Türkçe
Türkçe
English
Anasayfa
Gelişmiş Arama
Akademisyen Arama
Yayın Arama
Proje Arama
Fikri Mülkiyet Arama
Ödül Arama
Tez Arama
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Raporlar ve İstatistikler
Unis İletişim
Giriş
Giriş
Yayın Arama
Prof. Dr.
Doç. Dr.
Dr. Öğr. Üyesi
Öğr. Gör.
Arş. Gör.
Diğer
Toplam 29117 kayıt
Ortaöğretim Öğrencilerinin Biyoloji Öğrenme Anlayışları
Gül, Ş., Köse, E.Ö.,
DİKEN, E.H.
(2018) "
Ortaöğretim Öğrencilerinin Biyoloji Öğrenme Anlayışları
",
Internatıonal Conference on STEM and Educational Sciences
, Muş, Türkiye, (
Mayıs 2018
)
Gül, Ş., Köse, E.Ö.,
DİKEN, E.H.
(2018) "
Ortaöğretim Öğrencilerinin Biyoloji Öğrenme Anlayışları
",
Internatıonal Conference on STEM and Educational Sciences
, Muş, Türkiye, (
Mayıs 2018
)
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2018
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Internatıonal Conference on STEM and Educational Sciences
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Fen Deneylerinin Amaçlarına Yönelik Tutumlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
DİKEN, E.H.
, Çakır, N.K., Yetişir, M.İ. (2009) "
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Fen Deneylerinin Amaçlarına Yönelik Tutumlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
",
The First International Congress of Educational Research
, Çanakkale, Türkiye, (
Mayıs 2009
)
DİKEN, E.H.
, Çakır, N.K., Yetişir, M.İ. (2009) "
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Fen Deneylerinin Amaçlarına Yönelik Tutumlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
",
The First International Congress of Educational Research
, Çanakkale, Türkiye, (
Mayıs 2009
)
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2009
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
The First International Congress of Educational Research
Fen Bilgisi Öğretmenliğinde Öğrenim Gören Lisans Öğrencilerinin Organ Nakline Yönelik Bilinç Düzeyleri
DİKEN, E.H.
, Çakır, N.K., Çıbık, A.S., Armağan, F.Ö. (2008) "
Fen Bilgisi Öğretmenliğinde Öğrenim Gören Lisans Öğrencilerinin Organ Nakline Yönelik Bilinç Düzeyleri
",
VIII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi
, Bolu, Türkiye, (
Ağustos 2008
)
DİKEN, E.H.
, Çakır, N.K., Çıbık, A.S., Armağan, F.Ö. (2008) "
Fen Bilgisi Öğretmenliğinde Öğrenim Gören Lisans Öğrencilerinin Organ Nakline Yönelik Bilinç Düzeyleri
",
VIII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi
, Bolu, Türkiye, (
Ağustos 2008
)
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2008
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
VIII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi
9. Sınıf Biyoloji Ders Kitabındaki Etkinliklerin Bilimsel Süreç Becerileri Açısından İncelenmesi
DİKEN, E.H.
, Köse, E.Ö., Gül, Ş. (2019) "
9. Sınıf Biyoloji Ders Kitabındaki Etkinliklerin Bilimsel Süreç Becerileri Açısından İncelenmesi
",
VIth International Eurasian Educational Research Congress
, Ankara, Türkiye, (
Haziran 2019
)
DİKEN, E.H.
, Köse, E.Ö., Gül, Ş. (2019) "
9. Sınıf Biyoloji Ders Kitabındaki Etkinliklerin Bilimsel Süreç Becerileri Açısından İncelenmesi
",
VIth International Eurasian Educational Research Congress
, Ankara, Türkiye, (
Haziran 2019
)
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2019
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
VIth International Eurasian Educational Research Congress
Fen Bilgisi Öğretmeni Adaylarının Eleştirel Düşünme Standartları (Erzurum Örneklemi)
Gül, Ş., Köse, E.Ö.,
DİKEN, E.H.
(2018) "
Fen Bilgisi Öğretmeni Adaylarının Eleştirel Düşünme Standartları (Erzurum Örneklemi)
",
International Conference on STEM and Educational Sciences
, Muş, Türkiye, (
Mayıs 2018
)
Gül, Ş., Köse, E.Ö.,
DİKEN, E.H.
(2018) "
Fen Bilgisi Öğretmeni Adaylarının Eleştirel Düşünme Standartları (Erzurum Örneklemi)
",
International Conference on STEM and Educational Sciences
, Muş, Türkiye, (
Mayıs 2018
)
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2018
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
International Conference on STEM and Educational Sciences
Günlük Yazma Etkinliklerinin Fen ve Teknoloji Öğretmen Adaylarının Fen Öğretimiyle İlgili Öz-Yeterlik İnançlarına Etkisi
DİKEN, E.H.
, Yürük, N. (2012) "
Günlük Yazma Etkinliklerinin Fen ve Teknoloji Öğretmen Adaylarının Fen Öğretimiyle İlgili Öz-Yeterlik İnançlarına Etkisi
",
X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi
, Niğde, Türkiye, (
Haziran 2012
)
DİKEN, E.H.
, Yürük, N. (2012) "
Günlük Yazma Etkinliklerinin Fen ve Teknoloji Öğretmen Adaylarının Fen Öğretimiyle İlgili Öz-Yeterlik İnançlarına Etkisi
",
X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi
, Niğde, Türkiye, (
Haziran 2012
)
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2012
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi
In-Service Teachers’ Perceptions Regarding the Effectiveness of a School-Based Professional Development Program
DİKEN, E.H.
, Balıbey, Ö., Karaçam, S., Güldal, M.D., Akgül, P., Yürük, N. (2008) "
In-Service Teachers’ Perceptions Regarding the Effectiveness of a School-Based Professional Development Program
",
16th International Conference on Learning
, Barcelona, İspanya, (
Temmuz 2008
)
DİKEN, E.H.
, Balıbey, Ö., Karaçam, S., Güldal, M.D., Akgül, P., Yürük, N. (2008) "
In-Service Teachers’ Perceptions Regarding the Effectiveness of a School-Based Professional Development Program
",
16th International Conference on Learning
, Barcelona, İspanya, (
Temmuz 2008
)
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2008
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
16th International Conference on Learning
Fen ve Teknoloji İle Biyoloji Öğretmen Adaylarının Mikroskop Kullanımında Karşılaştıkları Sorunlar ve Bu Sorunların Nedenlerinin Belirlenmesi
Uzel, N.,
DİKEN, E.H.
, Yılmaz, M., Gül, A. (2011) "
Fen ve Teknoloji İle Biyoloji Öğretmen Adaylarının Mikroskop Kullanımında Karşılaştıkları Sorunlar ve Bu Sorunların Nedenlerinin Belirlenmesi
",
International Conference on New Trends in Education and Their Implications (ICONTE)
, Antalya, Türkiye, (
Nisan 2011
)
Uzel, N.,
DİKEN, E.H.
, Yılmaz, M., Gül, A. (2011) "
Fen ve Teknoloji İle Biyoloji Öğretmen Adaylarının Mikroskop Kullanımında Karşılaştıkları Sorunlar ve Bu Sorunların Nedenlerinin Belirlenmesi
",
International Conference on New Trends in Education and Their Implications (ICONTE)
, Antalya, Türkiye, (
Nisan 2011
)
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2011
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
International Conference on New Trends in Education and Their Implications (ICONTE)
9. Sınıf Biyoloji Ders Kitabındaki Metinlerin Okunabilirlik Düzeylerinin İncelenmesi
Gül, Ş., Köse, E.Ö.,
DİKEN, E.H.
(2018) "
9. Sınıf Biyoloji Ders Kitabındaki Metinlerin Okunabilirlik Düzeylerinin İncelenmesi
",
13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi
, Denizli, Türkiye, (
Ekim 2018
)
Gül, Ş., Köse, E.Ö.,
DİKEN, E.H.
(2018) "
9. Sınıf Biyoloji Ders Kitabındaki Metinlerin Okunabilirlik Düzeylerinin İncelenmesi
",
13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi
, Denizli, Türkiye, (
Ekim 2018
)
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2018
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi
Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Biyoloji Öğrenme Alanına Yönelik Konulara İlişkin Düşüncelerinin Tespiti
DİKEN, E.H.
(2020) "
Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Biyoloji Öğrenme Alanına Yönelik Konulara İlişkin Düşüncelerinin Tespiti
",
I. Ulusal Çevrimiçi Disiplinlerarası Fen Eğitimi Öğretmenler Konferansı (DİFEÖK 2020)
, Ankara, Türkiye, (
Temmuz 2020
)
DİKEN, E.H.
(2020) "
Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Biyoloji Öğrenme Alanına Yönelik Konulara İlişkin Düşüncelerinin Tespiti
",
I. Ulusal Çevrimiçi Disiplinlerarası Fen Eğitimi Öğretmenler Konferansı (DİFEÖK 2020)
, Ankara, Türkiye, (
Temmuz 2020
)
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2020
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
I. Ulusal Çevrimiçi Disiplinlerarası Fen Eğitimi Öğretmenler Konferansı (DİFEÖK 2020)
An Investigation of The Opinions of The 8th Grade Students Toward The Transition From Basic Education to Secondary Education (TEOG) Exam in Terms of Some Variables
Hündür, T.,
DİKEN, E.H.
(2018) "
An Investigation of The Opinions of The 8th Grade Students Toward The Transition From Basic Education to Secondary Education (TEOG) Exam in Terms of Some Variables
",
International Learning Teaching and Educational Research Congress (ILTER CONGRESS)
, Amasya, Türkiye, (
Ekim 2018
)
Hündür, T.,
DİKEN, E.H.
(2018) "
An Investigation of The Opinions of The 8th Grade Students Toward The Transition From Basic Education to Secondary Education (TEOG) Exam in Terms of Some Variables
",
International Learning Teaching and Educational Research Congress (ILTER CONGRESS)
, Amasya, Türkiye, (
Ekim 2018
)
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2018
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
International Learning Teaching and Educational Research Congress (ILTER CONGRESS)
Investigations of Burnout and KPSS Anxiety Levels of Biology Student Teachers
Köse, E.Ö., Gül, Ş.,
DİKEN, E.H.
(2017) "
Investigations of Burnout and KPSS Anxiety Levels of Biology Student Teachers
",
International Conference on Research in Education Science (ICRES 2017)
, Kuşadası/Aydın, Türkiye, (
Mayıs 2017
)
Köse, E.Ö., Gül, Ş.,
DİKEN, E.H.
(2017) "
Investigations of Burnout and KPSS Anxiety Levels of Biology Student Teachers
",
International Conference on Research in Education Science (ICRES 2017)
, Kuşadası/Aydın, Türkiye, (
Mayıs 2017
)
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2017
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
International Conference on Research in Education Science (ICRES 2017)
The Effects of Using Jigsaw Method Based on Cooperative Learning Model in Science Laboratory Applications
KARAÇÖP, A.,
DİKEN, E.H.
(2016) "
The Effects of Using Jigsaw Method Based on Cooperative Learning Model in Science Laboratory Applications
",
ERPA International Congresses on Education 2016
, Sarajevo, Bosna Hersek, (
Haziran 2016
)
KARAÇÖP, A.,
DİKEN, E.H.
(2016) "
The Effects of Using Jigsaw Method Based on Cooperative Learning Model in Science Laboratory Applications
",
ERPA International Congresses on Education 2016
, Sarajevo, Bosna Hersek, (
Haziran 2016
)
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2016
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
ERPA International Congresses on Education 2016
Comparison of Cognitive and Metacognitive Strategies Used by 9th Grade Students Before, While and After Solving Multiple-Choice Physics Questions
DİKEN, E.H.
, Yürük, N. (2016) "
Comparison of Cognitive and Metacognitive Strategies Used by 9th Grade Students Before, While and After Solving Multiple-Choice Physics Questions
",
ERPA International Congresses on Education 2016
, Sarajevo, Bosna Hersek, (
Haziran 2016
)
DİKEN, E.H.
, Yürük, N. (2016) "
Comparison of Cognitive and Metacognitive Strategies Used by 9th Grade Students Before, While and After Solving Multiple-Choice Physics Questions
",
ERPA International Congresses on Education 2016
, Sarajevo, Bosna Hersek, (
Haziran 2016
)
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2016
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
ERPA International Congresses on Education 2016
Identifying the Cognitive and Metacognitive Strategies Used by 9th Grade Students Answering the Multiple-Choice Science Questions
DİKEN, E.H.
, Yürük, N. (2017) "
Identifying the Cognitive and Metacognitive Strategies Used by 9th Grade Students Answering the Multiple-Choice Science Questions
",
NARST 2017 90th Annual International Conference
, San Antonio/Texas, Amerika Birleşik Devletleri, (
Nisan 2017
)
DİKEN, E.H.
, Yürük, N. (2017) "
Identifying the Cognitive and Metacognitive Strategies Used by 9th Grade Students Answering the Multiple-Choice Science Questions
",
NARST 2017 90th Annual International Conference
, San Antonio/Texas, Amerika Birleşik Devletleri, (
Nisan 2017
)
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2017
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
NARST 2017 90th Annual International Conference
12. Sınıf Öğrencilerinin Çoktan Seçmeli Biyoloji Sorularını Çözerken Kullandıkları Bilişsel ve Üstbilişsel Stratejilerin Belirlenmesi
Tutar, I., Demir, Y.,
DİKEN, E.H.
(2018) "
12. Sınıf Öğrencilerinin Çoktan Seçmeli Biyoloji Sorularını Çözerken Kullandıkları Bilişsel ve Üstbilişsel Stratejilerin Belirlenmesi
",
II. Ulusal Biyoloji Eğitimi Kongresi
, Aksaray, Türkiye, (
Temmuz 2018
)
Tutar, I., Demir, Y.,
DİKEN, E.H.
(2018) "
12. Sınıf Öğrencilerinin Çoktan Seçmeli Biyoloji Sorularını Çözerken Kullandıkları Bilişsel ve Üstbilişsel Stratejilerin Belirlenmesi
",
II. Ulusal Biyoloji Eğitimi Kongresi
, Aksaray, Türkiye, (
Temmuz 2018
)
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2018
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
II. Ulusal Biyoloji Eğitimi Kongresi
Fen Lisesi, Anadolu Liseleri ve Meslek Lisesi 9. Sınıf Öğrencilerinin Alan Bilgilerinin Düzeyi İle Çoktan Seçmeli Fen ve Teknoloji Sorularını Çözerken Kullandıkları Bilişsel ve Üstbilişsel Stratejiler Arasındaki Örüntüler
DİKEN, E.H.
, Yürük, N. (2014) "
Fen Lisesi, Anadolu Liseleri ve Meslek Lisesi 9. Sınıf Öğrencilerinin Alan Bilgilerinin Düzeyi İle Çoktan Seçmeli Fen ve Teknoloji Sorularını Çözerken Kullandıkları Bilişsel ve Üstbilişsel Stratejiler Arasındaki Örüntüler
",
11. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi
, Adana, Türkiye, (
Eylül 2014
)
DİKEN, E.H.
, Yürük, N. (2014) "
Fen Lisesi, Anadolu Liseleri ve Meslek Lisesi 9. Sınıf Öğrencilerinin Alan Bilgilerinin Düzeyi İle Çoktan Seçmeli Fen ve Teknoloji Sorularını Çözerken Kullandıkları Bilişsel ve Üstbilişsel Stratejiler Arasındaki Örüntüler
",
11. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi
, Adana, Türkiye, (
Eylül 2014
)
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2014
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
11. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi
9. Sınıf Öğrencilerinin Çoktan Seçmeli Biyoloji Sorularının Çözümü Öncesi, Esnası, Sonrasında Kullandıkları Bilişsel ve Üstbilişsel Stratejilerin Karşılaştırılması
DİKEN, E.H.
, Yürük, N. (2016) "
9. Sınıf Öğrencilerinin Çoktan Seçmeli Biyoloji Sorularının Çözümü Öncesi, Esnası, Sonrasında Kullandıkları Bilişsel ve Üstbilişsel Stratejilerin Karşılaştırılması
",
I. Ulusal Biyoloji Eğitimi Kongresi
, Ankara, Türkiye, (
Mayıs 2016
)
DİKEN, E.H.
, Yürük, N. (2016) "
9. Sınıf Öğrencilerinin Çoktan Seçmeli Biyoloji Sorularının Çözümü Öncesi, Esnası, Sonrasında Kullandıkları Bilişsel ve Üstbilişsel Stratejilerin Karşılaştırılması
",
I. Ulusal Biyoloji Eğitimi Kongresi
, Ankara, Türkiye, (
Mayıs 2016
)
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2016
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
I. Ulusal Biyoloji Eğitimi Kongresi
Determining the Opinions of the Prospective (Candidate) Teachers About Public Personnel Selection Exam (KPSS)
DİKEN, E.H.
, Öztürk, G., Uzel, N., Yılmaz, M. (2011) "
Determining the Opinions of the Prospective (Candidate) Teachers About Public Personnel Selection Exam (KPSS)
",
3rd World Conference on Educational Sciences
, (pp. 3571-3575), İstanbul, Türkiye, (
Şubat 2011
)
DİKEN, E.H.
, Öztürk, G., Uzel, N., Yılmaz, M. (2011) "
Determining the Opinions of the Prospective (Candidate) Teachers About Public Personnel Selection Exam (KPSS)
",
3rd World Conference on Educational Sciences
, (pp. 3571-3575), İstanbul, Türkiye, (
Şubat 2011
)
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2011
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
3rd World Conference on Educational Sciences
Jigsaw Yönteminin Fen Öğretimi Laboratuvar Uygulamalarında Kullanımının Başarıya Etkisi
DİKEN, E.H.
, KARAÇÖP, A. (2016) "
Jigsaw Yönteminin Fen Öğretimi Laboratuvar Uygulamalarında Kullanımının Başarıya Etkisi
",
12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi
, Trabzon, Türkiye, (
Eylül 2016
)
DİKEN, E.H.
, KARAÇÖP, A. (2016) "
Jigsaw Yönteminin Fen Öğretimi Laboratuvar Uygulamalarında Kullanımının Başarıya Etkisi
",
12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi
, Trabzon, Türkiye, (
Eylül 2016
)
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2016
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi
«
211
212
213
214
215
216
217
218
219
220
»