img
img
Toplam 27837 kayıt

KAFKAS ÜNİVERSİTESİ DEVLET KONSERVATUVARI ÖĞRENCİLERİNİN KÜLTÜREL, SANATSAL VE AKADEMİK ETKİNLİKLERE İLİŞKİNMEMNUNİYET DÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ

0 0
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
IKSAD 4. INTERNATIONAL CONGRESS OF SOCIAL SCIENCES /4. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ

SES EĞİTİMİNDE MAKAMSAL EZGİLERE DAYALI EGZERSİZLERİN KULLANILABİLİRLİĞİNE İLİŞKİN UZMAN GÖRÜŞLERİ VE DEĞERLENDİRİLMESİEXPERT OPINIONS AND EVALUATIONS UPON THE AVAILABILITY OF EXERCISES BASED ON MODAL MELODIES IN VOCAL TRAINING

0 0
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
III. INES Education and Social Science Congress (ESS - 2018)

TÜRKİYE’DEKİ SES EĞİTİMİ UYGULAMALARINDA ÖĞRETİCİ BAĞIMLILIĞI VE PİYANO EŞLİKLİ METOD YETERSİZLİĞİ ÜZERİNE BİR DEĞERLENDİRME / AN EVALUATION UPON THE INSTRUCTOR DEPENDENCE AND THE INSUFFICIENCY OF THE METHOD WITH THE PIANO ACCOMPANY IN VOCAL TRAINING PRACTICES IN TURKEY

0 0
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
1st International Congresses on New Horizons in Education and Social Science (ICES - 2018) /1. Uluslararası Eğitim ve Sosyal Bilimlerde Yeni Ufuklar (ICES - 2018)

LiSELERDE KARS’IN TARiHi VE EDEBİ YÖNÜNÜN ELE ALINMASI

0 0
2020 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
AVRASYA Uluslararası Araştırmalar Dergisi

Öğretmen eğitiminde teknolojinin etkin kullanımı Öğretim elemanları ve öğretmen adaylarının görüşleri

0 0
2008 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Gazi Üniversitesi Bilişim Teknolojileri Dergisi

Web 2.0 Destekli Biçimlendirici Değerlendirme Araçlarının (Kahoot Örneği) Fen Bilimleri ve Kimya Derslerinde Farklı Kademe ve Öğretim Şekillerinde Kullanımı

0 0
2023 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Eğitim Bilim ve Araştırma Dergisi

Investigation of Traditional and Web 2.0 Supported (A Sample of Kahoot) Formative Assessment and Evaluation in Science Course

0 0
2023 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Shanlax International Journal of Education

Effects of the Context-Based Learning Approach on the Teaching of Chemical Changes Unit

0 0
2022 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Journal of Turkish Science Education

Öğretmenlerin Görüşlerine Göre Sınıf Öğretmenliği Lisans Öğretim Programının İşlevselliğinin Değerlendirilmesi

0 0
2021 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Turkish Studies Educational Sciences

Analysis, Evaluation, and Comparison of the 2007, 2013 and 2018 Chemistry Curriculum Learning Outcomes Based on the Revised Bloom’s Taxonomy

0 0
2020 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

Fen ve Teknoloji Laboratuvar Uygulamaları II Dersi Kapsamında Dönüşümlü İş Bölümü Uygulamaları Bir Eylem Araştırması

0 0
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Türkiye Kimya Derneği Dergisi, Kısım C: Kimya Eğitimi

The Effect of Context-Based Chemical Equilibrium on Grade 11 Students' Learning, Motivation and Constructivist Learning Environment

0 0
2016 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Internatıonal Journal of Environmental Science Educaton

Biyoloji Öğretmeni Adaylarının Üstbiliş Farkındalıklarının Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi

0 0
2015 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Hasan Ali Yücel Eğitim Fakültesi Dergisi

Yaşam Temelli Öğrenme Yaklaşımına (YTÖY) Göre Elektrik, Madde Ve Isı Konularının İşlenmesinin Öğrenci Başarısına Etkisi

0 0
2014 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
e – Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi

Öğrencilerin Atatürk Üniversitesini Tercih Etme Nedenleri ve Tercihleri Sonucundaki Memnuniyet Düzeyleri

0 0
2013 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi

Kimya öğretmen adaylarının laboratuar uygulamaları hakkındaki düşünceleri

0 0
2009 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Kastamonu Eğitim dergisi

Kimya Motivasyon Anketi Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması

0 0
2012 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi

Students Interest to Usage of Organic Chemistry in Daily Life

0 0
2011 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Erzincan Education Faculty Journal

Synthesis and GIAO NMR Calculations for Some Novel 4-Heteroarylidenamino-4,5-dihydro-1H-1,2,4-triazol-5-one Derivatives: Comparison of Theoretical and Experimental 1Hand 13C- Chemical Shifts

0 0
2005 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Journal of Molecular Sciences