img
img
Toplam 27827 kayıt

Examination the Knowledge of Student Understanding of Pre-Service Science Teachers on Heat and Temperature

0 0
2021 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Journal of Research in Education and Science

Analysing Science Questions in terms of Visual Content in Higher Education Entrance Exams in Turkey

0 0
2020 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Journal of Progressive Education

Evaluation of students’ use of visual learning representations in science classes: A case study from Turkey

0 0
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Journal of Education in Science, Environment and Health

Examination of Pre-Service Science Teachers' Model Based-Content Knowledge and Knowledge of Students’ Understanding on Chemical Bonds

0 0
2023 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Journal of Research in Education and Science

Self-Efficacy, School Culture, and Teaching Anxiety as Predictors of Science Teachers’ Job Satisfaction

0 0
2022 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Journal of Theoretical Educational Science

The Impact of technology based learning on the beliefs and attitudes of pre service teachers

0 0
2015 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Journal of Humanities and Education

Ortaokul öğrencilerinin fen bilimleri öğrenme süreçlerine ailelerinin katılımına ilişkin görüşlerinin incelenmesi

0 0
2020 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Dergisi (BEST Dergi)

Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Uygulamalı Girişimcilik Eğitiminden Yansımalar: İş Planlarının İncelenmesi

0 0
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Fen, Matematik, Girişimcilik veTeknoloji Eğitimi Dergisi

Araştırma Tabanlı Fen Öğretimi Ölçeği nin Türkçe Uyarlaması Geçerlilik ve Güvenirlilik Çalışması

0 0
2011 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi (TUEFD)

İlköğretim 6 7 ve 8 Sınıf Fen ve Teknoloji Ders Kitabı Etkinliklerinin İncelenmesi

0 0
2012 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi (TUEFD)

Argümantasyon Temelli Deney Raporu Yazımının Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Argüman Yapılarını Geliştirmelerine Etkisinin İncelenmesi

0 0
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
e – Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi

Fen Bilimleri Ders Kitaplarındaki Fizik Örneklerinin Karşılaştırılması

0 0
2021 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
YYÜ Eğitim Fakültesi Dergisi

Examining the Profiles of Scientists in Secondary Science Textbooksin Turkey

0 0
2020 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Kastamonu Education Journal

Tasarım Temelli Öğrenme Uygulamalarının Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının STEM Anlayışlarını Geliştirmeye Etkisi

0 0
2020 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
YYÜ Eğitim Fakültesi Dergisi (YYU Journal of Education Faculty)

Probleme Dayalı Öğrenmenin Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Pedagojik Alan Bilgisi Gelişimlerine Etkisi

0 0
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Ege Eğitim Dergisi

The analysis of Student- and Teacher-Centered Pedagogic Processes in Science Classes Using Student Notebooks

0 0
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Online Journal of Educational Sciences

Sosyo-Bilimsel Konularda Argümantasyona Dayalı Öğrenme Uygulamalarının Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Öğrenciyi Anlama Bilgilerinin Gelişimine Etkisi

0 0
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
EKEV Akademi Dergisi

Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Öğrenciyi Anlama Öz - Yeterlilik Ölçeği’nin Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması

0 0
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Eğitim Ve İnsani Bilimler Dergisi: Teori Ve Uygulama

Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Öğrencileri Anlama Bilgisine Yönelik Mesleki Bilgilerinin Tespiti

0 0
2023 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
15. Ulusal Matematik ve Fen Bilimleri Kongresi

Ortaokul ve Lise Öğrencilerinin İnformal Öğrenme Fırsatlarının Bazı Değişkenler Bakımından İncelenmesi

0 0
2023 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
15. Ulusal Matematik ve Fen Bilimleri Kongresi