img
img
Toplam 27788 kayıt

Etnisite Kavramının Siyasal Tercihler Üzerine Etkisi: Kars İli Kağızman İlçesi Üzerine Bir Çalışma

Nişancı, Ş., IŞIK, C. (2013) "Etnisite Kavramının Siyasal Tercihler Üzerine Etkisi: Kars İli Kağızman İlçesi Üzerine Bir Çalışma", II. Bölgesel Sorunlar ve Türkiye Sempozyumu , Türkiye, (Şubat 2013 Nişancı, Ş., IŞIK, C. (2013) "Etnisite Kavramının Siyasal Tercihler Üzerine Etkisi: Kars İli Kağızman İlçesi Üzerine Bir Çalışma", II. Bölgesel Sorunlar ve Türkiye Sempozyumu , Türkiye, (Şubat 2013
2013 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
II. Bölgesel Sorunlar ve Türkiye Sempozyumu

Mobil Uygulamalar ile Desteklenmiş Çevrim İçi Öğrenmenin Öğrencilerin Motivasyon, Hazırbulunuşluk ve Bağlılıklarına Etkisi

Link DOI       GÜNDÜZALP, C. (2021) "Mobil Uygulamalar ile Desteklenmiş Çevrim İçi Öğrenmenin Öğrencilerin Motivasyon, Hazırbulunuşluk ve Bağlılıklarına Etkisi", Türk Eğitim Bilimleri Dergisi, 19 (2) pp. 753-773 [TR Dizin] Link DOI      " data-bs-content-id="YazarBilgi-3091"> GÜNDÜZALP, C. (2021) "Mobil Uygulamalar ile Desteklenmiş Çevrim İçi Öğrenmenin Öğrencilerin Motivasyon, Hazırbulunuşluk ve Bağlılıklarına Etkisi", Türk Eğitim Bilimleri Dergisi, 19 (2) pp. 753-773 [TR Dizin] Link DOI       GÜNDÜZALP, C. (2021) "Mobil Uygulamalar ile Desteklenmiş Çevrim İçi Öğrenmenin Öğrencilerin Motivasyon, Hazırbulunuşluk ve Bağlılıklarına Etkisi", Türk Eğitim Bilimleri Dergisi, 19 (2) pp. 753-773 [TR Dizin] Link DOI      
2021 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi

Çevrimiçi bir derste Web 2.0 araçlarına dayalı etkinliklerin öğrencilerin yansıtıcı ve eleştirel düşünme ile problem çözme becerilerine etkisi

Link DOI        GÜNDÜZALP, C. (2021) "Çevrimiçi bir derste Web 2.0 araçlarına dayalı etkinliklerin öğrencilerin yansıtıcı ve eleştirel düşünme ile problem çözme becerilerine etkisi", e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi, 8 (2) pp. 137-156 [TR Dizin] Link DOI       " data-bs-content-id="YazarBilgi-3092"> GÜNDÜZALP, C. (2021) "Çevrimiçi bir derste Web 2.0 araçlarına dayalı etkinliklerin öğrencilerin yansıtıcı ve eleştirel düşünme ile problem çözme becerilerine etkisi", e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi, 8 (2) pp. 137-156 [TR Dizin] Link DOI        GÜNDÜZALP, C. (2021) "Çevrimiçi bir derste Web 2.0 araçlarına dayalı etkinliklerin öğrencilerin yansıtıcı ve eleştirel düşünme ile problem çözme becerilerine etkisi", e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi, 8 (2) pp. 137-156 [TR Dizin] Link DOI       
2021 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi

Using the Mind Mapping Method in Web-Based Teaching: PreService Teachers' Metacognitive Learning Strategies and SelfDirected Learning Skills

Link DOI       GÜNDÜZALP, C. (2023) "Using the Mind Mapping Method in Web-Based Teaching: PreService Teachers' Metacognitive Learning Strategies and SelfDirected Learning Skills", Journal of Theoretical Educational Science, 16 (1) pp. 218-241 Link DOI      " data-bs-content-id="YazarBilgi-3093"> GÜNDÜZALP, C. (2023) "Using the Mind Mapping Method in Web-Based Teaching: PreService Teachers' Metacognitive Learning Strategies and SelfDirected Learning Skills", Journal of Theoretical Educational Science, 16 (1) pp. 218-241 Link DOI       GÜNDÜZALP, C. (2023) "Using the Mind Mapping Method in Web-Based Teaching: PreService Teachers' Metacognitive Learning Strategies and SelfDirected Learning Skills", Journal of Theoretical Educational Science, 16 (1) pp. 218-241 Link DOI      
2023 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Journal of Theoretical Educational Science

Proje Tabanlı Öğrenmeyle İlgili 2000-2019 Yılları Arasında Türkiye’de Yürütülen Yüksek Lisans ve Doktora Tezlerindeki Eğilimler

Link DOI       GÜNDÜZALP, C., Göktaş, Y. (2022) "Proje Tabanlı Öğrenmeyle İlgili 2000-2019 Yılları Arasında Türkiye’de Yürütülen Yüksek Lisans ve Doktora Tezlerindeki Eğilimler", Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 22 (2) pp. 687-707 [TR Dizin] Link DOI      " data-bs-content-id="YazarBilgi-3094"> GÜNDÜZALP, C., Göktaş, Y. (2022) "Proje Tabanlı Öğrenmeyle İlgili 2000-2019 Yılları Arasında Türkiye’de Yürütülen Yüksek Lisans ve Doktora Tezlerindeki Eğilimler", Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 22 (2) pp. 687-707 [TR Dizin] Link DOI       GÜNDÜZALP, C., Göktaş, Y. (2022) "Proje Tabanlı Öğrenmeyle İlgili 2000-2019 Yılları Arasında Türkiye’de Yürütülen Yüksek Lisans ve Doktora Tezlerindeki Eğilimler", Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 22 (2) pp. 687-707 [TR Dizin] Link DOI      
2022 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

Educational Technology Research Trends: A 10-Year Content Analysis of PhD Dissertations

Link DOI      Gündüz, A., GÜNDÜZALP, C., Göktaş, Y., Koçak, Ö. (2023) "Educational Technology Research Trends: A 10-Year Content Analysis of PhD Dissertations", Participatory Educational Research, 10 (1) pp. 140-159 Link DOI     " data-bs-content-id="YazarBilgi-3095"> Gündüz, A., GÜNDÜZALP, C., Göktaş, Y., Koçak, Ö. (2023) "Educational Technology Research Trends: A 10-Year Content Analysis of PhD Dissertations", Participatory Educational Research, 10 (1) pp. 140-159 Link DOI      Gündüz, A., GÜNDÜZALP, C., Göktaş, Y., Koçak, Ö. (2023) "Educational Technology Research Trends: A 10-Year Content Analysis of PhD Dissertations", Participatory Educational Research, 10 (1) pp. 140-159 Link DOI     
2023 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Participatory Educational Research

Web 2.0 Araçları ile Zenginleştirilmiş Çevrimiçi Öğrenmenin Öğrencilerin Üst Bilişsel ve Yaratıcı Düşünme Becerilerine Etkisi

Link DOI       GÜNDÜZALP, C. (2021) "Web 2.0 Araçları ile Zenginleştirilmiş Çevrimiçi Öğrenmenin Öğrencilerin Üst Bilişsel ve Yaratıcı Düşünme Becerilerine Etkisi", Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim (TEKE) Dergisi, 10 (3) pp. 1158-1177 [TR Dizin] Link DOI      " data-bs-content-id="YazarBilgi-3096"> GÜNDÜZALP, C. (2021) "Web 2.0 Araçları ile Zenginleştirilmiş Çevrimiçi Öğrenmenin Öğrencilerin Üst Bilişsel ve Yaratıcı Düşünme Becerilerine Etkisi", Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim (TEKE) Dergisi, 10 (3) pp. 1158-1177 [TR Dizin] Link DOI       GÜNDÜZALP, C. (2021) "Web 2.0 Araçları ile Zenginleştirilmiş Çevrimiçi Öğrenmenin Öğrencilerin Üst Bilişsel ve Yaratıcı Düşünme Becerilerine Etkisi", Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim (TEKE) Dergisi, 10 (3) pp. 1158-1177 [TR Dizin] Link DOI      
2021 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim (TEKE) Dergisi

ASSURE MODELİ İLE TASARLANMIŞ BİR DERSİN ÖĞRENCİLERİN BİLGİ İLETİŞİM TEKNOLOJİLERİ KULLANIMINA YÖNELİK TUTUM VE BİLGİSAYAR KAYGI DÜZEYLERİNE ETKİSİ

Link DOI       GÜNDÜZALP, C., YILDIZ, E.P. (2020) "ASSURE MODELİ İLE TASARLANMIŞ BİR DERSİN ÖĞRENCİLERİN BİLGİ İLETİŞİM TEKNOLOJİLERİ KULLANIMINA YÖNELİK TUTUM VE BİLGİSAYAR KAYGI DÜZEYLERİNE ETKİSİ", EKEV AKADEMİ DERGİSİ, (83) pp. 107-136 [TR Dizin] Link DOI      " data-bs-content-id="YazarBilgi-3097"> GÜNDÜZALP, C., YILDIZ, E.P. (2020) "ASSURE MODELİ İLE TASARLANMIŞ BİR DERSİN ÖĞRENCİLERİN BİLGİ İLETİŞİM TEKNOLOJİLERİ KULLANIMINA YÖNELİK TUTUM VE BİLGİSAYAR KAYGI DÜZEYLERİNE ETKİSİ", EKEV AKADEMİ DERGİSİ, (83) pp. 107-136 [TR Dizin] Link DOI       GÜNDÜZALP, C., YILDIZ, E.P. (2020) "ASSURE MODELİ İLE TASARLANMIŞ BİR DERSİN ÖĞRENCİLERİN BİLGİ İLETİŞİM TEKNOLOJİLERİ KULLANIMINA YÖNELİK TUTUM VE BİLGİSAYAR KAYGI DÜZEYLERİNE ETKİSİ", EKEV AKADEMİ DERGİSİ, (83) pp. 107-136 [TR Dizin] Link DOI      
2020 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
EKEV AKADEMİ DERGİSİ

Öğretmenlerin Uzaktan Eğitime Yönelik Algı ve Tutumları

Link DOI      GÜNDÜZALP, C. (2021) "Öğretmenlerin Uzaktan Eğitime Yönelik Algı ve Tutumları", Caucasian Journal of Science, 8 (2) pp. 247-271 Link DOI     " data-bs-content-id="YazarBilgi-3098"> GÜNDÜZALP, C. (2021) "Öğretmenlerin Uzaktan Eğitime Yönelik Algı ve Tutumları", Caucasian Journal of Science, 8 (2) pp. 247-271 Link DOI      GÜNDÜZALP, C. (2021) "Öğretmenlerin Uzaktan Eğitime Yönelik Algı ve Tutumları", Caucasian Journal of Science, 8 (2) pp. 247-271 Link DOI     
2021 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Caucasian Journal of Science

SPOR YAPAN BİREYLERİN TEKNOLOJİ BAĞIMLILIKDÜZEYLERİNİN DEMOGRAFİK ÖZELLİKLERİNE GÖREİNCELENMESİ

Link       GÜNDÜZALP, C., YILDIZ, E.P. (2020) "SPOR YAPAN BİREYLERİN TEKNOLOJİ BAĞIMLILIKDÜZEYLERİNİN DEMOGRAFİK ÖZELLİKLERİNE GÖREİNCELENMESİ", EKEV AKADEMİ DERGİSİ, (82) pp. 23-43 [TR Dizin] Link      " data-bs-content-id="YazarBilgi-3099"> GÜNDÜZALP, C., YILDIZ, E.P. (2020) "SPOR YAPAN BİREYLERİN TEKNOLOJİ BAĞIMLILIKDÜZEYLERİNİN DEMOGRAFİK ÖZELLİKLERİNE GÖREİNCELENMESİ", EKEV AKADEMİ DERGİSİ, (82) pp. 23-43 [TR Dizin] Link       GÜNDÜZALP, C., YILDIZ, E.P. (2020) "SPOR YAPAN BİREYLERİN TEKNOLOJİ BAĞIMLILIKDÜZEYLERİNİN DEMOGRAFİK ÖZELLİKLERİNE GÖREİNCELENMESİ", EKEV AKADEMİ DERGİSİ, (82) pp. 23-43 [TR Dizin] Link      
2020 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
EKEV AKADEMİ DERGİSİ

Üniversite Çalışanlarının Dijital Veri ve Kişisel Siber Güvenlik Farkındalıkları (Bilgi İşlem Daire Başkanlıkları Örneği)

Link DOI       GÜNDÜZALP, C. (2021) "Üniversite Çalışanlarının Dijital Veri ve Kişisel Siber Güvenlik Farkındalıkları (Bilgi İşlem Daire Başkanlıkları Örneği)", Journal of Computer and Education Research, 9 (18) pp. 598-625 [TR Dizin] Link DOI      " data-bs-content-id="YazarBilgi-3100"> GÜNDÜZALP, C. (2021) "Üniversite Çalışanlarının Dijital Veri ve Kişisel Siber Güvenlik Farkındalıkları (Bilgi İşlem Daire Başkanlıkları Örneği)", Journal of Computer and Education Research, 9 (18) pp. 598-625 [TR Dizin] Link DOI       GÜNDÜZALP, C. (2021) "Üniversite Çalışanlarının Dijital Veri ve Kişisel Siber Güvenlik Farkındalıkları (Bilgi İşlem Daire Başkanlıkları Örneği)", Journal of Computer and Education Research, 9 (18) pp. 598-625 [TR Dizin] Link DOI      
2021 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Journal of Computer and Education Research

Çevrim içi derslerde dijital oyunlara dayalı etkinliklerin öğrencilerin öz düzenleme, öz yeterlilik ve motivasyonlarına etkisi

Link DOI       GÜNDÜZALP, C. (2021) "Çevrim içi derslerde dijital oyunlara dayalı etkinliklerin öğrencilerin öz düzenleme, öz yeterlilik ve motivasyonlarına etkisi", Kocaeli Üniversitesi Eğitim Dergisi, 4 (2) pp. 355-376 [TR Dizin] Link DOI      " data-bs-content-id="YazarBilgi-3101"> GÜNDÜZALP, C. (2021) "Çevrim içi derslerde dijital oyunlara dayalı etkinliklerin öğrencilerin öz düzenleme, öz yeterlilik ve motivasyonlarına etkisi", Kocaeli Üniversitesi Eğitim Dergisi, 4 (2) pp. 355-376 [TR Dizin] Link DOI       GÜNDÜZALP, C. (2021) "Çevrim içi derslerde dijital oyunlara dayalı etkinliklerin öğrencilerin öz düzenleme, öz yeterlilik ve motivasyonlarına etkisi", Kocaeli Üniversitesi Eğitim Dergisi, 4 (2) pp. 355-376 [TR Dizin] Link DOI      
2021 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Kocaeli Üniversitesi Eğitim Dergisi

WEB TABANLI DERSLERDE BAĞLILIK VE MEMNUNİYETİN TEKNOLOJİ KABULÜ VE BİLGİ İLETİŞİM TEKNOLOJİLERİNE YÖNELİK TUTUMLA İLİŞKİSİ

Link DOI        GÜNDÜZALP, C. (2021) "WEB TABANLI DERSLERDE BAĞLILIK VE MEMNUNİYETİN TEKNOLOJİ KABULÜ VE BİLGİ İLETİŞİM TEKNOLOJİLERİNE YÖNELİK TUTUMLA İLİŞKİSİ", İmgelem (Online), 5 (9) pp. 541-563 [TR Dizin] Link DOI       " data-bs-content-id="YazarBilgi-3102"> GÜNDÜZALP, C. (2021) "WEB TABANLI DERSLERDE BAĞLILIK VE MEMNUNİYETİN TEKNOLOJİ KABULÜ VE BİLGİ İLETİŞİM TEKNOLOJİLERİNE YÖNELİK TUTUMLA İLİŞKİSİ", İmgelem (Online), 5 (9) pp. 541-563 [TR Dizin] Link DOI        GÜNDÜZALP, C. (2021) "WEB TABANLI DERSLERDE BAĞLILIK VE MEMNUNİYETİN TEKNOLOJİ KABULÜ VE BİLGİ İLETİŞİM TEKNOLOJİLERİNE YÖNELİK TUTUMLA İLİŞKİSİ", İmgelem (Online), 5 (9) pp. 541-563 [TR Dizin] Link DOI       
2021 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
İmgelem (Online)

BİLGİSAYAR TEKNOLOJİLERİNİN ÖĞRETİMİNDE ETKİLEŞİMLİ VİDEOLARIN KULLANIMI: BİR DURUM ÇALIŞMASI

   GÜNDÜZALP, C. (2022) "BİLGİSAYAR TEKNOLOJİLERİNİN ÖĞRETİMİNDE ETKİLEŞİMLİ VİDEOLARIN KULLANIMI: BİR DURUM ÇALIŞMASI", 13. ULUSLARARASI SOSYAL BEŞERİ VE EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ , (pp. 581), İstanbul, Türkiye, (Aralık 2022  " data-bs-content-id="YazarBilgi-3106"> GÜNDÜZALP, C. (2022) "BİLGİSAYAR TEKNOLOJİLERİNİN ÖĞRETİMİNDE ETKİLEŞİMLİ VİDEOLARIN KULLANIMI: BİR DURUM ÇALIŞMASI", 13. ULUSLARARASI SOSYAL BEŞERİ VE EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ , (pp. 581), İstanbul, Türkiye, (Aralık 2022   GÜNDÜZALP, C. (2022) "BİLGİSAYAR TEKNOLOJİLERİNİN ÖĞRETİMİNDE ETKİLEŞİMLİ VİDEOLARIN KULLANIMI: BİR DURUM ÇALIŞMASI", 13. ULUSLARARASI SOSYAL BEŞERİ VE EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ , (pp. 581), İstanbul, Türkiye, (Aralık 2022  
2022 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
13. ULUSLARARASI SOSYAL BEŞERİ VE EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ

GÖRSEL PROGRAMLAMA DERSİNDE KAYNAK TABANLI ÖĞRENME YÖNTEMİNİN KULLANIMI: ÖĞRENCİLERİN BİLİŞİMSEL DÜŞÜNME VE SORGULAYICI ÖĞRENME BECERİLERİ

   GÜNDÜZALP, C. (2022) "GÖRSEL PROGRAMLAMA DERSİNDE KAYNAK TABANLI ÖĞRENME YÖNTEMİNİN KULLANIMI: ÖĞRENCİLERİN BİLİŞİMSEL DÜŞÜNME VE SORGULAYICI ÖĞRENME BECERİLERİ", 15. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu , (pp. 314), Çanakkale, Türkiye, (Eylül 2022  " data-bs-content-id="YazarBilgi-3107"> GÜNDÜZALP, C. (2022) "GÖRSEL PROGRAMLAMA DERSİNDE KAYNAK TABANLI ÖĞRENME YÖNTEMİNİN KULLANIMI: ÖĞRENCİLERİN BİLİŞİMSEL DÜŞÜNME VE SORGULAYICI ÖĞRENME BECERİLERİ", 15. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu , (pp. 314), Çanakkale, Türkiye, (Eylül 2022   GÜNDÜZALP, C. (2022) "GÖRSEL PROGRAMLAMA DERSİNDE KAYNAK TABANLI ÖĞRENME YÖNTEMİNİN KULLANIMI: ÖĞRENCİLERİN BİLİŞİMSEL DÜŞÜNME VE SORGULAYICI ÖĞRENME BECERİLERİ", 15. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu , (pp. 314), Çanakkale, Türkiye, (Eylül 2022  
2022 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
15. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu

Eğitim Teknolojileri Tezlerinde Yöntemsel ve İstatistiksel Eğilimler

    Gündüz, A., GÜNDÜZALP, C., Koçak, Ö., Göktaş, Y. (2017) "Eğitim Teknolojileri Tezlerinde Yöntemsel ve İstatistiksel Eğilimler", 11th International Computer and Instructional Technologies Symposium , (pp. 723-724), Malatya, Türkiye, (Aralık 2017   " data-bs-content-id="YazarBilgi-3108"> Gündüz, A., GÜNDÜZALP, C., Koçak, Ö., Göktaş, Y. (2017) "Eğitim Teknolojileri Tezlerinde Yöntemsel ve İstatistiksel Eğilimler", 11th International Computer and Instructional Technologies Symposium , (pp. 723-724), Malatya, Türkiye, (Aralık 2017    Gündüz, A., GÜNDÜZALP, C., Koçak, Ö., Göktaş, Y. (2017) "Eğitim Teknolojileri Tezlerinde Yöntemsel ve İstatistiksel Eğilimler", 11th International Computer and Instructional Technologies Symposium , (pp. 723-724), Malatya, Türkiye, (Aralık 2017   
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
11th International Computer and Instructional Technologies Symposium

ZİHİN HARİTALARI ile DESTEKLENMİŞ 5E ÖĞRETİM MODELİ: ÖĞRENCİLERİN BİLİŞSEL ESNEKLİK ve BİLİŞÖTESİ FARKINDALIKLARI

   GÜNDÜZALP, C. (2022) "ZİHİN HARİTALARI ile DESTEKLENMİŞ 5E ÖĞRETİM MODELİ: ÖĞRENCİLERİN BİLİŞSEL ESNEKLİK ve BİLİŞÖTESİ FARKINDALIKLARI", 13th International Congress on New Trends in Education , (pp. 63), Türkiye, (Mayıs 2022  " data-bs-content-id="YazarBilgi-3109"> GÜNDÜZALP, C. (2022) "ZİHİN HARİTALARI ile DESTEKLENMİŞ 5E ÖĞRETİM MODELİ: ÖĞRENCİLERİN BİLİŞSEL ESNEKLİK ve BİLİŞÖTESİ FARKINDALIKLARI", 13th International Congress on New Trends in Education , (pp. 63), Türkiye, (Mayıs 2022   GÜNDÜZALP, C. (2022) "ZİHİN HARİTALARI ile DESTEKLENMİŞ 5E ÖĞRETİM MODELİ: ÖĞRENCİLERİN BİLİŞSEL ESNEKLİK ve BİLİŞÖTESİ FARKINDALIKLARI", 13th International Congress on New Trends in Education , (pp. 63), Türkiye, (Mayıs 2022  
2022 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
13th International Congress on New Trends in Education

Web Tabanlı Derslerde Etkileşimli Video Kullanımının Teknoloji Yeterlilik Ve Dijital Okuryazarlık Düzeylerine Etkisi

  GÜNDÜZALP, C. (2022) "Web Tabanlı Derslerde Etkileşimli Video Kullanımının Teknoloji Yeterlilik Ve Dijital Okuryazarlık Düzeylerine Etkisi", 12. ULUSLARARASI SOSYAL BEŞERİ VE EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ , (pp. 442), İstanbul, Türkiye, (Mart 2022 " data-bs-content-id="YazarBilgi-3110"> GÜNDÜZALP, C. (2022) "Web Tabanlı Derslerde Etkileşimli Video Kullanımının Teknoloji Yeterlilik Ve Dijital Okuryazarlık Düzeylerine Etkisi", 12. ULUSLARARASI SOSYAL BEŞERİ VE EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ , (pp. 442), İstanbul, Türkiye, (Mart 2022  GÜNDÜZALP, C. (2022) "Web Tabanlı Derslerde Etkileşimli Video Kullanımının Teknoloji Yeterlilik Ve Dijital Okuryazarlık Düzeylerine Etkisi", 12. ULUSLARARASI SOSYAL BEŞERİ VE EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ , (pp. 442), İstanbul, Türkiye, (Mart 2022 
2022 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
12. ULUSLARARASI SOSYAL BEŞERİ VE EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ

Kaynak Tabanlı Öğrenmenin Öğretmen AdaylarınınYansıtıcı Düşünme Becerilerine Etkisi

    GÜNDÜZALP, C., Göktaş, Y. (2019) "Kaynak Tabanlı Öğrenmenin Öğretmen AdaylarınınYansıtıcı Düşünme Becerilerine Etkisi", 28th International Conference on Educational Sciences - 28. Uluslararası Eğitim BilimleriKongresi (ICES-UEBK) , Ankara, Türkiye, (Kasım 2019   " data-bs-content-id="YazarBilgi-3111"> GÜNDÜZALP, C., Göktaş, Y. (2019) "Kaynak Tabanlı Öğrenmenin Öğretmen AdaylarınınYansıtıcı Düşünme Becerilerine Etkisi", 28th International Conference on Educational Sciences - 28. Uluslararası Eğitim BilimleriKongresi (ICES-UEBK) , Ankara, Türkiye, (Kasım 2019    GÜNDÜZALP, C., Göktaş, Y. (2019) "Kaynak Tabanlı Öğrenmenin Öğretmen AdaylarınınYansıtıcı Düşünme Becerilerine Etkisi", 28th International Conference on Educational Sciences - 28. Uluslararası Eğitim BilimleriKongresi (ICES-UEBK) , Ankara, Türkiye, (Kasım 2019   
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
28th International Conference on Educational Sciences - 28. Uluslararası Eğitim BilimleriKongresi (ICES-UEBK)

Kaynak Tabanlı Öğrenme Etkinliklerinin Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık Bölümü Öğrencilerinin Yansıtıcı Düşünme Becerilerine Etkisi

    GÜNDÜZALP, C., Göktaş, Y. (2019) "Kaynak Tabanlı Öğrenme Etkinliklerinin Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık Bölümü Öğrencilerinin Yansıtıcı Düşünme Becerilerine Etkisi", 28thInternational Conference on Educational Sciences - 28. Uluslararası Eğitim BilimleriKongresi (ICES-UEBK) , Ankara, Türkiye, (Mayıs 2019   " data-bs-content-id="YazarBilgi-3112"> GÜNDÜZALP, C., Göktaş, Y. (2019) "Kaynak Tabanlı Öğrenme Etkinliklerinin Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık Bölümü Öğrencilerinin Yansıtıcı Düşünme Becerilerine Etkisi", 28thInternational Conference on Educational Sciences - 28. Uluslararası Eğitim BilimleriKongresi (ICES-UEBK) , Ankara, Türkiye, (Mayıs 2019    GÜNDÜZALP, C., Göktaş, Y. (2019) "Kaynak Tabanlı Öğrenme Etkinliklerinin Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık Bölümü Öğrencilerinin Yansıtıcı Düşünme Becerilerine Etkisi", 28thInternational Conference on Educational Sciences - 28. Uluslararası Eğitim BilimleriKongresi (ICES-UEBK) , Ankara, Türkiye, (Mayıs 2019   
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
28thInternational Conference on Educational Sciences - 28. Uluslararası Eğitim BilimleriKongresi (ICES-UEBK)