img
Toplam 29117 kayıt

Mekan Tasarımında Algının Değişimi

Mutdoğan, A.S., TOPGÜL, F.Ç., Erkan, M.Ş. (2015) "Mekan Tasarımında Algının Değişimi", 1. Ulusal İç Mimari Tasarım Sempozyumu , (pp. 420-427), Trabzon, Türkiye, (Ekim 2015 Mutdoğan, A.S., TOPGÜL, F.Ç., Erkan, M.Ş. (2015) "Mekan Tasarımında Algının Değişimi", 1. Ulusal İç Mimari Tasarım Sempozyumu , (pp. 420-427), Trabzon, Türkiye, (Ekim 2015
2015 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
1. Ulusal İç Mimari Tasarım Sempozyumu

Sözlü İletişim Becerilerinin Geliştirilmesine İlişkin Sınıf Öğretmenlerinin Yaptıkları Çalışmaların İncelenmesi

Link DOI    Erdoğan, Ö., UZUNER, F.G., Gülay, A. (2018) "Sözlü İletişim Becerilerinin Geliştirilmesine İlişkin Sınıf Öğretmenlerinin Yaptıkları Çalışmaların İncelenmesi", Ana Dili Egitimi Dergisi, 6 (1) pp. 166-182 [TR Dizin] Link DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-7531"> Erdoğan, Ö., UZUNER, F.G., Gülay, A. (2018) "Sözlü İletişim Becerilerinin Geliştirilmesine İlişkin Sınıf Öğretmenlerinin Yaptıkları Çalışmaların İncelenmesi", Ana Dili Egitimi Dergisi, 6 (1) pp. 166-182 [TR Dizin] Link DOI    Erdoğan, Ö., UZUNER, F.G., Gülay, A. (2018) "Sözlü İletişim Becerilerinin Geliştirilmesine İlişkin Sınıf Öğretmenlerinin Yaptıkları Çalışmaların İncelenmesi", Ana Dili Egitimi Dergisi, 6 (1) pp. 166-182 [TR Dizin] Link DOI   
2018 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Ana Dili Egitimi Dergisi

AN INVESTIGATION OF PUPILS’ ORIENTEERING PROCESS ACCORDING TO THE STEPS OF POLYA’S PROBLEM-SOLVING METHOD

Link   UZUNER, F.G., Ekiz, D. (2023) "AN INVESTIGATION OF PUPILS’ ORIENTEERING PROCESS ACCORDING TO THE STEPS OF POLYA’S PROBLEM-SOLVING METHOD", International Online Journal of Primary Education, 12 (1) pp. 61-83 Link  " data-bs-content-id="YazarBilgi-7532"> UZUNER, F.G., Ekiz, D. (2023) "AN INVESTIGATION OF PUPILS’ ORIENTEERING PROCESS ACCORDING TO THE STEPS OF POLYA’S PROBLEM-SOLVING METHOD", International Online Journal of Primary Education, 12 (1) pp. 61-83 Link   UZUNER, F.G., Ekiz, D. (2023) "AN INVESTIGATION OF PUPILS’ ORIENTEERING PROCESS ACCORDING TO THE STEPS OF POLYA’S PROBLEM-SOLVING METHOD", International Online Journal of Primary Education, 12 (1) pp. 61-83 Link  
2023 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Online Journal of Primary Education

Yaratıcı Drama Yönteminin İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Okuma Motivasyonu ve Tutumlarına Etkisi

Erdoğan, T., Erdoğan, Ö., UZUNER, F.G. (2018) "Yaratıcı Drama Yönteminin İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Okuma Motivasyonu ve Tutumlarına Etkisi", Ana Dili Eğitimi Dergisi, 6 (2) [TR Dizin]   Erdoğan, T., Erdoğan, Ö., UZUNER, F.G. (2018) "Yaratıcı Drama Yönteminin İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Okuma Motivasyonu ve Tutumlarına Etkisi", Ana Dili Eğitimi Dergisi, 6 (2) [TR Dizin]  
2018 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Ana Dili Eğitimi Dergisi

An Examination of Metaphorical Perceptions Towards the Use of Educational Games in Inclusive Practices

DOI    Yazıcı, M.S., UZUNER, F.G. (2023) "An Examination of Metaphorical Perceptions Towards the Use of Educational Games in Inclusive Practices", Milli Eğitim Dergisi, 52 (237) pp. 107-140 DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-7534"> Yazıcı, M.S., UZUNER, F.G. (2023) "An Examination of Metaphorical Perceptions Towards the Use of Educational Games in Inclusive Practices", Milli Eğitim Dergisi, 52 (237) pp. 107-140 DOI    Yazıcı, M.S., UZUNER, F.G. (2023) "An Examination of Metaphorical Perceptions Towards the Use of Educational Games in Inclusive Practices", Milli Eğitim Dergisi, 52 (237) pp. 107-140 DOI   
2023 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Milli Eğitim Dergisi

Sınıf Öğretmenlerinin Tipik Gelişim Gösteren Öğrenciler ile Kaynaştırma Öğrencileri İçin Kullandıkları Ölçme Araçlarının Belirlenmesi

DOI    UZUNER, F.G., Yazıcı, M.S. (2021) "Sınıf Öğretmenlerinin Tipik Gelişim Gösteren Öğrenciler ile Kaynaştırma Öğrencileri İçin Kullandıkları Ölçme Araçlarının Belirlenmesi", Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi, 17 (35) [TR Dizin] DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-7535"> UZUNER, F.G., Yazıcı, M.S. (2021) "Sınıf Öğretmenlerinin Tipik Gelişim Gösteren Öğrenciler ile Kaynaştırma Öğrencileri İçin Kullandıkları Ölçme Araçlarının Belirlenmesi", Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi, 17 (35) [TR Dizin] DOI    UZUNER, F.G., Yazıcı, M.S. (2021) "Sınıf Öğretmenlerinin Tipik Gelişim Gösteren Öğrenciler ile Kaynaştırma Öğrencileri İçin Kullandıkları Ölçme Araçlarının Belirlenmesi", Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi, 17 (35) [TR Dizin] DOI   
2021 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi

Examining the Effect of Orienteering on the Development of Attention, Metacognitive Awareness and Problem-Solving Skills of Primary School Students with ADHD

Link   UZUNER, F.G., Şahin, M. (2021) "Examining the Effect of Orienteering on the Development of Attention, Metacognitive Awareness and Problem-Solving Skills of Primary School Students with ADHD", Journal of Educational Leadership and Policy Studies, (0) Link  " data-bs-content-id="YazarBilgi-7536"> UZUNER, F.G., Şahin, M. (2021) "Examining the Effect of Orienteering on the Development of Attention, Metacognitive Awareness and Problem-Solving Skills of Primary School Students with ADHD", Journal of Educational Leadership and Policy Studies, (0) Link   UZUNER, F.G., Şahin, M. (2021) "Examining the Effect of Orienteering on the Development of Attention, Metacognitive Awareness and Problem-Solving Skills of Primary School Students with ADHD", Journal of Educational Leadership and Policy Studies, (0) Link  
2021 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Journal of Educational Leadership and Policy Studies

SINIF ÖĞRETMENLERİNİN ÖZEL EĞİTİM ALANINDA KATILDIKLARI EĞİTİMLERE YÖNELİK GÖRÜŞLERİNİN VE ÖNERİLERİNİN İNCELENMESİ

Link DOI    Yazıcı, M.S., UZUNER, F.G. (2021) "SINIF ÖĞRETMENLERİNİN ÖZEL EĞİTİM ALANINDA KATILDIKLARI EĞİTİMLERE YÖNELİK GÖRÜŞLERİNİN VE ÖNERİLERİNİN İNCELENMESİ", Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, (0) [TR Dizin] Link DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-7537"> Yazıcı, M.S., UZUNER, F.G. (2021) "SINIF ÖĞRETMENLERİNİN ÖZEL EĞİTİM ALANINDA KATILDIKLARI EĞİTİMLERE YÖNELİK GÖRÜŞLERİNİN VE ÖNERİLERİNİN İNCELENMESİ", Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, (0) [TR Dizin] Link DOI    Yazıcı, M.S., UZUNER, F.G. (2021) "SINIF ÖĞRETMENLERİNİN ÖZEL EĞİTİM ALANINDA KATILDIKLARI EĞİTİMLERE YÖNELİK GÖRÜŞLERİNİN VE ÖNERİLERİNİN İNCELENMESİ", Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, (0) [TR Dizin] Link DOI   
2021 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

Aksiyon Araştırması Aracılığı ile Okuduğunu Anlama Becerisinin Geliştirilmesi

DOI   Ekiz, D., Erdoğan, T., UZUNER, F.G. (2012) "Aksiyon Araştırması Aracılığı ile Okuduğunu Anlama Becerisinin Geliştirilmesi", The Journal of Academic Social Science Studies, 5 (7) pp. 303-328 DOI  " data-bs-content-id="YazarBilgi-7538"> Ekiz, D., Erdoğan, T., UZUNER, F.G. (2012) "Aksiyon Araştırması Aracılığı ile Okuduğunu Anlama Becerisinin Geliştirilmesi", The Journal of Academic Social Science Studies, 5 (7) pp. 303-328 DOI   Ekiz, D., Erdoğan, T., UZUNER, F.G. (2012) "Aksiyon Araştırması Aracılığı ile Okuduğunu Anlama Becerisinin Geliştirilmesi", The Journal of Academic Social Science Studies, 5 (7) pp. 303-328 DOI  
2012 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
The Journal of Academic Social Science Studies

Sınıf Öğretmenlerinin Özel Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrencilerin Eğitimine Yönelik Görüşleri

DOI   Altun, T., UZUNER, F.G. (2016) "Sınıf Öğretmenlerinin Özel Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrencilerin Eğitimine Yönelik Görüşleri", The Journal of Academic Social Science Studies, (44) pp. 33-49 DOI  " data-bs-content-id="YazarBilgi-7539"> Altun, T., UZUNER, F.G. (2016) "Sınıf Öğretmenlerinin Özel Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrencilerin Eğitimine Yönelik Görüşleri", The Journal of Academic Social Science Studies, (44) pp. 33-49 DOI   Altun, T., UZUNER, F.G. (2016) "Sınıf Öğretmenlerinin Özel Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrencilerin Eğitimine Yönelik Görüşleri", The Journal of Academic Social Science Studies, (44) pp. 33-49 DOI  
2016 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
The Journal of Academic Social Science Studies

Okuma Güçlüğü Olan Bir Öğrencinin Okuma Becerisinin Geliştirilmesine Yönelik Bir Aksiyon Araştırması

  Ekiz, D., Erdoğan, T., UZUNER, F.G. (2012) "Okuma Güçlüğü Olan Bir Öğrencinin Okuma Becerisinin Geliştirilmesine Yönelik Bir Aksiyon Araştırması", Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 11 (2) [TR Dizin]   " data-bs-content-id="YazarBilgi-7540"> Ekiz, D., Erdoğan, T., UZUNER, F.G. (2012) "Okuma Güçlüğü Olan Bir Öğrencinin Okuma Becerisinin Geliştirilmesine Yönelik Bir Aksiyon Araştırması", Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 11 (2) [TR Dizin]    Ekiz, D., Erdoğan, T., UZUNER, F.G. (2012) "Okuma Güçlüğü Olan Bir Öğrencinin Okuma Becerisinin Geliştirilmesine Yönelik Bir Aksiyon Araştırması", Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 11 (2) [TR Dizin]   
2012 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

Sınıf Öğretmenlerinin İlkokul Öğrencilerine Temel Matematiksel Becerileri Kazandırma Sürecine İlişkin Görüşleri

  İskenderoğlu, T.A., UZUNER, F.G. (2017) "Sınıf Öğretmenlerinin İlkokul Öğrencilerine Temel Matematiksel Becerileri Kazandırma Sürecine İlişkin Görüşleri", Abant İzzet BaysalÜniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 17 (2) pp. 563-585 [TR Dizin]   " data-bs-content-id="YazarBilgi-7541"> İskenderoğlu, T.A., UZUNER, F.G. (2017) "Sınıf Öğretmenlerinin İlkokul Öğrencilerine Temel Matematiksel Becerileri Kazandırma Sürecine İlişkin Görüşleri", Abant İzzet BaysalÜniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 17 (2) pp. 563-585 [TR Dizin]    İskenderoğlu, T.A., UZUNER, F.G. (2017) "Sınıf Öğretmenlerinin İlkokul Öğrencilerine Temel Matematiksel Becerileri Kazandırma Sürecine İlişkin Görüşleri", Abant İzzet BaysalÜniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 17 (2) pp. 563-585 [TR Dizin]   
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Abant İzzet BaysalÜniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

Sınıf Öğretmenlerinin Yazma Güçlüğüne İlişkin Görüşleri

  Erdoğan, Ö., Gülay, A., UZUNER, F.G. (2017) "Sınıf Öğretmenlerinin Yazma Güçlüğüne İlişkin Görüşleri", ELEKTRONİK SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ, 16 (61) pp. 700-718 [TR Dizin]   " data-bs-content-id="YazarBilgi-7542"> Erdoğan, Ö., Gülay, A., UZUNER, F.G. (2017) "Sınıf Öğretmenlerinin Yazma Güçlüğüne İlişkin Görüşleri", ELEKTRONİK SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ, 16 (61) pp. 700-718 [TR Dizin]    Erdoğan, Ö., Gülay, A., UZUNER, F.G. (2017) "Sınıf Öğretmenlerinin Yazma Güçlüğüne İlişkin Görüşleri", ELEKTRONİK SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ, 16 (61) pp. 700-718 [TR Dizin]   
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
ELEKTRONİK SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ

Güzel Sanatlar Lisesi Öğrencilerinin Üniversite Kavramına Yönelik Metaforik Algıları

Link    Altun, Z.D., UZUNER, F.G. (2017) "Güzel Sanatlar Lisesi Öğrencilerinin Üniversite Kavramına Yönelik Metaforik Algıları", Eğitim Ve İnsani Bilimler Dergisi: Teori Ve Uygulama, 8 (16) pp. 60-83 [TR Dizin] Link   " data-bs-content-id="YazarBilgi-7543"> Altun, Z.D., UZUNER, F.G. (2017) "Güzel Sanatlar Lisesi Öğrencilerinin Üniversite Kavramına Yönelik Metaforik Algıları", Eğitim Ve İnsani Bilimler Dergisi: Teori Ve Uygulama, 8 (16) pp. 60-83 [TR Dizin] Link    Altun, Z.D., UZUNER, F.G. (2017) "Güzel Sanatlar Lisesi Öğrencilerinin Üniversite Kavramına Yönelik Metaforik Algıları", Eğitim Ve İnsani Bilimler Dergisi: Teori Ve Uygulama, 8 (16) pp. 60-83 [TR Dizin] Link   
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Eğitim Ve İnsani Bilimler Dergisi: Teori Ve Uygulama

SINIF ÖĞRETMENLERİNİN MÜZİK ÖĞRETİMİNE YÖNELİK GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ

Link    Altun, Z.D., UZUNER, F.G. (2018) "SINIF ÖĞRETMENLERİNİN MÜZİK ÖĞRETİMİNE YÖNELİK GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ", Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 18 (3) pp. 1416-1432 [TR Dizin] Link   " data-bs-content-id="YazarBilgi-7544"> Altun, Z.D., UZUNER, F.G. (2018) "SINIF ÖĞRETMENLERİNİN MÜZİK ÖĞRETİMİNE YÖNELİK GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ", Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 18 (3) pp. 1416-1432 [TR Dizin] Link    Altun, Z.D., UZUNER, F.G. (2018) "SINIF ÖĞRETMENLERİNİN MÜZİK ÖĞRETİMİNE YÖNELİK GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ", Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 18 (3) pp. 1416-1432 [TR Dizin] Link   
2018 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

Sınıf Öğretmenlerinin Lisansüstü Eğitim Sürecine Yönelik Görüşlerinin Belirlenmesi

UZUNER, F.G., Gülay, A. (2017) "Sınıf Öğretmenlerinin Lisansüstü Eğitim Sürecine Yönelik Görüşlerinin Belirlenmesi", 2. Uluslararası Akademik Araştırmalar Kongresi , (Ekim 2017 UZUNER, F.G., Gülay, A. (2017) "Sınıf Öğretmenlerinin Lisansüstü Eğitim Sürecine Yönelik Görüşlerinin Belirlenmesi", 2. Uluslararası Akademik Araştırmalar Kongresi , (Ekim 2017
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
2. Uluslararası Akademik Araştırmalar Kongresi

10-14 Yaş Grubundaki Çocukların Oryantiringe İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi

UZUNER, F.G. (2021) "10-14 Yaş Grubundaki Çocukların Oryantiringe İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi", 19. International Primary Teacher Education Symposium (IPTES-2021) , (Kasım 2021 UZUNER, F.G. (2021) "10-14 Yaş Grubundaki Çocukların Oryantiringe İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi", 19. International Primary Teacher Education Symposium (IPTES-2021) , (Kasım 2021
2021 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
19. International Primary Teacher Education Symposium (IPTES-2021)

Çok Kategorili Maddelerde Mokken Ölçekleme Analizi ve Faktör Analizinin Karşılaştırılması

Cüvitoğlu, G., UZUNER, F.G., Öğretmen, T. (2022) "Çok Kategorili Maddelerde Mokken Ölçekleme Analizi ve Faktör Analizinin Karşılaştırılması", 8. Uluslararası Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Kongresi , (Eylül 2022 Cüvitoğlu, G., UZUNER, F.G., Öğretmen, T. (2022) "Çok Kategorili Maddelerde Mokken Ölçekleme Analizi ve Faktör Analizinin Karşılaştırılması", 8. Uluslararası Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Kongresi , (Eylül 2022
2022 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
8. Uluslararası Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Kongresi

Tekil Kayıp Veri Atama Yöntemlerinin Ölçme Değişmezliği Bağlamında İncelenmesi

UZUNER, F.G. (2022) "Tekil Kayıp Veri Atama Yöntemlerinin Ölçme Değişmezliği Bağlamında İncelenmesi", 8. Uluslararası Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Kongresi , (Eylül 2022 UZUNER, F.G. (2022) "Tekil Kayıp Veri Atama Yöntemlerinin Ölçme Değişmezliği Bağlamında İncelenmesi", 8. Uluslararası Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Kongresi , (Eylül 2022
2022 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
8. Uluslararası Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Kongresi

4. sınıf öğrencilerinin matematiksel akıl yürütme becerisine ilişkin puanlarının karar ağaçları ve sinir ağları algoritmalarıyla sınıflandırılması: TIMMS 2019 Türkiye Örneği

UZUNER, F.G., Öğretmen, T. (2021) "4. sınıf öğrencilerinin matematiksel akıl yürütme becerisine ilişkin puanlarının karar ağaçları ve sinir ağları algoritmalarıyla sınıflandırılması: TIMMS 2019 Türkiye Örneği", 7. Uluslararası Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Kongresi , Türkiye, (Eylül 2021 UZUNER, F.G., Öğretmen, T. (2021) "4. sınıf öğrencilerinin matematiksel akıl yürütme becerisine ilişkin puanlarının karar ağaçları ve sinir ağları algoritmalarıyla sınıflandırılması: TIMMS 2019 Türkiye Örneği", 7. Uluslararası Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Kongresi , Türkiye, (Eylül 2021
2021 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
7. Uluslararası Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Kongresi