img
img
Toplam 27663 kayıt

Tipografide Yeni İfade Biçimi: Artırılmış Gerçeklikte Tipografi

Akengin, G., Mazlum, H., ÖZBEK, S. (2018) "Tipografide Yeni İfade Biçimi: Artırılmış Gerçeklikte Tipografi", ULUSLARARASI SANATTA YÜKESEK TEKNOLOJİ KULLANIMI KONGRESİ , (pp. 137-147), İstanbul, Türkiye, (Kasım 2018 Akengin, G., Mazlum, H., ÖZBEK, S. (2018) "Tipografide Yeni İfade Biçimi: Artırılmış Gerçeklikte Tipografi", ULUSLARARASI SANATTA YÜKESEK TEKNOLOJİ KULLANIMI KONGRESİ , (pp. 137-147), İstanbul, Türkiye, (Kasım 2018
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
ULUSLARARASI SANATTA YÜKESEK TEKNOLOJİ KULLANIMI KONGRESİ

Kitap Tasarımının Bugünü Yarını

Akengin, G., ÖZBEK, S., Mazlum, H. (2018) "Kitap Tasarımının Bugünü Yarını", Uluslararası Sanatta Yüksek Teknoloji Kullanımı Tasarımı , İstanbul, Türkiye, (Nisan 2018 Akengin, G., ÖZBEK, S., Mazlum, H. (2018) "Kitap Tasarımının Bugünü Yarını", Uluslararası Sanatta Yüksek Teknoloji Kullanımı Tasarımı , İstanbul, Türkiye, (Nisan 2018
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Uluslararası Sanatta Yüksek Teknoloji Kullanımı Tasarımı

Mobil Uygulama Arayüz Tasarımlarında Tipografi Kullanımının İncelenmesi:Sosyal Medya Örneği

Çeken, B., Mazlum, H., ÖZBEK, S. (2018) "Mobil Uygulama Arayüz Tasarımlarında Tipografi Kullanımının İncelenmesi:Sosyal Medya Örneği", I. SADA ULUSLARARASI DİSİPLİNLERARASI SANAT SEMPOYUMU / SERGİSİ , (pp. 47-58), Ankara, Türkiye, (Ekim 2018 Çeken, B., Mazlum, H., ÖZBEK, S. (2018) "Mobil Uygulama Arayüz Tasarımlarında Tipografi Kullanımının İncelenmesi:Sosyal Medya Örneği", I. SADA ULUSLARARASI DİSİPLİNLERARASI SANAT SEMPOYUMU / SERGİSİ , (pp. 47-58), Ankara, Türkiye, (Ekim 2018
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
I. SADA ULUSLARARASI DİSİPLİNLERARASI SANAT SEMPOYUMU / SERGİSİ

Gelişmekte Olan Kent ve Çevresel Grafik Tasarım

Yılmaz, M., ÖZBEK, S. (2019) "Gelişmekte Olan Kent ve Çevresel Grafik Tasarım", GAP 3. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ , (pp. 24-25), Adıyaman, (Temmuz 2019 Yılmaz, M., ÖZBEK, S. (2019) "Gelişmekte Olan Kent ve Çevresel Grafik Tasarım", GAP 3. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ , (pp. 24-25), Adıyaman, (Temmuz 2019
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
GAP 3. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ

Uygur Resim Sanatında Grafik Sanatlar ve Uygur Resim Sanatının Etkileri

Yılmaz, M., ÖZBEK, S. (2019) "Uygur Resim Sanatında Grafik Sanatlar ve Uygur Resim Sanatının Etkileri", Uluslararası Türkoloji Araştırmaları Sempozyumu , Van, Türkiye, (Aralık 2019 Yılmaz, M., ÖZBEK, S. (2019) "Uygur Resim Sanatında Grafik Sanatlar ve Uygur Resim Sanatının Etkileri", Uluslararası Türkoloji Araştırmaları Sempozyumu , Van, Türkiye, (Aralık 2019
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Uluslararası Türkoloji Araştırmaları Sempozyumu

Stan Lee Çizgi Romanı ve Mitoloji

ÖZBEK, S. (2019) "Stan Lee Çizgi Romanı ve Mitoloji", International Symposium on Mythology , (pp. 120), Ardahan, Türkiye, (Temmuz 2019 ÖZBEK, S. (2019) "Stan Lee Çizgi Romanı ve Mitoloji", International Symposium on Mythology , (pp. 120), Ardahan, Türkiye, (Temmuz 2019
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Symposium on Mythology

Sanayi Devrimlerinin Tipografik Gelişime Etkileri

Yılmaz, M., ÖZBEK, S. (2017) "Sanayi Devrimlerinin Tipografik Gelişime Etkileri", INNOVATION GLOBAL ISSUES IN SOCIAL SCIENCES II , (pp. 159-163), Antalya, (Aralık 2017 Yılmaz, M., ÖZBEK, S. (2017) "Sanayi Devrimlerinin Tipografik Gelişime Etkileri", INNOVATION GLOBAL ISSUES IN SOCIAL SCIENCES II , (pp. 159-163), Antalya, (Aralık 2017
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
INNOVATION GLOBAL ISSUES IN SOCIAL SCIENCES II

Kitlelerin Kültür Endüstrisine Uyumunu Kolaylaştırmada Grafik Tasarımın Rolü

Yılmaz, M., ÖZBEK, S. (2017) "Kitlelerin Kültür Endüstrisine Uyumunu Kolaylaştırmada Grafik Tasarımın Rolü", ASOS II. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER SEMPOZYUMU , (pp. 79-84), (Kasım 2017 Yılmaz, M., ÖZBEK, S. (2017) "Kitlelerin Kültür Endüstrisine Uyumunu Kolaylaştırmada Grafik Tasarımın Rolü", ASOS II. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER SEMPOZYUMU , (pp. 79-84), (Kasım 2017
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
ASOS II. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER SEMPOZYUMU

İnfografiğin Şehir Haritalarında Kullanımı

Yılmaz, M., ÖZBEK, S., Ersan, M. (2018) "İnfografiğin Şehir Haritalarında Kullanımı", I. SADA DİSİPLİNLERARASI SANAT SEMPOZYUMU , (pp. 225-236), Ankara, Türkiye, (Ekim 2018 Yılmaz, M., ÖZBEK, S., Ersan, M. (2018) "İnfografiğin Şehir Haritalarında Kullanımı", I. SADA DİSİPLİNLERARASI SANAT SEMPOZYUMU , (pp. 225-236), Ankara, Türkiye, (Ekim 2018
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
I. SADA DİSİPLİNLERARASI SANAT SEMPOZYUMU

Tipografinin Görsel Bir Eleman Olarak Kullanıldığı Kitaplar Üzerine Bir İnceleme

Yılmaz, M., ÖZBEK, S. (2017) "Tipografinin Görsel Bir Eleman Olarak Kullanıldığı Kitaplar Üzerine Bir İnceleme", INNOVATION GLOBAL ISSUES IN SOCIAL SCIENCES , (pp. 778-786), (Temmuz 2017 Yılmaz, M., ÖZBEK, S. (2017) "Tipografinin Görsel Bir Eleman Olarak Kullanıldığı Kitaplar Üzerine Bir İnceleme", INNOVATION GLOBAL ISSUES IN SOCIAL SCIENCES , (pp. 778-786), (Temmuz 2017
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
INNOVATION GLOBAL ISSUES IN SOCIAL SCIENCES

Students’ Basic Psychological Needs in Learning Science: The Role of Teacher Autonomy Support and Classmate Support

Link    Koçak, G., Taş, Y., YERDELEN, S. (2022) "Students’ Basic Psychological Needs in Learning Science: The Role of Teacher Autonomy Support and Classmate Support", Excellence in Education Journal, 11 (2) pp. 1-29 Link   " data-bs-content-id="YazarBilgi-24937"> Koçak, G., Taş, Y., YERDELEN, S. (2022) "Students’ Basic Psychological Needs in Learning Science: The Role of Teacher Autonomy Support and Classmate Support", Excellence in Education Journal, 11 (2) pp. 1-29 Link    Koçak, G., Taş, Y., YERDELEN, S. (2022) "Students’ Basic Psychological Needs in Learning Science: The Role of Teacher Autonomy Support and Classmate Support", Excellence in Education Journal, 11 (2) pp. 1-29 Link   
2022 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Excellence in Education Journal

Engagement and Big-Fish-Little-Pond Effect on Self-Concept in Science: Findings from TIMSS 2011.

Link   Kahraman, N., Taş, Y., YERDELEN, S. (2022) "Engagement and Big-Fish-Little-Pond Effect on Self-Concept in Science: Findings from TIMSS 2011.", Excellence in Education Journal, 11 (1) pp. 88-119 Link  " data-bs-content-id="YazarBilgi-24938"> Kahraman, N., Taş, Y., YERDELEN, S. (2022) "Engagement and Big-Fish-Little-Pond Effect on Self-Concept in Science: Findings from TIMSS 2011.", Excellence in Education Journal, 11 (1) pp. 88-119 Link   Kahraman, N., Taş, Y., YERDELEN, S. (2022) "Engagement and Big-Fish-Little-Pond Effect on Self-Concept in Science: Findings from TIMSS 2011.", Excellence in Education Journal, 11 (1) pp. 88-119 Link  
2022 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Excellence in Education Journal

Predicting Science Engagement with Motivation and Teacher Characteristics: a Multilevel Investigation

DOI    Kıran, D., Sungur, S., YERDELEN, S. (2019) "Predicting Science Engagement with Motivation and Teacher Characteristics: a Multilevel Investigation", International Journal of Science and Mathematics Education, 17 (1) pp. 67-88 [SSCI] DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-24940"> Kıran, D., Sungur, S., YERDELEN, S. (2019) "Predicting Science Engagement with Motivation and Teacher Characteristics: a Multilevel Investigation", International Journal of Science and Mathematics Education, 17 (1) pp. 67-88 [SSCI] DOI    Kıran, D., Sungur, S., YERDELEN, S. (2019) "Predicting Science Engagement with Motivation and Teacher Characteristics: a Multilevel Investigation", International Journal of Science and Mathematics Education, 17 (1) pp. 67-88 [SSCI] DOI   
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Journal of Science and Mathematics Education

The role of motivation between perceived teacher support and student engagement in science class

Link DOI    Taş, Y., Subaşı, M., YERDELEN, S. (2019) "The role of motivation between perceived teacher support and student engagement in science class", Educational Studies, 45 (5) pp. 582-592 [SSCI] Link DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-24941"> Taş, Y., Subaşı, M., YERDELEN, S. (2019) "The role of motivation between perceived teacher support and student engagement in science class", Educational Studies, 45 (5) pp. 582-592 [SSCI] Link DOI    Taş, Y., Subaşı, M., YERDELEN, S. (2019) "The role of motivation between perceived teacher support and student engagement in science class", Educational Studies, 45 (5) pp. 582-592 [SSCI] Link DOI   
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Educational Studies

The Role of Students’ Motivation in the Relationship between Perceived Learning Environment and Achievement in Science: A Mediation Analysis

Link DOI   Hafızoğlu, A., YERDELEN, S. (2019) "The Role of Students’ Motivation in the Relationship between Perceived Learning Environment and Achievement in Science: A Mediation Analysis", Science Education International, 30 (4) pp. 51-260 Link DOI  " data-bs-content-id="YazarBilgi-24942"> Hafızoğlu, A., YERDELEN, S. (2019) "The Role of Students’ Motivation in the Relationship between Perceived Learning Environment and Achievement in Science: A Mediation Analysis", Science Education International, 30 (4) pp. 51-260 Link DOI   Hafızoğlu, A., YERDELEN, S. (2019) "The Role of Students’ Motivation in the Relationship between Perceived Learning Environment and Achievement in Science: A Mediation Analysis", Science Education International, 30 (4) pp. 51-260 Link DOI  
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Science Education International

A multidimensional, person‐centred perspective on teacher engagement: Evidence from Canadian and Australian teachers

DOI     Perera, H., YERDELEN, S., Mcllveen, P., Part, R. (2021) "A multidimensional, person‐centred perspective on teacher engagement: Evidence from Canadian and Australian teachers", British Journal of Educational Psychology, 91 (3) pp. 882-910 [SSCI] DOI    " data-bs-content-id="YazarBilgi-24943"> Perera, H., YERDELEN, S., Mcllveen, P., Part, R. (2021) "A multidimensional, person‐centred perspective on teacher engagement: Evidence from Canadian and Australian teachers", British Journal of Educational Psychology, 91 (3) pp. 882-910 [SSCI] DOI     Perera, H., YERDELEN, S., Mcllveen, P., Part, R. (2021) "A multidimensional, person‐centred perspective on teacher engagement: Evidence from Canadian and Australian teachers", British Journal of Educational Psychology, 91 (3) pp. 882-910 [SSCI] DOI    
2021 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
British Journal of Educational Psychology

Pre-Service Science Teachers' Conceptions of Sound: The Role of Task Value Beliefs

Link   YERDELEN, S., Sungur, S. (2020) "Pre-Service Science Teachers' Conceptions of Sound: The Role of Task Value Beliefs", science education international, 31 (3) pp. 295-303 Link  " data-bs-content-id="YazarBilgi-24944"> YERDELEN, S., Sungur, S. (2020) "Pre-Service Science Teachers' Conceptions of Sound: The Role of Task Value Beliefs", science education international, 31 (3) pp. 295-303 Link   YERDELEN, S., Sungur, S. (2020) "Pre-Service Science Teachers' Conceptions of Sound: The Role of Task Value Beliefs", science education international, 31 (3) pp. 295-303 Link  
2020 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
science education international

Developing SENSES: Student Experiences of Non-Shared Environment Scales

Link DOI    YERDELEN, S., Durksen, T., Rimfeld, K., Plomin, R., Asbury, K. (2018) "Developing SENSES: Student Experiences of Non-Shared Environment Scales", PLoS One, 13 (9) pp. 1-16 [SSCI] Link DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-24945"> YERDELEN, S., Durksen, T., Rimfeld, K., Plomin, R., Asbury, K. (2018) "Developing SENSES: Student Experiences of Non-Shared Environment Scales", PLoS One, 13 (9) pp. 1-16 [SSCI] Link DOI    YERDELEN, S., Durksen, T., Rimfeld, K., Plomin, R., Asbury, K. (2018) "Developing SENSES: Student Experiences of Non-Shared Environment Scales", PLoS One, 13 (9) pp. 1-16 [SSCI] Link DOI   
2018 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
PLoS One

Turkish version of students’ ideas about nature of science questionnaire: A validation study

Cansız, M., Cansız, N., Taş, Y., YERDELEN, S. (2017) "Turkish version of students’ ideas about nature of science questionnaire: A validation study", International Journal of Progressive Education, 13 (1) pp. 42-51   Cansız, M., Cansız, N., Taş, Y., YERDELEN, S. (2017) "Turkish version of students’ ideas about nature of science questionnaire: A validation study", International Journal of Progressive Education, 13 (1) pp. 42-51  
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Journal of Progressive Education