Türkçe
Türkçe
English
Anasayfa
Gelişmiş Arama
Akademisyen Arama
Yayın Arama
Proje Arama
Fikri Mülkiyet Arama
Ödül Arama
Tez Arama
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Raporlar ve İstatistikler
Unis İletişim
Giriş
Giriş
Yayın Arama
Prof. Dr.
Doç. Dr.
Dr. Öğr. Üyesi
Öğr. Gör.
Arş. Gör.
Diğer
Toplam 29130 kayıt
The Research of the Relation between Teachers’ Democratic Values and their Job Satisfaction
Link
DOI
Bayramoğlu, E.O.,
KAYA, H.İ.
(2017) "
The Research of the Relation between Teachers’ Democratic Values and their Job Satisfaction
",
Kafkas Universitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, (0) pp. 377-395
[TR Dizin]
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-10031">
Bayramoğlu, E.O.,
KAYA, H.İ.
(2017) "
The Research of the Relation between Teachers’ Democratic Values and their Job Satisfaction
",
Kafkas Universitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, (0) pp. 377-395
[TR Dizin]
Link
DOI
Bayramoğlu, E.O.,
KAYA, H.İ.
(2017) "
The Research of the Relation between Teachers’ Democratic Values and their Job Satisfaction
",
Kafkas Universitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, (0) pp. 377-395
[TR Dizin]
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Özgeçmiş Sayfası
2017
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Kafkas Universitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Yapılandırmacı Öğrenme Yaklaşımına Dair Uygulamalarda öğretmenAdaylarının Problem Çözme Algılarının İncelenmesi
KAYA, H.İ.
, Küçükali, R. (2009) "
Yapılandırmacı Öğrenme Yaklaşımına Dair Uygulamalarda öğretmenAdaylarının Problem Çözme Algılarının İncelenmesi
",
Atatürk Üniversitesi Edebiyat Fakültesi Sosyal Bilimler Dergisi
, 9 (42) pp. 215-223
KAYA, H.İ.
, Küçükali, R. (2009) "
Yapılandırmacı Öğrenme Yaklaşımına Dair Uygulamalarda öğretmenAdaylarının Problem Çözme Algılarının İncelenmesi
",
Atatürk Üniversitesi Edebiyat Fakültesi Sosyal Bilimler Dergisi
, 9 (42) pp. 215-223
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Özgeçmiş Sayfası
2009
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Atatürk Üniversitesi Edebiyat Fakültesi Sosyal Bilimler Dergisi
Investigation into the Prediction Level of Professional Values of Prospective Teachers within the Context of Critical Thinking Metacognition and Epistemological Beliefs in Turkey
Link
DOI
Demir, Ö., Doğanay, A.,
KAYA, H.İ.
(2016) "
Investigation into the Prediction Level of Professional Values of Prospective Teachers within the Context of Critical Thinking Metacognition and Epistemological Beliefs in Turkey
",
International Education Studies
, 9 (5) pp. 204-218
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-10033">
Demir, Ö., Doğanay, A.,
KAYA, H.İ.
(2016) "
Investigation into the Prediction Level of Professional Values of Prospective Teachers within the Context of Critical Thinking Metacognition and Epistemological Beliefs in Turkey
",
International Education Studies
, 9 (5) pp. 204-218
Link
DOI
Demir, Ö., Doğanay, A.,
KAYA, H.İ.
(2016) "
Investigation into the Prediction Level of Professional Values of Prospective Teachers within the Context of Critical Thinking Metacognition and Epistemological Beliefs in Turkey
",
International Education Studies
, 9 (5) pp. 204-218
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Özgeçmiş Sayfası
2016
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
International Education Studies
ÖĞRETMENLERİN LİDERLİK YÖNELİM ALGILARININ YAŞ VE CİNSİYET DEĞİŞKENLERİ AÇISINDAN İNCELENMESİ
DOI
SENGER, K.,
KAYA, H.İ.
(2017) "
ÖĞRETMENLERİN LİDERLİK YÖNELİM ALGILARININ YAŞ VE CİNSİYET DEĞİŞKENLERİ AÇISINDAN İNCELENMESİ
",
turan-sam
, 9 (36) pp. 168-175
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-10034">
SENGER, K.,
KAYA, H.İ.
(2017) "
ÖĞRETMENLERİN LİDERLİK YÖNELİM ALGILARININ YAŞ VE CİNSİYET DEĞİŞKENLERİ AÇISINDAN İNCELENMESİ
",
turan-sam
, 9 (36) pp. 168-175
DOI
SENGER, K.,
KAYA, H.İ.
(2017) "
ÖĞRETMENLERİN LİDERLİK YÖNELİM ALGILARININ YAŞ VE CİNSİYET DEĞİŞKENLERİ AÇISINDAN İNCELENMESİ
",
turan-sam
, 9 (36) pp. 168-175
DOI
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Özgeçmiş Sayfası
2017
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
turan-sam
AN INVESTIGATION OF TEACHERS’xx LEADERSHIP ORIENTATION PERCEPTIONS IN TERMS OF AGE AND GENDER VARIABLES
DOI
SENGER, K.,
KAYA, H.İ.
(2017) "
AN INVESTIGATION OF TEACHERS’xx LEADERSHIP ORIENTATION PERCEPTIONS IN TERMS OF AGE AND GENDER VARIABLES
",
TURAN-SAM(TURAN Stratejik Araştırmalar Merkezi)
, 9 (36) pp. 168-175
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-10035">
SENGER, K.,
KAYA, H.İ.
(2017) "
AN INVESTIGATION OF TEACHERS’xx LEADERSHIP ORIENTATION PERCEPTIONS IN TERMS OF AGE AND GENDER VARIABLES
",
TURAN-SAM(TURAN Stratejik Araştırmalar Merkezi)
, 9 (36) pp. 168-175
DOI
SENGER, K.,
KAYA, H.İ.
(2017) "
AN INVESTIGATION OF TEACHERS’xx LEADERSHIP ORIENTATION PERCEPTIONS IN TERMS OF AGE AND GENDER VARIABLES
",
TURAN-SAM(TURAN Stratejik Araştırmalar Merkezi)
, 9 (36) pp. 168-175
DOI
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Özgeçmiş Sayfası
2017
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
TURAN-SAM(TURAN Stratejik Araştırmalar Merkezi)
An Evaluation on the Regression Level of Prospective Teachers’xx Metacognitive Skills in terms of their Community Service Activities Perceptions
Link
DOI
KARTAL, M., Demir, Ö.,
KAYA, H.İ.
(2017) "
An Evaluation on the Regression Level of Prospective Teachers’xx Metacognitive Skills in terms of their Community Service Activities Perceptions
",
Universal Journal of Educational Research
, 5 (1) pp. 1-10
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-10036">
KARTAL, M., Demir, Ö.,
KAYA, H.İ.
(2017) "
An Evaluation on the Regression Level of Prospective Teachers’xx Metacognitive Skills in terms of their Community Service Activities Perceptions
",
Universal Journal of Educational Research
, 5 (1) pp. 1-10
Link
DOI
KARTAL, M., Demir, Ö.,
KAYA, H.İ.
(2017) "
An Evaluation on the Regression Level of Prospective Teachers’xx Metacognitive Skills in terms of their Community Service Activities Perceptions
",
Universal Journal of Educational Research
, 5 (1) pp. 1-10
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Özgeçmiş Sayfası
2017
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Universal Journal of Educational Research
RE-EVALUATION OF THE COMPONENTS OF INTENSIVE ENGLISH PROGRAM IN TURKEY
ÜNSAL-ŞAKİROĞLU, H.,
KAYA, H.İ.
(2017) "
RE-EVALUATION OF THE COMPONENTS OF INTENSIVE ENGLISH PROGRAM IN TURKEY
",
Ç.Ü. Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, 26 (3) pp. 200-213
ÜNSAL-ŞAKİROĞLU, H.,
KAYA, H.İ.
(2017) "
RE-EVALUATION OF THE COMPONENTS OF INTENSIVE ENGLISH PROGRAM IN TURKEY
",
Ç.Ü. Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, 26 (3) pp. 200-213
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Özgeçmiş Sayfası
2017
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Ç.Ü. Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Demokratik Yapılandırmacı Öğrenme Ortamı Ölçeği Geliştirilmesi
Link
Bay, E.,
KAYA, H.İ.
, Gündoğdu, K. (2010) "
Demokratik Yapılandırmacı Öğrenme Ortamı Ölçeği Geliştirilmesi
",
NWSA: Education Sciences
, 5 (2) pp. 646-664
Link
" data-bs-content-id="YazarBilgi-10038">
Bay, E.,
KAYA, H.İ.
, Gündoğdu, K. (2010) "
Demokratik Yapılandırmacı Öğrenme Ortamı Ölçeği Geliştirilmesi
",
NWSA: Education Sciences
, 5 (2) pp. 646-664
Link
Bay, E.,
KAYA, H.İ.
, Gündoğdu, K. (2010) "
Demokratik Yapılandırmacı Öğrenme Ortamı Ölçeği Geliştirilmesi
",
NWSA: Education Sciences
, 5 (2) pp. 646-664
Link
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Özgeçmiş Sayfası
2010
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
NWSA: Education Sciences
Investigation into the Prediction Level of Professional Values of Prospective Teachers within the Context of Critical Thinking Metacognition and Epistemological Beliefs in Turkey
Link
DOI
Demir, Ö., Doğanay, A.,
KAYA, H.İ.
(2016) "
Investigation into the Prediction Level of Professional Values of Prospective Teachers within the Context of Critical Thinking Metacognition and Epistemological Beliefs in Turkey
",
International Education Studies
, 9 (5) p. 204
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-10039">
Demir, Ö., Doğanay, A.,
KAYA, H.İ.
(2016) "
Investigation into the Prediction Level of Professional Values of Prospective Teachers within the Context of Critical Thinking Metacognition and Epistemological Beliefs in Turkey
",
International Education Studies
, 9 (5) p. 204
Link
DOI
Demir, Ö., Doğanay, A.,
KAYA, H.İ.
(2016) "
Investigation into the Prediction Level of Professional Values of Prospective Teachers within the Context of Critical Thinking Metacognition and Epistemological Beliefs in Turkey
",
International Education Studies
, 9 (5) p. 204
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Özgeçmiş Sayfası
2016
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
International Education Studies
Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Resim Öğretimi Dersine İlişkin Algılarının İncelenmesi Erzurum İli Örneği
Dilmaç, O., Koçyiğit, S., Tuğluk, M.N.,
KAYA, H.İ.
(2008) "
Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Resim Öğretimi Dersine İlişkin Algılarının İncelenmesi Erzurum İli Örneği
",
Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
, (17) pp. 94-107
Dilmaç, O., Koçyiğit, S., Tuğluk, M.N.,
KAYA, H.İ.
(2008) "
Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Resim Öğretimi Dersine İlişkin Algılarının İncelenmesi Erzurum İli Örneği
",
Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
, (17) pp. 94-107
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Özgeçmiş Sayfası
2008
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
The Perceptions of Prospective Teachers on the Democratic Aspects of the Constructivist Learning Environment
Bay, E., Gündoğdu, K.,
KAYA, H.İ.
(2010) "
The Perceptions of Prospective Teachers on the Democratic Aspects of the Constructivist Learning Environment
",
Electronic Journal Of Research in Educational Psychology
, 8 (2) pp. 617-642
Bay, E., Gündoğdu, K.,
KAYA, H.İ.
(2010) "
The Perceptions of Prospective Teachers on the Democratic Aspects of the Constructivist Learning Environment
",
Electronic Journal Of Research in Educational Psychology
, 8 (2) pp. 617-642
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Özgeçmiş Sayfası
2010
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Electronic Journal Of Research in Educational Psychology
Öğretmen Adaylarının Bilişsel Farkındalık Beceri Düzeylerinin Eleştirel Düşünme Durumları İle İlişkilerinin İncelenmesi
DOI
Demir, Ö.,
KAYA, H.İ.
(2015) "
Öğretmen Adaylarının Bilişsel Farkındalık Beceri Düzeylerinin Eleştirel Düşünme Durumları İle İlişkilerinin İncelenmesi
",
Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi
, 5 (1) pp. 35-68
[TR Dizin]
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-10042">
Demir, Ö.,
KAYA, H.İ.
