img
img
Toplam 29834 kayıt

Bir Belağat Kavramı Olarak Hüsnü-İbtida

ZEKİ, C. (2022) "Bir Belağat Kavramı Olarak Hüsnü-İbtida", Mirze Kazımbey-220 , Türkiye, (Ağustos 2022 ZEKİ, C. (2022) "Bir Belağat Kavramı Olarak Hüsnü-İbtida", Mirze Kazımbey-220 , Türkiye, (Ağustos 2022
2022 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Mirze Kazımbey-220

Hakaniler Ailesinin Mümtaz Siması Feth bin Hakan ve Onun Arap Edebiaytında yeri

ZEKİ, C. (2021) "Hakaniler Ailesinin Mümtaz Siması Feth bin Hakan ve Onun Arap Edebiaytında yeri", Yaşanabilirlilik Açısından İslam dini , Kars, Türkiye, (Aralık 2021 ZEKİ, C. (2021) "Hakaniler Ailesinin Mümtaz Siması Feth bin Hakan ve Onun Arap Edebiaytında yeri", Yaşanabilirlilik Açısından İslam dini , Kars, Türkiye, (Aralık 2021
2021 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Yaşanabilirlilik Açısından İslam dini

KLASIK DÖNEM OSMANLI DEVLETI’NDE VAKIFLARIN GELIR KAYNAKLARI

Link DOI   İPTEŞ, C., Üzümcü, A. (2016) "KLASIK DÖNEM OSMANLI DEVLETI’NDE VAKIFLARIN GELIR KAYNAKLARI", KAFKAS ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, 7 (14) pp. 701-709 Link DOI  " data-bs-content-id="YazarBilgi-3450"> İPTEŞ, C., Üzümcü, A. (2016) "KLASIK DÖNEM OSMANLI DEVLETI’NDE VAKIFLARIN GELIR KAYNAKLARI", KAFKAS ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, 7 (14) pp. 701-709 Link DOI   İPTEŞ, C., Üzümcü, A. (2016) "KLASIK DÖNEM OSMANLI DEVLETI’NDE VAKIFLARIN GELIR KAYNAKLARI", KAFKAS ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, 7 (14) pp. 701-709 Link DOI  
2016 Diğer (Teknik, not, yorum, vaka takdimi, editöre mektup, özet, kitap krıtiği, araştırma notu, bilirkişi raporu ve benzeri) SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
KAFKAS ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ

19. YÜZYILDA OSMANLI TARIMINDAKİ DÖNÜŞÜMÜN YEREL BASINDAN İZLENMESİ: TUNA VİLAYET GAZETESİ ÖRNEĞİ

Link DOI    İPTEŞ, C. (2020) "19. YÜZYILDA OSMANLI TARIMINDAKİ DÖNÜŞÜMÜN YEREL BASINDAN İZLENMESİ: TUNA VİLAYET GAZETESİ ÖRNEĞİ", KAFKAS ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ ve İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, 11 (22) pp. 953-972 [TR Dizin] Link DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-3451"> İPTEŞ, C. (2020) "19. YÜZYILDA OSMANLI TARIMINDAKİ DÖNÜŞÜMÜN YEREL BASINDAN İZLENMESİ: TUNA VİLAYET GAZETESİ ÖRNEĞİ", KAFKAS ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ ve İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, 11 (22) pp. 953-972 [TR Dizin] Link DOI    İPTEŞ, C. (2020) "19. YÜZYILDA OSMANLI TARIMINDAKİ DÖNÜŞÜMÜN YEREL BASINDAN İZLENMESİ: TUNA VİLAYET GAZETESİ ÖRNEĞİ", KAFKAS ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ ve İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, 11 (22) pp. 953-972 [TR Dizin] Link DOI   
2020 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
KAFKAS ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ ve İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ

II. ABDÜLHAMİT DÖNEMİNDE GAYRİMÜSLİM HAYVAN SAHİPLERİNİN VERGİLENDİRİLMESİNDE CANAVAR RESMİ

İPTEŞ, C., Tabakoğlu, A. (2023) "II. ABDÜLHAMİT DÖNEMİNDE GAYRİMÜSLİM HAYVAN SAHİPLERİNİN VERGİLENDİRİLMESİNDE CANAVAR RESMİ", XIX. IBANESS İktisat, İşletme ve Yönetim Bilimleri Kongreler Serisi - Plovdiv/Bulgaristan , (pp. 549-556), Plovdiv, Bulgaristan, (Nisan 2023 İPTEŞ, C., Tabakoğlu, A. (2023) "II. ABDÜLHAMİT DÖNEMİNDE GAYRİMÜSLİM HAYVAN SAHİPLERİNİN VERGİLENDİRİLMESİNDE CANAVAR RESMİ", XIX. IBANESS İktisat, İşletme ve Yönetim Bilimleri Kongreler Serisi - Plovdiv/Bulgaristan , (pp. 549-556), Plovdiv, Bulgaristan, (Nisan 2023
2023 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
XIX. IBANESS İktisat, İşletme ve Yönetim Bilimleri Kongreler Serisi - Plovdiv/Bulgaristan

OSMANLI DEVLETİ'NDE VAKIFLARIN GELİR KAYNAKLARI

İPTEŞ, C., Üzümcü, A. (2016) "OSMANLI DEVLETİ'NDE VAKIFLARIN GELİR KAYNAKLARI", Osmanlı Devletinde ve Kars İlinde Vakıflar Sempozyumu , Kars, Türkiye, (Mayıs 2016 İPTEŞ, C., Üzümcü, A. (2016) "OSMANLI DEVLETİ'NDE VAKIFLARIN GELİR KAYNAKLARI", Osmanlı Devletinde ve Kars İlinde Vakıflar Sempozyumu , Kars, Türkiye, (Mayıs 2016
2016 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Osmanlı Devletinde ve Kars İlinde Vakıflar Sempozyumu

İlişkisel Pazarlamanın İlişki Kalitesi Üzerindeki Etkileri: Kars İli Cep Telefonu Kullanıcıları Üzerinde Bir Araştırma

Link DOI    SAMSA, Ç., GELİBOLU, L. (2015) "İlişkisel Pazarlamanın İlişki Kalitesi Üzerindeki Etkileri: Kars İli Cep Telefonu Kullanıcıları Üzerinde Bir Araştırma", Karabuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 5 (0) pp. 274-274 Link DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-3456"> SAMSA, Ç., GELİBOLU, L. (2015) "İlişkisel Pazarlamanın İlişki Kalitesi Üzerindeki Etkileri: Kars İli Cep Telefonu Kullanıcıları Üzerinde Bir Araştırma", Karabuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 5 (0) pp. 274-274 Link DOI    SAMSA, Ç., GELİBOLU, L. (2015) "İlişkisel Pazarlamanın İlişki Kalitesi Üzerindeki Etkileri: Kars İli Cep Telefonu Kullanıcıları Üzerinde Bir Araştırma", Karabuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 5 (0) pp. 274-274 Link DOI   
2015 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Karabuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi

Y Kuşağının Online Alışveriş Tutumunun Ölçülmesi: Üniversite Öğrencileri Üzerine Bir Uygulama

Link DOI    ASLAN-ÇETİN, F., MERİÇ, K., KERSE, Y., SAMSA, Ç. (2017) "Y Kuşağının Online Alışveriş Tutumunun Ölçülmesi: Üniversite Öğrencileri Üzerine Bir Uygulama", The Journal of Academic Social Sciences, 58 (58) pp. 283-295 Link DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-3457"> ASLAN-ÇETİN, F., MERİÇ, K., KERSE, Y., SAMSA, Ç. (2017) "Y Kuşağının Online Alışveriş Tutumunun Ölçülmesi: Üniversite Öğrencileri Üzerine Bir Uygulama", The Journal of Academic Social Sciences, 58 (58) pp. 283-295 Link DOI    ASLAN-ÇETİN, F., MERİÇ, K., KERSE, Y., SAMSA, Ç. (2017) "Y Kuşağının Online Alışveriş Tutumunun Ölçülmesi: Üniversite Öğrencileri Üzerine Bir Uygulama", The Journal of Academic Social Sciences, 58 (58) pp. 283-295 Link DOI   
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
The Journal of Academic Social Sciences

Destinasyon Markalamasında Temel Konular: Sarıkamış Kış Turizmi Destinasyonu Üzerine Nitel Bir Çalışma

Link    GELİBOLU, L., SAMSA, Ç., CENGİZ, Ö. (2017) "Destinasyon Markalamasında Temel Konular: Sarıkamış Kış Turizmi Destinasyonu Üzerine Nitel Bir Çalışma", Kafkas Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 8 (16) pp. 447-462 [TR Dizin] Link   " data-bs-content-id="YazarBilgi-3458"> GELİBOLU, L., SAMSA, Ç., CENGİZ, Ö. (2017) "Destinasyon Markalamasında Temel Konular: Sarıkamış Kış Turizmi Destinasyonu Üzerine Nitel Bir Çalışma", Kafkas Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 8 (16) pp. 447-462 [TR Dizin] Link    GELİBOLU, L., SAMSA, Ç., CENGİZ, Ö. (2017) "Destinasyon Markalamasında Temel Konular: Sarıkamış Kış Turizmi Destinasyonu Üzerine Nitel Bir Çalışma", Kafkas Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 8 (16) pp. 447-462 [TR Dizin] Link   
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Kafkas Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi

Understanding the effects of fear of contracting Covid-19 on customer behavior and psychology from an online shopping perspective

Link DOI    SAMSA, Ç. (2023) "Understanding the effects of fear of contracting Covid-19 on customer behavior and psychology from an online shopping perspective", Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi, 16 (1) pp. 37-60 [TR Dizin] Link DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-3461"> SAMSA, Ç. (2023) "Understanding the effects of fear of contracting Covid-19 on customer behavior and psychology from an online shopping perspective", Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi, 16 (1) pp. 37-60 [TR Dizin] Link DOI    SAMSA, Ç. (2023) "Understanding the effects of fear of contracting Covid-19 on customer behavior and psychology from an online shopping perspective", Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi, 16 (1) pp. 37-60 [TR Dizin] Link DOI   
2023 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi

Sosyal ve Teknolojik Yenilikçilik Eğilimlerinin Keşifsel Satın Alma Eğilimi Üzerine Etkisi: Kafkas Üniversitesi Öğrencileri Üzerine Uygulama

Link   YÜCE, A., SAMSA, Ç. (2017) "Sosyal ve Teknolojik Yenilikçilik Eğilimlerinin Keşifsel Satın Alma Eğilimi Üzerine Etkisi: Kafkas Üniversitesi Öğrencileri Üzerine Uygulama", Balkan ve Yakın Doğu Sosyal Bilimler Dergisi, 3 (4) pp. 67-74 Link  " data-bs-content-id="YazarBilgi-3462"> YÜCE, A., SAMSA, Ç. (2017) "Sosyal ve Teknolojik Yenilikçilik Eğilimlerinin Keşifsel Satın Alma Eğilimi Üzerine Etkisi: Kafkas Üniversitesi Öğrencileri Üzerine Uygulama", Balkan ve Yakın Doğu Sosyal Bilimler Dergisi, 3 (4) pp. 67-74 Link   YÜCE, A., SAMSA, Ç. (2017) "Sosyal ve Teknolojik Yenilikçilik Eğilimlerinin Keşifsel Satın Alma Eğilimi Üzerine Etkisi: Kafkas Üniversitesi Öğrencileri Üzerine Uygulama", Balkan ve Yakın Doğu Sosyal Bilimler Dergisi, 3 (4) pp. 67-74 Link  
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Balkan ve Yakın Doğu Sosyal Bilimler Dergisi

The path from customer experience to customer citizenship: new adventure is a touristic railway journey

Link DOI    SAMSA, Ç. (2023) "The path from customer experience to customer citizenship: new adventure is a touristic railway journey", TQM JOURNAL, 35 (7) pp. 2092-2109 [ESCI] Link DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-3463"> SAMSA, Ç. (2023) "The path from customer experience to customer citizenship: new adventure is a touristic railway journey", TQM JOURNAL, 35 (7) pp. 2092-2109 [ESCI] Link DOI    SAMSA, Ç. (2023) "The path from customer experience to customer citizenship: new adventure is a touristic railway journey", TQM JOURNAL, 35 (7) pp. 2092-2109 [ESCI] Link DOI   
2023 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
TQM JOURNAL

The Mediating Role of Firm Prestige In The Relationship Between Perceived Quality And Behaviour Intention In Customer Cafeteria Experiences

Link DOI   SAMSA, Ç. (2023) "The Mediating Role of Firm Prestige In The Relationship Between Perceived Quality And Behaviour Intention In Customer Cafeteria Experiences", Marketing and Management of Innovations, (2) pp. 87-100 [ESCI] Link DOI  " data-bs-content-id="YazarBilgi-3464"> SAMSA, Ç. (2023) "The Mediating Role of Firm Prestige In The Relationship Between Perceived Quality And Behaviour Intention In Customer Cafeteria Experiences", Marketing and Management of Innovations, (2) pp. 87-100 [ESCI] Link DOI   SAMSA, Ç. (2023) "The Mediating Role of Firm Prestige In The Relationship Between Perceived Quality And Behaviour Intention In Customer Cafeteria Experiences", Marketing and Management of Innovations, (2) pp. 87-100 [ESCI] Link DOI  
2023 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Marketing and Management of Innovations

Segmenting and Profiling Online Shopping Consumers: How Do They Differ in Hedonic Shopping Motivations?

Link DOI    Kıymalıoğlu, A., SAMSA, Ç. (2022) "Segmenting and Profiling Online Shopping Consumers: How Do They Differ in Hedonic Shopping Motivations?", Segmenting and Profiling Online Shopping Consumers: How Do They Differ in Hedonic Shopping Motivations?, 12 (1) pp. 225-242 [ESCI] Link DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-3465"> Kıymalıoğlu, A., SAMSA, Ç. (2022) "Segmenting and Profiling Online Shopping Consumers: How Do They Differ in Hedonic Shopping Motivations?", Segmenting and Profiling Online Shopping Consumers: How Do They Differ in Hedonic Shopping Motivations?, 12 (1) pp. 225-242 [ESCI] Link DOI    Kıymalıoğlu, A., SAMSA, Ç. (2022) "Segmenting and Profiling Online Shopping Consumers: How Do They Differ in Hedonic Shopping Motivations?", Segmenting and Profiling Online Shopping Consumers: How Do They Differ in Hedonic Shopping Motivations?, 12 (1) pp. 225-242 [ESCI] Link DOI   
2022 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Segmenting and Profiling Online Shopping Consumers: How Do They Differ in Hedonic Shopping Motivations?

Understanding customers hospital experience and value co-creation behavior

DOI    SAMSA, Ç., YÜCE, A. (2022) "Understanding customers hospital experience and value co-creation behavior", TQM JOURNAL, 34 (6) pp. 1860-1876 [ESCI] DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-3466"> SAMSA, Ç., YÜCE, A. (2022) "Understanding customers hospital experience and value co-creation behavior", TQM JOURNAL, 34 (6) pp. 1860-1876 [ESCI] DOI    SAMSA, Ç., YÜCE, A. (2022) "Understanding customers hospital experience and value co-creation behavior", TQM JOURNAL, 34 (6) pp. 1860-1876 [ESCI] DOI   
2022 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
TQM JOURNAL

Müşteri Yolculuğu Bakış Açısıyla Sağlık Sektöründe Müşteri Deneyimlerinin Değerlendirilmesi

SAMSA, Ç. (2022) "Müşteri Yolculuğu Bakış Açısıyla Sağlık Sektöründe Müşteri Deneyimlerinin Değerlendirilmesi", Ankara/Türkiye : Sonçağ Akademi, ISBN: 978-625-8421-16-3  SAMSA, Ç. (2022) "Müşteri Yolculuğu Bakış Açısıyla Sağlık Sektöründe Müşteri Deneyimlerinin Değerlendirilmesi", Ankara/Türkiye : Sonçağ Akademi, ISBN: 978-625-8421-16-3 
2022 Araştırma/Bilimsel Kitap (Tez Hariç) SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Sonçağ Akademi

A Bibliometric Analysis on Customer Healthcare Experiences

SAMSA, Ç. (2023) "A Bibliometric Analysis on Customer Healthcare Experiences", Ege 9th International Conference on Social Sciences , İzmir, (Ekim 2023 SAMSA, Ç. (2023) "A Bibliometric Analysis on Customer Healthcare Experiences", Ege 9th International Conference on Social Sciences , İzmir, (Ekim 2023
2023 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Ege 9th International Conference on Social Sciences

Tüketici Etnosentrizmine Farklı Bir Bakış: Genişletilmiş Tüketici Etnosentrizmi Ölçeğinin (CEESCALE) Türkçe Geçerlilik ve Güvenilirlik Çalışması

SAMSA, Ç. (2023) "Tüketici Etnosentrizmine Farklı Bir Bakış: Genişletilmiş Tüketici Etnosentrizmi Ölçeğinin (CEESCALE) Türkçe Geçerlilik ve Güvenilirlik Çalışması", Uluslararası Ekonomi, Finans ve İşletme Kongresi (EFİ) , Sivas, Türkiye, (Ağustos 2023 SAMSA, Ç. (2023) "Tüketici Etnosentrizmine Farklı Bir Bakış: Genişletilmiş Tüketici Etnosentrizmi Ölçeğinin (CEESCALE) Türkçe Geçerlilik ve Güvenilirlik Çalışması", Uluslararası Ekonomi, Finans ve İşletme Kongresi (EFİ) , Sivas, Türkiye, (Ağustos 2023
2023 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Uluslararası Ekonomi, Finans ve İşletme Kongresi (EFİ)

A Bibliometric Analysis On Customer Journey Via Vosviewer

SAMSA, Ç. (2023) "A Bibliometric Analysis On Customer Journey Via Vosviewer", 1st International Silk Road Conference , (pp. 705-718), Nahçivan, Azerbaycan, (Haziran 2023 SAMSA, Ç. (2023) "A Bibliometric Analysis On Customer Journey Via Vosviewer", 1st International Silk Road Conference , (pp. 705-718), Nahçivan, Azerbaycan, (Haziran 2023
2023 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
1st International Silk Road Conference

Sosyal ve Teknolojik Yenilikçilik Eğilimlerinin Keşifsel Satın Alma Eğilimi Üzerine Etkisi: Kafkas Üniversitesi Öğrencileri Üzerine Uygulama

YÜCE, A., SAMSA, Ç. (2017) "Sosyal ve Teknolojik Yenilikçilik Eğilimlerinin Keşifsel Satın Alma Eğilimi Üzerine Etkisi: Kafkas Üniversitesi Öğrencileri Üzerine Uygulama", IV. International Balkan and Near Eastern Social Sciences Congress Series-Russe/Bulgaria , Russe, Bulgaristan, (Nisan 2017 YÜCE, A., SAMSA, Ç. (2017) "Sosyal ve Teknolojik Yenilikçilik Eğilimlerinin Keşifsel Satın Alma Eğilimi Üzerine Etkisi: Kafkas Üniversitesi Öğrencileri Üzerine Uygulama", IV. International Balkan and Near Eastern Social Sciences Congress Series-Russe/Bulgaria , Russe, Bulgaristan, (Nisan 2017
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
IV. International Balkan and Near Eastern Social Sciences Congress Series-Russe/Bulgaria