Türkçe
Türkçe
English
Anasayfa
Gelişmiş Arama
Akademisyen Arama
Yayın Arama
Proje Arama
Fikri Mülkiyet Arama
Ödül Arama
Tez Arama
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Raporlar ve İstatistikler
Unis İletişim
Giriş
Giriş
Yayın Arama
Prof. Dr.
Doç. Dr.
Dr. Öğr. Üyesi
Öğr. Gör.
Arş. Gör.
Diğer
Toplam 29117 kayıt
Mekan Tasarımında Algının Değişimi
Mutdoğan, A.S.,
TOPGÜL, F.Ç.
, Erkan, M.Ş. (2015) "
Mekan Tasarımında Algının Değişimi
",
1. Ulusal İç Mimari Tasarım Sempozyumu
, (pp. 420-427), Trabzon, Türkiye, (
Ekim 2015
)
Mutdoğan, A.S.,
TOPGÜL, F.Ç.
, Erkan, M.Ş. (2015) "
Mekan Tasarımında Algının Değişimi
",
1. Ulusal İç Mimari Tasarım Sempozyumu
, (pp. 420-427), Trabzon, Türkiye, (
Ekim 2015
)
Kurum Bilgileri
Güzel Sanatlar Fakültesi
İç Mimarlık ve Çevre Tasarımı
İç Mimarlık ve Çevre Tasarımı Anasanat Dalı
Özgeçmiş Sayfası
2015
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
1. Ulusal İç Mimari Tasarım Sempozyumu
Sözlü İletişim Becerilerinin Geliştirilmesine İlişkin Sınıf Öğretmenlerinin Yaptıkları Çalışmaların İncelenmesi
Link
DOI
Erdoğan, Ö.,
UZUNER, F.G.
, Gülay, A. (2018) "
Sözlü İletişim Becerilerinin Geliştirilmesine İlişkin Sınıf Öğretmenlerinin Yaptıkları Çalışmaların İncelenmesi
",
Ana Dili Egitimi Dergisi
, 6 (1) pp. 166-182
[TR Dizin]
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-7531">
Erdoğan, Ö.,
UZUNER, F.G.
, Gülay, A. (2018) "
Sözlü İletişim Becerilerinin Geliştirilmesine İlişkin Sınıf Öğretmenlerinin Yaptıkları Çalışmaların İncelenmesi
",
Ana Dili Egitimi Dergisi
, 6 (1) pp. 166-182
[TR Dizin]
Link
DOI
Erdoğan, Ö.,
UZUNER, F.G.
, Gülay, A. (2018) "
Sözlü İletişim Becerilerinin Geliştirilmesine İlişkin Sınıf Öğretmenlerinin Yaptıkları Çalışmaların İncelenmesi
",
Ana Dili Egitimi Dergisi
, 6 (1) pp. 166-182
[TR Dizin]
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Sınıf Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2018
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Ana Dili Egitimi Dergisi
AN INVESTIGATION OF PUPILS’ ORIENTEERING PROCESS ACCORDING TO THE STEPS OF POLYA’S PROBLEM-SOLVING METHOD
Link
UZUNER, F.G.
, Ekiz, D. (2023) "
AN INVESTIGATION OF PUPILS’ ORIENTEERING PROCESS ACCORDING TO THE STEPS OF POLYA’S PROBLEM-SOLVING METHOD
",
International Online Journal of Primary Education
, 12 (1) pp. 61-83
Link
" data-bs-content-id="YazarBilgi-7532">
UZUNER, F.G.
, Ekiz, D. (2023) "
AN INVESTIGATION OF PUPILS’ ORIENTEERING PROCESS ACCORDING TO THE STEPS OF POLYA’S PROBLEM-SOLVING METHOD
",
International Online Journal of Primary Education
, 12 (1) pp. 61-83
Link
UZUNER, F.G.
, Ekiz, D. (2023) "
AN INVESTIGATION OF PUPILS’ ORIENTEERING PROCESS ACCORDING TO THE STEPS OF POLYA’S PROBLEM-SOLVING METHOD
",
International Online Journal of Primary Education
, 12 (1) pp. 61-83
Link
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Sınıf Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2023
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
International Online Journal of Primary Education
Yaratıcı Drama Yönteminin İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Okuma Motivasyonu ve Tutumlarına Etkisi
Erdoğan, T., Erdoğan, Ö.,
UZUNER, F.G.
(2018) "
Yaratıcı Drama Yönteminin İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Okuma Motivasyonu ve Tutumlarına Etkisi
",
Ana Dili Eğitimi Dergisi
, 6 (2)
[TR Dizin]
Erdoğan, T., Erdoğan, Ö.,
UZUNER, F.G.
(2018) "
Yaratıcı Drama Yönteminin İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Okuma Motivasyonu ve Tutumlarına Etkisi
",
Ana Dili Eğitimi Dergisi
, 6 (2)
[TR Dizin]
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Sınıf Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2018
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Ana Dili Eğitimi Dergisi
An Examination of Metaphorical Perceptions Towards the Use of Educational Games in Inclusive Practices
DOI
Yazıcı, M.S.,
UZUNER, F.G.
(2023) "
An Examination of Metaphorical Perceptions Towards the Use of Educational Games in Inclusive Practices
",
Milli Eğitim Dergisi
, 52 (237) pp. 107-140
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-7534">
Yazıcı, M.S.,
UZUNER, F.G.
(2023) "
An Examination of Metaphorical Perceptions Towards the Use of Educational Games in Inclusive Practices
",
Milli Eğitim Dergisi
, 52 (237) pp. 107-140
DOI
Yazıcı, M.S.,
UZUNER, F.G.
(2023) "
An Examination of Metaphorical Perceptions Towards the Use of Educational Games in Inclusive Practices
",
Milli Eğitim Dergisi
, 52 (237) pp. 107-140
DOI
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Sınıf Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2023
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Milli Eğitim Dergisi
Sınıf Öğretmenlerinin Tipik Gelişim Gösteren Öğrenciler ile Kaynaştırma Öğrencileri İçin Kullandıkları Ölçme Araçlarının Belirlenmesi
DOI
UZUNER, F.G.
, Yazıcı, M.S. (2021) "
Sınıf Öğretmenlerinin Tipik Gelişim Gösteren Öğrenciler ile Kaynaştırma Öğrencileri İçin Kullandıkları Ölçme Araçlarının Belirlenmesi
",
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
, 17 (35)
[TR Dizin]
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-7535">
UZUNER, F.G.
, Yazıcı, M.S. (2021) "
Sınıf Öğretmenlerinin Tipik Gelişim Gösteren Öğrenciler ile Kaynaştırma Öğrencileri İçin Kullandıkları Ölçme Araçlarının Belirlenmesi
",
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
, 17 (35)
[TR Dizin]
DOI
UZUNER, F.G.
, Yazıcı, M.S. (2021) "
Sınıf Öğretmenlerinin Tipik Gelişim Gösteren Öğrenciler ile Kaynaştırma Öğrencileri İçin Kullandıkları Ölçme Araçlarının Belirlenmesi
",
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
, 17 (35)
[TR Dizin]
DOI
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Sınıf Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2021
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
Examining the Effect of Orienteering on the Development of Attention, Metacognitive Awareness and Problem-Solving Skills of Primary School Students with ADHD
Link
UZUNER, F.G.
, Şahin, M. (2021) "
Examining the Effect of Orienteering on the Development of Attention, Metacognitive Awareness and Problem-Solving Skills of Primary School Students with ADHD
",
Journal of Educational Leadership and Policy Studies
, (0)
Link
" data-bs-content-id="YazarBilgi-7536">
UZUNER, F.G.
, Şahin, M. (2021) "
Examining the Effect of Orienteering on the Development of Attention, Metacognitive Awareness and Problem-Solving Skills of Primary School Students with ADHD
",
Journal of Educational Leadership and Policy Studies
, (0)
Link
UZUNER, F.G.
, Şahin, M. (2021) "
Examining the Effect of Orienteering on the Development of Attention, Metacognitive Awareness and Problem-Solving Skills of Primary School Students with ADHD
",
Journal of Educational Leadership and Policy Studies
, (0)
Link
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Sınıf Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2021
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Journal of Educational Leadership and Policy Studies
SINIF ÖĞRETMENLERİNİN ÖZEL EĞİTİM ALANINDA KATILDIKLARI EĞİTİMLERE YÖNELİK GÖRÜŞLERİNİN VE ÖNERİLERİNİN İNCELENMESİ
Link
DOI
Yazıcı, M.S.,
UZUNER, F.G.
