img
img
Toplam 27837 kayıt

Araştırma Tabanlı Fen Öğretimi Ölçeği nin Türkçe Uyarlaması Geçerlilik ve Güvenirlilik Çalışması

0 0
2011 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi (TUEFD)

İlköğretim 6 7 ve 8 Sınıf Fen ve Teknoloji Ders Kitabı Etkinliklerinin İncelenmesi

0 0
2012 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi (TUEFD)

Argümantasyon Temelli Deney Raporu Yazımının Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Argüman Yapılarını Geliştirmelerine Etkisinin İncelenmesi

0 0
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
e – Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi

Fen Bilimleri Ders Kitaplarındaki Fizik Örneklerinin Karşılaştırılması

0 0
2021 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
YYÜ Eğitim Fakültesi Dergisi

Examining the Profiles of Scientists in Secondary Science Textbooksin Turkey

0 0
2020 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Kastamonu Education Journal

Tasarım Temelli Öğrenme Uygulamalarının Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının STEM Anlayışlarını Geliştirmeye Etkisi

0 0
2020 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
YYÜ Eğitim Fakültesi Dergisi (YYU Journal of Education Faculty)

Probleme Dayalı Öğrenmenin Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Pedagojik Alan Bilgisi Gelişimlerine Etkisi

0 0
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Ege Eğitim Dergisi

The analysis of Student- and Teacher-Centered Pedagogic Processes in Science Classes Using Student Notebooks

0 0
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Online Journal of Educational Sciences

Sosyo-Bilimsel Konularda Argümantasyona Dayalı Öğrenme Uygulamalarının Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Öğrenciyi Anlama Bilgilerinin Gelişimine Etkisi

0 0
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
EKEV Akademi Dergisi

Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Öğrenciyi Anlama Öz - Yeterlilik Ölçeği’nin Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması

0 0
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Eğitim Ve İnsani Bilimler Dergisi: Teori Ve Uygulama

Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Öğrencileri Anlama Bilgisine Yönelik Mesleki Bilgilerinin Tespiti

0 0
2023 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
15. Ulusal Matematik ve Fen Bilimleri Kongresi

Ortaokul ve Lise Öğrencilerinin İnformal Öğrenme Fırsatlarının Bazı Değişkenler Bakımından İncelenmesi

0 0
2023 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
15. Ulusal Matematik ve Fen Bilimleri Kongresi

The Effect of Teaching Based on Life Skills Training Guide on The Development of Entrepreneurship Professional Knowledge of Science Teacher Candidates

0 0
2021 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
10th International Conference on Education (ICED 2021)

Examining The Suitability of The Activities Designed by Pre-Service Science Teachers on Concept Teaching

0 0
2021 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
3nd International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education (SMETEC 2021)

Fen Bilimleri Öğretmen Eğitimi Araştırmalarının Bibliyometrik Analiz Yöntemiyle Değerlendirilmesi (2000-2020)

0 0
2021 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
14. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK-2021)

Virtual Laboratories in Lesson Plans: How They Were Inserted

0 0
2021 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Conference on Humanities, Social and Education Sciences (IHSES)-2021

Investigation of Preservice Science Teachers' Understanding of Student Models on Chemical Bonds

0 0
2021 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Conference on Education in Mathematics, Science and Technology (ICEMST)-2021

Science teachers’xx views about implementation of computer technologies in their classrooms

0 0
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
ERPA 2017-International Congresses on Education

Fen Bilgisi Öğretmen Adayı Eğitimcilerinin Öğretim İçin Sahip Oldukları Pedagojik Alan Bilgilerinin İncelenmesi

0 0
2016 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
XII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi

The Impact of Technology Based Learning on the Beliefs and Attitudes of Preservice Teachers

0 0
2011 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
ESERA conference 2011