img
Toplam 29117 kayıt

Ortaöğretim Öğrencilerinin Biyoloji Öğrenme Anlayışları

Gül, Ş., Köse, E.Ö., DİKEN, E.H. (2018) "Ortaöğretim Öğrencilerinin Biyoloji Öğrenme Anlayışları", Internatıonal Conference on STEM and Educational Sciences , Muş, Türkiye, (Mayıs 2018 Gül, Ş., Köse, E.Ö., DİKEN, E.H. (2018) "Ortaöğretim Öğrencilerinin Biyoloji Öğrenme Anlayışları", Internatıonal Conference on STEM and Educational Sciences , Muş, Türkiye, (Mayıs 2018
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Internatıonal Conference on STEM and Educational Sciences

Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Fen Deneylerinin Amaçlarına Yönelik Tutumlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi

DİKEN, E.H., Çakır, N.K., Yetişir, M.İ. (2009) "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Fen Deneylerinin Amaçlarına Yönelik Tutumlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi", The First International Congress of Educational Research , Çanakkale, Türkiye, (Mayıs 2009 DİKEN, E.H., Çakır, N.K., Yetişir, M.İ. (2009) "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Fen Deneylerinin Amaçlarına Yönelik Tutumlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi", The First International Congress of Educational Research , Çanakkale, Türkiye, (Mayıs 2009
2009 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
The First International Congress of Educational Research

Fen Bilgisi Öğretmenliğinde Öğrenim Gören Lisans Öğrencilerinin Organ Nakline Yönelik Bilinç Düzeyleri

DİKEN, E.H., Çakır, N.K., Çıbık, A.S., Armağan, F.Ö. (2008) "Fen Bilgisi Öğretmenliğinde Öğrenim Gören Lisans Öğrencilerinin Organ Nakline Yönelik Bilinç Düzeyleri", VIII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Bolu, Türkiye, (Ağustos 2008 DİKEN, E.H., Çakır, N.K., Çıbık, A.S., Armağan, F.Ö. (2008) "Fen Bilgisi Öğretmenliğinde Öğrenim Gören Lisans Öğrencilerinin Organ Nakline Yönelik Bilinç Düzeyleri", VIII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Bolu, Türkiye, (Ağustos 2008
2008 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
VIII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi

9. Sınıf Biyoloji Ders Kitabındaki Etkinliklerin Bilimsel Süreç Becerileri Açısından İncelenmesi

DİKEN, E.H., Köse, E.Ö., Gül, Ş. (2019) "9. Sınıf Biyoloji Ders Kitabındaki Etkinliklerin Bilimsel Süreç Becerileri Açısından İncelenmesi", VIth International Eurasian Educational Research Congress , Ankara, Türkiye, (Haziran 2019 DİKEN, E.H., Köse, E.Ö., Gül, Ş. (2019) "9. Sınıf Biyoloji Ders Kitabındaki Etkinliklerin Bilimsel Süreç Becerileri Açısından İncelenmesi", VIth International Eurasian Educational Research Congress , Ankara, Türkiye, (Haziran 2019
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
VIth International Eurasian Educational Research Congress

Fen Bilgisi Öğretmeni Adaylarının Eleştirel Düşünme Standartları (Erzurum Örneklemi)

Gül, Ş., Köse, E.Ö., DİKEN, E.H. (2018) "Fen Bilgisi Öğretmeni Adaylarının Eleştirel Düşünme Standartları (Erzurum Örneklemi)", International Conference on STEM and Educational Sciences , Muş, Türkiye, (Mayıs 2018 Gül, Ş., Köse, E.Ö., DİKEN, E.H. (2018) "Fen Bilgisi Öğretmeni Adaylarının Eleştirel Düşünme Standartları (Erzurum Örneklemi)", International Conference on STEM and Educational Sciences , Muş, Türkiye, (Mayıs 2018
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Conference on STEM and Educational Sciences

Günlük Yazma Etkinliklerinin Fen ve Teknoloji Öğretmen Adaylarının Fen Öğretimiyle İlgili Öz-Yeterlik İnançlarına Etkisi

DİKEN, E.H., Yürük, N. (2012) "Günlük Yazma Etkinliklerinin Fen ve Teknoloji Öğretmen Adaylarının Fen Öğretimiyle İlgili Öz-Yeterlik İnançlarına Etkisi", X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Niğde, Türkiye, (Haziran 2012 DİKEN, E.H., Yürük, N. (2012) "Günlük Yazma Etkinliklerinin Fen ve Teknoloji Öğretmen Adaylarının Fen Öğretimiyle İlgili Öz-Yeterlik İnançlarına Etkisi", X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Niğde, Türkiye, (Haziran 2012
2012 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi

In-Service Teachers’ Perceptions Regarding the Effectiveness of a School-Based Professional Development Program

DİKEN, E.H., Balıbey, Ö., Karaçam, S., Güldal, M.D., Akgül, P., Yürük, N. (2008) "In-Service Teachers’ Perceptions Regarding the Effectiveness of a School-Based Professional Development Program", 16th International Conference on Learning , Barcelona, İspanya, (Temmuz 2008 DİKEN, E.H., Balıbey, Ö., Karaçam, S., Güldal, M.D., Akgül, P., Yürük, N. (2008) "In-Service Teachers’ Perceptions Regarding the Effectiveness of a School-Based Professional Development Program", 16th International Conference on Learning , Barcelona, İspanya, (Temmuz 2008
2008 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
16th International Conference on Learning

Fen ve Teknoloji İle Biyoloji Öğretmen Adaylarının Mikroskop Kullanımında Karşılaştıkları Sorunlar ve Bu Sorunların Nedenlerinin Belirlenmesi

Uzel, N., DİKEN, E.H., Yılmaz, M., Gül, A. (2011) "Fen ve Teknoloji İle Biyoloji Öğretmen Adaylarının Mikroskop Kullanımında Karşılaştıkları Sorunlar ve Bu Sorunların Nedenlerinin Belirlenmesi", International Conference on New Trends in Education and Their Implications (ICONTE) , Antalya, Türkiye, (Nisan 2011 Uzel, N., DİKEN, E.H., Yılmaz, M., Gül, A. (2011) "Fen ve Teknoloji İle Biyoloji Öğretmen Adaylarının Mikroskop Kullanımında Karşılaştıkları Sorunlar ve Bu Sorunların Nedenlerinin Belirlenmesi", International Conference on New Trends in Education and Their Implications (ICONTE) , Antalya, Türkiye, (Nisan 2011
2011 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Conference on New Trends in Education and Their Implications (ICONTE)

9. Sınıf Biyoloji Ders Kitabındaki Metinlerin Okunabilirlik Düzeylerinin İncelenmesi

Gül, Ş., Köse, E.Ö., DİKEN, E.H. (2018) "9. Sınıf Biyoloji Ders Kitabındaki Metinlerin Okunabilirlik Düzeylerinin İncelenmesi", 13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Denizli, Türkiye, (Ekim 2018 Gül, Ş., Köse, E.Ö., DİKEN, E.H. (2018) "9. Sınıf Biyoloji Ders Kitabındaki Metinlerin Okunabilirlik Düzeylerinin İncelenmesi", 13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Denizli, Türkiye, (Ekim 2018
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi

Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Biyoloji Öğrenme Alanına Yönelik Konulara İlişkin Düşüncelerinin Tespiti

DİKEN, E.H. (2020) "Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Biyoloji Öğrenme Alanına Yönelik Konulara İlişkin Düşüncelerinin Tespiti", I. Ulusal Çevrimiçi Disiplinlerarası Fen Eğitimi Öğretmenler Konferansı (DİFEÖK 2020) , Ankara, Türkiye, (Temmuz 2020 DİKEN, E.H. (2020) "Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Biyoloji Öğrenme Alanına Yönelik Konulara İlişkin Düşüncelerinin Tespiti", I. Ulusal Çevrimiçi Disiplinlerarası Fen Eğitimi Öğretmenler Konferansı (DİFEÖK 2020) , Ankara, Türkiye, (Temmuz 2020
2020 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
I. Ulusal Çevrimiçi Disiplinlerarası Fen Eğitimi Öğretmenler Konferansı (DİFEÖK 2020)

An Investigation of The Opinions of The 8th Grade Students Toward The Transition From Basic Education to Secondary Education (TEOG) Exam in Terms of Some Variables

Hündür, T., DİKEN, E.H. (2018) "An Investigation of The Opinions of The 8th Grade Students Toward The Transition From Basic Education to Secondary Education (TEOG) Exam in Terms of Some Variables", International Learning Teaching and Educational Research Congress (ILTER CONGRESS) , Amasya, Türkiye, (Ekim 2018 Hündür, T., DİKEN, E.H. (2018) "An Investigation of The Opinions of The 8th Grade Students Toward The Transition From Basic Education to Secondary Education (TEOG) Exam in Terms of Some Variables", International Learning Teaching and Educational Research Congress (ILTER CONGRESS) , Amasya, Türkiye, (Ekim 2018
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Learning Teaching and Educational Research Congress (ILTER CONGRESS)

Investigations of Burnout and KPSS Anxiety Levels of Biology Student Teachers

Köse, E.Ö., Gül, Ş., DİKEN, E.H. (2017) "Investigations of Burnout and KPSS Anxiety Levels of Biology Student Teachers", International Conference on Research in Education Science (ICRES 2017) , Kuşadası/Aydın, Türkiye, (Mayıs 2017 Köse, E.Ö., Gül, Ş., DİKEN, E.H. (2017) "Investigations of Burnout and KPSS Anxiety Levels of Biology Student Teachers", International Conference on Research in Education Science (ICRES 2017) , Kuşadası/Aydın, Türkiye, (Mayıs 2017
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Conference on Research in Education Science (ICRES 2017)

The Effects of Using Jigsaw Method Based on Cooperative Learning Model in Science Laboratory Applications

KARAÇÖP, A., DİKEN, E.H. (2016) "The Effects of Using Jigsaw Method Based on Cooperative Learning Model in Science Laboratory Applications", ERPA International Congresses on Education 2016 , Sarajevo, Bosna Hersek, (Haziran 2016 KARAÇÖP, A., DİKEN, E.H. (2016) "The Effects of Using Jigsaw Method Based on Cooperative Learning Model in Science Laboratory Applications", ERPA International Congresses on Education 2016 , Sarajevo, Bosna Hersek, (Haziran 2016
2016 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
ERPA International Congresses on Education 2016

Comparison of Cognitive and Metacognitive Strategies Used by 9th Grade Students Before, While and After Solving Multiple-Choice Physics Questions

DİKEN, E.H., Yürük, N. (2016) "Comparison of Cognitive and Metacognitive Strategies Used by 9th Grade Students Before, While and After Solving Multiple-Choice Physics Questions", ERPA International Congresses on Education 2016 , Sarajevo, Bosna Hersek, (Haziran 2016 DİKEN, E.H., Yürük, N. (2016) "Comparison of Cognitive and Metacognitive Strategies Used by 9th Grade Students Before, While and After Solving Multiple-Choice Physics Questions", ERPA International Congresses on Education 2016 , Sarajevo, Bosna Hersek, (Haziran 2016
2016 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
ERPA International Congresses on Education 2016

Identifying the Cognitive and Metacognitive Strategies Used by 9th Grade Students Answering the Multiple-Choice Science Questions

DİKEN, E.H., Yürük, N. (2017) "Identifying the Cognitive and Metacognitive Strategies Used by 9th Grade Students Answering the Multiple-Choice Science Questions", NARST 2017 90th Annual International Conference , San Antonio/Texas, Amerika Birleşik Devletleri, (Nisan 2017 DİKEN, E.H., Yürük, N. (2017) "Identifying the Cognitive and Metacognitive Strategies Used by 9th Grade Students Answering the Multiple-Choice Science Questions", NARST 2017 90th Annual International Conference , San Antonio/Texas, Amerika Birleşik Devletleri, (Nisan 2017
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
NARST 2017 90th Annual International Conference

12. Sınıf Öğrencilerinin Çoktan Seçmeli Biyoloji Sorularını Çözerken Kullandıkları Bilişsel ve Üstbilişsel Stratejilerin Belirlenmesi

Tutar, I., Demir, Y., DİKEN, E.H. (2018) "12. Sınıf Öğrencilerinin Çoktan Seçmeli Biyoloji Sorularını Çözerken Kullandıkları Bilişsel ve Üstbilişsel Stratejilerin Belirlenmesi", II. Ulusal Biyoloji Eğitimi Kongresi , Aksaray, Türkiye, (Temmuz 2018 Tutar, I., Demir, Y., DİKEN, E.H. (2018) "12. Sınıf Öğrencilerinin Çoktan Seçmeli Biyoloji Sorularını Çözerken Kullandıkları Bilişsel ve Üstbilişsel Stratejilerin Belirlenmesi", II. Ulusal Biyoloji Eğitimi Kongresi , Aksaray, Türkiye, (Temmuz 2018
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
II. Ulusal Biyoloji Eğitimi Kongresi

Determining the Opinions of the Prospective (Candidate) Teachers About Public Personnel Selection Exam (KPSS)

DİKEN, E.H., Öztürk, G., Uzel, N., Yılmaz, M. (2011) "Determining the Opinions of the Prospective (Candidate) Teachers About Public Personnel Selection Exam (KPSS)", 3rd World Conference on Educational Sciences , (pp. 3571-3575), İstanbul, Türkiye, (Şubat 2011 DİKEN, E.H., Öztürk, G., Uzel, N., Yılmaz, M. (2011) "Determining the Opinions of the Prospective (Candidate) Teachers About Public Personnel Selection Exam (KPSS)", 3rd World Conference on Educational Sciences , (pp. 3571-3575), İstanbul, Türkiye, (Şubat 2011
2011 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
3rd World Conference on Educational Sciences

Jigsaw Yönteminin Fen Öğretimi Laboratuvar Uygulamalarında Kullanımının Başarıya Etkisi

DİKEN, E.H., KARAÇÖP, A. (2016) "Jigsaw Yönteminin Fen Öğretimi Laboratuvar Uygulamalarında Kullanımının Başarıya Etkisi", 12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Trabzon, Türkiye, (Eylül 2016 DİKEN, E.H., KARAÇÖP, A. (2016) "Jigsaw Yönteminin Fen Öğretimi Laboratuvar Uygulamalarında Kullanımının Başarıya Etkisi", 12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Trabzon, Türkiye, (Eylül 2016
2016 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi