img
img
Toplam 27802 kayıt

The Effect Of Cognitive Coaching Design On The Values Of Teacher Profession AndMetacognition Level Of Teacher Candidates

0 0
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
27.Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi

Eğıtım Fakültesı Öğretmen Yetışme Programında Yer Alan Derslerın Özel Alan Yeterelıklerıne Göre Değerlendırılmesı

0 0
2015 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
The Third International Congress on Curriculum and Instruction: Curriculum Studies in Higher Education

Topluma Hizmet Uygulamaları Algılarının Öğretmen Adaylarının Bilişsel Farkındalık Becerilerini Yordama Düzeyinin İncelenmesi

0 0
2015 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
The Third International Congress on Curriculum and Instruction: Curriculum Studies in Higher Education

Öğretmen Adaylarının Eğitim İnançlarının Çeşitli Değişkenler Açısından Değerlendirilmesi

0 0
2016 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Eurasian Educational Research Congress

Öğretmenliğin Mesleki Statüsünün Öğretmen Adaylarının Görüşleri Çerçevesinde Değerlendirilmesi

0 0
2007 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
XVI. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi

Öğretim elemanı ve öğretmen adaylarının ölçme değerlendirmeye ilişkin görüşleri KazımKarabekir Eğitim Fakültesi örneği

0 0
2010 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Uluslararası Öğretmen Yetiştirme Politikaları ve SorunlarıSempozyumu II

Assessment of Courses within the Teacher Training Program of Education Faculty in accordance with Teacher Proficiencies in Special Field Capabilities

0 0
2015 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
The Third International Congress on Curriculum and Instruction:Curriculum Studies in Higher Education

An Evaluation on the Regression Level of Prospective Teacher Metacognivite Skills in terms of Their Community Service Activities Perceptions

0 0
2015 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
The Third International Congress on Curriculum and Instruction:Curriculum Studies in Higher Education

Educational Philosophies of Faculty Staffin Teacher Training Institutions in Turkey The Case of Atatürk University

0 0
2008 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Conference on Educational Sciences

Öğretmen Eğitiminde Otantik Değerlendirme Yaklaşımının Öğrenen Başarısı ve Tutumuna Etkisi

0 0
2010 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
I. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi

Educational philosophies of faculty taff in teacher training ınstitutions in Turkey The Case of Atatürk University

0 0
2008 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Conference on Educational Sciences 2008 (ICES’08)

Öğretmen adaylarının yapılandırmacı öğrenme ortamındaki öğretmen rollerine ilişkin algıları

0 0
2009 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
First International Congress of Educational Research.

Öğretmen adaylarının yapılandırmacı öğrenme ortamlarının demokratikliğine ilişkin görüşleri

0 0
2009 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Avrupa'da Demokrasi ve Demokrasi Eğitimi Uluslararası Sempozyumu

Öğretmen yetiştirmede sosyal girişimciliği ve katılımcılığı destekleyen bir yaklaşım olarak THUII

0 0
2010 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
II. Uluslararası Türkiye Eğitim Araştırmaları Kongresi.

Öğretim elemanı ve öğretmen adaylarının ölçme değerlendirmeye ilişkin görüşleri Kazım Karabekir Eğitim fakültesi örneği

0 0
2010 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Öğretmen Yetiştirme Politikaları ve Sorunları Sempozyumu II

Öğretmen adaylarının yapılandırmacı öğrenme ortamındaki öğrenen rollerine ilişkin görüşleri

0 0
2010 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Uluslararası Öğretmen Yetiştirme Politikaları ve Sorunları Sempozyumu

Öğretmenliğin Mesleğinin Statüsünün Öğretmen Adaylarının Görüşleri Çerçevesinde Değerlendirilmesi

0 0
2007 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
XVI Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi (Gaziosmanpaşa Üni)

Öğretim Elemanı ve Öğretmen Adaylarının Ölçme Değerlendirmeye İlişkin Görüşleri Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Örneği

0 0
2010 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Uluslararası Öğretmen Yetiştirme Politikaları ve Sorunları II

Community Service Learning An Approach Supporting Entrepreneurship Democratic Participation in Teacher Education

0 0
2010 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
The Second International Congress Of Educational Research

The perceptions of prospective teachers in relation to scaffolding roles

0 0
2009 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
The First International Congress of Educational Research