img
img
Toplam 27871 kayıt

DEDE KORKUT HİKÂYELERİNİN KOHLBERG’İN AHLAK GELİŞİM KURAMINA GÖRE İNCELENMESİ

Link    Dağaşan, E., Erginsoy-Osmanoğlu, D., Erdağı, S. (2017) "DEDE KORKUT HİKÂYELERİNİN KOHLBERG’İN AHLAK GELİŞİM KURAMINA GÖRE İNCELENMESİ", Avrasya Uluslararası Araştırmalar Dergisi, 5 (11) pp. 163-181 [TR Dizin] Link   " data-bs-content-id="YazarBilgi-3943"> Dağaşan, E., Erginsoy-Osmanoğlu, D., Erdağı, S. (2017) "DEDE KORKUT HİKÂYELERİNİN KOHLBERG’İN AHLAK GELİŞİM KURAMINA GÖRE İNCELENMESİ", Avrasya Uluslararası Araştırmalar Dergisi, 5 (11) pp. 163-181 [TR Dizin] Link    Dağaşan, E., Erginsoy-Osmanoğlu, D., Erdağı, S. (2017) "DEDE KORKUT HİKÂYELERİNİN KOHLBERG’İN AHLAK GELİŞİM KURAMINA GÖRE İNCELENMESİ", Avrasya Uluslararası Araştırmalar Dergisi, 5 (11) pp. 163-181 [TR Dizin] Link   
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Avrasya Uluslararası Araştırmalar Dergisi

The Effect of Classical Music on Anxiety and Well-Being of University Students

Link DOI   Erginsoy-Osmanoğlu, D., Yılmaz, H. (2019) "The Effect of Classical Music on Anxiety and Well-Being of University Students", International Education Studies, 12 (11) pp. 18-25 Link DOI  " data-bs-content-id="YazarBilgi-3944"> Erginsoy-Osmanoğlu, D., Yılmaz, H. (2019) "The Effect of Classical Music on Anxiety and Well-Being of University Students", International Education Studies, 12 (11) pp. 18-25 Link DOI   Erginsoy-Osmanoğlu, D., Yılmaz, H. (2019) "The Effect of Classical Music on Anxiety and Well-Being of University Students", International Education Studies, 12 (11) pp. 18-25 Link DOI  
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Education Studies

DİNİ EĞİLİM ÖLÇEĞİ

Link DOI   Erginsoy-Osmanoğlu, D., Kaya, H.İ., Coşkun, M. (2021) "DİNİ EĞİLİM ÖLÇEĞİ", KAFKAS ÜNİVERSİTESİ İLAHİYAT FAKÜLTESİ DERGİSİ, 15 (8) pp. 60-74 Link DOI  " data-bs-content-id="YazarBilgi-3945"> Erginsoy-Osmanoğlu, D., Kaya, H.İ., Coşkun, M. (2021) "DİNİ EĞİLİM ÖLÇEĞİ", KAFKAS ÜNİVERSİTESİ İLAHİYAT FAKÜLTESİ DERGİSİ, 15 (8) pp. 60-74 Link DOI   Erginsoy-Osmanoğlu, D., Kaya, H.İ., Coşkun, M. (2021) "DİNİ EĞİLİM ÖLÇEĞİ", KAFKAS ÜNİVERSİTESİ İLAHİYAT FAKÜLTESİ DERGİSİ, 15 (8) pp. 60-74 Link DOI  
2021 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
KAFKAS ÜNİVERSİTESİ İLAHİYAT FAKÜLTESİ DERGİSİ

Üniversite Öğrencilerinde İnternet Bağımlılığı İle Duygusal Zekâ Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi

Link DOI   Erginsoy-Osmanoğlu, D. (2019) "Üniversite Öğrencilerinde İnternet Bağımlılığı İle Duygusal Zekâ Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi", e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi, 6 (2) pp. 47-58 Link DOI  " data-bs-content-id="YazarBilgi-3946"> Erginsoy-Osmanoğlu, D. (2019) "Üniversite Öğrencilerinde İnternet Bağımlılığı İle Duygusal Zekâ Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi", e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi, 6 (2) pp. 47-58 Link DOI   Erginsoy-Osmanoğlu, D. (2019) "Üniversite Öğrencilerinde İnternet Bağımlılığı İle Duygusal Zekâ Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi", e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi, 6 (2) pp. 47-58 Link DOI  
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi

Expansion of the Open Area (Johari Window) and Group Work Directed to Enhancing the Level of Subjective Well-being

Link DOI   Erginsoy-Osmanoğlu, D. (2019) "Expansion of the Open Area (Johari Window) and Group Work Directed to Enhancing the Level of Subjective Well-being", Journal of Education and Training Studies, 7 (5) p. 76 Link DOI  " data-bs-content-id="YazarBilgi-3947"> Erginsoy-Osmanoğlu, D. (2019) "Expansion of the Open Area (Johari Window) and Group Work Directed to Enhancing the Level of Subjective Well-being", Journal of Education and Training Studies, 7 (5) p. 76 Link DOI   Erginsoy-Osmanoğlu, D. (2019) "Expansion of the Open Area (Johari Window) and Group Work Directed to Enhancing the Level of Subjective Well-being", Journal of Education and Training Studies, 7 (5) p. 76 Link DOI  
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Journal of Education and Training Studies

Türkçe Ders Kitaplarındaki Metinlerde Bulunan Duygu ve Savunma Mekanizmalarının İncelenmesi

DOI    Erdağı, S., Erginsoy-Osmanoğlu, D. (2017) "Türkçe Ders Kitaplarındaki Metinlerde Bulunan Duygu ve Savunma Mekanizmalarının İncelenmesi", Journal of Turkish Studies, 12 (25) pp. 12-25 [TR Dizin] DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-3948"> Erdağı, S., Erginsoy-Osmanoğlu, D. (2017) "Türkçe Ders Kitaplarındaki Metinlerde Bulunan Duygu ve Savunma Mekanizmalarının İncelenmesi", Journal of Turkish Studies, 12 (25) pp. 12-25 [TR Dizin] DOI    Erdağı, S., Erginsoy-Osmanoğlu, D. (2017) "Türkçe Ders Kitaplarındaki Metinlerde Bulunan Duygu ve Savunma Mekanizmalarının İncelenmesi", Journal of Turkish Studies, 12 (25) pp. 12-25 [TR Dizin] DOI   
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Journal of Turkish Studies

Child Abuse and Children’s Strategies to Cope with Abuse

Link DOI   Erginsoy-Osmanoğlu, D. (2019) "Child Abuse and Children’s Strategies to Cope with Abuse", World Journal of Education, 9 (1) pp. 28-37 Link DOI  " data-bs-content-id="YazarBilgi-3949"> Erginsoy-Osmanoğlu, D. (2019) "Child Abuse and Children’s Strategies to Cope with Abuse", World Journal of Education, 9 (1) pp. 28-37 Link DOI   Erginsoy-Osmanoğlu, D. (2019) "Child Abuse and Children’s Strategies to Cope with Abuse", World Journal of Education, 9 (1) pp. 28-37 Link DOI  
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
World Journal of Education

INVESTIGATION OF THE COGNITIVE EMOTION REGULATION STRATEGIES EMPLOYED BY MIDDLE SCHOOL STUDENTS TO DEAL WITH NEGATIVE AFFECTIVE SITUATIONS

Link DOI   Erginsoy-Osmanoğlu, D., Erdağı, S. (2018) "INVESTIGATION OF THE COGNITIVE EMOTION REGULATION STRATEGIES EMPLOYED BY MIDDLE SCHOOL STUDENTS TO DEAL WITH NEGATIVE AFFECTIVE SITUATIONS", European Journal of Education Studies, 5 (5) pp. 4-32 Link DOI  " data-bs-content-id="YazarBilgi-3950"> Erginsoy-Osmanoğlu, D., Erdağı, S. (2018) "INVESTIGATION OF THE COGNITIVE EMOTION REGULATION STRATEGIES EMPLOYED BY MIDDLE SCHOOL STUDENTS TO DEAL WITH NEGATIVE AFFECTIVE SITUATIONS", European Journal of Education Studies, 5 (5) pp. 4-32 Link DOI   Erginsoy-Osmanoğlu, D., Erdağı, S. (2018) "INVESTIGATION OF THE COGNITIVE EMOTION REGULATION STRATEGIES EMPLOYED BY MIDDLE SCHOOL STUDENTS TO DEAL WITH NEGATIVE AFFECTIVE SITUATIONS", European Journal of Education Studies, 5 (5) pp. 4-32 Link DOI  
2018 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
European Journal of Education Studies

Okul Öncesi Dönemdeki Çocukların Problem Durumunda Kullandıkları BaşaÇıkma Stratejilerinin İncelenmesi

Link DOI    Özen-Altınkaynak, Ş., Uysal, H., Erginsoy-Osmanoğlu, D. (2018) "Okul Öncesi Dönemdeki Çocukların Problem Durumunda Kullandıkları BaşaÇıkma Stratejilerinin İncelenmesi", Sakarya University Journal of Education, 8 (2) pp. 72-82 [TR Dizin] Link DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-3951"> Özen-Altınkaynak, Ş., Uysal, H., Erginsoy-Osmanoğlu, D. (2018) "Okul Öncesi Dönemdeki Çocukların Problem Durumunda Kullandıkları BaşaÇıkma Stratejilerinin İncelenmesi", Sakarya University Journal of Education, 8 (2) pp. 72-82 [TR Dizin] Link DOI    Özen-Altınkaynak, Ş., Uysal, H., Erginsoy-Osmanoğlu, D. (2018) "Okul Öncesi Dönemdeki Çocukların Problem Durumunda Kullandıkları BaşaÇıkma Stratejilerinin İncelenmesi", Sakarya University Journal of Education, 8 (2) pp. 72-82 [TR Dizin] Link DOI   
2018 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Sakarya University Journal of Education

REKABETÇİ TUTUM, BİLİŞSEL ÇARPITMALAR V EÇOK BOYUTLU KISKANÇLIK

Link   Erginsoy-Osmanoğlu, D., Malkoç, A. (2008) "REKABETÇİ TUTUM, BİLİŞSEL ÇARPITMALAR V EÇOK BOYUTLU KISKANÇLIK", PSİKOLOJİ ÇALIŞMALARI, 28 (1) pp. 1-14 [ESCI] Link  " data-bs-content-id="YazarBilgi-3952"> Erginsoy-Osmanoğlu, D., Malkoç, A. (2008) "REKABETÇİ TUTUM, BİLİŞSEL ÇARPITMALAR V EÇOK BOYUTLU KISKANÇLIK", PSİKOLOJİ ÇALIŞMALARI, 28 (1) pp. 1-14 [ESCI] Link   Erginsoy-Osmanoğlu, D., Malkoç, A. (2008) "REKABETÇİ TUTUM, BİLİŞSEL ÇARPITMALAR V EÇOK BOYUTLU KISKANÇLIK", PSİKOLOJİ ÇALIŞMALARI, 28 (1) pp. 1-14 [ESCI] Link  
2008 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
PSİKOLOJİ ÇALIŞMALARI

Lise Öğrencilerinin Düşünme Stillerinin Çeşitli DeğişkenlerAcısından İncelenmesi

Link   Erginsoy-Osmanoğlu, D., Demir, Ö. (2013) "Lise Öğrencilerinin Düşünme Stillerinin Çeşitli DeğişkenlerAcısından İncelenmesi", Eğitim bilimleri araştırmaları dergisi, 3 (1) pp. 165-184 Link  " data-bs-content-id="YazarBilgi-3953"> Erginsoy-Osmanoğlu, D., Demir, Ö. (2013) "Lise Öğrencilerinin Düşünme Stillerinin Çeşitli DeğişkenlerAcısından İncelenmesi", Eğitim bilimleri araştırmaları dergisi, 3 (1) pp. 165-184 Link   Erginsoy-Osmanoğlu, D., Demir, Ö. (2013) "Lise Öğrencilerinin Düşünme Stillerinin Çeşitli DeğişkenlerAcısından İncelenmesi", Eğitim bilimleri araştırmaları dergisi, 3 (1) pp. 165-184 Link  
2013 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Eğitim bilimleri araştırmaları dergisi

ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN İÇME NEDENLERİ VE MADDEBAĞIMLILIĞINDAN KORUNMA ÖZ-YETERLİKDAVRANIŞLARININ BELİRLENMESİ VE İÇME NEDENLERİNEDAİR GÖRÜŞLERİ

Link   Erginsoy-Osmanoğlu, D. (2017) "ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN İÇME NEDENLERİ VE MADDEBAĞIMLILIĞINDAN KORUNMA ÖZ-YETERLİKDAVRANIŞLARININ BELİRLENMESİ VE İÇME NEDENLERİNEDAİR GÖRÜŞLERİ", Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi, (35) pp. 179-222 Link  " data-bs-content-id="YazarBilgi-3954"> Erginsoy-Osmanoğlu, D. (2017) "ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN İÇME NEDENLERİ VE MADDEBAĞIMLILIĞINDAN KORUNMA ÖZ-YETERLİKDAVRANIŞLARININ BELİRLENMESİ VE İÇME NEDENLERİNEDAİR GÖRÜŞLERİ", Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi, (35) pp. 179-222 Link   Erginsoy-Osmanoğlu, D. (2017) "ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN İÇME NEDENLERİ VE MADDEBAĞIMLILIĞINDAN KORUNMA ÖZ-YETERLİKDAVRANIŞLARININ BELİRLENMESİ VE İÇME NEDENLERİNEDAİR GÖRÜŞLERİ", Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi, (35) pp. 179-222 Link  
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi

EXAMINING THE AGING PHENOMENON IN TERMS OFGENDER VARIABLE AND THE EFFECT OF THE MEDIA

Link DOI   Erginsoy-Osmanoğlu, D. (2018) "EXAMINING THE AGING PHENOMENON IN TERMS OFGENDER VARIABLE AND THE EFFECT OF THE MEDIA", European Journal of Education Studies, 5 (4) pp. 170-184 Link DOI  " data-bs-content-id="YazarBilgi-3955"> Erginsoy-Osmanoğlu, D. (2018) "EXAMINING THE AGING PHENOMENON IN TERMS OFGENDER VARIABLE AND THE EFFECT OF THE MEDIA", European Journal of Education Studies, 5 (4) pp. 170-184 Link DOI   Erginsoy-Osmanoğlu, D. (2018) "EXAMINING THE AGING PHENOMENON IN TERMS OFGENDER VARIABLE AND THE EFFECT OF THE MEDIA", European Journal of Education Studies, 5 (4) pp. 170-184 Link DOI  
2018 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
European Journal of Education Studies

The Degree of Relationship between the Secondary Education Students’Learning Styles and Their Metacognitive Awareness

Link   Erginsoy-Osmanoğlu, D., Demir, Ö. (2013) "The Degree of Relationship between the Secondary Education Students’Learning Styles and Their Metacognitive Awareness", International Online Journal of Educational Sciences, 5 (2) pp. 421-440 Link  " data-bs-content-id="YazarBilgi-3956"> Erginsoy-Osmanoğlu, D., Demir, Ö. (2013) "The Degree of Relationship between the Secondary Education Students’Learning Styles and Their Metacognitive Awareness", International Online Journal of Educational Sciences, 5 (2) pp. 421-440 Link   Erginsoy-Osmanoğlu, D., Demir, Ö. (2013) "The Degree of Relationship between the Secondary Education Students’Learning Styles and Their Metacognitive Awareness", International Online Journal of Educational Sciences, 5 (2) pp. 421-440 Link  
2013 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Online Journal of Educational Sciences

Üniversite öğrencilerinde ben ve öteki algısı

Erginsoy-Osmanoğlu, D., Aksakal, İ., Dağaşan, A. (2017) "Üniversite öğrencilerinde ben ve öteki algısı", International Journal of Human Sciences, 14 (4) pp. 3580-3591   Erginsoy-Osmanoğlu, D., Aksakal, İ., Dağaşan, A. (2017) "Üniversite öğrencilerinde ben ve öteki algısı", International Journal of Human Sciences, 14 (4) pp. 3580-3591  
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Journal of Human Sciences

ÖĞRETMEN ADAYLARININ YÜKSEKÖĞRETİME DAİRMEMNUNİYET DURUMLARI İLE ÖZNEL İYİ OLUŞDURUMLARININ DEĞERLENDİRİLMESİ: KAFKASÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ

Link    Erginsoy-Osmanoğlu, D., Kaya, H.İ. (2014) "ÖĞRETMEN ADAYLARININ YÜKSEKÖĞRETİME DAİRMEMNUNİYET DURUMLARI İLE ÖZNEL İYİ OLUŞDURUMLARININ DEĞERLENDİRİLMESİ: KAFKASÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ", Kafkas üniversitesi sosyal bilimler enstitüsü dergisi, (12) pp. 45-70 [TR Dizin] Link   " data-bs-content-id="YazarBilgi-3958"> Erginsoy-Osmanoğlu, D., Kaya, H.İ. (2014) "ÖĞRETMEN ADAYLARININ YÜKSEKÖĞRETİME DAİRMEMNUNİYET DURUMLARI İLE ÖZNEL İYİ OLUŞDURUMLARININ DEĞERLENDİRİLMESİ: KAFKASÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ", Kafkas üniversitesi sosyal bilimler enstitüsü dergisi, (12) pp. 45-70 [TR Dizin] Link    Erginsoy-Osmanoğlu, D., Kaya, H.İ. (2014) "ÖĞRETMEN ADAYLARININ YÜKSEKÖĞRETİME DAİRMEMNUNİYET DURUMLARI İLE ÖZNEL İYİ OLUŞDURUMLARININ DEĞERLENDİRİLMESİ: KAFKASÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ", Kafkas üniversitesi sosyal bilimler enstitüsü dergisi, (12) pp. 45-70 [TR Dizin] Link   
2014 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Kafkas üniversitesi sosyal bilimler enstitüsü dergisi

İLK ANILARIN BİREYLERİN YAŞADIĞI KÜLTÜRE GÖRE FARKLILAŞMASI

  Erginsoy-Osmanoğlu, D. (2016) "İLK ANILARIN BİREYLERİN YAŞADIĞI KÜLTÜRE GÖRE FARKLILAŞMASI", EKEV, 20 (66) pp. 237-253 [TR Dizin]   " data-bs-content-id="YazarBilgi-3959"> Erginsoy-Osmanoğlu, D. (2016) "İLK ANILARIN BİREYLERİN YAŞADIĞI KÜLTÜRE GÖRE FARKLILAŞMASI", EKEV, 20 (66) pp. 237-253 [TR Dizin]    Erginsoy-Osmanoğlu, D. (2016) "İLK ANILARIN BİREYLERİN YAŞADIĞI KÜLTÜRE GÖRE FARKLILAŞMASI", EKEV, 20 (66) pp. 237-253 [TR Dizin]   
2016 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
EKEV

OKUL ÖNCESİ ÇOCUKLARININ ANNE, BABA VE ÖĞRETMENLERİNİN İSTENMEYEN DAVRANIŞLARLA BAŞ ETME YÖNTEMLERİ

Erginsoy-Osmanoğlu, D. (2019) "OKUL ÖNCESİ ÇOCUKLARININ ANNE, BABA VE ÖĞRETMENLERİNİN İSTENMEYEN DAVRANIŞLARLA BAŞ ETME YÖNTEMLERİ", 6. ULUSLAR ARASI OKUL ÖNCESİ EĞİTİMİ KONGRESİ , Kars, Türkiye, (Ekim 2019 Erginsoy-Osmanoğlu, D. (2019) "OKUL ÖNCESİ ÇOCUKLARININ ANNE, BABA VE ÖĞRETMENLERİNİN İSTENMEYEN DAVRANIŞLARLA BAŞ ETME YÖNTEMLERİ", 6. ULUSLAR ARASI OKUL ÖNCESİ EĞİTİMİ KONGRESİ , Kars, Türkiye, (Ekim 2019
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
6. ULUSLAR ARASI OKUL ÖNCESİ EĞİTİMİ KONGRESİ

Okul Öncesi Dönemdeki Çocukların Problem Durumlarında Kullandıkları Başa Çıkma Stratejilerininİncelenmesi

Uysal, H., Özen-Altınkaynak, Ş., Erginsoy-Osmanoğlu, D. (2017) "Okul Öncesi Dönemdeki Çocukların Problem Durumlarında Kullandıkları Başa Çıkma Stratejilerininİncelenmesi", 2. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER SEMPOZYUMU , Alanya, Türkiye, (Mayıs 2017 Uysal, H., Özen-Altınkaynak, Ş., Erginsoy-Osmanoğlu, D. (2017) "Okul Öncesi Dönemdeki Çocukların Problem Durumlarında Kullandıkları Başa Çıkma Stratejilerininİncelenmesi", 2. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER SEMPOZYUMU , Alanya, Türkiye, (Mayıs 2017
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
2. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER SEMPOZYUMU

Ortaokul Öğrencilerinin Tercih Ettikleri Televizyon Programları ve Tercih Nedenleri

Erginsoy-Osmanoğlu, D. (2019) "Ortaokul Öğrencilerinin Tercih Ettikleri Televizyon Programları ve Tercih Nedenleri", 4. AVRUPA ULUSLARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ , Diyarbakır, Türkiye, (Ekim 2019 Erginsoy-Osmanoğlu, D. (2019) "Ortaokul Öğrencilerinin Tercih Ettikleri Televizyon Programları ve Tercih Nedenleri", 4. AVRUPA ULUSLARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ , Diyarbakır, Türkiye, (Ekim 2019
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
4. AVRUPA ULUSLARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