Türkçe
Türkçe
English
Anasayfa
Gelişmiş Arama
Akademisyen Arama
Yayın Arama
Proje Arama
Fikri Mülkiyet Arama
Ödül Arama
Tez Arama
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Raporlar ve İstatistikler
İletişim
Giriş
Giriş
Yayın Arama
Prof. Dr.
Doç. Dr.
Dr. Öğr. Üyesi
Öğr. Gör.
Arş. Gör.
Diğer
Toplam 27668 kayıt
Öğretimde Evrensel Tasarım Modeline Yönelik Akademik Çalışmaların Bibliyometrik Analizi (2011-2021)
SAKA, T.
(2022) "
Öğretimde Evrensel Tasarım Modeline Yönelik Akademik Çalışmaların Bibliyometrik Analizi (2011-2021)
",
V. Ulusal Fizik Eğitimi Kongresi
, Trabzon, Türkiye, (
Ocak 2022
)
SAKA, T.
(2022) "
Öğretimde Evrensel Tasarım Modeline Yönelik Akademik Çalışmaların Bibliyometrik Analizi (2011-2021)
",
V. Ulusal Fizik Eğitimi Kongresi
, Trabzon, Türkiye, (
Ocak 2022
)
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fizik Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2022
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
V. Ulusal Fizik Eğitimi Kongresi
Fen Bilimleri Öğretmen ve Öğretmen Adaylarının Sorgulamaya Dayalı Öğretime Yönelik İnançlarının Belirlenmesi
SAKA, T.
, SUNGUR-ALHAN, S., GÖKSU, V. (2023) "
Fen Bilimleri Öğretmen ve Öğretmen Adaylarının Sorgulamaya Dayalı Öğretime Yönelik İnançlarının Belirlenmesi
",
15. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi
, Kars, Türkiye, (
Ekim 2023
)
SAKA, T.
, SUNGUR-ALHAN, S., GÖKSU, V. (2023) "
Fen Bilimleri Öğretmen ve Öğretmen Adaylarının Sorgulamaya Dayalı Öğretime Yönelik İnançlarının Belirlenmesi
",
15. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi
, Kars, Türkiye, (
Ekim 2023
)
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fizik Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2023
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
15. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi
Öğrenmede Evrensel Tasarım Modelinin 8. Sınıf Öğrencilerinin Akademik Başarılarına Etkisi: Kalıtım Konusu
Rencüzoğulları, A.,
SAKA, T.
(2023) "
Öğrenmede Evrensel Tasarım Modelinin 8. Sınıf Öğrencilerinin Akademik Başarılarına Etkisi: Kalıtım Konusu
",
15. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi
, (pp. 1-332), (
Ekim 2023
)
Rencüzoğulları, A.,
SAKA, T.
(2023) "
Öğrenmede Evrensel Tasarım Modelinin 8. Sınıf Öğrencilerinin Akademik Başarılarına Etkisi: Kalıtım Konusu
",
15. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi
, (pp. 1-332), (
Ekim 2023
)
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fizik Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2023
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
15. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi
Sosyobilimsel Konuların Öğretimi
GÖKSU, V.,
SAKA, T.
(2023) "
Sosyobilimsel Konuların Öğretimi
",
Bilim Teknoloji Kültür Sanat Spor Eğitimi Kongresi
, (pp. 1-74), Antalya, Türkiye, (
Ekim 2023
)
GÖKSU, V.,
SAKA, T.
(2023) "
Sosyobilimsel Konuların Öğretimi
",
Bilim Teknoloji Kültür Sanat Spor Eğitimi Kongresi
, (pp. 1-74), Antalya, Türkiye, (
Ekim 2023
)
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fizik Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2023
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Bilim Teknoloji Kültür Sanat Spor Eğitimi Kongresi
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Uzaktan Eğitim ile Yürütülen Öğretmenlik Uygulaması Dersine Yönelik Görüşlerinin Belirlenmesi
SAKA, T.
, ALKAN, M., AKBABA, U. (2021) "
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Uzaktan Eğitim ile Yürütülen Öğretmenlik Uygulaması Dersine Yönelik Görüşlerinin Belirlenmesi
",
14. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ
, Burdur, Türkiye, (
Mayıs 2021
)
SAKA, T.
, ALKAN, M., AKBABA, U. (2021) "
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Uzaktan Eğitim ile Yürütülen Öğretmenlik Uygulaması Dersine Yönelik Görüşlerinin Belirlenmesi
",
14. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ
, Burdur, Türkiye, (
Mayıs 2021
)
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fizik Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2021
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
14. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ
İşbirlikli, Bilgisayar ve Doğrulayıcı Laboratuvar Yaklaşımlarının Öğretmen Adaylarının Elektrik Konularındaki Başarı ve Kavram Yanılgılarına Etkisi
Akcanca, N.,
SAKA, T.
, SUNGUR-ALHAN, S., GÖKSU, V., KARAÇÖP, A. (2014) "
İşbirlikli, Bilgisayar ve Doğrulayıcı Laboratuvar Yaklaşımlarının Öğretmen Adaylarının Elektrik Konularındaki Başarı ve Kavram Yanılgılarına Etkisi
",
XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğtimi Kongresi
, Adana, Türkiye, (
Eylül 2014
)
Akcanca, N.,
SAKA, T.
, SUNGUR-ALHAN, S., GÖKSU, V., KARAÇÖP, A. (2014) "
İşbirlikli, Bilgisayar ve Doğrulayıcı Laboratuvar Yaklaşımlarının Öğretmen Adaylarının Elektrik Konularındaki Başarı ve Kavram Yanılgılarına Etkisi
",
XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğtimi Kongresi
, Adana, Türkiye, (
Eylül 2014
)
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fizik Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2014
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğtimi Kongresi
İlköğretim Matematik ve Fen Bilimleri Öğretmeni Adaylarnın Ders Çalışma Yaklaşımlarının İncelemesi
Akcanca, N., ALKAN, M., SUNGUR-ALHAN, S., SAKA, E.,
SAKA, T.
(2016) "
İlköğretim Matematik ve Fen Bilimleri Öğretmeni Adaylarnın Ders Çalışma Yaklaşımlarının İncelemesi
",
12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi
, Trabzon, Türkiye, (
Eylül 2016
)
Akcanca, N., ALKAN, M., SUNGUR-ALHAN, S., SAKA, E.,
SAKA, T.
(2016) "
İlköğretim Matematik ve Fen Bilimleri Öğretmeni Adaylarnın Ders Çalışma Yaklaşımlarının İncelemesi
",
12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi
, Trabzon, Türkiye, (
Eylül 2016
)
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fizik Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2016
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi
The Influence of the Education Provided Based on Research Inquiry Based Learning Approach on the Preservice Teachers Planning Processes
KALA, N., SUNGUR-ALHAN, S., Akcanca, N.,
SAKA, T.
(2017) "
The Influence of the Education Provided Based on Research Inquiry Based Learning Approach on the Preservice Teachers Planning Processes
",
International Conference on Education in Mathematics, Science and Technology (ICEMST)
, (
Haziran 2017
)
KALA, N., SUNGUR-ALHAN, S., Akcanca, N.,
SAKA, T.
(2017) "
The Influence of the Education Provided Based on Research Inquiry Based Learning Approach on the Preservice Teachers Planning Processes
",
International Conference on Education in Mathematics, Science and Technology (ICEMST)
, (
Haziran 2017
)
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fizik Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2017
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
International Conference on Education in Mathematics, Science and Technology (ICEMST)
Bilimsel bilgilerin üretilme süreci Akademisyenler arasındaki informal yapılar
Şahinoğlu, A.,
SAKA, T.
, Karataş, F.Ö. (2015) "
Bilimsel bilgilerin üretilme süreci Akademisyenler arasındaki informal yapılar
",
3. ITTES
, (
Eylül 2015
)
Şahinoğlu, A.,
SAKA, T.
, Karataş, F.Ö. (2015) "
Bilimsel bilgilerin üretilme süreci Akademisyenler arasındaki informal yapılar
",
3. ITTES
, (
Eylül 2015
)
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fizik Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2015
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
3. ITTES
Bir Büyükşehir Belediyesinde Çalışanların Duygusal Zekâ Yetkinlikleri ve Çatışma Algıları
DOI
GÖNÜL, T.
, Geçikli, F. (2023) "
Bir Büyükşehir Belediyesinde Çalışanların Duygusal Zekâ Yetkinlikleri ve Çatışma Algıları
",
ASOS Yayinevi
, 70 (70) pp. 3208-3218
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-25963">
GÖNÜL, T.
, Geçikli, F. (2023) "
Bir Büyükşehir Belediyesinde Çalışanların Duygusal Zekâ Yetkinlikleri ve Çatışma Algıları
",
ASOS Yayinevi
, 70 (70) pp. 3208-3218
DOI
GÖNÜL, T.
, Geçikli, F. (2023) "
Bir Büyükşehir Belediyesinde Çalışanların Duygusal Zekâ Yetkinlikleri ve Çatışma Algıları
",
ASOS Yayinevi
, 70 (70) pp. 3208-3218
DOI
Kurum Bilgileri
Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu
Pazarlama ve Reklamcılık
Halkla İlişkiler ve Tanıtım
Özgeçmiş Sayfası
2023
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
ASOS Yayinevi
ERZURUM BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ ÇALIŞANLARININ DUYGUSAL ZEKÂ DÜZEYLERİ VE ÇATIŞMA ALGILARI
GÖNÜL, T.
, Geçikli, F. (2020) "
ERZURUM BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ ÇALIŞANLARININ DUYGUSAL ZEKÂ DÜZEYLERİ VE ÇATIŞMA ALGILARI
",
4. ULUSLARARASI MERSİN SEMPOZYUMU
, (pp. 324-325), Mersin, (
Aralık 2020
)
GÖNÜL, T.
, Geçikli, F. (2020) "
ERZURUM BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ ÇALIŞANLARININ DUYGUSAL ZEKÂ DÜZEYLERİ VE ÇATIŞMA ALGILARI
",
4. ULUSLARARASI MERSİN SEMPOZYUMU
, (pp. 324-325), Mersin, (
Aralık 2020
)
Kurum Bilgileri
Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu
Pazarlama ve Reklamcılık
Halkla İlişkiler ve Tanıtım
Özgeçmiş Sayfası
2020
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
4. ULUSLARARASI MERSİN SEMPOZYUMU
Examining secondary students’ perceptions of the technology-based learning and teaching in science courses
Link
DOI
İNALTEKİN, T.
(2020) "
Examining secondary students’ perceptions of the technology-based learning and teaching in science courses
",
World Journal on Educational Technology: Current Issues (WJET)
, 12 (2) pp. 71-83
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-25969">
İNALTEKİN, T.
(2020) "
Examining secondary students’ perceptions of the technology-based learning and teaching in science courses
",
World Journal on Educational Technology: Current Issues (WJET)
, 12 (2) pp. 71-83
Link
DOI
İNALTEKİN, T.
(2020) "
Examining secondary students’ perceptions of the technology-based learning and teaching in science courses
",
World Journal on Educational Technology: Current Issues (WJET)
, 12 (2) pp. 71-83
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2020
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
World Journal on Educational Technology: Current Issues (WJET)
A Research on Visual Learning Representations of Primary and Secondary Science Textbooks in Turkey
Link
DOI
İNALTEKİN, T.
, GÖKSU, V. (2019) "
A Research on Visual Learning Representations of Primary and Secondary Science Textbooks in Turkey
",
International Journal of Progressive Education
, 15 (6) pp. 51-65
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-25970">
İNALTEKİN, T.
, GÖKSU, V. (2019) "
A Research on Visual Learning Representations of Primary and Secondary Science Textbooks in Turkey
",
International Journal of Progressive Education
, 15 (6) pp. 51-65
Link
DOI
İNALTEKİN, T.
, GÖKSU, V. (2019) "
A Research on Visual Learning Representations of Primary and Secondary Science Textbooks in Turkey
",
International Journal of Progressive Education
, 15 (6) pp. 51-65
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2019
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
International Journal of Progressive Education
Examination the Knowledge of Student Understanding of Pre-Service Science Teachers on Heat and Temperature
Link
DOI
İNALTEKİN, T.
, Akçay, H. (2021) "
Examination the Knowledge of Student Understanding of Pre-Service Science Teachers on Heat and Temperature
",
International Journal of Research in Education and Science
, 7 (2) pp. 445-478
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-25971">
İNALTEKİN, T.
, Akçay, H. (2021) "
Examination the Knowledge of Student Understanding of Pre-Service Science Teachers on Heat and Temperature
",
International Journal of Research in Education and Science
, 7 (2) pp. 445-478
Link
DOI
İNALTEKİN, T.
, Akçay, H. (2021) "
Examination the Knowledge of Student Understanding of Pre-Service Science Teachers on Heat and Temperature
",
International Journal of Research in Education and Science
, 7 (2) pp. 445-478
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2021
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
International Journal of Research in Education and Science
Analysing Science Questions in terms of Visual Content in Higher Education Entrance Exams in Turkey
Link
DOI
İNALTEKİN, T.
, GÖKSU, V. (2020) "
Analysing Science Questions in terms of Visual Content in Higher Education Entrance Exams in Turkey
",
International Journal of Progressive Education
, 16 (5) pp. 472-493
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-25972">
İNALTEKİN, T.
, GÖKSU, V. (2020) "
Analysing Science Questions in terms of Visual Content in Higher Education Entrance Exams in Turkey
",
International Journal of Progressive Education
, 16 (5) pp. 472-493
Link
DOI
İNALTEKİN, T.
, GÖKSU, V. (2020) "
Analysing Science Questions in terms of Visual Content in Higher Education Entrance Exams in Turkey
",
International Journal of Progressive Education
, 16 (5) pp. 472-493
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2020
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
International Journal of Progressive Education
Evaluation of students’ use of visual learning representations in science classes: A case study from Turkey
Link
DOI
İNALTEKİN, T.
, GÖKSU, V. (2019) "
Evaluation of students’ use of visual learning representations in science classes: A case study from Turkey
",
Journal of Education in Science, Environment and Health
, 5 (2) pp. 244-265
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-25973">
İNALTEKİN, T.
, GÖKSU, V. (2019) "
Evaluation of students’ use of visual learning representations in science classes: A case study from Turkey
",
Journal of Education in Science, Environment and Health
, 5 (2) pp. 244-265
Link
DOI
İNALTEKİN, T.
, GÖKSU, V. (2019) "
Evaluation of students’ use of visual learning representations in science classes: A case study from Turkey
",
Journal of Education in Science, Environment and Health
, 5 (2) pp. 244-265
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2019
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Journal of Education in Science, Environment and Health
Examination of Pre-Service Science Teachers' Model Based-Content Knowledge and Knowledge of Students’ Understanding on Chemical Bonds
Link
DOI
İNALTEKİN, T.
, Akçay, H., Duru, M.K. (2023) "
Examination of Pre-Service Science Teachers' Model Based-Content Knowledge and Knowledge of Students’ Understanding on Chemical Bonds
",
International Journal of Research in Education and Science
, 9 (1) pp. 17-54
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-25974">
İNALTEKİN, T.
, Akçay, H., Duru, M.K. (2023) "
Examination of Pre-Service Science Teachers' Model Based-Content Knowledge and Knowledge of Students’ Understanding on Chemical Bonds
",
International Journal of Research in Education and Science
, 9 (1) pp. 17-54
Link
DOI
İNALTEKİN, T.
, Akçay, H., Duru, M.K. (2023) "
Examination of Pre-Service Science Teachers' Model Based-Content Knowledge and Knowledge of Students’ Understanding on Chemical Bonds
",
International Journal of Research in Education and Science
, 9 (1) pp. 17-54
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2023
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
International Journal of Research in Education and Science
Self-Efficacy, School Culture, and Teaching Anxiety as Predictors of Science Teachers’ Job Satisfaction
Link
DOI
KARAÇÖP, A.,
İNALTEKİN, T.
(2022) "
Self-Efficacy, School Culture, and Teaching Anxiety as Predictors of Science Teachers’ Job Satisfaction
",
Journal of Theoretical Educational Science
, 15 (3) pp. 526-560
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-25975">
KARAÇÖP, A.,
İNALTEKİN, T.
(2022) "
Self-Efficacy, School Culture, and Teaching Anxiety as Predictors of Science Teachers’ Job Satisfaction
",
Journal of Theoretical Educational Science
, 15 (3) pp. 526-560
Link
DOI
KARAÇÖP, A.,
İNALTEKİN, T.
(2022) "
Self-Efficacy, School Culture, and Teaching Anxiety as Predictors of Science Teachers’ Job Satisfaction
",
Journal of Theoretical Educational Science
, 15 (3) pp. 526-560
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2022
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Journal of Theoretical Educational Science
The Impact of technology based learning on the beliefs and attitudes of pre service teachers
Link
Kapıcı, H.Ö., Akçay, H.,
İNALTEKİN, T.
(2015) "
The Impact of technology based learning on the beliefs and attitudes of pre service teachers
",
International Journal of Humanities and Education
, 1 (2) pp. 154-167
Link
" data-bs-content-id="YazarBilgi-25980">
Kapıcı, H.Ö., Akçay, H.,
İNALTEKİN, T.
(2015) "
The Impact of technology based learning on the beliefs and attitudes of pre service teachers
",
International Journal of Humanities and Education
, 1 (2) pp. 154-167
Link
Kapıcı, H.Ö., Akçay, H.,
İNALTEKİN, T.
(2015) "
The Impact of technology based learning on the beliefs and attitudes of pre service teachers
",
International Journal of Humanities and Education
, 1 (2) pp. 154-167
Link
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2015
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
International Journal of Humanities and Education
Ortaokul öğrencilerinin fen bilimleri öğrenme süreçlerine ailelerinin katılımına ilişkin görüşlerinin incelenmesi
Link
İNALTEKİN, T.
, Akçay, H. (2020) "
Ortaokul öğrencilerinin fen bilimleri öğrenme süreçlerine ailelerinin katılımına ilişkin görüşlerinin incelenmesi
",
Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Dergisi (BEST Dergi)
, 4 (1) pp. 1-7
Link
" data-bs-content-id="YazarBilgi-25981">
İNALTEKİN, T.
, Akçay, H. (2020) "
Ortaokul öğrencilerinin fen bilimleri öğrenme süreçlerine ailelerinin katılımına ilişkin görüşlerinin incelenmesi
",
Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Dergisi (BEST Dergi)
, 4 (1) pp. 1-7
Link
İNALTEKİN, T.
, Akçay, H. (2020) "
Ortaokul öğrencilerinin fen bilimleri öğrenme süreçlerine ailelerinin katılımına ilişkin görüşlerinin incelenmesi
",
Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Dergisi (BEST Dergi)
, 4 (1) pp. 1-7
Link
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2020
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Dergisi (BEST Dergi)
«
881
882
883
884
885
886
887
888
889
890
»