img
img
Toplam 27790 kayıt

The Effects of Multiple Intelligence Theory Based Teaching on Students Achıevement and Retention of Knowledge Example of the Enzymes Subject

GÜRBÜZOĞLU-YALMANCI, S., GÖZÜM, A.İ.C. (2013) "The Effects of Multiple Intelligence Theory Based Teaching on Students Achıevement and Retention of Knowledge Example of the Enzymes Subject", International Journal on New Trends in Education and Their Implications,, 4 (3) pp. 27-36   GÜRBÜZOĞLU-YALMANCI, S., GÖZÜM, A.İ.C. (2013) "The Effects of Multiple Intelligence Theory Based Teaching on Students Achıevement and Retention of Knowledge Example of the Enzymes Subject", International Journal on New Trends in Education and Their Implications,, 4 (3) pp. 27-36  
2013 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Journal on New Trends in Education and Their Implications,

Ortaokul Öğrencilerinin Teknolojiye Yönelik Tutumlarının Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi

GÜRBÜZOĞLU-YALMANCI, S., AYDIN-BEYTUR, S. (2014) "Ortaokul Öğrencilerinin Teknolojiye Yönelik Tutumlarının Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi", EGE EĞİTİM, 15 (1) pp. 125-138   GÜRBÜZOĞLU-YALMANCI, S., AYDIN-BEYTUR, S. (2014) "Ortaokul Öğrencilerinin Teknolojiye Yönelik Tutumlarının Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi", EGE EĞİTİM, 15 (1) pp. 125-138  
2014 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
EGE EĞİTİM

Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Akademik Öz Yeterlik Algılarının İncelenmesi

GÜRBÜZOĞLU-YALMANCI, S., AYDIN-BEYTUR, S. (2014) "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Akademik Öz Yeterlik Algılarının İncelenmesi", e-Kafkas eğitim araştırmaları, 1 (2) pp. 21-27   GÜRBÜZOĞLU-YALMANCI, S., AYDIN-BEYTUR, S. (2014) "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Akademik Öz Yeterlik Algılarının İncelenmesi", e-Kafkas eğitim araştırmaları, 1 (2) pp. 21-27  
2014 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
e-Kafkas eğitim araştırmaları

The views of Turkish pre service science teachers concerning microteaching practices

SİBEL, G.Y., SOLMAZ, A. (2014) "The views of Turkish pre service science teachers concerning microteaching practices", TURKISH JOURNAL OF EDUCATION, 3 (4) pp. 4-14   SİBEL, G.Y., SOLMAZ, A. (2014) "The views of Turkish pre service science teachers concerning microteaching practices", TURKISH JOURNAL OF EDUCATION, 3 (4) pp. 4-14  
2014 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
TURKISH JOURNAL OF EDUCATION

Çoklu Zeka Kuramına Dayalı İşlenen Protein Sentezi Konusunun Öğrencilerin Bilgilerindeki Kalıcılığına Etkisi

  Hasenekoğlu, İ., GÜRBÜZOĞLU-YALMANCI, S. (2009) "Çoklu Zeka Kuramına Dayalı İşlenen Protein Sentezi Konusunun Öğrencilerin Bilgilerindeki Kalıcılığına Etkisi", Ahi Evran Universitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 10 (3) pp. 49-59 [TR Dizin]   " data-bs-content-id="YazarBilgi-24555"> Hasenekoğlu, İ., GÜRBÜZOĞLU-YALMANCI, S. (2009) "Çoklu Zeka Kuramına Dayalı İşlenen Protein Sentezi Konusunun Öğrencilerin Bilgilerindeki Kalıcılığına Etkisi", Ahi Evran Universitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 10 (3) pp. 49-59 [TR Dizin]    Hasenekoğlu, İ., GÜRBÜZOĞLU-YALMANCI, S. (2009) "Çoklu Zeka Kuramına Dayalı İşlenen Protein Sentezi Konusunun Öğrencilerin Bilgilerindeki Kalıcılığına Etkisi", Ahi Evran Universitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 10 (3) pp. 49-59 [TR Dizin]   
2009 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Ahi Evran Universitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

Öğretmen Adaylarının Kopya Çekmeye Yönelik Metaforik Algıları

  SİBEL, G.Y., SOLMAZ, A. (2014) "Öğretmen Adaylarının Kopya Çekmeye Yönelik Metaforik Algıları", ERZİNCAN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ, 16 (1) pp. 316-332 [TR Dizin]   " data-bs-content-id="YazarBilgi-24557"> SİBEL, G.Y., SOLMAZ, A. (2014) "Öğretmen Adaylarının Kopya Çekmeye Yönelik Metaforik Algıları", ERZİNCAN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ, 16 (1) pp. 316-332 [TR Dizin]    SİBEL, G.Y., SOLMAZ, A. (2014) "Öğretmen Adaylarının Kopya Çekmeye Yönelik Metaforik Algıları", ERZİNCAN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ, 16 (1) pp. 316-332 [TR Dizin]   
2014 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
ERZİNCAN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ

Uzun Süreli Bellek ve Öğrenme

Engin, A.O., Calapoğlu, M., GÜRBÜZOĞLU-YALMANCI, S. (2008) "Uzun Süreli Bellek ve Öğrenme", Kafkas Universitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 2 (0) pp. 251-262   Engin, A.O., Calapoğlu, M., GÜRBÜZOĞLU-YALMANCI, S. (2008) "Uzun Süreli Bellek ve Öğrenme", Kafkas Universitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 2 (0) pp. 251-262  
2008 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Kafkas Universitesi Sosyal Bilimler Dergisi

Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Başarı Amaç Yönelimlerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi

solmaz, A., yalmancı, G., mustafa, Y. (2014) "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Başarı Amaç Yönelimlerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi", e-kafkas eğitim araştırmaları dergisi, 1 (1) pp. 31-39   solmaz, A., yalmancı, G., mustafa, Y. (2014) "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Başarı Amaç Yönelimlerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi", e-kafkas eğitim araştırmaları dergisi, 1 (1) pp. 31-39  
2014 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
e-kafkas eğitim araştırmaları dergisi

Bilsem Ortaöğretim Öğrencilerinin “Geri Dönüşüm” Olgusuna İlişkin Bilişsel Yapılarının İncelenmesi

ÖNEL, A., GÜRBÜZOĞLU-YALMANCI, S., Yalmancı, E. (2023) "Bilsem Ortaöğretim Öğrencilerinin “Geri Dönüşüm” Olgusuna İlişkin Bilişsel Yapılarının İncelenmesi", 2. uluslararası bilimsel gelişmeler kongresi ICONSAD 2022 , Türkiye, (Ocak 2023 ÖNEL, A., GÜRBÜZOĞLU-YALMANCI, S., Yalmancı, E. (2023) "Bilsem Ortaöğretim Öğrencilerinin “Geri Dönüşüm” Olgusuna İlişkin Bilişsel Yapılarının İncelenmesi", 2. uluslararası bilimsel gelişmeler kongresi ICONSAD 2022 , Türkiye, (Ocak 2023
2023 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
2. uluslararası bilimsel gelişmeler kongresi ICONSAD 2022

Lise Öğrencilerinin Genetiği Değiştirilmiş Ürünlere Yönelik Kaygılarının Belirlenmesi

AYDIN-BEYTUR, S., GÜRBÜZOĞLU-YALMANCI, S. (2022) "Lise Öğrencilerinin Genetiği Değiştirilmiş Ürünlere Yönelik Kaygılarının Belirlenmesi", Ulusal Biyoloji eğitimi kongresi , Ankara, Türkiye, (Ekim 2022 AYDIN-BEYTUR, S., GÜRBÜZOĞLU-YALMANCI, S. (2022) "Lise Öğrencilerinin Genetiği Değiştirilmiş Ürünlere Yönelik Kaygılarının Belirlenmesi", Ulusal Biyoloji eğitimi kongresi , Ankara, Türkiye, (Ekim 2022
2022 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Ulusal Biyoloji eğitimi kongresi

Determination Of Multiple Intelligence Areas Of Preschool Teacher Candidates According To Various Variables

GÜRBÜZOĞLU-YALMANCI, S., AYDIN-BEYTUR, S. (2019) "Determination Of Multiple Intelligence Areas Of Preschool Teacher Candidates According To Various Variables", 6. Uluslararası Okul Öncesi Eğitimi Kongresi , (pp. 614-620), (Aralık 2019 GÜRBÜZOĞLU-YALMANCI, S., AYDIN-BEYTUR, S. (2019) "Determination Of Multiple Intelligence Areas Of Preschool Teacher Candidates According To Various Variables", 6. Uluslararası Okul Öncesi Eğitimi Kongresi , (pp. 614-620), (Aralık 2019
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
6. Uluslararası Okul Öncesi Eğitimi Kongresi

The Determination Of The Knowledge Levels And Misconceptions Of Prospective Preschool Teachers On Certain Biology Subjects

AYDIN-BEYTUR, S., GÜRBÜZOĞLU-YALMANCI, S. (2019) "The Determination Of The Knowledge Levels And Misconceptions Of Prospective Preschool Teachers On Certain Biology Subjects", 6. Uluslararası Okul Öncesi Eğitimi Kongresi. , (pp. 632-637), (Aralık 2019 AYDIN-BEYTUR, S., GÜRBÜZOĞLU-YALMANCI, S. (2019) "The Determination Of The Knowledge Levels And Misconceptions Of Prospective Preschool Teachers On Certain Biology Subjects", 6. Uluslararası Okul Öncesi Eğitimi Kongresi. , (pp. 632-637), (Aralık 2019
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
6. Uluslararası Okul Öncesi Eğitimi Kongresi.

Çevreye Yönelik Etik Tutumlar Üzerinde Cinsiyet Farklılıklarınınİncelenmesi

GÜRBÜZOĞLU-YALMANCI, S., AYDIN-BEYTUR, S. (2018) "Çevreye Yönelik Etik Tutumlar Üzerinde Cinsiyet Farklılıklarınınİncelenmesi", INTERNATIONAL CONFERENCE ONSOCIAL SCIENCES-CAPPADOCIA , (Mayıs 2018 GÜRBÜZOĞLU-YALMANCI, S., AYDIN-BEYTUR, S. (2018) "Çevreye Yönelik Etik Tutumlar Üzerinde Cinsiyet Farklılıklarınınİncelenmesi", INTERNATIONAL CONFERENCE ONSOCIAL SCIENCES-CAPPADOCIA , (Mayıs 2018
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
INTERNATIONAL CONFERENCE ONSOCIAL SCIENCES-CAPPADOCIA

Dear students teachers and academicians Please order thelesson about flying Testing the 5E model and the REACTstrategy

Bülbül, M.Ş., GÜRBÜZOĞLU-YALMANCI, S., Oktay, Ö., Engin, Y. (2015) "Dear students teachers and academicians Please order thelesson about flying Testing the 5E model and the REACTstrategy", II.International Dynamic, Explorative and Active Learning (IDEAL) CONFERENCE , (Kasım 2015 Bülbül, M.Ş., GÜRBÜZOĞLU-YALMANCI, S., Oktay, Ö., Engin, Y. (2015) "Dear students teachers and academicians Please order thelesson about flying Testing the 5E model and the REACTstrategy", II.International Dynamic, Explorative and Active Learning (IDEAL) CONFERENCE , (Kasım 2015
2015 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
II.International Dynamic, Explorative and Active Learning (IDEAL) CONFERENCE

Ortaokul Öğrencilerinin Öz-Düzenlemeli Öğrenme StratejileriKullanma Durumları ve Bazı Değişkenler Açısından Değerlendirilmesi

AYDIN-BEYTUR, S., GÜRBÜZOĞLU-YALMANCI, S. (2018) "Ortaokul Öğrencilerinin Öz-Düzenlemeli Öğrenme StratejileriKullanma Durumları ve Bazı Değişkenler Açısından Değerlendirilmesi", INTERNATIONAL CONFERENCE ONSOCIAL SCIENCES-CAPPADOCIA , (Mayıs 2018 AYDIN-BEYTUR, S., GÜRBÜZOĞLU-YALMANCI, S. (2018) "Ortaokul Öğrencilerinin Öz-Düzenlemeli Öğrenme StratejileriKullanma Durumları ve Bazı Değişkenler Açısından Değerlendirilmesi", INTERNATIONAL CONFERENCE ONSOCIAL SCIENCES-CAPPADOCIA , (Mayıs 2018
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
INTERNATIONAL CONFERENCE ONSOCIAL SCIENCES-CAPPADOCIA

Öğretmen Adaylarının Çevre Etiği Yaklaşımlarına Yönelik Görüşleri

GÜRBÜZOĞLU-YALMANCI, S., AYDIN-BEYTUR, S. (2018) "Öğretmen Adaylarının Çevre Etiği Yaklaşımlarına Yönelik Görüşleri", 6. ULUSLARARASI EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM KONGRESİ , (Aralık 2018 GÜRBÜZOĞLU-YALMANCI, S., AYDIN-BEYTUR, S. (2018) "Öğretmen Adaylarının Çevre Etiği Yaklaşımlarına Yönelik Görüşleri", 6. ULUSLARARASI EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM KONGRESİ , (Aralık 2018
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
6. ULUSLARARASI EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM KONGRESİ

Ortaöğretim Biyoloji Dersi Öğretim Programının Öz-düzenlemeli Öğrenme UnsurlarıAçısından İncelenmesi

AYDIN-BEYTUR, S., GÜRBÜZOĞLU-YALMANCI, S., Yel, M. (2018) "Ortaöğretim Biyoloji Dersi Öğretim Programının Öz-düzenlemeli Öğrenme UnsurlarıAçısından İncelenmesi", 6. ULUSLARARASI EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM KONGRESİ , (Aralık 2018 AYDIN-BEYTUR, S., GÜRBÜZOĞLU-YALMANCI, S., Yel, M. (2018) "Ortaöğretim Biyoloji Dersi Öğretim Programının Öz-düzenlemeli Öğrenme UnsurlarıAçısından İncelenmesi", 6. ULUSLARARASI EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM KONGRESİ , (Aralık 2018
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
6. ULUSLARARASI EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM KONGRESİ

Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Öz düzenleme Becerilerinin Çeşitli Değişkenler Açısından Değerlendirilmesi

solmaz, A., sibel, G.Y. (2013) "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Öz düzenleme Becerilerinin Çeşitli Değişkenler Açısından Değerlendirilmesi", uluslararası eğitimde değişim ve yeni yönelimler sempozyumu , (pp. 145-149), Konya, Türkiye, (Kasım 2013 solmaz, A., sibel, G.Y. (2013) "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Öz düzenleme Becerilerinin Çeşitli Değişkenler Açısından Değerlendirilmesi", uluslararası eğitimde değişim ve yeni yönelimler sempozyumu , (pp. 145-149), Konya, Türkiye, (Kasım 2013
2013 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
uluslararası eğitimde değişim ve yeni yönelimler sempozyumu