img
img
Toplam 27639 kayıt

The Status of Science Teachers Regarding the Application of Guided Research Inquiry-Based Teaching Approach at 5th Grade Level

Link DOI     SAKA, T., Saka, A.Z. (2020) "The Status of Science Teachers Regarding the Application of Guided Research Inquiry-Based Teaching Approach at 5th Grade Level", Sakarya University Journal of Education, 2 (10) pp. 415-444 [TR Dizin] Link DOI    " data-bs-content-id="YazarBilgi-25929"> SAKA, T., Saka, A.Z. (2020) "The Status of Science Teachers Regarding the Application of Guided Research Inquiry-Based Teaching Approach at 5th Grade Level", Sakarya University Journal of Education, 2 (10) pp. 415-444 [TR Dizin] Link DOI     SAKA, T., Saka, A.Z. (2020) "The Status of Science Teachers Regarding the Application of Guided Research Inquiry-Based Teaching Approach at 5th Grade Level", Sakarya University Journal of Education, 2 (10) pp. 415-444 [TR Dizin] Link DOI    
2020 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Sakarya University Journal of Education

Öğretmen Adaylarının Teknoloji Kullanımına Yatkınlık Düzeylerinin İncelenmesi

Link   SAKA, T., ALKAN, M., GÖKSU, V., ALBAYRAK, Ö., SUNGUR-ALHAN, S., Akcanca, N. (2015) "Öğretmen Adaylarının Teknoloji Kullanımına Yatkınlık Düzeylerinin İncelenmesi", Caucasian Journal of Science, 1 (1) pp. 79-86 Link  " data-bs-content-id="YazarBilgi-25930"> SAKA, T., ALKAN, M., GÖKSU, V., ALBAYRAK, Ö., SUNGUR-ALHAN, S., Akcanca, N. (2015) "Öğretmen Adaylarının Teknoloji Kullanımına Yatkınlık Düzeylerinin İncelenmesi", Caucasian Journal of Science, 1 (1) pp. 79-86 Link   SAKA, T., ALKAN, M., GÖKSU, V., ALBAYRAK, Ö., SUNGUR-ALHAN, S., Akcanca, N. (2015) "Öğretmen Adaylarının Teknoloji Kullanımına Yatkınlık Düzeylerinin İncelenmesi", Caucasian Journal of Science, 1 (1) pp. 79-86 Link  
2015 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Caucasian Journal of Science

Kars İli İlköğretim Okulu Öğrencilerinin Beslenme Alışkanlıklarının Değerlendirilmesi

Link   ÖNEL, A., ALKAN, H., ALKAN, M., Akcanca, N., SUNGUR-ALHAN, S., SAKA, T. (2015) "Kars İli İlköğretim Okulu Öğrencilerinin Beslenme Alışkanlıklarının Değerlendirilmesi", Caucasian Journal of Science, 1 (1) pp. 73-78 Link  " data-bs-content-id="YazarBilgi-25931"> ÖNEL, A., ALKAN, H., ALKAN, M., Akcanca, N., SUNGUR-ALHAN, S., SAKA, T. (2015) "Kars İli İlköğretim Okulu Öğrencilerinin Beslenme Alışkanlıklarının Değerlendirilmesi", Caucasian Journal of Science, 1 (1) pp. 73-78 Link   ÖNEL, A., ALKAN, H., ALKAN, M., Akcanca, N., SUNGUR-ALHAN, S., SAKA, T. (2015) "Kars İli İlköğretim Okulu Öğrencilerinin Beslenme Alışkanlıklarının Değerlendirilmesi", Caucasian Journal of Science, 1 (1) pp. 73-78 Link  
2015 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Caucasian Journal of Science

FEN BİLİMLERİ ÖĞRETMENLERİNİN ARAŞTIRMA SORGULAMAYA DAYALI ÖĞRETİM YÖNTEMİNİ UYGULAMA DÜZEYİ

SAKA, T., Saka, A.Z. (2016) "FEN BİLİMLERİ ÖĞRETMENLERİNİN ARAŞTIRMA SORGULAMAYA DAYALI ÖĞRETİM YÖNTEMİNİ UYGULAMA DÜZEYİ", 12. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ , Trabzon, Türkiye, (Ekim 2016 SAKA, T., Saka, A.Z. (2016) "FEN BİLİMLERİ ÖĞRETMENLERİNİN ARAŞTIRMA SORGULAMAYA DAYALI ÖĞRETİM YÖNTEMİNİ UYGULAMA DÜZEYİ", 12. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ , Trabzon, Türkiye, (Ekim 2016
2016 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
12. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ

ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN MODELLER HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ

Yaylı, M., Saka, A.Z., SAKA, T. (2019) "ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN MODELLER HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ", The Twelfth International Congress of Educational Research , Rize, Türkiye, (Mayıs 2019 Yaylı, M., Saka, A.Z., SAKA, T. (2019) "ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN MODELLER HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ", The Twelfth International Congress of Educational Research , Rize, Türkiye, (Mayıs 2019
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
The Twelfth International Congress of Educational Research

FEN BİLİMLERİ ÖĞRETMENLERİNİN REHBERLİ ARAŞTIRMA SORGULAMAYA DAYALI ÖĞRETİM YAKLAŞIMI KAPSAMINDA ÖĞRENCİLERE REHBERLİK YAPMA DÜZEYLERİNİN BELİRLENMESİ

SAKA, T., Saka, A.Z., Yaylı, M. (2019) "FEN BİLİMLERİ ÖĞRETMENLERİNİN REHBERLİ ARAŞTIRMA SORGULAMAYA DAYALI ÖĞRETİM YAKLAŞIMI KAPSAMINDA ÖĞRENCİLERE REHBERLİK YAPMA DÜZEYLERİNİN BELİRLENMESİ", The Twelfth International Congress of Educational Research , Rize, Türkiye, (Mayıs 2019 SAKA, T., Saka, A.Z., Yaylı, M. (2019) "FEN BİLİMLERİ ÖĞRETMENLERİNİN REHBERLİ ARAŞTIRMA SORGULAMAYA DAYALI ÖĞRETİM YAKLAŞIMI KAPSAMINDA ÖĞRENCİLERE REHBERLİK YAPMA DÜZEYLERİNİN BELİRLENMESİ", The Twelfth International Congress of Educational Research , Rize, Türkiye, (Mayıs 2019
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
The Twelfth International Congress of Educational Research

Investigation Of The Entrepreneurship Levels Of Pre-Service Teachers

SAKA, E., SAKA, T. (2019) "Investigation Of The Entrepreneurship Levels Of Pre-Service Teachers", 6. Uluslarasaı Okul Öncesi Eğitimi Kongresi , Kars, Türkiye, (Ekim 2019 SAKA, E., SAKA, T. (2019) "Investigation Of The Entrepreneurship Levels Of Pre-Service Teachers", 6. Uluslarasaı Okul Öncesi Eğitimi Kongresi , Kars, Türkiye, (Ekim 2019
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
6. Uluslarasaı Okul Öncesi Eğitimi Kongresi

Orientations of Master's Thesis in Science Education Between 2010 2020

SAKA, T. (2021) "Orientations of Master's Thesis in Science Education Between 2010 2020", 10th International Conference on Education , Lefkoşa, Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti, (Eylül 2021 SAKA, T. (2021) "Orientations of Master's Thesis in Science Education Between 2010 2020", 10th International Conference on Education , Lefkoşa, Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti, (Eylül 2021
2021 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
10th International Conference on Education

Fizik Eğitiminde Arttırılmış Gerçekliğe Yönelik Yapılan Akademik Çalışmaların Bibliyometrik Analizi (2011-2021)

Cesur, M., SAKA, T. (2022) "Fizik Eğitiminde Arttırılmış Gerçekliğe Yönelik Yapılan Akademik Çalışmaların Bibliyometrik Analizi (2011-2021)", V. Ulusal Fizik Eğitimi Kongresi , Trabzon, Türkiye, (Ocak 2022 Cesur, M., SAKA, T. (2022) "Fizik Eğitiminde Arttırılmış Gerçekliğe Yönelik Yapılan Akademik Çalışmaların Bibliyometrik Analizi (2011-2021)", V. Ulusal Fizik Eğitimi Kongresi , Trabzon, Türkiye, (Ocak 2022
2022 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
V. Ulusal Fizik Eğitimi Kongresi

Öğretimde Evrensel Tasarım Modeline Yönelik Akademik Çalışmaların Bibliyometrik Analizi (2011-2021)

SAKA, T. (2022) "Öğretimde Evrensel Tasarım Modeline Yönelik Akademik Çalışmaların Bibliyometrik Analizi (2011-2021)", V. Ulusal Fizik Eğitimi Kongresi , Trabzon, Türkiye, (Ocak 2022 SAKA, T. (2022) "Öğretimde Evrensel Tasarım Modeline Yönelik Akademik Çalışmaların Bibliyometrik Analizi (2011-2021)", V. Ulusal Fizik Eğitimi Kongresi , Trabzon, Türkiye, (Ocak 2022
2022 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
V. Ulusal Fizik Eğitimi Kongresi

Fen Bilimleri Öğretmen ve Öğretmen Adaylarının Sorgulamaya Dayalı Öğretime Yönelik İnançlarının Belirlenmesi

SAKA, T., SUNGUR-ALHAN, S., GÖKSU, V. (2023) "Fen Bilimleri Öğretmen ve Öğretmen Adaylarının Sorgulamaya Dayalı Öğretime Yönelik İnançlarının Belirlenmesi", 15. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Kars, Türkiye, (Ekim 2023 SAKA, T., SUNGUR-ALHAN, S., GÖKSU, V. (2023) "Fen Bilimleri Öğretmen ve Öğretmen Adaylarının Sorgulamaya Dayalı Öğretime Yönelik İnançlarının Belirlenmesi", 15. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Kars, Türkiye, (Ekim 2023
2023 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
15. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi

Öğrenmede Evrensel Tasarım Modelinin 8. Sınıf Öğrencilerinin Akademik Başarılarına Etkisi: Kalıtım Konusu

Rencüzoğulları, A., SAKA, T. (2023) "Öğrenmede Evrensel Tasarım Modelinin 8. Sınıf Öğrencilerinin Akademik Başarılarına Etkisi: Kalıtım Konusu", 15. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , (pp. 1-332), (Ekim 2023 Rencüzoğulları, A., SAKA, T. (2023) "Öğrenmede Evrensel Tasarım Modelinin 8. Sınıf Öğrencilerinin Akademik Başarılarına Etkisi: Kalıtım Konusu", 15. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , (pp. 1-332), (Ekim 2023
2023 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
15. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi

Sosyobilimsel Konuların Öğretimi

GÖKSU, V., SAKA, T. (2023) "Sosyobilimsel Konuların Öğretimi", Bilim Teknoloji Kültür Sanat Spor Eğitimi Kongresi , (pp. 1-74), Antalya, Türkiye, (Ekim 2023 GÖKSU, V., SAKA, T. (2023) "Sosyobilimsel Konuların Öğretimi", Bilim Teknoloji Kültür Sanat Spor Eğitimi Kongresi , (pp. 1-74), Antalya, Türkiye, (Ekim 2023
2023 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Bilim Teknoloji Kültür Sanat Spor Eğitimi Kongresi

Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Uzaktan Eğitim ile Yürütülen Öğretmenlik Uygulaması Dersine Yönelik Görüşlerinin Belirlenmesi

SAKA, T., ALKAN, M., AKBABA, U. (2021) "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Uzaktan Eğitim ile Yürütülen Öğretmenlik Uygulaması Dersine Yönelik Görüşlerinin Belirlenmesi", 14. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ , Burdur, Türkiye, (Mayıs 2021 SAKA, T., ALKAN, M., AKBABA, U. (2021) "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Uzaktan Eğitim ile Yürütülen Öğretmenlik Uygulaması Dersine Yönelik Görüşlerinin Belirlenmesi", 14. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ , Burdur, Türkiye, (Mayıs 2021
2021 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
14. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ

İşbirlikli, Bilgisayar ve Doğrulayıcı Laboratuvar Yaklaşımlarının Öğretmen Adaylarının Elektrik Konularındaki Başarı ve Kavram Yanılgılarına Etkisi

Akcanca, N., SAKA, T., SUNGUR-ALHAN, S., GÖKSU, V., KARAÇÖP, A. (2014) "İşbirlikli, Bilgisayar ve Doğrulayıcı Laboratuvar Yaklaşımlarının Öğretmen Adaylarının Elektrik Konularındaki Başarı ve Kavram Yanılgılarına Etkisi", XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğtimi Kongresi , Adana, Türkiye, (Eylül 2014 Akcanca, N., SAKA, T., SUNGUR-ALHAN, S., GÖKSU, V., KARAÇÖP, A. (2014) "İşbirlikli, Bilgisayar ve Doğrulayıcı Laboratuvar Yaklaşımlarının Öğretmen Adaylarının Elektrik Konularındaki Başarı ve Kavram Yanılgılarına Etkisi", XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğtimi Kongresi , Adana, Türkiye, (Eylül 2014
2014 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğtimi Kongresi

İlköğretim Matematik ve Fen Bilimleri Öğretmeni Adaylarnın Ders Çalışma Yaklaşımlarının İncelemesi

Akcanca, N., ALKAN, M., SUNGUR-ALHAN, S., SAKA, E., SAKA, T. (2016) "İlköğretim Matematik ve Fen Bilimleri Öğretmeni Adaylarnın Ders Çalışma Yaklaşımlarının İncelemesi", 12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Trabzon, Türkiye, (Eylül 2016 Akcanca, N., ALKAN, M., SUNGUR-ALHAN, S., SAKA, E., SAKA, T. (2016) "İlköğretim Matematik ve Fen Bilimleri Öğretmeni Adaylarnın Ders Çalışma Yaklaşımlarının İncelemesi", 12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Trabzon, Türkiye, (Eylül 2016
2016 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi

The Influence of the Education Provided Based on Research Inquiry Based Learning Approach on the Preservice Teachers Planning Processes

KALA, N., SUNGUR-ALHAN, S., Akcanca, N., SAKA, T. (2017) "The Influence of the Education Provided Based on Research Inquiry Based Learning Approach on the Preservice Teachers Planning Processes", International Conference on Education in Mathematics, Science and Technology (ICEMST) , (Haziran 2017 KALA, N., SUNGUR-ALHAN, S., Akcanca, N., SAKA, T. (2017) "The Influence of the Education Provided Based on Research Inquiry Based Learning Approach on the Preservice Teachers Planning Processes", International Conference on Education in Mathematics, Science and Technology (ICEMST) , (Haziran 2017
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Conference on Education in Mathematics, Science and Technology (ICEMST)

Bilimsel bilgilerin üretilme süreci Akademisyenler arasındaki informal yapılar

Şahinoğlu, A., SAKA, T., Karataş, F.Ö. (2015) "Bilimsel bilgilerin üretilme süreci Akademisyenler arasındaki informal yapılar", 3. ITTES , (Eylül 2015 Şahinoğlu, A., SAKA, T., Karataş, F.Ö. (2015) "Bilimsel bilgilerin üretilme süreci Akademisyenler arasındaki informal yapılar", 3. ITTES , (Eylül 2015
2015 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
3. ITTES

Bir Büyükşehir Belediyesinde Çalışanların Duygusal Zekâ Yetkinlikleri ve Çatışma Algıları

DOI   GÖNÜL, T., Geçikli, F. (2023) "Bir Büyükşehir Belediyesinde Çalışanların Duygusal Zekâ Yetkinlikleri ve Çatışma Algıları", ASOS Yayinevi, 70 (70) pp. 3208-3218 DOI  " data-bs-content-id="YazarBilgi-25963"> GÖNÜL, T., Geçikli, F. (2023) "Bir Büyükşehir Belediyesinde Çalışanların Duygusal Zekâ Yetkinlikleri ve Çatışma Algıları", ASOS Yayinevi, 70 (70) pp. 3208-3218 DOI   GÖNÜL, T., Geçikli, F. (2023) "Bir Büyükşehir Belediyesinde Çalışanların Duygusal Zekâ Yetkinlikleri ve Çatışma Algıları", ASOS Yayinevi, 70 (70) pp. 3208-3218 DOI  
2023 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
ASOS Yayinevi

ERZURUM BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ ÇALIŞANLARININ DUYGUSAL ZEKÂ DÜZEYLERİ VE ÇATIŞMA ALGILARI

GÖNÜL, T., Geçikli, F. (2020) "ERZURUM BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ ÇALIŞANLARININ DUYGUSAL ZEKÂ DÜZEYLERİ VE ÇATIŞMA ALGILARI", 4. ULUSLARARASI MERSİN SEMPOZYUMU , (pp. 324-325), Mersin, (Aralık 2020 GÖNÜL, T., Geçikli, F. (2020) "ERZURUM BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ ÇALIŞANLARININ DUYGUSAL ZEKÂ DÜZEYLERİ VE ÇATIŞMA ALGILARI", 4. ULUSLARARASI MERSİN SEMPOZYUMU , (pp. 324-325), Mersin, (Aralık 2020
2020 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
4. ULUSLARARASI MERSİN SEMPOZYUMU