img
Toplam 27075 kayıt

The Relationship between Secondary School Students’ Writing Attitudes and Anxiety and Writing Disposition

Link DOI   URUN-KARAHAN, B. (2021) "The Relationship between Secondary School Students’ Writing Attitudes and Anxiety and Writing Disposition", ijels, 9 (2) pp. 136-141 Link DOI  " data-bs-content-id="YazarBilgi-2497"> URUN-KARAHAN, B. (2021) "The Relationship between Secondary School Students’ Writing Attitudes and Anxiety and Writing Disposition", ijels, 9 (2) pp. 136-141 Link DOI   URUN-KARAHAN, B. (2021) "The Relationship between Secondary School Students’ Writing Attitudes and Anxiety and Writing Disposition", ijels, 9 (2) pp. 136-141 Link DOI  
2021 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
ijels

EĞİTİM FAKÜLTESİ VE PEDAGOJİK FORMASYON GRUPLARINDAKİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖĞRETMENLİK MESLEĞİNE YÖNELİK TUTUMLARININ VE GÖRÜŞLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ

Link    URUN-KARAHAN, B., ERDAĞI, S. (2018) "EĞİTİM FAKÜLTESİ VE PEDAGOJİK FORMASYON GRUPLARINDAKİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖĞRETMENLİK MESLEĞİNE YÖNELİK TUTUMLARININ VE GÖRÜŞLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ", Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim (TEKE) Dergisi, 7 (3) pp. 1976-1994 [TR Dizin] Link   " data-bs-content-id="YazarBilgi-2498"> URUN-KARAHAN, B., ERDAĞI, S. (2018) "EĞİTİM FAKÜLTESİ VE PEDAGOJİK FORMASYON GRUPLARINDAKİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖĞRETMENLİK MESLEĞİNE YÖNELİK TUTUMLARININ VE GÖRÜŞLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ", Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim (TEKE) Dergisi, 7 (3) pp. 1976-1994 [TR Dizin] Link    URUN-KARAHAN, B., ERDAĞI, S. (2018) "EĞİTİM FAKÜLTESİ VE PEDAGOJİK FORMASYON GRUPLARINDAKİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖĞRETMENLİK MESLEĞİNE YÖNELİK TUTUMLARININ VE GÖRÜŞLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ", Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim (TEKE) Dergisi, 7 (3) pp. 1976-1994 [TR Dizin] Link   
2018 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim (TEKE) Dergisi

Konuşmaya Yönelik Tutum Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması

  URUN-KARAHAN, B. (2020) "Konuşmaya Yönelik Tutum Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması", Turkish Studies - Educational Sciences, 15 (2) pp. 1319-1327 [TR Dizin]   " data-bs-content-id="YazarBilgi-2499"> URUN-KARAHAN, B. (2020) "Konuşmaya Yönelik Tutum Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması", Turkish Studies - Educational Sciences, 15 (2) pp. 1319-1327 [TR Dizin]    URUN-KARAHAN, B. (2020) "Konuşmaya Yönelik Tutum Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması", Turkish Studies - Educational Sciences, 15 (2) pp. 1319-1327 [TR Dizin]   
2020 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Turkish Studies - Educational Sciences

YAZMAYA YÖNELİK TUTUM ÖLÇEĞİ: GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIMASI

URUN-KARAHAN, B. (2020) "YAZMAYA YÖNELİK TUTUM ÖLÇEĞİ: GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIMASI", BUGU, 1 (3) pp. 314-324   URUN-KARAHAN, B. (2020) "YAZMAYA YÖNELİK TUTUM ÖLÇEĞİ: GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIMASI", BUGU, 1 (3) pp. 314-324  
2020 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
BUGU

DİNLEMEYE YÖNELİK TUTUM ÖLÇEĞİ GELİŞTİRME ÇALIŞMASI

URUN-KARAHAN, B. (2020) "DİNLEMEYE YÖNELİK TUTUM ÖLÇEĞİ GELİŞTİRME ÇALIŞMASI", BUGU, 1 (2) pp. 188-196   URUN-KARAHAN, B. (2020) "DİNLEMEYE YÖNELİK TUTUM ÖLÇEĞİ GELİŞTİRME ÇALIŞMASI", BUGU, 1 (2) pp. 188-196  
2020 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
BUGU

Türkçe Öğretmenliği ve Türk Dili ve Edebiyatı Bölümü Öğrencilerinin Yaşam Boyu Öğrenme Eğilimlerinin Okumaya Yönelik Motivasyonlarıyla İlişkisi

DOI   URUN-KARAHAN, B. (2018) "Türkçe Öğretmenliği ve Türk Dili ve Edebiyatı Bölümü Öğrencilerinin Yaşam Boyu Öğrenme Eğilimlerinin Okumaya Yönelik Motivasyonlarıyla İlişkisi", International Journal of Language Academy, 6 (1) pp. 112-119 DOI  " data-bs-content-id="YazarBilgi-2502"> URUN-KARAHAN, B. (2018) "Türkçe Öğretmenliği ve Türk Dili ve Edebiyatı Bölümü Öğrencilerinin Yaşam Boyu Öğrenme Eğilimlerinin Okumaya Yönelik Motivasyonlarıyla İlişkisi", International Journal of Language Academy, 6 (1) pp. 112-119 DOI   URUN-KARAHAN, B. (2018) "Türkçe Öğretmenliği ve Türk Dili ve Edebiyatı Bölümü Öğrencilerinin Yaşam Boyu Öğrenme Eğilimlerinin Okumaya Yönelik Motivasyonlarıyla İlişkisi", International Journal of Language Academy, 6 (1) pp. 112-119 DOI  
2018 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Journal of Language Academy

OKUMAYA YÖNELİK TUTUM ÖLÇEĞİ: ÖLÇEK GELİŞTİRME ÇALIŞMASI

URUN-KARAHAN, B. (2018) "OKUMAYA YÖNELİK TUTUM ÖLÇEĞİ: ÖLÇEK GELİŞTİRME ÇALIŞMASI", Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi, 26 (1) pp. 67-73 [TR Dizin]   URUN-KARAHAN, B. (2018) "OKUMAYA YÖNELİK TUTUM ÖLÇEĞİ: ÖLÇEK GELİŞTİRME ÇALIŞMASI", Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi, 26 (1) pp. 67-73 [TR Dizin]  
2018 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi

EXAMINATION OF THE RELATIONSHIP BETWEEN READING ANXIETY AND SELF-EFFICACY PERCEPTION FOR READING COMPREHENSION IN 5th GRADE STUDENTS

URUN-KARAHAN, B. (2018) "EXAMINATION OF THE RELATIONSHIP BETWEEN READING ANXIETY AND SELF-EFFICACY PERCEPTION FOR READING COMPREHENSION IN 5th GRADE STUDENTS", European Journal of Education Studies, 4 (9) pp. 98-107   URUN-KARAHAN, B. (2018) "EXAMINATION OF THE RELATIONSHIP BETWEEN READING ANXIETY AND SELF-EFFICACY PERCEPTION FOR READING COMPREHENSION IN 5th GRADE STUDENTS", European Journal of Education Studies, 4 (9) pp. 98-107  
2018 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
European Journal of Education Studies

Examining the Relationship Between the Achievement Goals and Teacher Engagement of Turkish Teachers

DOI   URUN-KARAHAN, B. (2018) "Examining the Relationship Between the Achievement Goals and Teacher Engagement of Turkish Teachers", Journal of Education and Training Studies, 6 (3) pp. 101-107 DOI  " data-bs-content-id="YazarBilgi-2505"> URUN-KARAHAN, B. (2018) "Examining the Relationship Between the Achievement Goals and Teacher Engagement of Turkish Teachers", Journal of Education and Training Studies, 6 (3) pp. 101-107 DOI   URUN-KARAHAN, B. (2018) "Examining the Relationship Between the Achievement Goals and Teacher Engagement of Turkish Teachers", Journal of Education and Training Studies, 6 (3) pp. 101-107 DOI  
2018 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Journal of Education and Training Studies

Examining The Relationship of Listening and Speaking Anxieties ofTurkish Teacher Candidates With Their Listening Self- Efficacy

URUN-KARAHAN, B. (2018) "Examining The Relationship of Listening and Speaking Anxieties ofTurkish Teacher Candidates With Their Listening Self- Efficacy", INTERNATIONAL ONLİNE JOURNAL of EDUCATIONAL SCIENCES, 10 (3) pp. 69-80   URUN-KARAHAN, B. (2018) "Examining The Relationship of Listening and Speaking Anxieties ofTurkish Teacher Candidates With Their Listening Self- Efficacy", INTERNATIONAL ONLİNE JOURNAL of EDUCATIONAL SCIENCES, 10 (3) pp. 69-80  
2018 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
INTERNATIONAL ONLİNE JOURNAL of EDUCATIONAL SCIENCES

Türkçe Öğretmeni Adaylarının OkurÖz Yeterlik Algılarının OkuduğunuAnlama Düzeyleri ile İlişkisi

URUN-KARAHAN, B. (2017) "Türkçe Öğretmeni Adaylarının OkurÖz Yeterlik Algılarının OkuduğunuAnlama Düzeyleri ile İlişkisi", OKUMA VE YAZMA EĞİTİMİ ARAŞTIRMALARI DERGİSİ, 5 (2) pp. 65-74   URUN-KARAHAN, B. (2017) "Türkçe Öğretmeni Adaylarının OkurÖz Yeterlik Algılarının OkuduğunuAnlama Düzeyleri ile İlişkisi", OKUMA VE YAZMA EĞİTİMİ ARAŞTIRMALARI DERGİSİ, 5 (2) pp. 65-74  
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
OKUMA VE YAZMA EĞİTİMİ ARAŞTIRMALARI DERGİSİ

Türkçe Öğretmen Adaylarının Dinleme Stillerinin Çeşitli Değişkenler Açısındanİncelenmesi Kafkas Üniversitesi Örneği

URUN-KARAHAN, B. (2016) "Türkçe Öğretmen Adaylarının Dinleme Stillerinin Çeşitli Değişkenler Açısındanİncelenmesi Kafkas Üniversitesi Örneği", e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi, 3 (3) pp. 19-25   URUN-KARAHAN, B. (2016) "Türkçe Öğretmen Adaylarının Dinleme Stillerinin Çeşitli Değişkenler Açısındanİncelenmesi Kafkas Üniversitesi Örneği", e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi, 3 (3) pp. 19-25  
2016 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi

Türkçe Öğretmeni Adaylarının Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı Dersine Yönelik Tutumlarının İncelenmesi Kafkas Üniversitesi Örneği

URUN-KARAHAN, B. (2016) "Türkçe Öğretmeni Adaylarının Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı Dersine Yönelik Tutumlarının İncelenmesi Kafkas Üniversitesi Örneği", Okuma ve Yazma Eğitimi Araştırmaları Dergisi, 4 (2) pp. 26-35   URUN-KARAHAN, B. (2016) "Türkçe Öğretmeni Adaylarının Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı Dersine Yönelik Tutumlarının İncelenmesi Kafkas Üniversitesi Örneği", Okuma ve Yazma Eğitimi Araştırmaları Dergisi, 4 (2) pp. 26-35  
2016 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Okuma ve Yazma Eğitimi Araştırmaları Dergisi

Türkçe Öğretmen Adaylarının Yansıtıcı Düşünme Eğilimlerine Yönelik Bir Değerlendirme

DEMİR-ATALAY, T., URUN-KARAHAN, B. (2016) "Türkçe Öğretmen Adaylarının Yansıtıcı Düşünme Eğilimlerine Yönelik Bir Değerlendirme", Uluslararası Türkçe Eğitimi ve Öğretimi Dergisi, 1 (2) pp. 18-27   DEMİR-ATALAY, T., URUN-KARAHAN, B. (2016) "Türkçe Öğretmen Adaylarının Yansıtıcı Düşünme Eğilimlerine Yönelik Bir Değerlendirme", Uluslararası Türkçe Eğitimi ve Öğretimi Dergisi, 1 (2) pp. 18-27  
2016 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Uluslararası Türkçe Eğitimi ve Öğretimi Dergisi

Türkçe Öğretmen Adaylarının Konuşma Eğitimine Yönelik Tutumları Kars İli Örneği

URUN-KARAHAN, B. (2015) "Türkçe Öğretmen Adaylarının Konuşma Eğitimine Yönelik Tutumları Kars İli Örneği", E-KAFKAS EĞİTİM ARAŞTIRMALARI DERGİSİ, 2 (1) pp. 38-45   URUN-KARAHAN, B. (2015) "Türkçe Öğretmen Adaylarının Konuşma Eğitimine Yönelik Tutumları Kars İli Örneği", E-KAFKAS EĞİTİM ARAŞTIRMALARI DERGİSİ, 2 (1) pp. 38-45  
2015 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
E-KAFKAS EĞİTİM ARAŞTIRMALARI DERGİSİ

A REVİEW OF READİNG-SUPPORTED VALUES EDUCATİON OF 7TH GRADE STUDENTS (CASE OF KARS PROVİNCE, TURKEY)

DOI   URUN-KARAHAN, B., DEMİR-ATALAY, T. (2017) "A REVİEW OF READİNG-SUPPORTED VALUES EDUCATİON OF 7TH GRADE STUDENTS (CASE OF KARS PROVİNCE, TURKEY)", Europen Journal Of Education Studies, 3 (10) pp. 34-52 DOI  " data-bs-content-id="YazarBilgi-2513"> URUN-KARAHAN, B., DEMİR-ATALAY, T. (2017) "A REVİEW OF READİNG-SUPPORTED VALUES EDUCATİON OF 7TH GRADE STUDENTS (CASE OF KARS PROVİNCE, TURKEY)", Europen Journal Of Education Studies, 3 (10) pp. 34-52 DOI   URUN-KARAHAN, B., DEMİR-ATALAY, T. (2017) "A REVİEW OF READİNG-SUPPORTED VALUES EDUCATİON OF 7TH GRADE STUDENTS (CASE OF KARS PROVİNCE, TURKEY)", Europen Journal Of Education Studies, 3 (10) pp. 34-52 DOI  
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Europen Journal Of Education Studies

ÖĞRETMEN ADAYLARININ OKUMAYA YÖNELİK MOTİVASYONLARININ ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ KAFKAS ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ

DOI    URUN-KARAHAN, B. (2015) "ÖĞRETMEN ADAYLARININ OKUMAYA YÖNELİK MOTİVASYONLARININ ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ KAFKAS ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ", Turkish Studies, 10 (11) pp. 1569-1586 [TR Dizin] DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-2514"> URUN-KARAHAN, B. (2015) "ÖĞRETMEN ADAYLARININ OKUMAYA YÖNELİK MOTİVASYONLARININ ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ KAFKAS ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ", Turkish Studies, 10 (11) pp. 1569-1586 [TR Dizin] DOI    URUN-KARAHAN, B. (2015) "ÖĞRETMEN ADAYLARININ OKUMAYA YÖNELİK MOTİVASYONLARININ ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ KAFKAS ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ", Turkish Studies, 10 (11) pp. 1569-1586 [TR Dizin] DOI   
2015 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Turkish Studies

TÜRKÇE ÖĞRETMEN ADAYLARININ OKUMAYA YÖNELİKTUTUMLARININ BAŞARI HEDEF YÖNELİMLERİ İLEİLİŞKİSİNİN İNCELENMESİ

DOI    URUN-KARAHAN, B. (2016) "TÜRKÇE ÖĞRETMEN ADAYLARININ OKUMAYA YÖNELİKTUTUMLARININ BAŞARI HEDEF YÖNELİMLERİ İLEİLİŞKİSİNİN İNCELENMESİ", Turkish Studies, 11 (14) pp. 783-794 [TR Dizin] DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-2515"> URUN-KARAHAN, B. (2016) "TÜRKÇE ÖĞRETMEN ADAYLARININ OKUMAYA YÖNELİKTUTUMLARININ BAŞARI HEDEF YÖNELİMLERİ İLEİLİŞKİSİNİN İNCELENMESİ", Turkish Studies, 11 (14) pp. 783-794 [TR Dizin] DOI    URUN-KARAHAN, B. (2016) "TÜRKÇE ÖĞRETMEN ADAYLARININ OKUMAYA YÖNELİKTUTUMLARININ BAŞARI HEDEF YÖNELİMLERİ İLEİLİŞKİSİNİN İNCELENMESİ", Turkish Studies, 11 (14) pp. 783-794 [TR Dizin] DOI   
2016 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Turkish Studies

THE CORRELATION OF READING MOTIVATION READING ENGAGEMENT WITH READING COMPREHENSION SKILLS IN 8TH GRADERS

DOI   URUN-KARAHAN, B. (2017) "THE CORRELATION OF READING MOTIVATION READING ENGAGEMENT WITH READING COMPREHENSION SKILLS IN 8TH GRADERS", europan journal of education studies, 3 (9) pp. 527-540 DOI  " data-bs-content-id="YazarBilgi-2516"> URUN-KARAHAN, B. (2017) "THE CORRELATION OF READING MOTIVATION READING ENGAGEMENT WITH READING COMPREHENSION SKILLS IN 8TH GRADERS", europan journal of education studies, 3 (9) pp. 527-540 DOI   URUN-KARAHAN, B. (2017) "THE CORRELATION OF READING MOTIVATION READING ENGAGEMENT WITH READING COMPREHENSION SKILLS IN 8TH GRADERS", europan journal of education studies, 3 (9) pp. 527-540 DOI  
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
europan journal of education studies