img
img
Toplam 27835 kayıt

THEORETICAL STUDIES ON THE MOLECULAR STRUCTURE, CONFORMATIONAL AND VIBRATIONAL ANALYSIS OF 4-(METHOXYCARBONYL) PHENYLBORONIC ACID

0 0
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
3rd International Conference on New Trends in Chemistry April 28-30, 2017, Helsinki/Finland

Nicotinamide Complexes of Ni(II), Mn(II) and Zn(II) p-tert-butylbenzoates

0 0
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
3rd International Turkic World Conference on Chemical Sciences Technologies

A Review on Differential Diagnosis and Diagnostic Criteria of Complement-Mediated Thrombotic Microangiopathy with a PLASMIC Score Below Six and Coexisting Hepatitis B Positivity in a Male Patient

0 0
2023 Diğer (Teknik, not, yorum, vaka takdimi, editöre mektup, özet, kitap krıtiği, araştırma notu, bilirkişi raporu ve benzeri) SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Kafkas Journal of Medical Sciences

Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Resim Öğretimi Dersine İlişkin Algılarının İncelenmesi

0 0
2008 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi

Sınıf öğretmenlerinin çoklu zeka kuramına ilişkin görüşlerinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi

0 0
2013 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi

Öğretim elemanlarının ders verdikleri öğrencilerin özelliklerine ilişkin görüşleri

0 0
2007 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitü Dergisi

Sınıf öğretmenlerinin çoklu zekâ kuramına ilişkin görüşlerinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi

0 0
2013 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi

Sınıf öğretmenlerinin çoklu zeka kuramına ilişkin görüşlerinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi

0 0
2013 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi

The perceptions of prospective teachers on the democratic aspects of the constructivist learning environment

0 0
2010 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Electronic Journal Of Research In Educational Psychology.

Öğretmen eğitiminde otantik değerlendirmenin öğrenen başarısı ve tutumuna etkisi

0 0
2010 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
1. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi

Öğretmen yetiştirmede sosyal girişimciliği ve katılımcılığı destekleyen bir yaklaşım olarak topluma hizmet uygulamaları

0 0
2010 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
II. Uluslararası Türkiye Eğitim Araştırmaları Kongresi,

Sınıf öğretmenliği lisansüstü eğitim uygulamalarına ilişkin bir araştırma

0 0
2011 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
10. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu

Öğretmen eğitiminde otantik değerlendirmenin öğrenen başarısı ve tutumuna etkisi

0 0
0 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
1. Ulusal Eğitim Programları Ve Öğretim Kongresi

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Özel Alan Yeterliklerine İlişkin Algıları

0 0
2009 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
8. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitim Sempozyumu

Öğretmen eğitiminde otantik değerlendirmenin öğrenen başarısı ve tutumuna etkisi

0 0
2010 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
1. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi

Sınıf öğretmenlerinin çoklu zeka kuramına ilişkin görüşlerinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi

0 0
2010 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
19. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı

Öğretmen adaylarının sosyal yapılandırmacı öğrenme ortamlarındaki öğrenen rollerine ilişkin görüşleri

0 0
2010 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Uluslararası Öğretmen Yetiştirme Politikaları ve Sorunları Sempozyumu II

Sınıf öğretmenliği lisansüstü eğitim uygulamalarına ilişkin bir araştırma

0 0
2011 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
10. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu

Kimya öğretmeni adaylarının özel alan yeterliklerine ilişkin görüşlerinin değerlendirilmesi

0 0
2011 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
2. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi

Kimya öğretmeni adaylarının özel alan yeterliklerine ilişkin görüşlerinin değerlendirilmesi

0 0
2011 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
2. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi