img
Toplam 27097 kayıt

Fen ve Teknoloji İle Biyoloji Öğretmen Adaylarının Laboratuvar Güvenliği Hakkındaki Bilgi Düzeylerinin Belirlenmesi

  AYDIN-BEYTUR, S., DİKEN, E.H., Yel, M., Yılmaz, M. (2011) "Fen ve Teknoloji İle Biyoloji Öğretmen Adaylarının Laboratuvar Güvenliği Hakkındaki Bilgi Düzeylerinin Belirlenmesi", Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi, 31 (2) pp. 583-604 [TR Dizin]   " data-bs-content-id="YazarBilgi-5478"> AYDIN-BEYTUR, S., DİKEN, E.H., Yel, M., Yılmaz, M. (2011) "Fen ve Teknoloji İle Biyoloji Öğretmen Adaylarının Laboratuvar Güvenliği Hakkındaki Bilgi Düzeylerinin Belirlenmesi", Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi, 31 (2) pp. 583-604 [TR Dizin]    AYDIN-BEYTUR, S., DİKEN, E.H., Yel, M., Yılmaz, M. (2011) "Fen ve Teknoloji İle Biyoloji Öğretmen Adaylarının Laboratuvar Güvenliği Hakkındaki Bilgi Düzeylerinin Belirlenmesi", Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi, 31 (2) pp. 583-604 [TR Dizin]   
2011 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi

İlköğretim Bölümü Öğretmen Adaylarının Çevre Bilincinin Cinsiyete Göre Değişiminin İncelenmesi

DİKEN, E.H., Çıbık, A.S. (2009) "İlköğretim Bölümü Öğretmen Adaylarının Çevre Bilincinin Cinsiyete Göre Değişiminin İncelenmesi", Bayburt Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 4 (0) pp. 14-25   DİKEN, E.H., Çıbık, A.S. (2009) "İlköğretim Bölümü Öğretmen Adaylarının Çevre Bilincinin Cinsiyete Göre Değişiminin İncelenmesi", Bayburt Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 4 (0) pp. 14-25  
2009 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Bayburt Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

The Effect of Group Works and Demonstrative Experiments Based on Conceptual Change Approach: Photosynthesis and Respiration

Çıbık, A.S., DİKEN, E.H., Darçın, E.S. (2008) "The Effect of Group Works and Demonstrative Experiments Based on Conceptual Change Approach: Photosynthesis and Respiration", Asia-Pasific Forum on Science Learning and Teaching, 9 (2) pp. 1-22   Çıbık, A.S., DİKEN, E.H., Darçın, E.S. (2008) "The Effect of Group Works and Demonstrative Experiments Based on Conceptual Change Approach: Photosynthesis and Respiration", Asia-Pasific Forum on Science Learning and Teaching, 9 (2) pp. 1-22  
2008 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Asia-Pasific Forum on Science Learning and Teaching

The Opinions of Science Teachers on the Weaknesses and Strengths of LGS and TEOG Systems (The Case of Kars Province)

DOI   DİKEN, E.H. (2020) "The Opinions of Science Teachers on the Weaknesses and Strengths of LGS and TEOG Systems (The Case of Kars Province)", Journal of Curriculum and Teaching, 9 (2) pp. 20-32 DOI  " data-bs-content-id="YazarBilgi-5481"> DİKEN, E.H. (2020) "The Opinions of Science Teachers on the Weaknesses and Strengths of LGS and TEOG Systems (The Case of Kars Province)", Journal of Curriculum and Teaching, 9 (2) pp. 20-32 DOI   DİKEN, E.H. (2020) "The Opinions of Science Teachers on the Weaknesses and Strengths of LGS and TEOG Systems (The Case of Kars Province)", Journal of Curriculum and Teaching, 9 (2) pp. 20-32 DOI  
2020 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Journal of Curriculum and Teaching

The Sources of Cognitive and Metacognitive Strategies Used by 7th Grade Students While Reading the ”Cells and Divisions” Unit

DOI   DİKEN, E.H. (2020) "The Sources of Cognitive and Metacognitive Strategies Used by 7th Grade Students While Reading the ”Cells and Divisions” Unit", International Journal of Progressive Education, 16 (5) pp. 30-48 DOI  " data-bs-content-id="YazarBilgi-5482"> DİKEN, E.H. (2020) "The Sources of Cognitive and Metacognitive Strategies Used by 7th Grade Students While Reading the ”Cells and Divisions” Unit", International Journal of Progressive Education, 16 (5) pp. 30-48 DOI   DİKEN, E.H. (2020) "The Sources of Cognitive and Metacognitive Strategies Used by 7th Grade Students While Reading the ”Cells and Divisions” Unit", International Journal of Progressive Education, 16 (5) pp. 30-48 DOI  
2020 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Journal of Progressive Education

The Examination of the Readability Levels of Texts in 9th Grade Biology Textbook

DOI    Gül, Ş., Köse, E.Ö., DİKEN, E.H. (2020) "The Examination of the Readability Levels of Texts in 9th Grade Biology Textbook", Çukurova University Faculty of Education Journal, 49 (1) pp. 1-27 [TR Dizin] DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-5483"> Gül, Ş., Köse, E.Ö., DİKEN, E.H. (2020) "The Examination of the Readability Levels of Texts in 9th Grade Biology Textbook", Çukurova University Faculty of Education Journal, 49 (1) pp. 1-27 [TR Dizin] DOI    Gül, Ş., Köse, E.Ö., DİKEN, E.H. (2020) "The Examination of the Readability Levels of Texts in 9th Grade Biology Textbook", Çukurova University Faculty of Education Journal, 49 (1) pp. 1-27 [TR Dizin] DOI   
2020 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Çukurova University Faculty of Education Journal

A Comparative Study on the Cognitive and Metacognitive Strategies of 6th Grade Private and State School Students While Reading Science Texts

  DİKEN, E.H. (2020) "A Comparative Study on the Cognitive and Metacognitive Strategies of 6th Grade Private and State School Students While Reading Science Texts", International Online Journal of Education and Teaching, 7 (3) pp. 1092-1109   " data-bs-content-id="YazarBilgi-5484"> DİKEN, E.H. (2020) "A Comparative Study on the Cognitive and Metacognitive Strategies of 6th Grade Private and State School Students While Reading Science Texts", International Online Journal of Education and Teaching, 7 (3) pp. 1092-1109    DİKEN, E.H. (2020) "A Comparative Study on the Cognitive and Metacognitive Strategies of 6th Grade Private and State School Students While Reading Science Texts", International Online Journal of Education and Teaching, 7 (3) pp. 1092-1109   
2020 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Online Journal of Education and Teaching

8. Sınıf Öğrencilerinin "Fotosentez ve Solunum" Konularına Ait Çoktan Seçmeli Soruları Çözerken Bilişsel ve Üstbilişsel Stratejileri Kullanma Sıklıkları

DİKEN, E.H. (2021) "8. Sınıf Öğrencilerinin "Fotosentez ve Solunum" Konularına Ait Çoktan Seçmeli Soruları Çözerken Bilişsel ve Üstbilişsel Stratejileri Kullanma Sıklıkları", VIII. INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS , Ankara, Türkiye, (Ağustos 2021 DİKEN, E.H. (2021) "8. Sınıf Öğrencilerinin "Fotosentez ve Solunum" Konularına Ait Çoktan Seçmeli Soruları Çözerken Bilişsel ve Üstbilişsel Stratejileri Kullanma Sıklıkları", VIII. INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS , Ankara, Türkiye, (Ağustos 2021
2021 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
VIII. INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS

Fen ve Teknoloji Öğretmen Adayları İle Biyoloji Öğretmen Adaylarının Kamu Personeli Seçme Sınavı’na (KPSS) Yönelik Görüşlerinin Belirlenmesi

DİKEN, E.H., Çimen, O., Günay, H., Yılmaz, M., Gül, A. (2010) "Fen ve Teknoloji Öğretmen Adayları İle Biyoloji Öğretmen Adaylarının Kamu Personeli Seçme Sınavı’na (KPSS) Yönelik Görüşlerinin Belirlenmesi", IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , İzmir, Türkiye, (Eylül 2010 DİKEN, E.H., Çimen, O., Günay, H., Yılmaz, M., Gül, A. (2010) "Fen ve Teknoloji Öğretmen Adayları İle Biyoloji Öğretmen Adaylarının Kamu Personeli Seçme Sınavı’na (KPSS) Yönelik Görüşlerinin Belirlenmesi", IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , İzmir, Türkiye, (Eylül 2010
2010 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi

A Study on the Status of the Candidate Teachers’ Preparation Process for Public Personell Selection Exam (KPSS)

DİKEN, E.H., Öztürk, G., Günay, H., Yılmaz, M. (2011) "A Study on the Status of the Candidate Teachers’ Preparation Process for Public Personell Selection Exam (KPSS)", 3rd World Conference on Educational Sciences (WCES-2011) , (pp. 3566-3570), İstanbul, Türkiye, (Şubat 2011 DİKEN, E.H., Öztürk, G., Günay, H., Yılmaz, M. (2011) "A Study on the Status of the Candidate Teachers’ Preparation Process for Public Personell Selection Exam (KPSS)", 3rd World Conference on Educational Sciences (WCES-2011) , (pp. 3566-3570), İstanbul, Türkiye, (Şubat 2011
2011 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
3rd World Conference on Educational Sciences (WCES-2011)

Öğretmen Adaylarının Biyoloji Derslerine Yönelik Bilgi Birikimleri Hakkındaki Görüşleri

DİKEN, E.H., Çimen, O., Yılmaz, M., Gül, A. (2009) "Öğretmen Adaylarının Biyoloji Derslerine Yönelik Bilgi Birikimleri Hakkındaki Görüşleri", Fen, Sosyal ve Çevre Eğitiminde Son Gelişmeler , Giresun, Türkiye, (Kasım 2009 DİKEN, E.H., Çimen, O., Yılmaz, M., Gül, A. (2009) "Öğretmen Adaylarının Biyoloji Derslerine Yönelik Bilgi Birikimleri Hakkındaki Görüşleri", Fen, Sosyal ve Çevre Eğitiminde Son Gelişmeler , Giresun, Türkiye, (Kasım 2009
2009 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Fen, Sosyal ve Çevre Eğitiminde Son Gelişmeler

Fen Bilgisi ve Biyoloji Öğretmen Adaylarının Laboratuvar Güvenliği Hakkındaki Bilgi Düzeylerinin Belirlenmesi

AYDIN-BEYTUR, S., DİKEN, E.H., Yel, M., Yılmaz, M. (2010) "Fen Bilgisi ve Biyoloji Öğretmen Adaylarının Laboratuvar Güvenliği Hakkındaki Bilgi Düzeylerinin Belirlenmesi", IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , İzmir, Türkiye, (Eylül 2010 AYDIN-BEYTUR, S., DİKEN, E.H., Yel, M., Yılmaz, M. (2010) "Fen Bilgisi ve Biyoloji Öğretmen Adaylarının Laboratuvar Güvenliği Hakkındaki Bilgi Düzeylerinin Belirlenmesi", IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , İzmir, Türkiye, (Eylül 2010
2010 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi

Öğretmen Adaylarının Biyoloji Derslerine ve Sınavlarına Yönelik Kaygılarının Belirlenmesi

DİKEN, E.H., Uzel, N., Yılmaz, M., Gül, A. (2010) "Öğretmen Adaylarının Biyoloji Derslerine ve Sınavlarına Yönelik Kaygılarının Belirlenmesi", IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , İzmir, Türkiye, (Eylül 2010 DİKEN, E.H., Uzel, N., Yılmaz, M., Gül, A. (2010) "Öğretmen Adaylarının Biyoloji Derslerine ve Sınavlarına Yönelik Kaygılarının Belirlenmesi", IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , İzmir, Türkiye, (Eylül 2010
2010 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi

The Investigation of The Opinions of Science Teachers Regarding The Existing Examination System (TEOG) in Terms of Some Variables

Hündür, T., DİKEN, E.H., Gül, Ş. (2018) "The Investigation of The Opinions of Science Teachers Regarding The Existing Examination System (TEOG) in Terms of Some Variables", 27th International Conference on Educational Sciences , Antalya, Türkiye, (Nisan 2018 Hündür, T., DİKEN, E.H., Gül, Ş. (2018) "The Investigation of The Opinions of Science Teachers Regarding The Existing Examination System (TEOG) in Terms of Some Variables", 27th International Conference on Educational Sciences , Antalya, Türkiye, (Nisan 2018
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
27th International Conference on Educational Sciences

”Özel Öğretim Yöntemleri I” Dersi Kapsamında Günlük Yazma Etkinliklerinin Çeşitli Değişkenler Üzerine Etkisi

DİKEN, E.H., Gül, Ş., Köse, E.Ö. (2018) "”Özel Öğretim Yöntemleri I” Dersi Kapsamında Günlük Yazma Etkinliklerinin Çeşitli Değişkenler Üzerine Etkisi", International Learning Teaching and Educational Research Congress (ILTER CONGRESS) , Amasya, Türkiye, (Ekim 2018 DİKEN, E.H., Gül, Ş., Köse, E.Ö. (2018) "”Özel Öğretim Yöntemleri I” Dersi Kapsamında Günlük Yazma Etkinliklerinin Çeşitli Değişkenler Üzerine Etkisi", International Learning Teaching and Educational Research Congress (ILTER CONGRESS) , Amasya, Türkiye, (Ekim 2018
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Learning Teaching and Educational Research Congress (ILTER CONGRESS)

Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının “Biyoloji Öğrenme Alanındaki Dersleri Yürüten Öğretim Üyelerinde Bulunması Gereken Nitelikler” Konusundaki Görüşleri

DİKEN, E.H., Uzel, N., Gül, A. (2020) "Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının “Biyoloji Öğrenme Alanındaki Dersleri Yürüten Öğretim Üyelerinde Bulunması Gereken Nitelikler” Konusundaki Görüşleri", I. Ulusal Çevrimiçi Disiplinlerarası Fen Eğitimi Öğretmenler Konferansı (DİFEÖK 2020) , Ankara, Türkiye, (Temmuz 2020 DİKEN, E.H., Uzel, N., Gül, A. (2020) "Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının “Biyoloji Öğrenme Alanındaki Dersleri Yürüten Öğretim Üyelerinde Bulunması Gereken Nitelikler” Konusundaki Görüşleri", I. Ulusal Çevrimiçi Disiplinlerarası Fen Eğitimi Öğretmenler Konferansı (DİFEÖK 2020) , Ankara, Türkiye, (Temmuz 2020
2020 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
I. Ulusal Çevrimiçi Disiplinlerarası Fen Eğitimi Öğretmenler Konferansı (DİFEÖK 2020)

The Factors Affecting The Science Student Teachers’Academic Success

Köse, E.Ö., DİKEN, E.H., Gül, Ş. (2017) "The Factors Affecting The Science Student Teachers’Academic Success", International Conference on Research in Education Science (ICRES 2017) , Kuşadası/Aydın, Türkiye, (Mayıs 2017 Köse, E.Ö., DİKEN, E.H., Gül, Ş. (2017) "The Factors Affecting The Science Student Teachers’Academic Success", International Conference on Research in Education Science (ICRES 2017) , Kuşadası/Aydın, Türkiye, (Mayıs 2017
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Conference on Research in Education Science (ICRES 2017)

Biyoloji Öğretmen Adaylarının Biyoteknolojiye Yönelik Tutumları

Köse, E.Ö., Gül, Ş., DİKEN, E.H. (2019) "Biyoloji Öğretmen Adaylarının Biyoteknolojiye Yönelik Tutumları", III. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu (USEAS 2019) , Bodrum/Muğla, Türkiye, (Nisan 2019 Köse, E.Ö., Gül, Ş., DİKEN, E.H. (2019) "Biyoloji Öğretmen Adaylarının Biyoteknolojiye Yönelik Tutumları", III. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu (USEAS 2019) , Bodrum/Muğla, Türkiye, (Nisan 2019
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
III. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu (USEAS 2019)

Fen Bilgisi Laboratuvar Uygulamaları Dersinde Vee Diyagramının Kullanımı ve Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Vee Diyagramına Yönelik Tutumlarının ncelenmesi

DİKEN, E.H., Çıbık, A.S., Darçın, E.S. (2008) "Fen Bilgisi Laboratuvar Uygulamaları Dersinde Vee Diyagramının Kullanımı ve Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Vee Diyagramına Yönelik Tutumlarının ncelenmesi", VIII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Bolu, Türkiye, (Ağustos 2008 DİKEN, E.H., Çıbık, A.S., Darçın, E.S. (2008) "Fen Bilgisi Laboratuvar Uygulamaları Dersinde Vee Diyagramının Kullanımı ve Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Vee Diyagramına Yönelik Tutumlarının ncelenmesi", VIII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Bolu, Türkiye, (Ağustos 2008
2008 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
VIII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi