img
Toplam 29117 kayıt

KUTSAL KİTAPLARDAKİ YARATILIŞ HİKAYESİNİ YENİDEN OKUMAK

ÖZTÜRK, E. (2011) "KUTSAL KİTAPLARDAKİ YARATILIŞ HİKAYESİNİ YENİDEN OKUMAK", DİNİ VE FELSEFİ METİNLER SEMPOZYUMU , (pp. 399-430), (Kasım 2011 ÖZTÜRK, E. (2011) "KUTSAL KİTAPLARDAKİ YARATILIŞ HİKAYESİNİ YENİDEN OKUMAK", DİNİ VE FELSEFİ METİNLER SEMPOZYUMU , (pp. 399-430), (Kasım 2011
2011 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
DİNİ VE FELSEFİ METİNLER SEMPOZYUMU

Analysis of Published Articles in the Field of Educational Technology in 2016.

Çakmak, E.K., SU-TONGA, E., Kaya, A.B. (2017) "Analysis of Published Articles in the Field of Educational Technology in 2016.", 11.Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu , (Mayıs 2017 Çakmak, E.K., SU-TONGA, E., Kaya, A.B. (2017) "Analysis of Published Articles in the Field of Educational Technology in 2016.", 11.Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu , (Mayıs 2017
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
11.Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu

ÖĞRETMEN ADAYLARININ MOBİL TEKNOLOJİLERİ EĞİTSEL AMAÇLI KULLANIMİSTATİSTİKLERİ

SU-TONGA, E., Çakır, H. (2016) "ÖĞRETMEN ADAYLARININ MOBİL TEKNOLOJİLERİ EĞİTSEL AMAÇLI KULLANIMİSTATİSTİKLERİ", 3. ULUSLARARASI ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ VE ÖĞRETMEN EĞİTİMİ SEMPOZYUMU , (Ocak 2016 SU-TONGA, E., Çakır, H. (2016) "ÖĞRETMEN ADAYLARININ MOBİL TEKNOLOJİLERİ EĞİTSEL AMAÇLI KULLANIMİSTATİSTİKLERİ", 3. ULUSLARARASI ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ VE ÖĞRETMEN EĞİTİMİ SEMPOZYUMU , (Ocak 2016
2016 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
3. ULUSLARARASI ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ VE ÖĞRETMEN EĞİTİMİ SEMPOZYUMU

Enhancing Beta-Carotene Recovery During Clear Apricot Juice Production

AKALIN-ÖZAĞDAŞ, E.B., Durmaz, G. (2018) "Enhancing Beta-Carotene Recovery During Clear Apricot Juice Production", Food Science and Technology , Antalya, Türkiye, (Nisan 2018 AKALIN-ÖZAĞDAŞ, E.B., Durmaz, G. (2018) "Enhancing Beta-Carotene Recovery During Clear Apricot Juice Production", Food Science and Technology , Antalya, Türkiye, (Nisan 2018
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Food Science and Technology

Fen Bilgisi Öğretmenleri İle 8. Sınıf Öğrencilerinin Temel Eğitimden Ortaöğretime Geçiş (TEOG) Sınavındaki Kaygılarına Yönelik Görüşleri (Kars İli Örneği)

  DİKEN, E.H. (2018) "Fen Bilgisi Öğretmenleri İle 8. Sınıf Öğrencilerinin Temel Eğitimden Ortaöğretime Geçiş (TEOG) Sınavındaki Kaygılarına Yönelik Görüşleri (Kars İli Örneği)", İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi, 7 (2) pp. 718-741 [TR Dizin]   " data-bs-content-id="YazarBilgi-5467"> DİKEN, E.H. (2018) "Fen Bilgisi Öğretmenleri İle 8. Sınıf Öğrencilerinin Temel Eğitimden Ortaöğretime Geçiş (TEOG) Sınavındaki Kaygılarına Yönelik Görüşleri (Kars İli Örneği)", İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi, 7 (2) pp. 718-741 [TR Dizin]    DİKEN, E.H. (2018) "Fen Bilgisi Öğretmenleri İle 8. Sınıf Öğrencilerinin Temel Eğitimden Ortaöğretime Geçiş (TEOG) Sınavındaki Kaygılarına Yönelik Görüşleri (Kars İli Örneği)", İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi, 7 (2) pp. 718-741 [TR Dizin]   
2018 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi

Fen Bilgisi Öğretmeni Adaylarının Sosyal Medya Bağımlılıklarının İncelenmesi

DOI   Gül, Ş., DİKEN, E.H. (2018) "Fen Bilgisi Öğretmeni Adaylarının Sosyal Medya Bağımlılıklarının İncelenmesi", Kafkas Üniversitesi, e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi, 5 (1) pp. 41-50 DOI  " data-bs-content-id="YazarBilgi-5468"> Gül, Ş., DİKEN, E.H. (2018) "Fen Bilgisi Öğretmeni Adaylarının Sosyal Medya Bağımlılıklarının İncelenmesi", Kafkas Üniversitesi, e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi, 5 (1) pp. 41-50 DOI   Gül, Ş., DİKEN, E.H. (2018) "Fen Bilgisi Öğretmeni Adaylarının Sosyal Medya Bağımlılıklarının İncelenmesi", Kafkas Üniversitesi, e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi, 5 (1) pp. 41-50 DOI  
2018 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Kafkas Üniversitesi, e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi

Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Duygusal Zekaları İle Fen Başarıları (Genetik Konusunda) Arasındaki İlişki

DİKEN, E.H., Aydoğdu, M. (2018) "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Duygusal Zekaları İle Fen Başarıları (Genetik Konusunda) Arasındaki İlişki", Online Fen Eğitimi Dergisi, 3 (1) pp. 1-13   DİKEN, E.H., Aydoğdu, M. (2018) "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Duygusal Zekaları İle Fen Başarıları (Genetik Konusunda) Arasındaki İlişki", Online Fen Eğitimi Dergisi, 3 (1) pp. 1-13  
2018 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Online Fen Eğitimi Dergisi

Cognitive and Metacognitive Strategies of 6th-Grade Students to Answer Multiple-Choice Questions on ”Human Body Systems”

DİKEN, E.H. (2020) "Cognitive and Metacognitive Strategies of 6th-Grade Students to Answer Multiple-Choice Questions on ”Human Body Systems”", International Journal of Curriculum and Instructıon, 12 (2) pp. 436-456   DİKEN, E.H. (2020) "Cognitive and Metacognitive Strategies of 6th-Grade Students to Answer Multiple-Choice Questions on ”Human Body Systems”", International Journal of Curriculum and Instructıon, 12 (2) pp. 436-456  
2020 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Journal of Curriculum and Instructıon

9. Sınıf Öğrencilerinin Fen Bilimleri Alanındaki Çoktan Seçmeli Soruların Çözümü Öncesi, Esnası, Sonrasında Kullandıkları Bilişsel ve Üstbilişsel Stratejilerin Belirlenmesi

  DİKEN, E.H., Yürük, N. (2019) "9. Sınıf Öğrencilerinin Fen Bilimleri Alanındaki Çoktan Seçmeli Soruların Çözümü Öncesi, Esnası, Sonrasında Kullandıkları Bilişsel ve Üstbilişsel Stratejilerin Belirlenmesi", İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi, 8 (2) pp. 1071-1099 [TR Dizin]   " data-bs-content-id="YazarBilgi-5471"> DİKEN, E.H., Yürük, N. (2019) "9. Sınıf Öğrencilerinin Fen Bilimleri Alanındaki Çoktan Seçmeli Soruların Çözümü Öncesi, Esnası, Sonrasında Kullandıkları Bilişsel ve Üstbilişsel Stratejilerin Belirlenmesi", İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi, 8 (2) pp. 1071-1099 [TR Dizin]    DİKEN, E.H., Yürük, N. (2019) "9. Sınıf Öğrencilerinin Fen Bilimleri Alanındaki Çoktan Seçmeli Soruların Çözümü Öncesi, Esnası, Sonrasında Kullandıkları Bilişsel ve Üstbilişsel Stratejilerin Belirlenmesi", İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi, 8 (2) pp. 1071-1099 [TR Dizin]   
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi

The Comparision Between The Cognitive and Metacognitive Strategies Used By 8th Grade Students to Solve Multiple-Choice Ouestions on ”Photosynthesis and Respiration”

DOI   DİKEN, E.H. (2020) "The Comparision Between The Cognitive and Metacognitive Strategies Used By 8th Grade Students to Solve Multiple-Choice Ouestions on ”Photosynthesis and Respiration”", European Journal of Education Studies, 7 (4) pp. 179-201 DOI  " data-bs-content-id="YazarBilgi-5472"> DİKEN, E.H. (2020) "The Comparision Between The Cognitive and Metacognitive Strategies Used By 8th Grade Students to Solve Multiple-Choice Ouestions on ”Photosynthesis and Respiration”", European Journal of Education Studies, 7 (4) pp. 179-201 DOI   DİKEN, E.H. (2020) "The Comparision Between The Cognitive and Metacognitive Strategies Used By 8th Grade Students to Solve Multiple-Choice Ouestions on ”Photosynthesis and Respiration”", European Journal of Education Studies, 7 (4) pp. 179-201 DOI  
2020 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
European Journal of Education Studies

12. Sınıf Öğrencilerinin Biyoloji Sorularını Çözerken Kullandıkları Bilişsel ve Üstbilişsel Stratejiler

DOI    Tutar, I., Demir, Y., DİKEN, E.H. (2020) "12. Sınıf Öğrencilerinin Biyoloji Sorularını Çözerken Kullandıkları Bilişsel ve Üstbilişsel Stratejiler", Trakya Eğitim Dergisi, 10 (2) pp. 460-476 [TR Dizin] DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-5473"> Tutar, I., Demir, Y., DİKEN, E.H. (2020) "12. Sınıf Öğrencilerinin Biyoloji Sorularını Çözerken Kullandıkları Bilişsel ve Üstbilişsel Stratejiler", Trakya Eğitim Dergisi, 10 (2) pp. 460-476 [TR Dizin] DOI    Tutar, I., Demir, Y., DİKEN, E.H. (2020) "12. Sınıf Öğrencilerinin Biyoloji Sorularını Çözerken Kullandıkları Bilişsel ve Üstbilişsel Stratejiler", Trakya Eğitim Dergisi, 10 (2) pp. 460-476 [TR Dizin] DOI   
2020 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Trakya Eğitim Dergisi

8. Sınıf Fen Bilimleri Ders Kitabındaki Biyoloji Konularının Bilimsel İçerik Açısından İncelenmesi

  Yılmaz, M., Gündüz, E., DİKEN, E.H., Çimen, O. (2017) "8. Sınıf Fen Bilimleri Ders Kitabındaki Biyoloji Konularının Bilimsel İçerik Açısından İncelenmesi", Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 19 (3) pp. 17-35 [TR Dizin]   " data-bs-content-id="YazarBilgi-5475"> Yılmaz, M., Gündüz, E., DİKEN, E.H., Çimen, O. (2017) "8. Sınıf Fen Bilimleri Ders Kitabındaki Biyoloji Konularının Bilimsel İçerik Açısından İncelenmesi", Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 19 (3) pp. 17-35 [TR Dizin]    Yılmaz, M., Gündüz, E., DİKEN, E.H., Çimen, O. (2017) "8. Sınıf Fen Bilimleri Ders Kitabındaki Biyoloji Konularının Bilimsel İçerik Açısından İncelenmesi", Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 19 (3) pp. 17-35 [TR Dizin]   
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

Biyoloji Öğretmen Adaylarındaki Tükenmişlik ve KPSS Kaygı Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi

  Köse, E.Ö., DİKEN, E.H., Gül, Ş. (2017) "Biyoloji Öğretmen Adaylarındaki Tükenmişlik ve KPSS Kaygı Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi", Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi, 37 (3) pp. 991-1012 [TR Dizin]   " data-bs-content-id="YazarBilgi-5476"> Köse, E.Ö., DİKEN, E.H., Gül, Ş. (2017) "Biyoloji Öğretmen Adaylarındaki Tükenmişlik ve KPSS Kaygı Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi", Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi, 37 (3) pp. 991-1012 [TR Dizin]    Köse, E.Ö., DİKEN, E.H., Gül, Ş. (2017) "Biyoloji Öğretmen Adaylarındaki Tükenmişlik ve KPSS Kaygı Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi", Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi, 37 (3) pp. 991-1012 [TR Dizin]   
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi

The Effects of Jigsaw Technique Based on Cooperative Learning on Prospective Science Teachers Science Process Skill

KARAÇÖP, A., DİKEN, E.H. (2017) "The Effects of Jigsaw Technique Based on Cooperative Learning on Prospective Science Teachers Science Process Skill", Journal of Education and Practice, 8 (6) pp. 86-97   KARAÇÖP, A., DİKEN, E.H. (2017) "The Effects of Jigsaw Technique Based on Cooperative Learning on Prospective Science Teachers Science Process Skill", Journal of Education and Practice, 8 (6) pp. 86-97  
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Journal of Education and Practice

Fen ve Teknoloji İle Biyoloji Öğretmen Adaylarının Laboratuvar Güvenliği Hakkındaki Bilgi Düzeylerinin Belirlenmesi

  AYDIN-BEYTUR, S., DİKEN, E.H., Yel, M., Yılmaz, M. (2011) "Fen ve Teknoloji İle Biyoloji Öğretmen Adaylarının Laboratuvar Güvenliği Hakkındaki Bilgi Düzeylerinin Belirlenmesi", Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi, 31 (2) pp. 583-604 [TR Dizin]   " data-bs-content-id="YazarBilgi-5478"> AYDIN-BEYTUR, S., DİKEN, E.H., Yel, M., Yılmaz, M. (2011) "Fen ve Teknoloji İle Biyoloji Öğretmen Adaylarının Laboratuvar Güvenliği Hakkındaki Bilgi Düzeylerinin Belirlenmesi", Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi, 31 (2) pp. 583-604 [TR Dizin]    AYDIN-BEYTUR, S., DİKEN, E.H., Yel, M., Yılmaz, M. (2011) "Fen ve Teknoloji İle Biyoloji Öğretmen Adaylarının Laboratuvar Güvenliği Hakkındaki Bilgi Düzeylerinin Belirlenmesi", Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi, 31 (2) pp. 583-604 [TR Dizin]   
2011 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi

İlköğretim Bölümü Öğretmen Adaylarının Çevre Bilincinin Cinsiyete Göre Değişiminin İncelenmesi

DİKEN, E.H., Çıbık, A.S. (2009) "İlköğretim Bölümü Öğretmen Adaylarının Çevre Bilincinin Cinsiyete Göre Değişiminin İncelenmesi", Bayburt Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 4 (0) pp. 14-25   DİKEN, E.H., Çıbık, A.S. (2009) "İlköğretim Bölümü Öğretmen Adaylarının Çevre Bilincinin Cinsiyete Göre Değişiminin İncelenmesi", Bayburt Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 4 (0) pp. 14-25  
2009 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Bayburt Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

The Effect of Group Works and Demonstrative Experiments Based on Conceptual Change Approach: Photosynthesis and Respiration

Çıbık, A.S., DİKEN, E.H., Darçın, E.S. (2008) "The Effect of Group Works and Demonstrative Experiments Based on Conceptual Change Approach: Photosynthesis and Respiration", Asia-Pasific Forum on Science Learning and Teaching, 9 (2) pp. 1-22   Çıbık, A.S., DİKEN, E.H., Darçın, E.S. (2008) "The Effect of Group Works and Demonstrative Experiments Based on Conceptual Change Approach: Photosynthesis and Respiration", Asia-Pasific Forum on Science Learning and Teaching, 9 (2) pp. 1-22  
2008 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Asia-Pasific Forum on Science Learning and Teaching

The Opinions of Science Teachers on the Weaknesses and Strengths of LGS and TEOG Systems (The Case of Kars Province)

DOI   DİKEN, E.H. (2020) "The Opinions of Science Teachers on the Weaknesses and Strengths of LGS and TEOG Systems (The Case of Kars Province)", Journal of Curriculum and Teaching, 9 (2) pp. 20-32 DOI  " data-bs-content-id="YazarBilgi-5481"> DİKEN, E.H. (2020) "The Opinions of Science Teachers on the Weaknesses and Strengths of LGS and TEOG Systems (The Case of Kars Province)", Journal of Curriculum and Teaching, 9 (2) pp. 20-32 DOI   DİKEN, E.H. (2020) "The Opinions of Science Teachers on the Weaknesses and Strengths of LGS and TEOG Systems (The Case of Kars Province)", Journal of Curriculum and Teaching, 9 (2) pp. 20-32 DOI  
2020 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Journal of Curriculum and Teaching

The Sources of Cognitive and Metacognitive Strategies Used by 7th Grade Students While Reading the ”Cells and Divisions” Unit

DOI   DİKEN, E.H. (2020) "The Sources of Cognitive and Metacognitive Strategies Used by 7th Grade Students While Reading the ”Cells and Divisions” Unit", International Journal of Progressive Education, 16 (5) pp. 30-48 DOI  " data-bs-content-id="YazarBilgi-5482"> DİKEN, E.H. (2020) "The Sources of Cognitive and Metacognitive Strategies Used by 7th Grade Students While Reading the ”Cells and Divisions” Unit", International Journal of Progressive Education, 16 (5) pp. 30-48 DOI   DİKEN, E.H. (2020) "The Sources of Cognitive and Metacognitive Strategies Used by 7th Grade Students While Reading the ”Cells and Divisions” Unit", International Journal of Progressive Education, 16 (5) pp. 30-48 DOI  
2020 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Journal of Progressive Education