Türkçe
Türkçe
English
Anasayfa
Gelişmiş Arama
Akademisyen Arama
Yayın Arama
Proje Arama
Fikri Mülkiyet Arama
Ödül Arama
Tez Arama
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Raporlar ve İstatistikler
İletişim
Giriş
Giriş
Yayın Arama
Prof. Dr.
Doç. Dr.
Dr. Öğr. Üyesi
Öğr. Gör.
Arş. Gör.
Diğer
Toplam 27668 kayıt
Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Uygulamalı Girişimcilik Eğitiminden Yansımalar: İş Planlarının İncelenmesi
Link
İNALTEKİN, T.
, KİRMAN-BİLGİN, A. (2019) "
Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Uygulamalı Girişimcilik Eğitiminden Yansımalar: İş Planlarının İncelenmesi
",
Fen, Matematik, Girişimcilik veTeknoloji Eğitimi Dergisi
, 2 (3) pp. 196-212
Link
" data-bs-content-id="YazarBilgi-25982">
İNALTEKİN, T.
, KİRMAN-BİLGİN, A. (2019) "
Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Uygulamalı Girişimcilik Eğitiminden Yansımalar: İş Planlarının İncelenmesi
",
Fen, Matematik, Girişimcilik veTeknoloji Eğitimi Dergisi
, 2 (3) pp. 196-212
Link
İNALTEKİN, T.
, KİRMAN-BİLGİN, A. (2019) "
Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Uygulamalı Girişimcilik Eğitiminden Yansımalar: İş Planlarının İncelenmesi
",
Fen, Matematik, Girişimcilik veTeknoloji Eğitimi Dergisi
, 2 (3) pp. 196-212
Link
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2019
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Fen, Matematik, Girişimcilik veTeknoloji Eğitimi Dergisi
Araştırma Tabanlı Fen Öğretimi Ölçeği nin Türkçe Uyarlaması Geçerlilik ve Güvenirlilik Çalışması
İNALTEKİN, T.
, Akçay, H. (2011) "
Araştırma Tabanlı Fen Öğretimi Ölçeği nin Türkçe Uyarlaması Geçerlilik ve Güvenirlilik Çalışması
",
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi (TUEFD)
, 1 (2) pp. 157-185
[TR Dizin]
İNALTEKİN, T.
, Akçay, H. (2011) "
Araştırma Tabanlı Fen Öğretimi Ölçeği nin Türkçe Uyarlaması Geçerlilik ve Güvenirlilik Çalışması
",
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi (TUEFD)
, 1 (2) pp. 157-185
[TR Dizin]
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2011
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi (TUEFD)
İlköğretim 6 7 ve 8 Sınıf Fen ve Teknoloji Ders Kitabı Etkinliklerinin İncelenmesi
İNALTEKİN, T.
, Özyurt, B., Akçay, H. (2012) "
İlköğretim 6 7 ve 8 Sınıf Fen ve Teknoloji Ders Kitabı Etkinliklerinin İncelenmesi
",
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi (TUEFD)
, 2 (2) pp. 63-73
[TR Dizin]
İNALTEKİN, T.
, Özyurt, B., Akçay, H. (2012) "
İlköğretim 6 7 ve 8 Sınıf Fen ve Teknoloji Ders Kitabı Etkinliklerinin İncelenmesi
",
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi (TUEFD)
, 2 (2) pp. 63-73
[TR Dizin]
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2012
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi (TUEFD)
Argümantasyon Temelli Deney Raporu Yazımının Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Argüman Yapılarını Geliştirmelerine Etkisinin İncelenmesi
Link
İNALTEKİN, T.
, Akçay, H. (2017) "
Argümantasyon Temelli Deney Raporu Yazımının Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Argüman Yapılarını Geliştirmelerine Etkisinin İncelenmesi
",
e – Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi
, 4 (3) pp. 1-19
[TR Dizin]
Link
" data-bs-content-id="YazarBilgi-25985">
İNALTEKİN, T.
, Akçay, H. (2017) "
Argümantasyon Temelli Deney Raporu Yazımının Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Argüman Yapılarını Geliştirmelerine Etkisinin İncelenmesi
",
e – Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi
, 4 (3) pp. 1-19
[TR Dizin]
Link
İNALTEKİN, T.
, Akçay, H. (2017) "
Argümantasyon Temelli Deney Raporu Yazımının Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Argüman Yapılarını Geliştirmelerine Etkisinin İncelenmesi
",
e – Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi
, 4 (3) pp. 1-19
[TR Dizin]
Link
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2017
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
e – Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi
Fen Bilimleri Ders Kitaplarındaki Fizik Örneklerinin Karşılaştırılması
Link
SAKA, T.,
İNALTEKİN, T.
(2021) "
Fen Bilimleri Ders Kitaplarındaki Fizik Örneklerinin Karşılaştırılması
",
YYÜ Eğitim Fakültesi Dergisi
, 18 (2) pp. 81-110
[TR Dizin]
Link
" data-bs-content-id="YazarBilgi-25987">
SAKA, T.,
İNALTEKİN, T.
(2021) "
Fen Bilimleri Ders Kitaplarındaki Fizik Örneklerinin Karşılaştırılması
",
YYÜ Eğitim Fakültesi Dergisi
, 18 (2) pp. 81-110
[TR Dizin]
Link
SAKA, T.,
İNALTEKİN, T.
(2021) "
Fen Bilimleri Ders Kitaplarındaki Fizik Örneklerinin Karşılaştırılması
",
YYÜ Eğitim Fakültesi Dergisi
, 18 (2) pp. 81-110
[TR Dizin]
Link
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2021
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
YYÜ Eğitim Fakültesi Dergisi
Examining the Profiles of Scientists in Secondary Science Textbooksin Turkey
Link
DOI
GÖKSU, V.,
İNALTEKİN, T.
(2020) "
Examining the Profiles of Scientists in Secondary Science Textbooksin Turkey
",
Kastamonu Education Journal
, 28 (2) pp. 965-979
[TR Dizin]
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-25989">
GÖKSU, V.,
İNALTEKİN, T.
(2020) "
Examining the Profiles of Scientists in Secondary Science Textbooksin Turkey
",
Kastamonu Education Journal
, 28 (2) pp. 965-979
[TR Dizin]
Link
DOI
GÖKSU, V.,
İNALTEKİN, T.
(2020) "
Examining the Profiles of Scientists in Secondary Science Textbooksin Turkey
",
Kastamonu Education Journal
, 28 (2) pp. 965-979
[TR Dizin]
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2020
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Kastamonu Education Journal
Tasarım Temelli Öğrenme Uygulamalarının Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının STEM Anlayışlarını Geliştirmeye Etkisi
Link
DOI
Arslanhan, H.,
İNALTEKİN, T.
(2020) "
Tasarım Temelli Öğrenme Uygulamalarının Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının STEM Anlayışlarını Geliştirmeye Etkisi
",
YYÜ Eğitim Fakültesi Dergisi (YYU Journal of Education Faculty)
, 17 (1) pp. 231-265
[TR Dizin]
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-25990">
Arslanhan, H.,
İNALTEKİN, T.
(2020) "
Tasarım Temelli Öğrenme Uygulamalarının Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının STEM Anlayışlarını Geliştirmeye Etkisi
",
YYÜ Eğitim Fakültesi Dergisi (YYU Journal of Education Faculty)
, 17 (1) pp. 231-265
[TR Dizin]
Link
DOI
Arslanhan, H.,
İNALTEKİN, T.
(2020) "
Tasarım Temelli Öğrenme Uygulamalarının Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının STEM Anlayışlarını Geliştirmeye Etkisi
",
YYÜ Eğitim Fakültesi Dergisi (YYU Journal of Education Faculty)
, 17 (1) pp. 231-265
[TR Dizin]
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2020
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
YYÜ Eğitim Fakültesi Dergisi (YYU Journal of Education Faculty)
Probleme Dayalı Öğrenmenin Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Pedagojik Alan Bilgisi Gelişimlerine Etkisi
DOI
İNALTEKİN, T.
, Şahin, F. (2019) "
Probleme Dayalı Öğrenmenin Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Pedagojik Alan Bilgisi Gelişimlerine Etkisi
",
Ege Eğitim Dergisi
, 20 (1) pp. 78-112
[TR Dizin]
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-25991">
İNALTEKİN, T.
, Şahin, F. (2019) "
Probleme Dayalı Öğrenmenin Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Pedagojik Alan Bilgisi Gelişimlerine Etkisi
",
Ege Eğitim Dergisi
, 20 (1) pp. 78-112
[TR Dizin]
DOI
İNALTEKİN, T.
, Şahin, F. (2019) "
Probleme Dayalı Öğrenmenin Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Pedagojik Alan Bilgisi Gelişimlerine Etkisi
",
Ege Eğitim Dergisi
, 20 (1) pp. 78-112
[TR Dizin]
DOI
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2019
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Ege Eğitim Dergisi
The analysis of Student- and Teacher-Centered Pedagogic Processes in Science Classes Using Student Notebooks
DOI
GÖKSU, V.,
İNALTEKİN, T.
(2019) "
The analysis of Student- and Teacher-Centered Pedagogic Processes in Science Classes Using Student Notebooks
",
International Online Journal of Educational Sciences
, 11 (4) pp. 237-259
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-25992">
GÖKSU, V.,
İNALTEKİN, T.
(2019) "
The analysis of Student- and Teacher-Centered Pedagogic Processes in Science Classes Using Student Notebooks
",
International Online Journal of Educational Sciences
, 11 (4) pp. 237-259
DOI
GÖKSU, V.,
İNALTEKİN, T.
(2019) "
The analysis of Student- and Teacher-Centered Pedagogic Processes in Science Classes Using Student Notebooks
",
International Online Journal of Educational Sciences
, 11 (4) pp. 237-259
DOI
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2019
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
International Online Journal of Educational Sciences
Sosyo-Bilimsel Konularda Argümantasyona Dayalı Öğrenme Uygulamalarının Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Öğrenciyi Anlama Bilgilerinin Gelişimine Etkisi
Birdal, H.A.,
İNALTEKİN, T.
(2019) "
Sosyo-Bilimsel Konularda Argümantasyona Dayalı Öğrenme Uygulamalarının Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Öğrenciyi Anlama Bilgilerinin Gelişimine Etkisi
",
EKEV Akademi Dergisi
, (80) pp. 263-301
[TR Dizin]
" data-bs-content-id="YazarBilgi-25993">
Birdal, H.A.,
İNALTEKİN, T.
(2019) "
Sosyo-Bilimsel Konularda Argümantasyona Dayalı Öğrenme Uygulamalarının Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Öğrenciyi Anlama Bilgilerinin Gelişimine Etkisi
",
EKEV Akademi Dergisi
, (80) pp. 263-301
[TR Dizin]
Birdal, H.A.,
İNALTEKİN, T.
(2019) "
Sosyo-Bilimsel Konularda Argümantasyona Dayalı Öğrenme Uygulamalarının Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Öğrenciyi Anlama Bilgilerinin Gelişimine Etkisi
",
EKEV Akademi Dergisi
, (80) pp. 263-301
[TR Dizin]
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2019
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
EKEV Akademi Dergisi
Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Öğrenciyi Anlama Öz - Yeterlilik Ölçeği’nin Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
İNALTEKİN, T.
, Saka, M. (2019) "
Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Öğrenciyi Anlama Öz - Yeterlilik Ölçeği’nin Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
",
Eğitim Ve İnsani Bilimler Dergisi: Teori Ve Uygulama
, 10 (20) pp. 84-129
[TR Dizin]
" data-bs-content-id="YazarBilgi-25994">
İNALTEKİN, T.
, Saka, M. (2019) "
Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Öğrenciyi Anlama Öz - Yeterlilik Ölçeği’nin Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
",
Eğitim Ve İnsani Bilimler Dergisi: Teori Ve Uygulama
, 10 (20) pp. 84-129
[TR Dizin]
İNALTEKİN, T.
, Saka, M. (2019) "
Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Öğrenciyi Anlama Öz - Yeterlilik Ölçeği’nin Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
",
Eğitim Ve İnsani Bilimler Dergisi: Teori Ve Uygulama
, 10 (20) pp. 84-129
[TR Dizin]
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2019
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Eğitim Ve İnsani Bilimler Dergisi: Teori Ve Uygulama
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Öğrencileri Anlama Bilgisine Yönelik Mesleki Bilgilerinin Tespiti
KİRMAN-BİLGİN, A.,
İNALTEKİN, T.
(2023) "
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Öğrencileri Anlama Bilgisine Yönelik Mesleki Bilgilerinin Tespiti
",
15. Ulusal Matematik ve Fen Bilimleri Kongresi
, Kars, Türkiye, (
Eylül 2023
)
KİRMAN-BİLGİN, A.,
İNALTEKİN, T.
(2023) "
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Öğrencileri Anlama Bilgisine Yönelik Mesleki Bilgilerinin Tespiti
",
15. Ulusal Matematik ve Fen Bilimleri Kongresi
, Kars, Türkiye, (
Eylül 2023
)
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2023
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
15. Ulusal Matematik ve Fen Bilimleri Kongresi
Ortaokul ve Lise Öğrencilerinin İnformal Öğrenme Fırsatlarının Bazı Değişkenler Bakımından İncelenmesi
KARAÇÖP, A.,
İNALTEKİN, T.
(2023) "
Ortaokul ve Lise Öğrencilerinin İnformal Öğrenme Fırsatlarının Bazı Değişkenler Bakımından İncelenmesi
",
15. Ulusal Matematik ve Fen Bilimleri Kongresi
, Kars, Türkiye, (
Eylül 2023
)
KARAÇÖP, A.,
İNALTEKİN, T.
(2023) "
Ortaokul ve Lise Öğrencilerinin İnformal Öğrenme Fırsatlarının Bazı Değişkenler Bakımından İncelenmesi
",
15. Ulusal Matematik ve Fen Bilimleri Kongresi
, Kars, Türkiye, (
Eylül 2023
)
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2023
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
15. Ulusal Matematik ve Fen Bilimleri Kongresi
The Effect of Teaching Based on Life Skills Training Guide on The Development of Entrepreneurship Professional Knowledge of Science Teacher Candidates
Değer, T.,
İNALTEKİN, T.
, KİRMAN-BİLGİN, A. (2021) "
The Effect of Teaching Based on Life Skills Training Guide on The Development of Entrepreneurship Professional Knowledge of Science Teacher Candidates
",
10th International Conference on Education (ICED 2021)
, Lefkoşa, Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti, (
Eylül 2021
)
Değer, T.,
İNALTEKİN, T.
, KİRMAN-BİLGİN, A. (2021) "
The Effect of Teaching Based on Life Skills Training Guide on The Development of Entrepreneurship Professional Knowledge of Science Teacher Candidates
",
10th International Conference on Education (ICED 2021)
, Lefkoşa, Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti, (
Eylül 2021
)
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2021
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
10th International Conference on Education (ICED 2021)
Examining The Suitability of The Activities Designed by Pre-Service Science Teachers on Concept Teaching
KİRMAN-BİLGİN, A.,
İNALTEKİN, T.
(2021) "
Examining The Suitability of The Activities Designed by Pre-Service Science Teachers on Concept Teaching
",
3nd International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education (SMETEC 2021)
, Bursa, Türkiye, (
Eylül 2021
)
KİRMAN-BİLGİN, A.,
İNALTEKİN, T.
(2021) "
Examining The Suitability of The Activities Designed by Pre-Service Science Teachers on Concept Teaching
",
3nd International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education (SMETEC 2021)
, Bursa, Türkiye, (
Eylül 2021
)
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2021
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
3nd International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education (SMETEC 2021)
Fen Bilimleri Öğretmen Eğitimi Araştırmalarının Bibliyometrik Analiz Yöntemiyle Değerlendirilmesi (2000-2020)
KARAÇÖP, A.,
İNALTEKİN, T.
(2021) "
Fen Bilimleri Öğretmen Eğitimi Araştırmalarının Bibliyometrik Analiz Yöntemiyle Değerlendirilmesi (2000-2020)
",
14. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK-2021)
, (pp. 293), Burdur, Türkiye, (
Mayıs 2021
)
KARAÇÖP, A.,
İNALTEKİN, T.
(2021) "
Fen Bilimleri Öğretmen Eğitimi Araştırmalarının Bibliyometrik Analiz Yöntemiyle Değerlendirilmesi (2000-2020)
",
14. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK-2021)
, (pp. 293), Burdur, Türkiye, (
Mayıs 2021
)
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2021
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
14. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK-2021)
Virtual Laboratories in Lesson Plans: How They Were Inserted
Akçay, H., Kapıcı, H.Ö.,
İNALTEKİN, T.
(2021) "
Virtual Laboratories in Lesson Plans: How They Were Inserted
",
International Conference on Humanities, Social and Education Sciences (IHSES)-2021
, New York, Amerika Birleşik Devletleri, (
Nisan 2021
)
Akçay, H., Kapıcı, H.Ö.,
İNALTEKİN, T.
(2021) "
Virtual Laboratories in Lesson Plans: How They Were Inserted
",
International Conference on Humanities, Social and Education Sciences (IHSES)-2021
, New York, Amerika Birleşik Devletleri, (
Nisan 2021
)
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2021
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
International Conference on Humanities, Social and Education Sciences (IHSES)-2021
Investigation of Preservice Science Teachers' Understanding of Student Models on Chemical Bonds
İNALTEKİN, T.
, Akçay, H. (2021) "
Investigation of Preservice Science Teachers' Understanding of Student Models on Chemical Bonds
",
International Conference on Education in Mathematics, Science and Technology (ICEMST)-2021
, Antalya, Türkiye, (
Mart 2021
)
İNALTEKİN, T.
, Akçay, H. (2021) "
Investigation of Preservice Science Teachers' Understanding of Student Models on Chemical Bonds
",
International Conference on Education in Mathematics, Science and Technology (ICEMST)-2021
, Antalya, Türkiye, (
Mart 2021
)
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2021
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
International Conference on Education in Mathematics, Science and Technology (ICEMST)-2021
Science teachers’xx views about implementation of computer technologies in their classrooms
İNALTEKİN, T.
, Akçay, H. (2017) "
Science teachers’xx views about implementation of computer technologies in their classrooms
",
ERPA 2017-International Congresses on Education
, (pp. 125), Budapest, Macaristan, (
Mayıs 2017
)
İNALTEKİN, T.
, Akçay, H. (2017) "
Science teachers’xx views about implementation of computer technologies in their classrooms
",
ERPA 2017-International Congresses on Education
, (pp. 125), Budapest, Macaristan, (
Mayıs 2017
)
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2017
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
ERPA 2017-International Congresses on Education
Fen Bilgisi Öğretmen Adayı Eğitimcilerinin Öğretim İçin Sahip Oldukları Pedagojik Alan Bilgilerinin İncelenmesi
İNALTEKİN, T.
, Akçay, H. (2016) "
Fen Bilgisi Öğretmen Adayı Eğitimcilerinin Öğretim İçin Sahip Oldukları Pedagojik Alan Bilgilerinin İncelenmesi
",
XII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi
, (pp. 102), Trabzon, Türkiye, (
Eylül 2016
)
İNALTEKİN, T.
, Akçay, H. (2016) "
Fen Bilgisi Öğretmen Adayı Eğitimcilerinin Öğretim İçin Sahip Oldukları Pedagojik Alan Bilgilerinin İncelenmesi
",
XII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi
, (pp. 102), Trabzon, Türkiye, (
Eylül 2016
)
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2016
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
XII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi
«
881
882
883
884
885
886
887
888
889
890
»