(2015) "
Öğretmen Adaylarının Bilişsel Farkındalık Beceri Düzeylerinin Eleştirel Düşünme Durumları İle İlişkilerinin İncelenmesi
",
Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi
, 5 (1) pp. 35-68
[TR Dizin]
DOI
Demir, Ö.,
KAYA, H.İ.
(2015) "
Öğretmen Adaylarının Bilişsel Farkındalık Beceri Düzeylerinin Eleştirel Düşünme Durumları İle İlişkilerinin İncelenmesi
",
Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi
, 5 (1) pp. 35-68
[TR Dizin]
DOI
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Özgeçmiş Sayfası
2015
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi
Prospectıve EFL Teachers Attıtudes Towards The Use Of Authentıc Materıals In Efl Readıng Classes
DOI
KAYA, H.İ.
, Han, T., Aybirdi, N. (2015) "
Prospectıve EFL Teachers Attıtudes Towards The Use Of Authentıc Materıals In Efl Readıng Classes
",
The Journal of International Social Research
, 8 (37)
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-10043">
KAYA, H.İ.
, Han, T., Aybirdi, N. (2015) "
Prospectıve EFL Teachers Attıtudes Towards The Use Of Authentıc Materıals In Efl Readıng Classes
",
The Journal of International Social Research
, 8 (37)
DOI
KAYA, H.İ.
, Han, T., Aybirdi, N. (2015) "
Prospectıve EFL Teachers Attıtudes Towards The Use Of Authentıc Materıals In Efl Readıng Classes
",
The Journal of International Social Research
, 8 (37)
DOI
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Özgeçmiş Sayfası
2015
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
The Journal of International Social Research
Prospective teachers values in Turkish context
Link
DOI
KAYA, H.İ.
(2015) "
Prospective teachers values in Turkish context
",
Educational Research and Reviews
, 10 (15) pp. 2104-2113
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-10044">
KAYA, H.İ.
(2015) "
Prospective teachers values in Turkish context
",
Educational Research and Reviews
, 10 (15) pp. 2104-2113
Link
DOI
KAYA, H.İ.
(2015) "
Prospective teachers values in Turkish context
",
Educational Research and Reviews
, 10 (15) pp. 2104-2113
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Özgeçmiş Sayfası
2015
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Educational Research and Reviews
A validation and reliability study of community service activities scale in Turkey A social evaluation
Demir, Ö.,
KAYA, H.İ.
, TAŞDAN, M. (2014) "
A validation and reliability study of community service activities scale in Turkey A social evaluation
",
Educational Research and Reviews
, 9 (14) pp. 456-465
Demir, Ö.,
KAYA, H.İ.
, TAŞDAN, M. (2014) "
A validation and reliability study of community service activities scale in Turkey A social evaluation
",
Educational Research and Reviews
, 9 (14) pp. 456-465
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Özgeçmiş Sayfası
2014
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Educational Research and Reviews
Turkish EFL Teachers Assessment Preferences and Practices in the Context of Constructivist Instruction
DOI
Han, T.,
KAYA, H.İ.
(2014) "
Turkish EFL Teachers Assessment Preferences and Practices in the Context of Constructivist Instruction
",
Journal of Studies in Education (Macrothink Institute)
, 4 (1) pp. 77-93
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-10046">
Han, T.,
KAYA, H.İ.
(2014) "
Turkish EFL Teachers Assessment Preferences and Practices in the Context of Constructivist Instruction
",
Journal of Studies in Education (Macrothink Institute)
, 4 (1) pp. 77-93
DOI
Han, T.,
KAYA, H.İ.
(2014) "
Turkish EFL Teachers Assessment Preferences and Practices in the Context of Constructivist Instruction
",
Journal of Studies in Education (Macrothink Institute)
, 4 (1) pp. 77-93
DOI
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Özgeçmiş Sayfası
2014
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Journal of Studies in Education (Macrothink Institute)
Öğretmen Adaylarının Sosyal Yapılandırmacı Yaklaşıma Dayalı Öğrenme Ortamında Öğretmen Rollerine İlişkin Algıları The Perceptions Of Prospective Teachers In Relation to Teacher Roles Exhibited In Social Constructivist Learning Environments
Bay, E., Gündoğdu, K.,
KAYA, H.İ.
, Karakaya, Ş., Köse, E., SÖNMEZ, S., Taşgın, A. (2009) "
Öğretmen Adaylarının Sosyal Yapılandırmacı Yaklaşıma Dayalı Öğrenme Ortamında Öğretmen Rollerine İlişkin Algıları The Perceptions Of Prospective Teachers In Relation to Teacher Roles Exhibited In Social Constructivist Learning Environments
",
Mediterranean Journal Of Educational Research
, 2 (5) pp. 57-73
Bay, E., Gündoğdu, K.,
KAYA, H.İ.
, Karakaya, Ş., Köse, E., SÖNMEZ, S., Taşgın, A. (2009) "
Öğretmen Adaylarının Sosyal Yapılandırmacı Yaklaşıma Dayalı Öğrenme Ortamında Öğretmen Rollerine İlişkin Algıları The Perceptions Of Prospective Teachers In Relation to Teacher Roles Exhibited In Social Constructivist Learning Environments
",
Mediterranean Journal Of Educational Research
, 2 (5) pp. 57-73
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Özgeçmiş Sayfası
2009
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Mediterranean Journal Of Educational Research
Demokratik Yapılandırmacı Öğrenme Ortamı Ölçeği Geliştirilmesi Developing Democratic Constructivist Learning Environment Scale
DOI
Bay, E.,
KAYA, H.İ.
, Gündoğdu, K. (2010) "
Demokratik Yapılandırmacı Öğrenme Ortamı Ölçeği Geliştirilmesi Developing Democratic Constructivist Learning Environment Scale
",
E-NWSA Education Journal of New World Sciences Academy Sciences
, 5 (2) pp. 646-664
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-10048">
Bay, E.,
KAYA, H.İ.
, Gündoğdu, K. (2010) "
Demokratik Yapılandırmacı Öğrenme Ortamı Ölçeği Geliştirilmesi Developing Democratic Constructivist Learning Environment Scale
",
E-NWSA Education Journal of New World Sciences Academy Sciences
, 5 (2) pp. 646-664
DOI
Bay, E.,
KAYA, H.İ.
, Gündoğdu, K. (2010) "
Demokratik Yapılandırmacı Öğrenme Ortamı Ölçeği Geliştirilmesi Developing Democratic Constructivist Learning Environment Scale
",
E-NWSA Education Journal of New World Sciences Academy Sciences
, 5 (2) pp. 646-664
DOI
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Özgeçmiş Sayfası
2010
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
E-NWSA Education Journal of New World Sciences Academy Sciences
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Okuma Yazma Etkinliklerini Uygulamaya İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi
Tuğluk, İ.H., Kök, M., Koçyiğit, S.,
KAYA, H.İ.
, Gençdoğan, B. (2008) "
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Okuma Yazma Etkinliklerini Uygulamaya İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi
",
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi Sayı
, (17) pp. 72-81
[TR Dizin]
Tuğluk, İ.H., Kök, M., Koçyiğit, S.,
KAYA, H.İ.
, Gençdoğan, B. (2008) "
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Okuma Yazma Etkinliklerini Uygulamaya İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi
",
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi Sayı
, (17) pp. 72-81
[TR Dizin]
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Özgeçmiş Sayfası
2008
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi Sayı
Sınıf Öğretmenliği ABD Öğrencilerinin Başarı Yönelimi Algılarının Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi Atatürk Üniv Ondokuz Mayıs Üniv Örneği
Küçükoğlu, A.,
KAYA, H.İ.
, Ayça, T. (2010) "
Sınıf Öğretmenliği ABD Öğrencilerinin Başarı Yönelimi Algılarının Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi Atatürk Üniv Ondokuz Mayıs Üniv Örneği
",
Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, 20 (2) pp. 121-136
[TR Dizin]
Küçükoğlu, A.,
KAYA, H.İ.
, Ayça, T. (2010) "
Sınıf Öğretmenliği ABD Öğrencilerinin Başarı Yönelimi Algılarının Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi Atatürk Üniv Ondokuz Mayıs Üniv Örneği
",
Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, 20 (2) pp. 121-136
[TR Dizin]
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Özgeçmiş Sayfası
2010
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
«
401
402
403
404
405
406
407
408
409
410
»