img
img
Toplam 27668 kayıt

Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Uygulamalı Girişimcilik Eğitiminden Yansımalar: İş Planlarının İncelenmesi

Link   İNALTEKİN, T., KİRMAN-BİLGİN, A. (2019) "Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Uygulamalı Girişimcilik Eğitiminden Yansımalar: İş Planlarının İncelenmesi", Fen, Matematik, Girişimcilik veTeknoloji Eğitimi Dergisi, 2 (3) pp. 196-212 Link  " data-bs-content-id="YazarBilgi-25982"> İNALTEKİN, T., KİRMAN-BİLGİN, A. (2019) "Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Uygulamalı Girişimcilik Eğitiminden Yansımalar: İş Planlarının İncelenmesi", Fen, Matematik, Girişimcilik veTeknoloji Eğitimi Dergisi, 2 (3) pp. 196-212 Link   İNALTEKİN, T., KİRMAN-BİLGİN, A. (2019) "Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Uygulamalı Girişimcilik Eğitiminden Yansımalar: İş Planlarının İncelenmesi", Fen, Matematik, Girişimcilik veTeknoloji Eğitimi Dergisi, 2 (3) pp. 196-212 Link  
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Fen, Matematik, Girişimcilik veTeknoloji Eğitimi Dergisi

Araştırma Tabanlı Fen Öğretimi Ölçeği nin Türkçe Uyarlaması Geçerlilik ve Güvenirlilik Çalışması

İNALTEKİN, T., Akçay, H. (2011) "Araştırma Tabanlı Fen Öğretimi Ölçeği nin Türkçe Uyarlaması Geçerlilik ve Güvenirlilik Çalışması", Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi (TUEFD), 1 (2) pp. 157-185 [TR Dizin]   İNALTEKİN, T., Akçay, H. (2011) "Araştırma Tabanlı Fen Öğretimi Ölçeği nin Türkçe Uyarlaması Geçerlilik ve Güvenirlilik Çalışması", Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi (TUEFD), 1 (2) pp. 157-185 [TR Dizin]  
2011 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi (TUEFD)

İlköğretim 6 7 ve 8 Sınıf Fen ve Teknoloji Ders Kitabı Etkinliklerinin İncelenmesi

İNALTEKİN, T., Özyurt, B., Akçay, H. (2012) "İlköğretim 6 7 ve 8 Sınıf Fen ve Teknoloji Ders Kitabı Etkinliklerinin İncelenmesi", Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi (TUEFD), 2 (2) pp. 63-73 [TR Dizin]   İNALTEKİN, T., Özyurt, B., Akçay, H. (2012) "İlköğretim 6 7 ve 8 Sınıf Fen ve Teknoloji Ders Kitabı Etkinliklerinin İncelenmesi", Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi (TUEFD), 2 (2) pp. 63-73 [TR Dizin]  
2012 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi (TUEFD)

Argümantasyon Temelli Deney Raporu Yazımının Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Argüman Yapılarını Geliştirmelerine Etkisinin İncelenmesi

Link   İNALTEKİN, T., Akçay, H. (2017) "Argümantasyon Temelli Deney Raporu Yazımının Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Argüman Yapılarını Geliştirmelerine Etkisinin İncelenmesi", e – Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi, 4 (3) pp. 1-19 [TR Dizin] Link  " data-bs-content-id="YazarBilgi-25985"> İNALTEKİN, T., Akçay, H. (2017) "Argümantasyon Temelli Deney Raporu Yazımının Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Argüman Yapılarını Geliştirmelerine Etkisinin İncelenmesi", e – Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi, 4 (3) pp. 1-19 [TR Dizin] Link   İNALTEKİN, T., Akçay, H. (2017) "Argümantasyon Temelli Deney Raporu Yazımının Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Argüman Yapılarını Geliştirmelerine Etkisinin İncelenmesi", e – Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi, 4 (3) pp. 1-19 [TR Dizin] Link  
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
e – Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi

Fen Bilimleri Ders Kitaplarındaki Fizik Örneklerinin Karşılaştırılması

Link    SAKA, T., İNALTEKİN, T. (2021) "Fen Bilimleri Ders Kitaplarındaki Fizik Örneklerinin Karşılaştırılması", YYÜ Eğitim Fakültesi Dergisi, 18 (2) pp. 81-110 [TR Dizin] Link   " data-bs-content-id="YazarBilgi-25987"> SAKA, T., İNALTEKİN, T. (2021) "Fen Bilimleri Ders Kitaplarındaki Fizik Örneklerinin Karşılaştırılması", YYÜ Eğitim Fakültesi Dergisi, 18 (2) pp. 81-110 [TR Dizin] Link    SAKA, T., İNALTEKİN, T. (2021) "Fen Bilimleri Ders Kitaplarındaki Fizik Örneklerinin Karşılaştırılması", YYÜ Eğitim Fakültesi Dergisi, 18 (2) pp. 81-110 [TR Dizin] Link   
2021 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
YYÜ Eğitim Fakültesi Dergisi

Examining the Profiles of Scientists in Secondary Science Textbooksin Turkey

Link DOI     GÖKSU, V., İNALTEKİN, T. (2020) "Examining the Profiles of Scientists in Secondary Science Textbooksin Turkey", Kastamonu Education Journal, 28 (2) pp. 965-979 [TR Dizin] Link DOI    " data-bs-content-id="YazarBilgi-25989"> GÖKSU, V., İNALTEKİN, T. (2020) "Examining the Profiles of Scientists in Secondary Science Textbooksin Turkey", Kastamonu Education Journal, 28 (2) pp. 965-979 [TR Dizin] Link DOI     GÖKSU, V., İNALTEKİN, T. (2020) "Examining the Profiles of Scientists in Secondary Science Textbooksin Turkey", Kastamonu Education Journal, 28 (2) pp. 965-979 [TR Dizin] Link DOI    
2020 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Kastamonu Education Journal

Tasarım Temelli Öğrenme Uygulamalarının Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının STEM Anlayışlarını Geliştirmeye Etkisi

Link DOI    Arslanhan, H., İNALTEKİN, T. (2020) "Tasarım Temelli Öğrenme Uygulamalarının Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının STEM Anlayışlarını Geliştirmeye Etkisi", YYÜ Eğitim Fakültesi Dergisi (YYU Journal of Education Faculty), 17 (1) pp. 231-265 [TR Dizin] Link DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-25990"> Arslanhan, H., İNALTEKİN, T. (2020) "Tasarım Temelli Öğrenme Uygulamalarının Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının STEM Anlayışlarını Geliştirmeye Etkisi", YYÜ Eğitim Fakültesi Dergisi (YYU Journal of Education Faculty), 17 (1) pp. 231-265 [TR Dizin] Link DOI    Arslanhan, H., İNALTEKİN, T. (2020) "Tasarım Temelli Öğrenme Uygulamalarının Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının STEM Anlayışlarını Geliştirmeye Etkisi", YYÜ Eğitim Fakültesi Dergisi (YYU Journal of Education Faculty), 17 (1) pp. 231-265 [TR Dizin] Link DOI   
2020 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
YYÜ Eğitim Fakültesi Dergisi (YYU Journal of Education Faculty)

Probleme Dayalı Öğrenmenin Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Pedagojik Alan Bilgisi Gelişimlerine Etkisi

DOI     İNALTEKİN, T., Şahin, F. (2019) "Probleme Dayalı Öğrenmenin Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Pedagojik Alan Bilgisi Gelişimlerine Etkisi", Ege Eğitim Dergisi, 20 (1) pp. 78-112 [TR Dizin] DOI    " data-bs-content-id="YazarBilgi-25991"> İNALTEKİN, T., Şahin, F. (2019) "Probleme Dayalı Öğrenmenin Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Pedagojik Alan Bilgisi Gelişimlerine Etkisi", Ege Eğitim Dergisi, 20 (1) pp. 78-112 [TR Dizin] DOI     İNALTEKİN, T., Şahin, F. (2019) "Probleme Dayalı Öğrenmenin Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Pedagojik Alan Bilgisi Gelişimlerine Etkisi", Ege Eğitim Dergisi, 20 (1) pp. 78-112 [TR Dizin] DOI    
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Ege Eğitim Dergisi

The analysis of Student- and Teacher-Centered Pedagogic Processes in Science Classes Using Student Notebooks

DOI    GÖKSU, V., İNALTEKİN, T. (2019) "The analysis of Student- and Teacher-Centered Pedagogic Processes in Science Classes Using Student Notebooks", International Online Journal of Educational Sciences, 11 (4) pp. 237-259 DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-25992"> GÖKSU, V., İNALTEKİN, T. (2019) "The analysis of Student- and Teacher-Centered Pedagogic Processes in Science Classes Using Student Notebooks", International Online Journal of Educational Sciences, 11 (4) pp. 237-259 DOI    GÖKSU, V., İNALTEKİN, T. (2019) "The analysis of Student- and Teacher-Centered Pedagogic Processes in Science Classes Using Student Notebooks", International Online Journal of Educational Sciences, 11 (4) pp. 237-259 DOI   
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Online Journal of Educational Sciences

Sosyo-Bilimsel Konularda Argümantasyona Dayalı Öğrenme Uygulamalarının Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Öğrenciyi Anlama Bilgilerinin Gelişimine Etkisi

