Türkçe
Türkçe
English
Anasayfa
Gelişmiş Arama
Akademisyen Arama
Yayın Arama
Proje Arama
Fikri Mülkiyet Arama
Ödül Arama
Tez Arama
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Raporlar ve İstatistikler
İletişim
Giriş
Giriş
Yayın Arama
Prof. Dr.
Doç. Dr.
Dr. Öğr. Üyesi
Öğr. Gör.
Arş. Gör.
Diğer
Toplam 27663 kayıt
Tipografide Yeni İfade Biçimi: Artırılmış Gerçeklikte Tipografi
Akengin, G., Mazlum, H.,
ÖZBEK, S.
(2018) "
Tipografide Yeni İfade Biçimi: Artırılmış Gerçeklikte Tipografi
",
ULUSLARARASI SANATTA YÜKESEK TEKNOLOJİ KULLANIMI KONGRESİ
, (pp. 137-147), İstanbul, Türkiye, (
Kasım 2018
)
Akengin, G., Mazlum, H.,
ÖZBEK, S.
(2018) "
Tipografide Yeni İfade Biçimi: Artırılmış Gerçeklikte Tipografi
",
ULUSLARARASI SANATTA YÜKESEK TEKNOLOJİ KULLANIMI KONGRESİ
, (pp. 137-147), İstanbul, Türkiye, (
Kasım 2018
)
Kurum Bilgileri
Güzel Sanatlar Fakültesi
Grafik Sanatlar
Grafik Anasanat Dalı
Özgeçmiş Sayfası
2018
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
ULUSLARARASI SANATTA YÜKESEK TEKNOLOJİ KULLANIMI KONGRESİ
Kitap Tasarımının Bugünü Yarını
Akengin, G.,
ÖZBEK, S.
, Mazlum, H. (2018) "
Kitap Tasarımının Bugünü Yarını
",
Uluslararası Sanatta Yüksek Teknoloji Kullanımı Tasarımı
, İstanbul, Türkiye, (
Nisan 2018
)
Akengin, G.,
ÖZBEK, S.
, Mazlum, H. (2018) "
Kitap Tasarımının Bugünü Yarını
",
Uluslararası Sanatta Yüksek Teknoloji Kullanımı Tasarımı
, İstanbul, Türkiye, (
Nisan 2018
)
Kurum Bilgileri
Güzel Sanatlar Fakültesi
Grafik Sanatlar
Grafik Anasanat Dalı
Özgeçmiş Sayfası
2018
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Uluslararası Sanatta Yüksek Teknoloji Kullanımı Tasarımı
Mobil Uygulama Arayüz Tasarımlarında Tipografi Kullanımının İncelenmesi:Sosyal Medya Örneği
Çeken, B., Mazlum, H.,
ÖZBEK, S.
(2018) "
Mobil Uygulama Arayüz Tasarımlarında Tipografi Kullanımının İncelenmesi:Sosyal Medya Örneği
",
I. SADA ULUSLARARASI DİSİPLİNLERARASI SANAT SEMPOYUMU / SERGİSİ
, (pp. 47-58), Ankara, Türkiye, (
Ekim 2018
)
Çeken, B., Mazlum, H.,
ÖZBEK, S.
(2018) "
Mobil Uygulama Arayüz Tasarımlarında Tipografi Kullanımının İncelenmesi:Sosyal Medya Örneği
",
I. SADA ULUSLARARASI DİSİPLİNLERARASI SANAT SEMPOYUMU / SERGİSİ
, (pp. 47-58), Ankara, Türkiye, (
Ekim 2018
)
Kurum Bilgileri
Güzel Sanatlar Fakültesi
Grafik Sanatlar
Grafik Anasanat Dalı
Özgeçmiş Sayfası
2018
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
I. SADA ULUSLARARASI DİSİPLİNLERARASI SANAT SEMPOYUMU / SERGİSİ
Gelişmekte Olan Kent ve Çevresel Grafik Tasarım
Yılmaz, M.,
ÖZBEK, S.
(2019) "
Gelişmekte Olan Kent ve Çevresel Grafik Tasarım
",
GAP 3. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ
, (pp. 24-25), Adıyaman, (
Temmuz 2019
)
Yılmaz, M.,
ÖZBEK, S.
(2019) "
Gelişmekte Olan Kent ve Çevresel Grafik Tasarım
",
GAP 3. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ
, (pp. 24-25), Adıyaman, (
Temmuz 2019
)
Kurum Bilgileri
Güzel Sanatlar Fakültesi
Grafik Sanatlar
Grafik Anasanat Dalı
Özgeçmiş Sayfası
2019
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
GAP 3. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ
Uygur Resim Sanatında Grafik Sanatlar ve Uygur Resim Sanatının Etkileri
Yılmaz, M.,
ÖZBEK, S.
(2019) "
Uygur Resim Sanatında Grafik Sanatlar ve Uygur Resim Sanatının Etkileri
",
Uluslararası Türkoloji Araştırmaları Sempozyumu
, Van, Türkiye, (
Aralık 2019
)
Yılmaz, M.,
ÖZBEK, S.
(2019) "
Uygur Resim Sanatında Grafik Sanatlar ve Uygur Resim Sanatının Etkileri
",
Uluslararası Türkoloji Araştırmaları Sempozyumu
, Van, Türkiye, (
Aralık 2019
)
Kurum Bilgileri
Güzel Sanatlar Fakültesi
Grafik Sanatlar
Grafik Anasanat Dalı
Özgeçmiş Sayfası
2019
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Uluslararası Türkoloji Araştırmaları Sempozyumu
Stan Lee Çizgi Romanı ve Mitoloji
ÖZBEK, S.
(2019) "
Stan Lee Çizgi Romanı ve Mitoloji
",
International Symposium on Mythology
, (pp. 120), Ardahan, Türkiye, (
Temmuz 2019
)
ÖZBEK, S.
(2019) "
Stan Lee Çizgi Romanı ve Mitoloji
",
International Symposium on Mythology
, (pp. 120), Ardahan, Türkiye, (
Temmuz 2019
)
Kurum Bilgileri
Güzel Sanatlar Fakültesi
Grafik Sanatlar
Grafik Anasanat Dalı
Özgeçmiş Sayfası
2019
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
International Symposium on Mythology
Sanayi Devrimlerinin Tipografik Gelişime Etkileri
Yılmaz, M.,
ÖZBEK, S.
(2017) "
Sanayi Devrimlerinin Tipografik Gelişime Etkileri
",
INNOVATION GLOBAL ISSUES IN SOCIAL SCIENCES II
, (pp. 159-163), Antalya, (
Aralık 2017
)
Yılmaz, M.,
ÖZBEK, S.
(2017) "
Sanayi Devrimlerinin Tipografik Gelişime Etkileri
",
INNOVATION GLOBAL ISSUES IN SOCIAL SCIENCES II
, (pp. 159-163), Antalya, (
Aralık 2017
)
Kurum Bilgileri
Güzel Sanatlar Fakültesi
Grafik Sanatlar
Grafik Anasanat Dalı
Özgeçmiş Sayfası
2017
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
INNOVATION GLOBAL ISSUES IN SOCIAL SCIENCES II
Kitlelerin Kültür Endüstrisine Uyumunu Kolaylaştırmada Grafik Tasarımın Rolü
Yılmaz, M.,
ÖZBEK, S.
(2017) "
Kitlelerin Kültür Endüstrisine Uyumunu Kolaylaştırmada Grafik Tasarımın Rolü
",
ASOS II. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER SEMPOZYUMU
, (pp. 79-84), (
Kasım 2017
)
Yılmaz, M.,
ÖZBEK, S.
(2017) "
Kitlelerin Kültür Endüstrisine Uyumunu Kolaylaştırmada Grafik Tasarımın Rolü
",
ASOS II. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER SEMPOZYUMU
, (pp. 79-84), (
Kasım 2017
)
Kurum Bilgileri
Güzel Sanatlar Fakültesi
Grafik Sanatlar
Grafik Anasanat Dalı
Özgeçmiş Sayfası
2017
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
ASOS II. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER SEMPOZYUMU
İnfografiğin Şehir Haritalarında Kullanımı
Yılmaz, M.,
ÖZBEK, S.
, Ersan, M. (2018) "
İnfografiğin Şehir Haritalarında Kullanımı
",
I. SADA DİSİPLİNLERARASI SANAT SEMPOZYUMU
, (pp. 225-236), Ankara, Türkiye, (
Ekim 2018
)
Yılmaz, M.,
ÖZBEK, S.
, Ersan, M. (2018) "
İnfografiğin Şehir Haritalarında Kullanımı
",
I. SADA DİSİPLİNLERARASI SANAT SEMPOZYUMU
, (pp. 225-236), Ankara, Türkiye, (
Ekim 2018
)
Kurum Bilgileri
Güzel Sanatlar Fakültesi
Grafik Sanatlar
Grafik Anasanat Dalı
Özgeçmiş Sayfası
2018
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
I. SADA DİSİPLİNLERARASI SANAT SEMPOZYUMU
Tipografinin Görsel Bir Eleman Olarak Kullanıldığı Kitaplar Üzerine Bir İnceleme
Yılmaz, M.,
ÖZBEK, S.
(2017) "
Tipografinin Görsel Bir Eleman Olarak Kullanıldığı Kitaplar Üzerine Bir İnceleme
",
INNOVATION GLOBAL ISSUES IN SOCIAL SCIENCES
, (pp. 778-786), (
Temmuz 2017
)
Yılmaz, M.,
ÖZBEK, S.
(2017) "
Tipografinin Görsel Bir Eleman Olarak Kullanıldığı Kitaplar Üzerine Bir İnceleme
",
INNOVATION GLOBAL ISSUES IN SOCIAL SCIENCES
, (pp. 778-786), (
Temmuz 2017
)
Kurum Bilgileri
Güzel Sanatlar Fakültesi
Grafik Sanatlar
Grafik Anasanat Dalı
Özgeçmiş Sayfası
2017
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
INNOVATION GLOBAL ISSUES IN SOCIAL SCIENCES
Students’ Basic Psychological Needs in Learning Science: The Role of Teacher Autonomy Support and Classmate Support
Link
Koçak, G., Taş, Y.,
YERDELEN, S.
(2022) "
Students’ Basic Psychological Needs in Learning Science: The Role of Teacher Autonomy Support and Classmate Support
",
Excellence in Education Journal
, 11 (2) pp. 1-29
Link
" data-bs-content-id="YazarBilgi-24937">
Koçak, G., Taş, Y.,
YERDELEN, S.
(2022) "
Students’ Basic Psychological Needs in Learning Science: The Role of Teacher Autonomy Support and Classmate Support
",
Excellence in Education Journal
, 11 (2) pp. 1-29
Link
Koçak, G., Taş, Y.,
YERDELEN, S.
(2022) "
Students’ Basic Psychological Needs in Learning Science: The Role of Teacher Autonomy Support and Classmate Support
",
Excellence in Education Journal
, 11 (2) pp. 1-29
Link
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2022
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Excellence in Education Journal
Engagement and Big-Fish-Little-Pond Effect on Self-Concept in Science: Findings from TIMSS 2011.
Link
Kahraman, N., Taş, Y.,
YERDELEN, S.
(2022) "
Engagement and Big-Fish-Little-Pond Effect on Self-Concept in Science: Findings from TIMSS 2011.
",
Excellence in Education Journal
, 11 (1) pp. 88-119
Link
" data-bs-content-id="YazarBilgi-24938">
Kahraman, N., Taş, Y.,
YERDELEN, S.
(2022) "
Engagement and Big-Fish-Little-Pond Effect on Self-Concept in Science: Findings from TIMSS 2011.
",
Excellence in Education Journal
, 11 (1) pp. 88-119
Link
Kahraman, N., Taş, Y.,
YERDELEN, S.
(2022) "
Engagement and Big-Fish-Little-Pond Effect on Self-Concept in Science: Findings from TIMSS 2011.
",
Excellence in Education Journal
, 11 (1) pp. 88-119
Link
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2022
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Excellence in Education Journal
Predicting students’ critical thinking dispositions in science through their perceptions of constructivist learning environments and metacognitive self-regulation strategies: a mediation analysis
DOI
Dökmecioğlıu, B., Taş, Y.,
YERDELEN, S.
(2022) "
Predicting students’ critical thinking dispositions in science through their perceptions of constructivist learning environments and metacognitive self-regulation strategies: a mediation analysis
",
Educational Studies
, 48 (6) pp. 809-826
[SSCI]
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-24939">
Dökmecioğlıu, B., Taş, Y.,
YERDELEN, S.
(2022) "
Predicting students’ critical thinking dispositions in science through their perceptions of constructivist learning environments and metacognitive self-regulation strategies: a mediation analysis
",
Educational Studies
, 48 (6) pp. 809-826
[SSCI]
DOI
Dökmecioğlıu, B., Taş, Y.,
YERDELEN, S.
(2022) "
Predicting students’ critical thinking dispositions in science through their perceptions of constructivist learning environments and metacognitive self-regulation strategies: a mediation analysis
",
Educational Studies
, 48 (6) pp. 809-826
[SSCI]
DOI
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2022
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Educational Studies
Predicting Science Engagement with Motivation and Teacher Characteristics: a Multilevel Investigation
DOI
Kıran, D., Sungur, S.,
YERDELEN, S.
(2019) "
Predicting Science Engagement with Motivation and Teacher Characteristics: a Multilevel Investigation
",
International Journal of Science and Mathematics Education
, 17 (1) pp. 67-88
[SSCI]
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-24940">
Kıran, D., Sungur, S.,
YERDELEN, S.
(2019) "
Predicting Science Engagement with Motivation and Teacher Characteristics: a Multilevel Investigation
",
International Journal of Science and Mathematics Education
, 17 (1) pp. 67-88
[SSCI]
DOI
Kıran, D., Sungur, S.,
YERDELEN, S.
(2019) "
Predicting Science Engagement with Motivation and Teacher Characteristics: a Multilevel Investigation
",
International Journal of Science and Mathematics Education
, 17 (1) pp. 67-88
[SSCI]
DOI
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2019
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
International Journal of Science and Mathematics Education
The role of motivation between perceived teacher support and student engagement in science class
Link
DOI
Taş, Y., Subaşı, M.,
YERDELEN, S.
(2019) "
The role of motivation between perceived teacher support and student engagement in science class
",
Educational Studies
, 45 (5) pp. 582-592
[SSCI]
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-24941">
Taş, Y., Subaşı, M.,
YERDELEN, S.
(2019) "
The role of motivation between perceived teacher support and student engagement in science class
",
Educational Studies
, 45 (5) pp. 582-592
[SSCI]
Link
DOI
Taş, Y., Subaşı, M.,
YERDELEN, S.
(2019) "
The role of motivation between perceived teacher support and student engagement in science class
",
Educational Studies
, 45 (5) pp. 582-592
[SSCI]
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2019
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Educational Studies
The Role of Students’ Motivation in the Relationship between Perceived Learning Environment and Achievement in Science: A Mediation Analysis
Link
DOI
Hafızoğlu, A.,
YERDELEN, S.
(2019) "
The Role of Students’ Motivation in the Relationship between Perceived Learning Environment and Achievement in Science: A Mediation Analysis
",
Science Education International
, 30 (4) pp. 51-260
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-24942">
Hafızoğlu, A.,
YERDELEN, S.
(2019) "
The Role of Students’ Motivation in the Relationship between Perceived Learning Environment and Achievement in Science: A Mediation Analysis
",
Science Education International
, 30 (4) pp. 51-260
Link
DOI
Hafızoğlu, A.,
YERDELEN, S.
(2019) "
The Role of Students’ Motivation in the Relationship between Perceived Learning Environment and Achievement in Science: A Mediation Analysis
",
Science Education International
, 30 (4) pp. 51-260
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2019
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Science Education International
A multidimensional, person‐centred perspective on teacher engagement: Evidence from Canadian and Australian teachers
DOI
Perera, H.,
YERDELEN, S.
, Mcllveen, P., Part, R. (2021) "
A multidimensional, person‐centred perspective on teacher engagement: Evidence from Canadian and Australian teachers
",
British Journal of Educational Psychology
, 91 (3) pp. 882-910
[SSCI]
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-24943">
Perera, H.,
YERDELEN, S.
, Mcllveen, P., Part, R. (2021) "
A multidimensional, person‐centred perspective on teacher engagement: Evidence from Canadian and Australian teachers
",
British Journal of Educational Psychology
, 91 (3) pp. 882-910
[SSCI]
DOI
Perera, H.,
YERDELEN, S.
, Mcllveen, P., Part, R. (2021) "
A multidimensional, person‐centred perspective on teacher engagement: Evidence from Canadian and Australian teachers
",
British Journal of Educational Psychology
, 91 (3) pp. 882-910
[SSCI]
DOI
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2021
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
British Journal of Educational Psychology
Pre-Service Science Teachers' Conceptions of Sound: The Role of Task Value Beliefs
Link
YERDELEN, S.
, Sungur, S. (2020) "
Pre-Service Science Teachers' Conceptions of Sound: The Role of Task Value Beliefs
",
science education international
, 31 (3) pp. 295-303
Link
" data-bs-content-id="YazarBilgi-24944">
YERDELEN, S.
, Sungur, S. (2020) "
Pre-Service Science Teachers' Conceptions of Sound: The Role of Task Value Beliefs
",
science education international
, 31 (3) pp. 295-303
Link
YERDELEN, S.
, Sungur, S. (2020) "
Pre-Service Science Teachers' Conceptions of Sound: The Role of Task Value Beliefs
",
science education international
, 31 (3) pp. 295-303
Link
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2020
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
science education international
Developing SENSES: Student Experiences of Non-Shared Environment Scales
Link
DOI
YERDELEN, S.
, Durksen, T., Rimfeld, K., Plomin, R., Asbury, K. (2018) "
Developing SENSES: Student Experiences of Non-Shared Environment Scales
",
PLoS One
, 13 (9) pp. 1-16
[SSCI]
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-24945">
YERDELEN, S.
, Durksen, T., Rimfeld, K., Plomin, R., Asbury, K. (2018) "
Developing SENSES: Student Experiences of Non-Shared Environment Scales
",
PLoS One
, 13 (9) pp. 1-16
[SSCI]
Link
DOI
YERDELEN, S.
, Durksen, T., Rimfeld, K., Plomin, R., Asbury, K. (2018) "
Developing SENSES: Student Experiences of Non-Shared Environment Scales
",
PLoS One
, 13 (9) pp. 1-16
[SSCI]
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2018
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
PLoS One
Turkish version of students’ ideas about nature of science questionnaire: A validation study
Cansız, M., Cansız, N., Taş, Y.,
YERDELEN, S.
(2017) "
Turkish version of students’ ideas about nature of science questionnaire: A validation study
",
International Journal of Progressive Education
, 13 (1) pp. 42-51
Cansız, M., Cansız, N., Taş, Y.,
YERDELEN, S.
(2017) "
Turkish version of students’ ideas about nature of science questionnaire: A validation study
",
International Journal of Progressive Education
, 13 (1) pp. 42-51
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2017
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
International Journal of Progressive Education
«
851
852
853
854
855
856
857
858
859
860
»