img
img
Toplam 27802 kayıt

Öğretmenlerin Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutum ve Görüşlerinin İncelenmesi

0 0
2020 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
e- Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi

Examination of 8th Grade Students' Learning Strategies Based on Self-Regulation in Physical Education and Sports Class

0 0
2021 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
The Asian Institute of Research Education Quarterly Reviews

Öğretmen adaylarının öğretim elemanlarının demokratik davranışlarına ilişkin algıları (Kars İli Örneği).

0 0
2012 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi

Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Resim Öğretimi Dersine İlişkin Algılarının İncelenmesi

0 0
2008 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi

An investigation of relations between pre-service teachers’ metacognition skill levels and their critical thinking situations

0 0
2015 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi

Evaluating Learning Objectives of Pre-School Teacher Education Programmes In Terms Of Special Field Competencies: A Curriculum Alignment Study

0 0
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Teachers and Curriculum

Öğretmen Adaylarının Öğretmen Yeterlilikleri Hakkındaki Görüşlerinin Bilişsel Koçluk Yaklaşımı Bağlamında İncelenmesi

0 0
2014 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Journal of Educational Sciences Research (EBAD)

Sınıf Öğretmenliği ABD Öğrencilerinin Başarı Yönelimi Algılarının Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi Atatürk Üniversitesi Ondokuz Mayıs Üniversitesi Örneği

0 0
2010 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi

Yapılandırmacı Öğrenme Yaklaşım Uygulamalarında ÖğretmenAdaylarının Öğrenmede Öz-Düzenleme Yetkinlik Algıları

0 0
2010 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Atatürk Üniversitesi Edebiyat Fakültesi Sosyal Bilimler Dergisi

Sınıf Öğretmenlerinin Çoklu Zekâ Kuramına İlişkin Görüşlerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi

0 0
2013 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi

Öğretim Elemanlarının Ders Verdikleri Öğrencilerin Özelliklerine İlişkin Görüşleri

0 0
2007 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi

A validation and reliability study of community service activities scale in Turkey: A social evaluation

0 0
2014 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Educational Research and Reviews

THE STUDENT PERSPECTIVES OF COMMON PROBLEMS WHILE GAINING ENGLISH SPEAKING AND LISTENING SKILLS AND THEIR PROPOSED SOLUTIONS TO IMPROVE SKILLS AUTONOMOUSLY

0 0
2018 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
european journal of foreign language teaching

The Research of the Relation between Teachers’ Democratic Values and their Job Satisfaction

0 0
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Kafkas Universitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi

Yapılandırmacı Öğrenme Yaklaşımına Dair Uygulamalarda öğretmenAdaylarının Problem Çözme Algılarının İncelenmesi

0 0
2009 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Atatürk Üniversitesi Edebiyat Fakültesi Sosyal Bilimler Dergisi

Investigation into the Prediction Level of Professional Values of Prospective Teachers within the Context of Critical Thinking Metacognition and Epistemological Beliefs in Turkey

0 0
2016 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Education Studies

An Evaluation on the Regression Level of Prospective Teachers’xx Metacognitive Skills in terms of their Community Service Activities Perceptions

0 0
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Universal Journal of Educational Research

RE-EVALUATION OF THE COMPONENTS OF INTENSIVE ENGLISH PROGRAM IN TURKEY

0 0
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Ç.Ü. Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi

Demokratik Yapılandırmacı Öğrenme Ortamı Ölçeği Geliştirilmesi

0 0
2010 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
NWSA: Education Sciences

Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Resim Öğretimi Dersine İlişkin Algılarının İncelenmesi Erzurum İli Örneği

0 0
2008 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi