Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Fırat Üniversitesi, Sağlık Bilimleri Enstitüsü, Beden Eğitimi ve Spor (Dr), 2021 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Kafkas Üniversitesi, Sağlık Bilimleri Enstitüsü, Beden Eğitimi ve Spor (Yl) (Tezli), 2019 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Kafkas Üniversitesi, Sağlık Bilimleri Enstitüsü, Veterinerlik Fizyolojisi (Yl) (Tezli), 2014, 2016 |
Lisans, Türkiye, Kafkas Üniversitesi, Veteriner Fakültesi, Veteriner Pr., 2009, 2019 |
Lisans, Türkiye, Kafkas Üniversitesi, Sarıkamış Beden Eğitimi ve Spor Yüksekokulu, Beden Eğitimi ve Spor Bölümü, 2009, 2013 |
Lisans, Türkiye, Fırat Üniversitesi, Fen Fakültesi, Biyoloji Bölümü, 2007, 2009 |
Lisans, Türkiye, Kafkas Üniversitesi, Veteriner Fakültesi, Veteriner Pr., 2009, 2019 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Kafkas Üniversitesi, Sağlık Bilimleri Enstitüsü, Veterinerlik Fizyolojisi (Yl) (Tezli), 2014, 2016 |
Lisans, Türkiye, Kafkas Üniversitesi, Sarıkamış Beden Eğitimi ve Spor Yüksekokulu, Beden Eğitimi ve Spor Bölümü, 2009, 2013 |
Lisans, Türkiye, Fırat Üniversitesi, Fen Fakültesi, Biyoloji Bölümü, 2007, 2009 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Fırat Üniversitesi, Sağlık Bilimleri Enstitüsü, Beden Eğitimi ve Spor (Dr), 2021 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Kafkas Üniversitesi, Sağlık Bilimleri Enstitüsü, Beden Eğitimi ve Spor (Yl) (Tezli), 2019 |
Kıvanç BURU, Yüksek Lisans, Spor merkezine giden yetişkin bireylerin yeni tip korona virüse (COVİD-19) yakalanma kaygısının incelenmesi, Kafkas Üniversitesi, Sağlık Bilimleri Enstitüsü, Beden Eğitimi ve Spor Ana Bilim Dalı, 2021 |
Kıvanç BURU, Yüksek Lisans, Sedanterlere uygulanan egzersiz uygulamaları ile protein oranı yüksek diyetin vücut kompozisyonu üzerine etkileri, Kafkas Üniversitesi, Sağlık Bilimleri Enstitüsü, Fizyoloji Ana Bilim Dalı, 2016 |
İngilizce, YÖKDİL, 72, 2021 Yükse, 2021 |
Kayıt Yok |
[UAK] Spor Bilimleri Fiziksel Aktivite ve Sağlık Beslenme ve Egzersiz |
[UAK] Spor Bilimleri Fiziksel Aktivite ve Sağlık Kronik Hastalıklar ve Egzersiz |
[UAK] Spor Bilimleri Fiziksel Aktivite ve Sağlık Sağlıklı Yaşlanma ve Egzersiz |
2014-2018, Öğretim Görevlisi, Tam Zamanlı, Kafkas Üniversitesi, Sarıkamış Beden Eğitimi ve Spor Yüksekokulu, Beden Eğitimi ve Spor Bölümü, Türkiye |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
2023-2024, Egzersiz ve Beslenme, Lisans |
2023-2024, Sağlık Bilgisi ve İlk Yardım, Lisans |
2021-2022, Sağlıklı Yaşam İçin Egzersiz Uygulamaları, Lisans |
2021-2022, Spor Kazalarından Korunma ve Rehabilitasyon, Lisans |
2021-2022, Motor Gelişim, Lisans |
2021-2022, Yaşam Boyu Spor, Lisans |
2021-2022, Fiziksel Uygunluk, Lisans |
2021-2022, Engelliler için Beden Eğitimi ve Spor, Lisans |
2021-2022, Sporcu Beslenmesi, Lisans |
2021-2022, Anatomi, Lisans |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Buru, K., Batu, B. (2023) "Submaksimal Düzeyde Yapılan Egzersizin Covid-19 Geçiren ve Geçirmeyen Sedanter Bireylerin Vital Kapasitelerine Olan Etkisinin İncelenmesi", Akdeniz Spor Bilimleri Dergisi (Mediterranean Journal of Sport Science), 6 (2) pp. 354-363 DOI |
Buru, K., Güler, M.Ş. (2023) "Investigation of the Anxiety of Adult Individuals Attending Sports Centers to Catch the New Type of Coronavirus Disease 2019", AVES YAYINCILIK A.Ş., 25 (4) pp. 105-110 [ESCI] DOI |
Samar, E., Buru, K. (2022) "The Effect of Kefir Consumption on Body Composition in Sedentary Individuals Doing Submaximal Exercise", Spor ve Eğitim Bilimleri Dergisi, 9 (2) pp. 284-293 DOI |
Buru, K., Gezer, E., Gezer, H., Tanyeri, L., Yanardağ, B. (2018) "The Psychological Signs of Physical Education and Sports Students (SPES)", 6th International Conference on Science, Culture, and Sport , (Mayıs 2018) |
Buru, K., Gezer, E., Gezer, H., Kurudirek, M.A., Kurudirek, M.İ. (2018) "Evaluation of the Social Physic Anxiety Level of People WhoAre Going To the Sports Center", Mac 2018 Prague , Prag, Çek Cumhuriyeti, (Aralık 2018) |
Yanardağ, B., Gezer, E., Gezer, H., Tanyeri, L., Buru, K. (2018) "To Evalute the Relationship between Social Physique Anxiety Levels and Academic Achievement of Candidate Teachers of Physical Education and Sports", 6th International Conference on Science Culture and Sports , Lvıv, Ukrayna, (Nisan 2018) |
Buru, K., Gezer, E., Gezer, H., Tanyeri, L., Yanardağ, B. (2018) "The Psychological Signs of Physical Education and Sports Students (SPES)", 6th International Conference on Science, Culture, and Sport , Lviv, Ukrayna, (Nisan 2018) |
Buru, K., Gezer, E., Gezer, H., Tanyeri, L., Yanardağ, B. (2018) "The Psychological Signs of Physical Education and Sports Students (SPES)", 6th International Conference on Science Culture and Sport , (Haziran 2018) |
Buru, K. (2023) "SEDANTERLERDE EGZERSİZ VE YÜKSEK PROTEİNLİ DİYETİN VÜCUT KOMPOZİSYONUNA ETKİLERİ", Kars/Türkiye : EFEAKADEMİ YAYINLARI |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
Kafkas Üniversitesi
|
2018 | 5 |
Kafkas Üniversitesi
|
2018 | 5 |
Kafkas Üniversitesi
|
2018 | 4 |
Barış Yanardağ
Kafkas Üniversitesi
|
2018 | 4 |
Kafkas Üniversitesi
|
2023 | 1 |
-
|
2023 | 1 |
Muhammet İrfan Kurudirek
Kafkas Üniversitesi
|
2018 | 1 |
Ezgi Samar
-
|
2022 | 1 |
Muharrem Alparslan Kurudirek
Kafkas Üniversitesi
|
2018 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 78449 |
YÖKSİS Temel Alan | Spor Bilimleri Temel Alanı | 2665 |
YÖKSİS Bilim Alanı | Fiziksel Aktivite ve Sağlık | 103 |
Anahtar Kelimeler | Beslenme ve Egzersiz, Kronik Hastalıklar ve Egzersiz, Sağlıklı Yaşlanma ve Egzersiz |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |
Ağırlıklı Puan | 0 | 0 | 0 | 35 | 0 | 0 | 0 | 15 | 130 | 0 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | - | - | - | 510 . | - | - | - | 608 . | 475 . | - |
Sıra (Temel Alan İçinde) | - | - | - | 170 . | - | - | - | 222 . | 175 . | - |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | - | - | - | 36 . | - | - | - | 55 . | 30 . | - |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | - | - | - | 19 . | - | - | - | 28 . | 17 . | - |
Sıra (Anahtar Kelime (2)) | - | - | - | 20 . | - | - | - | 24 . | 14 . | - |
Sıra (Anahtar Kelime (3)) | - | - | - | 29 . | - | - | - | 41 . | 19 . | - |
Toplam Yayın | 0 | 0 | 0 | 5 | 0 | 0 | 0 | 1 | 3 | 0 |
Toplam Makale | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 2 | 0 |
Toplam Kitap | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 |
Toplam Bildiri | 0 | 0 | 0 | 5 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Uluslararası) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 |
Makale (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Bildiri (Uluslararası) | 0 | 0 | 0 | 5 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Bildiri (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |