Türkçe
Türkçe
English
Anasayfa
Gelişmiş Arama
Akademisyen Arama
Yayın Arama
Proje Arama
Fikri Mülkiyet Arama
Ödül Arama
Tez Arama
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Raporlar ve İstatistikler
İletişim
Giriş
Giriş
Yayın Arama
Prof. Dr.
Doç. Dr.
Dr. Öğr. Üyesi
Öğr. Gör.
Arş. Gör.
Diğer
Toplam 29834 kayıt
Bir Belağat Kavramı Olarak Hüsnü-İbtida
ZEKİ, C.
(2022) "
Bir Belağat Kavramı Olarak Hüsnü-İbtida
",
Mirze Kazımbey-220
, Türkiye, (
Ağustos 2022
)
ZEKİ, C.
(2022) "
Bir Belağat Kavramı Olarak Hüsnü-İbtida
",
Mirze Kazımbey-220
, Türkiye, (
Ağustos 2022
)
Kurum Bilgileri
Fen-Edebiyat Fakültesi
Doğu Dilleri ve Edebiyatları
Arap Dili ve Edebiyatı
Özgeçmiş Sayfası
2022
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Mirze Kazımbey-220
Hakaniler Ailesinin Mümtaz Siması Feth bin Hakan ve Onun Arap Edebiaytında yeri
ZEKİ, C.
(2021) "
Hakaniler Ailesinin Mümtaz Siması Feth bin Hakan ve Onun Arap Edebiaytında yeri
",
Yaşanabilirlilik Açısından İslam dini
, Kars, Türkiye, (
Aralık 2021
)
ZEKİ, C.
(2021) "
Hakaniler Ailesinin Mümtaz Siması Feth bin Hakan ve Onun Arap Edebiaytında yeri
",
Yaşanabilirlilik Açısından İslam dini
, Kars, Türkiye, (
Aralık 2021
)
Kurum Bilgileri
Fen-Edebiyat Fakültesi
Doğu Dilleri ve Edebiyatları
Arap Dili ve Edebiyatı
Özgeçmiş Sayfası
2021
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Yaşanabilirlilik Açısından İslam dini
KLASIK DÖNEM OSMANLI DEVLETI’NDE VAKIFLARIN GELIR KAYNAKLARI
Link
DOI
İPTEŞ, C.
, Üzümcü, A. (2016) "
KLASIK DÖNEM OSMANLI DEVLETI’NDE VAKIFLARIN GELIR KAYNAKLARI
",
KAFKAS ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ
, 7 (14) pp. 701-709
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-3450">
İPTEŞ, C.
, Üzümcü, A. (2016) "
KLASIK DÖNEM OSMANLI DEVLETI’NDE VAKIFLARIN GELIR KAYNAKLARI
",
KAFKAS ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ
, 7 (14) pp. 701-709
Link
DOI
İPTEŞ, C.
, Üzümcü, A. (2016) "
KLASIK DÖNEM OSMANLI DEVLETI’NDE VAKIFLARIN GELIR KAYNAKLARI
",
KAFKAS ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ
, 7 (14) pp. 701-709
Link
DOI
Kurum Bilgileri
İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi
İktisat
İktisat Tarihi
Özgeçmiş Sayfası
2016
Diğer (Teknik, not, yorum, vaka takdimi, editöre mektup, özet, kitap krıtiği, araştırma notu, bilirkişi raporu ve benzeri)
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
KAFKAS ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ
19. YÜZYILDA OSMANLI TARIMINDAKİ DÖNÜŞÜMÜN YEREL BASINDAN İZLENMESİ: TUNA VİLAYET GAZETESİ ÖRNEĞİ
Link
DOI
İPTEŞ, C.
(2020) "
19. YÜZYILDA OSMANLI TARIMINDAKİ DÖNÜŞÜMÜN YEREL BASINDAN İZLENMESİ: TUNA VİLAYET GAZETESİ ÖRNEĞİ
",
KAFKAS ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ ve İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ
, 11 (22) pp. 953-972
[TR Dizin]
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-3451">
İPTEŞ, C.
(2020) "
19. YÜZYILDA OSMANLI TARIMINDAKİ DÖNÜŞÜMÜN YEREL BASINDAN İZLENMESİ: TUNA VİLAYET GAZETESİ ÖRNEĞİ
",
KAFKAS ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ ve İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ
, 11 (22) pp. 953-972
[TR Dizin]
Link
DOI
İPTEŞ, C.
(2020) "
19. YÜZYILDA OSMANLI TARIMINDAKİ DÖNÜŞÜMÜN YEREL BASINDAN İZLENMESİ: TUNA VİLAYET GAZETESİ ÖRNEĞİ
",
KAFKAS ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ ve İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ
, 11 (22) pp. 953-972
[TR Dizin]
Link
DOI
Kurum Bilgileri
İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi
İktisat
İktisat Tarihi
Özgeçmiş Sayfası
2020
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
KAFKAS ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ ve İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ
II. ABDÜLHAMİT DÖNEMİNDE GAYRİMÜSLİM HAYVAN SAHİPLERİNİN VERGİLENDİRİLMESİNDE CANAVAR RESMİ
İPTEŞ, C.
, Tabakoğlu, A. (2023) "
II. ABDÜLHAMİT DÖNEMİNDE GAYRİMÜSLİM HAYVAN SAHİPLERİNİN VERGİLENDİRİLMESİNDE CANAVAR RESMİ
",
XIX. IBANESS İktisat, İşletme ve Yönetim Bilimleri Kongreler Serisi - Plovdiv/Bulgaristan
, (pp. 549-556), Plovdiv, Bulgaristan, (
Nisan 2023
)
İPTEŞ, C.
, Tabakoğlu, A. (2023) "
II. ABDÜLHAMİT DÖNEMİNDE GAYRİMÜSLİM HAYVAN SAHİPLERİNİN VERGİLENDİRİLMESİNDE CANAVAR RESMİ
",
XIX. IBANESS İktisat, İşletme ve Yönetim Bilimleri Kongreler Serisi - Plovdiv/Bulgaristan
, (pp. 549-556), Plovdiv, Bulgaristan, (
Nisan 2023
)
Kurum Bilgileri
İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi
İktisat
İktisat Tarihi
Özgeçmiş Sayfası
2023
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
XIX. IBANESS İktisat, İşletme ve Yönetim Bilimleri Kongreler Serisi - Plovdiv/Bulgaristan
OSMANLI DEVLETİ'NDE VAKIFLARIN GELİR KAYNAKLARI
İPTEŞ, C.
, Üzümcü, A. (2016) "
OSMANLI DEVLETİ'NDE VAKIFLARIN GELİR KAYNAKLARI
",
Osmanlı Devletinde ve Kars İlinde Vakıflar Sempozyumu
, Kars, Türkiye, (
Mayıs 2016
)
İPTEŞ, C.
, Üzümcü, A. (2016) "
OSMANLI DEVLETİ'NDE VAKIFLARIN GELİR KAYNAKLARI
",
Osmanlı Devletinde ve Kars İlinde Vakıflar Sempozyumu
, Kars, Türkiye, (
Mayıs 2016
)
Kurum Bilgileri
İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi
İktisat
İktisat Tarihi
Özgeçmiş Sayfası
2016
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Osmanlı Devletinde ve Kars İlinde Vakıflar Sempozyumu
İlişkisel Pazarlamanın İlişki Kalitesi Üzerindeki Etkileri: Kars İli Cep Telefonu Kullanıcıları Üzerinde Bir Araştırma
Link
DOI
SAMSA, Ç.
, GELİBOLU, L. (2015) "
İlişkisel Pazarlamanın İlişki Kalitesi Üzerindeki Etkileri: Kars İli Cep Telefonu Kullanıcıları Üzerinde Bir Araştırma
",
Karabuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, 5 (0) pp. 274-274
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-3456">
SAMSA, Ç.
, GELİBOLU, L. (2015) "
İlişkisel Pazarlamanın İlişki Kalitesi Üzerindeki Etkileri: Kars İli Cep Telefonu Kullanıcıları Üzerinde Bir Araştırma
",
Karabuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, 5 (0) pp. 274-274
Link
DOI
SAMSA, Ç.
, GELİBOLU, L. (2015) "
İlişkisel Pazarlamanın İlişki Kalitesi Üzerindeki Etkileri: Kars İli Cep Telefonu Kullanıcıları Üzerinde Bir Araştırma
",
Karabuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, 5 (0) pp. 274-274
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu
Pazarlama ve Reklamcılık
Halkla İlişkiler ve Tanıtım
Özgeçmiş Sayfası
2015
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Karabuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Y Kuşağının Online Alışveriş Tutumunun Ölçülmesi: Üniversite Öğrencileri Üzerine Bir Uygulama
Link
DOI
ASLAN-ÇETİN, F., MERİÇ, K., KERSE, Y.,
SAMSA, Ç.
(2017) "
Y Kuşağının Online Alışveriş Tutumunun Ölçülmesi: Üniversite Öğrencileri Üzerine Bir Uygulama
",
The Journal of Academic Social Sciences
, 58 (58) pp. 283-295
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-3457">
ASLAN-ÇETİN, F., MERİÇ, K., KERSE, Y.,
SAMSA, Ç.
(2017) "
Y Kuşağının Online Alışveriş Tutumunun Ölçülmesi: Üniversite Öğrencileri Üzerine Bir Uygulama
",
The Journal of Academic Social Sciences
, 58 (58) pp. 283-295
Link
DOI
ASLAN-ÇETİN, F., MERİÇ, K., KERSE, Y.,
SAMSA, Ç.
(2017) "
Y Kuşağının Online Alışveriş Tutumunun Ölçülmesi: Üniversite Öğrencileri Üzerine Bir Uygulama
",
The Journal of Academic Social Sciences
, 58 (58) pp. 283-295
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu
Pazarlama ve Reklamcılık
Halkla İlişkiler ve Tanıtım
Özgeçmiş Sayfası
2017
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
The Journal of Academic Social Sciences
Destinasyon Markalamasında Temel Konular: Sarıkamış Kış Turizmi Destinasyonu Üzerine Nitel Bir Çalışma
Link
GELİBOLU, L.,
SAMSA, Ç.
, CENGİZ, Ö. (2017) "
Destinasyon Markalamasında Temel Konular: Sarıkamış Kış Turizmi Destinasyonu Üzerine Nitel Bir Çalışma
",
Kafkas Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
, 8 (16) pp. 447-462
[TR Dizin]
Link
" data-bs-content-id="YazarBilgi-3458">
GELİBOLU, L.,
SAMSA, Ç.
, CENGİZ, Ö. (2017) "
Destinasyon Markalamasında Temel Konular: Sarıkamış Kış Turizmi Destinasyonu Üzerine Nitel Bir Çalışma
",
Kafkas Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
, 8 (16) pp. 447-462
[TR Dizin]
Link
GELİBOLU, L.,
SAMSA, Ç.
, CENGİZ, Ö. (2017) "
Destinasyon Markalamasında Temel Konular: Sarıkamış Kış Turizmi Destinasyonu Üzerine Nitel Bir Çalışma
",
Kafkas Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
, 8 (16) pp. 447-462
[TR Dizin]
Link
Kurum Bilgileri
Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu
Pazarlama ve Reklamcılık
Halkla İlişkiler ve Tanıtım
Özgeçmiş Sayfası
2017
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Kafkas Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
Understanding the effects of fear of contracting Covid-19 on customer behavior and psychology from an online shopping perspective
Link
DOI
SAMSA, Ç.
(2023) "
Understanding the effects of fear of contracting Covid-19 on customer behavior and psychology from an online shopping perspective
",
Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi
, 16 (1) pp. 37-60
[TR Dizin]
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-3461">
SAMSA, Ç.
(2023) "
Understanding the effects of fear of contracting Covid-19 on customer behavior and psychology from an online shopping perspective
",
Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi
, 16 (1) pp. 37-60
[TR Dizin]
Link
DOI
SAMSA, Ç.
(2023) "
Understanding the effects of fear of contracting Covid-19 on customer behavior and psychology from an online shopping perspective
",
Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi
, 16 (1) pp. 37-60
[TR Dizin]
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu
Pazarlama ve Reklamcılık
Halkla İlişkiler ve Tanıtım
Özgeçmiş Sayfası
2023
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi
Sosyal ve Teknolojik Yenilikçilik Eğilimlerinin Keşifsel Satın Alma Eğilimi Üzerine Etkisi: Kafkas Üniversitesi Öğrencileri Üzerine Uygulama
Link
YÜCE, A.,
SAMSA, Ç.
(2017) "
Sosyal ve Teknolojik Yenilikçilik Eğilimlerinin Keşifsel Satın Alma Eğilimi Üzerine Etkisi: Kafkas Üniversitesi Öğrencileri Üzerine Uygulama
",
Balkan ve Yakın Doğu Sosyal Bilimler Dergisi
, 3 (4) pp. 67-74
Link
" data-bs-content-id="YazarBilgi-3462">
YÜCE, A.,
SAMSA, Ç.
(2017) "
Sosyal ve Teknolojik Yenilikçilik Eğilimlerinin Keşifsel Satın Alma Eğilimi Üzerine Etkisi: Kafkas Üniversitesi Öğrencileri Üzerine Uygulama
",
Balkan ve Yakın Doğu Sosyal Bilimler Dergisi
, 3 (4) pp. 67-74
Link
YÜCE, A.,
SAMSA, Ç.
(2017) "
Sosyal ve Teknolojik Yenilikçilik Eğilimlerinin Keşifsel Satın Alma Eğilimi Üzerine Etkisi: Kafkas Üniversitesi Öğrencileri Üzerine Uygulama
",
Balkan ve Yakın Doğu Sosyal Bilimler Dergisi
, 3 (4) pp. 67-74
Link
Kurum Bilgileri
Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu
Pazarlama ve Reklamcılık
Halkla İlişkiler ve Tanıtım
Özgeçmiş Sayfası
2017
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Balkan ve Yakın Doğu Sosyal Bilimler Dergisi
The path from customer experience to customer citizenship: new adventure is a touristic railway journey
Link
DOI
SAMSA, Ç.
(2023) "
The path from customer experience to customer citizenship: new adventure is a touristic railway journey
",
TQM JOURNAL
, 35 (7) pp. 2092-2109
[ESCI]
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-3463">
SAMSA, Ç.
(2023) "
The path from customer experience to customer citizenship: new adventure is a touristic railway journey
",
TQM JOURNAL
, 35 (7) pp. 2092-2109
[ESCI]
Link
DOI
SAMSA, Ç.
(2023) "
The path from customer experience to customer citizenship: new adventure is a touristic railway journey
",
TQM JOURNAL
, 35 (7) pp. 2092-2109
[ESCI]
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu
Pazarlama ve Reklamcılık
Halkla İlişkiler ve Tanıtım
Özgeçmiş Sayfası
2023
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
TQM JOURNAL
The Mediating Role of Firm Prestige In The Relationship Between Perceived Quality And Behaviour Intention In Customer Cafeteria Experiences
Link
DOI
SAMSA, Ç.
(2023) "
The Mediating Role of Firm Prestige In The Relationship Between Perceived Quality And Behaviour Intention In Customer Cafeteria Experiences
",
Marketing and Management of Innovations
, (2) pp. 87-100
[ESCI]
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-3464">
SAMSA, Ç.
(2023) "
The Mediating Role of Firm Prestige In The Relationship Between Perceived Quality And Behaviour Intention In Customer Cafeteria Experiences
",
Marketing and Management of Innovations
, (2) pp. 87-100
[ESCI]
Link
DOI
SAMSA, Ç.
(2023) "
The Mediating Role of Firm Prestige In The Relationship Between Perceived Quality And Behaviour Intention In Customer Cafeteria Experiences
",
Marketing and Management of Innovations
, (2) pp. 87-100
[ESCI]
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu
Pazarlama ve Reklamcılık
Halkla İlişkiler ve Tanıtım
Özgeçmiş Sayfası
2023
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Marketing and Management of Innovations
Segmenting and Profiling Online Shopping Consumers: How Do They Differ in Hedonic Shopping Motivations?
Link
DOI
Kıymalıoğlu, A.,
SAMSA, Ç.
(2022) "
Segmenting and Profiling Online Shopping Consumers: How Do They Differ in Hedonic Shopping Motivations?
",
Segmenting and Profiling Online Shopping Consumers: How Do They Differ in Hedonic Shopping Motivations?
, 12 (1) pp. 225-242
[ESCI]
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-3465">
Kıymalıoğlu, A.,
SAMSA, Ç.
(2022) "
Segmenting and Profiling Online Shopping Consumers: How Do They Differ in Hedonic Shopping Motivations?
",
Segmenting and Profiling Online Shopping Consumers: How Do They Differ in Hedonic Shopping Motivations?
, 12 (1) pp. 225-242
[ESCI]
Link
DOI
Kıymalıoğlu, A.,
SAMSA, Ç.
(2022) "
Segmenting and Profiling Online Shopping Consumers: How Do They Differ in Hedonic Shopping Motivations?
",
Segmenting and Profiling Online Shopping Consumers: How Do They Differ in Hedonic Shopping Motivations?
, 12 (1) pp. 225-242
[ESCI]
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu
Pazarlama ve Reklamcılık
Halkla İlişkiler ve Tanıtım
Özgeçmiş Sayfası
2022
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Segmenting and Profiling Online Shopping Consumers: How Do They Differ in Hedonic Shopping Motivations?
Understanding customers hospital experience and value co-creation behavior
DOI
SAMSA, Ç.
, YÜCE, A. (2022) "
Understanding customers hospital experience and value co-creation behavior
",
TQM JOURNAL
, 34 (6) pp. 1860-1876
[ESCI]
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-3466">
SAMSA, Ç.
, YÜCE, A. (2022) "
Understanding customers hospital experience and value co-creation behavior
",
TQM JOURNAL
, 34 (6) pp. 1860-1876
[ESCI]
DOI
SAMSA, Ç.
, YÜCE, A. (2022) "
Understanding customers hospital experience and value co-creation behavior
",
TQM JOURNAL
, 34 (6) pp. 1860-1876
[ESCI]
DOI
Kurum Bilgileri
Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu
Pazarlama ve Reklamcılık
Halkla İlişkiler ve Tanıtım
Özgeçmiş Sayfası
2022
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
TQM JOURNAL
Müşteri Yolculuğu Bakış Açısıyla Sağlık Sektöründe Müşteri Deneyimlerinin Değerlendirilmesi
SAMSA, Ç.
(2022) "
Müşteri Yolculuğu Bakış Açısıyla Sağlık Sektöründe Müşteri Deneyimlerinin Değerlendirilmesi
", Ankara/Türkiye :
Sonçağ Akademi
, ISBN: 978-625-8421-16-3
SAMSA, Ç.
(2022) "
Müşteri Yolculuğu Bakış Açısıyla Sağlık Sektöründe Müşteri Deneyimlerinin Değerlendirilmesi
", Ankara/Türkiye :
Sonçağ Akademi
, ISBN: 978-625-8421-16-3
Kurum Bilgileri
Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu
Pazarlama ve Reklamcılık
Halkla İlişkiler ve Tanıtım
Özgeçmiş Sayfası
2022
Araştırma/Bilimsel Kitap (Tez Hariç)
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Sonçağ Akademi
A Bibliometric Analysis on Customer Healthcare Experiences
SAMSA, Ç.
(2023) "
A Bibliometric Analysis on Customer Healthcare Experiences
",
Ege 9th International Conference on Social Sciences
, İzmir, (
Ekim 2023
)
SAMSA, Ç.
(2023) "
A Bibliometric Analysis on Customer Healthcare Experiences
",
Ege 9th International Conference on Social Sciences
, İzmir, (
Ekim 2023
)
Kurum Bilgileri
Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu
Pazarlama ve Reklamcılık
Halkla İlişkiler ve Tanıtım
Özgeçmiş Sayfası
2023
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Ege 9th International Conference on Social Sciences
Tüketici Etnosentrizmine Farklı Bir Bakış: Genişletilmiş Tüketici Etnosentrizmi Ölçeğinin (CEESCALE) Türkçe Geçerlilik ve Güvenilirlik Çalışması
SAMSA, Ç.
(2023) "
Tüketici Etnosentrizmine Farklı Bir Bakış: Genişletilmiş Tüketici Etnosentrizmi Ölçeğinin (CEESCALE) Türkçe Geçerlilik ve Güvenilirlik Çalışması
",
Uluslararası Ekonomi, Finans ve İşletme Kongresi (EFİ)
, Sivas, Türkiye, (
Ağustos 2023
)
SAMSA, Ç.
(2023) "
Tüketici Etnosentrizmine Farklı Bir Bakış: Genişletilmiş Tüketici Etnosentrizmi Ölçeğinin (CEESCALE) Türkçe Geçerlilik ve Güvenilirlik Çalışması
",
Uluslararası Ekonomi, Finans ve İşletme Kongresi (EFİ)
, Sivas, Türkiye, (
Ağustos 2023
)
Kurum Bilgileri
Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu
Pazarlama ve Reklamcılık
Halkla İlişkiler ve Tanıtım
Özgeçmiş Sayfası
2023
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Uluslararası Ekonomi, Finans ve İşletme Kongresi (EFİ)
A Bibliometric Analysis On Customer Journey Via Vosviewer
SAMSA, Ç.
(2023) "
A Bibliometric Analysis On Customer Journey Via Vosviewer
",
1st International Silk Road Conference
, (pp. 705-718), Nahçivan, Azerbaycan, (
Haziran 2023
)
SAMSA, Ç.
(2023) "
A Bibliometric Analysis On Customer Journey Via Vosviewer
",
1st International Silk Road Conference
, (pp. 705-718), Nahçivan, Azerbaycan, (
Haziran 2023
)
Kurum Bilgileri
Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu
Pazarlama ve Reklamcılık
Halkla İlişkiler ve Tanıtım
Özgeçmiş Sayfası
2023
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
1st International Silk Road Conference
Sosyal ve Teknolojik Yenilikçilik Eğilimlerinin Keşifsel Satın Alma Eğilimi Üzerine Etkisi: Kafkas Üniversitesi Öğrencileri Üzerine Uygulama
YÜCE, A.,
SAMSA, Ç.
(2017) "
Sosyal ve Teknolojik Yenilikçilik Eğilimlerinin Keşifsel Satın Alma Eğilimi Üzerine Etkisi: Kafkas Üniversitesi Öğrencileri Üzerine Uygulama
",
IV. International Balkan and Near Eastern Social Sciences Congress Series-Russe/Bulgaria
, Russe, Bulgaristan, (
Nisan 2017
)
YÜCE, A.,
SAMSA, Ç.
(2017) "
Sosyal ve Teknolojik Yenilikçilik Eğilimlerinin Keşifsel Satın Alma Eğilimi Üzerine Etkisi: Kafkas Üniversitesi Öğrencileri Üzerine Uygulama
",
IV. International Balkan and Near Eastern Social Sciences Congress Series-Russe/Bulgaria
, Russe, Bulgaristan, (
Nisan 2017
)
Kurum Bilgileri
Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu
Pazarlama ve Reklamcılık
Halkla İlişkiler ve Tanıtım
Özgeçmiş Sayfası
2017
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
IV. International Balkan and Near Eastern Social Sciences Congress Series-Russe/Bulgaria
«
141
142
143
144
145
146
147
148
149
150
»