img
img
Toplam 27791 kayıt

Çoklu Zeka Kuramı Tabanlı Öğretimin Öğrencilerin Başarısı ve Zihinde Kalıcılığı Üzerindeki Etkileri Enzimler Konusu Örneği

sibel, G.Y., can, G.A.İ. (2013) "Çoklu Zeka Kuramı Tabanlı Öğretimin Öğrencilerin Başarısı ve Zihinde Kalıcılığı Üzerindeki Etkileri Enzimler Konusu Örneği", 4thInternational Conference on New Trends in Education and Their Implications , Antalya, Türkiye, (Nisan 2013 sibel, G.Y., can, G.A.İ. (2013) "Çoklu Zeka Kuramı Tabanlı Öğretimin Öğrencilerin Başarısı ve Zihinde Kalıcılığı Üzerindeki Etkileri Enzimler Konusu Örneği", 4thInternational Conference on New Trends in Education and Their Implications , Antalya, Türkiye, (Nisan 2013
2013 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
4thInternational Conference on New Trends in Education and Their Implications

Ortaokul öğrencilerinin Teknolojiye Yönelik Tutumlarının Bazı Değişkenler Açısından Incelenmesi

sibel, G.Y., solmaz, A. (2013) "Ortaokul öğrencilerinin Teknolojiye Yönelik Tutumlarının Bazı Değişkenler Açısından Incelenmesi", Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu , (Haziran 2013 sibel, G.Y., solmaz, A. (2013) "Ortaokul öğrencilerinin Teknolojiye Yönelik Tutumlarının Bazı Değişkenler Açısından Incelenmesi", Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu , (Haziran 2013
2013 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu

Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Başarı Amaç Yönelimlerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi

solmaz, A., sibel, G.Y. (2013) "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Başarı Amaç Yönelimlerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi", Öğretmen Eğitiminde Yeni EğilimlerUluslararası Sempozyumu , Ankara, Türkiye, (Mayıs 2013 solmaz, A., sibel, G.Y. (2013) "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Başarı Amaç Yönelimlerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi", Öğretmen Eğitiminde Yeni EğilimlerUluslararası Sempozyumu , Ankara, Türkiye, (Mayıs 2013
2013 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Öğretmen Eğitiminde Yeni EğilimlerUluslararası Sempozyumu

Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Akademik Öz Yeterlik Algılarının İncelenmesi

sibel, G.Y., solmaz, A. (2013) "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Akademik Öz Yeterlik Algılarının İncelenmesi", Öğretmen Eğitiminde Yeni EğilimlerUluslararası Sempozyumu , Ankara, Türkiye, (Mayıs 2013 sibel, G.Y., solmaz, A. (2013) "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Akademik Öz Yeterlik Algılarının İncelenmesi", Öğretmen Eğitiminde Yeni EğilimlerUluslararası Sempozyumu , Ankara, Türkiye, (Mayıs 2013
2013 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Öğretmen Eğitiminde Yeni EğilimlerUluslararası Sempozyumu

Eğitim Bilimleri Fakültesi Öğrencilerinin Fakülte Kültürüne İlişkin Algıları Kafkas Üniversitesi Eğitim Fakültesi Örneği

sibel, G.Y., can, G.A.İ. (2010) "Eğitim Bilimleri Fakültesi Öğrencilerinin Fakülte Kültürüne İlişkin Algıları Kafkas Üniversitesi Eğitim Fakültesi Örneği", International Conference on New Horizons in Education 2010 , (pp. 275-281), Famagusta, Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti, (Haziran 2010 sibel, G.Y., can, G.A.İ. (2010) "Eğitim Bilimleri Fakültesi Öğrencilerinin Fakülte Kültürüne İlişkin Algıları Kafkas Üniversitesi Eğitim Fakültesi Örneği", International Conference on New Horizons in Education 2010 , (pp. 275-281), Famagusta, Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti, (Haziran 2010
2010 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Conference on New Horizons in Education 2010

Fen ve Teknoloji Öğretmenliği Bölümü Öğretmen Adaylarının Laboratuar Çalışmalarına Yönelik Yeterlik Görüşlerinin İncelenmesi

sibel, G.Y., can, G.A.İ. (2011) "Fen ve Teknoloji Öğretmenliği Bölümü Öğretmen Adaylarının Laboratuar Çalışmalarına Yönelik Yeterlik Görüşlerinin İncelenmesi", I. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi , (Ekim 2011 sibel, G.Y., can, G.A.İ. (2011) "Fen ve Teknoloji Öğretmenliği Bölümü Öğretmen Adaylarının Laboratuar Çalışmalarına Yönelik Yeterlik Görüşlerinin İncelenmesi", I. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi , (Ekim 2011
2011 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
I. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi

Fen Eğitiminde Bilgisayar Destekli Ders Sunumları Hakkında öğretmen Adaylarının Görüşleri

solmaz, A., yalmancı, G. (2013) "Fen Eğitiminde Bilgisayar Destekli Ders Sunumları Hakkında öğretmen Adaylarının Görüşleri", Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu , (Haziran 2013 solmaz, A., yalmancı, G. (2013) "Fen Eğitiminde Bilgisayar Destekli Ders Sunumları Hakkında öğretmen Adaylarının Görüşleri", Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu , (Haziran 2013
2013 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu

RUSYA’NIN KARADENİZ FAALİYETLERİ ve BATUM’DA İSKELE İNŞASI GİRİŞİMİ

DOI    Orhankazi, S. (2019) "RUSYA’NIN KARADENİZ FAALİYETLERİ ve BATUM’DA İSKELE İNŞASI GİRİŞİMİ", Kafkas Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, (24) pp. 831-841 [TR Dizin] DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-24585"> Orhankazi, S. (2019) "RUSYA’NIN KARADENİZ FAALİYETLERİ ve BATUM’DA İSKELE İNŞASI GİRİŞİMİ", Kafkas Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, (24) pp. 831-841 [TR Dizin] DOI    Orhankazi, S. (2019) "RUSYA’NIN KARADENİZ FAALİYETLERİ ve BATUM’DA İSKELE İNŞASI GİRİŞİMİ", Kafkas Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, (24) pp. 831-841 [TR Dizin] DOI   
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Kafkas Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi

OSMANLI DOĞU SINIRINDA AŞİRETLERİN SINIR GÖÇLERİ VE EŞKIYALIK FAALİYETLERİ

Orat, J.A., Orhankazi, S. (2015) "OSMANLI DOĞU SINIRINDA AŞİRETLERİN SINIR GÖÇLERİ VE EŞKIYALIK FAALİYETLERİ", YENİ tÜRKİYE, 3 (73) pp. 672-685   Orat, J.A., Orhankazi, S. (2015) "OSMANLI DOĞU SINIRINDA AŞİRETLERİN SINIR GÖÇLERİ VE EŞKIYALIK FAALİYETLERİ", YENİ tÜRKİYE, 3 (73) pp. 672-685  
2015 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
YENİ tÜRKİYE

330 NUMARALI TARSUS ŞER’xxİYE SİCİLİNE GÖRE XIX YÜZYILIN SONLARINDA TARSUS

DOI   Orhankazi, S. (2015) "330 NUMARALI TARSUS ŞER’xxİYE SİCİLİNE GÖRE XIX YÜZYILIN SONLARINDA TARSUS", ÇUKUROVA ARAŞTIRMALARI DERGİSİ, 1 (1) pp. 86-101 DOI  " data-bs-content-id="YazarBilgi-24587"> Orhankazi, S. (2015) "330 NUMARALI TARSUS ŞER’xxİYE SİCİLİNE GÖRE XIX YÜZYILIN SONLARINDA TARSUS", ÇUKUROVA ARAŞTIRMALARI DERGİSİ, 1 (1) pp. 86-101 DOI   Orhankazi, S. (2015) "330 NUMARALI TARSUS ŞER’xxİYE SİCİLİNE GÖRE XIX YÜZYILIN SONLARINDA TARSUS", ÇUKUROVA ARAŞTIRMALARI DERGİSİ, 1 (1) pp. 86-101 DOI  
2015 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
ÇUKUROVA ARAŞTIRMALARI DERGİSİ

XVIII. Yüzyılda Batum Sancağı’ında Eşkıyalık Meselesi ve Asayiş

  Orhankazi, S. (2019) "XVIII. Yüzyılda Batum Sancağı’ında Eşkıyalık Meselesi ve Asayiş", İNTERNATİONAL BLACK SEA COASTLINE COUNTRIES SYMPOSIUM , Batum, Gürcistan, (Mayıs 2019 " data-bs-content-id="YazarBilgi-24588"> Orhankazi, S. (2019) "XVIII. Yüzyılda Batum Sancağı’ında Eşkıyalık Meselesi ve Asayiş", İNTERNATİONAL BLACK SEA COASTLINE COUNTRIES SYMPOSIUM , Batum, Gürcistan, (Mayıs 2019  Orhankazi, S. (2019) "XVIII. Yüzyılda Batum Sancağı’ında Eşkıyalık Meselesi ve Asayiş", İNTERNATİONAL BLACK SEA COASTLINE COUNTRIES SYMPOSIUM , Batum, Gürcistan, (Mayıs 2019 
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
İNTERNATİONAL BLACK SEA COASTLINE COUNTRIES SYMPOSIUM

1897-1907 Yıllarında Tarsus Kazasında Girit Göçmenleri

Orhankazi, S. (2017) "1897-1907 Yıllarında Tarsus Kazasında Girit Göçmenleri", Geçmişten Günümüze Girit, Tarih, Toplum, Kültür , (pp. 235-250), Aydın, Türkiye, (Şubat 2017 Orhankazi, S. (2017) "1897-1907 Yıllarında Tarsus Kazasında Girit Göçmenleri", Geçmişten Günümüze Girit, Tarih, Toplum, Kültür , (pp. 235-250), Aydın, Türkiye, (Şubat 2017
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Geçmişten Günümüze Girit, Tarih, Toplum, Kültür

Türkiye’deki Ses Eğitimi Uygulamalarında Öğretici Bağımlılığı Ve Piyano Eşlikli Metod Yetersizliği Üzerine Bir Değerlendirme

Link DOI   Polat, S., Terzioğlu, V. (2018) "Türkiye’deki Ses Eğitimi Uygulamalarında Öğretici Bağımlılığı Ve Piyano Eşlikli Metod Yetersizliği Üzerine Bir Değerlendirme", Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Dergisi / IBAD, 3 (2) pp. 586-598 Link DOI  " data-bs-content-id="YazarBilgi-24590"> Polat, S., Terzioğlu, V. (2018) "Türkiye’deki Ses Eğitimi Uygulamalarında Öğretici Bağımlılığı Ve Piyano Eşlikli Metod Yetersizliği Üzerine Bir Değerlendirme", Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Dergisi / IBAD, 3 (2) pp. 586-598 Link DOI   Polat, S., Terzioğlu, V. (2018) "Türkiye’deki Ses Eğitimi Uygulamalarında Öğretici Bağımlılığı Ve Piyano Eşlikli Metod Yetersizliği Üzerine Bir Değerlendirme", Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Dergisi / IBAD, 3 (2) pp. 586-598 Link DOI  
2018 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Dergisi / IBAD

TÜRKİYE DEKİ SES VE ŞAN EĞİTİMİNİN KÖKEN KAYNAKLI ALGIDA YARATTIĞI KAVRAM KARMAŞASI ÜZERİNE BİR DEĞERLENDİRME VE YAKLAŞIM ÖNERİLERİ / AN EVALUATION AND APPROACH SUGGESTIONS ON THE CONCEPTUALINCOMPREHENSIBILITY CREATED IN ORIGIN-BASED PERCEPTION BY VOICEAND VOCAL TRAINING IN TURKEY

SES EĞİTİMİNİN TEMEL ÖGELERİ VE ÇEŞİTLİ SÖYLEME TEKNİKLERİNE YÖNELİK UZMAN GÖRÜŞLERİ VE PERFORMANS DEĞERLENDİRME ÖLÇEĞİ ÖRNEĞİ / A SAMPLE FOR PERFORMANCE ASSESSMENT SCALE AND FOR THEEXPERT OPINIONS ON THE BASIC ELEMENTS OF VOCAL TRAINING ANDVARIOUS SINGING TECHNIQUES

“POLAT SES EGZERSİZLERİ” İLE SES EĞİTİMİNİN TEMEL ÖGELERİ VE ÇEŞİTLİ SÖYLEME TEKNİKLERİNE İLİŞKİN KAZANIMLARIN DEVİNİŞSEL BOYUTU VE ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİ / LEARNER OPINIONS AND THE KINETIC EXTENT OF THE LEARNING OUTCOMES ABOUT “POLATVOCAL EXERCISES” WITH BASIC ELEMENTS OF VOCAL TRAINING AND DIFFERENT SINGINGTECHNIQUES

Link DOI   Polat, S. (2018) "“POLAT SES EGZERSİZLERİ” İLE SES EĞİTİMİNİN TEMEL ÖGELERİ VE ÇEŞİTLİ SÖYLEME TEKNİKLERİNE İLİŞKİN KAZANIMLARIN DEVİNİŞSEL BOYUTU VE ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİ / LEARNER OPINIONS AND THE KINETIC EXTENT OF THE LEARNING OUTCOMES ABOUT “POLATVOCAL EXERCISES” WITH BASIC ELEMENTS OF VOCAL TRAINING AND DIFFERENT SINGINGTECHNIQUES", İnönü Üniversitesi Kültür ve Sanat Dergisi, 4 (1) pp. 140-161 [TR Dizin] Link DOI  " data-bs-content-id="YazarBilgi-24593"> Polat, S. (2018) "“POLAT SES EGZERSİZLERİ” İLE SES EĞİTİMİNİN TEMEL ÖGELERİ VE ÇEŞİTLİ SÖYLEME TEKNİKLERİNE İLİŞKİN KAZANIMLARIN DEVİNİŞSEL BOYUTU VE ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİ / LEARNER OPINIONS AND THE KINETIC EXTENT OF THE LEARNING OUTCOMES ABOUT “POLATVOCAL EXERCISES” WITH BASIC ELEMENTS OF VOCAL TRAINING AND DIFFERENT SINGINGTECHNIQUES", İnönü Üniversitesi Kültür ve Sanat Dergisi, 4 (1) pp. 140-161 [TR Dizin] Link DOI   Polat, S. (2018) "“POLAT SES EGZERSİZLERİ” İLE SES EĞİTİMİNİN TEMEL ÖGELERİ VE ÇEŞİTLİ SÖYLEME TEKNİKLERİNE İLİŞKİN KAZANIMLARIN DEVİNİŞSEL BOYUTU VE ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİ / LEARNER OPINIONS AND THE KINETIC EXTENT OF THE LEARNING OUTCOMES ABOUT “POLATVOCAL EXERCISES” WITH BASIC ELEMENTS OF VOCAL TRAINING AND DIFFERENT SINGINGTECHNIQUES", İnönü Üniversitesi Kültür ve Sanat Dergisi, 4 (1) pp. 140-161 [TR Dizin] Link DOI  
2018 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
İnönü Üniversitesi Kültür ve Sanat Dergisi

432 HZ VE 440 HZ FREKANSLARININ TEMEL ALINMASIYLA SESLENDİRİLEN TÜRK MÜZİĞİ SÖZLÜ ESERLERİNİN DUYUM VE İCRA ÜZERİNDEKİ ETKİLERİ

Link DOI    İlgar, K., Polat, S., Bala, H. (2021) "432 HZ VE 440 HZ FREKANSLARININ TEMEL ALINMASIYLA SESLENDİRİLEN TÜRK MÜZİĞİ SÖZLÜ ESERLERİNİN DUYUM VE İCRA ÜZERİNDEKİ ETKİLERİ", İNÖNÜ ÜNİVERSİTESİ KÜLTÜR VE SANAT DERGİSİ, 7 (2) pp. 307-333 Link DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-24595"> İlgar, K., Polat, S., Bala, H. (2021) "432 HZ VE 440 HZ FREKANSLARININ TEMEL ALINMASIYLA SESLENDİRİLEN TÜRK MÜZİĞİ SÖZLÜ ESERLERİNİN DUYUM VE İCRA ÜZERİNDEKİ ETKİLERİ", İNÖNÜ ÜNİVERSİTESİ KÜLTÜR VE SANAT DERGİSİ, 7 (2) pp. 307-333 Link DOI    İlgar, K., Polat, S., Bala, H. (2021) "432 HZ VE 440 HZ FREKANSLARININ TEMEL ALINMASIYLA SESLENDİRİLEN TÜRK MÜZİĞİ SÖZLÜ ESERLERİNİN DUYUM VE İCRA ÜZERİNDEKİ ETKİLERİ", İNÖNÜ ÜNİVERSİTESİ KÜLTÜR VE SANAT DERGİSİ, 7 (2) pp. 307-333 Link DOI   
2021 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
İNÖNÜ ÜNİVERSİTESİ KÜLTÜR VE SANAT DERGİSİ

SES EĞİTİMİNDE PİYANO EŞLİĞİ ŞART MI?

Link DOI    Polat, S. (2021) "SES EĞİTİMİNDE PİYANO EŞLİĞİ ŞART MI?", İNÖNÜ ÜNİVERSİTESİ KÜLTÜR VE SANAT DERGİSİ, 7 (2) pp. 49-55 Link DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-24596"> Polat, S. (2021) "SES EĞİTİMİNDE PİYANO EŞLİĞİ ŞART MI?", İNÖNÜ ÜNİVERSİTESİ KÜLTÜR VE SANAT DERGİSİ, 7 (2) pp. 49-55 Link DOI    Polat, S. (2021) "SES EĞİTİMİNDE PİYANO EŞLİĞİ ŞART MI?", İNÖNÜ ÜNİVERSİTESİ KÜLTÜR VE SANAT DERGİSİ, 7 (2) pp. 49-55 Link DOI   
2021 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
İNÖNÜ ÜNİVERSİTESİ KÜLTÜR VE SANAT DERGİSİ

Kültürlenme Olgusu Bağlamında Erzurum’da Yaşayan Ahıska Türklerinin Müzik Kültürü

Link DOI    Dönmez, B.M., İlgar, K., Polat, S. (2020) "Kültürlenme Olgusu Bağlamında Erzurum’da Yaşayan Ahıska Türklerinin Müzik Kültürü", Motif Akademi Halkbilimi Dergisi, 13 (29) pp. 155-175 [TR Dizin] Link DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-24597"> Dönmez, B.M., İlgar, K., Polat, S. (2020) "Kültürlenme Olgusu Bağlamında Erzurum’da Yaşayan Ahıska Türklerinin Müzik Kültürü", Motif Akademi Halkbilimi Dergisi, 13 (29) pp. 155-175 [TR Dizin] Link DOI    Dönmez, B.M., İlgar, K., Polat, S. (2020) "Kültürlenme Olgusu Bağlamında Erzurum’da Yaşayan Ahıska Türklerinin Müzik Kültürü", Motif Akademi Halkbilimi Dergisi, 13 (29) pp. 155-175 [TR Dizin] Link DOI   
2020 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Motif Akademi Halkbilimi Dergisi