Türkçe
Türkçe
English
Anasayfa
Gelişmiş Arama
Akademisyen Arama
Yayın Arama
Proje Arama
Fikri Mülkiyet Arama
Ödül Arama
Tez Arama
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Raporlar ve İstatistikler
Unis İletişim
Giriş
Giriş
Yayın Arama
Prof. Dr.
Doç. Dr.
Dr. Öğr. Üyesi
Öğr. Gör.
Arş. Gör.
Diğer
Toplam 29117 kayıt
Investigation of the Role of Preschooler Parents as Teachers
Link
Bayrak, H.U.,
GÖZÜM, A.İ.C.
, ÖZEN-ALTINKAYNAK, Ş. (2021) "
Investigation of the Role of Preschooler Parents as Teachers
",
Bulletin of Education and Research
, 43 (1) pp. 155-179
Link
" data-bs-content-id="YazarBilgi-988">
Bayrak, H.U.,
GÖZÜM, A.İ.C.
, ÖZEN-ALTINKAYNAK, Ş. (2021) "
Investigation of the Role of Preschooler Parents as Teachers
",
Bulletin of Education and Research
, 43 (1) pp. 155-179
Link
Bayrak, H.U.,
GÖZÜM, A.İ.C.
, ÖZEN-ALTINKAYNAK, Ş. (2021) "
Investigation of the Role of Preschooler Parents as Teachers
",
Bulletin of Education and Research
, 43 (1) pp. 155-179
Link
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Okul Öncesi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2021
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Bulletin of Education and Research
Renewable energy sources attıtude scale for science teachers Validity and relıabılıty study
Link
DOI
Güneş, T., Alat, K.,
GÖZÜM, A.İ.C.
(2013) "
Renewable energy sources attıtude scale for science teachers Validity and relıabılıty study
",
Journal of Educational Sciences Research
, 3 (2) pp. 269-289
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-989">
Güneş, T., Alat, K.,
GÖZÜM, A.İ.C.
(2013) "
Renewable energy sources attıtude scale for science teachers Validity and relıabılıty study
",
Journal of Educational Sciences Research
, 3 (2) pp. 269-289
Link
DOI
Güneş, T., Alat, K.,
GÖZÜM, A.İ.C.
(2013) "
Renewable energy sources attıtude scale for science teachers Validity and relıabılıty study
",
Journal of Educational Sciences Research
, 3 (2) pp. 269-289
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Okul Öncesi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2013
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Journal of Educational Sciences Research
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının GDO SosyoBilimselKonusuna Yönelik AraştırmaDavranışlarının İncelenmesi
Link
GÜRBÜZOĞLU-YALMANCI, S.,
GÖZÜM, A.İ.C.
(2016) "
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının GDO SosyoBilimselKonusuna Yönelik AraştırmaDavranışlarının İncelenmesi
",
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, 17 (1) pp. 499-515
Link
" data-bs-content-id="YazarBilgi-990">
GÜRBÜZOĞLU-YALMANCI, S.,
GÖZÜM, A.İ.C.
(2016) "
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının GDO SosyoBilimselKonusuna Yönelik AraştırmaDavranışlarının İncelenmesi
",
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, 17 (1) pp. 499-515
Link
GÜRBÜZOĞLU-YALMANCI, S.,
GÖZÜM, A.İ.C.
(2016) "
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının GDO SosyoBilimselKonusuna Yönelik AraştırmaDavranışlarının İncelenmesi
",
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, 17 (1) pp. 499-515
Link
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Okul Öncesi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2016
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
Preschool teachers’ STEM pedagogical content knowledge: A comparative study of teachers in Greece and Turkey
DOI
GÖZÜM, A.İ.C.
, Papadakis, S., Kalogıannakıs, M. (2022) "
Preschool teachers’ STEM pedagogical content knowledge: A comparative study of teachers in Greece and Turkey
",
Frontiers in Psychology
, 13 (1) pp. 1-19
[SSCI]
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-991">
GÖZÜM, A.İ.C.
, Papadakis, S., Kalogıannakıs, M. (2022) "
Preschool teachers’ STEM pedagogical content knowledge: A comparative study of teachers in Greece and Turkey
",
Frontiers in Psychology
, 13 (1) pp. 1-19
[SSCI]
DOI
GÖZÜM, A.İ.C.
, Papadakis, S., Kalogıannakıs, M. (2022) "
Preschool teachers’ STEM pedagogical content knowledge: A comparative study of teachers in Greece and Turkey
",
Frontiers in Psychology
, 13 (1) pp. 1-19
[SSCI]
DOI
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Okul Öncesi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2022
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Frontiers in Psychology
Digital games pre-schoolers play: parental mediation and examination of educational content
DOI
GÖZÜM, A.İ.C.
, Kandır, A. (2021) "
Digital games pre-schoolers play: parental mediation and examination of educational content
",
Education and Information Technologies
, 26 (3) pp. 3293-3326
[SSCI]
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-992">
GÖZÜM, A.İ.C.
, Kandır, A. (2021) "
Digital games pre-schoolers play: parental mediation and examination of educational content
",
Education and Information Technologies
, 26 (3) pp. 3293-3326
[SSCI]
DOI
GÖZÜM, A.İ.C.
, Kandır, A. (2021) "
Digital games pre-schoolers play: parental mediation and examination of educational content
",
Education and Information Technologies
, 26 (3) pp. 3293-3326
[SSCI]
DOI
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Okul Öncesi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2021
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Education and Information Technologies
Relationship between Pre-Schoolers’ self-regulation, language, and early academic skills: The mediating role of self-regulation and moderating role of gender
Link
DOI
GÖZÜM, A.İ.C.
, Aktulun, Ö.U. (2021) "
Relationship between Pre-Schoolers’ self-regulation, language, and early academic skills: The mediating role of self-regulation and moderating role of gender
",
CURRENT PSYCHOLOGY
, 40 (10) pp. 4718-4740
[SSCI]
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-993">
GÖZÜM, A.İ.C.
, Aktulun, Ö.U. (2021) "
Relationship between Pre-Schoolers’ self-regulation, language, and early academic skills: The mediating role of self-regulation and moderating role of gender
",
CURRENT PSYCHOLOGY
, 40 (10) pp. 4718-4740
[SSCI]
Link
DOI
GÖZÜM, A.İ.C.
, Aktulun, Ö.U. (2021) "
Relationship between Pre-Schoolers’ self-regulation, language, and early academic skills: The mediating role of self-regulation and moderating role of gender
",
CURRENT PSYCHOLOGY
, 40 (10) pp. 4718-4740
[SSCI]
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Okul Öncesi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2021
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
CURRENT PSYCHOLOGY
Investigation of Child Assessment in Preschool Education Using Nominal Focus Group Technique
Link
DOI
GÖZÜM, A.İ.C.
, GÜNGÖR, S., ÖZEN-ALTINKAYNAK, Ş. (2021) "
Investigation of Child Assessment in Preschool Education Using Nominal Focus Group Technique
",
International Online Journal of Educational Sciences
, 13 (1) pp. 238-257
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-994">
GÖZÜM, A.İ.C.
, GÜNGÖR, S., ÖZEN-ALTINKAYNAK, Ş. (2021) "
Investigation of Child Assessment in Preschool Education Using Nominal Focus Group Technique
",
International Online Journal of Educational Sciences
, 13 (1) pp. 238-257
Link
DOI
GÖZÜM, A.İ.C.
, GÜNGÖR, S., ÖZEN-ALTINKAYNAK, Ş. (2021) "
Investigation of Child Assessment in Preschool Education Using Nominal Focus Group Technique
",
International Online Journal of Educational Sciences
, 13 (1) pp. 238-257
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Okul Öncesi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2021
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
International Online Journal of Educational Sciences
Fen Bilimleri Öğretimi Öz Yeterlik Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Link
DOI
GÖZÜM, A.İ.C.
, Güneş, T. (2018) "
Fen Bilimleri Öğretimi Öz Yeterlik Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
",
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, (0) pp. 1176-1199
[TR Dizin]
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-995">
GÖZÜM, A.İ.C.
, Güneş, T. (2018) "
Fen Bilimleri Öğretimi Öz Yeterlik Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
",
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, (0) pp. 1176-1199
[TR Dizin]
Link
DOI
GÖZÜM, A.İ.C.
, Güneş, T. (2018) "
Fen Bilimleri Öğretimi Öz Yeterlik Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
",
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, (0) pp. 1176-1199
[TR Dizin]
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Okul Öncesi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2018
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Technological pedagogical content knowledge self-confidence of prospective pre-school teachers for Science Education during the COVID-19 period: A Structural Equational Modelling
Link
GÖZÜM, A.İ.C.
, Demir, Ö. (2021) "
Technological pedagogical content knowledge self-confidence of prospective pre-school teachers for Science Education during the COVID-19 period: A Structural Equational Modelling
",
International Journal of Curriculum and Instruction
, 13 (1) pp. 712-742
Link
" data-bs-content-id="YazarBilgi-996">
GÖZÜM, A.İ.C.
, Demir, Ö. (2021) "
Technological pedagogical content knowledge self-confidence of prospective pre-school teachers for Science Education during the COVID-19 period: A Structural Equational Modelling
",
International Journal of Curriculum and Instruction
, 13 (1) pp. 712-742
Link
GÖZÜM, A.İ.C.
, Demir, Ö. (2021) "
Technological pedagogical content knowledge self-confidence of prospective pre-school teachers for Science Education during the COVID-19 period: A Structural Equational Modelling
",
International Journal of Curriculum and Instruction
, 13 (1) pp. 712-742
Link
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Okul Öncesi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2021
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
International Journal of Curriculum and Instruction
A portfolio inventory: An investigation of visual artwork made by children as being tool or art oriented in structure
Link
Türkoğlu, D., Kandır, A.,
GÖZÜM, A.İ.C.
(2021) "
A portfolio inventory: An investigation of visual artwork made by children as being tool or art oriented in structure
",
International Online Journal of Education and Teaching (IOJET)
, 8 (3) pp. 2825-2850
Link
" data-bs-content-id="YazarBilgi-997">
Türkoğlu, D., Kandır, A.,
GÖZÜM, A.İ.C.
(2021) "
A portfolio inventory: An investigation of visual artwork made by children as being tool or art oriented in structure
",
International Online Journal of Education and Teaching (IOJET)
, 8 (3) pp. 2825-2850
Link
Türkoğlu, D., Kandır, A.,
GÖZÜM, A.İ.C.
(2021) "
A portfolio inventory: An investigation of visual artwork made by children as being tool or art oriented in structure
",
International Online Journal of Education and Teaching (IOJET)
, 8 (3) pp. 2825-2850
Link
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Okul Öncesi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2021
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
International Online Journal of Education and Teaching (IOJET)
Developing a parental mediation scale of digital games for children
Link
GÖZÜM, A.İ.C.
, Kandır, A. (2020) "
Developing a parental mediation scale of digital games for children
",
International Journal of Curriculum and Instruction
, 12 (2) pp. 336-358
Link
" data-bs-content-id="YazarBilgi-998">
GÖZÜM, A.İ.C.
, Kandır, A. (2020) "
Developing a parental mediation scale of digital games for children
",
International Journal of Curriculum and Instruction
, 12 (2) pp. 336-358
Link
GÖZÜM, A.İ.C.
, Kandır, A. (2020) "
Developing a parental mediation scale of digital games for children
",
International Journal of Curriculum and Instruction
, 12 (2) pp. 336-358
Link
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Okul Öncesi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2020
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
International Journal of Curriculum and Instruction
The investigation of Kafkas University of candidate teachers attitudes towards environmental problems with respect to some variables
Link
GÜRBÜZOĞLU-YALMANCI, S.,
GÖZÜM, A.İ.C.
(2011) "
The investigation of Kafkas University of candidate teachers attitudes towards environmental problems with respect to some variables
",
International Online Journal of Educational Sciences
, 3 (3) pp. 1109-1132
Link
" data-bs-content-id="YazarBilgi-999">
GÜRBÜZOĞLU-YALMANCI, S.,
GÖZÜM, A.İ.C.
(2011) "
The investigation of Kafkas University of candidate teachers attitudes towards environmental problems with respect to some variables
",
International Online Journal of Educational Sciences
, 3 (3) pp. 1109-1132
Link
GÜRBÜZOĞLU-YALMANCI, S.,
GÖZÜM, A.İ.C.
(2011) "
The investigation of Kafkas University of candidate teachers attitudes towards environmental problems with respect to some variables
",
International Online Journal of Educational Sciences
, 3 (3) pp. 1109-1132
Link
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Okul Öncesi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2011
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
International Online Journal of Educational Sciences
An Analysis of youtube videos including Turkish and English children songs in digital media
DOI
Türkoğlu, D., Kandır, A.,
GÖZÜM, A.İ.C.
(2020) "
An Analysis of youtube videos including Turkish and English children songs in digital media
",
International Journal of Education Technology and Scientific Researches
, 5 (13) pp. 1834-1880
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-1000">
Türkoğlu, D., Kandır, A.,
GÖZÜM, A.İ.C.
(2020) "
An Analysis of youtube videos including Turkish and English children songs in digital media
",
International Journal of Education Technology and Scientific Researches
, 5 (13) pp. 1834-1880
DOI
Türkoğlu, D., Kandır, A.,
GÖZÜM, A.İ.C.
(2020) "
An Analysis of youtube videos including Turkish and English children songs in digital media
",
International Journal of Education Technology and Scientific Researches
, 5 (13) pp. 1834-1880
DOI
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Okul Öncesi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2020
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
International Journal of Education Technology and Scientific Researches
Attention skill development program’s effects on children in terms of attention skill acquisition during preschool term
DOI
GÖZÜM, A.İ.C.
, Kandır, A. (2019) "
Attention skill development program’s effects on children in terms of attention skill acquisition during preschool term
",
Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi
, 9 (2) pp. 547-584
[ESCI]
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-1001">
GÖZÜM, A.İ.C.
, Kandır, A. (2019) "
Attention skill development program’s effects on children in terms of attention skill acquisition during preschool term
",
Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi
, 9 (2) pp. 547-584
[ESCI]
DOI
GÖZÜM, A.İ.C.
, Kandır, A. (2019) "
Attention skill development program’s effects on children in terms of attention skill acquisition during preschool term
",
Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi
, 9 (2) pp. 547-584
[ESCI]
DOI
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Okul Öncesi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2019
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi
İlköğretimde İşlenen Ekoloji Konusunun 10. Sınıf Öğrencilerin Ekosistem Ekolojisi Konusundaki Hazırbulunuşluk Düzeyleri Üzerindeki Etkisinin Saptanmasında Kelime İlişkilendirmenin Kullanılması
Link
Güneş, M.H.,
GÖZÜM, A.İ.C.
(2013) "
İlköğretimde İşlenen Ekoloji Konusunun 10. Sınıf Öğrencilerin Ekosistem Ekolojisi Konusundaki Hazırbulunuşluk Düzeyleri Üzerindeki Etkisinin Saptanmasında Kelime İlişkilendirmenin Kullanılması
",
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi
, 2 (3) pp. 252-264
Link
" data-bs-content-id="YazarBilgi-1002">
Güneş, M.H.,
GÖZÜM, A.İ.C.
(2013) "
İlköğretimde İşlenen Ekoloji Konusunun 10. Sınıf Öğrencilerin Ekosistem Ekolojisi Konusundaki Hazırbulunuşluk Düzeyleri Üzerindeki Etkisinin Saptanmasında Kelime İlişkilendirmenin Kullanılması
",
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi
, 2 (3) pp. 252-264
Link
Güneş, M.H.,
GÖZÜM, A.İ.C.
(2013) "
İlköğretimde İşlenen Ekoloji Konusunun 10. Sınıf Öğrencilerin Ekosistem Ekolojisi Konusundaki Hazırbulunuşluk Düzeyleri Üzerindeki Etkisinin Saptanmasında Kelime İlişkilendirmenin Kullanılması
",
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi
, 2 (3) pp. 252-264
Link
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Okul Öncesi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2013
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi
Türkiye ve İsveç Fen Öğretimi Programlarının Karşılaştırılması
Link
GÖZÜM, A.İ.C.
(2013) "
Türkiye ve İsveç Fen Öğretimi Programlarının Karşılaştırılması
",
Kafkas Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi
, 6 (1) pp. 17-52
Link
" data-bs-content-id="YazarBilgi-1003">
GÖZÜM, A.İ.C.
(2013) "
Türkiye ve İsveç Fen Öğretimi Programlarının Karşılaştırılması
",
Kafkas Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi
, 6 (1) pp. 17-52
Link
GÖZÜM, A.İ.C.
(2013) "
Türkiye ve İsveç Fen Öğretimi Programlarının Karşılaştırılması
",
Kafkas Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi
, 6 (1) pp. 17-52
Link
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Okul Öncesi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2013
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Kafkas Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi
Okul Öncesi Çocukların Dijital Oyun Oynama Sürelerine Göre Oyun Eğilimi İle Konsantrasyon Düzeylerinin İncelenmesi
DOI
GÖZÜM, A.İ.C.
, Kandır, A. (2020) "
Okul Öncesi Çocukların Dijital Oyun Oynama Sürelerine Göre Oyun Eğilimi İle Konsantrasyon Düzeylerinin İncelenmesi
",
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
, (2) pp. 82-100
[TR Dizin]
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-1004">
GÖZÜM, A.İ.C.
, Kandır, A. (2020) "
Okul Öncesi Çocukların Dijital Oyun Oynama Sürelerine Göre Oyun Eğilimi İle Konsantrasyon Düzeylerinin İncelenmesi
",
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
, (2) pp. 82-100
[TR Dizin]
DOI
GÖZÜM, A.İ.C.
, Kandır, A. (2020) "
Okul Öncesi Çocukların Dijital Oyun Oynama Sürelerine Göre Oyun Eğilimi İle Konsantrasyon Düzeylerinin İncelenmesi
",
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
, (2) pp. 82-100
[TR Dizin]
DOI
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Okul Öncesi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2020
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
Okul öncesi dönem çocuklarında çalışma belleği ve engelleyici kontrol: Dikkatin aracı rolü
Link
DOI
GÖZÜM, A.İ.C.
(2020) "
Okul öncesi dönem çocuklarında çalışma belleği ve engelleyici kontrol: Dikkatin aracı rolü
",
Erken Çocukluk Çalışmaları Dergisi
, 4 (3) pp. 609-637
[TR Dizin]
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-1005">
GÖZÜM, A.İ.C.
(2020) "
Okul öncesi dönem çocuklarında çalışma belleği ve engelleyici kontrol: Dikkatin aracı rolü
",
Erken Çocukluk Çalışmaları Dergisi
, 4 (3) pp. 609-637
[TR Dizin]
Link
DOI
GÖZÜM, A.İ.C.
(2020) "
Okul öncesi dönem çocuklarında çalışma belleği ve engelleyici kontrol: Dikkatin aracı rolü
",
Erken Çocukluk Çalışmaları Dergisi
, 4 (3) pp. 609-637
[TR Dizin]
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Okul Öncesi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2020
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Erken Çocukluk Çalışmaları Dergisi
The Study of Whether Receiving A Pre-School Education Is A Predictive Factor in The Attitudes of High School Students Toward The Environment According to Their Environmental Ethics Approach
Link
GÜRBÜZOĞLU-YALMANCI, S.,
GÖZÜM, A.İ.C.
(2019) "
The Study of Whether Receiving A Pre-School Education Is A Predictive Factor in The Attitudes of High School Students Toward The Environment According to Their Environmental Ethics Approach
",
International Electronic Journal of Environmental Education
, 9 (1) pp. 18-32
Link
" data-bs-content-id="YazarBilgi-1006">
GÜRBÜZOĞLU-YALMANCI, S.,
GÖZÜM, A.İ.C.
(2019) "
The Study of Whether Receiving A Pre-School Education Is A Predictive Factor in The Attitudes of High School Students Toward The Environment According to Their Environmental Ethics Approach
",
International Electronic Journal of Environmental Education
, 9 (1) pp. 18-32
Link
GÜRBÜZOĞLU-YALMANCI, S.,
GÖZÜM, A.İ.C.
(2019) "
The Study of Whether Receiving A Pre-School Education Is A Predictive Factor in The Attitudes of High School Students Toward The Environment According to Their Environmental Ethics Approach
",
International Electronic Journal of Environmental Education
, 9 (1) pp. 18-32
Link
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Okul Öncesi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2019
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
International Electronic Journal of Environmental Education
Use of Smartphones in Class: Examining the Relationship Between M-Learning Readiness, Cyberloafing, Nomophobia and Addiction Variables
DOI
GÖZÜM, A.İ.C.
, ERKUL-HATİPOĞLU, R., AKSOY, N. (2020) "
Use of Smartphones in Class: Examining the Relationship Between M-Learning Readiness, Cyberloafing, Nomophobia and Addiction Variables
",
International Journal of Progressive Education
, 16 (6) pp. 94-120
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-1007">
GÖZÜM, A.İ.C.
, ERKUL-HATİPOĞLU, R., AKSOY, N. (2020) "
Use of Smartphones in Class: Examining the Relationship Between M-Learning Readiness, Cyberloafing, Nomophobia and Addiction Variables
",
International Journal of Progressive Education
, 16 (6) pp. 94-120
DOI
GÖZÜM, A.İ.C.
, ERKUL-HATİPOĞLU, R., AKSOY, N. (2020) "
Use of Smartphones in Class: Examining the Relationship Between M-Learning Readiness, Cyberloafing, Nomophobia and Addiction Variables
",
International Journal of Progressive Education
, 16 (6) pp. 94-120
DOI
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Okul Öncesi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2020
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
International Journal of Progressive Education
«
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
»