img
img
Toplam 27658 kayıt

EVALUATION OF THE PERFORMANCE OF TURKISH FEDERATION FOR DISABLED IN TERMS OF AMPUTEE FOOTBALL

SENGER, K. (2017) "EVALUATION OF THE PERFORMANCE OF TURKISH FEDERATION FOR DISABLED IN TERMS OF AMPUTEE FOOTBALL", International Scientific Congress ’xx’xxApplied Sports Sciences’xx’xx 1-2 December 2017 , (Aralık 2017 SENGER, K. (2017) "EVALUATION OF THE PERFORMANCE OF TURKISH FEDERATION FOR DISABLED IN TERMS OF AMPUTEE FOOTBALL", International Scientific Congress ’xx’xxApplied Sports Sciences’xx’xx 1-2 December 2017 , (Aralık 2017
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Scientific Congress ’xx’xxApplied Sports Sciences’xx’xx 1-2 December 2017

MÜŞTERİ VATANDAŞLIK DAVRANIŞI OLUŞUMUNDA LOJİSTİK HİZMET KALİTESİNİN, MÜŞTERİ MEMNUNİYETİNİN VE MÜŞTERİ GÜVENİNİN ROLÜ: ARACILI BİR MODEL

Link DOI   KERSE, Y., GELİBOLU, L. (2020) "MÜŞTERİ VATANDAŞLIK DAVRANIŞI OLUŞUMUNDA LOJİSTİK HİZMET KALİTESİNİN, MÜŞTERİ MEMNUNİYETİNİN VE MÜŞTERİ GÜVENİNİN ROLÜ: ARACILI BİR MODEL", Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 7 (3) pp. 681-705 [ESCI] Link DOI  " data-bs-content-id="YazarBilgi-13973"> KERSE, Y., GELİBOLU, L. (2020) "MÜŞTERİ VATANDAŞLIK DAVRANIŞI OLUŞUMUNDA LOJİSTİK HİZMET KALİTESİNİN, MÜŞTERİ MEMNUNİYETİNİN VE MÜŞTERİ GÜVENİNİN ROLÜ: ARACILI BİR MODEL", Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 7 (3) pp. 681-705 [ESCI] Link DOI   KERSE, Y., GELİBOLU, L. (2020) "MÜŞTERİ VATANDAŞLIK DAVRANIŞI OLUŞUMUNDA LOJİSTİK HİZMET KALİTESİNİN, MÜŞTERİ MEMNUNİYETİNİN VE MÜŞTERİ GÜVENİNİN ROLÜ: ARACILI BİR MODEL", Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 7 (3) pp. 681-705 [ESCI] Link DOI  
2020 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi

Sürdürülebilir Kültür Turizmi: Kars Örneği

DOI   Duman, M., GELİBOLU, L. (2021) "Sürdürülebilir Kültür Turizmi: Kars Örneği", Turk Turizm Arastirmalari Dergisi, 11 (0) DOI  " data-bs-content-id="YazarBilgi-13975"> Duman, M., GELİBOLU, L. (2021) "Sürdürülebilir Kültür Turizmi: Kars Örneği", Turk Turizm Arastirmalari Dergisi, 11 (0) DOI   Duman, M., GELİBOLU, L. (2021) "Sürdürülebilir Kültür Turizmi: Kars Örneği", Turk Turizm Arastirmalari Dergisi, 11 (0) DOI  
2021 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Turk Turizm Arastirmalari Dergisi

Turistik Destinasyon Olarak Kars’ın Tercih Edilmesinde Sosyal Medya Paylaşımlarının Motivatör Etkisi: Doğu Ekspresi Örneği

Link DOI   Demiral, A.B., GELİBOLU, L. (2019) "Turistik Destinasyon Olarak Kars’ın Tercih Edilmesinde Sosyal Medya Paylaşımlarının Motivatör Etkisi: Doğu Ekspresi Örneği", Social Sciences Studies Journal, 5 (49) pp. 6174-6187 Link DOI  " data-bs-content-id="YazarBilgi-13977"> Demiral, A.B., GELİBOLU, L. (2019) "Turistik Destinasyon Olarak Kars’ın Tercih Edilmesinde Sosyal Medya Paylaşımlarının Motivatör Etkisi: Doğu Ekspresi Örneği", Social Sciences Studies Journal, 5 (49) pp. 6174-6187 Link DOI   Demiral, A.B., GELİBOLU, L. (2019) "Turistik Destinasyon Olarak Kars’ın Tercih Edilmesinde Sosyal Medya Paylaşımlarının Motivatör Etkisi: Doğu Ekspresi Örneği", Social Sciences Studies Journal, 5 (49) pp. 6174-6187 Link DOI  
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Social Sciences Studies Journal

İNTERNETTEN SATIN ALIMLARDA CİNSİYET KİMLİĞİNİN ROLÜ: Z KUŞAĞI ÖRNEĞi

Link DOI    Yurttakalan, D.P., GELİBOLU, L. (2019) "İNTERNETTEN SATIN ALIMLARDA CİNSİYET KİMLİĞİNİN ROLÜ: Z KUŞAĞI ÖRNEĞi", KAFKAS ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ ve İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, 10 (20) pp. 858-880 [TR Dizin] Link DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-13978"> Yurttakalan, D.P., GELİBOLU, L. (2019) "İNTERNETTEN SATIN ALIMLARDA CİNSİYET KİMLİĞİNİN ROLÜ: Z KUŞAĞI ÖRNEĞi", KAFKAS ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ ve İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, 10 (20) pp. 858-880 [TR Dizin] Link DOI    Yurttakalan, D.P., GELİBOLU, L. (2019) "İNTERNETTEN SATIN ALIMLARDA CİNSİYET KİMLİĞİNİN ROLÜ: Z KUŞAĞI ÖRNEĞi", KAFKAS ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ ve İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, 10 (20) pp. 858-880 [TR Dizin] Link DOI   
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
KAFKAS ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ ve İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ

SARIKAMIŞ KAYAK MERKEZİ’NİN DESTİNASYON MARKALAŞMASI ÜZERİNE BİR UYGULAMA

Link DOI    Çelik, K., GELİBOLU, L. (2019) "SARIKAMIŞ KAYAK MERKEZİ’NİN DESTİNASYON MARKALAŞMASI ÜZERİNE BİR UYGULAMA", Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 28 (2) pp. 402-420 [TR Dizin] Link DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-13979"> Çelik, K., GELİBOLU, L. (2019) "SARIKAMIŞ KAYAK MERKEZİ’NİN DESTİNASYON MARKALAŞMASI ÜZERİNE BİR UYGULAMA", Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 28 (2) pp. 402-420 [TR Dizin] Link DOI    Çelik, K., GELİBOLU, L. (2019) "SARIKAMIŞ KAYAK MERKEZİ’NİN DESTİNASYON MARKALAŞMASI ÜZERİNE BİR UYGULAMA", Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 28 (2) pp. 402-420 [TR Dizin] Link DOI   
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi

perakendeci işletmelerin sosyal medya yaklaşımı üzerine bir araştırma

Link   Taşdemir, N.H., GELİBOLU, L. (2017) "perakendeci işletmelerin sosyal medya yaklaşımı üzerine bir araştırma", Çağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 14 (2) pp. 87-115 Link  " data-bs-content-id="YazarBilgi-13980"> Taşdemir, N.H., GELİBOLU, L. (2017) "perakendeci işletmelerin sosyal medya yaklaşımı üzerine bir araştırma", Çağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 14 (2) pp. 87-115 Link   Taşdemir, N.H., GELİBOLU, L. (2017) "perakendeci işletmelerin sosyal medya yaklaşımı üzerine bir araştırma", Çağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 14 (2) pp. 87-115 Link  
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Çağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi

Yükseköğretimde Hizmet Kalitesinin Müşteri Vatandaşlık Davranışına Etkisi

  GELİBOLU, L., KERSE, Y. (2018) "Yükseköğretimde Hizmet Kalitesinin Müşteri Vatandaşlık Davranışına Etkisi", Cumhuriyet Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi, 19 (1) pp. 361-380 [TR Dizin]   " data-bs-content-id="YazarBilgi-13981"> GELİBOLU, L., KERSE, Y. (2018) "Yükseköğretimde Hizmet Kalitesinin Müşteri Vatandaşlık Davranışına Etkisi", Cumhuriyet Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi, 19 (1) pp. 361-380 [TR Dizin]    GELİBOLU, L., KERSE, Y. (2018) "Yükseköğretimde Hizmet Kalitesinin Müşteri Vatandaşlık Davranışına Etkisi", Cumhuriyet Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi, 19 (1) pp. 361-380 [TR Dizin]   
2018 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Cumhuriyet Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi

DESTİNASYON MARKALAMASINDATEMEL KONULAR: SARIKAMIŞ KIŞTURİZMİ DESTİNASYONU ÜZERİNENİTEL BİR ÇALIŞMA

Link   GELİBOLU, L., SAMSA, Ç., CENGİZ, Ö. (2017) "DESTİNASYON MARKALAMASINDATEMEL KONULAR: SARIKAMIŞ KIŞTURİZMİ DESTİNASYONU ÜZERİNENİTEL BİR ÇALIŞMA", Kafkas Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 8 (16) pp. 447-462 [TR Dizin] Link  " data-bs-content-id="YazarBilgi-13982"> GELİBOLU, L., SAMSA, Ç., CENGİZ, Ö. (2017) "DESTİNASYON MARKALAMASINDATEMEL KONULAR: SARIKAMIŞ KIŞTURİZMİ DESTİNASYONU ÜZERİNENİTEL BİR ÇALIŞMA", Kafkas Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 8 (16) pp. 447-462 [TR Dizin] Link   GELİBOLU, L., SAMSA, Ç., CENGİZ, Ö. (2017) "DESTİNASYON MARKALAMASINDATEMEL KONULAR: SARIKAMIŞ KIŞTURİZMİ DESTİNASYONU ÜZERİNENİTEL BİR ÇALIŞMA", Kafkas Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 8 (16) pp. 447-462 [TR Dizin] Link  
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Kafkas Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi

Kars Kaşar Peyniri İletmelerinin Pazarlama Sorunları ve Çözüm Önerileri Üzerine Bir Alan Araştırması

  GELİBOLU, L. (2009) "Kars Kaşar Peyniri İletmelerinin Pazarlama Sorunları ve Çözüm Önerileri Üzerine Bir Alan Araştırması", Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi, 23 (3) pp. 151-165 [TR Dizin]   " data-bs-content-id="YazarBilgi-13983"> GELİBOLU, L. (2009) "Kars Kaşar Peyniri İletmelerinin Pazarlama Sorunları ve Çözüm Önerileri Üzerine Bir Alan Araştırması", Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi, 23 (3) pp. 151-165 [TR Dizin]    GELİBOLU, L. (2009) "Kars Kaşar Peyniri İletmelerinin Pazarlama Sorunları ve Çözüm Önerileri Üzerine Bir Alan Araştırması", Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi, 23 (3) pp. 151-165 [TR Dizin]   
2009 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi

Yöre Halkının Üniversiteye Bakışı ve Beklentileri Kars Kafkas Üniversitesi Örneği

Öztürk, S., Torun, İ., GELİBOLU, L. (2009) "Yöre Halkının Üniversiteye Bakışı ve Beklentileri Kars Kafkas Üniversitesi Örneği", Manas Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, (21) pp. 169-189   Öztürk, S., Torun, İ., GELİBOLU, L. (2009) "Yöre Halkının Üniversiteye Bakışı ve Beklentileri Kars Kafkas Üniversitesi Örneği", Manas Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, (21) pp. 169-189  
2009 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Manas Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi

Meslek Yüksek Okulu Öğrencilerinin Pazarlama Algısı Bir Vakıf ve Bir Devlet Meslek Yüksek Okulunda Uygulama

  Özsoy, T., GELİBOLU, L. (2010) "Meslek Yüksek Okulu Öğrencilerinin Pazarlama Algısı Bir Vakıf ve Bir Devlet Meslek Yüksek Okulunda Uygulama", Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 7 (13) pp. 404-419   " data-bs-content-id="YazarBilgi-13985"> Özsoy, T., GELİBOLU, L. (2010) "Meslek Yüksek Okulu Öğrencilerinin Pazarlama Algısı Bir Vakıf ve Bir Devlet Meslek Yüksek Okulunda Uygulama", Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 7 (13) pp. 404-419    Özsoy, T., GELİBOLU, L. (2010) "Meslek Yüksek Okulu Öğrencilerinin Pazarlama Algısı Bir Vakıf ve Bir Devlet Meslek Yüksek Okulunda Uygulama", Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 7 (13) pp. 404-419   
2010 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi

Müşteri Beklentileri İle Müşteri Sadakati Arasındaki İlişki Beş Yıldızlı Bir Otel Örneği

  Çatı, K., Koçoğlu, C.M., GELİBOLU, L. (2010) "Müşteri Beklentileri İle Müşteri Sadakati Arasındaki İlişki Beş Yıldızlı Bir Otel Örneği", Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 19 (1) pp. 429-446 [TR Dizin]   " data-bs-content-id="YazarBilgi-13986"> Çatı, K., Koçoğlu, C.M., GELİBOLU, L. (2010) "Müşteri Beklentileri İle Müşteri Sadakati Arasındaki İlişki Beş Yıldızlı Bir Otel Örneği", Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 19 (1) pp. 429-446 [TR Dizin]    Çatı, K., Koçoğlu, C.M., GELİBOLU, L. (2010) "Müşteri Beklentileri İle Müşteri Sadakati Arasındaki İlişki Beş Yıldızlı Bir Otel Örneği", Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 19 (1) pp. 429-446 [TR Dizin]   
2010 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi

Çağrı Merkezlerinin Satış Amaçlı Kullanılması Doğrudan Pazarlamanın Bir Unsuru Olarak Telepazarlama

GELİBOLU, L., Özsoy, T. (2013) "Çağrı Merkezlerinin Satış Amaçlı Kullanılması Doğrudan Pazarlamanın Bir Unsuru Olarak Telepazarlama", Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimle Enstitüsü Dergisi, 22 (1) pp. 481-500 [TR Dizin]   GELİBOLU, L., Özsoy, T. (2013) "Çağrı Merkezlerinin Satış Amaçlı Kullanılması Doğrudan Pazarlamanın Bir Unsuru Olarak Telepazarlama", Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimle Enstitüsü Dergisi, 22 (1) pp. 481-500 [TR Dizin]  
2013 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimle Enstitüsü Dergisi

Çevresel Sorunlara Davranışsal Çözümler Geliştirilmesinde Sosyal Pazarlamanın Kullanılması

  GELİBOLU, L., Madran, C. (2013) "Çevresel Sorunlara Davranışsal Çözümler Geliştirilmesinde Sosyal Pazarlamanın Kullanılması", Atatürk üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi, 27 (4) pp. 339-357 [TR Dizin]   " data-bs-content-id="YazarBilgi-13988"> GELİBOLU, L., Madran, C. (2013) "Çevresel Sorunlara Davranışsal Çözümler Geliştirilmesinde Sosyal Pazarlamanın Kullanılması", Atatürk üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi, 27 (4) pp. 339-357 [TR Dizin]    GELİBOLU, L., Madran, C. (2013) "Çevresel Sorunlara Davranışsal Çözümler Geliştirilmesinde Sosyal Pazarlamanın Kullanılması", Atatürk üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi, 27 (4) pp. 339-357 [TR Dizin]   
2013 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Atatürk üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi

Understanding organic food consumption attitude as a mediator

Link DOI   Çabuk, S., Tanrıkulu, C., GELİBOLU, L. (2014) "Understanding organic food consumption attitude as a mediator", International Journal of Consumer Studies, 38 (4) pp. 337-345 [SSCI] Link DOI  " data-bs-content-id="YazarBilgi-13989"> Çabuk, S., Tanrıkulu, C., GELİBOLU, L. (2014) "Understanding organic food consumption attitude as a mediator", International Journal of Consumer Studies, 38 (4) pp. 337-345 [SSCI] Link DOI   Çabuk, S., Tanrıkulu, C., GELİBOLU, L. (2014) "Understanding organic food consumption attitude as a mediator", International Journal of Consumer Studies, 38 (4) pp. 337-345 [SSCI] Link DOI  
2014 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Journal of Consumer Studies

Satışçılarda Cinsiyet kimliği Kavramsal Bir İnceleme

GELİBOLU, L., Tanrıkulu, C. (2014) "Satışçılarda Cinsiyet kimliği Kavramsal Bir İnceleme", Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 23 (2) pp. 243-252 [TR Dizin]   GELİBOLU, L., Tanrıkulu, C. (2014) "Satışçılarda Cinsiyet kimliği Kavramsal Bir İnceleme", Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 23 (2) pp. 243-252 [TR Dizin]  
2014 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi