img
img
Toplam 27837 kayıt

Fen Bilimleri Öğretmen ve Öğretmen Adaylarının Sorgulamaya Dayalı Öğretime Yönelik İnançlarının Belirlenmesi

0 0
2023 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
15. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi

Öğrenmede Evrensel Tasarım Modelinin 8. Sınıf Öğrencilerinin Akademik Başarılarına Etkisi: Kalıtım Konusu

0 0
2023 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
15. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi

Sosyobilimsel Konuların Öğretimi

0 0
2023 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Bilim Teknoloji Kültür Sanat Spor Eğitimi Kongresi

Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Uzaktan Eğitim ile Yürütülen Öğretmenlik Uygulaması Dersine Yönelik Görüşlerinin Belirlenmesi

0 0
2021 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
14. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ

İşbirlikli, Bilgisayar ve Doğrulayıcı Laboratuvar Yaklaşımlarının Öğretmen Adaylarının Elektrik Konularındaki Başarı ve Kavram Yanılgılarına Etkisi

0 0
2014 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğtimi Kongresi

İlköğretim Matematik ve Fen Bilimleri Öğretmeni Adaylarnın Ders Çalışma Yaklaşımlarının İncelemesi

0 0
2016 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi

The Influence of the Education Provided Based on Research Inquiry Based Learning Approach on the Preservice Teachers Planning Processes

0 0
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Conference on Education in Mathematics, Science and Technology (ICEMST)

Bilimsel bilgilerin üretilme süreci Akademisyenler arasındaki informal yapılar

0 0
2015 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
3. ITTES

Bir Büyükşehir Belediyesinde Çalışanların Duygusal Zekâ Yetkinlikleri ve Çatışma Algıları

0 0
2023 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
ASOS Yayinevi

ERZURUM BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ ÇALIŞANLARININ DUYGUSAL ZEKÂ DÜZEYLERİ VE ÇATIŞMA ALGILARI

0 0
2020 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
4. ULUSLARARASI MERSİN SEMPOZYUMU

Examining secondary students’ perceptions of the technology-based learning and teaching in science courses

0 0
2020 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
World Journal on Educational Technology: Current Issues (WJET)

A Research on Visual Learning Representations of Primary and Secondary Science Textbooks in Turkey

0 0
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Journal of Progressive Education

Examination the Knowledge of Student Understanding of Pre-Service Science Teachers on Heat and Temperature

0 0
2021 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Journal of Research in Education and Science

Analysing Science Questions in terms of Visual Content in Higher Education Entrance Exams in Turkey

0 0
2020 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Journal of Progressive Education

Evaluation of students’ use of visual learning representations in science classes: A case study from Turkey

0 0
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Journal of Education in Science, Environment and Health

Examination of Pre-Service Science Teachers' Model Based-Content Knowledge and Knowledge of Students’ Understanding on Chemical Bonds

0 0
2023 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Journal of Research in Education and Science

Self-Efficacy, School Culture, and Teaching Anxiety as Predictors of Science Teachers’ Job Satisfaction

0 0
2022 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Journal of Theoretical Educational Science

The Impact of technology based learning on the beliefs and attitudes of pre service teachers

0 0
2015 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Journal of Humanities and Education

Ortaokul öğrencilerinin fen bilimleri öğrenme süreçlerine ailelerinin katılımına ilişkin görüşlerinin incelenmesi

0 0
2020 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Dergisi (BEST Dergi)

Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Uygulamalı Girişimcilik Eğitiminden Yansımalar: İş Planlarının İncelenmesi

0 0
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Fen, Matematik, Girişimcilik veTeknoloji Eğitimi Dergisi