img
img
Toplam 27828 kayıt

Yaşam Temelli Öğrenme Yaklaşımına (YTÖY) Göre Elektrik, Madde Ve Isı Konularının İşlenmesinin Öğrenci Başarısına Etkisi

0 0
2014 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
e – Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi

Öğrencilerin Atatürk Üniversitesini Tercih Etme Nedenleri ve Tercihleri Sonucundaki Memnuniyet Düzeyleri

0 0
2013 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi

Kimya öğretmen adaylarının laboratuar uygulamaları hakkındaki düşünceleri

0 0
2009 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Kastamonu Eğitim dergisi

Kimya Motivasyon Anketi Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması

0 0
2012 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi

Students Interest to Usage of Organic Chemistry in Daily Life

0 0
2011 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Erzincan Education Faculty Journal

Synthesis and GIAO NMR Calculations for Some Novel 4-Heteroarylidenamino-4,5-dihydro-1H-1,2,4-triazol-5-one Derivatives: Comparison of Theoretical and Experimental 1Hand 13C- Chemical Shifts

0 0
2005 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Journal of Molecular Sciences

Kimya eğitiminde yaşam temelli öğrenme (context based) uygulaması çalıştayı,

0 0
2011 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
II. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi

Öğrencilerin Atatürk Üniversitesini tercih etme sebepleri ve tercihleri sonucundaki memnuniyet

0 0
2011 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
II. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi

MEB 9. Sınıf Biyoloji Ders Kitabında Yer Alan Bilim İnsanları

0 0
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
2. Uluslararası sosyal Bilimler Sempozyumu

Oyunlaştırma Araçlarıyla “Madde ve Özellikleri” Konusunun Değerlendirilmesi: Kahoot Örneği

0 0
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
17. ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ SEMPOZYUMU

Covid-19 Öncesi Yüz Yüze Eğitimde Gerçekleştirilen Çevrimiçi ve Geleneksel (Kâğıt-Kalem) Sınav Karşılaştırması: Socrative Örneği

0 0
2022 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
2nd International Conference on Educational Technology and Online Learning – ICETOL 2022

Genel Kimya Dersinin İşlenmesi ve Değerlendirilmesinde Oyunlaştırma Aracı Olarak Edpuzzle Kullanımı

0 0
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
6. ULUSLARARASI EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM KONGRESİ

9. Sınıf Kimya Öğretim Programının Yaşam Temelli Öğrenme Yaklaşımına (ytöy) Göre İncelenmesi

0 0
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
6. ULUSLARARASI EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM KONGRESİ

Genel Kimya Öğretiminde Kullanılan Oyunlaştırma Yaklaşımının Sınıf Öğretmenliği 1. Sınıf Öğrencileri Üzerindeki Etkileri

0 0
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
6. ULUSLARARASI EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM KONGRESİ

Yaşam Temelli Öğrenme Yaklaşımına (YTÖY) Göre Elektrik, Madde ve Isı Konularının İşlenmesinin Öğrenci Başarısına Etkisi

0 0
2014 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
XI Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitim Kongresi

Biyoloji Öğretmeni Adaylarının Üstbiliş Farkındalıklarının Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi

0 0
2014 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
XI Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitim Kongresi

Biyoloji ve Kimya Öğretmeni Adaylarının Öğrenme Güçlüğü Çektiği Biyokimya Konuları

0 0
2015 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
IV. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi

Sınıf Öğretmeni Aday Öğrencilerin Kimya Ve Fen Teknoloji Laboratuvar Uygulamaları Dersleri Hakkında Görüş ve Önerileri

0 0
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
IV. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi

Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Öğrenim Yaşantıları Süresince Fen Derslerine Karşı Tutumlarını ve Başarılarını Etkileyen Faktörler Hakkındaki Görüşleri

0 0
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi

Sınıf Öğretmenlerinin Sınıf Öğretmenliği Bölümü Programı Hakkındaki Görüş ve Önerileri

0 0
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
2. Uluslar Arası Sosyal Bilimler Sempozyumu