(2021) "
SINIF ÖĞRETMENLERİNİN ÖZEL EĞİTİM ALANINDA KATILDIKLARI EĞİTİMLERE YÖNELİK GÖRÜŞLERİNİN VE ÖNERİLERİNİN İNCELENMESİ
",
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, (0)
[TR Dizin]
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-7537">
Yazıcı, M.S.,
UZUNER, F.G.
(2021) "
SINIF ÖĞRETMENLERİNİN ÖZEL EĞİTİM ALANINDA KATILDIKLARI EĞİTİMLERE YÖNELİK GÖRÜŞLERİNİN VE ÖNERİLERİNİN İNCELENMESİ
",
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, (0)
[TR Dizin]
Link
DOI
Yazıcı, M.S.,
UZUNER, F.G.
(2021) "
SINIF ÖĞRETMENLERİNİN ÖZEL EĞİTİM ALANINDA KATILDIKLARI EĞİTİMLERE YÖNELİK GÖRÜŞLERİNİN VE ÖNERİLERİNİN İNCELENMESİ
",
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, (0)
[TR Dizin]
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Sınıf Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2021
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Aksiyon Araştırması Aracılığı ile Okuduğunu Anlama Becerisinin Geliştirilmesi
DOI
Ekiz, D., Erdoğan, T.,
UZUNER, F.G.
(2012) "
Aksiyon Araştırması Aracılığı ile Okuduğunu Anlama Becerisinin Geliştirilmesi
",
The Journal of Academic Social Science Studies
, 5 (7) pp. 303-328
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-7538">
Ekiz, D., Erdoğan, T.,
UZUNER, F.G.
(2012) "
Aksiyon Araştırması Aracılığı ile Okuduğunu Anlama Becerisinin Geliştirilmesi
",
The Journal of Academic Social Science Studies
, 5 (7) pp. 303-328
DOI
Ekiz, D., Erdoğan, T.,
UZUNER, F.G.
(2012) "
Aksiyon Araştırması Aracılığı ile Okuduğunu Anlama Becerisinin Geliştirilmesi
",
The Journal of Academic Social Science Studies
, 5 (7) pp. 303-328
DOI
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Sınıf Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2012
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
The Journal of Academic Social Science Studies
Sınıf Öğretmenlerinin Özel Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrencilerin Eğitimine Yönelik Görüşleri
DOI
Altun, T.,
UZUNER, F.G.
(2016) "
Sınıf Öğretmenlerinin Özel Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrencilerin Eğitimine Yönelik Görüşleri
",
The Journal of Academic Social Science Studies
, (44) pp. 33-49
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-7539">
Altun, T.,
UZUNER, F.G.
(2016) "
Sınıf Öğretmenlerinin Özel Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrencilerin Eğitimine Yönelik Görüşleri
",
The Journal of Academic Social Science Studies
, (44) pp. 33-49
DOI
Altun, T.,
UZUNER, F.G.
(2016) "
Sınıf Öğretmenlerinin Özel Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrencilerin Eğitimine Yönelik Görüşleri
",
The Journal of Academic Social Science Studies
, (44) pp. 33-49
DOI
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Sınıf Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2016
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
The Journal of Academic Social Science Studies
Okuma Güçlüğü Olan Bir Öğrencinin Okuma Becerisinin Geliştirilmesine Yönelik Bir Aksiyon Araştırması
Ekiz, D., Erdoğan, T.,
UZUNER, F.G.
(2012) "
Okuma Güçlüğü Olan Bir Öğrencinin Okuma Becerisinin Geliştirilmesine Yönelik Bir Aksiyon Araştırması
",
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, 11 (2)
[TR Dizin]
" data-bs-content-id="YazarBilgi-7540">
Ekiz, D., Erdoğan, T.,
UZUNER, F.G.
(2012) "
Okuma Güçlüğü Olan Bir Öğrencinin Okuma Becerisinin Geliştirilmesine Yönelik Bir Aksiyon Araştırması
",
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, 11 (2)
[TR Dizin]
Ekiz, D., Erdoğan, T.,
UZUNER, F.G.
(2012) "
Okuma Güçlüğü Olan Bir Öğrencinin Okuma Becerisinin Geliştirilmesine Yönelik Bir Aksiyon Araştırması
",
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, 11 (2)
[TR Dizin]
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Sınıf Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2012
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Sınıf Öğretmenlerinin İlkokul Öğrencilerine Temel Matematiksel Becerileri Kazandırma Sürecine İlişkin Görüşleri
İskenderoğlu, T.A.,
UZUNER, F.G.
(2017) "
Sınıf Öğretmenlerinin İlkokul Öğrencilerine Temel Matematiksel Becerileri Kazandırma Sürecine İlişkin Görüşleri
",
Abant İzzet BaysalÜniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, 17 (2) pp. 563-585
[TR Dizin]
" data-bs-content-id="YazarBilgi-7541">
İskenderoğlu, T.A.,
UZUNER, F.G.
(2017) "
Sınıf Öğretmenlerinin İlkokul Öğrencilerine Temel Matematiksel Becerileri Kazandırma Sürecine İlişkin Görüşleri
",
Abant İzzet BaysalÜniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, 17 (2) pp. 563-585
[TR Dizin]
İskenderoğlu, T.A.,
UZUNER, F.G.
(2017) "
Sınıf Öğretmenlerinin İlkokul Öğrencilerine Temel Matematiksel Becerileri Kazandırma Sürecine İlişkin Görüşleri
",
Abant İzzet BaysalÜniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, 17 (2) pp. 563-585
[TR Dizin]
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Sınıf Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2017
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Abant İzzet BaysalÜniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Sınıf Öğretmenlerinin Yazma Güçlüğüne İlişkin Görüşleri
Erdoğan, Ö., Gülay, A.,
UZUNER, F.G.
(2017) "
Sınıf Öğretmenlerinin Yazma Güçlüğüne İlişkin Görüşleri
",
ELEKTRONİK SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ
, 16 (61) pp. 700-718
[TR Dizin]
" data-bs-content-id="YazarBilgi-7542">
Erdoğan, Ö., Gülay, A.,
UZUNER, F.G.
(2017) "
Sınıf Öğretmenlerinin Yazma Güçlüğüne İlişkin Görüşleri
",
ELEKTRONİK SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ
, 16 (61) pp. 700-718
[TR Dizin]
Erdoğan, Ö., Gülay, A.,
UZUNER, F.G.
(2017) "
Sınıf Öğretmenlerinin Yazma Güçlüğüne İlişkin Görüşleri
",
ELEKTRONİK SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ
, 16 (61) pp. 700-718
[TR Dizin]
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Sınıf Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2017
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
ELEKTRONİK SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ
Güzel Sanatlar Lisesi Öğrencilerinin Üniversite Kavramına Yönelik Metaforik Algıları
Link
Altun, Z.D.,
UZUNER, F.G.
(2017) "
Güzel Sanatlar Lisesi Öğrencilerinin Üniversite Kavramına Yönelik Metaforik Algıları
",
Eğitim Ve İnsani Bilimler Dergisi: Teori Ve Uygulama
, 8 (16) pp. 60-83
[TR Dizin]
Link
" data-bs-content-id="YazarBilgi-7543">
Altun, Z.D.,
UZUNER, F.G.
(2017) "
Güzel Sanatlar Lisesi Öğrencilerinin Üniversite Kavramına Yönelik Metaforik Algıları
",
Eğitim Ve İnsani Bilimler Dergisi: Teori Ve Uygulama
, 8 (16) pp. 60-83
[TR Dizin]
Link
Altun, Z.D.,
UZUNER, F.G.
(2017) "
Güzel Sanatlar Lisesi Öğrencilerinin Üniversite Kavramına Yönelik Metaforik Algıları
",
Eğitim Ve İnsani Bilimler Dergisi: Teori Ve Uygulama
, 8 (16) pp. 60-83
[TR Dizin]
Link
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Sınıf Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2017
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Eğitim Ve İnsani Bilimler Dergisi: Teori Ve Uygulama
SINIF ÖĞRETMENLERİNİN MÜZİK ÖĞRETİMİNE YÖNELİK GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ
Link
Altun, Z.D.,
UZUNER, F.G.
(2018) "
SINIF ÖĞRETMENLERİNİN MÜZİK ÖĞRETİMİNE YÖNELİK GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ
",
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, 18 (3) pp. 1416-1432
[TR Dizin]
Link
" data-bs-content-id="YazarBilgi-7544">
Altun, Z.D.,
UZUNER, F.G.
(2018) "
SINIF ÖĞRETMENLERİNİN MÜZİK ÖĞRETİMİNE YÖNELİK GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ
",
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, 18 (3) pp. 1416-1432
[TR Dizin]
Link
Altun, Z.D.,
UZUNER, F.G.
(2018) "
SINIF ÖĞRETMENLERİNİN MÜZİK ÖĞRETİMİNE YÖNELİK GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ
",
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, 18 (3) pp. 1416-1432
[TR Dizin]
Link
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Sınıf Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2018
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Sınıf Öğretmenlerinin Lisansüstü Eğitim Sürecine Yönelik Görüşlerinin Belirlenmesi
UZUNER, F.G.
, Gülay, A. (2017) "
Sınıf Öğretmenlerinin Lisansüstü Eğitim Sürecine Yönelik Görüşlerinin Belirlenmesi
",
2. Uluslararası Akademik Araştırmalar Kongresi
, (
Ekim 2017
)
UZUNER, F.G.
, Gülay, A. (2017) "
Sınıf Öğretmenlerinin Lisansüstü Eğitim Sürecine Yönelik Görüşlerinin Belirlenmesi
",
2. Uluslararası Akademik Araştırmalar Kongresi
, (
Ekim 2017
)
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Sınıf Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2017
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
2. Uluslararası Akademik Araştırmalar Kongresi
10-14 Yaş Grubundaki Çocukların Oryantiringe İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi
UZUNER, F.G.
(2021) "
10-14 Yaş Grubundaki Çocukların Oryantiringe İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi
",
19. International Primary Teacher Education Symposium (IPTES-2021)
, (
Kasım 2021
)
UZUNER, F.G.
(2021) "
10-14 Yaş Grubundaki Çocukların Oryantiringe İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi
",
19. International Primary Teacher Education Symposium (IPTES-2021)
, (
Kasım 2021
)
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Sınıf Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2021
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
19. International Primary Teacher Education Symposium (IPTES-2021)
Çok Kategorili Maddelerde Mokken Ölçekleme Analizi ve Faktör Analizinin Karşılaştırılması
Cüvitoğlu, G.,
UZUNER, F.G.
, Öğretmen, T. (2022) "
Çok Kategorili Maddelerde Mokken Ölçekleme Analizi ve Faktör Analizinin Karşılaştırılması
",
8. Uluslararası Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Kongresi
, (
Eylül 2022
)
Cüvitoğlu, G.,
UZUNER, F.G.
, Öğretmen, T. (2022) "
Çok Kategorili Maddelerde Mokken Ölçekleme Analizi ve Faktör Analizinin Karşılaştırılması
",
8. Uluslararası Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Kongresi
, (
Eylül 2022
)
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Sınıf Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2022
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
8. Uluslararası Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Kongresi
Tekil Kayıp Veri Atama Yöntemlerinin Ölçme Değişmezliği Bağlamında İncelenmesi
UZUNER, F.G.
(2022) "
Tekil Kayıp Veri Atama Yöntemlerinin Ölçme Değişmezliği Bağlamında İncelenmesi
",
8. Uluslararası Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Kongresi
, (
Eylül 2022
)
UZUNER, F.G.
(2022) "
Tekil Kayıp Veri Atama Yöntemlerinin Ölçme Değişmezliği Bağlamında İncelenmesi
",
8. Uluslararası Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Kongresi
, (
Eylül 2022
)
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Sınıf Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2022
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
8. Uluslararası Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Kongresi
4. sınıf öğrencilerinin matematiksel akıl yürütme becerisine ilişkin puanlarının karar ağaçları ve sinir ağları algoritmalarıyla sınıflandırılması: TIMMS 2019 Türkiye Örneği
UZUNER, F.G.
, Öğretmen, T. (2021) "
4. sınıf öğrencilerinin matematiksel akıl yürütme becerisine ilişkin puanlarının karar ağaçları ve sinir ağları algoritmalarıyla sınıflandırılması: TIMMS 2019 Türkiye Örneği
",
7. Uluslararası Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Kongresi
, Türkiye, (
Eylül 2021
)
UZUNER, F.G.
, Öğretmen, T. (2021) "
4. sınıf öğrencilerinin matematiksel akıl yürütme becerisine ilişkin puanlarının karar ağaçları ve sinir ağları algoritmalarıyla sınıflandırılması: TIMMS 2019 Türkiye Örneği
",
7. Uluslararası Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Kongresi
, Türkiye, (
Eylül 2021
)
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Sınıf Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2021
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
7. Uluslararası Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Kongresi
«
291
292
293
294
295
296
297
298
299
300
»