img
img
Toplam 27828 kayıt

Çoklu Zeka Kuramına Dayalı İşlenen Protein Sentezi Konusunun Öğrencilerin Bilgilerindeki Kalıcılığına Etkisi

0 0
2009 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Ahi Evran Universitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

Yapılandırmacı Yaklaşımın 7E Öğrenme Modelinin 8 sınıf Fen Ve Teknoloji Dersi Mitoz veMayoz Bölünme Konusunda Öğrencilerin Akademik Başarılarına Etkisinin İncelenmesi

0 0
2015 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
FEN BİLİMLERİ ÖĞRETİMİ DERGİSİ

Öğretmen Adaylarının Kopya Çekmeye Yönelik Metaforik Algıları

0 0
2014 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
ERZİNCAN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ

Uzun Süreli Bellek ve Öğrenme

0 0
2008 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Kafkas Universitesi Sosyal Bilimler Dergisi

Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Başarı Amaç Yönelimlerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi

0 0
2014 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
e-kafkas eğitim araştırmaları dergisi

Bilsem Ortaöğretim Öğrencilerinin “Geri Dönüşüm” Olgusuna İlişkin Bilişsel Yapılarının İncelenmesi

0 0
2023 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
2. uluslararası bilimsel gelişmeler kongresi ICONSAD 2022

Lise Öğrencilerinin Genetiği Değiştirilmiş Ürünlere Yönelik Kaygılarının Belirlenmesi

0 0
2022 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Ulusal Biyoloji eğitimi kongresi

Determination Of Multiple Intelligence Areas Of Preschool Teacher Candidates According To Various Variables

0 0
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
6. Uluslararası Okul Öncesi Eğitimi Kongresi

The Determination Of The Knowledge Levels And Misconceptions Of Prospective Preschool Teachers On Certain Biology Subjects

0 0
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
6. Uluslararası Okul Öncesi Eğitimi Kongresi.

Çevreye Yönelik Etik Tutumlar Üzerinde Cinsiyet Farklılıklarınınİncelenmesi

0 0
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
INTERNATIONAL CONFERENCE ONSOCIAL SCIENCES-CAPPADOCIA

Dear students teachers and academicians Please order thelesson about flying Testing the 5E model and the REACTstrategy

0 0
2015 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
II.International Dynamic, Explorative and Active Learning (IDEAL) CONFERENCE

Ortaokul Öğrencilerinin Öz-Düzenlemeli Öğrenme StratejileriKullanma Durumları ve Bazı Değişkenler Açısından Değerlendirilmesi

0 0
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
INTERNATIONAL CONFERENCE ONSOCIAL SCIENCES-CAPPADOCIA

Öğretmen Adaylarının Çevre Etiği Yaklaşımlarına Yönelik Görüşleri

0 0
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
6. ULUSLARARASI EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM KONGRESİ

Ortaöğretim Biyoloji Dersi Öğretim Programının Öz-düzenlemeli Öğrenme UnsurlarıAçısından İncelenmesi

0 0
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
6. ULUSLARARASI EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM KONGRESİ

Çoklu Zeka Kuramına Dayalı İşlenen Protein Sentezi Konusunun Fenbilgisi Öğretmenliği Bölümü İkinci Sınıf Öğrencilerinin Bilgilerindeki Kalıcılığına Etkisi

0 0
2008 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
17. Ulusal Eğitimbilimleri Kongresi

Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Öz düzenleme Becerilerinin Çeşitli Değişkenler Açısından Değerlendirilmesi

0 0
2013 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
uluslararası eğitimde değişim ve yeni yönelimler sempozyumu

Çoklu Zeka Kuramı Tabanlı Öğretimin Öğrencilerin Başarısı ve Zihinde Kalıcılığı Üzerindeki Etkileri Enzimler Konusu Örneği

0 0
2013 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
4thInternational Conference on New Trends in Education and Their Implications

Ortaokul öğrencilerinin Teknolojiye Yönelik Tutumlarının Bazı Değişkenler Açısından Incelenmesi

0 0
2013 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu

Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Başarı Amaç Yönelimlerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi

0 0
2013 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Öğretmen Eğitiminde Yeni EğilimlerUluslararası Sempozyumu

Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Akademik Öz Yeterlik Algılarının İncelenmesi

0 0
2013 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Öğretmen Eğitiminde Yeni EğilimlerUluslararası Sempozyumu