img
img
Toplam 26712 kayıt

MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARI “MATEMATİKSEL OLARAKÜSTÜN YETENEKLİ ÖĞRENCİLER” İÇİN HAZIR MI?

0 0
2020 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
EL RUHA 7th INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIALSCIENCES

MATEMATİKSEL BAĞINTILARLA KİŞİLİK ANALİZİ ;CHARACTER ANALYSIS WITH MATHEMATICAL RELATIONS

0 0
2020 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
ATLAS INTERNATIONAL CONGRESS ON SOCIAL SCIENCES 6.

MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARINCA ÇEŞİTLİ GEOMETRİK ŞEKİLLERİN ALAN FORMÜLLERİNİN İLİŞKİLİ BİR ŞEKİLDE ORTAYA KONMASI DURUMUNUN İNCELENMESİ

0 0
2020 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
AL FARABI JOURNAL8th International Conference on Social Sciences

MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ KESİRLER KONUSUNA BAKIŞI:NEDEN ZOR? NASIL KOLAYLAŞTIRILIR?

0 0
2020 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
EL RUHA7th INTERNATIONAL CONFERENCE ONSOCIAL SCIENCES

THE OPINIONS OF PROSPECTIVE MATHEMATICS TEACHERS ON HOW THECONCEPT OF PLACE VALUE IS FORMED IN STUDENTS

0 0
2020 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
1. INTERNATIONAL BAKU SCIENTIFIC RESEARCHES CONFERENCEBaku, Azerbaijan

İSPAT YOLUYLA ANLATIMIN DİKDÖRTGENİN ALAN HESABININ ÖĞRETİMİNE ETKİSİ

0 0
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
UMTEB 6. ULUSLARARASI MESLEKİ VE TEKNİK BİLİMLER KONGRESİ

DİKDÖRTGENLER PRİZMASININ YÜZEY ALANININ ÖĞRETİMİNDE İSPATIN ETKİSİ

0 0
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
AL-FARABİ 4. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ

POL ERDÖS-MORDELL EŞİTSİZLİĞİNE FARKLI BİR BAKIŞ

0 0
2007 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
V. uLu§ALGEOMETRİ §EMPOTYUMU

GELİŞTİRİLEN ŞİFRELEME ETKİNLİĞİNİN ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİ BAKIMINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ

0 0
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
AL-FARABİ 4. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ

Şarkılarla Matematik Öğretiminin Öğretmen Adaylarınca Değerlendirilmesi

0 0
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
The 6th International Congress on Curriculum and Instruction (ICCI-EPOK)

6. Sınıf Öğrencilerinin Şifrelemeye Dayalı Matematik Etkinliğine Yönelik Görüşleri

0 0
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
The 6th International Congress on Curriculum and Instruction (ICCI-EPOK)

Investigation of knowledge of pre service teachers regarding terms of digit and number

0 0
2016 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
SOSYAL BİLİMLER VE DAVRANIŞ BİLİMLER

Discovery Learning in Mathematics

0 0
2016 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
EĞİTİM BİLİMLERİ

Prospective Mathematic Teachers Beliefs About Mathematic Teaching And Learning

0 0
2015 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Journal of Arts Sciences’ (IJAS)

Matematik Eğitiminde Kullanılabilecek Bazı GIF Animasyonlarında Aranan Görsel ve Eğitsel Özellikler

0 0
2015 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Türkbilmat-2

Yapısalcılığın Lise Öğrencilerinin Geometriye YönelikTutumlarına Etkisi

0 0
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
SADAB 2018

YAPISALCILIĞIN ORTAÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİNİNGEOMETRİ DERSİNDEKİ ÇOKGENLER KONUSUYLA İLGİLİBAŞARILARINA YÖNELİK ETKİSİ

0 0
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
ULEAD 2018 - VIII. ULUSLARARASI EĞİTİMDE ARAŞTIRMALAR KONGRESİ

Transition from Algebraic Representation to Visual Representation in Mathematics

0 0
2016 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
EĞİTİM BİLİMLERİ

Matematikte “Formül” ve “Kural” Kavramlarına İlişkin Görüşlerin İncelenmesi

0 0
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International conference of strategic research in social science and education

The Ideas of Prospective Teachers about Civil Cervant Selection Exam

0 0
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
IX. International congress of educational research