img
Toplam 29834 kayıt

An Analysis of youtube videos including Turkish and English children songs in digital media

DOI      Türkoğlu, D., Kandır, A., GÖZÜM, A.İ.C. (2020) "An Analysis of youtube videos including Turkish and English children songs in digital media", International Journal of Education Technology and Scientific Researches, 5 (13) pp. 1834-1880 DOI     " data-bs-content-id="YazarBilgi-1000"> Türkoğlu, D., Kandır, A., GÖZÜM, A.İ.C. (2020) "An Analysis of youtube videos including Turkish and English children songs in digital media", International Journal of Education Technology and Scientific Researches, 5 (13) pp. 1834-1880 DOI      Türkoğlu, D., Kandır, A., GÖZÜM, A.İ.C. (2020) "An Analysis of youtube videos including Turkish and English children songs in digital media", International Journal of Education Technology and Scientific Researches, 5 (13) pp. 1834-1880 DOI     
2020 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Journal of Education Technology and Scientific Researches

Attention skill development program’s effects on children in terms of attention skill acquisition during preschool term

DOI        GÖZÜM, A.İ.C., Kandır, A. (2019) "Attention skill development program’s effects on children in terms of attention skill acquisition during preschool term", Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi, 9 (2) pp. 547-584 [ESCI] DOI       " data-bs-content-id="YazarBilgi-1001"> GÖZÜM, A.İ.C., Kandır, A. (2019) "Attention skill development program’s effects on children in terms of attention skill acquisition during preschool term", Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi, 9 (2) pp. 547-584 [ESCI] DOI        GÖZÜM, A.İ.C., Kandır, A. (2019) "Attention skill development program’s effects on children in terms of attention skill acquisition during preschool term", Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi, 9 (2) pp. 547-584 [ESCI] DOI       
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi

Türkiye ve İsveç Fen Öğretimi Programlarının Karşılaştırılması

Link    GÖZÜM, A.İ.C. (2013) "Türkiye ve İsveç Fen Öğretimi Programlarının Karşılaştırılması", Kafkas Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi, 6 (1) pp. 17-52 Link   " data-bs-content-id="YazarBilgi-1003"> GÖZÜM, A.İ.C. (2013) "Türkiye ve İsveç Fen Öğretimi Programlarının Karşılaştırılması", Kafkas Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi, 6 (1) pp. 17-52 Link    GÖZÜM, A.İ.C. (2013) "Türkiye ve İsveç Fen Öğretimi Programlarının Karşılaştırılması", Kafkas Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi, 6 (1) pp. 17-52 Link   
2013 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Kafkas Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi

Okul Öncesi Çocukların Dijital Oyun Oynama Sürelerine Göre Oyun Eğilimi İle Konsantrasyon Düzeylerinin İncelenmesi

DOI       GÖZÜM, A.İ.C., Kandır, A. (2020) "Okul Öncesi Çocukların Dijital Oyun Oynama Sürelerine Göre Oyun Eğilimi İle Konsantrasyon Düzeylerinin İncelenmesi", Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi, (2) pp. 82-100 [TR Dizin] DOI      " data-bs-content-id="YazarBilgi-1004"> GÖZÜM, A.İ.C., Kandır, A. (2020) "Okul Öncesi Çocukların Dijital Oyun Oynama Sürelerine Göre Oyun Eğilimi İle Konsantrasyon Düzeylerinin İncelenmesi", Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi, (2) pp. 82-100 [TR Dizin] DOI       GÖZÜM, A.İ.C., Kandır, A. (2020) "Okul Öncesi Çocukların Dijital Oyun Oynama Sürelerine Göre Oyun Eğilimi İle Konsantrasyon Düzeylerinin İncelenmesi", Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi, (2) pp. 82-100 [TR Dizin] DOI      
2020 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi

Okul öncesi dönem çocuklarında çalışma belleği ve engelleyici kontrol: Dikkatin aracı rolü

Link DOI       GÖZÜM, A.İ.C. (2020) "Okul öncesi dönem çocuklarında çalışma belleği ve engelleyici kontrol: Dikkatin aracı rolü", Erken Çocukluk Çalışmaları Dergisi, 4 (3) pp. 609-637 [TR Dizin] Link DOI      " data-bs-content-id="YazarBilgi-1005"> GÖZÜM, A.İ.C. (2020) "Okul öncesi dönem çocuklarında çalışma belleği ve engelleyici kontrol: Dikkatin aracı rolü", Erken Çocukluk Çalışmaları Dergisi, 4 (3) pp. 609-637 [TR Dizin] Link DOI       GÖZÜM, A.İ.C. (2020) "Okul öncesi dönem çocuklarında çalışma belleği ve engelleyici kontrol: Dikkatin aracı rolü", Erken Çocukluk Çalışmaları Dergisi, 4 (3) pp. 609-637 [TR Dizin] Link DOI      
2020 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Erken Çocukluk Çalışmaları Dergisi

The Study of Whether Receiving A Pre-School Education Is A Predictive Factor in The Attitudes of High School Students Toward The Environment According to Their Environmental Ethics Approach

Link       GÜRBÜZOĞLU-YALMANCI, S., GÖZÜM, A.İ.C. (2019) "The Study of Whether Receiving A Pre-School Education Is A Predictive Factor in The Attitudes of High School Students Toward The Environment According to Their Environmental Ethics Approach", International Electronic Journal of Environmental Education, 9 (1) pp. 18-32 Link      " data-bs-content-id="YazarBilgi-1006"> GÜRBÜZOĞLU-YALMANCI, S., GÖZÜM, A.İ.C. (2019) "The Study of Whether Receiving A Pre-School Education Is A Predictive Factor in The Attitudes of High School Students Toward The Environment According to Their Environmental Ethics Approach", International Electronic Journal of Environmental Education, 9 (1) pp. 18-32 Link       GÜRBÜZOĞLU-YALMANCI, S., GÖZÜM, A.İ.C. (2019) "The Study of Whether Receiving A Pre-School Education Is A Predictive Factor in The Attitudes of High School Students Toward The Environment According to Their Environmental Ethics Approach", International Electronic Journal of Environmental Education, 9 (1) pp. 18-32 Link      
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Electronic Journal of Environmental Education

Use of Smartphones in Class: Examining the Relationship Between M-Learning Readiness, Cyberloafing, Nomophobia and Addiction Variables

DOI      GÖZÜM, A.İ.C., ERKUL-HATİPOĞLU, R., AKSOY, N. (2020) "Use of Smartphones in Class: Examining the Relationship Between M-Learning Readiness, Cyberloafing, Nomophobia and Addiction Variables", International Journal of Progressive Education, 16 (6) pp. 94-120 DOI     " data-bs-content-id="YazarBilgi-1007"> GÖZÜM, A.İ.C., ERKUL-HATİPOĞLU, R., AKSOY, N. (2020) "Use of Smartphones in Class: Examining the Relationship Between M-Learning Readiness, Cyberloafing, Nomophobia and Addiction Variables", International Journal of Progressive Education, 16 (6) pp. 94-120 DOI      GÖZÜM, A.İ.C., ERKUL-HATİPOĞLU, R., AKSOY, N. (2020) "Use of Smartphones in Class: Examining the Relationship Between M-Learning Readiness, Cyberloafing, Nomophobia and Addiction Variables", International Journal of Progressive Education, 16 (6) pp. 94-120 DOI     
2020 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Journal of Progressive Education

Okul Öncesi Öğretmenlerin Dikkat Eksikliği ve Hiperaktivite Bozukluğuna Yönelik Metaforlarının Belirlenmesi

Link DOI       GÖZÜM, A.İ.C. (2020) "Okul Öncesi Öğretmenlerin Dikkat Eksikliği ve Hiperaktivite Bozukluğuna Yönelik Metaforlarının Belirlenmesi", Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 22 (3) pp. 857-876 [TR Dizin] Link DOI      " data-bs-content-id="YazarBilgi-1008"> GÖZÜM, A.İ.C. (2020) "Okul Öncesi Öğretmenlerin Dikkat Eksikliği ve Hiperaktivite Bozukluğuna Yönelik Metaforlarının Belirlenmesi", Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 22 (3) pp. 857-876 [TR Dizin] Link DOI       GÖZÜM, A.İ.C. (2020) "Okul Öncesi Öğretmenlerin Dikkat Eksikliği ve Hiperaktivite Bozukluğuna Yönelik Metaforlarının Belirlenmesi", Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 22 (3) pp. 857-876 [TR Dizin] Link DOI      
2020 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

A Study On The Relationship Between Teachers Educational Beliefs and Their Level Of Openness to Occupational Change

Link    TAŞDAN, M., GÖZÜM, A.İ.C. (2016) "A Study On The Relationship Between Teachers Educational Beliefs and Their Level Of Openness to Occupational Change", International Journal of Humanities and Social Science Invention, 5 (8) pp. 18-27 Link   " data-bs-content-id="YazarBilgi-1009"> TAŞDAN, M., GÖZÜM, A.İ.C. (2016) "A Study On The Relationship Between Teachers Educational Beliefs and Their Level Of Openness to Occupational Change", International Journal of Humanities and Social Science Invention, 5 (8) pp. 18-27 Link    TAŞDAN, M., GÖZÜM, A.İ.C. (2016) "A Study On The Relationship Between Teachers Educational Beliefs and Their Level Of Openness to Occupational Change", International Journal of Humanities and Social Science Invention, 5 (8) pp. 18-27 Link   
2016 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Journal of Humanities and Social Science Invention

Erken Çocuklukta Program: Planlama, Uygulama, Değerlendirme

  Kandır, A., Yaşar, M.C., GÖZÜM, A.İ.C., Mercan, Z. (2022) "Erken Çocuklukta Program: Planlama, Uygulama, Değerlendirme", Ankara/Türkiye : Pegem Akademi, ISBN: 978-625-8325-44-7  " data-bs-content-id="YazarBilgi-1013"> Kandır, A., Yaşar, M.C., GÖZÜM, A.İ.C., Mercan, Z. (2022) "Erken Çocuklukta Program: Planlama, Uygulama, Değerlendirme", Ankara/Türkiye : Pegem Akademi, ISBN: 978-625-8325-44-7   Kandır, A., Yaşar, M.C., GÖZÜM, A.İ.C., Mercan, Z. (2022) "Erken Çocuklukta Program: Planlama, Uygulama, Değerlendirme", Ankara/Türkiye : Pegem Akademi, ISBN: 978-625-8325-44-7  
2022 Araştırma/Bilimsel Kitap (Tez Hariç) SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Pegem Akademi

Okul Öncesi Öğretmenleri ile Öğretmen Adaylarının Sınıf Yönetimi Becerisine İlişkin Algılarının Metafor Analizi Yoluyla İncellenmesi

ÖZEN-ALTINKAYNAK, Ş., GÜNGÖR, S., GÖZÜM, A.İ.C. (2017) "Okul Öncesi Öğretmenleri ile Öğretmen Adaylarının Sınıf Yönetimi Becerisine İlişkin Algılarının Metafor Analizi Yoluyla İncellenmesi", 5. Uluslararası Okul Öncesi Eğitimi Kongresi , Ankara, Türkiye, (Ekim 2017 ÖZEN-ALTINKAYNAK, Ş., GÜNGÖR, S., GÖZÜM, A.İ.C. (2017) "Okul Öncesi Öğretmenleri ile Öğretmen Adaylarının Sınıf Yönetimi Becerisine İlişkin Algılarının Metafor Analizi Yoluyla İncellenmesi", 5. Uluslararası Okul Öncesi Eğitimi Kongresi , Ankara, Türkiye, (Ekim 2017
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
5. Uluslararası Okul Öncesi Eğitimi Kongresi

Covid 19 Salgının Türkiye Okul Öncesi Eğitimine Etkisi: TRT EBA Anaokulu Fen ve Matematik Etkinliklerinin İncelenmesi

  GÖZÜM, A.İ.C. (2021) "Covid 19 Salgının Türkiye Okul Öncesi Eğitimine Etkisi: TRT EBA Anaokulu Fen ve Matematik Etkinliklerinin İncelenmesi", Uluslararası Türk Dünyası Eğitim Bilimleri Kongresi , Ankara, Türkiye, (Kasım 2021 " data-bs-content-id="YazarBilgi-1031"> GÖZÜM, A.İ.C. (2021) "Covid 19 Salgının Türkiye Okul Öncesi Eğitimine Etkisi: TRT EBA Anaokulu Fen ve Matematik Etkinliklerinin İncelenmesi", Uluslararası Türk Dünyası Eğitim Bilimleri Kongresi , Ankara, Türkiye, (Kasım 2021  GÖZÜM, A.İ.C. (2021) "Covid 19 Salgının Türkiye Okul Öncesi Eğitimine Etkisi: TRT EBA Anaokulu Fen ve Matematik Etkinliklerinin İncelenmesi", Uluslararası Türk Dünyası Eğitim Bilimleri Kongresi , Ankara, Türkiye, (Kasım 2021 
2021 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Uluslararası Türk Dünyası Eğitim Bilimleri Kongresi

ÇOCUKLARIN OYNADIĞI DİJİTAL OYUNLARA YÖNELİK EBEVEYN ARABULUCULUK STRATEJİLERİNİN ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLERE GÖRE İNCELENMESİ

   GÖZÜM, A.İ.C. (2021) "ÇOCUKLARIN OYNADIĞI DİJİTAL OYUNLARA YÖNELİK EBEVEYN ARABULUCULUK STRATEJİLERİNİN ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLERE GÖRE İNCELENMESİ", Uluslararası Eğitim Araştırmaları ve Öğretmen Eğitimi Kongresi , Uşak, Türkiye, (Kasım 2021  " data-bs-content-id="YazarBilgi-1032"> GÖZÜM, A.İ.C. (2021) "ÇOCUKLARIN OYNADIĞI DİJİTAL OYUNLARA YÖNELİK EBEVEYN ARABULUCULUK STRATEJİLERİNİN ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLERE GÖRE İNCELENMESİ", Uluslararası Eğitim Araştırmaları ve Öğretmen Eğitimi Kongresi , Uşak, Türkiye, (Kasım 2021   GÖZÜM, A.İ.C. (2021) "ÇOCUKLARIN OYNADIĞI DİJİTAL OYUNLARA YÖNELİK EBEVEYN ARABULUCULUK STRATEJİLERİNİN ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLERE GÖRE İNCELENMESİ", Uluslararası Eğitim Araştırmaları ve Öğretmen Eğitimi Kongresi , Uşak, Türkiye, (Kasım 2021  
2021 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Uluslararası Eğitim Araştırmaları ve Öğretmen Eğitimi Kongresi

OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ YENİLENEBİLİR ENERJİ KAYNAKLARINA YÖNELİK TUTUMLARININ İNCELENMESİ

, (pp. 9-20), Guba, Azerbaycan, (Aralık 2021   GÖZÜM, A.İ.C. (2021) "OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ YENİLENEBİLİR ENERJİ KAYNAKLARINA YÖNELİK TUTUMLARININ İNCELENMESİ", "Higher Education in the Regions: Realities and Perspectives" International Scientific Conference , (pp. 9-20), Guba, Azerbaycan, (Aralık 2021  " data-bs-content-id="YazarBilgi-1033"> GÖZÜM, A.İ.C. (2021) "OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ YENİLENEBİLİR ENERJİ KAYNAKLARINA YÖNELİK TUTUMLARININ İNCELENMESİ", "Higher Education in the Regions: Realities and Perspectives" International Scientific Conference , (pp. 9-20), Guba, Azerbaycan, (Aralık 2021   GÖZÜM, A.İ.C. (2021) "OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ YENİLENEBİLİR ENERJİ KAYNAKLARINA YÖNELİK TUTUMLARININ İNCELENMESİ", "Higher Education in the Regions: Realities and Perspectives" International Scientific Conference , (pp. 9-20), Guba, Azerbaycan, (Aralık 2021  
2021 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
"Higher Education in the Regions: Realities and Perspectives" International Scientific Conference

Pandemi Sürecinde Topluma Hizmet Uygulamaları Dersi Kapsamında Blog Tasarımı: Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Bilgi İletişim Teknoloji Kullanımlarının İncelenmesi

GÖZÜM, A.İ.C. (2021) "Pandemi Sürecinde Topluma Hizmet Uygulamaları Dersi Kapsamında Blog Tasarımı: Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Bilgi İletişim Teknoloji Kullanımlarının İncelenmesi", 8. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu , Trabzon, Türkiye, (Kasım 2021 GÖZÜM, A.İ.C. (2021) "Pandemi Sürecinde Topluma Hizmet Uygulamaları Dersi Kapsamında Blog Tasarımı: Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Bilgi İletişim Teknoloji Kullanımlarının İncelenmesi", 8. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu , Trabzon, Türkiye, (Kasım 2021
2021 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
8. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu

Investigation Of 'MEB (National Ministry Of Education) 2013 Preschool Education Program' ln Terms Of Executive Functions

GÖZÜM, A.İ.C., COŞKUN, M. (2018) "Investigation Of 'MEB (National Ministry Of Education) 2013 Preschool Education Program' ln Terms Of Executive Functions", 6. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi , Kars, Türkiye, (Ekim 2018 GÖZÜM, A.İ.C., COŞKUN, M. (2018) "Investigation Of 'MEB (National Ministry Of Education) 2013 Preschool Education Program' ln Terms Of Executive Functions", 6. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi , Kars, Türkiye, (Ekim 2018
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
6. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi

Fen ve Teknoloji Bölümü Öğretmen Adaylarının Laboratuar Çalışmalarına Yönelik Yeterlik Görüşleri

GÜRBÜZOĞLU-YALMANCI, S., GÖZÜM, A.İ.C., Yalmancı, E. (2011) "Fen ve Teknoloji Bölümü Öğretmen Adaylarının Laboratuar Çalışmalarına Yönelik Yeterlik Görüşleri", 1 Uluslarası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi , Eskişehir, Türkiye, (Eylül 2011 GÜRBÜZOĞLU-YALMANCI, S., GÖZÜM, A.İ.C., Yalmancı, E. (2011) "Fen ve Teknoloji Bölümü Öğretmen Adaylarının Laboratuar Çalışmalarına Yönelik Yeterlik Görüşleri", 1 Uluslarası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi , Eskişehir, Türkiye, (Eylül 2011
2011 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
1 Uluslarası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi

Okul Öncesi Dönemde Çocukların Anne Babalarının Öğretmen olarak Rollerinin Belirlenmesi

Bayrak, H.U., GÖZÜM, A.İ.C., ÖZEN-ALTINKAYNAK, Ş. (2017) "Okul Öncesi Dönemde Çocukların Anne Babalarının Öğretmen olarak Rollerinin Belirlenmesi", 5. Uluslararası Okul Öncesi Eğitimi Kongresi , Ankara, Türkiye, (Ekim 2017 Bayrak, H.U., GÖZÜM, A.İ.C., ÖZEN-ALTINKAYNAK, Ş. (2017) "Okul Öncesi Dönemde Çocukların Anne Babalarının Öğretmen olarak Rollerinin Belirlenmesi", 5. Uluslararası Okul Öncesi Eğitimi Kongresi , Ankara, Türkiye, (Ekim 2017
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
5. Uluslararası Okul Öncesi Eğitimi Kongresi

Öğretmen Adaylarının Eleştirel Düşünme Düzeylerinin İncelenmesi

TAŞDAN, M., Kaya, H.İ., GÖZÜM, A.İ.C. (2016) "Öğretmen Adaylarının Eleştirel Düşünme Düzeylerinin İncelenmesi", 25. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi , Antalya, Türkiye, (Nisan 2016 TAŞDAN, M., Kaya, H.İ., GÖZÜM, A.İ.C. (2016) "Öğretmen Adaylarının Eleştirel Düşünme Düzeylerinin İncelenmesi", 25. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi , Antalya, Türkiye, (Nisan 2016
2016 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
25. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi