img
img
Toplam 27837 kayıt

Kitap Tasarımının Bugünü Yarını

0 0
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Uluslararası Sanatta Yüksek Teknoloji Kullanımı Tasarımı

Mobil Uygulama Arayüz Tasarımlarında Tipografi Kullanımının İncelenmesi:Sosyal Medya Örneği

0 0
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
I. SADA ULUSLARARASI DİSİPLİNLERARASI SANAT SEMPOYUMU / SERGİSİ

Gelişmekte Olan Kent ve Çevresel Grafik Tasarım

0 0
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
GAP 3. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ

Uygur Resim Sanatında Grafik Sanatlar ve Uygur Resim Sanatının Etkileri

0 0
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Uluslararası Türkoloji Araştırmaları Sempozyumu

Stan Lee Çizgi Romanı ve Mitoloji

0 0
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Symposium on Mythology

Sanayi Devrimlerinin Tipografik Gelişime Etkileri

0 0
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
INNOVATION GLOBAL ISSUES IN SOCIAL SCIENCES II

Kitlelerin Kültür Endüstrisine Uyumunu Kolaylaştırmada Grafik Tasarımın Rolü

0 0
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
ASOS II. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER SEMPOZYUMU

İnfografiğin Şehir Haritalarında Kullanımı

0 0
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
I. SADA DİSİPLİNLERARASI SANAT SEMPOZYUMU

Tipografinin Görsel Bir Eleman Olarak Kullanıldığı Kitaplar Üzerine Bir İnceleme

0 0
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
INNOVATION GLOBAL ISSUES IN SOCIAL SCIENCES

Students’ Basic Psychological Needs in Learning Science: The Role of Teacher Autonomy Support and Classmate Support

0 0
2022 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Excellence in Education Journal

Engagement and Big-Fish-Little-Pond Effect on Self-Concept in Science: Findings from TIMSS 2011.

0 0
2022 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Excellence in Education Journal

Predicting students’ critical thinking dispositions in science through their perceptions of constructivist learning environments and metacognitive self-regulation strategies: a mediation analysis

0 0
2022 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Educational Studies

Predicting Science Engagement with Motivation and Teacher Characteristics: a Multilevel Investigation

0 0
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Journal of Science and Mathematics Education

The role of motivation between perceived teacher support and student engagement in science class

0 0
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Educational Studies

The Role of Students’ Motivation in the Relationship between Perceived Learning Environment and Achievement in Science: A Mediation Analysis

0 0
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Science Education International

A multidimensional, person‐centred perspective on teacher engagement: Evidence from Canadian and Australian teachers

0 0
2021 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
British Journal of Educational Psychology

Pre-Service Science Teachers' Conceptions of Sound: The Role of Task Value Beliefs

0 0
2020 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
science education international

Developing SENSES: Student Experiences of Non-Shared Environment Scales

0 0
2018 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
PLoS One

Turkish version of students’ ideas about nature of science questionnaire: A validation study

0 0
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Journal of Progressive Education

Multilevel Investigation of Students’ Self-regulation Processes in Learning Science: Classroom Learning Environment and Teacher Effectiveness

0 0
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Journal of Science and Mathematics Education