Türkçe
Türkçe
English
Anasayfa
Gelişmiş Arama
Akademisyen Arama
Yayın Arama
Proje Arama
Fikri Mülkiyet Arama
Ödül Arama
Tez Arama
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Raporlar ve İstatistikler
İletişim
Giriş
Giriş
Yayın Arama
Prof. Dr.
Doç. Dr.
Dr. Öğr. Üyesi
Öğr. Gör.
Arş. Gör.
Diğer
Toplam 27790 kayıt
The Effects of Multiple Intelligence Theory Based Teaching on Students Achıevement and Retention of Knowledge Example of the Enzymes Subject
GÜRBÜZOĞLU-YALMANCI, S.
, GÖZÜM, A.İ.C. (2013) "
The Effects of Multiple Intelligence Theory Based Teaching on Students Achıevement and Retention of Knowledge Example of the Enzymes Subject
",
International Journal on New Trends in Education and Their Implications,
, 4 (3) pp. 27-36
GÜRBÜZOĞLU-YALMANCI, S.
, GÖZÜM, A.İ.C. (2013) "
The Effects of Multiple Intelligence Theory Based Teaching on Students Achıevement and Retention of Knowledge Example of the Enzymes Subject
",
International Journal on New Trends in Education and Their Implications,
, 4 (3) pp. 27-36
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Biyoloji Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2013
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
International Journal on New Trends in Education and Their Implications,
Ortaokul Öğrencilerinin Teknolojiye Yönelik Tutumlarının Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi
GÜRBÜZOĞLU-YALMANCI, S.
, AYDIN-BEYTUR, S. (2014) "
Ortaokul Öğrencilerinin Teknolojiye Yönelik Tutumlarının Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi
",
EGE EĞİTİM
, 15 (1) pp. 125-138
GÜRBÜZOĞLU-YALMANCI, S.
, AYDIN-BEYTUR, S. (2014) "
Ortaokul Öğrencilerinin Teknolojiye Yönelik Tutumlarının Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi
",
EGE EĞİTİM
, 15 (1) pp. 125-138
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Biyoloji Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2014
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
EGE EĞİTİM
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Akademik Öz Yeterlik Algılarının İncelenmesi
GÜRBÜZOĞLU-YALMANCI, S.
, AYDIN-BEYTUR, S. (2014) "
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Akademik Öz Yeterlik Algılarının İncelenmesi
",
e-Kafkas eğitim araştırmaları
, 1 (2) pp. 21-27
GÜRBÜZOĞLU-YALMANCI, S.
, AYDIN-BEYTUR, S. (2014) "
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Akademik Öz Yeterlik Algılarının İncelenmesi
",
e-Kafkas eğitim araştırmaları
, 1 (2) pp. 21-27
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Biyoloji Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2014
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
e-Kafkas eğitim araştırmaları
The views of Turkish pre service science teachers concerning microteaching practices
SİBEL, G.Y.
, SOLMAZ, A. (2014) "
The views of Turkish pre service science teachers concerning microteaching practices
",
TURKISH JOURNAL OF EDUCATION
, 3 (4) pp. 4-14
SİBEL, G.Y.
, SOLMAZ, A. (2014) "
The views of Turkish pre service science teachers concerning microteaching practices
",
TURKISH JOURNAL OF EDUCATION
, 3 (4) pp. 4-14
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Biyoloji Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2014
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
TURKISH JOURNAL OF EDUCATION
Çoklu Zeka Kuramına Dayalı İşlenen Protein Sentezi Konusunun Öğrencilerin Bilgilerindeki Kalıcılığına Etkisi
Hasenekoğlu, İ.,
GÜRBÜZOĞLU-YALMANCI, S.
(2009) "
Çoklu Zeka Kuramına Dayalı İşlenen Protein Sentezi Konusunun Öğrencilerin Bilgilerindeki Kalıcılığına Etkisi
",
Ahi Evran Universitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, 10 (3) pp. 49-59
[TR Dizin]
" data-bs-content-id="YazarBilgi-24555">
Hasenekoğlu, İ.,
GÜRBÜZOĞLU-YALMANCI, S.
(2009) "
Çoklu Zeka Kuramına Dayalı İşlenen Protein Sentezi Konusunun Öğrencilerin Bilgilerindeki Kalıcılığına Etkisi
",
Ahi Evran Universitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, 10 (3) pp. 49-59
[TR Dizin]
Hasenekoğlu, İ.,
GÜRBÜZOĞLU-YALMANCI, S.
(2009) "
Çoklu Zeka Kuramına Dayalı İşlenen Protein Sentezi Konusunun Öğrencilerin Bilgilerindeki Kalıcılığına Etkisi
",
Ahi Evran Universitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, 10 (3) pp. 49-59
[TR Dizin]
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Biyoloji Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2009
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Ahi Evran Universitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Yapılandırmacı Yaklaşımın 7E Öğrenme Modelinin 8 sınıf Fen Ve Teknoloji Dersi Mitoz veMayoz Bölünme Konusunda Öğrencilerin Akademik Başarılarına Etkisinin İncelenmesi
GÜRBÜZOĞLU-YALMANCI, S.
, Yenice, E. (2015) "
Yapılandırmacı Yaklaşımın 7E Öğrenme Modelinin 8 sınıf Fen Ve Teknoloji Dersi Mitoz veMayoz Bölünme Konusunda Öğrencilerin Akademik Başarılarına Etkisinin İncelenmesi
",
FEN BİLİMLERİ ÖĞRETİMİ DERGİSİ
, 3 (2) pp. 14-26
GÜRBÜZOĞLU-YALMANCI, S.
, Yenice, E. (2015) "
Yapılandırmacı Yaklaşımın 7E Öğrenme Modelinin 8 sınıf Fen Ve Teknoloji Dersi Mitoz veMayoz Bölünme Konusunda Öğrencilerin Akademik Başarılarına Etkisinin İncelenmesi
",
FEN BİLİMLERİ ÖĞRETİMİ DERGİSİ
, 3 (2) pp. 14-26
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Biyoloji Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2015
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
FEN BİLİMLERİ ÖĞRETİMİ DERGİSİ
Öğretmen Adaylarının Kopya Çekmeye Yönelik Metaforik Algıları
SİBEL, G.Y.
, SOLMAZ, A. (2014) "
Öğretmen Adaylarının Kopya Çekmeye Yönelik Metaforik Algıları
",
ERZİNCAN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ
, 16 (1) pp. 316-332
[TR Dizin]
" data-bs-content-id="YazarBilgi-24557">
SİBEL, G.Y.
, SOLMAZ, A. (2014) "
Öğretmen Adaylarının Kopya Çekmeye Yönelik Metaforik Algıları
",
ERZİNCAN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ
, 16 (1) pp. 316-332
[TR Dizin]
SİBEL, G.Y.
, SOLMAZ, A. (2014) "
Öğretmen Adaylarının Kopya Çekmeye Yönelik Metaforik Algıları
",
ERZİNCAN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ
, 16 (1) pp. 316-332
[TR Dizin]
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Biyoloji Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2014
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
ERZİNCAN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ
Uzun Süreli Bellek ve Öğrenme
Engin, A.O., Calapoğlu, M.,
GÜRBÜZOĞLU-YALMANCI, S.
(2008) "
Uzun Süreli Bellek ve Öğrenme
",
Kafkas Universitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, 2 (0) pp. 251-262
Engin, A.O., Calapoğlu, M.,
GÜRBÜZOĞLU-YALMANCI, S.
(2008) "
Uzun Süreli Bellek ve Öğrenme
",
Kafkas Universitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, 2 (0) pp. 251-262
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Biyoloji Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2008
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Kafkas Universitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Başarı Amaç Yönelimlerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
solmaz, A.,
yalmancı, G.
, mustafa, Y. (2014) "
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Başarı Amaç Yönelimlerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
",
e-kafkas eğitim araştırmaları dergisi
, 1 (1) pp. 31-39
solmaz, A.,
yalmancı, G.
, mustafa, Y. (2014) "
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Başarı Amaç Yönelimlerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
",
e-kafkas eğitim araştırmaları dergisi
, 1 (1) pp. 31-39
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Biyoloji Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2014
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
e-kafkas eğitim araştırmaları dergisi
Bilsem Ortaöğretim Öğrencilerinin “Geri Dönüşüm” Olgusuna İlişkin Bilişsel Yapılarının İncelenmesi
ÖNEL, A.,
GÜRBÜZOĞLU-YALMANCI, S.
, Yalmancı, E. (2023) "
Bilsem Ortaöğretim Öğrencilerinin “Geri Dönüşüm” Olgusuna İlişkin Bilişsel Yapılarının İncelenmesi
",
2. uluslararası bilimsel gelişmeler kongresi ICONSAD 2022
, Türkiye, (
Ocak 2023
)
ÖNEL, A.,
GÜRBÜZOĞLU-YALMANCI, S.
, Yalmancı, E. (2023) "
Bilsem Ortaöğretim Öğrencilerinin “Geri Dönüşüm” Olgusuna İlişkin Bilişsel Yapılarının İncelenmesi
",
2. uluslararası bilimsel gelişmeler kongresi ICONSAD 2022
, Türkiye, (
Ocak 2023
)
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Biyoloji Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2023
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
2. uluslararası bilimsel gelişmeler kongresi ICONSAD 2022
Lise Öğrencilerinin Genetiği Değiştirilmiş Ürünlere Yönelik Kaygılarının Belirlenmesi
AYDIN-BEYTUR, S.,
GÜRBÜZOĞLU-YALMANCI, S.
(2022) "
Lise Öğrencilerinin Genetiği Değiştirilmiş Ürünlere Yönelik Kaygılarının Belirlenmesi
",
Ulusal Biyoloji eğitimi kongresi
, Ankara, Türkiye, (
Ekim 2022
)
AYDIN-BEYTUR, S.,
GÜRBÜZOĞLU-YALMANCI, S.
(2022) "
Lise Öğrencilerinin Genetiği Değiştirilmiş Ürünlere Yönelik Kaygılarının Belirlenmesi
",
Ulusal Biyoloji eğitimi kongresi
, Ankara, Türkiye, (
Ekim 2022
)
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Biyoloji Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2022
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Ulusal Biyoloji eğitimi kongresi
Determination Of Multiple Intelligence Areas Of Preschool Teacher Candidates According To Various Variables
GÜRBÜZOĞLU-YALMANCI, S.
, AYDIN-BEYTUR, S. (2019) "
Determination Of Multiple Intelligence Areas Of Preschool Teacher Candidates According To Various Variables
",
6. Uluslararası Okul Öncesi Eğitimi Kongresi
, (pp. 614-620), (
Aralık 2019
)
GÜRBÜZOĞLU-YALMANCI, S.
, AYDIN-BEYTUR, S. (2019) "
Determination Of Multiple Intelligence Areas Of Preschool Teacher Candidates According To Various Variables
",
6. Uluslararası Okul Öncesi Eğitimi Kongresi
, (pp. 614-620), (
Aralık 2019
)
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Biyoloji Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2019
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
6. Uluslararası Okul Öncesi Eğitimi Kongresi
The Determination Of The Knowledge Levels And Misconceptions Of Prospective Preschool Teachers On Certain Biology Subjects
AYDIN-BEYTUR, S.,
GÜRBÜZOĞLU-YALMANCI, S.
(2019) "
The Determination Of The Knowledge Levels And Misconceptions Of Prospective Preschool Teachers On Certain Biology Subjects
",
6. Uluslararası Okul Öncesi Eğitimi Kongresi.
, (pp. 632-637), (
Aralık 2019
)
AYDIN-BEYTUR, S.,
GÜRBÜZOĞLU-YALMANCI, S.
(2019) "
The Determination Of The Knowledge Levels And Misconceptions Of Prospective Preschool Teachers On Certain Biology Subjects
",
6. Uluslararası Okul Öncesi Eğitimi Kongresi.
, (pp. 632-637), (
Aralık 2019
)
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Biyoloji Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2019
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
6. Uluslararası Okul Öncesi Eğitimi Kongresi.
Çevreye Yönelik Etik Tutumlar Üzerinde Cinsiyet Farklılıklarınınİncelenmesi
GÜRBÜZOĞLU-YALMANCI, S.
, AYDIN-BEYTUR, S. (2018) "
Çevreye Yönelik Etik Tutumlar Üzerinde Cinsiyet Farklılıklarınınİncelenmesi
",
INTERNATIONAL CONFERENCE ONSOCIAL SCIENCES-CAPPADOCIA
, (
Mayıs 2018
)
GÜRBÜZOĞLU-YALMANCI, S.
, AYDIN-BEYTUR, S. (2018) "
Çevreye Yönelik Etik Tutumlar Üzerinde Cinsiyet Farklılıklarınınİncelenmesi
",
INTERNATIONAL CONFERENCE ONSOCIAL SCIENCES-CAPPADOCIA
, (
Mayıs 2018
)
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Biyoloji Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2018
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
INTERNATIONAL CONFERENCE ONSOCIAL SCIENCES-CAPPADOCIA
Dear students teachers and academicians Please order thelesson about flying Testing the 5E model and the REACTstrategy
Bülbül, M.Ş.,
GÜRBÜZOĞLU-YALMANCI, S.
, Oktay, Ö., Engin, Y. (2015) "
Dear students teachers and academicians Please order thelesson about flying Testing the 5E model and the REACTstrategy
",
II.International Dynamic, Explorative and Active Learning (IDEAL) CONFERENCE
, (
Kasım 2015
)
Bülbül, M.Ş.,
GÜRBÜZOĞLU-YALMANCI, S.
, Oktay, Ö., Engin, Y. (2015) "
Dear students teachers and academicians Please order thelesson about flying Testing the 5E model and the REACTstrategy
",
II.International Dynamic, Explorative and Active Learning (IDEAL) CONFERENCE
, (
Kasım 2015
)
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Biyoloji Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2015
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
II.International Dynamic, Explorative and Active Learning (IDEAL) CONFERENCE
Ortaokul Öğrencilerinin Öz-Düzenlemeli Öğrenme StratejileriKullanma Durumları ve Bazı Değişkenler Açısından Değerlendirilmesi
AYDIN-BEYTUR, S.,
GÜRBÜZOĞLU-YALMANCI, S.
(2018) "
Ortaokul Öğrencilerinin Öz-Düzenlemeli Öğrenme StratejileriKullanma Durumları ve Bazı Değişkenler Açısından Değerlendirilmesi
",
INTERNATIONAL CONFERENCE ONSOCIAL SCIENCES-CAPPADOCIA
, (
Mayıs 2018
)
AYDIN-BEYTUR, S.,
GÜRBÜZOĞLU-YALMANCI, S.
(2018) "
Ortaokul Öğrencilerinin Öz-Düzenlemeli Öğrenme StratejileriKullanma Durumları ve Bazı Değişkenler Açısından Değerlendirilmesi
",
INTERNATIONAL CONFERENCE ONSOCIAL SCIENCES-CAPPADOCIA
, (
Mayıs 2018
)
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Biyoloji Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2018
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
INTERNATIONAL CONFERENCE ONSOCIAL SCIENCES-CAPPADOCIA
Öğretmen Adaylarının Çevre Etiği Yaklaşımlarına Yönelik Görüşleri
GÜRBÜZOĞLU-YALMANCI, S.
, AYDIN-BEYTUR, S. (2018) "
Öğretmen Adaylarının Çevre Etiği Yaklaşımlarına Yönelik Görüşleri
",
6. ULUSLARARASI EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM KONGRESİ
, (
Aralık 2018
)
GÜRBÜZOĞLU-YALMANCI, S.
, AYDIN-BEYTUR, S. (2018) "
Öğretmen Adaylarının Çevre Etiği Yaklaşımlarına Yönelik Görüşleri
",
6. ULUSLARARASI EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM KONGRESİ
, (
Aralık 2018
)
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Biyoloji Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2018
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
6. ULUSLARARASI EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM KONGRESİ
Ortaöğretim Biyoloji Dersi Öğretim Programının Öz-düzenlemeli Öğrenme UnsurlarıAçısından İncelenmesi
AYDIN-BEYTUR, S.,
GÜRBÜZOĞLU-YALMANCI, S.
, Yel, M. (2018) "
Ortaöğretim Biyoloji Dersi Öğretim Programının Öz-düzenlemeli Öğrenme UnsurlarıAçısından İncelenmesi
",
6. ULUSLARARASI EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM KONGRESİ
, (
Aralık 2018
)
AYDIN-BEYTUR, S.,
GÜRBÜZOĞLU-YALMANCI, S.
, Yel, M. (2018) "
Ortaöğretim Biyoloji Dersi Öğretim Programının Öz-düzenlemeli Öğrenme UnsurlarıAçısından İncelenmesi
",
6. ULUSLARARASI EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM KONGRESİ
, (
Aralık 2018
)
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Biyoloji Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2018
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
6. ULUSLARARASI EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM KONGRESİ
Çoklu Zeka Kuramına Dayalı İşlenen Protein Sentezi Konusunun Fenbilgisi Öğretmenliği Bölümü İkinci Sınıf Öğrencilerinin Bilgilerindeki Kalıcılığına Etkisi
Hasenekoğlu, İ.,
GÜRBÜZOĞLU-YALMANCI, S.
(2008) "
Çoklu Zeka Kuramına Dayalı İşlenen Protein Sentezi Konusunun Fenbilgisi Öğretmenliği Bölümü İkinci Sınıf Öğrencilerinin Bilgilerindeki Kalıcılığına Etkisi
",
17. Ulusal Eğitimbilimleri Kongresi
, Türkiye, (
Eylül 2008
)
Hasenekoğlu, İ.,
GÜRBÜZOĞLU-YALMANCI, S.
(2008) "
Çoklu Zeka Kuramına Dayalı İşlenen Protein Sentezi Konusunun Fenbilgisi Öğretmenliği Bölümü İkinci Sınıf Öğrencilerinin Bilgilerindeki Kalıcılığına Etkisi
",
17. Ulusal Eğitimbilimleri Kongresi
, Türkiye, (
Eylül 2008
)
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Biyoloji Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2008
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
17. Ulusal Eğitimbilimleri Kongresi
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Öz düzenleme Becerilerinin Çeşitli Değişkenler Açısından Değerlendirilmesi
solmaz, A.,
sibel, G.Y.
(2013) "
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Öz düzenleme Becerilerinin Çeşitli Değişkenler Açısından Değerlendirilmesi
",
uluslararası eğitimde değişim ve yeni yönelimler sempozyumu
, (pp. 145-149), Konya, Türkiye, (
Kasım 2013
)
solmaz, A.,
sibel, G.Y.
(2013) "
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Öz düzenleme Becerilerinin Çeşitli Değişkenler Açısından Değerlendirilmesi
",
uluslararası eğitimde değişim ve yeni yönelimler sempozyumu
, (pp. 145-149), Konya, Türkiye, (
Kasım 2013
)
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Biyoloji Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2013
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
uluslararası eğitimde değişim ve yeni yönelimler sempozyumu
«
841
842
843
844
845
846
847
848
849
850
»