img
img
Toplam 27668 kayıt

Öğretimde Evrensel Tasarım Modeline Yönelik Akademik Çalışmaların Bibliyometrik Analizi (2011-2021)

SAKA, T. (2022) "Öğretimde Evrensel Tasarım Modeline Yönelik Akademik Çalışmaların Bibliyometrik Analizi (2011-2021)", V. Ulusal Fizik Eğitimi Kongresi , Trabzon, Türkiye, (Ocak 2022 SAKA, T. (2022) "Öğretimde Evrensel Tasarım Modeline Yönelik Akademik Çalışmaların Bibliyometrik Analizi (2011-2021)", V. Ulusal Fizik Eğitimi Kongresi , Trabzon, Türkiye, (Ocak 2022
2022 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
V. Ulusal Fizik Eğitimi Kongresi

Fen Bilimleri Öğretmen ve Öğretmen Adaylarının Sorgulamaya Dayalı Öğretime Yönelik İnançlarının Belirlenmesi

SAKA, T., SUNGUR-ALHAN, S., GÖKSU, V. (2023) "Fen Bilimleri Öğretmen ve Öğretmen Adaylarının Sorgulamaya Dayalı Öğretime Yönelik İnançlarının Belirlenmesi", 15. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Kars, Türkiye, (Ekim 2023 SAKA, T., SUNGUR-ALHAN, S., GÖKSU, V. (2023) "Fen Bilimleri Öğretmen ve Öğretmen Adaylarının Sorgulamaya Dayalı Öğretime Yönelik İnançlarının Belirlenmesi", 15. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Kars, Türkiye, (Ekim 2023
2023 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
15. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi

Öğrenmede Evrensel Tasarım Modelinin 8. Sınıf Öğrencilerinin Akademik Başarılarına Etkisi: Kalıtım Konusu

Rencüzoğulları, A., SAKA, T. (2023) "Öğrenmede Evrensel Tasarım Modelinin 8. Sınıf Öğrencilerinin Akademik Başarılarına Etkisi: Kalıtım Konusu", 15. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , (pp. 1-332), (Ekim 2023 Rencüzoğulları, A., SAKA, T. (2023) "Öğrenmede Evrensel Tasarım Modelinin 8. Sınıf Öğrencilerinin Akademik Başarılarına Etkisi: Kalıtım Konusu", 15. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , (pp. 1-332), (Ekim 2023
2023 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
15. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi

Sosyobilimsel Konuların Öğretimi

GÖKSU, V., SAKA, T. (2023) "Sosyobilimsel Konuların Öğretimi", Bilim Teknoloji Kültür Sanat Spor Eğitimi Kongresi , (pp. 1-74), Antalya, Türkiye, (Ekim 2023 GÖKSU, V., SAKA, T. (2023) "Sosyobilimsel Konuların Öğretimi", Bilim Teknoloji Kültür Sanat Spor Eğitimi Kongresi , (pp. 1-74), Antalya, Türkiye, (Ekim 2023
2023 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Bilim Teknoloji Kültür Sanat Spor Eğitimi Kongresi

Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Uzaktan Eğitim ile Yürütülen Öğretmenlik Uygulaması Dersine Yönelik Görüşlerinin Belirlenmesi

SAKA, T., ALKAN, M., AKBABA, U. (2021) "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Uzaktan Eğitim ile Yürütülen Öğretmenlik Uygulaması Dersine Yönelik Görüşlerinin Belirlenmesi", 14. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ , Burdur, Türkiye, (Mayıs 2021 SAKA, T., ALKAN, M., AKBABA, U. (2021) "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Uzaktan Eğitim ile Yürütülen Öğretmenlik Uygulaması Dersine Yönelik Görüşlerinin Belirlenmesi", 14. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ , Burdur, Türkiye, (Mayıs 2021
2021 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
14. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ

İşbirlikli, Bilgisayar ve Doğrulayıcı Laboratuvar Yaklaşımlarının Öğretmen Adaylarının Elektrik Konularındaki Başarı ve Kavram Yanılgılarına Etkisi

Akcanca, N., SAKA, T., SUNGUR-ALHAN, S., GÖKSU, V., KARAÇÖP, A. (2014) "İşbirlikli, Bilgisayar ve Doğrulayıcı Laboratuvar Yaklaşımlarının Öğretmen Adaylarının Elektrik Konularındaki Başarı ve Kavram Yanılgılarına Etkisi", XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğtimi Kongresi , Adana, Türkiye, (Eylül 2014 Akcanca, N., SAKA, T., SUNGUR-ALHAN, S., GÖKSU, V., KARAÇÖP, A. (2014) "İşbirlikli, Bilgisayar ve Doğrulayıcı Laboratuvar Yaklaşımlarının Öğretmen Adaylarının Elektrik Konularındaki Başarı ve Kavram Yanılgılarına Etkisi", XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğtimi Kongresi , Adana, Türkiye, (Eylül 2014
2014 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğtimi Kongresi

İlköğretim Matematik ve Fen Bilimleri Öğretmeni Adaylarnın Ders Çalışma Yaklaşımlarının İncelemesi

Akcanca, N., ALKAN, M., SUNGUR-ALHAN, S., SAKA, E., SAKA, T. (2016) "İlköğretim Matematik ve Fen Bilimleri Öğretmeni Adaylarnın Ders Çalışma Yaklaşımlarının İncelemesi", 12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Trabzon, Türkiye, (Eylül 2016 Akcanca, N., ALKAN, M., SUNGUR-ALHAN, S., SAKA, E., SAKA, T. (2016) "İlköğretim Matematik ve Fen Bilimleri Öğretmeni Adaylarnın Ders Çalışma Yaklaşımlarının İncelemesi", 12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Trabzon, Türkiye, (Eylül 2016
2016 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi

The Influence of the Education Provided Based on Research Inquiry Based Learning Approach on the Preservice Teachers Planning Processes

KALA, N., SUNGUR-ALHAN, S., Akcanca, N., SAKA, T. (2017) "The Influence of the Education Provided Based on Research Inquiry Based Learning Approach on the Preservice Teachers Planning Processes", International Conference on Education in Mathematics, Science and Technology (ICEMST) , (Haziran 2017 KALA, N., SUNGUR-ALHAN, S., Akcanca, N., SAKA, T. (2017) "The Influence of the Education Provided Based on Research Inquiry Based Learning Approach on the Preservice Teachers Planning Processes", International Conference on Education in Mathematics, Science and Technology (ICEMST) , (Haziran 2017
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Conference on Education in Mathematics, Science and Technology (ICEMST)

Bilimsel bilgilerin üretilme süreci Akademisyenler arasındaki informal yapılar

Şahinoğlu, A., SAKA, T., Karataş, F.Ö. (2015) "Bilimsel bilgilerin üretilme süreci Akademisyenler arasındaki informal yapılar", 3. ITTES , (Eylül 2015 Şahinoğlu, A., SAKA, T., Karataş, F.Ö. (2015) "Bilimsel bilgilerin üretilme süreci Akademisyenler arasındaki informal yapılar", 3. ITTES , (Eylül 2015
2015 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
3. ITTES

Bir Büyükşehir Belediyesinde Çalışanların Duygusal Zekâ Yetkinlikleri ve Çatışma Algıları

DOI   GÖNÜL, T., Geçikli, F. (2023) "Bir Büyükşehir Belediyesinde Çalışanların Duygusal Zekâ Yetkinlikleri ve Çatışma Algıları", ASOS Yayinevi, 70 (70) pp. 3208-3218 DOI  " data-bs-content-id="YazarBilgi-25963"> GÖNÜL, T., Geçikli, F. (2023) "Bir Büyükşehir Belediyesinde Çalışanların Duygusal Zekâ Yetkinlikleri ve Çatışma Algıları", ASOS Yayinevi, 70 (70) pp. 3208-3218 DOI   GÖNÜL, T., Geçikli, F. (2023) "Bir Büyükşehir Belediyesinde Çalışanların Duygusal Zekâ Yetkinlikleri ve Çatışma Algıları", ASOS Yayinevi, 70 (70) pp. 3208-3218 DOI  
2023 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
ASOS Yayinevi

ERZURUM BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ ÇALIŞANLARININ DUYGUSAL ZEKÂ DÜZEYLERİ VE ÇATIŞMA ALGILARI

GÖNÜL, T., Geçikli, F. (2020) "ERZURUM BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ ÇALIŞANLARININ DUYGUSAL ZEKÂ DÜZEYLERİ VE ÇATIŞMA ALGILARI", 4. ULUSLARARASI MERSİN SEMPOZYUMU , (pp. 324-325), Mersin, (Aralık 2020 GÖNÜL, T., Geçikli, F. (2020) "ERZURUM BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ ÇALIŞANLARININ DUYGUSAL ZEKÂ DÜZEYLERİ VE ÇATIŞMA ALGILARI", 4. ULUSLARARASI MERSİN SEMPOZYUMU , (pp. 324-325), Mersin, (Aralık 2020
2020 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
4. ULUSLARARASI MERSİN SEMPOZYUMU

Examining secondary students’ perceptions of the technology-based learning and teaching in science courses

Link DOI    İNALTEKİN, T. (2020) "Examining secondary students’ perceptions of the technology-based learning and teaching in science courses", World Journal on Educational Technology: Current Issues (WJET), 12 (2) pp. 71-83 Link DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-25969"> İNALTEKİN, T. (2020) "Examining secondary students’ perceptions of the technology-based learning and teaching in science courses", World Journal on Educational Technology: Current Issues (WJET), 12 (2) pp. 71-83 Link DOI    İNALTEKİN, T. (2020) "Examining secondary students’ perceptions of the technology-based learning and teaching in science courses", World Journal on Educational Technology: Current Issues (WJET), 12 (2) pp. 71-83 Link DOI   
2020 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
World Journal on Educational Technology: Current Issues (WJET)

A Research on Visual Learning Representations of Primary and Secondary Science Textbooks in Turkey

Link DOI   İNALTEKİN, T., GÖKSU, V. (2019) "A Research on Visual Learning Representations of Primary and Secondary Science Textbooks in Turkey", International Journal of Progressive Education, 15 (6) pp. 51-65 Link DOI  " data-bs-content-id="YazarBilgi-25970"> İNALTEKİN, T., GÖKSU, V. (2019) "A Research on Visual Learning Representations of Primary and Secondary Science Textbooks in Turkey", International Journal of Progressive Education, 15 (6) pp. 51-65 Link DOI   İNALTEKİN, T., GÖKSU, V. (2019) "A Research on Visual Learning Representations of Primary and Secondary Science Textbooks in Turkey", International Journal of Progressive Education, 15 (6) pp. 51-65 Link DOI  
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Journal of Progressive Education

Examination the Knowledge of Student Understanding of Pre-Service Science Teachers on Heat and Temperature

Link DOI    İNALTEKİN, T., Akçay, H. (2021) "Examination the Knowledge of Student Understanding of Pre-Service Science Teachers on Heat and Temperature", International Journal of Research in Education and Science, 7 (2) pp. 445-478 Link DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-25971"> İNALTEKİN, T., Akçay, H. (2021) "Examination the Knowledge of Student Understanding of Pre-Service Science Teachers on Heat and Temperature", International Journal of Research in Education and Science, 7 (2) pp. 445-478 Link DOI    İNALTEKİN, T., Akçay, H. (2021) "Examination the Knowledge of Student Understanding of Pre-Service Science Teachers on Heat and Temperature", International Journal of Research in Education and Science, 7 (2) pp. 445-478 Link DOI   
2021 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Journal of Research in Education and Science

Analysing Science Questions in terms of Visual Content in Higher Education Entrance Exams in Turkey

Link DOI   İNALTEKİN, T., GÖKSU, V. (2020) "Analysing Science Questions in terms of Visual Content in Higher Education Entrance Exams in Turkey", International Journal of Progressive Education, 16 (5) pp. 472-493 Link DOI  " data-bs-content-id="YazarBilgi-25972"> İNALTEKİN, T., GÖKSU, V. (2020) "Analysing Science Questions in terms of Visual Content in Higher Education Entrance Exams in Turkey", International Journal of Progressive Education, 16 (5) pp. 472-493 Link DOI   İNALTEKİN, T., GÖKSU, V. (2020) "Analysing Science Questions in terms of Visual Content in Higher Education Entrance Exams in Turkey", International Journal of Progressive Education, 16 (5) pp. 472-493 Link DOI  
2020 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Journal of Progressive Education

Evaluation of students’ use of visual learning representations in science classes: A case study from Turkey

Link DOI   İNALTEKİN, T., GÖKSU, V. (2019) "Evaluation of students’ use of visual learning representations in science classes: A case study from Turkey", Journal of Education in Science, Environment and Health, 5 (2) pp. 244-265 Link DOI  " data-bs-content-id="YazarBilgi-25973"> İNALTEKİN, T., GÖKSU, V. (2019) "Evaluation of students’ use of visual learning representations in science classes: A case study from Turkey", Journal of Education in Science, Environment and Health, 5 (2) pp. 244-265 Link DOI   İNALTEKİN, T., GÖKSU, V. (2019) "Evaluation of students’ use of visual learning representations in science classes: A case study from Turkey", Journal of Education in Science, Environment and Health, 5 (2) pp. 244-265 Link DOI  
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Journal of Education in Science, Environment and Health

Examination of Pre-Service Science Teachers' Model Based-Content Knowledge and Knowledge of Students’ Understanding on Chemical Bonds

Link DOI    İNALTEKİN, T., Akçay, H., Duru, M.K. (2023) "Examination of Pre-Service Science Teachers' Model Based-Content Knowledge and Knowledge of Students’ Understanding on Chemical Bonds", International Journal of Research in Education and Science, 9 (1) pp. 17-54 Link DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-25974"> İNALTEKİN, T., Akçay, H., Duru, M.K. (2023) "Examination of Pre-Service Science Teachers' Model Based-Content Knowledge and Knowledge of Students’ Understanding on Chemical Bonds", International Journal of Research in Education and Science, 9 (1) pp. 17-54 Link DOI    İNALTEKİN, T., Akçay, H., Duru, M.K. (2023) "Examination of Pre-Service Science Teachers' Model Based-Content Knowledge and Knowledge of Students’ Understanding on Chemical Bonds", International Journal of Research in Education and Science, 9 (1) pp. 17-54 Link DOI   
2023 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Journal of Research in Education and Science

Self-Efficacy, School Culture, and Teaching Anxiety as Predictors of Science Teachers’ Job Satisfaction

Link DOI    KARAÇÖP, A., İNALTEKİN, T. (2022) "Self-Efficacy, School Culture, and Teaching Anxiety as Predictors of Science Teachers’ Job Satisfaction", Journal of Theoretical Educational Science, 15 (3) pp. 526-560 Link DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-25975"> KARAÇÖP, A., İNALTEKİN, T. (2022) "Self-Efficacy, School Culture, and Teaching Anxiety as Predictors of Science Teachers’ Job Satisfaction", Journal of Theoretical Educational Science, 15 (3) pp. 526-560 Link DOI    KARAÇÖP, A., İNALTEKİN, T. (2022) "Self-Efficacy, School Culture, and Teaching Anxiety as Predictors of Science Teachers’ Job Satisfaction", Journal of Theoretical Educational Science, 15 (3) pp. 526-560 Link DOI   
2022 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Journal of Theoretical Educational Science

The Impact of technology based learning on the beliefs and attitudes of pre service teachers

Link   Kapıcı, H.Ö., Akçay, H., İNALTEKİN, T. (2015) "The Impact of technology based learning on the beliefs and attitudes of pre service teachers", International Journal of Humanities and Education, 1 (2) pp. 154-167 Link  " data-bs-content-id="YazarBilgi-25980"> Kapıcı, H.Ö., Akçay, H., İNALTEKİN, T. (2015) "The Impact of technology based learning on the beliefs and attitudes of pre service teachers", International Journal of Humanities and Education, 1 (2) pp. 154-167 Link   Kapıcı, H.Ö., Akçay, H., İNALTEKİN, T. (2015) "The Impact of technology based learning on the beliefs and attitudes of pre service teachers", International Journal of Humanities and Education, 1 (2) pp. 154-167 Link  
2015 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Journal of Humanities and Education

Ortaokul öğrencilerinin fen bilimleri öğrenme süreçlerine ailelerinin katılımına ilişkin görüşlerinin incelenmesi

Link    İNALTEKİN, T., Akçay, H. (2020) "Ortaokul öğrencilerinin fen bilimleri öğrenme süreçlerine ailelerinin katılımına ilişkin görüşlerinin incelenmesi", Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Dergisi (BEST Dergi), 4 (1) pp. 1-7 Link   " data-bs-content-id="YazarBilgi-25981"> İNALTEKİN, T., Akçay, H. (2020) "Ortaokul öğrencilerinin fen bilimleri öğrenme süreçlerine ailelerinin katılımına ilişkin görüşlerinin incelenmesi", Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Dergisi (BEST Dergi), 4 (1) pp. 1-7 Link    İNALTEKİN, T., Akçay, H. (2020) "Ortaokul öğrencilerinin fen bilimleri öğrenme süreçlerine ailelerinin katılımına ilişkin görüşlerinin incelenmesi", Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Dergisi (BEST Dergi), 4 (1) pp. 1-7 Link   
2020 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Dergisi (BEST Dergi)