İlköğretim Öğrencilerinin Yaşamımızdaki Elektrik Ünitesindeki Başarılarına Etkisi", İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 19 (2) pp. 1-20 Link DOI    Yılmaz, F., KARAÇÖP, A. (2018) "İşbirlikli Öğrenme Jigsaw Tekniği İle Yapılan Laboratuar Etkinliklerinin İlköğretim Öğrencilerinin Yaşamımızdaki Elektrik Ünitesindeki Başarılarına Etkisi", İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 19 (2) pp. 1-20 Link DOI   
2018 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

Covid-19 Pandemisi Sürecinde Uygulanan Uzaktan Eğitimin Öğrencilerin Fen Bilimlerindeki Başarılarına Etkilerinin Öğrenci Görüşleriyle Birlikte İncelenmesi

DOI    Kavak, S.Ü., KARAÇÖP, A. (2022) "Covid-19 Pandemisi Sürecinde Uygulanan Uzaktan Eğitimin Öğrencilerin Fen Bilimlerindeki Başarılarına Etkilerinin Öğrenci Görüşleriyle Birlikte İncelenmesi", e-Kafkas Egitim Arastirmalari Dergisi, 9 (3) pp. 910-934 [TR Dizin] DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-1806"> Kavak, S.Ü., KARAÇÖP, A. (2022) "Covid-19 Pandemisi Sürecinde Uygulanan Uzaktan Eğitimin Öğrencilerin Fen Bilimlerindeki Başarılarına Etkilerinin Öğrenci Görüşleriyle Birlikte İncelenmesi", e-Kafkas Egitim Arastirmalari Dergisi, 9 (3) pp. 910-934 [TR Dizin] DOI    Kavak, S.Ü., KARAÇÖP, A. (2022) "Covid-19 Pandemisi Sürecinde Uygulanan Uzaktan Eğitimin Öğrencilerin Fen Bilimlerindeki Başarılarına Etkilerinin Öğrenci Görüşleriyle Birlikte İncelenmesi", e-Kafkas Egitim Arastirmalari Dergisi, 9 (3) pp. 910-934 [TR Dizin] DOI   
2022 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
e-Kafkas Egitim Arastirmalari Dergisi

Examination of Science Teachers’ Levels of Job Satisfaction, Self-Efficacy, Teaching Anxiety, and School Culture According to Various Variables

DOI   KARAÇÖP, A., İNALTEKİN, T. (2022) "Examination of Science Teachers’ Levels of Job Satisfaction, Self-Efficacy, Teaching Anxiety, and School Culture According to Various Variables", Educational Academic Research, 46 (0) pp. 36-48 [TR Dizin] DOI  " data-bs-content-id="YazarBilgi-1807"> KARAÇÖP, A., İNALTEKİN, T. (2022) "Examination of Science Teachers’ Levels of Job Satisfaction, Self-Efficacy, Teaching Anxiety, and School Culture According to Various Variables", Educational Academic Research, 46 (0) pp. 36-48 [TR Dizin] DOI   KARAÇÖP, A., İNALTEKİN, T. (2022) "Examination of Science Teachers’ Levels of Job Satisfaction, Self-Efficacy, Teaching Anxiety, and School Culture According to Various Variables", Educational Academic Research, 46 (0) pp. 36-48 [TR Dizin] DOI  
2022 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Educational Academic Research

Self-efficacy, school culture, and teaching anxiety as predictors of science teachers’ job satisfaction

Link DOI    KARAÇÖP, A., İNALTEKİN, T. (2022) "Self-efficacy, school culture, and teaching anxiety as predictors of science teachers’ job satisfaction", Journal of Theoretical Educational Science, 15 (3) pp. 526-560 Link DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-1808"> KARAÇÖP, A., İNALTEKİN, T. (2022) "Self-efficacy, school culture, and teaching anxiety as predictors of science teachers’ job satisfaction", Journal of Theoretical Educational Science, 15 (3) pp. 526-560 Link DOI    KARAÇÖP, A., İNALTEKİN, T. (2022) "Self-efficacy, school culture, and teaching anxiety as predictors of science teachers’ job satisfaction", Journal of Theoretical Educational Science, 15 (3) pp. 526-560 Link DOI   
2022 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Journal of Theoretical Educational Science

Eğitimde Aile Katılımına Yönelik Akademik Çalışmaların Bibliyometrik Analizi (2000-2020)

DOI   İNALTEKİN, T., KARAÇÖP, A. (2020) "Eğitimde Aile Katılımına Yönelik Akademik Çalışmaların Bibliyometrik Analizi (2000-2020)", Journal of Children's Rights and Education, 1 (1) pp. 1-24 DOI  " data-bs-content-id="YazarBilgi-1809"> İNALTEKİN, T., KARAÇÖP, A. (2020) "Eğitimde Aile Katılımına Yönelik Akademik Çalışmaların Bibliyometrik Analizi (2000-2020)", Journal of Children's Rights and Education, 1 (1) pp. 1-24 DOI   İNALTEKİN, T., KARAÇÖP, A. (2020) "Eğitimde Aile Katılımına Yönelik Akademik Çalışmaların Bibliyometrik Analizi (2000-2020)", Journal of Children's Rights and Education, 1 (1) pp. 1-24 DOI  
2020 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Journal of Children's Rights and Education

The Effects of Using Jigsaw Method Based on CooperativeLearning Model in the Undergraduate ScienceLaboratory Practices

Link DOI   KARAÇÖP, A. (2017) "The Effects of Using Jigsaw Method Based on CooperativeLearning Model in the Undergraduate ScienceLaboratory Practices", Universal Journal of Educational Research, 5 (3) pp. 420-434 Link DOI  " data-bs-content-id="YazarBilgi-1810"> KARAÇÖP, A. (2017) "The Effects of Using Jigsaw Method Based on CooperativeLearning Model in the Undergraduate ScienceLaboratory Practices", Universal Journal of Educational Research, 5 (3) pp. 420-434 Link DOI   KARAÇÖP, A. (2017) "The Effects of Using Jigsaw Method Based on CooperativeLearning Model in the Undergraduate ScienceLaboratory Practices", Universal Journal of Educational Research, 5 (3) pp. 420-434 Link DOI  
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Universal Journal of Educational Research

The Effects of Jigsaw Technique Based on Cooperative Learningon Prospective Science Teachers’ Science Process Skill

Link   KARAÇÖP, A., DİKEN, E.H. (2017) "The Effects of Jigsaw Technique Based on Cooperative Learningon Prospective Science Teachers’ Science Process Skill", Journal of Education and Practice, 8 (6) pp. 86-97 Link  " data-bs-content-id="YazarBilgi-1811"> KARAÇÖP, A., DİKEN, E.H. (2017) "The Effects of Jigsaw Technique Based on Cooperative Learningon Prospective Science Teachers’ Science Process Skill", Journal of Education and Practice, 8 (6) pp. 86-97 Link   KARAÇÖP, A., DİKEN, E.H. (2017) "The Effects of Jigsaw Technique Based on Cooperative Learningon Prospective Science Teachers’ Science Process Skill", Journal of Education and Practice, 8 (6) pp. 86-97 Link  
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Journal of Education and Practice

Fen ve Sosyal Bilimler Kökenli Öğretmen Adaylarının Bilim İnsanı Algıları

Link DOI    Ürey, M., KARAÇÖP, A., GÖKSU, V., Çolak, K. (2017) "Fen ve Sosyal Bilimler Kökenli Öğretmen Adaylarının Bilim İnsanı Algıları", Yüzüncü Yıl Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi, 14 (1) pp. 205-226 [TR Dizin] Link DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-1812"> Ürey, M., KARAÇÖP, A., GÖKSU, V., Çolak, K. (2017) "Fen ve Sosyal Bilimler Kökenli Öğretmen Adaylarının Bilim İnsanı Algıları", Yüzüncü Yıl Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi, 14 (1) pp. 205-226 [TR Dizin] Link DOI    Ürey, M., KARAÇÖP, A., GÖKSU, V., Çolak, K. (2017) "Fen ve Sosyal Bilimler Kökenli Öğretmen Adaylarının Bilim İnsanı Algıları", Yüzüncü Yıl Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi, 14 (1) pp. 205-226 [TR Dizin] Link DOI   
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Yüzüncü Yıl Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi

Serbest Etkinlik Çalışmaları Dersi Kapsamında Geliştirilen Okul Bahçesi Programına Yönelik Öğretmen Görüşleri

Link DOI    Ürey, M., GÖKSU, V., KARAÇÖP, A. (2017) "Serbest Etkinlik Çalışmaları Dersi Kapsamında Geliştirilen Okul Bahçesi Programına Yönelik Öğretmen Görüşleri", İlköğretim Online, 16 (1) pp. 1-14 [TR Dizin] Link DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-1813"> Ürey, M., GÖKSU, V., KARAÇÖP, A. (2017) "Serbest Etkinlik Çalışmaları Dersi Kapsamında Geliştirilen Okul Bahçesi Programına Yönelik Öğretmen Görüşleri", İlköğretim Online, 16 (1) pp. 1-14 [TR Dizin] Link DOI    Ürey, M., GÖKSU, V., KARAÇÖP, A. (2017) "Serbest Etkinlik Çalışmaları Dersi Kapsamında Geliştirilen Okul Bahçesi Programına Yönelik Öğretmen Görüşleri", İlköğretim Online, 16 (1) pp. 1-14 [TR Dizin] Link DOI   
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
İlköğretim Online

Effects of Student Teams-Achievement Divisions Cooperative Learning with Models on Students’ Understanding of Electrochemical Cells

Link DOI   KARAÇÖP, A. (2016) "Effects of Student Teams-Achievement Divisions Cooperative Learning with Models on Students’ Understanding of Electrochemical Cells", International Education Studies, 9 (11) pp. 104-120 Link DOI  " data-bs-content-id="YazarBilgi-1814"> KARAÇÖP, A. (2016) "Effects of Student Teams-Achievement Divisions Cooperative Learning with Models on Students’ Understanding of Electrochemical Cells", International Education Studies, 9 (11) pp. 104-120 Link DOI   KARAÇÖP, A. (2016) "Effects of Student Teams-Achievement Divisions Cooperative Learning with Models on Students’ Understanding of Electrochemical Cells", International Education Studies, 9 (11) pp. 104-120 Link DOI  
2016 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Education Studies

The Parent Involvement in Students’ Home Based Science Learning Activities Scale (PI-SHBScienceLAS): Validity and Reliability Studies

Link DOI   KARAÇÖP, A., Akıllı, M., Aksu, F.F. (2016) "The Parent Involvement in Students’ Home Based Science Learning Activities Scale (PI-SHBScienceLAS): Validity and Reliability Studies", International Online Journal of Educational Sciences, 8 (1) pp. 57-77 Link DOI  " data-bs-content-id="YazarBilgi-1815"> KARAÇÖP, A., Akıllı, M., Aksu, F.F. (2016) "The Parent Involvement in Students’ Home Based Science Learning Activities Scale (PI-SHBScienceLAS): Validity and Reliability Studies", International Online Journal of Educational Sciences, 8 (1) pp. 57-77 Link DOI   KARAÇÖP, A., Akıllı, M., Aksu, F.F. (2016) "The Parent Involvement in Students’ Home Based Science Learning Activities Scale (PI-SHBScienceLAS): Validity and Reliability Studies", International Online Journal of Educational Sciences, 8 (1) pp. 57-77 Link DOI  
2016 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Online Journal of Educational Sciences

Öğrencilerinin Ev Temelli Fen Öğrenme Etkinliklerine Aile Katılımı

Link DOI    Aksu, F.F., KARAÇÖP, A. (2015) "Öğrencilerinin Ev Temelli Fen Öğrenme Etkinliklerine Aile Katılımı", Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 17 (2) pp. 456-476 [TR Dizin] Link DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-1816"> Aksu, F.F., KARAÇÖP, A. (2015) "Öğrencilerinin Ev Temelli Fen Öğrenme Etkinliklerine Aile Katılımı", Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 17 (2) pp. 456-476 [TR Dizin] Link DOI    Aksu, F.F., KARAÇÖP, A. (2015) "Öğrencilerinin Ev Temelli Fen Öğrenme Etkinliklerine Aile Katılımı", Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 17 (2) pp. 456-476 [TR Dizin] Link DOI   
2015 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

İşbirlikli Öğrenmenin İki Farklı Tekniğinin Öğrencilerin Kimyasal Denge Konusundaki Akademik Başarılarına Etkisi

Şimşek, Ü., Doymuş, K., Çetin, A., KARAÇÖP, A. (2009) "İşbirlikli Öğrenmenin İki Farklı Tekniğinin Öğrencilerin Kimyasal Denge Konusundaki Akademik Başarılarına Etkisi", Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi, 29 (3) pp. 763-791   Şimşek, Ü., Doymuş, K., Çetin, A., KARAÇÖP, A. (2009) "İşbirlikli Öğrenmenin İki Farklı Tekniğinin Öğrencilerin Kimyasal Denge Konusundaki Akademik Başarılarına Etkisi", Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi, 29 (3) pp. 763-791  
2009 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi

İşbirlikli Öğrenme Yönteminin İlköğretim Öğrencilerinin Akademik Başarılarına ve Fene Olan Tutumlarına Etkileri

Gök, Ö., Çetin, A., Doymuş, K., KARAÇÖP, A. (2009) "İşbirlikli Öğrenme Yönteminin İlköğretim Öğrencilerinin Akademik Başarılarına ve Fene Olan Tutumlarına Etkileri", GAZİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 29 (1) pp. 193-209   Gök, Ö., Çetin, A., Doymuş, K., KARAÇÖP, A. (2009) "İşbirlikli Öğrenme Yönteminin İlköğretim Öğrencilerinin Akademik Başarılarına ve Fene Olan Tutumlarına Etkileri", GAZİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 29 (1) pp. 193-209  
2009 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
GAZİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ

Yükseköğretimde Eğitim Gören Öğrencilerin Demokratik Tutumlarına Jigsaw ve Birlikte Öğrenme Tekniklerinin Etkisi

  Şimşek, U., Doymuş, K., KARAÇÖP, A. (2009) "Yükseköğretimde Eğitim Gören Öğrencilerin Demokratik Tutumlarına Jigsaw ve Birlikte Öğrenme Tekniklerinin Etkisi", Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 13 (1) pp. 167-176 [TR Dizin]   " data-bs-content-id="YazarBilgi-1819"> Şimşek, U., Doymuş, K., KARAÇÖP, A. (2009) "Yükseköğretimde Eğitim Gören Öğrencilerin Demokratik Tutumlarına Jigsaw ve Birlikte Öğrenme Tekniklerinin Etkisi", Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 13 (1) pp. 167-176 [TR Dizin]    Şimşek, U., Doymuş, K., KARAÇÖP, A. (2009) "Yükseköğretimde Eğitim Gören Öğrencilerin Demokratik Tutumlarına Jigsaw ve Birlikte Öğrenme Tekniklerinin Etkisi", Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 13 (1) pp. 167-176 [TR Dizin]   
2009 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi

Effects of Two Cooperative Learning Strategies on Teaching and Learning Topics of Thermochemistry

Doymuş, K., Şimşek, Ü., KARAÇÖP, A., Ada, Ş. (2009) "Effects of Two Cooperative Learning Strategies on Teaching and Learning Topics of Thermochemistry", World Applied Science Journal, 7 (1) pp. 34-42   Doymuş, K., Şimşek, Ü., KARAÇÖP, A., Ada, Ş. (2009) "Effects of Two Cooperative Learning Strategies on Teaching and Learning Topics of Thermochemistry", World Applied Science Journal, 7 (1) pp. 34-42  
2009 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
World Applied Science Journal

Effects of jigsaw and animation techniques on students understanding of concepts and subjects in electrochemistry

Link DOI    Doymuş, K., KARAÇÖP, A., Şimşek, Ü. (2010) "Effects of jigsaw and animation techniques on students understanding of concepts and subjects in electrochemistry", ETR&D-EDUCATIONAL TECHNOLOGY RESEARCH AND DEVELOPMENT, 58 (6) pp. 671-691 [SSCI] Link DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-1821"> Doymuş, K., KARAÇÖP, A., Şimşek, Ü. (2010) "Effects of jigsaw and animation techniques on students understanding of concepts and subjects in electrochemistry", ETR&D-EDUCATIONAL TECHNOLOGY RESEARCH AND DEVELOPMENT, 58 (6) pp. 671-691 [SSCI] Link DOI    Doymuş, K., KARAÇÖP, A., Şimşek, Ü. (2010) "Effects of jigsaw and animation techniques on students understanding of concepts and subjects in electrochemistry", ETR&D-EDUCATIONAL TECHNOLOGY RESEARCH AND DEVELOPMENT, 58 (6) pp. 671-691 [SSCI] Link DOI   
2010 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
ETR&D-EDUCATIONAL TECHNOLOGY RESEARCH AND DEVELOPMENT

Öğrencilerin Akademik Başarılarına Bilgisayar Animasyonları ve Jigsaw Tekniğinin Etkisi

KARAÇÖP, A., Doymuş, K., Çetin, A., Koç, Y. (2009) "Öğrencilerin Akademik Başarılarına Bilgisayar Animasyonları ve Jigsaw Tekniğinin Etkisi", Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi, 29 (1) pp. 211-235   KARAÇÖP, A., Doymuş, K., Çetin, A., Koç, Y. (2009) "Öğrencilerin Akademik Başarılarına Bilgisayar Animasyonları ve Jigsaw Tekniğinin Etkisi", Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi, 29 (1) pp. 211-235  
2009 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi

Bir Okul Sağlık Taramasına Göre İlköğretim Öğrencilerinde Antropometrik Özellikler ve Sağlık Sorunları

  Çapık, C., KARAÇÖP, A., ELYILDIRIM, Ü.Y. (2013) "Bir Okul Sağlık Taramasına Göre İlköğretim Öğrencilerinde Antropometrik Özellikler ve Sağlık Sorunları", SÜREKLİ TIP EĞİTİMİ DERGİSİ, 22 (5) pp. 172-180 [TR Dizin]   " data-bs-content-id="YazarBilgi-1823"> Çapık, C., KARAÇÖP, A., ELYILDIRIM, Ü.Y. (2013) "Bir Okul Sağlık Taramasına Göre İlköğretim Öğrencilerinde Antropometrik Özellikler ve Sağlık Sorunları", SÜREKLİ TIP EĞİTİMİ DERGİSİ, 22 (5) pp. 172-180 [TR Dizin]    Çapık, C., KARAÇÖP, A., ELYILDIRIM, Ü.Y. (2013) "Bir Okul Sağlık Taramasına Göre İlköğretim Öğrencilerinde Antropometrik Özellikler ve Sağlık Sorunları", SÜREKLİ TIP EĞİTİMİ DERGİSİ, 22 (5) pp. 172-180 [TR Dizin]   
2013 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
SÜREKLİ TIP EĞİTİMİ DERGİSİ