img
img
Toplam 28088 kayıt

Analysis On The Perceptions Of Prospective Teachers On Community Service-Learning/Öğretmen Adaylarının Topluma Hizmet Uygulamalarına İlişkin Algılarının İncelenmesi

0 0
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
26. Uluslarası Eğitim Bilimleri Kongresi (ICES/UEBK-2017)

Öğretmen Adaylarının Eğitim İnançlarının Çeşitli DeğişkenlerAçısından Değerlendirilmesİ

0 0
2016 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
IIIrd INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS

Öğretmen Adaylarının Eleştirel Düşünme Düzeylerinin İncelenmesi

0 0
2016 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
25.ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi

Türkiye ile Singapur, Japonya, Estonya, Çin ve Finlandiya’da Kademeler Arası Geçiş Sistemlerinin Karşılaştırmalı Olarak Değerlendirilmesi

0 0
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
6. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretimi Kongresi

İlköğretim II. kademede görev alan fen bilgisi öğretmenlerinin görüşleri çerçevesinde fen bilgisine ait çevre konularının hedef-davranışlarına ulaşım düzeyi

0 0
2004 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
6. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi

Öğretim elemanı ve öğretmen adaylarının ölçme değerlendirmeye ilişkin görüşleri Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi örneği

0 0
2010 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
II. Uluslararası Öğretmen Yetiştirme Politikaları Ve Sorunları Sempozyumu

Community service learning An approach supporting entrepreneurship democratic participation in teacher education

0 0
2010 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
The Second International Congress Of Educational Research

Toplum Hizmetine Dayalı Bir Öğrenme Uygulaması Olarak THU

0 0
2009 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
I. İyilik Sempozyumu

The Effect Of Cognitive Coaching Design On The Values Of Teacher Profession AndMetacognition Level Of Teacher Candidates

0 0
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
27.Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi

Eğıtım Fakültesı Öğretmen Yetışme Programında Yer Alan Derslerın Özel Alan Yeterelıklerıne Göre Değerlendırılmesı

0 0
2015 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
The Third International Congress on Curriculum and Instruction: Curriculum Studies in Higher Education

Topluma Hizmet Uygulamaları Algılarının Öğretmen Adaylarının Bilişsel Farkındalık Becerilerini Yordama Düzeyinin İncelenmesi

0 0
2015 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
The Third International Congress on Curriculum and Instruction: Curriculum Studies in Higher Education

Öğretmen Adaylarının Eğitim İnançlarının Çeşitli Değişkenler Açısından Değerlendirilmesi

0 0
2016 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Eurasian Educational Research Congress

Öğretmenliğin Mesleki Statüsünün Öğretmen Adaylarının Görüşleri Çerçevesinde Değerlendirilmesi

0 0
2007 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
XVI. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi

Öğretim elemanı ve öğretmen adaylarının ölçme değerlendirmeye ilişkin görüşleri KazımKarabekir Eğitim Fakültesi örneği

0 0
2010 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Uluslararası Öğretmen Yetiştirme Politikaları ve SorunlarıSempozyumu II

Assessment of Courses within the Teacher Training Program of Education Faculty in accordance with Teacher Proficiencies in Special Field Capabilities

0 0
2015 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
The Third International Congress on Curriculum and Instruction:Curriculum Studies in Higher Education

An Evaluation on the Regression Level of Prospective Teacher Metacognivite Skills in terms of Their Community Service Activities Perceptions

0 0
2015 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
The Third International Congress on Curriculum and Instruction:Curriculum Studies in Higher Education

Educational Philosophies of Faculty Staffin Teacher Training Institutions in Turkey The Case of Atatürk University

0 0
2008 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Conference on Educational Sciences

Öğretmen Eğitiminde Otantik Değerlendirme Yaklaşımının Öğrenen Başarısı ve Tutumuna Etkisi

0 0
2010 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
I. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi

Educational philosophies of faculty taff in teacher training ınstitutions in Turkey The Case of Atatürk University

0 0
2008 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Conference on Educational Sciences 2008 (ICES’08)

Öğretmen adaylarının yapılandırmacı öğrenme ortamındaki öğretmen rollerine ilişkin algıları

0 0
2009 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
First International Congress of Educational Research.