Türkçe
Türkçe
English
Anasayfa
Gelişmiş Arama
Akademisyen Arama
Yayın Arama
Proje Arama
Fikri Mülkiyet Arama
Ödül Arama
Tez Arama
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Raporlar ve İstatistikler
İletişim
Giriş
Giriş
Yayın Arama
Prof. Dr.
Doç. Dr.
Dr. Öğr. Üyesi
Öğr. Gör.
Arş. Gör.
Diğer
Toplam 27772 kayıt
SPOR BİLİMLERİ FAKÜLTESİ ÖĞRENCİLERİ İLE DİĞER BÖLÜMLERDE BULUNANÖĞRENCİLERİN DİNLEME BECERİLERİNİN KARŞILAŞTIRILMASI
Senger, K.
(2017) "
SPOR BİLİMLERİ FAKÜLTESİ ÖĞRENCİLERİ İLE DİĞER BÖLÜMLERDE BULUNANÖĞRENCİLERİN DİNLEME BECERİLERİNİN KARŞILAŞTIRILMASI
",
ULUSLARARASI BALKAN SPOR BİLİMLERİ KONGRESİ
, (
Mayıs 2017
)
Senger, K.
(2017) "
SPOR BİLİMLERİ FAKÜLTESİ ÖĞRENCİLERİ İLE DİĞER BÖLÜMLERDE BULUNANÖĞRENCİLERİN DİNLEME BECERİLERİNİN KARŞILAŞTIRILMASI
",
ULUSLARARASI BALKAN SPOR BİLİMLERİ KONGRESİ
, (
Mayıs 2017
)
Kurum Bilgileri
Rektörlük
-
Özgeçmiş Sayfası
2017
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
ULUSLARARASI BALKAN SPOR BİLİMLERİ KONGRESİ
BASKETBOL SPORU İLE UĞRAŞAN ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN SPORCUKİMLİĞİ VE SÜREKLİ SPORTİF KENDİNE GÜVEN DURUMLARININ TESPİTEDİLMESİ
Senger, K.
(2017) "
BASKETBOL SPORU İLE UĞRAŞAN ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN SPORCUKİMLİĞİ VE SÜREKLİ SPORTİF KENDİNE GÜVEN DURUMLARININ TESPİTEDİLMESİ
",
ULUSLARARASI BALKAN SPOR BİLİMLERİ KONGRESİ
, (
Mayıs 2017
)
Senger, K.
(2017) "
BASKETBOL SPORU İLE UĞRAŞAN ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN SPORCUKİMLİĞİ VE SÜREKLİ SPORTİF KENDİNE GÜVEN DURUMLARININ TESPİTEDİLMESİ
",
ULUSLARARASI BALKAN SPOR BİLİMLERİ KONGRESİ
, (
Mayıs 2017
)
Kurum Bilgileri
Rektörlük
-
Özgeçmiş Sayfası
2017
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
ULUSLARARASI BALKAN SPOR BİLİMLERİ KONGRESİ
MÜŞTERİ VATANDAŞLIK DAVRANIŞI OLUŞUMUNDA LOJİSTİK HİZMET KALİTESİNİN, MÜŞTERİ MEMNUNİYETİNİN VE MÜŞTERİ GÜVENİNİN ROLÜ: ARACILI BİR MODEL
Link
DOI
Kerse, Y.,
Gelibolu, L.
(2020) "
MÜŞTERİ VATANDAŞLIK DAVRANIŞI OLUŞUMUNDA LOJİSTİK HİZMET KALİTESİNİN, MÜŞTERİ MEMNUNİYETİNİN VE MÜŞTERİ GÜVENİNİN ROLÜ: ARACILI BİR MODEL
",
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
, 7 (3) pp. 681-705
[ESCI]
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-13973">
Kerse, Y.,
Gelibolu, L.
(2020) "
MÜŞTERİ VATANDAŞLIK DAVRANIŞI OLUŞUMUNDA LOJİSTİK HİZMET KALİTESİNİN, MÜŞTERİ MEMNUNİYETİNİN VE MÜŞTERİ GÜVENİNİN ROLÜ: ARACILI BİR MODEL
",
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
, 7 (3) pp. 681-705
[ESCI]
Link
DOI
Kerse, Y.,
Gelibolu, L.
(2020) "
MÜŞTERİ VATANDAŞLIK DAVRANIŞI OLUŞUMUNDA LOJİSTİK HİZMET KALİTESİNİN, MÜŞTERİ MEMNUNİYETİNİN VE MÜŞTERİ GÜVENİNİN ROLÜ: ARACILI BİR MODEL
",
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
, 7 (3) pp. 681-705
[ESCI]
Link
DOI
Kurum Bilgileri
İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi
İşletme
Üretim Yönetimi ve Pazarlama
Özgeçmiş Sayfası
2020
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
Sürdürülebilir Kültür Turizmi: Kars Örneği
DOI
Duman, M.,
Gelibolu, L.
(2021) "
Sürdürülebilir Kültür Turizmi: Kars Örneği
",
Turk Turizm Arastirmalari Dergisi
, 11 (0)
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-13975">
Duman, M.,
Gelibolu, L.
(2021) "
Sürdürülebilir Kültür Turizmi: Kars Örneği
",
Turk Turizm Arastirmalari Dergisi
, 11 (0)
DOI
Duman, M.,
Gelibolu, L.
(2021) "
Sürdürülebilir Kültür Turizmi: Kars Örneği
",
Turk Turizm Arastirmalari Dergisi
, 11 (0)
DOI
Kurum Bilgileri
İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi
İşletme
Üretim Yönetimi ve Pazarlama
Özgeçmiş Sayfası
2021
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Turk Turizm Arastirmalari Dergisi
Turistik Destinasyon Olarak Kars’ın Tercih Edilmesinde Sosyal Medya Paylaşımlarının Motivatör Etkisi: Doğu Ekspresi Örneği
Link
DOI
Demiral, A.B.,
Gelibolu, L.
(2019) "
Turistik Destinasyon Olarak Kars’ın Tercih Edilmesinde Sosyal Medya Paylaşımlarının Motivatör Etkisi: Doğu Ekspresi Örneği
",
Social Sciences Studies Journal
, 5 (49) pp. 6174-6187
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-13977">
Demiral, A.B.,
Gelibolu, L.
(2019) "
Turistik Destinasyon Olarak Kars’ın Tercih Edilmesinde Sosyal Medya Paylaşımlarının Motivatör Etkisi: Doğu Ekspresi Örneği
",
Social Sciences Studies Journal
, 5 (49) pp. 6174-6187
Link
DOI
Demiral, A.B.,
Gelibolu, L.
(2019) "
Turistik Destinasyon Olarak Kars’ın Tercih Edilmesinde Sosyal Medya Paylaşımlarının Motivatör Etkisi: Doğu Ekspresi Örneği
",
Social Sciences Studies Journal
, 5 (49) pp. 6174-6187
Link
DOI
Kurum Bilgileri
İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi
İşletme
Üretim Yönetimi ve Pazarlama
Özgeçmiş Sayfası
2019
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Social Sciences Studies Journal
İNTERNETTEN SATIN ALIMLARDA CİNSİYET KİMLİĞİNİN ROLÜ: Z KUŞAĞI ÖRNEĞi
Link
DOI
Yurttakalan, D.P.,
Gelibolu, L.
(2019) "
İNTERNETTEN SATIN ALIMLARDA CİNSİYET KİMLİĞİNİN ROLÜ: Z KUŞAĞI ÖRNEĞi
",
KAFKAS ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ ve İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ
, 10 (20) pp. 858-880
[TR Dizin]
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-13978">
Yurttakalan, D.P.,
Gelibolu, L.
(2019) "
İNTERNETTEN SATIN ALIMLARDA CİNSİYET KİMLİĞİNİN ROLÜ: Z KUŞAĞI ÖRNEĞi
",
KAFKAS ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ ve İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ
, 10 (20) pp. 858-880
[TR Dizin]
Link
DOI
Yurttakalan, D.P.,
Gelibolu, L.
(2019) "
İNTERNETTEN SATIN ALIMLARDA CİNSİYET KİMLİĞİNİN ROLÜ: Z KUŞAĞI ÖRNEĞi
",
KAFKAS ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ ve İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ
, 10 (20) pp. 858-880
[TR Dizin]
Link
DOI
Kurum Bilgileri
İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi
İşletme
Üretim Yönetimi ve Pazarlama
Özgeçmiş Sayfası
2019
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
KAFKAS ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ ve İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ
SARIKAMIŞ KAYAK MERKEZİ’NİN DESTİNASYON MARKALAŞMASI ÜZERİNE BİR UYGULAMA
Link
DOI
Çelik, K.,
Gelibolu, L.
(2019) "
SARIKAMIŞ KAYAK MERKEZİ’NİN DESTİNASYON MARKALAŞMASI ÜZERİNE BİR UYGULAMA
",
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, 28 (2) pp. 402-420
[TR Dizin]
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-13979">
Çelik, K.,
Gelibolu, L.
(2019) "
SARIKAMIŞ KAYAK MERKEZİ’NİN DESTİNASYON MARKALAŞMASI ÜZERİNE BİR UYGULAMA
",
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, 28 (2) pp. 402-420
[TR Dizin]
Link
DOI
Çelik, K.,
Gelibolu, L.
(2019) "
SARIKAMIŞ KAYAK MERKEZİ’NİN DESTİNASYON MARKALAŞMASI ÜZERİNE BİR UYGULAMA
",
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, 28 (2) pp. 402-420
[TR Dizin]
Link
DOI
Kurum Bilgileri
İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi
İşletme
Üretim Yönetimi ve Pazarlama
Özgeçmiş Sayfası
2019
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
perakendeci işletmelerin sosyal medya yaklaşımı üzerine bir araştırma
Link
Taşdemir, N.H.,
Gelibolu, L.
(2017) "
perakendeci işletmelerin sosyal medya yaklaşımı üzerine bir araştırma
",
Çağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, 14 (2) pp. 87-115
Link
" data-bs-content-id="YazarBilgi-13980">
Taşdemir, N.H.,
Gelibolu, L.
(2017) "
perakendeci işletmelerin sosyal medya yaklaşımı üzerine bir araştırma
",
Çağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, 14 (2) pp. 87-115
Link
Taşdemir, N.H.,
Gelibolu, L.
(2017) "
perakendeci işletmelerin sosyal medya yaklaşımı üzerine bir araştırma
",
Çağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, 14 (2) pp. 87-115
Link
Kurum Bilgileri
İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi
İşletme
Üretim Yönetimi ve Pazarlama
Özgeçmiş Sayfası
2017
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Çağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Yükseköğretimde Hizmet Kalitesinin Müşteri Vatandaşlık Davranışına Etkisi
Gelibolu, L.
, Kerse, Y. (2018) "
Yükseköğretimde Hizmet Kalitesinin Müşteri Vatandaşlık Davranışına Etkisi
",
Cumhuriyet Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi
, 19 (1) pp. 361-380
[TR Dizin]
" data-bs-content-id="YazarBilgi-13981">
Gelibolu, L.
, Kerse, Y. (2018) "
Yükseköğretimde Hizmet Kalitesinin Müşteri Vatandaşlık Davranışına Etkisi
",
Cumhuriyet Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi
, 19 (1) pp. 361-380
[TR Dizin]
Gelibolu, L.
, Kerse, Y. (2018) "
Yükseköğretimde Hizmet Kalitesinin Müşteri Vatandaşlık Davranışına Etkisi
",
Cumhuriyet Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi
, 19 (1) pp. 361-380
[TR Dizin]
Kurum Bilgileri
İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi
İşletme
Üretim Yönetimi ve Pazarlama
Özgeçmiş Sayfası
2018
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Cumhuriyet Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi
DESTİNASYON MARKALAMASINDATEMEL KONULAR: SARIKAMIŞ KIŞTURİZMİ DESTİNASYONU ÜZERİNENİTEL BİR ÇALIŞMA
Link
Gelibolu, L.
, Samsa, Ç., Cengiz, Ö. (2017) "
DESTİNASYON MARKALAMASINDATEMEL KONULAR: SARIKAMIŞ KIŞTURİZMİ DESTİNASYONU ÜZERİNENİTEL BİR ÇALIŞMA
",
Kafkas Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
, 8 (16) pp. 447-462
[TR Dizin]
Link
" data-bs-content-id="YazarBilgi-13982">
Gelibolu, L.
, Samsa, Ç., Cengiz, Ö. (2017) "
DESTİNASYON MARKALAMASINDATEMEL KONULAR: SARIKAMIŞ KIŞTURİZMİ DESTİNASYONU ÜZERİNENİTEL BİR ÇALIŞMA
",
Kafkas Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
, 8 (16) pp. 447-462
[TR Dizin]
Link
Gelibolu, L.
, Samsa, Ç., Cengiz, Ö. (2017) "
DESTİNASYON MARKALAMASINDATEMEL KONULAR: SARIKAMIŞ KIŞTURİZMİ DESTİNASYONU ÜZERİNENİTEL BİR ÇALIŞMA
",
Kafkas Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
, 8 (16) pp. 447-462
[TR Dizin]
Link
Kurum Bilgileri
İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi
İşletme
Üretim Yönetimi ve Pazarlama
Özgeçmiş Sayfası
2017
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Kafkas Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
Kars Kaşar Peyniri İletmelerinin Pazarlama Sorunları ve Çözüm Önerileri Üzerine Bir Alan Araştırması
Gelibolu, L.
(2009) "
Kars Kaşar Peyniri İletmelerinin Pazarlama Sorunları ve Çözüm Önerileri Üzerine Bir Alan Araştırması
",
Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi
, 23 (3) pp. 151-165
[TR Dizin]
" data-bs-content-id="YazarBilgi-13983">
Gelibolu, L.
(2009) "
Kars Kaşar Peyniri İletmelerinin Pazarlama Sorunları ve Çözüm Önerileri Üzerine Bir Alan Araştırması
",
Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi
, 23 (3) pp. 151-165
[TR Dizin]
Gelibolu, L.
(2009) "
Kars Kaşar Peyniri İletmelerinin Pazarlama Sorunları ve Çözüm Önerileri Üzerine Bir Alan Araştırması
",
Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi
, 23 (3) pp. 151-165
[TR Dizin]
Kurum Bilgileri
İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi
İşletme
Üretim Yönetimi ve Pazarlama
Özgeçmiş Sayfası
2009
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi
Yöre Halkının Üniversiteye Bakışı ve Beklentileri Kars Kafkas Üniversitesi Örneği
Öztürk, S., Torun, İ.,
Gelibolu, L.
(2009) "
Yöre Halkının Üniversiteye Bakışı ve Beklentileri Kars Kafkas Üniversitesi Örneği
",
Manas Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, (21) pp. 169-189
Öztürk, S., Torun, İ.,
Gelibolu, L.
(2009) "
Yöre Halkının Üniversiteye Bakışı ve Beklentileri Kars Kafkas Üniversitesi Örneği
",
Manas Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, (21) pp. 169-189
Kurum Bilgileri
İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi
İşletme
Üretim Yönetimi ve Pazarlama
Özgeçmiş Sayfası
2009
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Manas Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Meslek Yüksek Okulu Öğrencilerinin Pazarlama Algısı Bir Vakıf ve Bir Devlet Meslek Yüksek Okulunda Uygulama
Özsoy, T.,
Gelibolu, L.
(2010) "
Meslek Yüksek Okulu Öğrencilerinin Pazarlama Algısı Bir Vakıf ve Bir Devlet Meslek Yüksek Okulunda Uygulama
",
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, 7 (13) pp. 404-419
" data-bs-content-id="YazarBilgi-13985">
Özsoy, T.,
Gelibolu, L.
(2010) "
Meslek Yüksek Okulu Öğrencilerinin Pazarlama Algısı Bir Vakıf ve Bir Devlet Meslek Yüksek Okulunda Uygulama
",
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, 7 (13) pp. 404-419
Özsoy, T.,
Gelibolu, L.
(2010) "
Meslek Yüksek Okulu Öğrencilerinin Pazarlama Algısı Bir Vakıf ve Bir Devlet Meslek Yüksek Okulunda Uygulama
",
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, 7 (13) pp. 404-419
Kurum Bilgileri
İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi
İşletme
Üretim Yönetimi ve Pazarlama
Özgeçmiş Sayfası
2010
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Müşteri Beklentileri İle Müşteri Sadakati Arasındaki İlişki Beş Yıldızlı Bir Otel Örneği
Çatı, K., Koçoğlu, C.M.,
Gelibolu, L.
(2010) "
Müşteri Beklentileri İle Müşteri Sadakati Arasındaki İlişki Beş Yıldızlı Bir Otel Örneği
",
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, 19 (1) pp. 429-446
[TR Dizin]
" data-bs-content-id="YazarBilgi-13986">
Çatı, K., Koçoğlu, C.M.,
Gelibolu, L.
(2010) "
Müşteri Beklentileri İle Müşteri Sadakati Arasındaki İlişki Beş Yıldızlı Bir Otel Örneği
",
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, 19 (1) pp. 429-446
[TR Dizin]
Çatı, K., Koçoğlu, C.M.,
Gelibolu, L.
(2010) "
Müşteri Beklentileri İle Müşteri Sadakati Arasındaki İlişki Beş Yıldızlı Bir Otel Örneği
",
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, 19 (1) pp. 429-446
[TR Dizin]
Kurum Bilgileri
İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi
İşletme
Üretim Yönetimi ve Pazarlama
Özgeçmiş Sayfası
2010
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Çağrı Merkezlerinin Satış Amaçlı Kullanılması Doğrudan Pazarlamanın Bir Unsuru Olarak Telepazarlama
Gelibolu, L.
, Özsoy, T. (2013) "
Çağrı Merkezlerinin Satış Amaçlı Kullanılması Doğrudan Pazarlamanın Bir Unsuru Olarak Telepazarlama
",
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimle Enstitüsü Dergisi
, 22 (1) pp. 481-500
[TR Dizin]
Gelibolu, L.
, Özsoy, T. (2013) "
Çağrı Merkezlerinin Satış Amaçlı Kullanılması Doğrudan Pazarlamanın Bir Unsuru Olarak Telepazarlama
",
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimle Enstitüsü Dergisi
, 22 (1) pp. 481-500
[TR Dizin]
Kurum Bilgileri
İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi
İşletme
Üretim Yönetimi ve Pazarlama
Özgeçmiş Sayfası
2013
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimle Enstitüsü Dergisi
Çevresel Sorunlara Davranışsal Çözümler Geliştirilmesinde Sosyal Pazarlamanın Kullanılması
Gelibolu, L.
, Madran, C. (2013) "
Çevresel Sorunlara Davranışsal Çözümler Geliştirilmesinde Sosyal Pazarlamanın Kullanılması
",
Atatürk üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi
, 27 (4) pp. 339-357
[TR Dizin]
" data-bs-content-id="YazarBilgi-13988">
Gelibolu, L.
, Madran, C. (2013) "
Çevresel Sorunlara Davranışsal Çözümler Geliştirilmesinde Sosyal Pazarlamanın Kullanılması
",
Atatürk üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi
, 27 (4) pp. 339-357
[TR Dizin]
Gelibolu, L.
, Madran, C. (2013) "
Çevresel Sorunlara Davranışsal Çözümler Geliştirilmesinde Sosyal Pazarlamanın Kullanılması
",
Atatürk üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi
, 27 (4) pp. 339-357
[TR Dizin]
Kurum Bilgileri
İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi
İşletme
Üretim Yönetimi ve Pazarlama
Özgeçmiş Sayfası
2013
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Atatürk üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi
Understanding organic food consumption attitude as a mediator
Link
DOI
Çabuk, S., Tanrıkulu, C.,
Gelibolu, L.
(2014) "
Understanding organic food consumption attitude as a mediator
",
International Journal of Consumer Studies
, 38 (4) pp. 337-345
[SSCI]
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-13989">
Çabuk, S., Tanrıkulu, C.,
Gelibolu, L.
(2014) "
Understanding organic food consumption attitude as a mediator
",
International Journal of Consumer Studies
, 38 (4) pp. 337-345
[SSCI]
Link
DOI
Çabuk, S., Tanrıkulu, C.,
Gelibolu, L.
(2014) "
Understanding organic food consumption attitude as a mediator
",
International Journal of Consumer Studies
, 38 (4) pp. 337-345
[SSCI]
Link
DOI
Kurum Bilgileri
İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi
İşletme
Üretim Yönetimi ve Pazarlama
Özgeçmiş Sayfası
2014
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
International Journal of Consumer Studies
Satışçılarda Cinsiyet kimliği Kavramsal Bir İnceleme
Gelibolu, L.
, Tanrıkulu, C. (2014) "
Satışçılarda Cinsiyet kimliği Kavramsal Bir İnceleme
",
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, 23 (2) pp. 243-252
[TR Dizin]
Gelibolu, L.
, Tanrıkulu, C. (2014) "
Satışçılarda Cinsiyet kimliği Kavramsal Bir İnceleme
",
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, 23 (2) pp. 243-252
[TR Dizin]
Kurum Bilgileri
İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi
İşletme
Üretim Yönetimi ve Pazarlama
Özgeçmiş Sayfası
2014
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Kars ili İmalat Sanayinin Yenilikçilik ve Markalaşma Kapasitesi Bir Durum analizi
Demir, E.,
Gelibolu, L.
(2014) "
Kars ili İmalat Sanayinin Yenilikçilik ve Markalaşma Kapasitesi Bir Durum analizi
",
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, 23 (1) pp. 300-319
[TR Dizin]
Demir, E.,
Gelibolu, L.
(2014) "
Kars ili İmalat Sanayinin Yenilikçilik ve Markalaşma Kapasitesi Bir Durum analizi
",
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, 23 (1) pp. 300-319
[TR Dizin]
Kurum Bilgileri
İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi
İşletme
Üretim Yönetimi ve Pazarlama
Özgeçmiş Sayfası
2014
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
İlişkisel Pazarlamanın İlişki Kalitesi Üzerindeki Etkileri Kars İli Cep Telefonu Kullanıcıları Üzerinde Bir araştırma
Samsa, Ç.,
Gelibolu, L.
(2015) "
İlişkisel Pazarlamanın İlişki Kalitesi Üzerindeki Etkileri Kars İli Cep Telefonu Kullanıcıları Üzerinde Bir araştırma
",
Karabük Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, 5 (2) pp. 285-299
Samsa, Ç.,
Gelibolu, L.
(2015) "
İlişkisel Pazarlamanın İlişki Kalitesi Üzerindeki Etkileri Kars İli Cep Telefonu Kullanıcıları Üzerinde Bir araştırma
",
Karabük Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, 5 (2) pp. 285-299
Kurum Bilgileri
İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi
İşletme
Üretim Yönetimi ve Pazarlama
Özgeçmiş Sayfası
2015
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Karabük Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
«
491
492
493
494
495
496
497
498
499
500
»