img
img
Toplam 27668 kayıt

Kafkas Göçlerinin Türk At Varlığına ve Irklarına Etkisi

AKAY, T. (2017) "Kafkas Göçlerinin Türk At Varlığına ve Irklarına Etkisi", Geçmişten Günümüze Göç , (pp. 2141-2155), Samsun, Türkiye, (Aralık 2017 AKAY, T. (2017) "Kafkas Göçlerinin Türk At Varlığına ve Irklarına Etkisi", Geçmişten Günümüze Göç , (pp. 2141-2155), Samsun, Türkiye, (Aralık 2017
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Geçmişten Günümüze Göç

XX Yüzyıl Başlarında Kızıldeniz de Korsanlık ve Osmanlı Devletinin Almış Olduğu Tedbirler

AKAY, T. (2016) "XX Yüzyıl Başlarında Kızıldeniz de Korsanlık ve Osmanlı Devletinin Almış Olduğu Tedbirler", ALTINCI ULUSLAR ARASIORTA DOĞU SEMİNERİ , (pp. 377-392), Elazığ, Türkiye, (Aralık 2016 AKAY, T. (2016) "XX Yüzyıl Başlarında Kızıldeniz de Korsanlık ve Osmanlı Devletinin Almış Olduğu Tedbirler", ALTINCI ULUSLAR ARASIORTA DOĞU SEMİNERİ , (pp. 377-392), Elazığ, Türkiye, (Aralık 2016
2016 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
ALTINCI ULUSLAR ARASIORTA DOĞU SEMİNERİ

Cengiz Dağcı'nın Onlar da İnsandı Adlı Romanına Edebiyat Sosyolojisi Açısından Bir Yaklaşım

Link DOI    DURSUN, T. (2019) "Cengiz Dağcı'nın Onlar da İnsandı Adlı Romanına Edebiyat Sosyolojisi Açısından Bir Yaklaşım", The Journal of Academic Social Science Studies, (78) pp. 223-231 Link DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-25914"> DURSUN, T. (2019) "Cengiz Dağcı'nın Onlar da İnsandı Adlı Romanına Edebiyat Sosyolojisi Açısından Bir Yaklaşım", The Journal of Academic Social Science Studies, (78) pp. 223-231 Link DOI    DURSUN, T. (2019) "Cengiz Dağcı'nın Onlar da İnsandı Adlı Romanına Edebiyat Sosyolojisi Açısından Bir Yaklaşım", The Journal of Academic Social Science Studies, (78) pp. 223-231 Link DOI   
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
The Journal of Academic Social Science Studies

TÜRKMENİSTAN’IN BÜYÜK ŞAİRİ ANDALIP VE BİR KAHRAMANLIK HİKAYESİ: ZEYNEL ARAP

DURSUN, T. (2019) "TÜRKMENİSTAN’IN BÜYÜK ŞAİRİ ANDALIP VE BİR KAHRAMANLIK HİKAYESİ: ZEYNEL ARAP", III. ULUSLARARASI DERGİ KARADENİZ SOSYAL BİLİMLER SEMPOZYUMU , Bakü, Azerbaycan, (Kasım 2019 DURSUN, T. (2019) "TÜRKMENİSTAN’IN BÜYÜK ŞAİRİ ANDALIP VE BİR KAHRAMANLIK HİKAYESİ: ZEYNEL ARAP", III. ULUSLARARASI DERGİ KARADENİZ SOSYAL BİLİMLER SEMPOZYUMU , Bakü, Azerbaycan, (Kasım 2019
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
III. ULUSLARARASI DERGİ KARADENİZ SOSYAL BİLİMLER SEMPOZYUMU

KAFKASYA’DA KÖROĞLU DURAKLARI: SARIKAMIŞ KÖROĞLU KALESİ

DURSUN, T. (2018) "KAFKASYA’DA KÖROĞLU DURAKLARI: SARIKAMIŞ KÖROĞLU KALESİ", 1. ULUSLARARASI KAFKASYA HALK KÜLTÜRÜ KONGRESİ , (Eylül 2018 DURSUN, T. (2018) "KAFKASYA’DA KÖROĞLU DURAKLARI: SARIKAMIŞ KÖROĞLU KALESİ", 1. ULUSLARARASI KAFKASYA HALK KÜLTÜRÜ KONGRESİ , (Eylül 2018
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
1. ULUSLARARASI KAFKASYA HALK KÜLTÜRÜ KONGRESİ

Examining the type and quality of questions asked by a science teacher

Link DOI    SAKA, T., İNALTEKİN, T. (2023) "Examining the type and quality of questions asked by a science teacher", Journal of Baltic Science Education, 22 (1) pp. 83-99 [SSCI] Link DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-25922"> SAKA, T., İNALTEKİN, T. (2023) "Examining the type and quality of questions asked by a science teacher", Journal of Baltic Science Education, 22 (1) pp. 83-99 [SSCI] Link DOI    SAKA, T., İNALTEKİN, T. (2023) "Examining the type and quality of questions asked by a science teacher", Journal of Baltic Science Education, 22 (1) pp. 83-99 [SSCI] Link DOI   
2023 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Journal of Baltic Science Education

An Evaluation of Integrated Approach for Developing Laboratory Application Skills of Physics Pre-Service Teachers

Link DOI   Saka, A.Z., SAKA, T., Yaylı, M. (2023) "An Evaluation of Integrated Approach for Developing Laboratory Application Skills of Physics Pre-Service Teachers", Educational Policy Analysis and Strategic Research, 18 (3) pp. 252-272 Link DOI  " data-bs-content-id="YazarBilgi-25923"> Saka, A.Z., SAKA, T., Yaylı, M. (2023) "An Evaluation of Integrated Approach for Developing Laboratory Application Skills of Physics Pre-Service Teachers", Educational Policy Analysis and Strategic Research, 18 (3) pp. 252-272 Link DOI   Saka, A.Z., SAKA, T., Yaylı, M. (2023) "An Evaluation of Integrated Approach for Developing Laboratory Application Skills of Physics Pre-Service Teachers", Educational Policy Analysis and Strategic Research, 18 (3) pp. 252-272 Link DOI  
2023 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Educational Policy Analysis and Strategic Research

Effects of Using the Learning Stations Technique to Teach the ElectricalCurrent Topic on Students’ Physics Subject Performance

Link DOI    Batman, D., Saka, A.Z., SAKA, T. (2019) "Effects of Using the Learning Stations Technique to Teach the ElectricalCurrent Topic on Students’ Physics Subject Performance", Journal of Education and Training Studies, 7 (11) pp. 23-32 Link DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-25924"> Batman, D., Saka, A.Z., SAKA, T. (2019) "Effects of Using the Learning Stations Technique to Teach the ElectricalCurrent Topic on Students’ Physics Subject Performance", Journal of Education and Training Studies, 7 (11) pp. 23-32 Link DOI    Batman, D., Saka, A.Z., SAKA, T. (2019) "Effects of Using the Learning Stations Technique to Teach the ElectricalCurrent Topic on Students’ Physics Subject Performance", Journal of Education and Training Studies, 7 (11) pp. 23-32 Link DOI   
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Journal of Education and Training Studies

Bilimsel Bilgilerin Üretilme Süreci: Akademisyenler Arasındaki İnformal Yapılar

Link   Şahinoğlu, A., Karataş, F.Ö., SAKA, T. (2016) "Bilimsel Bilgilerin Üretilme Süreci: Akademisyenler Arasındaki İnformal Yapılar", Caucasian Journal of Science, 1 (1) pp. 21-36 Link  " data-bs-content-id="YazarBilgi-25925"> Şahinoğlu, A., Karataş, F.Ö., SAKA, T. (2016) "Bilimsel Bilgilerin Üretilme Süreci: Akademisyenler Arasındaki İnformal Yapılar", Caucasian Journal of Science, 1 (1) pp. 21-36 Link   Şahinoğlu, A., Karataş, F.Ö., SAKA, T. (2016) "Bilimsel Bilgilerin Üretilme Süreci: Akademisyenler Arasındaki İnformal Yapılar", Caucasian Journal of Science, 1 (1) pp. 21-36 Link  
2016 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Caucasian Journal of Science

Fen Bilimleri Ders Kitaplarındaki Fizik Örneklerinin Karşılaştırılması

DOI    SAKA, T., İNALTEKİN, T. (2021) "Fen Bilimleri Ders Kitaplarındaki Fizik Örneklerinin Karşılaştırılması", Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 18 (2) pp. 81-110 [TR Dizin] DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-25926"> SAKA, T., İNALTEKİN, T. (2021) "Fen Bilimleri Ders Kitaplarındaki Fizik Örneklerinin Karşılaştırılması", Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 18 (2) pp. 81-110 [TR Dizin] DOI    SAKA, T., İNALTEKİN, T. (2021) "Fen Bilimleri Ders Kitaplarındaki Fizik Örneklerinin Karşılaştırılması", Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 18 (2) pp. 81-110 [TR Dizin] DOI   
2021 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

Araştırma-Sorgulamaya Dayalı Öğretime Yönelik Akademik Çalışmaların Bibliyometrik Analizi (2000-2020)

DOI    SAKA, T., İNALTEKİN, T. (2021) "Araştırma-Sorgulamaya Dayalı Öğretime Yönelik Akademik Çalışmaların Bibliyometrik Analizi (2000-2020)", OPUS International Journal of Society Researches, 18 (40) pp. 2408-2451 [TR Dizin] DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-25927"> SAKA, T., İNALTEKİN, T. (2021) "Araştırma-Sorgulamaya Dayalı Öğretime Yönelik Akademik Çalışmaların Bibliyometrik Analizi (2000-2020)", OPUS International Journal of Society Researches, 18 (40) pp. 2408-2451 [TR Dizin] DOI    SAKA, T., İNALTEKİN, T. (2021) "Araştırma-Sorgulamaya Dayalı Öğretime Yönelik Akademik Çalışmaların Bibliyometrik Analizi (2000-2020)", OPUS International Journal of Society Researches, 18 (40) pp. 2408-2451 [TR Dizin] DOI   
2021 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
OPUS International Journal of Society Researches

The Status of Science Teachers Regarding the Application of Guided Research Inquiry-Based Teaching Approach at 5th Grade Level

Link DOI     SAKA, T., Saka, A.Z. (2020) "The Status of Science Teachers Regarding the Application of Guided Research Inquiry-Based Teaching Approach at 5th Grade Level", Sakarya University Journal of Education, 2 (10) pp. 415-444 [TR Dizin] Link DOI    " data-bs-content-id="YazarBilgi-25929"> SAKA, T., Saka, A.Z. (2020) "The Status of Science Teachers Regarding the Application of Guided Research Inquiry-Based Teaching Approach at 5th Grade Level", Sakarya University Journal of Education, 2 (10) pp. 415-444 [TR Dizin] Link DOI     SAKA, T., Saka, A.Z. (2020) "The Status of Science Teachers Regarding the Application of Guided Research Inquiry-Based Teaching Approach at 5th Grade Level", Sakarya University Journal of Education, 2 (10) pp. 415-444 [TR Dizin] Link DOI    
2020 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Sakarya University Journal of Education

Öğretmen Adaylarının Teknoloji Kullanımına Yatkınlık Düzeylerinin İncelenmesi

Link   SAKA, T., ALKAN, M., GÖKSU, V., ALBAYRAK, Ö., SUNGUR-ALHAN, S., Akcanca, N. (2015) "Öğretmen Adaylarının Teknoloji Kullanımına Yatkınlık Düzeylerinin İncelenmesi", Caucasian Journal of Science, 1 (1) pp. 79-86 Link  " data-bs-content-id="YazarBilgi-25930"> SAKA, T., ALKAN, M., GÖKSU, V., ALBAYRAK, Ö., SUNGUR-ALHAN, S., Akcanca, N. (2015) "Öğretmen Adaylarının Teknoloji Kullanımına Yatkınlık Düzeylerinin İncelenmesi", Caucasian Journal of Science, 1 (1) pp. 79-86 Link   SAKA, T., ALKAN, M., GÖKSU, V., ALBAYRAK, Ö., SUNGUR-ALHAN, S., Akcanca, N. (2015) "Öğretmen Adaylarının Teknoloji Kullanımına Yatkınlık Düzeylerinin İncelenmesi", Caucasian Journal of Science, 1 (1) pp. 79-86 Link  
2015 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Caucasian Journal of Science

Kars İli İlköğretim Okulu Öğrencilerinin Beslenme Alışkanlıklarının Değerlendirilmesi

Link   ÖNEL, A., ALKAN, H., ALKAN, M., Akcanca, N., SUNGUR-ALHAN, S., SAKA, T. (2015) "Kars İli İlköğretim Okulu Öğrencilerinin Beslenme Alışkanlıklarının Değerlendirilmesi", Caucasian Journal of Science, 1 (1) pp. 73-78 Link  " data-bs-content-id="YazarBilgi-25931"> ÖNEL, A., ALKAN, H., ALKAN, M., Akcanca, N., SUNGUR-ALHAN, S., SAKA, T. (2015) "Kars İli İlköğretim Okulu Öğrencilerinin Beslenme Alışkanlıklarının Değerlendirilmesi", Caucasian Journal of Science, 1 (1) pp. 73-78 Link   ÖNEL, A., ALKAN, H., ALKAN, M., Akcanca, N., SUNGUR-ALHAN, S., SAKA, T. (2015) "Kars İli İlköğretim Okulu Öğrencilerinin Beslenme Alışkanlıklarının Değerlendirilmesi", Caucasian Journal of Science, 1 (1) pp. 73-78 Link  
2015 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Caucasian Journal of Science

FEN BİLİMLERİ ÖĞRETMENLERİNİN ARAŞTIRMA SORGULAMAYA DAYALI ÖĞRETİM YÖNTEMİNİ UYGULAMA DÜZEYİ

SAKA, T., Saka, A.Z. (2016) "FEN BİLİMLERİ ÖĞRETMENLERİNİN ARAŞTIRMA SORGULAMAYA DAYALI ÖĞRETİM YÖNTEMİNİ UYGULAMA DÜZEYİ", 12. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ , Trabzon, Türkiye, (Ekim 2016 SAKA, T., Saka, A.Z. (2016) "FEN BİLİMLERİ ÖĞRETMENLERİNİN ARAŞTIRMA SORGULAMAYA DAYALI ÖĞRETİM YÖNTEMİNİ UYGULAMA DÜZEYİ", 12. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ , Trabzon, Türkiye, (Ekim 2016
2016 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
12. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ

ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN MODELLER HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ

Yaylı, M., Saka, A.Z., SAKA, T. (2019) "ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN MODELLER HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ", The Twelfth International Congress of Educational Research , Rize, Türkiye, (Mayıs 2019 Yaylı, M., Saka, A.Z., SAKA, T. (2019) "ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN MODELLER HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ", The Twelfth International Congress of Educational Research , Rize, Türkiye, (Mayıs 2019
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
The Twelfth International Congress of Educational Research

FEN BİLİMLERİ ÖĞRETMENLERİNİN REHBERLİ ARAŞTIRMA SORGULAMAYA DAYALI ÖĞRETİM YAKLAŞIMI KAPSAMINDA ÖĞRENCİLERE REHBERLİK YAPMA DÜZEYLERİNİN BELİRLENMESİ

SAKA, T., Saka, A.Z., Yaylı, M. (2019) "FEN BİLİMLERİ ÖĞRETMENLERİNİN REHBERLİ ARAŞTIRMA SORGULAMAYA DAYALI ÖĞRETİM YAKLAŞIMI KAPSAMINDA ÖĞRENCİLERE REHBERLİK YAPMA DÜZEYLERİNİN BELİRLENMESİ", The Twelfth International Congress of Educational Research , Rize, Türkiye, (Mayıs 2019 SAKA, T., Saka, A.Z., Yaylı, M. (2019) "FEN BİLİMLERİ ÖĞRETMENLERİNİN REHBERLİ ARAŞTIRMA SORGULAMAYA DAYALI ÖĞRETİM YAKLAŞIMI KAPSAMINDA ÖĞRENCİLERE REHBERLİK YAPMA DÜZEYLERİNİN BELİRLENMESİ", The Twelfth International Congress of Educational Research , Rize, Türkiye, (Mayıs 2019
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
The Twelfth International Congress of Educational Research

Investigation Of The Entrepreneurship Levels Of Pre-Service Teachers

SAKA, E., SAKA, T. (2019) "Investigation Of The Entrepreneurship Levels Of Pre-Service Teachers", 6. Uluslarasaı Okul Öncesi Eğitimi Kongresi , Kars, Türkiye, (Ekim 2019 SAKA, E., SAKA, T. (2019) "Investigation Of The Entrepreneurship Levels Of Pre-Service Teachers", 6. Uluslarasaı Okul Öncesi Eğitimi Kongresi , Kars, Türkiye, (Ekim 2019
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
6. Uluslarasaı Okul Öncesi Eğitimi Kongresi

Orientations of Master's Thesis in Science Education Between 2010 2020

SAKA, T. (2021) "Orientations of Master's Thesis in Science Education Between 2010 2020", 10th International Conference on Education , Lefkoşa, Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti, (Eylül 2021 SAKA, T. (2021) "Orientations of Master's Thesis in Science Education Between 2010 2020", 10th International Conference on Education , Lefkoşa, Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti, (Eylül 2021
2021 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
10th International Conference on Education

Fizik Eğitiminde Arttırılmış Gerçekliğe Yönelik Yapılan Akademik Çalışmaların Bibliyometrik Analizi (2011-2021)

Cesur, M., SAKA, T. (2022) "Fizik Eğitiminde Arttırılmış Gerçekliğe Yönelik Yapılan Akademik Çalışmaların Bibliyometrik Analizi (2011-2021)", V. Ulusal Fizik Eğitimi Kongresi , Trabzon, Türkiye, (Ocak 2022 Cesur, M., SAKA, T. (2022) "Fizik Eğitiminde Arttırılmış Gerçekliğe Yönelik Yapılan Akademik Çalışmaların Bibliyometrik Analizi (2011-2021)", V. Ulusal Fizik Eğitimi Kongresi , Trabzon, Türkiye, (Ocak 2022
2022 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
V. Ulusal Fizik Eğitimi Kongresi