img
img
Toplam 26712 kayıt

Ortaöğretim Biyoloji Dersi Öğretim Programının Öz-düzenlemeli Öğrenme UnsurlarıAçısından İncelenmesi

0 0
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
6. ULUSLARARASI EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM KONGRESİ

Çoklu Zeka Kuramına Dayalı İşlenen Protein Sentezi Konusunun Fenbilgisi Öğretmenliği Bölümü İkinci Sınıf Öğrencilerinin Bilgilerindeki Kalıcılığına Etkisi

0 0
2008 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
17. Ulusal Eğitimbilimleri Kongresi

Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Öz düzenleme Becerilerinin Çeşitli Değişkenler Açısından Değerlendirilmesi

0 0
2013 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
uluslararası eğitimde değişim ve yeni yönelimler sempozyumu

Çoklu Zeka Kuramı Tabanlı Öğretimin Öğrencilerin Başarısı ve Zihinde Kalıcılığı Üzerindeki Etkileri Enzimler Konusu Örneği

0 0
2013 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
4thInternational Conference on New Trends in Education and Their Implications

Ortaokul öğrencilerinin Teknolojiye Yönelik Tutumlarının Bazı Değişkenler Açısından Incelenmesi

0 0
2013 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu

Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Başarı Amaç Yönelimlerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi

0 0
2013 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Öğretmen Eğitiminde Yeni EğilimlerUluslararası Sempozyumu

Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Akademik Öz Yeterlik Algılarının İncelenmesi

0 0
2013 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Öğretmen Eğitiminde Yeni EğilimlerUluslararası Sempozyumu

Eğitim Bilimleri Fakültesi Öğrencilerinin Fakülte Kültürüne İlişkin Algıları Kafkas Üniversitesi Eğitim Fakültesi Örneği

0 0
2010 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Conference on New Horizons in Education 2010

Fen ve Teknoloji Öğretmenliği Bölümü Öğretmen Adaylarının Laboratuar Çalışmalarına Yönelik Yeterlik Görüşlerinin İncelenmesi

0 0
2011 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
I. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi

Fen Eğitiminde Bilgisayar Destekli Ders Sunumları Hakkında öğretmen Adaylarının Görüşleri

0 0
2013 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu

OSMANLI DOĞU SINIRINDA AŞİRETLERİN SINIR GÖÇLERİ VE EŞKIYALIK FAALİYETLERİ

0 0
2015 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
YENİ tÜRKİYE

330 NUMARALI TARSUS ŞER’xxİYE SİCİLİNE GÖRE XIX YÜZYILIN SONLARINDA TARSUS

0 0
2015 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
ÇUKUROVA ARAŞTIRMALARI DERGİSİ

XVIII. Yüzyılda Batum Sancağı’ında Eşkıyalık Meselesi ve Asayiş

0 0
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
İNTERNATİONAL BLACK SEA COASTLINE COUNTRIES SYMPOSIUM

1897-1907 Yıllarında Tarsus Kazasında Girit Göçmenleri

0 0
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Geçmişten Günümüze Girit, Tarih, Toplum, Kültür

Türkiye’deki Ses Eğitimi Uygulamalarında Öğretici Bağımlılığı Ve Piyano Eşlikli Metod Yetersizliği Üzerine Bir Değerlendirme

0 0
2018 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Dergisi / IBAD

SES EĞİTİMİNDE GELENEKSEL MÜZİKLERDEN YARARLANMAYA YÖNELİK GÖRÜŞLER / OPINIONS ON USING TRADITIONAL MUSIC IN VOCAL TRAINING

0 0
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Asos Journal

432 HZ VE 440 HZ FREKANSLARININ TEMEL ALINMASIYLA SESLENDİRİLEN TÜRK MÜZİĞİ SÖZLÜ ESERLERİNİN DUYUM VE İCRA ÜZERİNDEKİ ETKİLERİ

0 0
2021 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
İNÖNÜ ÜNİVERSİTESİ KÜLTÜR VE SANAT DERGİSİ