img
img
Toplam 27837 kayıt

Üstün Zekâlı Çocuklarda Matematiksel Soyutlama

0 0
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
1.Uluslararası Sosyal Araştırmalar ve Davranış Bilimleri Sempozyumu

MATEMATİK ÖĞRETMENLERİNİN VE PEDAGOJİK FORMASYON ALAN MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ MATEMATİKSEL İNANÇLARINA YÖNELİK BİR UYGULAMA

0 0
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
ULEAD 2018 - VIII. ULUSLARARASI EĞİTİMDE ARAŞTIRMALAR KONGRESİ

PERMUTATION, COMBINATION, BINOMIAL AND PROBABILITY THROUGH THEEYES OF PROSPECTIVE MATHEMATICS TEACHERS: WHY DIFFICULT? HOW TOMAKE EASIER?

0 0
2020 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
1. INTERNATIONAL BAKU SCIENTIFIC RESEARCHES CONFERENCEBaku, Azerbaijan

MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÜRETTİKLERİ ANALOJİLER İLEMATEMATİKSEL KAVRAMLARA BAKIŞI;VIEWS OF PROSPECTIVE MATHEMATICS TEACHERS ON MATHEMATICAL CONCEPTSWITH THE ANOLOGIES THEY PRODUCED

0 0
2020 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
ATLAS INTERNATIONAL CONGRESS ON SOCIAL SCIENCES 6.

MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ 2/5+4/3=6/8 ÖRNEK OLAYI İLE BAŞA ÇIKABİLME DURUMLARI

0 0
2020 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
AL FARABI JOURNAL8th International Conference on Social Sciences21-22 July 2020 / Almaty, Kazakhstan

MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARI “MATEMATİKSEL OLARAKÜSTÜN YETENEKLİ ÖĞRENCİLER” İÇİN HAZIR MI?

0 0
2020 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
EL RUHA 7th INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIALSCIENCES

MATEMATİKSEL BAĞINTILARLA KİŞİLİK ANALİZİ ;CHARACTER ANALYSIS WITH MATHEMATICAL RELATIONS

0 0
2020 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
ATLAS INTERNATIONAL CONGRESS ON SOCIAL SCIENCES 6.

MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARINCA ÇEŞİTLİ GEOMETRİK ŞEKİLLERİN ALAN FORMÜLLERİNİN İLİŞKİLİ BİR ŞEKİLDE ORTAYA KONMASI DURUMUNUN İNCELENMESİ

0 0
2020 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
AL FARABI JOURNAL8th International Conference on Social Sciences

MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ KESİRLER KONUSUNA BAKIŞI:NEDEN ZOR? NASIL KOLAYLAŞTIRILIR?

0 0
2020 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
EL RUHA7th INTERNATIONAL CONFERENCE ONSOCIAL SCIENCES

THE OPINIONS OF PROSPECTIVE MATHEMATICS TEACHERS ON HOW THECONCEPT OF PLACE VALUE IS FORMED IN STUDENTS

0 0
2020 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
1. INTERNATIONAL BAKU SCIENTIFIC RESEARCHES CONFERENCEBaku, Azerbaijan

İSPAT YOLUYLA ANLATIMIN DİKDÖRTGENİN ALAN HESABININ ÖĞRETİMİNE ETKİSİ

0 0
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
UMTEB 6. ULUSLARARASI MESLEKİ VE TEKNİK BİLİMLER KONGRESİ

DİKDÖRTGENLER PRİZMASININ YÜZEY ALANININ ÖĞRETİMİNDE İSPATIN ETKİSİ

0 0
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
AL-FARABİ 4. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ

POL ERDÖS-MORDELL EŞİTSİZLİĞİNE FARKLI BİR BAKIŞ

0 0
2007 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
V. uLu§ALGEOMETRİ §EMPOTYUMU

GELİŞTİRİLEN ŞİFRELEME ETKİNLİĞİNİN ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİ BAKIMINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ

0 0
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
AL-FARABİ 4. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ

Şarkılarla Matematik Öğretiminin Öğretmen Adaylarınca Değerlendirilmesi

0 0
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
The 6th International Congress on Curriculum and Instruction (ICCI-EPOK)

6. Sınıf Öğrencilerinin Şifrelemeye Dayalı Matematik Etkinliğine Yönelik Görüşleri

0 0
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
The 6th International Congress on Curriculum and Instruction (ICCI-EPOK)

Investigation of knowledge of pre service teachers regarding terms of digit and number

0 0
2016 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
SOSYAL BİLİMLER VE DAVRANIŞ BİLİMLER

Discovery Learning in Mathematics

0 0
2016 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
EĞİTİM BİLİMLERİ

Prospective Mathematic Teachers Beliefs About Mathematic Teaching And Learning

0 0
2015 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Journal of Arts Sciences’ (IJAS)

Matematik Eğitiminde Kullanılabilecek Bazı GIF Animasyonlarında Aranan Görsel ve Eğitsel Özellikler

0 0
2015 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Türkbilmat-2