img
Toplam 27097 kayıt

SINIF ÖĞRETMENLERİNİN ÖZEL EĞİTİM ALANINDA KATILDIKLARI EĞİTİMLERE YÖNELİK GÖRÜŞLERİNİN VE ÖNERİLERİNİN İNCELENMESİ

Link DOI    Yazıcı, M.S., UZUNER, F.G. (2021) "SINIF ÖĞRETMENLERİNİN ÖZEL EĞİTİM ALANINDA KATILDIKLARI EĞİTİMLERE YÖNELİK GÖRÜŞLERİNİN VE ÖNERİLERİNİN İNCELENMESİ", Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, (0) [TR Dizin] Link DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-7537"> Yazıcı, M.S., UZUNER, F.G. (2021) "SINIF ÖĞRETMENLERİNİN ÖZEL EĞİTİM ALANINDA KATILDIKLARI EĞİTİMLERE YÖNELİK GÖRÜŞLERİNİN VE ÖNERİLERİNİN İNCELENMESİ", Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, (0) [TR Dizin] Link DOI    Yazıcı, M.S., UZUNER, F.G. (2021) "SINIF ÖĞRETMENLERİNİN ÖZEL EĞİTİM ALANINDA KATILDIKLARI EĞİTİMLERE YÖNELİK GÖRÜŞLERİNİN VE ÖNERİLERİNİN İNCELENMESİ", Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, (0) [TR Dizin] Link DOI   
2021 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

Aksiyon Araştırması Aracılığı ile Okuduğunu Anlama Becerisinin Geliştirilmesi

DOI   Ekiz, D., Erdoğan, T., UZUNER, F.G. (2012) "Aksiyon Araştırması Aracılığı ile Okuduğunu Anlama Becerisinin Geliştirilmesi", The Journal of Academic Social Science Studies, 5 (7) pp. 303-328 DOI  " data-bs-content-id="YazarBilgi-7538"> Ekiz, D., Erdoğan, T., UZUNER, F.G. (2012) "Aksiyon Araştırması Aracılığı ile Okuduğunu Anlama Becerisinin Geliştirilmesi", The Journal of Academic Social Science Studies, 5 (7) pp. 303-328 DOI   Ekiz, D., Erdoğan, T., UZUNER, F.G. (2012) "Aksiyon Araştırması Aracılığı ile Okuduğunu Anlama Becerisinin Geliştirilmesi", The Journal of Academic Social Science Studies, 5 (7) pp. 303-328 DOI  
2012 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
The Journal of Academic Social Science Studies

Sınıf Öğretmenlerinin Özel Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrencilerin Eğitimine Yönelik Görüşleri

DOI   Altun, T., UZUNER, F.G. (2016) "Sınıf Öğretmenlerinin Özel Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrencilerin Eğitimine Yönelik Görüşleri", The Journal of Academic Social Science Studies, (44) pp. 33-49 DOI  " data-bs-content-id="YazarBilgi-7539"> Altun, T., UZUNER, F.G. (2016) "Sınıf Öğretmenlerinin Özel Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrencilerin Eğitimine Yönelik Görüşleri", The Journal of Academic Social Science Studies, (44) pp. 33-49 DOI   Altun, T., UZUNER, F.G. (2016) "Sınıf Öğretmenlerinin Özel Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrencilerin Eğitimine Yönelik Görüşleri", The Journal of Academic Social Science Studies, (44) pp. 33-49 DOI  
2016 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
The Journal of Academic Social Science Studies

Okuma Güçlüğü Olan Bir Öğrencinin Okuma Becerisinin Geliştirilmesine Yönelik Bir Aksiyon Araştırması

  Ekiz, D., Erdoğan, T., UZUNER, F.G. (2012) "Okuma Güçlüğü Olan Bir Öğrencinin Okuma Becerisinin Geliştirilmesine Yönelik Bir Aksiyon Araştırması", Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 11 (2) [TR Dizin]   " data-bs-content-id="YazarBilgi-7540"> Ekiz, D., Erdoğan, T., UZUNER, F.G. (2012) "Okuma Güçlüğü Olan Bir Öğrencinin Okuma Becerisinin Geliştirilmesine Yönelik Bir Aksiyon Araştırması", Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 11 (2) [TR Dizin]    Ekiz, D., Erdoğan, T., UZUNER, F.G. (2012) "Okuma Güçlüğü Olan Bir Öğrencinin Okuma Becerisinin Geliştirilmesine Yönelik Bir Aksiyon Araştırması", Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 11 (2) [TR Dizin]   
2012 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

Sınıf Öğretmenlerinin İlkokul Öğrencilerine Temel Matematiksel Becerileri Kazandırma Sürecine İlişkin Görüşleri

  İskenderoğlu, T.A., UZUNER, F.G. (2017) "Sınıf Öğretmenlerinin İlkokul Öğrencilerine Temel Matematiksel Becerileri Kazandırma Sürecine İlişkin Görüşleri", Abant İzzet BaysalÜniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 17 (2) pp. 563-585 [TR Dizin]   " data-bs-content-id="YazarBilgi-7541"> İskenderoğlu, T.A., UZUNER, F.G. (2017) "Sınıf Öğretmenlerinin İlkokul Öğrencilerine Temel Matematiksel Becerileri Kazandırma Sürecine İlişkin Görüşleri", Abant İzzet BaysalÜniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 17 (2) pp. 563-585 [TR Dizin]    İskenderoğlu, T.A., UZUNER, F.G. (2017) "Sınıf Öğretmenlerinin İlkokul Öğrencilerine Temel Matematiksel Becerileri Kazandırma Sürecine İlişkin Görüşleri", Abant İzzet BaysalÜniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 17 (2) pp. 563-585 [TR Dizin]   
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Abant İzzet BaysalÜniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

Sınıf Öğretmenlerinin Yazma Güçlüğüne İlişkin Görüşleri

  Erdoğan, Ö., Gülay, A., UZUNER, F.G. (2017) "Sınıf Öğretmenlerinin Yazma Güçlüğüne İlişkin Görüşleri", ELEKTRONİK SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ, 16 (61) pp. 700-718 [TR Dizin]   " data-bs-content-id="YazarBilgi-7542"> Erdoğan, Ö., Gülay, A., UZUNER, F.G. (2017) "Sınıf Öğretmenlerinin Yazma Güçlüğüne İlişkin Görüşleri", ELEKTRONİK SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ, 16 (61) pp. 700-718 [TR Dizin]    Erdoğan, Ö., Gülay, A., UZUNER, F.G. (2017) "Sınıf Öğretmenlerinin Yazma Güçlüğüne İlişkin Görüşleri", ELEKTRONİK SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ, 16 (61) pp. 700-718 [TR Dizin]   
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
ELEKTRONİK SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ

Güzel Sanatlar Lisesi Öğrencilerinin Üniversite Kavramına Yönelik Metaforik Algıları

Link    Altun, Z.D., UZUNER, F.G. (2017) "Güzel Sanatlar Lisesi Öğrencilerinin Üniversite Kavramına Yönelik Metaforik Algıları", Eğitim Ve İnsani Bilimler Dergisi: Teori Ve Uygulama, 8 (16) pp. 60-83 [TR Dizin] Link   " data-bs-content-id="YazarBilgi-7543"> Altun, Z.D., UZUNER, F.G. (2017) "Güzel Sanatlar Lisesi Öğrencilerinin Üniversite Kavramına Yönelik Metaforik Algıları", Eğitim Ve İnsani Bilimler Dergisi: Teori Ve Uygulama, 8 (16) pp. 60-83 [TR Dizin] Link    Altun, Z.D., UZUNER, F.G. (2017) "Güzel Sanatlar Lisesi Öğrencilerinin Üniversite Kavramına Yönelik Metaforik Algıları", Eğitim Ve İnsani Bilimler Dergisi: Teori Ve Uygulama, 8 (16) pp. 60-83 [TR Dizin] Link   
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Eğitim Ve İnsani Bilimler Dergisi: Teori Ve Uygulama

SINIF ÖĞRETMENLERİNİN MÜZİK ÖĞRETİMİNE YÖNELİK GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ

Link    Altun, Z.D., UZUNER, F.G. (2018) "SINIF ÖĞRETMENLERİNİN MÜZİK ÖĞRETİMİNE YÖNELİK GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ", Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 18 (3) pp. 1416-1432 [TR Dizin] Link   " data-bs-content-id="YazarBilgi-7544"> Altun, Z.D., UZUNER, F.G. (2018) "SINIF ÖĞRETMENLERİNİN MÜZİK ÖĞRETİMİNE YÖNELİK GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ", Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 18 (3) pp. 1416-1432 [TR Dizin] Link    Altun, Z.D., UZUNER, F.G. (2018) "SINIF ÖĞRETMENLERİNİN MÜZİK ÖĞRETİMİNE YÖNELİK GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ", Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 18 (3) pp. 1416-1432 [TR Dizin] Link   
2018 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

Sınıf Öğretmenlerinin Lisansüstü Eğitim Sürecine Yönelik Görüşlerinin Belirlenmesi

UZUNER, F.G., Gülay, A. (2017) "Sınıf Öğretmenlerinin Lisansüstü Eğitim Sürecine Yönelik Görüşlerinin Belirlenmesi", 2. Uluslararası Akademik Araştırmalar Kongresi , (Ekim 2017 UZUNER, F.G., Gülay, A. (2017) "Sınıf Öğretmenlerinin Lisansüstü Eğitim Sürecine Yönelik Görüşlerinin Belirlenmesi", 2. Uluslararası Akademik Araştırmalar Kongresi , (Ekim 2017
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
2. Uluslararası Akademik Araştırmalar Kongresi

10-14 Yaş Grubundaki Çocukların Oryantiringe İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi

UZUNER, F.G. (2021) "10-14 Yaş Grubundaki Çocukların Oryantiringe İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi", 19. International Primary Teacher Education Symposium (IPTES-2021) , (Kasım 2021 UZUNER, F.G. (2021) "10-14 Yaş Grubundaki Çocukların Oryantiringe İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi", 19. International Primary Teacher Education Symposium (IPTES-2021) , (Kasım 2021
2021 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
19. International Primary Teacher Education Symposium (IPTES-2021)

Çok Kategorili Maddelerde Mokken Ölçekleme Analizi ve Faktör Analizinin Karşılaştırılması

Cüvitoğlu, G., UZUNER, F.G., Öğretmen, T. (2022) "Çok Kategorili Maddelerde Mokken Ölçekleme Analizi ve Faktör Analizinin Karşılaştırılması", 8. Uluslararası Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Kongresi , (Eylül 2022 Cüvitoğlu, G., UZUNER, F.G., Öğretmen, T. (2022) "Çok Kategorili Maddelerde Mokken Ölçekleme Analizi ve Faktör Analizinin Karşılaştırılması", 8. Uluslararası Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Kongresi , (Eylül 2022
2022 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
8. Uluslararası Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Kongresi

Tekil Kayıp Veri Atama Yöntemlerinin Ölçme Değişmezliği Bağlamında İncelenmesi

UZUNER, F.G. (2022) "Tekil Kayıp Veri Atama Yöntemlerinin Ölçme Değişmezliği Bağlamında İncelenmesi", 8. Uluslararası Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Kongresi , (Eylül 2022 UZUNER, F.G. (2022) "Tekil Kayıp Veri Atama Yöntemlerinin Ölçme Değişmezliği Bağlamında İncelenmesi", 8. Uluslararası Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Kongresi , (Eylül 2022
2022 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
8. Uluslararası Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Kongresi

4. sınıf öğrencilerinin matematiksel akıl yürütme becerisine ilişkin puanlarının karar ağaçları ve sinir ağları algoritmalarıyla sınıflandırılması: TIMMS 2019 Türkiye Örneği

UZUNER, F.G., Öğretmen, T. (2021) "4. sınıf öğrencilerinin matematiksel akıl yürütme becerisine ilişkin puanlarının karar ağaçları ve sinir ağları algoritmalarıyla sınıflandırılması: TIMMS 2019 Türkiye Örneği", 7. Uluslararası Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Kongresi , Türkiye, (Eylül 2021 UZUNER, F.G., Öğretmen, T. (2021) "4. sınıf öğrencilerinin matematiksel akıl yürütme becerisine ilişkin puanlarının karar ağaçları ve sinir ağları algoritmalarıyla sınıflandırılması: TIMMS 2019 Türkiye Örneği", 7. Uluslararası Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Kongresi , Türkiye, (Eylül 2021
2021 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
7. Uluslararası Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Kongresi

9.ULUSLARARASI SOSYAL BESERI VE EGITIM BILIMLERI KONGRESI

UZUNER, F.G., Yazıcı, M.S. (2021) "9.ULUSLARARASI SOSYAL BESERI VE EGITIM BILIMLERI KONGRESI", 9. ULUSLARARASI SOSYAL BEŞERİ VE EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ , (Şubat 2021 UZUNER, F.G., Yazıcı, M.S. (2021) "9.ULUSLARARASI SOSYAL BESERI VE EGITIM BILIMLERI KONGRESI", 9. ULUSLARARASI SOSYAL BEŞERİ VE EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ , (Şubat 2021
2021 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
9. ULUSLARARASI SOSYAL BEŞERİ VE EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ

Kaynaştırma eğitiminin niteliğini arttırmaya yönelik öğretmen önerileri

UZUNER, F.G., Yazıcı, M.S. (2020) "Kaynaştırma eğitiminin niteliğini arttırmaya yönelik öğretmen önerileri", 7. Uluslararası Sosyal Beşeri ve Eğitim Bilimleri Kongresi , İstanbul, Türkiye, (Ekim 2020 UZUNER, F.G., Yazıcı, M.S. (2020) "Kaynaştırma eğitiminin niteliğini arttırmaya yönelik öğretmen önerileri", 7. Uluslararası Sosyal Beşeri ve Eğitim Bilimleri Kongresi , İstanbul, Türkiye, (Ekim 2020
2020 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
7. Uluslararası Sosyal Beşeri ve Eğitim Bilimleri Kongresi

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Demokratik Algı Ve Tutumları İle Kaynaştırma Eğitimine Yönelik Duygu, Tutum Ve Kaygıları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi

UZUNER, F.G., Altun, F., Yazıcı, M.S. (2018) "Sınıf Öğretmeni Adaylarının Demokratik Algı Ve Tutumları İle Kaynaştırma Eğitimine Yönelik Duygu, Tutum Ve Kaygıları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi", 17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu , (pp. 810-811), Ankara, Türkiye, (Nisan 2018 UZUNER, F.G., Altun, F., Yazıcı, M.S. (2018) "Sınıf Öğretmeni Adaylarının Demokratik Algı Ve Tutumları İle Kaynaştırma Eğitimine Yönelik Duygu, Tutum Ve Kaygıları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi", 17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu , (pp. 810-811), Ankara, Türkiye, (Nisan 2018
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu

Aksiyon Araştırması Aracılığı ile Yazma Becerisinin Geliştirilmesi

UZUNER, F.G., Ekiz, D. (2015) "Aksiyon Araştırması Aracılığı ile Yazma Becerisinin Geliştirilmesi", 14. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu , (Mayıs 2015 UZUNER, F.G., Ekiz, D. (2015) "Aksiyon Araştırması Aracılığı ile Yazma Becerisinin Geliştirilmesi", 14. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu , (Mayıs 2015
2015 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
14. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu

Yaratıcı Drama Yönteminin İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Okuma Motivasyonlarına ve Okuma Tutumlarına Etkisi

Erdoğan, T., Erdoğan, Ö., UZUNER, F.G. (2016) "Yaratıcı Drama Yönteminin İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Okuma Motivasyonlarına ve Okuma Tutumlarına Etkisi", 15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu , (Mayıs 2016 Erdoğan, T., Erdoğan, Ö., UZUNER, F.G. (2016) "Yaratıcı Drama Yönteminin İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Okuma Motivasyonlarına ve Okuma Tutumlarına Etkisi", 15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu , (Mayıs 2016
2016 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu

Birleştirilmiş Sınıflarda Yaşanan Sorunlara İlişkin Öğrenci ve Öğretmen Görüşleri

Eraslan, İ., UZUNER, F.G. (2016) "Birleştirilmiş Sınıflarda Yaşanan Sorunlara İlişkin Öğrenci ve Öğretmen Görüşleri", 15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu , (Mayıs 2016 Eraslan, İ., UZUNER, F.G. (2016) "Birleştirilmiş Sınıflarda Yaşanan Sorunlara İlişkin Öğrenci ve Öğretmen Görüşleri", 15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu , (Mayıs 2016
2016 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu