img
img
Toplam 26404 kayıt

Fen Bilgisi ve Biyoloji Öğretmen Adaylarının Laboratuvar Güvenliği Hakkındaki Bilgi Düzeylerinin Belirlenmesi

0 0
2010 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi

Öğretmen Adaylarının Biyoloji Derslerine ve Sınavlarına Yönelik Kaygılarının Belirlenmesi

0 0
2010 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi

The Investigation of The Opinions of Science Teachers Regarding The Existing Examination System (TEOG) in Terms of Some Variables

0 0
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
27th International Conference on Educational Sciences

”Özel Öğretim Yöntemleri I” Dersi Kapsamında Günlük Yazma Etkinliklerinin Çeşitli Değişkenler Üzerine Etkisi

0 0
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Learning Teaching and Educational Research Congress (ILTER CONGRESS)

Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının “Biyoloji Öğrenme Alanındaki Dersleri Yürüten Öğretim Üyelerinde Bulunması Gereken Nitelikler” Konusundaki Görüşleri

0 0
2020 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
I. Ulusal Çevrimiçi Disiplinlerarası Fen Eğitimi Öğretmenler Konferansı (DİFEÖK 2020)

The Factors Affecting The Science Student Teachers’Academic Success

0 0
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Conference on Research in Education Science (ICRES 2017)

Biyoloji Öğretmen Adaylarının Biyoteknolojiye Yönelik Tutumları

0 0
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
III. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu (USEAS 2019)

Fen Bilgisi Laboratuvar Uygulamaları Dersinde Vee Diyagramının Kullanımı ve Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Vee Diyagramına Yönelik Tutumlarının ncelenmesi

0 0
2008 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
VIII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi

A Study on The Condition and Suggestions of Students in Preparation Process for Placement Tests and Cognitive and Metacognition Strategies They Use While Solving Science and Technology Questions

0 0
2013 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
5th World Conference on Educational Sciences

Fen Bilgisi Öğretmen Adayları ve Sınıf Öğretmeni Adaylarının Fen ve Laboratuvara Yönelik Tutumlarının Karşılaştırılması

0 0
2009 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
8. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu

Barriers to The Active Use of Interactive Boards in Education

0 0
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
27th International Conference on Educational Sciences

Öğretmen Adaylarının Organ Nakli ve Organ Bağışı Hakkındaki Bilinç Düzeyleri Üzerine Bir Çalışma

0 0
2008 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Türkiye Organ Nakli Kuruluşları Koordinasyon Derneği 6. Kongresi

Biyoloji Öğretmen Adaylarının Solunum ve Fermantasyon Deneyleri İle İlgili Bilgileri

0 0
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
VIth International Eurasian Educational Research Congress

9. Sınıf Biyoloji Ders Kitabındaki Etkinliklerin Araştırma-Sorgulama Becerileri Açısından İncelenmesi

0 0
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
III. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu (USEAS 2019)

Ortaöğretim Öğrencilerinin Biyoloji Öğrenme Anlayışları

0 0
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Internatıonal Conference on STEM and Educational Sciences

Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Fen Deneylerinin Amaçlarına Yönelik Tutumlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi

0 0
2009 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
The First International Congress of Educational Research

Fen Bilgisi Öğretmenliğinde Öğrenim Gören Lisans Öğrencilerinin Organ Nakline Yönelik Bilinç Düzeyleri

0 0
2008 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
VIII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi

9. Sınıf Biyoloji Ders Kitabındaki Etkinliklerin Bilimsel Süreç Becerileri Açısından İncelenmesi

0 0
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
VIth International Eurasian Educational Research Congress

Fen Bilgisi Öğretmeni Adaylarının Eleştirel Düşünme Standartları (Erzurum Örneklemi)

0 0
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Conference on STEM and Educational Sciences

Günlük Yazma Etkinliklerinin Fen ve Teknoloji Öğretmen Adaylarının Fen Öğretimiyle İlgili Öz-Yeterlik İnançlarına Etkisi

0 0
2012 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi