img
img
Toplam 28089 kayıt

İlkokul 4 Sınıf Öğrencilerinin Yazılı Anlatım Çalışmalarında Kullandıkları Kelimelerin Türleri Üzerine Bir Değerlendirme

0 0
2016 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
XV. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu

Undesirable teacher behaviours in the classsroom

0 0
2016 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
X. European Conference on Social and Behavioral Sciences

Yazma Güçlüğü Olan Bir İlkokul 3. Sınıf Öğrencisinin El Yazısı Okunaklılığının Geliştirilmesine Yönelik Nitel Bir Çalışma

0 0
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
16. International Primary Teacher Education Symposium

Öğrenme Güçlüğü Olan İlkokul Öğrencilerinin Okuma Motivasyonları

0 0
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
16. International Primary Teacher Education Symposium

İlkokul Öğrencilerinin Popüler Kültür Algısı

0 0
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Dijital Çocuk Edebiyatı Ürünü HazırlamaDeneyimleri

0 0
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu/

Ana Dili Eğitim Dilinden Farklı İlkokul İkinci Sınıf Öğrencileri İçin Tasarlanan Bir Kitabın Değerlendirilmesi

0 0
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
18. ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Sınıf Ortamında Geri Bildirime Yer Verme Durumları ve Geri Bildirime İlişkin Görüşleri

0 0
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
18. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu

SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ ÇOCUK KİTAPLARINA İLİŞKİN FARKINDALIKLARI

0 0
2021 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
19. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu

SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ OKUMA TUTUMLARI İLE OKUMA VE OKUMA EĞİTİMİNE YÖNELİK ÖZYETERLİLİK ALGISI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ

0 0
2021 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
19. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu

TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI DERSİ KAPSAMINDA YÜRÜTÜLEN “İLK VE ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN OKUMA VE YAZMA BECERİLERİNİN GELİŞTİRİLMESİ” PROJESİNE İLİŞKİN ÖĞRETMEN ADAYLARININ GÖRÜŞLERİ

0 0
2022 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
20. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu

ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI DERSİ KAPSAMINDA “KÖY OKULLARINDA STAJ UYGULAMASI”NA İLİŞKİN ÖĞRETMEN ADAYLARININ GÖRÜŞLERİ

0 0
2022 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
13. ULUSLARARASI SOSYAL BEŞERİ VE EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ

SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ İLKOKUMA YAZMA ÖĞRETİMİNE YÖNELİK TEKNOLOJİK PEDAGOJİK ALAN BİLGİSİ DURUMLARININ İNCELENMESİ

0 0
2022 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Eğitim Yönetimi Forumu, EYFOR XIII

SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ SERBEST YAZMAYA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ

0 0
2022 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
15. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi

Ortaokul Öğrencilerinin Sosyal Ağ Kullanım Analizi: Kars İli Örneği

0 0
2023 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Kafkas Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi

Examination of the Relationship Between the Virtual Bullying Awareness Levels and Communication Skills of Primary School Teachers

0 0
2023 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Journal of Education and Learning

Investigation of Efficient Backup Techniques to Reduce Late in Cloud Systems: A Modeling Study

0 0
2023 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Global Journal of Information Technology: Emerging Technologies

Corporate Cyber Security in Turkey Investigation Of Legal and Corporate Infrastructure : A Meta-Synthesis Study

0 0
2023 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Global Journal of Computer Sciences: Theory and Research

Student Opinion Scale Related to Moodle LMS in an Online Learning Environment: Validity and Reliability Study

0 0
2018 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Journal of Interactive Mobile Technologies

Eğitimde Facebook Kullanım Kaygısı (EFKK): Ölçek Geliştirme Çalışması

0 0
2016 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi