img
Toplam 27078 kayıt

Analysis of Mathematics Teacher Candidates Metacognitive Regulation Skills in the Context of Problem Posing Activity

DOI    Arabacı, D., Alkan, S., SAKA, E. (2023) "Analysis of Mathematics Teacher Candidates Metacognitive Regulation Skills in the Context of Problem Posing Activity", Cumhuriyet International Journal of Education, 12 (3) pp. 653-672 DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-4646"> Arabacı, D., Alkan, S., SAKA, E. (2023) "Analysis of Mathematics Teacher Candidates Metacognitive Regulation Skills in the Context of Problem Posing Activity", Cumhuriyet International Journal of Education, 12 (3) pp. 653-672 DOI    Arabacı, D., Alkan, S., SAKA, E. (2023) "Analysis of Mathematics Teacher Candidates Metacognitive Regulation Skills in the Context of Problem Posing Activity", Cumhuriyet International Journal of Education, 12 (3) pp. 653-672 DOI   
2023 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Cumhuriyet International Journal of Education

Examining the secondary school mathematics practices course books in Turkey according to the principles of the model eliciting activity design

Link   SAKA, E., Alkan, S. (2022) "Examining the secondary school mathematics practices course books in Turkey according to the principles of the model eliciting activity design", International Journal of Curriculum and Instruction, 14 (1) pp. 523-542 Link  " data-bs-content-id="YazarBilgi-4647"> SAKA, E., Alkan, S. (2022) "Examining the secondary school mathematics practices course books in Turkey according to the principles of the model eliciting activity design", International Journal of Curriculum and Instruction, 14 (1) pp. 523-542 Link   SAKA, E., Alkan, S. (2022) "Examining the secondary school mathematics practices course books in Turkey according to the principles of the model eliciting activity design", International Journal of Curriculum and Instruction, 14 (1) pp. 523-542 Link  
2022 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Journal of Curriculum and Instruction

Lisansüstü Eğitim Gören Matematik Öğretmenlerinin Tasarladıkları Matematik Okuryazarlığı Sorularının İncelenmesi

DOI   SAKA, E. (2023) "Lisansüstü Eğitim Gören Matematik Öğretmenlerinin Tasarladıkları Matematik Okuryazarlığı Sorularının İncelenmesi", Journal of Theoretical Educational Science, 16 (3) pp. 617-640 DOI  " data-bs-content-id="YazarBilgi-4648"> SAKA, E. (2023) "Lisansüstü Eğitim Gören Matematik Öğretmenlerinin Tasarladıkları Matematik Okuryazarlığı Sorularının İncelenmesi", Journal of Theoretical Educational Science, 16 (3) pp. 617-640 DOI   SAKA, E. (2023) "Lisansüstü Eğitim Gören Matematik Öğretmenlerinin Tasarladıkları Matematik Okuryazarlığı Sorularının İncelenmesi", Journal of Theoretical Educational Science, 16 (3) pp. 617-640 DOI  
2023 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Journal of Theoretical Educational Science

İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Bakış Açısından “Örnekler”

DOI   Alkan, S., SAKA, E. (2023) "İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Bakış Açısından “Örnekler”", Kafkas Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi, 16 (1) pp. 30-39 DOI  " data-bs-content-id="YazarBilgi-4649"> Alkan, S., SAKA, E. (2023) "İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Bakış Açısından “Örnekler”", Kafkas Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi, 16 (1) pp. 30-39 DOI   Alkan, S., SAKA, E. (2023) "İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Bakış Açısından “Örnekler”", Kafkas Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi, 16 (1) pp. 30-39 DOI  
2023 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Kafkas Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi

Eğitim Fakültesi Öğrencilerin İntihal Eğilimlerinin İncelenmesi

Link   DAĞAŞAN, A., DURMUŞ, M., SAKA, T., SAKA, E. (2017) "Eğitim Fakültesi Öğrencilerin İntihal Eğilimlerinin İncelenmesi", Eğitim Bilimleri Araştırmaları Dergisi, 7 (2) pp. 1-14 Link  " data-bs-content-id="YazarBilgi-4650"> DAĞAŞAN, A., DURMUŞ, M., SAKA, T., SAKA, E. (2017) "Eğitim Fakültesi Öğrencilerin İntihal Eğilimlerinin İncelenmesi", Eğitim Bilimleri Araştırmaları Dergisi, 7 (2) pp. 1-14 Link   DAĞAŞAN, A., DURMUŞ, M., SAKA, T., SAKA, E. (2017) "Eğitim Fakültesi Öğrencilerin İntihal Eğilimlerinin İncelenmesi", Eğitim Bilimleri Araştırmaları Dergisi, 7 (2) pp. 1-14 Link  
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Eğitim Bilimleri Araştırmaları Dergisi

İLKÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETMENİ ADAYLARININ MATEMATİKSEL MODELLEME SÜRECİNDE TEKNOLOJİNİN ROLÜNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ

Link   SAKA, E., Çelik, D. (2016) "İLKÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETMENİ ADAYLARININ MATEMATİKSEL MODELLEME SÜRECİNDE TEKNOLOJİNİN ROLÜNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ", Caucasian Journal of Science, 3 (1) pp. 7-20 Link  " data-bs-content-id="YazarBilgi-4651"> SAKA, E., Çelik, D. (2016) "İLKÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETMENİ ADAYLARININ MATEMATİKSEL MODELLEME SÜRECİNDE TEKNOLOJİNİN ROLÜNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ", Caucasian Journal of Science, 3 (1) pp. 7-20 Link   SAKA, E., Çelik, D. (2016) "İLKÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETMENİ ADAYLARININ MATEMATİKSEL MODELLEME SÜRECİNDE TEKNOLOJİNİN ROLÜNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ", Caucasian Journal of Science, 3 (1) pp. 7-20 Link  
2016 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Caucasian Journal of Science

SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ MATEMATİKSEL PROBLEM ÇÖZMEYE YÖNELİK İNANÇLARININ VE METAFORİK ALGILARININ İNCELENMESİ

Link DOI    SAKA, E., DURMUŞ, M. (2021) "SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ MATEMATİKSEL PROBLEM ÇÖZMEYE YÖNELİK İNANÇLARININ VE METAFORİK ALGILARININ İNCELENMESİ", EKEV AKADEMİ DERGİSİ, (85) pp. 129-150 [TR Dizin] Link DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-4652"> SAKA, E., DURMUŞ, M. (2021) "SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ MATEMATİKSEL PROBLEM ÇÖZMEYE YÖNELİK İNANÇLARININ VE METAFORİK ALGILARININ İNCELENMESİ", EKEV AKADEMİ DERGİSİ, (85) pp. 129-150 [TR Dizin] Link DOI    SAKA, E., DURMUŞ, M. (2021) "SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ MATEMATİKSEL PROBLEM ÇÖZMEYE YÖNELİK İNANÇLARININ VE METAFORİK ALGILARININ İNCELENMESİ", EKEV AKADEMİ DERGİSİ, (85) pp. 129-150 [TR Dizin] Link DOI   
2021 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
EKEV AKADEMİ DERGİSİ

Secondary School Mathematics Teachers’ Views on the Content of EBA (Educational Information Network) Mathematics Course

Link   SAKA, E. (2022) "Secondary School Mathematics Teachers’ Views on the Content of EBA (Educational Information Network) Mathematics Course", Technology, Innovation and Special Education Research Journal, 2 (1) pp. 61-28 Link  " data-bs-content-id="YazarBilgi-4653"> SAKA, E. (2022) "Secondary School Mathematics Teachers’ Views on the Content of EBA (Educational Information Network) Mathematics Course", Technology, Innovation and Special Education Research Journal, 2 (1) pp. 61-28 Link   SAKA, E. (2022) "Secondary School Mathematics Teachers’ Views on the Content of EBA (Educational Information Network) Mathematics Course", Technology, Innovation and Special Education Research Journal, 2 (1) pp. 61-28 Link  
2022 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Technology, Innovation and Special Education Research Journal

TEACHERS' OPINIONS ON THE APPLICABILITY OF MODEL ELICITING ACTIVITIES

Link   SAKA, E. (2023) "TEACHERS' OPINIONS ON THE APPLICABILITY OF MODEL ELICITING ACTIVITIES", International Journal of Education, Technology and Science, 3 (3) pp. 1002-1026 Link  " data-bs-content-id="YazarBilgi-4654"> SAKA, E. (2023) "TEACHERS' OPINIONS ON THE APPLICABILITY OF MODEL ELICITING ACTIVITIES", International Journal of Education, Technology and Science, 3 (3) pp. 1002-1026 Link   SAKA, E. (2023) "TEACHERS' OPINIONS ON THE APPLICABILITY OF MODEL ELICITING ACTIVITIES", International Journal of Education, Technology and Science, 3 (3) pp. 1002-1026 Link  
2023 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Journal of Education, Technology and Science

İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Problem Kurma Sürecindeki Yaratıcılıklarının İncelenmesi

Arabacı, D., SAKA, E., Alkan, S. (2018) "İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Problem Kurma Sürecindeki Yaratıcılıklarının İncelenmesi", Vth International Eurasian EducationalResearch Congress (EJER-2018) , (pp. 1516-1518), Antalya, Türkiye, (Haziran 2018 Arabacı, D., SAKA, E., Alkan, S. (2018) "İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Problem Kurma Sürecindeki Yaratıcılıklarının İncelenmesi", Vth International Eurasian EducationalResearch Congress (EJER-2018) , (pp. 1516-1518), Antalya, Türkiye, (Haziran 2018
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Vth International Eurasian EducationalResearch Congress (EJER-2018)

Lisansüstü Öğrencilerinin Bir Model Oluşturma Etkinliğine Yönelik Geliştirdikleri Çözümlerin ve Çözüm Süreçlerinin İncelenmesi

Baki, A., Arabacı, D., SAKA, E. (2014) "Lisansüstü Öğrencilerinin Bir Model Oluşturma Etkinliğine Yönelik Geliştirdikleri Çözümlerin ve Çözüm Süreçlerinin İncelenmesi", 11. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , (pp. 682), Adana, Türkiye, (Eylül 2014 Baki, A., Arabacı, D., SAKA, E. (2014) "Lisansüstü Öğrencilerinin Bir Model Oluşturma Etkinliğine Yönelik Geliştirdikleri Çözümlerin ve Çözüm Süreçlerinin İncelenmesi", 11. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , (pp. 682), Adana, Türkiye, (Eylül 2014
2014 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
11. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Problem Çözmeye Yönelik İnançlarının İncelenmesi

SAKA, E., DURMUŞ, M., SAKA, T. (2018) "Sınıf Öğretmeni Adaylarının Problem Çözmeye Yönelik İnançlarının İncelenmesi", 17. ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU , (pp. 775-776), Ankara, Türkiye, (Mayıs 2018 SAKA, E., DURMUŞ, M., SAKA, T. (2018) "Sınıf Öğretmeni Adaylarının Problem Çözmeye Yönelik İnançlarının İncelenmesi", 17. ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU , (pp. 775-776), Ankara, Türkiye, (Mayıs 2018
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
17. ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU

İlköğretim Öğrencilerinin Problem Çözmeye Karşı İnançlarının ve Matematiğe Yönelik Öz-Yeterlik Algılarının Problem Çözme Başarılarına Etkisi

Bülbül, B.Ö., SAKA, E., Güven, B. (2010) "İlköğretim Öğrencilerinin Problem Çözmeye Karşı İnançlarının ve Matematiğe Yönelik Öz-Yeterlik Algılarının Problem Çözme Başarılarına Etkisi", IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , (pp. 3), İzmir, Türkiye, (Eylül 2010 Bülbül, B.Ö., SAKA, E., Güven, B. (2010) "İlköğretim Öğrencilerinin Problem Çözmeye Karşı İnançlarının ve Matematiğe Yönelik Öz-Yeterlik Algılarının Problem Çözme Başarılarına Etkisi", IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , (pp. 3), İzmir, Türkiye, (Eylül 2010
2010 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi

UZAKTAN EĞİTİME YÖNELİK GERÇEKLEŞTİRİLEN AKADEMİK ÇALIŞMALARIN BİBLİYOMETRİK ANALİZİ (2011-2021)

SAKA, T., SAKA, E. (2022) "UZAKTAN EĞİTİME YÖNELİK GERÇEKLEŞTİRİLEN AKADEMİK ÇALIŞMALARIN BİBLİYOMETRİK ANALİZİ (2011-2021)", EYFOR 13-Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu , (pp. 725-726), İzmir, Türkiye, (Haziran 2022 SAKA, T., SAKA, E. (2022) "UZAKTAN EĞİTİME YÖNELİK GERÇEKLEŞTİRİLEN AKADEMİK ÇALIŞMALARIN BİBLİYOMETRİK ANALİZİ (2011-2021)", EYFOR 13-Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu , (pp. 725-726), İzmir, Türkiye, (Haziran 2022
2022 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
EYFOR 13-Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu

2020 Lgs Matematik Sorularının Pısa Matematik Değerlendirme Çerçevesine Göre İncelenmesi

Beder, G.T., SAKA, E., YILDIZ, H. (2021) "2020 Lgs Matematik Sorularının Pısa Matematik Değerlendirme Çerçevesine Göre İncelenmesi", 5. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi (TÜRKBİLMAT-5) Sempozyumu , (pp. 250-252), Antalya, Türkiye, (Ekim 2021 Beder, G.T., SAKA, E., YILDIZ, H. (2021) "2020 Lgs Matematik Sorularının Pısa Matematik Değerlendirme Çerçevesine Göre İncelenmesi", 5. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi (TÜRKBİLMAT-5) Sempozyumu , (pp. 250-252), Antalya, Türkiye, (Ekim 2021
2021 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
5. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi (TÜRKBİLMAT-5) Sempozyumu

Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin EBA (Eğitim Bilişim Ağı) İçeriği Hakkındaki Görüşlerinin Belirlenmesi

Altuntaş, Ş., SAKA, E. (2021) "Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin EBA (Eğitim Bilişim Ağı) İçeriği Hakkındaki Görüşlerinin Belirlenmesi", 5. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi (TÜRKBİLMAT-5) Sempozyumu , (pp. 153-155), Antalya, Türkiye, (Ekim 2021 Altuntaş, Ş., SAKA, E. (2021) "Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin EBA (Eğitim Bilişim Ağı) İçeriği Hakkındaki Görüşlerinin Belirlenmesi", 5. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi (TÜRKBİLMAT-5) Sempozyumu , (pp. 153-155), Antalya, Türkiye, (Ekim 2021
2021 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
5. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi (TÜRKBİLMAT-5) Sempozyumu

Ortaokul Öğrencilerinin Yaratıcı Problem Çözme Özelliklerinin Belirlenmesi

SAKA, E., Alkan, S. (2018) "Ortaokul Öğrencilerinin Yaratıcı Problem Çözme Özelliklerinin Belirlenmesi", Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi , (pp. 808-815), İzmir, Türkiye, (Ekim 2018 SAKA, E., Alkan, S. (2018) "Ortaokul Öğrencilerinin Yaratıcı Problem Çözme Özelliklerinin Belirlenmesi", Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi , (pp. 808-815), İzmir, Türkiye, (Ekim 2018
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi

İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Üstbiliş Becerilerinin İncelenmesi: Problem Kurma Örneği

Alkan, S., Arabacı, D., SAKA, E. (2019) "İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Üstbiliş Becerilerinin İncelenmesi: Problem Kurma Örneği", 4. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi (TÜRKBİLMAT-4) Sempozyumu , (pp. 93-95), İzmir, Türkiye, (Ekim 2019 Alkan, S., Arabacı, D., SAKA, E. (2019) "İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Üstbiliş Becerilerinin İncelenmesi: Problem Kurma Örneği", 4. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi (TÜRKBİLMAT-4) Sempozyumu , (pp. 93-95), İzmir, Türkiye, (Ekim 2019
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
4. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi (TÜRKBİLMAT-4) Sempozyumu

7. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN MATEMATİK OKURYAZARLIĞI PROBLEMLERİNİ ÇÖZME SÜRECİNDE BAŞARI DURUMLARININ İNCELENMESİ

Durmuş, H.B., SAKA, E. (2023) "7. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN MATEMATİK OKURYAZARLIĞI PROBLEMLERİNİ ÇÖZME SÜRECİNDE BAŞARI DURUMLARININ İNCELENMESİ", XIV. ULUSLARARASI EĞİTİM YÖNETİMİ FORUMU (EYFOR-XIV) , (pp. 69-70), Antalya, Türkiye, (Haziran 2023 Durmuş, H.B., SAKA, E. (2023) "7. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN MATEMATİK OKURYAZARLIĞI PROBLEMLERİNİ ÇÖZME SÜRECİNDE BAŞARI DURUMLARININ İNCELENMESİ", XIV. ULUSLARARASI EĞİTİM YÖNETİMİ FORUMU (EYFOR-XIV) , (pp. 69-70), Antalya, Türkiye, (Haziran 2023
2023 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
XIV. ULUSLARARASI EĞİTİM YÖNETİMİ FORUMU (EYFOR-XIV)

İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Problem Kurma Etkinlikleri Hakkındaki Görüşleri

SAKA, E., Alkan, S. (2023) "İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Problem Kurma Etkinlikleri Hakkındaki Görüşleri", 15. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK-2023) , (pp. 264), Kars, Türkiye, (Ekim 2023 SAKA, E., Alkan, S. (2023) "İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Problem Kurma Etkinlikleri Hakkındaki Görüşleri", 15. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK-2023) , (pp. 264), Kars, Türkiye, (Ekim 2023
2023 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
15. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK-2023)