img

Dr. Öğr. Üyesi Emre DAĞAŞAN

  • Dede Korkut Eğitim Fakültesi
  • Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi
  • Türk Dili ve Edebiyatı Eğitimi

Genel Bilgiler

Metrikler

UNIS
Yayın
17
Atıf
2
h-index
1
Proje
1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Alınan Eğitimler
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Türk Halk Bilimi (Folklor) (Dr), 2005, 2013
Yüksek Lisans, Türkiye, Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Ortaöğretim Sosyal Alanlar Eğitimi (Yl) (Tezsiz), 2003, 2005
Lisans, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, Edebiyat Fakültesi, Türk Dili ve Edebiyatı Bölümü, 2000, 2003
Araştırma Alanları
Türk Dili ve Edebiyatı Eğitimi
Yıllara Göre Yayın Sayıları
Yıllara Göre Atıf Sayıları
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Türk Halk Bilimi (Folklor) (Dr), 2005, 2013
Yüksek Lisans, Türkiye, Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Ortaöğretim Sosyal Alanlar Eğitimi (Yl) (Tezsiz), 2003, 2005
Lisans, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, Edebiyat Fakültesi, Türk Dili ve Edebiyatı Bölümü, 2000, 2003
Kayıt Yok
İngilizce, ÜDS, 56, 2005 Aralı, 2005
Kayıt Yok
[UAK] Eğitim Bilimleri Türk Dili ve Edebiyatı Eğitimi Türk Dili ve Edebiyatı Eğitimi
2013-, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Kafkas Üniversitesi, Dede Korkut Eğitim Fakültesi, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Bölümü, Türkiye
2006-2013, Okutman, Tam Zamanlı, Kafkas Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Türkçe Eğitimi Bölümü, Türkiye
2016-, Arş. Uyg. Merkezi Müdürü, Kafkas Üniversitesi, Türkiye
2014-2016, Bölüm Başkanı, Kafkas Üniversitesi, Türkiye
Fatih Uluman, Yüksek Lisans, Kars âşıklık geleneği içerisinde Arpaçay Toy Aşıklığı ve Aşık Fevzi Olgun, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Türk Dili ve Edebiyatı Ana Bilim Dalı, 2019, (Asıl Danışman)
2022-2023, Geleneksel Türk El Sanatları (Bahar), Lisans
2022-2023, Türkiye Türkçesi (Bahar), Lisans
2022-2023, Türk Dil Bilgisi IV: Cümle Bilgisi (Bahar), Lisans
2022-2023, Öğretmenlik Uygulaması II (Bahar), Lisans
2022-2023, Türk Dil Bilgisi 4 (Bahar), Lisans
2022-2023, Türk Halk Edebiyatı II (Bahar), Lisans
2022-2023, Öğretmenlik Uygulaması II (Bahar), Lisans
2022-2023, Türk Dil Bilgisi 3 (Güz), Lisans
2022-2023, Çocuk Edebiyatı (Güz), Lisans
2022-2023, Öğretmenlik Uygulaması I (Güz), Lisans
2022-2023, Özel Öğretim Yöntemleri I (Güz), Lisans
2022-2023, Topluma Hizmet Uygulamaları (Güz), Lisans
2022-2023, Türk Halk Edebiyatı I (Güz), Lisans
2022-2023, Öğretmenlik Uygulaması I (Güz), Lisans
2021-2022, Bilimsel Araştırma Yöntemleri (Güz), Lisans
2021-2022, Türk Halk Edebiyatı 2 (Bahar), Lisans
2021-2022, Türk Dil Bilgisi 4 (Bahar), Lisans
2021-2022, Türk Dil Bilgisi IV: Cümle Bilgisi (Bahar), Lisans
2021-2022, Öğretmenlik Uygulaması 2 (Bahar), Lisans
2021-2022, Geleneksel El Sanatları (Bahar), Lisans
2021-2022, Türk Halk Edebiyatı II (Bahar), Lisans
2021-2022, Türk Dili II Cümle ve Metin Bilgisi (Bahar), Lisans
2021-2022, Türk Dil Bilgisi 3 (Güz), Lisans
2021-2022, Yazı Yazma Teknikleri (Güz), Lisans
2021-2022, Öğretmenlik Uygulaması I (Güz), Lisans
2021-2022, Topluma Hizmet Uygulamaları (Güz), Lisans
2021-2022, Çocuk Edebiyatı (Güz), Lisans
2021-2022, Türk Halk Edebiyatı I (Güz), Lisans
2019-2020, Geleneksel El Sanatları (Bahar), Lisans
2019-2020, Dil Bilgisi Öğretimi (Bahar), Lisans
2019-2020, Güzel Yazı Teknikleri 2 (Bahar), Lisans
2019-2020, Etkili İletişim, Lisans
2019-2020, Topluma Hizmet Uygulamaları, Lisans
2018-2019, Cümle Bilgisi, Lisans
2017-2018, İnsan İlişkileri ve İletişim, Lisans
2017-2018, Yazı Yazma Teknikleri, Lisans
2017-2018, Eski Türk Edebiyatı II, Lisans
2017-2018, Okul Deneyimi, Lisans
2016-2017, Genel Dilbilimi, Lisans
2016-2017, Sözcük Bilgisi, Lisans
2014-2015, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans
2013-2014, Özel Öğretim Yöntemleri II, Lisans
2012-2013, Türk Halk Edebiyatı II, Lisans
2012-2013, Türk Halk Edebiyatı I, Lisans
2011-2012, Estetik ( Bahar), Lisans
2011-2012, Şekil Bilgisi, Lisans
2011-2012, Türkiye Türkçesi, Lisans
2011-2012, Cümle ve Metin Bilgisi, Lisans
2011-2012, Türkoloji Çalışmaları, Lisans
2011-2012, Ses ve Yapı Bilgisi, Lisans
2010-2011, Türkçe II: Sözlü Anlatım, Lisans
2010-2011, Türkçe I: Yazılı Anlatım, Lisans
Kayıt Yok
TÜRKÇE ÖĞRETMENLERİ DİJİTAL HİKAYELERLE KARS’I ANLATIYOR (Ulusal) TÜBA ve TÜBİTAK Destekli Proje: Araştırmacı , 2020-2021
Kayıt Yok
Dağaşan, E. (2023) "TÜRKÇE/TÜRK DİLİ VE EDEBİYATI EĞİTİM PROGRAMLARININ “SÜREÇ” AŞAMASININ CIPP MODELİ KAPSAMINDA ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNE GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ", Erzurum Kültür ve Eğitim Vakfı, (0) pp. 138-154 [TR Dizin] DOI   
Dağaşan, E. (2023) "Analysis of language teachers' digital literacy levels in terms of various variables", Journal of Pedagogical Sociology and Psychology, 5 (3) pp. 292-306 Link DOI   
Dağaşan, E. (2023) "Analysis of Turkish language teacher candidates' speech anxiety in terms of various variables in the context of 21st century skills", Journal for the Education of Gifted Young Scientists, 11 (3) pp. 487-495 Link DOI   
Dağaşan, E. (2023) "THE EFFECT OF USING EDUCATIONAL GAMES in TURKISH LANGUAGE INSTRUCTION on ACADEMIC ACHIEVEMENT: A META-ANALYSIS STUDY", International Journal of Education Technology and Scientific Researches, 8 (24) pp. 2308-2340 Link DOI  
Dağaşan, E. (2023) "Parents' Roles in Children's Games and Toys", Osmangazi Journal of Educational Research, 10 (0) pp. 154-172 Link DOI   
Dağaşan, E. (2023) "Bibliometric Profile of Doctoral Dissertations on Minstrel Literature in Türkiye Between 2013-2023", İnsan ve Sosyal Bilimler Dergisi, 6 (2) pp. 210-230 Link DOI   
Dağaşan, E., Osmanoğlu, D.E., Toksun, S.E. (2017) "DEDE KORKUT HİKÂYELERİNİN KOHLBERG’İN AHLAK GELİŞİM KURAMINA GÖRE İNCELENMESİ", Avrasya Uluslararası Araştırmalar Dergisi, 5 (11) pp. 163-181 [TR Dizin] Link   
Dağaşan, E. (2022) "ÇOCUK OYUNLARININ ÇOCUK EĞİTİMİNDEKİ YERİ VE ÖNEMİ ÜZERİNE BİR ÖRNEK: BIBILİK GEZDİRME", XIII. ULUSLARARASI EĞİTİM YÖNETİMİ FORUMU , (pp. 664), İzmir, Türkiye, (Haziran 2022
Dağaşan, E. (2018) "Kağızmanlı Hıfzı'nın Şiirlerinde Mizah", Ölümünün 100. Yılında Kağızmanlı Hıfzı Uluslararası Sempozyumu , (pp. 687-694), Kars, Türkiye, (Nisan 2018
Dağaşan, E., Aydın, S. (2017) "Göçün Sosyal Hayata Yansımaları:93 Harbi Dönemi’nde Oltu’dan Tokat’a Bir Göç Hikayesi", VII Uluslararası Canik Sempozyumu-Geçmişten Günümüze Göç , Samsun, Türkiye, (Şubat 2017
Dağaşan, E. (2013) "Erzurum Kültüründe Kısır Gecesi Eğlenceleri", 1. Uluslararası Aras Havzası Sempozyumu , (pp. 414-418), Kars, Türkiye, (Aralık 2013
Dağaşan, E. (2012) "Kağızmanlı Hıfzı’nın Şiirlerinde Estetik İfadeler", Geçmişten Geleceğe Her Yönüyle Kağızman Sempozyumu , (pp. 237-241), Kars, Türkiye, (Mayıs 2012
Dağaşan, E. (2023) "OLTU VE YÖRESİ FOLKLORU", Erzurum/Türkiye : Fenomen Yayınları  
Dağaşan, E., Çiftçi, P. (2023) "Çocuk Gazete ve Dergileri", Kitap: Çocuk Edebiyatı, Kars/Türkiye : Fenomen Yayınları  
Dağaşan, E. (2023) "Masal", Kitap: Çocuk Edebiyatı, Erzurum/Türkiye : Fenomen Yayınları  
Dağaşan, E. (2022) "Yazın Türleri", Kitap: Türk Dili I, Kars/Türkiye : Eğitim Yayınevi  
Dağaşan, E., Aydın, S. (2017) "Göçün Sosyal Hayata Yansımaları: 93 Harbi Döneminde Oltu’dan Tokat’a Bir Göç Hikayesi", Kitap: Geçmişten Günümüze Göç II, Samsun/Türkiye : Canik Belediyesi Kültür Yayınları-Uğur Ofset  
Kayıt Yok
(Uluslararası - Kitap) Çocuk Edebiyatı, 2023, Editör
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Atıflar
Atıf Sayılarına Göre Yayınlar
A: SCI/SSCI/AHCI, B: ESCI, C: Scopus, D: Uluslararası Alan Index, E: TR Dizin, F: Uluslararası Kitap, G: Ulusal Kitap, H: Diğer Makale, I: Toplam
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Birlikte çalışılan kişi Aktif Dönem Çalışma Sayısı
Selçuk Aydın
Atatürk Üniversitesi
2017 2
Kafkas Üniversitesi
2017 1
Kafkas Üniversitesi
2017 1
Pınar Çiftçi
-
2023 1
Alan Adı Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı
TÜBİTAK Araştırma Alanı Sosyal Bilimler 78449
YÖKSİS Temel Alan Eğitim Bilimleri Temel Alanı 9456
YÖKSİS Bilim Alanı Türk Dili ve Edebiyatı Eğitimi 30
Anahtar Kelimeler Türk Dili ve Edebiyatı Eğitimi, Türkiye Dışındaki Türk Halk Bilimi, Alevilik ve Bektaşilik Araştırmaları
Performans Kriteri 2015 2016 2017 2018 2019 2020 2021 2022 2023 2024
Ağırlıklı Puan 0 0 65 10 0 0 0 45 250 0
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) - - 482 . 535 . - - - 578 . 355 . -
Sıra (Temel Alan İçinde) - - 289 . 339 . - - - 326 . 158 . -
Sıra (Bilim Alanı İçinde) - - 8 . 10 . - - - 8 . 2 . -
Sıra (Anahtar Kelime (1)) - - 7 . 9 . - - - 6 . 1 . -
Sıra (Anahtar Kelime (2)) - - - - - - - - - -
Sıra (Anahtar Kelime (3)) - - - - - - - - - -
Toplam Yayın 0 0 3 1 0 0 0 2 8 0
Toplam Makale 0 0 1 0 0 0 0 0 6 0
Toplam Kitap 0 0 1 0 0 0 0 1 2 0
Toplam Bildiri 0 0 1 1 0 0 0 1 0 0
Makale (SCI) 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Makale (Uluslararası) 0 0 0 0 0 0 0 0 4 0
Makale (Ulusal) 0 0 1 0 0 0 0 0 2 0
Kitap Yazarlığı 0 0 0 0 0 0 0 0 1 0
Kitap Bölümü Yazarlığı 0 0 1 0 0 0 0 1 1 0
Bildiri (Uluslararası) 0 0 1 1 0 0 0 1 0 0
Bildiri (Ulusal) 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Atıfları ve Metrikleri
Atıfları ve Metrikleri