img
img
Toplam 27839 kayıt

Eğitim Fakültesi Öğrencilerin İntihal Eğilimlerinin İncelenmesi

0 0
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Eğitim Bilimleri Araştırmaları Dergisi

İLKÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETMENİ ADAYLARININ MATEMATİKSEL MODELLEME SÜRECİNDE TEKNOLOJİNİN ROLÜNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ

0 0
2016 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Caucasian Journal of Science

SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ MATEMATİKSEL PROBLEM ÇÖZMEYE YÖNELİK İNANÇLARININ VE METAFORİK ALGILARININ İNCELENMESİ

0 0
2021 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
EKEV AKADEMİ DERGİSİ

Secondary School Mathematics Teachers’ Views on the Content of EBA (Educational Information Network) Mathematics Course

0 0
2022 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Technology, Innovation and Special Education Research Journal

TEACHERS' OPINIONS ON THE APPLICABILITY OF MODEL ELICITING ACTIVITIES

0 0
2023 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Journal of Education, Technology and Science

İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Problem Kurma Sürecindeki Yaratıcılıklarının İncelenmesi

0 0
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Vth International Eurasian EducationalResearch Congress (EJER-2018)

Lisansüstü Öğrencilerinin Bir Model Oluşturma Etkinliğine Yönelik Geliştirdikleri Çözümlerin ve Çözüm Süreçlerinin İncelenmesi

0 0
2014 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
11. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Problem Çözmeye Yönelik İnançlarının İncelenmesi

0 0
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
17. ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU

İlköğretim Öğrencilerinin Problem Çözmeye Karşı İnançlarının ve Matematiğe Yönelik Öz-Yeterlik Algılarının Problem Çözme Başarılarına Etkisi

0 0
2010 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi

UZAKTAN EĞİTİME YÖNELİK GERÇEKLEŞTİRİLEN AKADEMİK ÇALIŞMALARIN BİBLİYOMETRİK ANALİZİ (2011-2021)

0 0
2022 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
EYFOR 13-Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu

2020 Lgs Matematik Sorularının Pısa Matematik Değerlendirme Çerçevesine Göre İncelenmesi

0 0
2021 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
5. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi (TÜRKBİLMAT-5) Sempozyumu

Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin EBA (Eğitim Bilişim Ağı) İçeriği Hakkındaki Görüşlerinin Belirlenmesi

0 0
2021 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
5. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi (TÜRKBİLMAT-5) Sempozyumu

Ortaokul Öğrencilerinin Yaratıcı Problem Çözme Özelliklerinin Belirlenmesi

0 0
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi

İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Üstbiliş Becerilerinin İncelenmesi: Problem Kurma Örneği

0 0
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
4. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi (TÜRKBİLMAT-4) Sempozyumu

7. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN MATEMATİK OKURYAZARLIĞI PROBLEMLERİNİ ÇÖZME SÜRECİNDE BAŞARI DURUMLARININ İNCELENMESİ

0 0
2023 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
XIV. ULUSLARARASI EĞİTİM YÖNETİMİ FORUMU (EYFOR-XIV)

İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Problem Kurma Etkinlikleri Hakkındaki Görüşleri

0 0
2023 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
15. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK-2023)

6. Sınıf Öğrencilerinin Kesirler Konusunda Problem Kurma Becerilerinin İncelenmesi

0 0
2023 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
15. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK-2023)

Öğretmen Adaylarının Problem Kurma Becerilerinin İncelenmesi

0 0
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Vth International Eurasian Educational Research Congress (EJER 2018)

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi Özgüvenlerinin İncelenmesi

0 0
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu

Matematik Öğretmeni Adaylarının Deneysel ve Teorik Modelleme Problemlerini Çözme Sürecinde Teknolojinin Rolünün İncelenmesi

0 0
2015 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
2. TÜRK BİLGİSAYAR VE MATEMATİK EĞİTİMİSEMPOZYUMU