  Birdal, H.A., İNALTEKİN, T. (2019) "Sosyo-Bilimsel Konularda Argümantasyona Dayalı Öğrenme Uygulamalarının Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Öğrenciyi Anlama Bilgilerinin Gelişimine Etkisi", EKEV Akademi Dergisi, (80) pp. 263-301 [TR Dizin]   " data-bs-content-id="YazarBilgi-25993"> Birdal, H.A., İNALTEKİN, T. (2019) "Sosyo-Bilimsel Konularda Argümantasyona Dayalı Öğrenme Uygulamalarının Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Öğrenciyi Anlama Bilgilerinin Gelişimine Etkisi", EKEV Akademi Dergisi, (80) pp. 263-301 [TR Dizin]    Birdal, H.A., İNALTEKİN, T. (2019) "Sosyo-Bilimsel Konularda Argümantasyona Dayalı Öğrenme Uygulamalarının Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Öğrenciyi Anlama Bilgilerinin Gelişimine Etkisi", EKEV Akademi Dergisi, (80) pp. 263-301 [TR Dizin]   
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
EKEV Akademi Dergisi

Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Öğrenciyi Anlama Öz - Yeterlilik Ölçeği’nin Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması

  İNALTEKİN, T., Saka, M. (2019) "Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Öğrenciyi Anlama Öz - Yeterlilik Ölçeği’nin Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması", Eğitim Ve İnsani Bilimler Dergisi: Teori Ve Uygulama, 10 (20) pp. 84-129 [TR Dizin]   " data-bs-content-id="YazarBilgi-25994"> İNALTEKİN, T., Saka, M. (2019) "Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Öğrenciyi Anlama Öz - Yeterlilik Ölçeği’nin Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması", Eğitim Ve İnsani Bilimler Dergisi: Teori Ve Uygulama, 10 (20) pp. 84-129 [TR Dizin]    İNALTEKİN, T., Saka, M. (2019) "Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Öğrenciyi Anlama Öz - Yeterlilik Ölçeği’nin Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması", Eğitim Ve İnsani Bilimler Dergisi: Teori Ve Uygulama, 10 (20) pp. 84-129 [TR Dizin]   
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Eğitim Ve İnsani Bilimler Dergisi: Teori Ve Uygulama

Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Öğrencileri Anlama Bilgisine Yönelik Mesleki Bilgilerinin Tespiti

KİRMAN-BİLGİN, A., İNALTEKİN, T. (2023) "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Öğrencileri Anlama Bilgisine Yönelik Mesleki Bilgilerinin Tespiti", 15. Ulusal Matematik ve Fen Bilimleri Kongresi , Kars, Türkiye, (Eylül 2023 KİRMAN-BİLGİN, A., İNALTEKİN, T. (2023) "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Öğrencileri Anlama Bilgisine Yönelik Mesleki Bilgilerinin Tespiti", 15. Ulusal Matematik ve Fen Bilimleri Kongresi , Kars, Türkiye, (Eylül 2023
2023 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
15. Ulusal Matematik ve Fen Bilimleri Kongresi

Ortaokul ve Lise Öğrencilerinin İnformal Öğrenme Fırsatlarının Bazı Değişkenler Bakımından İncelenmesi

KARAÇÖP, A., İNALTEKİN, T. (2023) "Ortaokul ve Lise Öğrencilerinin İnformal Öğrenme Fırsatlarının Bazı Değişkenler Bakımından İncelenmesi", 15. Ulusal Matematik ve Fen Bilimleri Kongresi , Kars, Türkiye, (Eylül 2023 KARAÇÖP, A., İNALTEKİN, T. (2023) "Ortaokul ve Lise Öğrencilerinin İnformal Öğrenme Fırsatlarının Bazı Değişkenler Bakımından İncelenmesi", 15. Ulusal Matematik ve Fen Bilimleri Kongresi , Kars, Türkiye, (Eylül 2023
2023 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
15. Ulusal Matematik ve Fen Bilimleri Kongresi

The Effect of Teaching Based on Life Skills Training Guide on The Development of Entrepreneurship Professional Knowledge of Science Teacher Candidates

Değer, T., İNALTEKİN, T., KİRMAN-BİLGİN, A. (2021) "The Effect of Teaching Based on Life Skills Training Guide on The Development of Entrepreneurship Professional Knowledge of Science Teacher Candidates", 10th International Conference on Education (ICED 2021) , Lefkoşa, Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti, (Eylül 2021 Değer, T., İNALTEKİN, T., KİRMAN-BİLGİN, A. (2021) "The Effect of Teaching Based on Life Skills Training Guide on The Development of Entrepreneurship Professional Knowledge of Science Teacher Candidates", 10th International Conference on Education (ICED 2021) , Lefkoşa, Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti, (Eylül 2021
2021 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
10th International Conference on Education (ICED 2021)

Examining The Suitability of The Activities Designed by Pre-Service Science Teachers on Concept Teaching

KİRMAN-BİLGİN, A., İNALTEKİN, T. (2021) "Examining The Suitability of The Activities Designed by Pre-Service Science Teachers on Concept Teaching", 3nd International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education (SMETEC 2021) , Bursa, Türkiye, (Eylül 2021 KİRMAN-BİLGİN, A., İNALTEKİN, T. (2021) "Examining The Suitability of The Activities Designed by Pre-Service Science Teachers on Concept Teaching", 3nd International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education (SMETEC 2021) , Bursa, Türkiye, (Eylül 2021
2021 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
3nd International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education (SMETEC 2021)

Fen Bilimleri Öğretmen Eğitimi Araştırmalarının Bibliyometrik Analiz Yöntemiyle Değerlendirilmesi (2000-2020)

KARAÇÖP, A., İNALTEKİN, T. (2021) "Fen Bilimleri Öğretmen Eğitimi Araştırmalarının Bibliyometrik Analiz Yöntemiyle Değerlendirilmesi (2000-2020)", 14. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK-2021) , (pp. 293), Burdur, Türkiye, (Mayıs 2021 KARAÇÖP, A., İNALTEKİN, T. (2021) "Fen Bilimleri Öğretmen Eğitimi Araştırmalarının Bibliyometrik Analiz Yöntemiyle Değerlendirilmesi (2000-2020)", 14. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK-2021) , (pp. 293), Burdur, Türkiye, (Mayıs 2021
2021 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
14. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK-2021)

Virtual Laboratories in Lesson Plans: How They Were Inserted

Akçay, H., Kapıcı, H.Ö., İNALTEKİN, T. (2021) "Virtual Laboratories in Lesson Plans: How They Were Inserted", International Conference on Humanities, Social and Education Sciences (IHSES)-2021 , New York, Amerika Birleşik Devletleri, (Nisan 2021 Akçay, H., Kapıcı, H.Ö., İNALTEKİN, T. (2021) "Virtual Laboratories in Lesson Plans: How They Were Inserted", International Conference on Humanities, Social and Education Sciences (IHSES)-2021 , New York, Amerika Birleşik Devletleri, (Nisan 2021
2021 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Conference on Humanities, Social and Education Sciences (IHSES)-2021

Investigation of Preservice Science Teachers' Understanding of Student Models on Chemical Bonds

İNALTEKİN, T., Akçay, H. (2021) "Investigation of Preservice Science Teachers' Understanding of Student Models on Chemical Bonds", International Conference on Education in Mathematics, Science and Technology (ICEMST)-2021 , Antalya, Türkiye, (Mart 2021 İNALTEKİN, T., Akçay, H. (2021) "Investigation of Preservice Science Teachers' Understanding of Student Models on Chemical Bonds", International Conference on Education in Mathematics, Science and Technology (ICEMST)-2021 , Antalya, Türkiye, (Mart 2021
2021 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Conference on Education in Mathematics, Science and Technology (ICEMST)-2021

Science teachers’xx views about implementation of computer technologies in their classrooms

İNALTEKİN, T., Akçay, H. (2017) "Science teachers’xx views about implementation of computer technologies in their classrooms", ERPA 2017-International Congresses on Education , (pp. 125), Budapest, Macaristan, (Mayıs 2017 İNALTEKİN, T., Akçay, H. (2017) "Science teachers’xx views about implementation of computer technologies in their classrooms", ERPA 2017-International Congresses on Education , (pp. 125), Budapest, Macaristan, (Mayıs 2017
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
ERPA 2017-International Congresses on Education

Fen Bilgisi Öğretmen Adayı Eğitimcilerinin Öğretim İçin Sahip Oldukları Pedagojik Alan Bilgilerinin İncelenmesi

İNALTEKİN, T., Akçay, H. (2016) "Fen Bilgisi Öğretmen Adayı Eğitimcilerinin Öğretim İçin Sahip Oldukları Pedagojik Alan Bilgilerinin İncelenmesi", XII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , (pp. 102), Trabzon, Türkiye, (Eylül 2016 İNALTEKİN, T., Akçay, H. (2016) "Fen Bilgisi Öğretmen Adayı Eğitimcilerinin Öğretim İçin Sahip Oldukları Pedagojik Alan Bilgilerinin İncelenmesi", XII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , (pp. 102), Trabzon, Türkiye, (Eylül 2016
2016 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
XII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi