Türkçe
Türkçe
English
Anasayfa
Gelişmiş Arama
Akademisyen Arama
Yayın Arama
Proje Arama
Fikri Mülkiyet Arama
Ödül Arama
Tez Arama
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Raporlar ve İstatistikler
İletişim
Giriş
Giriş
Yayın Arama
Prof. Dr.
Doç. Dr.
Dr. Öğr. Üyesi
Öğr. Gör.
Arş. Gör.
Diğer
Toplam 27784 kayıt
Öğretmen Adaylarının Mesleki Öz-Yeterlikleri ile Mesleki Kaygı Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Link
DOI
KAYA, H.İ.
, KORUCUK, M. (2023) "
Öğretmen Adaylarının Mesleki Öz-Yeterlikleri ile Mesleki Kaygı Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
",
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
, 22 (87) pp. 925-948
[TR Dizin]
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-10013">
KAYA, H.İ.
, KORUCUK, M. (2023) "
Öğretmen Adaylarının Mesleki Öz-Yeterlikleri ile Mesleki Kaygı Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
",
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
, 22 (87) pp. 925-948
[TR Dizin]
Link
DOI
KAYA, H.İ.
, KORUCUK, M. (2023) "
Öğretmen Adaylarının Mesleki Öz-Yeterlikleri ile Mesleki Kaygı Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
",
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
, 22 (87) pp. 925-948
[TR Dizin]
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Özgeçmiş Sayfası
2023
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
An Investigation of Prospective Teachers’ Reasons for Preferring Teaching as a Profession: Turkish Context
Link
DOI
KAYA, H.İ.
, KORUCUK, M. (2022) "
An Investigation of Prospective Teachers’ Reasons for Preferring Teaching as a Profession: Turkish Context
",
Gist Education and Learning Research Journal
, 25 (0) pp. 63-86
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-10014">
KAYA, H.İ.
, KORUCUK, M. (2022) "
An Investigation of Prospective Teachers’ Reasons for Preferring Teaching as a Profession: Turkish Context
",
Gist Education and Learning Research Journal
, 25 (0) pp. 63-86
Link
DOI
KAYA, H.İ.
, KORUCUK, M. (2022) "
An Investigation of Prospective Teachers’ Reasons for Preferring Teaching as a Profession: Turkish Context
",
Gist Education and Learning Research Journal
, 25 (0) pp. 63-86
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Özgeçmiş Sayfası
2022
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Gist Education and Learning Research Journal
Öğretmenlerin Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutum ve Görüşlerinin İncelenmesi
Link
DOI
Kuyumcu, E.,
KAYA, H.İ.
(2020) "
Öğretmenlerin Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutum ve Görüşlerinin İncelenmesi
",
e- Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi
, 7 (3) pp. 333-366
[TR Dizin]
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-10015">
Kuyumcu, E.,
KAYA, H.İ.
(2020) "
Öğretmenlerin Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutum ve Görüşlerinin İncelenmesi
",
e- Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi
, 7 (3) pp. 333-366
[TR Dizin]
Link
DOI
Kuyumcu, E.,
KAYA, H.İ.
(2020) "
Öğretmenlerin Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutum ve Görüşlerinin İncelenmesi
",
e- Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi
, 7 (3) pp. 333-366
[TR Dizin]
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Özgeçmiş Sayfası
2020
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
e- Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi
Examination of 8th Grade Students' Learning Strategies Based on Self-Regulation in Physical Education and Sports Class
Link
DOI
Koçu, İ.,
KAYA, H.İ.
(2021) "
Examination of 8th Grade Students' Learning Strategies Based on Self-Regulation in Physical Education and Sports Class
",
The Asian Institute of Research Education Quarterly Reviews
, 4 (1) pp. 378-389
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-10018">
Koçu, İ.,
KAYA, H.İ.
(2021) "
Examination of 8th Grade Students' Learning Strategies Based on Self-Regulation in Physical Education and Sports Class
",
The Asian Institute of Research Education Quarterly Reviews
, 4 (1) pp. 378-389
Link
DOI
Koçu, İ.,
KAYA, H.İ.
(2021) "
Examination of 8th Grade Students' Learning Strategies Based on Self-Regulation in Physical Education and Sports Class
",
The Asian Institute of Research Education Quarterly Reviews
, 4 (1) pp. 378-389
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Özgeçmiş Sayfası
2021
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
The Asian Institute of Research Education Quarterly Reviews
Öğretmen adaylarının öğretim elemanlarının demokratik davranışlarına ilişkin algıları (Kars İli Örneği).
Link
TAŞDAN, M.,
KAYA, H.İ.
, Kop, Y., METİN-GÖKSU, M. (2012) "
Öğretmen adaylarının öğretim elemanlarının demokratik davranışlarına ilişkin algıları (Kars İli Örneği).
",
Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi
, 2 (1) pp. 39-50
[TR Dizin]
Link
" data-bs-content-id="YazarBilgi-10019">
TAŞDAN, M.,
KAYA, H.İ.
, Kop, Y., METİN-GÖKSU, M. (2012) "
Öğretmen adaylarının öğretim elemanlarının demokratik davranışlarına ilişkin algıları (Kars İli Örneği).
",
Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi
, 2 (1) pp. 39-50
[TR Dizin]
Link
TAŞDAN, M.,
KAYA, H.İ.
, Kop, Y., METİN-GÖKSU, M. (2012) "
Öğretmen adaylarının öğretim elemanlarının demokratik davranışlarına ilişkin algıları (Kars İli Örneği).
",
Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi
, 2 (1) pp. 39-50
[TR Dizin]
Link
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Özgeçmiş Sayfası
2012
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi
Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Resim Öğretimi Dersine İlişkin Algılarının İncelenmesi
Dilmaç, O., Koçyiğit, S., Tuğluk, M.N.,
KAYA, H.İ.
(2008) "
Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Resim Öğretimi Dersine İlişkin Algılarının İncelenmesi
",
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
, (17) pp. 94-107
[TR Dizin]
Dilmaç, O., Koçyiğit, S., Tuğluk, M.N.,
KAYA, H.İ.
(2008) "
Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Resim Öğretimi Dersine İlişkin Algılarının İncelenmesi
",
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
, (17) pp. 94-107
[TR Dizin]
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Özgeçmiş Sayfası
2008
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
An investigation of relations between pre-service teachers’ metacognition skill levels and their critical thinking situations
Link
DOI
Demir, Ö.,
KAYA, H.İ.
(2015) "
An investigation of relations between pre-service teachers’ metacognition skill levels and their critical thinking situations
",
Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi
, 5 (1) pp. 35-68
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-10021">
Demir, Ö.,
KAYA, H.İ.
(2015) "
An investigation of relations between pre-service teachers’ metacognition skill levels and their critical thinking situations
",
Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi
, 5 (1) pp. 35-68
Link
DOI
Demir, Ö.,
KAYA, H.İ.
(2015) "
An investigation of relations between pre-service teachers’ metacognition skill levels and their critical thinking situations
",
Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi
, 5 (1) pp. 35-68
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Özgeçmiş Sayfası
2015
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi
Evaluating Learning Objectives of Pre-School Teacher Education Programmes In Terms Of Special Field Competencies: A Curriculum Alignment Study
Link
DOI
Demir, Ö., KARTAL, M.,
KAYA, H.İ.
(2019) "
Evaluating Learning Objectives of Pre-School Teacher Education Programmes In Terms Of Special Field Competencies: A Curriculum Alignment Study
",
Teachers and Curriculum
, 19 (1) pp. 34-44
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-10022">
Demir, Ö., KARTAL, M.,
KAYA, H.İ.
(2019) "
Evaluating Learning Objectives of Pre-School Teacher Education Programmes In Terms Of Special Field Competencies: A Curriculum Alignment Study
",
Teachers and Curriculum
, 19 (1) pp. 34-44
Link
DOI
Demir, Ö., KARTAL, M.,
KAYA, H.İ.
(2019) "
Evaluating Learning Objectives of Pre-School Teacher Education Programmes In Terms Of Special Field Competencies: A Curriculum Alignment Study
",
Teachers and Curriculum
, 19 (1) pp. 34-44
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Özgeçmiş Sayfası
2019
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Teachers and Curriculum
Öğretmen Adaylarının Öğretmen Yeterlilikleri Hakkındaki Görüşlerinin Bilişsel Koçluk Yaklaşımı Bağlamında İncelenmesi
Link
DOI
KAYA, H.İ.
, Demir, Ö. (2014) "
Öğretmen Adaylarının Öğretmen Yeterlilikleri Hakkındaki Görüşlerinin Bilişsel Koçluk Yaklaşımı Bağlamında İncelenmesi
",
Journal of Educational Sciences Research (EBAD)
, 4 (2) pp. 67-92
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-10023">
KAYA, H.İ.
, Demir, Ö. (2014) "
Öğretmen Adaylarının Öğretmen Yeterlilikleri Hakkındaki Görüşlerinin Bilişsel Koçluk Yaklaşımı Bağlamında İncelenmesi
",
Journal of Educational Sciences Research (EBAD)
, 4 (2) pp. 67-92
Link
DOI
KAYA, H.İ.
, Demir, Ö. (2014) "
Öğretmen Adaylarının Öğretmen Yeterlilikleri Hakkındaki Görüşlerinin Bilişsel Koçluk Yaklaşımı Bağlamında İncelenmesi
",
Journal of Educational Sciences Research (EBAD)
, 4 (2) pp. 67-92
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Özgeçmiş Sayfası
2014
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Journal of Educational Sciences Research (EBAD)
Sınıf Öğretmenliği ABD Öğrencilerinin Başarı Yönelimi Algılarının Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi Atatürk Üniversitesi Ondokuz Mayıs Üniversitesi Örneği
Küçükoğlu, A.,
KAYA, H.İ.
, Ayça, T. (2010) "
Sınıf Öğretmenliği ABD Öğrencilerinin Başarı Yönelimi Algılarının Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi Atatürk Üniversitesi Ondokuz Mayıs Üniversitesi Örneği
",
Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, 20 (2) pp. 121-135
[TR Dizin]
Küçükoğlu, A.,
KAYA, H.İ.
, Ayça, T. (2010) "
Sınıf Öğretmenliği ABD Öğrencilerinin Başarı Yönelimi Algılarının Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi Atatürk Üniversitesi Ondokuz Mayıs Üniversitesi Örneği
",
Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, 20 (2) pp. 121-135
[TR Dizin]
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Özgeçmiş Sayfası
2010
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Yapılandırmacı Öğrenme Yaklaşım Uygulamalarında ÖğretmenAdaylarının Öğrenmede Öz-Düzenleme Yetkinlik Algıları
KAYA, H.İ.
, Küçükali, R., Ada, Ş. (2010) "
Yapılandırmacı Öğrenme Yaklaşım Uygulamalarında ÖğretmenAdaylarının Öğrenmede Öz-Düzenleme Yetkinlik Algıları
",
Atatürk Üniversitesi Edebiyat Fakültesi Sosyal Bilimler Dergisi
, 10 (44) pp. 75-84
[TR Dizin]
KAYA, H.İ.
, Küçükali, R., Ada, Ş. (2010) "
Yapılandırmacı Öğrenme Yaklaşım Uygulamalarında ÖğretmenAdaylarının Öğrenmede Öz-Düzenleme Yetkinlik Algıları
",
Atatürk Üniversitesi Edebiyat Fakültesi Sosyal Bilimler Dergisi
, 10 (44) pp. 75-84
[TR Dizin]
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Özgeçmiş Sayfası
2010
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Atatürk Üniversitesi Edebiyat Fakültesi Sosyal Bilimler Dergisi
Sınıf Öğretmenlerinin Çoklu Zekâ Kuramına İlişkin Görüşlerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Ozan, C., Taşgın, A., Bay, E.,
KAYA, H.İ.
(2013) "
Sınıf Öğretmenlerinin Çoklu Zekâ Kuramına İlişkin Görüşlerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
",
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
, 11 (3) pp. 301-322
[TR Dizin]
Ozan, C., Taşgın, A., Bay, E.,
KAYA, H.İ.
(2013) "
Sınıf Öğretmenlerinin Çoklu Zekâ Kuramına İlişkin Görüşlerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
",
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
, 11 (3) pp. 301-322
[TR Dizin]
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Özgeçmiş Sayfası
2013
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Öğretim Elemanlarının Ders Verdikleri Öğrencilerin Özelliklerine İlişkin Görüşleri
KAYA, H.İ.
, Bay, E., Yazıcı, A.G., Şebin, K. (2007) "
Öğretim Elemanlarının Ders Verdikleri Öğrencilerin Özelliklerine İlişkin Görüşleri
",
Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, 10 (2) pp. 221-231
[TR Dizin]
" data-bs-content-id="YazarBilgi-10028">
KAYA, H.İ.
, Bay, E., Yazıcı, A.G., Şebin, K. (2007) "
Öğretim Elemanlarının Ders Verdikleri Öğrencilerin Özelliklerine İlişkin Görüşleri
",
Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, 10 (2) pp. 221-231
[TR Dizin]
KAYA, H.İ.
, Bay, E., Yazıcı, A.G., Şebin, K. (2007) "
Öğretim Elemanlarının Ders Verdikleri Öğrencilerin Özelliklerine İlişkin Görüşleri
",
Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, 10 (2) pp. 221-231
[TR Dizin]
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Özgeçmiş Sayfası
2007
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
A validation and reliability study of community service activities scale in Turkey: A social evaluation
DOI
Demir, Ö.,
KAYA, H.İ.
, TAŞDAN, M. (2014) "
A validation and reliability study of community service activities scale in Turkey: A social evaluation
",
Educational Research and Reviews
, (0)
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-10029">
Demir, Ö.,
KAYA, H.İ.
, TAŞDAN, M. (2014) "
A validation and reliability study of community service activities scale in Turkey: A social evaluation
",
Educational Research and Reviews
, (0)
DOI
Demir, Ö.,
KAYA, H.İ.
, TAŞDAN, M. (2014) "
A validation and reliability study of community service activities scale in Turkey: A social evaluation
",
Educational Research and Reviews
, (0)
DOI
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Özgeçmiş Sayfası
2014
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Educational Research and Reviews
THE STUDENT PERSPECTIVES OF COMMON PROBLEMS WHILE GAINING ENGLISH SPEAKING AND LISTENING SKILLS AND THEIR PROPOSED SOLUTIONS TO IMPROVE SKILLS AUTONOMOUSLY
DOI
ÜNSAL-ŞAKİROĞLU, H.,
KAYA, H.İ.
(2018) "
THE STUDENT PERSPECTIVES OF COMMON PROBLEMS WHILE GAINING ENGLISH SPEAKING AND LISTENING SKILLS AND THEIR PROPOSED SOLUTIONS TO IMPROVE SKILLS AUTONOMOUSLY
",
european journal of foreign language teaching
, 3 (3)
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-10030">
ÜNSAL-ŞAKİROĞLU, H.,
KAYA, H.İ.
(2018) "
THE STUDENT PERSPECTIVES OF COMMON PROBLEMS WHILE GAINING ENGLISH SPEAKING AND LISTENING SKILLS AND THEIR PROPOSED SOLUTIONS TO IMPROVE SKILLS AUTONOMOUSLY
",
european journal of foreign language teaching
, 3 (3)
DOI
ÜNSAL-ŞAKİROĞLU, H.,
KAYA, H.İ.
(2018) "
THE STUDENT PERSPECTIVES OF COMMON PROBLEMS WHILE GAINING ENGLISH SPEAKING AND LISTENING SKILLS AND THEIR PROPOSED SOLUTIONS TO IMPROVE SKILLS AUTONOMOUSLY
",
european journal of foreign language teaching
, 3 (3)
DOI
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Özgeçmiş Sayfası
2018
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
european journal of foreign language teaching
The Research of the Relation between Teachers’ Democratic Values and their Job Satisfaction
Link
DOI
Bayramoğlu, E.O.,
KAYA, H.İ.
(2017) "
The Research of the Relation between Teachers’ Democratic Values and their Job Satisfaction
",
Kafkas Universitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, (0) pp. 377-395
[TR Dizin]
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-10031">
Bayramoğlu, E.O.,
KAYA, H.İ.
(2017) "
The Research of the Relation between Teachers’ Democratic Values and their Job Satisfaction
",
Kafkas Universitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, (0) pp. 377-395
[TR Dizin]
Link
DOI
Bayramoğlu, E.O.,
KAYA, H.İ.
(2017) "
The Research of the Relation between Teachers’ Democratic Values and their Job Satisfaction
",
Kafkas Universitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, (0) pp. 377-395
[TR Dizin]
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Özgeçmiş Sayfası
2017
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Kafkas Universitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Yapılandırmacı Öğrenme Yaklaşımına Dair Uygulamalarda öğretmenAdaylarının Problem Çözme Algılarının İncelenmesi
KAYA, H.İ.
, Küçükali, R. (2009) "
Yapılandırmacı Öğrenme Yaklaşımına Dair Uygulamalarda öğretmenAdaylarının Problem Çözme Algılarının İncelenmesi
",
Atatürk Üniversitesi Edebiyat Fakültesi Sosyal Bilimler Dergisi
, 9 (42) pp. 215-223
KAYA, H.İ.
, Küçükali, R. (2009) "
Yapılandırmacı Öğrenme Yaklaşımına Dair Uygulamalarda öğretmenAdaylarının Problem Çözme Algılarının İncelenmesi
",
Atatürk Üniversitesi Edebiyat Fakültesi Sosyal Bilimler Dergisi
, 9 (42) pp. 215-223
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Özgeçmiş Sayfası
2009
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Atatürk Üniversitesi Edebiyat Fakültesi Sosyal Bilimler Dergisi
Investigation into the Prediction Level of Professional Values of Prospective Teachers within the Context of Critical Thinking Metacognition and Epistemological Beliefs in Turkey
Link
DOI
Demir, Ö., Doğanay, A.,
KAYA, H.İ.
(2016) "
Investigation into the Prediction Level of Professional Values of Prospective Teachers within the Context of Critical Thinking Metacognition and Epistemological Beliefs in Turkey
",
International Education Studies
, 9 (5) pp. 204-218
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-10033">
Demir, Ö., Doğanay, A.,
KAYA, H.İ.
(2016) "
Investigation into the Prediction Level of Professional Values of Prospective Teachers within the Context of Critical Thinking Metacognition and Epistemological Beliefs in Turkey
",
International Education Studies
, 9 (5) pp. 204-218
Link
DOI
Demir, Ö., Doğanay, A.,
KAYA, H.İ.
(2016) "
Investigation into the Prediction Level of Professional Values of Prospective Teachers within the Context of Critical Thinking Metacognition and Epistemological Beliefs in Turkey
",
International Education Studies
, 9 (5) pp. 204-218
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Özgeçmiş Sayfası
2016
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
International Education Studies
An Evaluation on the Regression Level of Prospective Teachers’xx Metacognitive Skills in terms of their Community Service Activities Perceptions
Link
DOI
KARTAL, M., Demir, Ö.,
KAYA, H.İ.
(2017) "
An Evaluation on the Regression Level of Prospective Teachers’xx Metacognitive Skills in terms of their Community Service Activities Perceptions
",
Universal Journal of Educational Research
, 5 (1) pp. 1-10
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-10036">
KARTAL, M., Demir, Ö.,
KAYA, H.İ.
(2017) "
An Evaluation on the Regression Level of Prospective Teachers’xx Metacognitive Skills in terms of their Community Service Activities Perceptions
",
Universal Journal of Educational Research
, 5 (1) pp. 1-10
Link
DOI
KARTAL, M., Demir, Ö.,
KAYA, H.İ.
(2017) "
An Evaluation on the Regression Level of Prospective Teachers’xx Metacognitive Skills in terms of their Community Service Activities Perceptions
",
Universal Journal of Educational Research
, 5 (1) pp. 1-10
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Özgeçmiş Sayfası
2017
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Universal Journal of Educational Research
RE-EVALUATION OF THE COMPONENTS OF INTENSIVE ENGLISH PROGRAM IN TURKEY
ÜNSAL-ŞAKİROĞLU, H.,
KAYA, H.İ.
(2017) "
RE-EVALUATION OF THE COMPONENTS OF INTENSIVE ENGLISH PROGRAM IN TURKEY
",
Ç.Ü. Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, 26 (3) pp. 200-213
ÜNSAL-ŞAKİROĞLU, H.,
KAYA, H.İ.
(2017) "
RE-EVALUATION OF THE COMPONENTS OF INTENSIVE ENGLISH PROGRAM IN TURKEY
",
Ç.Ü. Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, 26 (3) pp. 200-213
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Özgeçmiş Sayfası
2017
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Ç.Ü. Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
«
381
382
383
384
385
386
387
388
389
390
»