Türkçe
Türkçe
English
Anasayfa
Gelişmiş Arama
Akademisyen Arama
Yayın Arama
Proje Arama
Fikri Mülkiyet Arama
Ödül Arama
Tez Arama
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Raporlar ve İstatistikler
Unis İletişim
Giriş
Giriş
Yayın Arama
Prof. Dr.
Doç. Dr.
Dr. Öğr. Üyesi
Öğr. Gör.
Arş. Gör.
Diğer
Toplam 29117 kayıt
KUTSAL KİTAPLARDAKİ YARATILIŞ HİKAYESİNİ YENİDEN OKUMAK
ÖZTÜRK, E.
(2011) "
KUTSAL KİTAPLARDAKİ YARATILIŞ HİKAYESİNİ YENİDEN OKUMAK
",
DİNİ VE FELSEFİ METİNLER SEMPOZYUMU
, (pp. 399-430), (
Kasım 2011
)
ÖZTÜRK, E.
(2011) "
KUTSAL KİTAPLARDAKİ YARATILIŞ HİKAYESİNİ YENİDEN OKUMAK
",
DİNİ VE FELSEFİ METİNLER SEMPOZYUMU
, (pp. 399-430), (
Kasım 2011
)
Kurum Bilgileri
İlahiyat Fakültesi
Felsefe ve Din Bilimleri
Din Sosyolojisi
Özgeçmiş Sayfası
2011
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
DİNİ VE FELSEFİ METİNLER SEMPOZYUMU
Analysis of Published Articles in the Field of Educational Technology in 2016.
Çakmak, E.K.,
SU-TONGA, E.
, Kaya, A.B. (2017) "
Analysis of Published Articles in the Field of Educational Technology in 2016.
",
11.Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu
, (
Mayıs 2017
)
Çakmak, E.K.,
SU-TONGA, E.
, Kaya, A.B. (2017) "
Analysis of Published Articles in the Field of Educational Technology in 2016.
",
11.Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu
, (
Mayıs 2017
)
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme
Özgeçmiş Sayfası
2017
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
11.Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu
ÖĞRETMEN ADAYLARININ MOBİL TEKNOLOJİLERİ EĞİTSEL AMAÇLI KULLANIMİSTATİSTİKLERİ
SU-TONGA, E.
, Çakır, H. (2016) "
ÖĞRETMEN ADAYLARININ MOBİL TEKNOLOJİLERİ EĞİTSEL AMAÇLI KULLANIMİSTATİSTİKLERİ
",
3. ULUSLARARASI ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ VE ÖĞRETMEN EĞİTİMİ SEMPOZYUMU
, (
Ocak 2016
)
SU-TONGA, E.
, Çakır, H. (2016) "
ÖĞRETMEN ADAYLARININ MOBİL TEKNOLOJİLERİ EĞİTSEL AMAÇLI KULLANIMİSTATİSTİKLERİ
",
3. ULUSLARARASI ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ VE ÖĞRETMEN EĞİTİMİ SEMPOZYUMU
, (
Ocak 2016
)
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme
Özgeçmiş Sayfası
2016
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
3. ULUSLARARASI ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ VE ÖĞRETMEN EĞİTİMİ SEMPOZYUMU
Enhancing Beta-Carotene Recovery During Clear Apricot Juice Production
AKALIN-ÖZAĞDAŞ, E.B.
, Durmaz, G. (2018) "
Enhancing Beta-Carotene Recovery During Clear Apricot Juice Production
",
Food Science and Technology
, Antalya, Türkiye, (
Nisan 2018
)
AKALIN-ÖZAĞDAŞ, E.B.
, Durmaz, G. (2018) "
Enhancing Beta-Carotene Recovery During Clear Apricot Juice Production
",
Food Science and Technology
, Antalya, Türkiye, (
Nisan 2018
)
Kurum Bilgileri
Kars Meslek Yüksekokulu
Gıda İşleme
Gıda Teknolojisi
Özgeçmiş Sayfası
2018
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Food Science and Technology
Fen Bilgisi Öğretmenleri İle 8. Sınıf Öğrencilerinin Temel Eğitimden Ortaöğretime Geçiş (TEOG) Sınavındaki Kaygılarına Yönelik Görüşleri (Kars İli Örneği)
DİKEN, E.H.
(2018) "
Fen Bilgisi Öğretmenleri İle 8. Sınıf Öğrencilerinin Temel Eğitimden Ortaöğretime Geçiş (TEOG) Sınavındaki Kaygılarına Yönelik Görüşleri (Kars İli Örneği)
",
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi
, 7 (2) pp. 718-741
[TR Dizin]
" data-bs-content-id="YazarBilgi-5467">
DİKEN, E.H.
(2018) "
Fen Bilgisi Öğretmenleri İle 8. Sınıf Öğrencilerinin Temel Eğitimden Ortaöğretime Geçiş (TEOG) Sınavındaki Kaygılarına Yönelik Görüşleri (Kars İli Örneği)
",
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi
, 7 (2) pp. 718-741
[TR Dizin]
DİKEN, E.H.
(2018) "
Fen Bilgisi Öğretmenleri İle 8. Sınıf Öğrencilerinin Temel Eğitimden Ortaöğretime Geçiş (TEOG) Sınavındaki Kaygılarına Yönelik Görüşleri (Kars İli Örneği)
",
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi
, 7 (2) pp. 718-741
[TR Dizin]
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2018
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi
Fen Bilgisi Öğretmeni Adaylarının Sosyal Medya Bağımlılıklarının İncelenmesi
DOI
Gül, Ş.,
DİKEN, E.H.
(2018) "
Fen Bilgisi Öğretmeni Adaylarının Sosyal Medya Bağımlılıklarının İncelenmesi
",
Kafkas Üniversitesi, e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi
, 5 (1) pp. 41-50
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-5468">
Gül, Ş.,
DİKEN, E.H.
(2018) "
Fen Bilgisi Öğretmeni Adaylarının Sosyal Medya Bağımlılıklarının İncelenmesi
",
Kafkas Üniversitesi, e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi
, 5 (1) pp. 41-50
DOI
Gül, Ş.,
DİKEN, E.H.
(2018) "
Fen Bilgisi Öğretmeni Adaylarının Sosyal Medya Bağımlılıklarının İncelenmesi
",
Kafkas Üniversitesi, e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi
, 5 (1) pp. 41-50
DOI
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2018
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Kafkas Üniversitesi, e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Duygusal Zekaları İle Fen Başarıları (Genetik Konusunda) Arasındaki İlişki
DİKEN, E.H.
, Aydoğdu, M. (2018) "
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Duygusal Zekaları İle Fen Başarıları (Genetik Konusunda) Arasındaki İlişki
",
Online Fen Eğitimi Dergisi
, 3 (1) pp. 1-13
DİKEN, E.H.
, Aydoğdu, M. (2018) "
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Duygusal Zekaları İle Fen Başarıları (Genetik Konusunda) Arasındaki İlişki
",
Online Fen Eğitimi Dergisi
, 3 (1) pp. 1-13
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2018
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Online Fen Eğitimi Dergisi
Cognitive and Metacognitive Strategies of 6th-Grade Students to Answer Multiple-Choice Questions on ”Human Body Systems”
DİKEN, E.H.
(2020) "
Cognitive and Metacognitive Strategies of 6th-Grade Students to Answer Multiple-Choice Questions on ”Human Body Systems”
",
International Journal of Curriculum and Instructıon
, 12 (2) pp. 436-456
DİKEN, E.H.
(2020) "
Cognitive and Metacognitive Strategies of 6th-Grade Students to Answer Multiple-Choice Questions on ”Human Body Systems”
",
International Journal of Curriculum and Instructıon
, 12 (2) pp. 436-456
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2020
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
International Journal of Curriculum and Instructıon
9. Sınıf Öğrencilerinin Fen Bilimleri Alanındaki Çoktan Seçmeli Soruların Çözümü Öncesi, Esnası, Sonrasında Kullandıkları Bilişsel ve Üstbilişsel Stratejilerin Belirlenmesi
DİKEN, E.H.
, Yürük, N. (2019) "
9. Sınıf Öğrencilerinin Fen Bilimleri Alanındaki Çoktan Seçmeli Soruların Çözümü Öncesi, Esnası, Sonrasında Kullandıkları Bilişsel ve Üstbilişsel Stratejilerin Belirlenmesi
",
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi
, 8 (2) pp. 1071-1099
[TR Dizin]
" data-bs-content-id="YazarBilgi-5471">
DİKEN, E.H.
, Yürük, N. (2019) "
9. Sınıf Öğrencilerinin Fen Bilimleri Alanındaki Çoktan Seçmeli Soruların Çözümü Öncesi, Esnası, Sonrasında Kullandıkları Bilişsel ve Üstbilişsel Stratejilerin Belirlenmesi
",
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi
, 8 (2) pp. 1071-1099
[TR Dizin]
DİKEN, E.H.
, Yürük, N. (2019) "
9. Sınıf Öğrencilerinin Fen Bilimleri Alanındaki Çoktan Seçmeli Soruların Çözümü Öncesi, Esnası, Sonrasında Kullandıkları Bilişsel ve Üstbilişsel Stratejilerin Belirlenmesi
",
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi
, 8 (2) pp. 1071-1099
[TR Dizin]
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2019
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi
The Comparision Between The Cognitive and Metacognitive Strategies Used By 8th Grade Students to Solve Multiple-Choice Ouestions on ”Photosynthesis and Respiration”
DOI
DİKEN, E.H.
(2020) "
The Comparision Between The Cognitive and Metacognitive Strategies Used By 8th Grade Students to Solve Multiple-Choice Ouestions on ”Photosynthesis and Respiration”
",
European Journal of Education Studies
, 7 (4) pp. 179-201
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-5472">
DİKEN, E.H.
(2020) "
The Comparision Between The Cognitive and Metacognitive Strategies Used By 8th Grade Students to Solve Multiple-Choice Ouestions on ”Photosynthesis and Respiration”
",
European Journal of Education Studies
, 7 (4) pp. 179-201
DOI
DİKEN, E.H.
(2020) "
The Comparision Between The Cognitive and Metacognitive Strategies Used By 8th Grade Students to Solve Multiple-Choice Ouestions on ”Photosynthesis and Respiration”
",
European Journal of Education Studies
, 7 (4) pp. 179-201
DOI
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2020
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
European Journal of Education Studies
12. Sınıf Öğrencilerinin Biyoloji Sorularını Çözerken Kullandıkları Bilişsel ve Üstbilişsel Stratejiler
DOI
Tutar, I., Demir, Y.,
DİKEN, E.H.
(2020) "
12. Sınıf Öğrencilerinin Biyoloji Sorularını Çözerken Kullandıkları Bilişsel ve Üstbilişsel Stratejiler
",
Trakya Eğitim Dergisi
, 10 (2) pp. 460-476
[TR Dizin]
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-5473">
Tutar, I., Demir, Y.,
DİKEN, E.H.
(2020) "
12. Sınıf Öğrencilerinin Biyoloji Sorularını Çözerken Kullandıkları Bilişsel ve Üstbilişsel Stratejiler
",
Trakya Eğitim Dergisi
, 10 (2) pp. 460-476
[TR Dizin]
DOI
Tutar, I., Demir, Y.,
DİKEN, E.H.
(2020) "
12. Sınıf Öğrencilerinin Biyoloji Sorularını Çözerken Kullandıkları Bilişsel ve Üstbilişsel Stratejiler
",
Trakya Eğitim Dergisi
, 10 (2) pp. 460-476
[TR Dizin]
DOI
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2020
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Trakya Eğitim Dergisi
Fen Bilgisi Öğretmenlerinin Temel Eğitimden Ortaöğretime Geçiş Sınavına (TEOG) Yönelik Görüşlerinin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi
Hündür, T.,
DİKEN, E.H.
(2018) "
Fen Bilgisi Öğretmenlerinin Temel Eğitimden Ortaöğretime Geçiş Sınavına (TEOG) Yönelik Görüşlerinin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi
",
Caucasian Journal of Science
, 5 (1) pp. 12-29
Hündür, T.,
DİKEN, E.H.
(2018) "
Fen Bilgisi Öğretmenlerinin Temel Eğitimden Ortaöğretime Geçiş Sınavına (TEOG) Yönelik Görüşlerinin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi
",
Caucasian Journal of Science
, 5 (1) pp. 12-29
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2018
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Caucasian Journal of Science
8. Sınıf Fen Bilimleri Ders Kitabındaki Biyoloji Konularının Bilimsel İçerik Açısından İncelenmesi
Yılmaz, M., Gündüz, E.,
DİKEN, E.H.
, Çimen, O. (2017) "
8. Sınıf Fen Bilimleri Ders Kitabındaki Biyoloji Konularının Bilimsel İçerik Açısından İncelenmesi
",
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, 19 (3) pp. 17-35
[TR Dizin]
" data-bs-content-id="YazarBilgi-5475">
Yılmaz, M., Gündüz, E.,
DİKEN, E.H.
, Çimen, O. (2017) "
8. Sınıf Fen Bilimleri Ders Kitabındaki Biyoloji Konularının Bilimsel İçerik Açısından İncelenmesi
",
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, 19 (3) pp. 17-35
[TR Dizin]
Yılmaz, M., Gündüz, E.,
DİKEN, E.H.
, Çimen, O. (2017) "
8. Sınıf Fen Bilimleri Ders Kitabındaki Biyoloji Konularının Bilimsel İçerik Açısından İncelenmesi
",
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, 19 (3) pp. 17-35
[TR Dizin]
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2017
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Biyoloji Öğretmen Adaylarındaki Tükenmişlik ve KPSS Kaygı Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Köse, E.Ö.,
DİKEN, E.H.
, Gül, Ş. (2017) "
Biyoloji Öğretmen Adaylarındaki Tükenmişlik ve KPSS Kaygı Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
",
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, 37 (3) pp. 991-1012
[TR Dizin]
" data-bs-content-id="YazarBilgi-5476">
Köse, E.Ö.,
DİKEN, E.H.
, Gül, Ş. (2017) "
Biyoloji Öğretmen Adaylarındaki Tükenmişlik ve KPSS Kaygı Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
",
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, 37 (3) pp. 991-1012
[TR Dizin]
Köse, E.Ö.,
DİKEN, E.H.
, Gül, Ş. (2017) "
Biyoloji Öğretmen Adaylarındaki Tükenmişlik ve KPSS Kaygı Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
",
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, 37 (3) pp. 991-1012
[TR Dizin]
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2017
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
The Effects of Jigsaw Technique Based on Cooperative Learning on Prospective Science Teachers Science Process Skill
KARAÇÖP, A.,
DİKEN, E.H.
(2017) "
The Effects of Jigsaw Technique Based on Cooperative Learning on Prospective Science Teachers Science Process Skill
",
Journal of Education and Practice
, 8 (6) pp. 86-97
KARAÇÖP, A.,
DİKEN, E.H.
(2017) "
The Effects of Jigsaw Technique Based on Cooperative Learning on Prospective Science Teachers Science Process Skill
",
Journal of Education and Practice
, 8 (6) pp. 86-97
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2017
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Journal of Education and Practice
Fen ve Teknoloji İle Biyoloji Öğretmen Adaylarının Laboratuvar Güvenliği Hakkındaki Bilgi Düzeylerinin Belirlenmesi
AYDIN-BEYTUR, S.,
DİKEN, E.H.
, Yel, M., Yılmaz, M. (2011) "
Fen ve Teknoloji İle Biyoloji Öğretmen Adaylarının Laboratuvar Güvenliği Hakkındaki Bilgi Düzeylerinin Belirlenmesi
",
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, 31 (2) pp. 583-604
[TR Dizin]
" data-bs-content-id="YazarBilgi-5478">
AYDIN-BEYTUR, S.,
DİKEN, E.H.
, Yel, M., Yılmaz, M. (2011) "
Fen ve Teknoloji İle Biyoloji Öğretmen Adaylarının Laboratuvar Güvenliği Hakkındaki Bilgi Düzeylerinin Belirlenmesi
",
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, 31 (2) pp. 583-604
[TR Dizin]
AYDIN-BEYTUR, S.,
DİKEN, E.H.
, Yel, M., Yılmaz, M. (2011) "
Fen ve Teknoloji İle Biyoloji Öğretmen Adaylarının Laboratuvar Güvenliği Hakkındaki Bilgi Düzeylerinin Belirlenmesi
",
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, 31 (2) pp. 583-604
[TR Dizin]
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2011
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
İlköğretim Bölümü Öğretmen Adaylarının Çevre Bilincinin Cinsiyete Göre Değişiminin İncelenmesi
DİKEN, E.H.
, Çıbık, A.S. (2009) "
İlköğretim Bölümü Öğretmen Adaylarının Çevre Bilincinin Cinsiyete Göre Değişiminin İncelenmesi
",
Bayburt Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, 4 (0) pp. 14-25
DİKEN, E.H.
, Çıbık, A.S. (2009) "
İlköğretim Bölümü Öğretmen Adaylarının Çevre Bilincinin Cinsiyete Göre Değişiminin İncelenmesi
",
Bayburt Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, 4 (0) pp. 14-25
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2009
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Bayburt Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
The Effect of Group Works and Demonstrative Experiments Based on Conceptual Change Approach: Photosynthesis and Respiration
Çıbık, A.S.,
DİKEN, E.H.
, Darçın, E.S. (2008) "
The Effect of Group Works and Demonstrative Experiments Based on Conceptual Change Approach: Photosynthesis and Respiration
",
Asia-Pasific Forum on Science Learning and Teaching
, 9 (2) pp. 1-22
Çıbık, A.S.,
DİKEN, E.H.
, Darçın, E.S. (2008) "
The Effect of Group Works and Demonstrative Experiments Based on Conceptual Change Approach: Photosynthesis and Respiration
",
Asia-Pasific Forum on Science Learning and Teaching
, 9 (2) pp. 1-22
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2008
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Asia-Pasific Forum on Science Learning and Teaching
The Opinions of Science Teachers on the Weaknesses and Strengths of LGS and TEOG Systems (The Case of Kars Province)
DOI
DİKEN, E.H.
(2020) "
The Opinions of Science Teachers on the Weaknesses and Strengths of LGS and TEOG Systems (The Case of Kars Province)
",
Journal of Curriculum and Teaching
, 9 (2) pp. 20-32
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-5481">
DİKEN, E.H.
(2020) "
The Opinions of Science Teachers on the Weaknesses and Strengths of LGS and TEOG Systems (The Case of Kars Province)
",
Journal of Curriculum and Teaching
, 9 (2) pp. 20-32
DOI
DİKEN, E.H.
(2020) "
The Opinions of Science Teachers on the Weaknesses and Strengths of LGS and TEOG Systems (The Case of Kars Province)
",
Journal of Curriculum and Teaching
, 9 (2) pp. 20-32
DOI
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2020
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Journal of Curriculum and Teaching
The Sources of Cognitive and Metacognitive Strategies Used by 7th Grade Students While Reading the ”Cells and Divisions” Unit
DOI
DİKEN, E.H.
(2020) "
The Sources of Cognitive and Metacognitive Strategies Used by 7th Grade Students While Reading the ”Cells and Divisions” Unit
",
International Journal of Progressive Education
, 16 (5) pp. 30-48
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-5482">
DİKEN, E.H.
(2020) "
The Sources of Cognitive and Metacognitive Strategies Used by 7th Grade Students While Reading the ”Cells and Divisions” Unit
",
International Journal of Progressive Education
, 16 (5) pp. 30-48
DOI
DİKEN, E.H.
(2020) "
The Sources of Cognitive and Metacognitive Strategies Used by 7th Grade Students While Reading the ”Cells and Divisions” Unit
",
International Journal of Progressive Education
, 16 (5) pp. 30-48
DOI
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2020
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
International Journal of Progressive Education
«
211
212
213
214
215
216
217
218
219
220
»