img
img
Toplam 27853 kayıt

Anne Baba Stres Ölçeğinin Geliştirilmesi

  Kaymak-Özmen, S., Özmen, A. (2012) "Anne Baba Stres Ölçeğinin Geliştirilmesi", Milli Eğitim, (0) [TR Dizin]   " data-bs-content-id="YazarBilgi-24877"> Kaymak-Özmen, S., Özmen, A. (2012) "Anne Baba Stres Ölçeğinin Geliştirilmesi", Milli Eğitim, (0) [TR Dizin]    Kaymak-Özmen, S., Özmen, A. (2012) "Anne Baba Stres Ölçeğinin Geliştirilmesi", Milli Eğitim, (0) [TR Dizin]   
2012 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Milli Eğitim

Yetişkinlerde Dikkat Eksikliği Hiperaktivite Bozukluğu’nun Demografik Değişkenlere, Öfke ve Öfke İfade Tarzına Göre İncelenmesi

  Kaymak-Özmen, S., Özmen, A. (2012) "Yetişkinlerde Dikkat Eksikliği Hiperaktivite Bozukluğu’nun Demografik Değişkenlere, Öfke ve Öfke İfade Tarzına Göre İncelenmesi", Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, (0) [TR Dizin]   " data-bs-content-id="YazarBilgi-24878"> Kaymak-Özmen, S., Özmen, A. (2012) "Yetişkinlerde Dikkat Eksikliği Hiperaktivite Bozukluğu’nun Demografik Değişkenlere, Öfke ve Öfke İfade Tarzına Göre İncelenmesi", Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, (0) [TR Dizin]    Kaymak-Özmen, S., Özmen, A. (2012) "Yetişkinlerde Dikkat Eksikliği Hiperaktivite Bozukluğu’nun Demografik Değişkenlere, Öfke ve Öfke İfade Tarzına Göre İncelenmesi", Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, (0) [TR Dizin]   
2012 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi

Okulda Dikkat Eksikliği ve Hiperaktivite Bozukluğu (DEHB)

  Kaymak-Özmen, S. (2010) "Okulda Dikkat Eksikliği ve Hiperaktivite Bozukluğu (DEHB)", Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, (0) [TR Dizin]   " data-bs-content-id="YazarBilgi-24879"> Kaymak-Özmen, S. (2010) "Okulda Dikkat Eksikliği ve Hiperaktivite Bozukluğu (DEHB)", Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, (0) [TR Dizin]    Kaymak-Özmen, S. (2010) "Okulda Dikkat Eksikliği ve Hiperaktivite Bozukluğu (DEHB)", Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, (0) [TR Dizin]   
2010 Diğer (Teknik, not, yorum, vaka takdimi, editöre mektup, özet, kitap krıtiği, araştırma notu, bilirkişi raporu ve benzeri) SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

İlköğretim Öğrencilerinin Dikkat Toplama Sürecine İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi.

  Kaymak-Özmen, S., Demir, Ö. (2011) "İlköğretim Öğrencilerinin Dikkat Toplama Sürecine İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi.", Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, (0) [TR Dizin]   " data-bs-content-id="YazarBilgi-24880"> Kaymak-Özmen, S., Demir, Ö. (2011) "İlköğretim Öğrencilerinin Dikkat Toplama Sürecine İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi.", Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, (0) [TR Dizin]    Kaymak-Özmen, S., Demir, Ö. (2011) "İlköğretim Öğrencilerinin Dikkat Toplama Sürecine İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi.", Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, (0) [TR Dizin]   
2011 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi

Üniversite Öğrencilerinin Üst Biliş Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi

  Demir, Ö., Kaymak-Özmen, S. (2011) "Üniversite Öğrencilerinin Üst Biliş Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi", Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 20 (3) pp. 145-160 [TR Dizin]   " data-bs-content-id="YazarBilgi-24881"> Demir, Ö., Kaymak-Özmen, S. (2011) "Üniversite Öğrencilerinin Üst Biliş Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi", Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 20 (3) pp. 145-160 [TR Dizin]    Demir, Ö., Kaymak-Özmen, S. (2011) "Üniversite Öğrencilerinin Üst Biliş Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi", Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 20 (3) pp. 145-160 [TR Dizin]   
2011 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi

Yetişkin Dikkat Eksikliği Hiperaktivite Bozukluğu Eğitiminin Etkisi Tek Denekli Bir Çalışma

DOI    Kaymak-Özmen, S. (2020) "Yetişkin Dikkat Eksikliği Hiperaktivite Bozukluğu Eğitiminin Etkisi Tek Denekli Bir Çalışma", Yuzunci Yil Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi, 17 (0) [TR Dizin] DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-24882"> Kaymak-Özmen, S. (2020) "Yetişkin Dikkat Eksikliği Hiperaktivite Bozukluğu Eğitiminin Etkisi Tek Denekli Bir Çalışma", Yuzunci Yil Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi, 17 (0) [TR Dizin] DOI    Kaymak-Özmen, S. (2020) "Yetişkin Dikkat Eksikliği Hiperaktivite Bozukluğu Eğitiminin Etkisi Tek Denekli Bir Çalışma", Yuzunci Yil Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi, 17 (0) [TR Dizin] DOI   
2020 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Yuzunci Yil Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi

The relationship of self-perception, personality and high school type with the level of problematic internet use in adolescents

DOI   Kuşcu, E., Kaymak-Özmen, S. (2016) "The relationship of self-perception, personality and high school type with the level of problematic internet use in adolescents", Computers in Human Behavior, 65 (0) [SSCI] DOI  " data-bs-content-id="YazarBilgi-24883"> Kuşcu, E., Kaymak-Özmen, S. (2016) "The relationship of self-perception, personality and high school type with the level of problematic internet use in adolescents", Computers in Human Behavior, 65 (0) [SSCI] DOI   Kuşcu, E., Kaymak-Özmen, S. (2016) "The relationship of self-perception, personality and high school type with the level of problematic internet use in adolescents", Computers in Human Behavior, 65 (0) [SSCI] DOI  
2016 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Computers in Human Behavior

Einzelfallstudien zu einem verhaltensorientierten Elterntraining bei ADHS

DOI   Kaymak-Özmen, S. (2009) "Einzelfallstudien zu einem verhaltensorientierten Elterntraining bei ADHS", Kindheit und Entwicklung, 18 (4) pp. 254-259 [SSCI] DOI  " data-bs-content-id="YazarBilgi-24884"> Kaymak-Özmen, S. (2009) "Einzelfallstudien zu einem verhaltensorientierten Elterntraining bei ADHS", Kindheit und Entwicklung, 18 (4) pp. 254-259 [SSCI] DOI   Kaymak-Özmen, S. (2009) "Einzelfallstudien zu einem verhaltensorientierten Elterntraining bei ADHS", Kindheit und Entwicklung, 18 (4) pp. 254-259 [SSCI] DOI  
2009 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Kindheit und Entwicklung

Aile İçinde Öfke ve Saldırganlığın Yansımaları

  Kaymak-Özmen, S. (2004) "Aile İçinde Öfke ve Saldırganlığın Yansımaları", Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi, 37 (2) pp. 27-39 [TR Dizin]   " data-bs-content-id="YazarBilgi-24885"> Kaymak-Özmen, S. (2004) "Aile İçinde Öfke ve Saldırganlığın Yansımaları", Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi, 37 (2) pp. 27-39 [TR Dizin]    Kaymak-Özmen, S. (2004) "Aile İçinde Öfke ve Saldırganlığın Yansımaları", Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi, 37 (2) pp. 27-39 [TR Dizin]   
2004 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi

Öğretmen Adaylarının Problemli İnternet Kullanım Davranışlarının Kişilik Tipi Utangaçlık ve Demogra WSfik Değişkenlere Göre İncelenmesi

  Öztürk, E., Kaymak-Özmen, S. (2011) "Öğretmen Adaylarının Problemli İnternet Kullanım Davranışlarının Kişilik Tipi Utangaçlık ve Demogra WSfik Değişkenlere Göre İncelenmesi", Kuram ve Uygulamada Eğitim Bilimleri (KUYEB, 11 (4) pp. 1785-1808 [SSCI]   " data-bs-content-id="YazarBilgi-24886"> Öztürk, E., Kaymak-Özmen, S. (2011) "Öğretmen Adaylarının Problemli İnternet Kullanım Davranışlarının Kişilik Tipi Utangaçlık ve Demogra WSfik Değişkenlere Göre İncelenmesi", Kuram ve Uygulamada Eğitim Bilimleri (KUYEB, 11 (4) pp. 1785-1808 [SSCI]    Öztürk, E., Kaymak-Özmen, S. (2011) "Öğretmen Adaylarının Problemli İnternet Kullanım Davranışlarının Kişilik Tipi Utangaçlık ve Demogra WSfik Değişkenlere Göre İncelenmesi", Kuram ve Uygulamada Eğitim Bilimleri (KUYEB, 11 (4) pp. 1785-1808 [SSCI]   
2011 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Kuram ve Uygulamada Eğitim Bilimleri (KUYEB

Dikkat Eksikliği Hiperaktivite Bozukluğu nda Çok Yönlü Eğitim Uygulamalarının Etkisi

  Kaymak-Özmen, S. (2011) "Dikkat Eksikliği Hiperaktivite Bozukluğu nda Çok Yönlü Eğitim Uygulamalarının Etkisi", Eğitim ve Bilim, 36 (161) pp. 265-279 [SSCI]   " data-bs-content-id="YazarBilgi-24887"> Kaymak-Özmen, S. (2011) "Dikkat Eksikliği Hiperaktivite Bozukluğu nda Çok Yönlü Eğitim Uygulamalarının Etkisi", Eğitim ve Bilim, 36 (161) pp. 265-279 [SSCI]    Kaymak-Özmen, S. (2011) "Dikkat Eksikliği Hiperaktivite Bozukluğu nda Çok Yönlü Eğitim Uygulamalarının Etkisi", Eğitim ve Bilim, 36 (161) pp. 265-279 [SSCI]   
2011 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Eğitim ve Bilim

Anne Baba Eğitim Programının Çocuklardaki Davranış Sorunları ve Anne Babaların Depresyon Düzeylerine Etkisi

  Kaymak-Özmen, S. (2013) "Anne Baba Eğitim Programının Çocuklardaki Davranış Sorunları ve Anne Babaların Depresyon Düzeylerine Etkisi", Eğitim ve Bilim, 38 (167) pp. 96-111 [SSCI]   " data-bs-content-id="YazarBilgi-24888"> Kaymak-Özmen, S. (2013) "Anne Baba Eğitim Programının Çocuklardaki Davranış Sorunları ve Anne Babaların Depresyon Düzeylerine Etkisi", Eğitim ve Bilim, 38 (167) pp. 96-111 [SSCI]    Kaymak-Özmen, S. (2013) "Anne Baba Eğitim Programının Çocuklardaki Davranış Sorunları ve Anne Babaların Depresyon Düzeylerine Etkisi", Eğitim ve Bilim, 38 (167) pp. 96-111 [SSCI]   
2013 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Eğitim ve Bilim

Anne Baba Eğitim Programı

Kaymak-Özmen, S. (2012) "Anne Baba Eğitim Programı", Kars : Kök Yayıncılık, ISBN: 13:9783801718299  Kaymak-Özmen, S. (2012) "Anne Baba Eğitim Programı", Kars : Kök Yayıncılık, ISBN: 13:9783801718299 
2012 Araştırma/Bilimsel Kitap (Tez Hariç) SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Kök Yayıncılık

Dikkat Eksikliği Hipeaktivite Bozukluğu-Ergen ve Yetişkinler İçin Uygulamalar

Kaymak-Özmen, S. (2019) "Dikkat Eksikliği Hipeaktivite Bozukluğu-Ergen ve Yetişkinler İçin Uygulamalar", Kars : Vizetek Yayıncılık, ISBN: 9786057523143  Kaymak-Özmen, S. (2019) "Dikkat Eksikliği Hipeaktivite Bozukluğu-Ergen ve Yetişkinler İçin Uygulamalar", Kars : Vizetek Yayıncılık, ISBN: 9786057523143 
2019 Araştırma/Bilimsel Kitap (Tez Hariç) SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Vizetek Yayıncılık

Dikkat Toplama Becerisini Geliştirici Etkinlikler / İlköğretim

Kaymak-Özmen, S. (2015) "Dikkat Toplama Becerisini Geliştirici Etkinlikler / İlköğretim", Kars : Anı Yayıncılık, ISBN: 9786054434350  Kaymak-Özmen, S. (2015) "Dikkat Toplama Becerisini Geliştirici Etkinlikler / İlköğretim", Kars : Anı Yayıncılık, ISBN: 9786054434350 
2015 Araştırma/Bilimsel Kitap (Tez Hariç) SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Anı Yayıncılık

Dikkat Toplama Becerisini Geliştirici Etkinlikler / okul öncesi

Kaymak-Özmen, S. (2015) "Dikkat Toplama Becerisini Geliştirici Etkinlikler / okul öncesi", Kars : Anı Yayıncılık, ISBN: 9786054434763  Kaymak-Özmen, S. (2015) "Dikkat Toplama Becerisini Geliştirici Etkinlikler / okul öncesi", Kars : Anı Yayıncılık, ISBN: 9786054434763 
2015 Araştırma/Bilimsel Kitap (Tez Hariç) SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Anı Yayıncılık

Ergenlerin Problemli İnternet Kullanım Düzeylerine İlişkin Bir İnceleme Benlik Algısı Kişilik Tipi ve Lise Türü Açısından

Öztürk, E., Kaymak-Özmen, S. (2015) "Ergenlerin Problemli İnternet Kullanım Düzeylerine İlişkin Bir İnceleme Benlik Algısı Kişilik Tipi ve Lise Türü Açısından", 9.Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu , Türkiye, (Mayıs 2015 Öztürk, E., Kaymak-Özmen, S. (2015) "Ergenlerin Problemli İnternet Kullanım Düzeylerine İlişkin Bir İnceleme Benlik Algısı Kişilik Tipi ve Lise Türü Açısından", 9.Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu , Türkiye, (Mayıs 2015
2015 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
9.Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu

Problemli İnternet Kullanımının Kişilik Tipi, Utangaçlık ve Çeşitli Değişkenlerle İlişkisi

Kuşcu, E., Kaymak-Özmen, S. (2010) "Problemli İnternet Kullanımının Kişilik Tipi, Utangaçlık ve Çeşitli Değişkenlerle İlişkisi", International Educational Technology Conference 2010 (IETC) , (Nisan 2010 Kuşcu, E., Kaymak-Özmen, S. (2010) "Problemli İnternet Kullanımının Kişilik Tipi, Utangaçlık ve Çeşitli Değişkenlerle İlişkisi", International Educational Technology Conference 2010 (IETC) , (Nisan 2010
2010 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Educational Technology Conference 2010 (IETC)

Ortaöğretim Alan Öğretmenliği Tezsiz Yüksek Lisans Programı Öğrencilerinin Mesleklerine İlişkin Öz Yeterlik İnançları

Kaymak-Özmen, S. (2010) "Ortaöğretim Alan Öğretmenliği Tezsiz Yüksek Lisans Programı Öğrencilerinin Mesleklerine İlişkin Öz Yeterlik İnançları", Uluslararası Öğretmen Yetiştirme Politikaları ve Sorunları Sempozyumu II , (Mayıs 2010 Kaymak-Özmen, S. (2010) "Ortaöğretim Alan Öğretmenliği Tezsiz Yüksek Lisans Programı Öğrencilerinin Mesleklerine İlişkin Öz Yeterlik İnançları", Uluslararası Öğretmen Yetiştirme Politikaları ve Sorunları Sempozyumu II , (Mayıs 2010
2010 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Uluslararası Öğretmen Yetiştirme Politikaları ve Sorunları Sempozyumu II

Öğretmen Adaylarının Dikkat Eksikliği ve Hiperaktivite Bozukluğu’ na İlişkin Bilgi Düzeyleri

Kaymak-Özmen, S. (2010) "Öğretmen Adaylarının Dikkat Eksikliği ve Hiperaktivite Bozukluğu’ na İlişkin Bilgi Düzeyleri", Uluslararası Öğretmen Yetiştirme Politikaları ve Sorunları Sempozyumu II , (Mayıs 2010 Kaymak-Özmen, S. (2010) "Öğretmen Adaylarının Dikkat Eksikliği ve Hiperaktivite Bozukluğu’ na İlişkin Bilgi Düzeyleri", Uluslararası Öğretmen Yetiştirme Politikaları ve Sorunları Sempozyumu II , (Mayıs 2010
2010 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Uluslararası Öğretmen Yetiştirme Politikaları ve Sorunları Sempozyumu II