img
img
Toplam 27820 kayıt

Effect of Augmented Reality-Based Reading Activities on Some Reading Variables and Participation in Class

0 0
2021 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Journal of Progressive Education

SINIF ÖĞRETMENLERİNİN UZAKTAN EĞİTİM SÜRECİNE YÖNELİK GÖRÜŞLERİ

0 0
2021 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi (elektronik)

İki Dilli Öğrencilere Yönelik Sınıf Öğretmeni Adaylarının Öğretim Kaygıları ve Çözüm Önerileri

0 0
2021 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

İlkokul Türkçe Ders Kitaplarında Yer Alan Metinlerle İlgili Anlam Kurma Sorularının İncelenmesi

0 0
2022 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Ana Dili Eğitimi Dergisi

The Relationship between Reading Comprehension and Writing Skills of Fourth Grade Students and Their Motivation to Read and Write

0 0
2023 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Journal of Educational Research Review

Birleştirilmiş Sınıfta Eğitim Gören Öğrencilerin Problem Çözme Becerilerinin Geliştirilmesi: Etkileşimli Kitap Okuma Etkinliği

0 0
2022 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Çocuk Kitaplarına İlişkin Farkındalıkları

0 0
2023 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Anadolu Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi

Sınıf Öğretmenlerinin ve Sınıf Öğretmeni Adaylarının Dijital Okuryazarlık Düzeylerinin Çeşitli Değişkenlere Göre İncelenmesi

0 0
2023 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi

İlk Okuma Yazma Öğretimine Yönelik Teknoloji Eğitiminin Sınıf Öğretmeni Adaylarının Teknoloji Kullanım Düzeylerine Katkısının İncelenmesi

0 0
2023 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
E- International Journal of Educational Research

Ekran Okumaya Yönelik Tutum Ölçeği Geliştirme Çalışması

0 0
2016 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
XV. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu

İlkokul 4 Sınıf Öğrencilerinin Yazılı Anlatım Çalışmalarında Kullandıkları Kelimelerin Türleri Üzerine Bir Değerlendirme

0 0
2016 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
XV. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu

Undesirable teacher behaviours in the classsroom

0 0
2016 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
X. European Conference on Social and Behavioral Sciences

Yazma Güçlüğü Olan Bir İlkokul 3. Sınıf Öğrencisinin El Yazısı Okunaklılığının Geliştirilmesine Yönelik Nitel Bir Çalışma

0 0
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
16. International Primary Teacher Education Symposium

Öğrenme Güçlüğü Olan İlkokul Öğrencilerinin Okuma Motivasyonları

0 0
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
16. International Primary Teacher Education Symposium

İlkokul Öğrencilerinin Popüler Kültür Algısı

0 0
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Dijital Çocuk Edebiyatı Ürünü HazırlamaDeneyimleri

0 0
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu/

Ana Dili Eğitim Dilinden Farklı İlkokul İkinci Sınıf Öğrencileri İçin Tasarlanan Bir Kitabın Değerlendirilmesi

0 0
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
18. ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Sınıf Ortamında Geri Bildirime Yer Verme Durumları ve Geri Bildirime İlişkin Görüşleri

0 0
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
18. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu

SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ ÇOCUK KİTAPLARINA İLİŞKİN FARKINDALIKLARI

0 0
2021 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
19. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu

SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ OKUMA TUTUMLARI İLE OKUMA VE OKUMA EĞİTİMİNE YÖNELİK ÖZYETERLİLİK ALGISI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ

0 0
2021 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
19. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu