img
img
Toplam 27639 kayıt

Zeytinde Meyve Dökümü ile İlgili Aday Genlerin İzolasyonu

Akgün, Ş., Dündar, E. () "Zeytinde Meyve Dökümü ile İlgili Aday Genlerin İzolasyonu", 21. Ulusal Biyoloji Kongresi , İzmir, Türkiye  Akgün, Ş., Dündar, E. () "Zeytinde Meyve Dökümü ile İlgili Aday Genlerin İzolasyonu", 21. Ulusal Biyoloji Kongresi , İzmir, Türkiye 
0 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
21. Ulusal Biyoloji Kongresi

Zeytin Meyve Sapında Sentezlenen Genlerin Tespiti

Akgün, Ş., Dündar, E., Suakar, Ö. () "Zeytin Meyve Sapında Sentezlenen Genlerin Tespiti", 2.Ulusal Moleküler Biyoloji ve Biyoteknoloji Kongresi , Antalya, Türkiye  Akgün, Ş., Dündar, E., Suakar, Ö. () "Zeytin Meyve Sapında Sentezlenen Genlerin Tespiti", 2.Ulusal Moleküler Biyoloji ve Biyoteknoloji Kongresi , Antalya, Türkiye 
0 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
2.Ulusal Moleküler Biyoloji ve Biyoteknoloji Kongresi

Benzersiz Bir Zeytin mRNA Dizisinin Klonlanması ve Moleküler Karakterizasyonu

Akgün, Ş., Dündar, E., Suakar, Ö. () "Benzersiz Bir Zeytin mRNA Dizisinin Klonlanması ve Moleküler Karakterizasyonu", 20. Ulusal Biyoloji Kongresi , (pp. 60), Denizli, Türkiye  Akgün, Ş., Dündar, E., Suakar, Ö. () "Benzersiz Bir Zeytin mRNA Dizisinin Klonlanması ve Moleküler Karakterizasyonu", 20. Ulusal Biyoloji Kongresi , (pp. 60), Denizli, Türkiye 
0 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
20. Ulusal Biyoloji Kongresi

The role of Dopamine 2 receptor gene and personality characteristics in alcohol dependence in Turkish population

Link DOI   Dalmış, A., Akvardar, Y., Yazıcıoğlu, Ç.E., Kızıldağ, S., Akpulat, U., YILDIRIMCAN-KADIÇEŞME, Ş., Arkar, H., Akdede, B.B., Alptekin, K. (2014) "The role of Dopamine 2 receptor gene and personality characteristics in alcohol dependence in Turkish population", Anatolian Journal of Psychiatry, 15 (3) pp. 192-199 [TR Dizin] Link DOI  " data-bs-content-id="YazarBilgi-25157"> Dalmış, A., Akvardar, Y., Yazıcıoğlu, Ç.E., Kızıldağ, S., Akpulat, U., YILDIRIMCAN-KADIÇEŞME, Ş., Arkar, H., Akdede, B.B., Alptekin, K. (2014) "The role of Dopamine 2 receptor gene and personality characteristics in alcohol dependence in Turkish population", Anatolian Journal of Psychiatry, 15 (3) pp. 192-199 [TR Dizin] Link DOI   Dalmış, A., Akvardar, Y., Yazıcıoğlu, Ç.E., Kızıldağ, S., Akpulat, U., YILDIRIMCAN-KADIÇEŞME, Ş., Arkar, H., Akdede, B.B., Alptekin, K. (2014) "The role of Dopamine 2 receptor gene and personality characteristics in alcohol dependence in Turkish population", Anatolian Journal of Psychiatry, 15 (3) pp. 192-199 [TR Dizin] Link DOI  
2014 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Anatolian Journal of Psychiatry

Allele frequencies of dopamine D4 receptor gene (DRD4) and Catechol-O-methyltransferase (COMT) Val158Met polymorphism are associated with methylphenidate response in adolescents with attention deficit/hyperactivity disorder: a case control preliminary study

Link DOI   Akay, A., Yazıcıoğlu, Ç.E., Güney, S.A., Erkuran, H.O., Kızıldağ, S., Baykara, H.B., Özyurt, G., YILDIRIMCAN-KADIÇEŞME, Ş., Miral, S., Emiroğlu, F.N. (2017) "Allele frequencies of dopamine D4 receptor gene (DRD4) and Catechol-O-methyltransferase (COMT) Val158Met polymorphism are associated with methylphenidate response in adolescents with attention deficit/hyperactivity disorder: a case control preliminary study", Psychiatry and Clinical Psychopharmacology, 28 (2) pp. 177-184 [SCI Expanded] Link DOI  " data-bs-content-id="YazarBilgi-25158"> Akay, A., Yazıcıoğlu, Ç.E., Güney, S.A., Erkuran, H.O., Kızıldağ, S., Baykara, H.B., Özyurt, G., YILDIRIMCAN-KADIÇEŞME, Ş., Miral, S., Emiroğlu, F.N. (2017) "Allele frequencies of dopamine D4 receptor gene (DRD4) and Catechol-O-methyltransferase (COMT) Val158Met polymorphism are associated with methylphenidate response in adolescents with attention deficit/hyperactivity disorder: a case control preliminary study", Psychiatry and Clinical Psychopharmacology, 28 (2) pp. 177-184 [SCI Expanded] Link DOI   Akay, A., Yazıcıoğlu, Ç.E., Güney, S.A., Erkuran, H.O., Kızıldağ, S., Baykara, H.B., Özyurt, G., YILDIRIMCAN-KADIÇEŞME, Ş., Miral, S., Emiroğlu, F.N. (2017) "Allele frequencies of dopamine D4 receptor gene (DRD4) and Catechol-O-methyltransferase (COMT) Val158Met polymorphism are associated with methylphenidate response in adolescents with attention deficit/hyperactivity disorder: a case control preliminary study", Psychiatry and Clinical Psychopharmacology, 28 (2) pp. 177-184 [SCI Expanded] Link DOI  
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Psychiatry and Clinical Psychopharmacology

Okul Öncesi Dönemdeki Çocukların Okula Uyum Becerilerine Anne Baba Tutumlarının Etkisi

Link    ÖZEN-ALTINKAYNAK, Ş., Akman, B. (2019) "Okul Öncesi Dönemdeki Çocukların Okula Uyum Becerilerine Anne Baba Tutumlarının Etkisi", Toplum ve Sosyal Hizmet, 30 (1) pp. 19-36 [TR Dizin] Link   " data-bs-content-id="YazarBilgi-25159"> ÖZEN-ALTINKAYNAK, Ş., Akman, B. (2019) "Okul Öncesi Dönemdeki Çocukların Okula Uyum Becerilerine Anne Baba Tutumlarının Etkisi", Toplum ve Sosyal Hizmet, 30 (1) pp. 19-36 [TR Dizin] Link    ÖZEN-ALTINKAYNAK, Ş., Akman, B. (2019) "Okul Öncesi Dönemdeki Çocukların Okula Uyum Becerilerine Anne Baba Tutumlarının Etkisi", Toplum ve Sosyal Hizmet, 30 (1) pp. 19-36 [TR Dizin] Link   
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Toplum ve Sosyal Hizmet

Investigation of the Role of Preschooler Parents as Teachers

Link   Bayrak, H.U., GÖZÜM, A.İ.C., ÖZEN-ALTINKAYNAK, Ş. (2021) "Investigation of the Role of Preschooler Parents as Teachers", Bulletin of Education and Research, 43 (1) pp. 155-179 Link  " data-bs-content-id="YazarBilgi-25161"> Bayrak, H.U., GÖZÜM, A.İ.C., ÖZEN-ALTINKAYNAK, Ş. (2021) "Investigation of the Role of Preschooler Parents as Teachers", Bulletin of Education and Research, 43 (1) pp. 155-179 Link   Bayrak, H.U., GÖZÜM, A.İ.C., ÖZEN-ALTINKAYNAK, Ş. (2021) "Investigation of the Role of Preschooler Parents as Teachers", Bulletin of Education and Research, 43 (1) pp. 155-179 Link  
2021 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Bulletin of Education and Research

DETERMINATION OF PRE-SCHOOL TEACHERS’ COMPETENCES TO PREPARE CHILDREN TO LITERACY

Link   ÖZEN-ALTINKAYNAK, Ş., ERKUL-HATİPOĞLU, R. (2018) "DETERMINATION OF PRE-SCHOOL TEACHERS’ COMPETENCES TO PREPARE CHILDREN TO LITERACY", European Journal of Education Studies, 5 (6) pp. 228-243 Link  " data-bs-content-id="YazarBilgi-25162"> ÖZEN-ALTINKAYNAK, Ş., ERKUL-HATİPOĞLU, R. (2018) "DETERMINATION OF PRE-SCHOOL TEACHERS’ COMPETENCES TO PREPARE CHILDREN TO LITERACY", European Journal of Education Studies, 5 (6) pp. 228-243 Link   ÖZEN-ALTINKAYNAK, Ş., ERKUL-HATİPOĞLU, R. (2018) "DETERMINATION OF PRE-SCHOOL TEACHERS’ COMPETENCES TO PREPARE CHILDREN TO LITERACY", European Journal of Education Studies, 5 (6) pp. 228-243 Link  
2018 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
European Journal of Education Studies

The Effect of Interactive Book Reading Activities on Children’xxs Print and Phonemic Awareness Skills

Link DOI   ÖZEN-ALTINKAYNAK, Ş. (2019) "The Effect of Interactive Book Reading Activities on Children’xxs Print and Phonemic Awareness Skills", International Journal of Progressive Education, 15 (1) pp. 88-99 Link DOI  " data-bs-content-id="YazarBilgi-25163"> ÖZEN-ALTINKAYNAK, Ş. (2019) "The Effect of Interactive Book Reading Activities on Children’xxs Print and Phonemic Awareness Skills", International Journal of Progressive Education, 15 (1) pp. 88-99 Link DOI   ÖZEN-ALTINKAYNAK, Ş. (2019) "The Effect of Interactive Book Reading Activities on Children’xxs Print and Phonemic Awareness Skills", International Journal of Progressive Education, 15 (1) pp. 88-99 Link DOI  
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Journal of Progressive Education

Annelerin okuma yazmaya hazırlık sürecine ilişkin görüşleri

Link DOI    ÖZEN-ALTINKAYNAK, Ş. (2019) "Annelerin okuma yazmaya hazırlık sürecine ilişkin görüşleri", Erken Çocukluk Çalışmaları Dergisi, 3 (1) p. 98 [TR Dizin] Link DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-25164"> ÖZEN-ALTINKAYNAK, Ş. (2019) "Annelerin okuma yazmaya hazırlık sürecine ilişkin görüşleri", Erken Çocukluk Çalışmaları Dergisi, 3 (1) p. 98 [TR Dizin] Link DOI    ÖZEN-ALTINKAYNAK, Ş. (2019) "Annelerin okuma yazmaya hazırlık sürecine ilişkin görüşleri", Erken Çocukluk Çalışmaları Dergisi, 3 (1) p. 98 [TR Dizin] Link DOI   
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Erken Çocukluk Çalışmaları Dergisi

Okul Öncesi Dönemde Erken Okuryazarlık Becerilerinin Gelişimi

Link   ÖZEN-ALTINKAYNAK, Ş. (2019) "Okul Öncesi Dönemde Erken Okuryazarlık Becerilerinin Gelişimi", Dumlupınar Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi, 3 (1) pp. 37-49 Link  " data-bs-content-id="YazarBilgi-25165"> ÖZEN-ALTINKAYNAK, Ş. (2019) "Okul Öncesi Dönemde Erken Okuryazarlık Becerilerinin Gelişimi", Dumlupınar Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi, 3 (1) pp. 37-49 Link   ÖZEN-ALTINKAYNAK, Ş. (2019) "Okul Öncesi Dönemde Erken Okuryazarlık Becerilerinin Gelişimi", Dumlupınar Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi, 3 (1) pp. 37-49 Link  
2019 Diğer (Teknik, not, yorum, vaka takdimi, editöre mektup, özet, kitap krıtiği, araştırma notu, bilirkişi raporu ve benzeri) SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Dumlupınar Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi

Investigation of the Relationship between Parental Attitudes and Children’s Receptive and Expressive Language Skills

DOI   ÖZEN-ALTINKAYNAK, Ş. (2019) "Investigation of the Relationship between Parental Attitudes and Children’s Receptive and Expressive Language Skills", Universal Journal of Educational Research, 7 (3) pp. 892-903 DOI  " data-bs-content-id="YazarBilgi-25166"> ÖZEN-ALTINKAYNAK, Ş. (2019) "Investigation of the Relationship between Parental Attitudes and Children’s Receptive and Expressive Language Skills", Universal Journal of Educational Research, 7 (3) pp. 892-903 DOI   ÖZEN-ALTINKAYNAK, Ş. (2019) "Investigation of the Relationship between Parental Attitudes and Children’s Receptive and Expressive Language Skills", Universal Journal of Educational Research, 7 (3) pp. 892-903 DOI  
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Universal Journal of Educational Research

Ailelerin Erken Okuryazarlık ile İlgili Görüşleri ve Uygulamaları Üzerinde Etkili Bir Yöntem: Etkileşimli Kitap Okuma

Link DOI    ÖZEN-ALTINKAYNAK, Ş. (2019) "Ailelerin Erken Okuryazarlık ile İlgili Görüşleri ve Uygulamaları Üzerinde Etkili Bir Yöntem: Etkileşimli Kitap Okuma", Turkish Studies, 14 (3) pp. 275-286 [SCI] Link DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-25167"> ÖZEN-ALTINKAYNAK, Ş. (2019) "Ailelerin Erken Okuryazarlık ile İlgili Görüşleri ve Uygulamaları Üzerinde Etkili Bir Yöntem: Etkileşimli Kitap Okuma", Turkish Studies, 14 (3) pp. 275-286 [SCI] Link DOI    ÖZEN-ALTINKAYNAK, Ş. (2019) "Ailelerin Erken Okuryazarlık ile İlgili Görüşleri ve Uygulamaları Üzerinde Etkili Bir Yöntem: Etkileşimli Kitap Okuma", Turkish Studies, 14 (3) pp. 275-286 [SCI] Link DOI   
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Turkish Studies

Okul Öncesi Öğretmeni Adaylarının Okul Öncesi Öğretmenliği Programına İlişkin Metaforik Algıları

Link   Uysal, H., ÖZEN-ALTINKAYNAK, Ş., Taşkın, N., Akman, B., Dinçer, F.Ç. (2016) "Okul Öncesi Öğretmeni Adaylarının Okul Öncesi Öğretmenliği Programına İlişkin Metaforik Algıları", Cumhuriyet International Journal of Education-CIJE, 5 (3) pp. 1-15 Link  " data-bs-content-id="YazarBilgi-25168"> Uysal, H., ÖZEN-ALTINKAYNAK, Ş., Taşkın, N., Akman, B., Dinçer, F.Ç. (2016) "Okul Öncesi Öğretmeni Adaylarının Okul Öncesi Öğretmenliği Programına İlişkin Metaforik Algıları", Cumhuriyet International Journal of Education-CIJE, 5 (3) pp. 1-15 Link   Uysal, H., ÖZEN-ALTINKAYNAK, Ş., Taşkın, N., Akman, B., Dinçer, F.Ç. (2016) "Okul Öncesi Öğretmeni Adaylarının Okul Öncesi Öğretmenliği Programına İlişkin Metaforik Algıları", Cumhuriyet International Journal of Education-CIJE, 5 (3) pp. 1-15 Link  
2016 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Cumhuriyet International Journal of Education-CIJE

Öğretmen adayları ve öğretim elemanlarının Türk eğitim sistemindeki Bologna sürecine ilişkin görüşlerinin incelenmesi Hacettepe Üniversitesi örneği

DOI    ÖZEN-ALTINKAYNAK, Ş., Uysal, H., Akman, B., Durmuşoğlu, M.C. (2016) "Öğretmen adayları ve öğretim elemanlarının Türk eğitim sistemindeki Bologna sürecine ilişkin görüşlerinin incelenmesi Hacettepe Üniversitesi örneği", Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi, 43 (43) pp. 1-20 [TR Dizin] DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-25169"> ÖZEN-ALTINKAYNAK, Ş., Uysal, H., Akman, B., Durmuşoğlu, M.C. (2016) "Öğretmen adayları ve öğretim elemanlarının Türk eğitim sistemindeki Bologna sürecine ilişkin görüşlerinin incelenmesi Hacettepe Üniversitesi örneği", Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi, 43 (43) pp. 1-20 [TR Dizin] DOI    ÖZEN-ALTINKAYNAK, Ş., Uysal, H., Akman, B., Durmuşoğlu, M.C. (2016) "Öğretmen adayları ve öğretim elemanlarının Türk eğitim sistemindeki Bologna sürecine ilişkin görüşlerinin incelenmesi Hacettepe Üniversitesi örneği", Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi, 43 (43) pp. 1-20 [TR Dizin] DOI   
2016 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi

Okul öncesi öğretmenlerin üniversite deneyimlerinin mesleki yaşantılarına etkisine ilişkin görüşlerinin belirlenmesi

Link    Ertürk, H.G., ÖZEN-ALTINKAYNAK, Ş., Çelik, M.V., Erkan, N.S. (2014) "Okul öncesi öğretmenlerin üniversite deneyimlerinin mesleki yaşantılarına etkisine ilişkin görüşlerinin belirlenmesi", Kastamonu Eğitim Dergisi, 22 (3) pp. 897-908 [TR Dizin] Link   " data-bs-content-id="YazarBilgi-25170"> Ertürk, H.G., ÖZEN-ALTINKAYNAK, Ş., Çelik, M.V., Erkan, N.S. (2014) "Okul öncesi öğretmenlerin üniversite deneyimlerinin mesleki yaşantılarına etkisine ilişkin görüşlerinin belirlenmesi", Kastamonu Eğitim Dergisi, 22 (3) pp. 897-908 [TR Dizin] Link    Ertürk, H.G., ÖZEN-ALTINKAYNAK, Ş., Çelik, M.V., Erkan, N.S. (2014) "Okul öncesi öğretmenlerin üniversite deneyimlerinin mesleki yaşantılarına etkisine ilişkin görüşlerinin belirlenmesi", Kastamonu Eğitim Dergisi, 22 (3) pp. 897-908 [TR Dizin] Link   
2014 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Kastamonu Eğitim Dergisi

Oyunun üç kuşaktaki değişimi

Link   Tuğrul, B., Ertürk, H.G., ÖZEN-ALTINKAYNAK, Ş., Güneş, G. (2014) "Oyunun üç kuşaktaki değişimi", The Journal Of Academic Social Science Studies, (27) pp. 1-16 Link  " data-bs-content-id="YazarBilgi-25171"> Tuğrul, B., Ertürk, H.G., ÖZEN-ALTINKAYNAK, Ş., Güneş, G. (2014) "Oyunun üç kuşaktaki değişimi", The Journal Of Academic Social Science Studies, (27) pp. 1-16 Link   Tuğrul, B., Ertürk, H.G., ÖZEN-ALTINKAYNAK, Ş., Güneş, G. (2014) "Oyunun üç kuşaktaki değişimi", The Journal Of Academic Social Science Studies, (27) pp. 1-16 Link  
2014 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
The Journal Of Academic Social Science Studies

ÖĞRENCİLERİN OKUL ÖĞRENME BAŞARILARINI ETKİLEYEN BAZI TEMEL DEĞİŞKENLER

Engin, A.O., ÖZEN-ALTINKAYNAK, Ş., Bayoğlu, V. (2009) "ÖĞRENCİLERİN OKUL ÖĞRENME BAŞARILARINI ETKİLEYEN BAZI TEMEL DEĞİŞKENLER", Kafkas Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, (3) pp. 125-156   Engin, A.O., ÖZEN-ALTINKAYNAK, Ş., Bayoğlu, V. (2009) "ÖĞRENCİLERİN OKUL ÖĞRENME BAŞARILARINI ETKİLEYEN BAZI TEMEL DEĞİŞKENLER", Kafkas Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, (3) pp. 125-156  
2009 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Kafkas Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi

ÇOCUKLARIN ÖDÜL VE CEZA ALGILARI İLE ÖĞRETMENLERİN DİSİPLİN HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİ

ÖZEN-ALTINKAYNAK, Ş., Uysal, H., Taşkın, N., Akman, B. (2018) "ÇOCUKLARIN ÖDÜL VE CEZA ALGILARI İLE ÖĞRETMENLERİN DİSİPLİN HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİ", Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi, (33) pp. 1-12   ÖZEN-ALTINKAYNAK, Ş., Uysal, H., Taşkın, N., Akman, B. (2018) "ÇOCUKLARIN ÖDÜL VE CEZA ALGILARI İLE ÖĞRETMENLERİN DİSİPLİN HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİ", Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi, (33) pp. 1-12  
2018 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi

Anaokuluna Devam Eden Altı Yaşındaki Çocuklar İle Okul Öncesi Öğretmenlerinin Oyun Hakkındaki Görüşlerinin İncelenmesi

Link DOI   Tuğrul, B., Aslan, Ö.M., Ertürk, H.G., ÖZEN-ALTINKAYNAK, Ş. (2014) "Anaokuluna Devam Eden Altı Yaşındaki Çocuklar İle Okul Öncesi Öğretmenlerinin Oyun Hakkındaki Görüşlerinin İncelenmesi", İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 15 (1) pp. 97-116 [TR Dizin] Link DOI  " data-bs-content-id="YazarBilgi-25174"> Tuğrul, B., Aslan, Ö.M., Ertürk, H.G., ÖZEN-ALTINKAYNAK, Ş. (2014) "Anaokuluna Devam Eden Altı Yaşındaki Çocuklar İle Okul Öncesi Öğretmenlerinin Oyun Hakkındaki Görüşlerinin İncelenmesi", İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 15 (1) pp. 97-116 [TR Dizin] Link DOI   Tuğrul, B., Aslan, Ö.M., Ertürk, H.G., ÖZEN-ALTINKAYNAK, Ş. (2014) "Anaokuluna Devam Eden Altı Yaşındaki Çocuklar İle Okul Öncesi Öğretmenlerinin Oyun Hakkındaki Görüşlerinin İncelenmesi", İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 15 (1) pp. 97-116 [TR Dizin] Link DOI  
2014 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi