img
img
Toplam 27827 kayıt

İSPAT YÖNTEMİNİN ÜÇGENİN ALANININ ÖĞRETİMİNDEKİ ETKİSİ

0 0
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
İKSAD4. INTERNATIONAL CONGRESS ON SOCIAL SCIENCES

Examining Secondary School 7th Grade Mathematics Activities Within the Scope of Harezmian Education Model and Obtaining

0 0
2022 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
1st International Symposium on Current Developments in Fundamental and Applied Mathematics Sciences

Receiving Student Opinions Within the Scope of Geometry Lessons Taught Using Activities Regarding Different Demonstrati

0 0
2022 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
1st International Symposium on Current Developments in Fundamental and Applied Mathematics Sciences

ORTAOKUL 7. VE 8. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN MATEMATİK DERSİNE İLİŞKİN YENİ NESİL SORULARLA İLGİLİ GÖRÜŞLERİ

0 0
2022 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
EYFOR-XIII

BİRİNCİ DERECEDEN BİR BİLİNMEYENLİ DENKLEMLER KONUSUNDA ÖĞRENCİLERİN YAPABİLECEKLERİ HATALARLA İLGİLİ ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ

0 0
2022 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
EYFOR-XIII

ÖĞRENCİLERİN FARKLI ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ İLE İŞLENEN GEOMETRİ DERSLERİ HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİ: GEOGEBRA İLE 5E MODELİ ÖRNEĞİ

0 0
2021 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
4. Uluslararası BAŞÖĞRETMEN EĞİTİM VE YENİLİKÇİ BİLİMLER SEMPOZYUMU

GEOMETRİ ÖĞRETİMİNDE FARKLI İKİ YAKLAŞIM OLAN ORİGAMİ VE GEOGEBRA’NIN ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİ AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ

0 0
2021 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
4. Uluslararası BAŞÖĞRETMEN EĞİTİM VE YENİLİKÇİ BİLİMLER SEMPOZYUMU

Okulöncesi Eğitiminde Hikayelerle Matematik Öğretiminin Öğrenci Başarıları ve Öğretmen Görüşleri Bakımından Değerlendirilmesi

0 0
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
6th International Early ChildhoodEducation Congress 6. Uluslararası Okul Öncesi Eğitimi Kongresi

Üstün Zekâlı Çocuklarda Matematiksel Soyutlama

0 0
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
1.Uluslararası Sosyal Araştırmalar ve Davranış Bilimleri Sempozyumu

MATEMATİK ÖĞRETMENLERİNİN VE PEDAGOJİK FORMASYON ALAN MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ MATEMATİKSEL İNANÇLARINA YÖNELİK BİR UYGULAMA

0 0
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
ULEAD 2018 - VIII. ULUSLARARASI EĞİTİMDE ARAŞTIRMALAR KONGRESİ

PERMUTATION, COMBINATION, BINOMIAL AND PROBABILITY THROUGH THEEYES OF PROSPECTIVE MATHEMATICS TEACHERS: WHY DIFFICULT? HOW TOMAKE EASIER?

0 0
2020 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
1. INTERNATIONAL BAKU SCIENTIFIC RESEARCHES CONFERENCEBaku, Azerbaijan

MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÜRETTİKLERİ ANALOJİLER İLEMATEMATİKSEL KAVRAMLARA BAKIŞI;VIEWS OF PROSPECTIVE MATHEMATICS TEACHERS ON MATHEMATICAL CONCEPTSWITH THE ANOLOGIES THEY PRODUCED

0 0
2020 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
ATLAS INTERNATIONAL CONGRESS ON SOCIAL SCIENCES 6.

MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ 2/5+4/3=6/8 ÖRNEK OLAYI İLE BAŞA ÇIKABİLME DURUMLARI

0 0
2020 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
AL FARABI JOURNAL8th International Conference on Social Sciences21-22 July 2020 / Almaty, Kazakhstan

MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARI “MATEMATİKSEL OLARAKÜSTÜN YETENEKLİ ÖĞRENCİLER” İÇİN HAZIR MI?

0 0
2020 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
EL RUHA 7th INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIALSCIENCES

MATEMATİKSEL BAĞINTILARLA KİŞİLİK ANALİZİ ;CHARACTER ANALYSIS WITH MATHEMATICAL RELATIONS

0 0
2020 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
ATLAS INTERNATIONAL CONGRESS ON SOCIAL SCIENCES 6.

MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARINCA ÇEŞİTLİ GEOMETRİK ŞEKİLLERİN ALAN FORMÜLLERİNİN İLİŞKİLİ BİR ŞEKİLDE ORTAYA KONMASI DURUMUNUN İNCELENMESİ

0 0
2020 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
AL FARABI JOURNAL8th International Conference on Social Sciences

MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ KESİRLER KONUSUNA BAKIŞI:NEDEN ZOR? NASIL KOLAYLAŞTIRILIR?

0 0
2020 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
EL RUHA7th INTERNATIONAL CONFERENCE ONSOCIAL SCIENCES

THE OPINIONS OF PROSPECTIVE MATHEMATICS TEACHERS ON HOW THECONCEPT OF PLACE VALUE IS FORMED IN STUDENTS

0 0
2020 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
1. INTERNATIONAL BAKU SCIENTIFIC RESEARCHES CONFERENCEBaku, Azerbaijan

İSPAT YOLUYLA ANLATIMIN DİKDÖRTGENİN ALAN HESABININ ÖĞRETİMİNE ETKİSİ

0 0
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
UMTEB 6. ULUSLARARASI MESLEKİ VE TEKNİK BİLİMLER KONGRESİ

DİKDÖRTGENLER PRİZMASININ YÜZEY ALANININ ÖĞRETİMİNDE İSPATIN ETKİSİ

0 0
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
AL-FARABİ 4. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