img
img
Toplam 27837 kayıt

Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının GDO Sosyobilimsel Konusuna Yönelik Araştırma Davranışlarının İncelenmesi

0 0
2016 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi

Lise Öğrencilerinin Genetiği Değiştirilmiş Organizmalara Yönelik Algılarının Belirlenmesi

0 0
2016 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

Mikroöğretim Uygulamalarında Akran Değerlendirmelerini Etkileyen Niteliklerin Belirlenmesi

0 0
2016 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Kastamonu Eğitim Dergisi

Biyoloji Tutum Ölçeğinin Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması

0 0
2016 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ

Boşaltım Sistemi Konusunun Öğretiminde React Stratejisinin Etkisi

0 0
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Kastamonu Eğitim Dergisi

Lise Öğrencilerinin Başarı Hedef Yönelimlerinin Biyoloji Öğrenmeye Yönelik Akademik Motivasyonları ile İlişkisinin İncelenmesi Bir Yol Analizi

0 0
2014 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
EĞİTİM VE BİLİM

Biyoloji Öğrenmeye Yönelik Akademik Motivasyon Ölçeği Ölçek Geliştirme Çalışması

0 0
2014 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
EĞİTİM VE BİLİM

Öğretmen Adaylarının Biyoloji Kavramına Yöneliğk Metaforik Algıları

0 0
2013 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi

Çoklu Zeka Türleri ile Öğretmen Adaylarının Öğrenim Gördükleri Bölümler Arasındaki İlişki

0 0
2011 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Uluslararası İnsan Bilimleri Dergisi

Kafkas Üniversitesi Öğretmen Adaylarının Çevre Sorunlarına İlişkin Tutumlarının Bazı Değişkenlere Göre İncelenmesi

0 0
2011 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Online Journal of Educational Sciences

The Effects of Multiple Intelligence Theory Based Teaching on Students Achıevement and Retention of Knowledge Example of the Enzymes Subject

0 0
2013 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Journal on New Trends in Education and Their Implications,

Ortaokul Öğrencilerinin Teknolojiye Yönelik Tutumlarının Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi

0 0
2014 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
EGE EĞİTİM

Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Akademik Öz Yeterlik Algılarının İncelenmesi

0 0
2014 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
e-Kafkas eğitim araştırmaları

The views of Turkish pre service science teachers concerning microteaching practices

0 0
2014 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
TURKISH JOURNAL OF EDUCATION

Çoklu Zeka Kuramına Dayalı İşlenen Protein Sentezi Konusunun Öğrencilerin Bilgilerindeki Kalıcılığına Etkisi

0 0
2009 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Ahi Evran Universitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

Yapılandırmacı Yaklaşımın 7E Öğrenme Modelinin 8 sınıf Fen Ve Teknoloji Dersi Mitoz veMayoz Bölünme Konusunda Öğrencilerin Akademik Başarılarına Etkisinin İncelenmesi

0 0
2015 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
FEN BİLİMLERİ ÖĞRETİMİ DERGİSİ

Öğretmen Adaylarının Kopya Çekmeye Yönelik Metaforik Algıları

0 0
2014 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
ERZİNCAN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ

Uzun Süreli Bellek ve Öğrenme

0 0
2008 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Kafkas Universitesi Sosyal Bilimler Dergisi

Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Başarı Amaç Yönelimlerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi

0 0
2014 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
e-kafkas eğitim araştırmaları dergisi

Bilsem Ortaöğretim Öğrencilerinin “Geri Dönüşüm” Olgusuna İlişkin Bilişsel Yapılarının İncelenmesi

0 0
2023 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
2. uluslararası bilimsel gelişmeler kongresi ICONSAD 2022