img
img
Toplam 27773 kayıt

AYETLERDEKİ TAKDİM SEBEPLERİNİN TESBİTİ VE YORUMU

SARIGÜL, M. (2022) "AYETLERDEKİ TAKDİM SEBEPLERİNİN TESBİTİ VE YORUMU", Ankara/Türkiye : Sonçağ yayıncılık, ISBN: 9786258227758  SARIGÜL, M. (2022) "AYETLERDEKİ TAKDİM SEBEPLERİNİN TESBİTİ VE YORUMU", Ankara/Türkiye : Sonçağ yayıncılık, ISBN: 9786258227758 
2022 Araştırma/Bilimsel Kitap (Tez Hariç) SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Sonçağ yayıncılık

MUHYİDDİN İBN ARABÎ’NİN (K.S.) FÜTÜHÂT-I MEKKİYYE’DE HASTALIK VE ŞİFÂ’NIN MÂHİYETİ ÜZERİNE YAPTIĞI TAHLİLLER

SARIGÜL, M. (2021) "MUHYİDDİN İBN ARABÎ’NİN (K.S.) FÜTÜHÂT-I MEKKİYYE’DE HASTALIK VE ŞİFÂ’NIN MÂHİYETİ ÜZERİNE YAPTIĞI TAHLİLLER", ULUSLARARASI DİN VE MEDENİYET-I SEMPOZYUMU , (pp. 97-118), Elâzığ, Türkiye, (Aralık 2021 SARIGÜL, M. (2021) "MUHYİDDİN İBN ARABÎ’NİN (K.S.) FÜTÜHÂT-I MEKKİYYE’DE HASTALIK VE ŞİFÂ’NIN MÂHİYETİ ÜZERİNE YAPTIĞI TAHLİLLER", ULUSLARARASI DİN VE MEDENİYET-I SEMPOZYUMU , (pp. 97-118), Elâzığ, Türkiye, (Aralık 2021
2021 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
ULUSLARARASI DİN VE MEDENİYET-I SEMPOZYUMU

Sûfî-İşârî Tefsirde Yorum Çeşitliliği Bağlamında Cemâl Halvetî el-Aksarayî’nin Tefsîru Ba’zı Süveri’l-Kur’ân Adlı Eseri

SARIGÜL, M. (2020) "Sûfî-İşârî Tefsirde Yorum Çeşitliliği Bağlamında Cemâl Halvetî el-Aksarayî’nin Tefsîru Ba’zı Süveri’l-Kur’ân Adlı Eseri", V. Uluslararası Aksaray Sempozyumu , (pp. 242-257), Aksaray, Türkiye, (Aralık 2020 SARIGÜL, M. (2020) "Sûfî-İşârî Tefsirde Yorum Çeşitliliği Bağlamında Cemâl Halvetî el-Aksarayî’nin Tefsîru Ba’zı Süveri’l-Kur’ân Adlı Eseri", V. Uluslararası Aksaray Sempozyumu , (pp. 242-257), Aksaray, Türkiye, (Aralık 2020
2020 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
V. Uluslararası Aksaray Sempozyumu

Muhammed İlhâmî Efendi’nin Tefsirü Mi’raci’n-Nebî Adlı Eserinin Tefsir İlmi Açısından Değerlendirilmesi

SARIGÜL, M. (2018) "Muhammed İlhâmî Efendi’nin Tefsirü Mi’raci’n-Nebî Adlı Eserinin Tefsir İlmi Açısından Değerlendirilmesi", Uluslararası Kars Alimleri Sempozyumu , (pp. 326-350), Kars, Türkiye, (Ekim 2018 SARIGÜL, M. (2018) "Muhammed İlhâmî Efendi’nin Tefsirü Mi’raci’n-Nebî Adlı Eserinin Tefsir İlmi Açısından Değerlendirilmesi", Uluslararası Kars Alimleri Sempozyumu , (pp. 326-350), Kars, Türkiye, (Ekim 2018
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Uluslararası Kars Alimleri Sempozyumu

Identifying the Opinions of High School Administrators on Innovation and Its Implementations in Education

DOI    TAŞDAN, M., GÜNGÖR, S., YURTTAŞ, A. (2022) "Identifying the Opinions of High School Administrators on Innovation and Its Implementations in Education", Hacettepe University Journal of Education, 37 (2) pp. 669-683 [TR Dizin] DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-16678"> TAŞDAN, M., GÜNGÖR, S., YURTTAŞ, A. (2022) "Identifying the Opinions of High School Administrators on Innovation and Its Implementations in Education", Hacettepe University Journal of Education, 37 (2) pp. 669-683 [TR Dizin] DOI    TAŞDAN, M., GÜNGÖR, S., YURTTAŞ, A. (2022) "Identifying the Opinions of High School Administrators on Innovation and Its Implementations in Education", Hacettepe University Journal of Education, 37 (2) pp. 669-683 [TR Dizin] DOI   
2022 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Hacettepe University Journal of Education

ORTAOKUL ÖĞRETMENLERİNİN SOSYAL MEDYA KULLANIM AMAÇLARI İLE AKILLI TELEFONLA İNFORMAL ÖĞRENME DÜZEYLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ

DOI      Yardimciel, E., TAŞDAN, M. (2021) "ORTAOKUL ÖĞRETMENLERİNİN SOSYAL MEDYA KULLANIM AMAÇLARI İLE AKILLI TELEFONLA İNFORMAL ÖĞRENME DÜZEYLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ", Kastamonu Eğitim Dergisi, 29 (2) pp. 293-905 [TR Dizin] DOI     " data-bs-content-id="YazarBilgi-16679"> Yardimciel, E., TAŞDAN, M. (2021) "ORTAOKUL ÖĞRETMENLERİNİN SOSYAL MEDYA KULLANIM AMAÇLARI İLE AKILLI TELEFONLA İNFORMAL ÖĞRENME DÜZEYLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ", Kastamonu Eğitim Dergisi, 29 (2) pp. 293-905 [TR Dizin] DOI      Yardimciel, E., TAŞDAN, M. (2021) "ORTAOKUL ÖĞRETMENLERİNİN SOSYAL MEDYA KULLANIM AMAÇLARI İLE AKILLI TELEFONLA İNFORMAL ÖĞRENME DÜZEYLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ", Kastamonu Eğitim Dergisi, 29 (2) pp. 293-905 [TR Dizin] DOI     
2021 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Kastamonu Eğitim Dergisi

Identifying the Perceptions of Academic Staff on Internationalization in the Higher Education

DOI    Umurbek, M.M., TAŞDAN, M. (2020) "Identifying the Perceptions of Academic Staff on Internationalization in the Higher Education", the new educational review, 59 (1) pp. 72-84 DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-16680"> Umurbek, M.M., TAŞDAN, M. (2020) "Identifying the Perceptions of Academic Staff on Internationalization in the Higher Education", the new educational review, 59 (1) pp. 72-84 DOI    Umurbek, M.M., TAŞDAN, M. (2020) "Identifying the Perceptions of Academic Staff on Internationalization in the Higher Education", the new educational review, 59 (1) pp. 72-84 DOI   
2020 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
the new educational review

Opinions of School Administrators on the Evaluation of the in-Service Programs

Link DOI   Urlunç, O., TAŞDAN, M. (2017) "Opinions of School Administrators on the Evaluation of the in-Service Programs", Kafkas Universitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, (0) [TR Dizin] Link DOI  " data-bs-content-id="YazarBilgi-16682"> Urlunç, O., TAŞDAN, M. (2017) "Opinions of School Administrators on the Evaluation of the in-Service Programs", Kafkas Universitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, (0) [TR Dizin] Link DOI   Urlunç, O., TAŞDAN, M. (2017) "Opinions of School Administrators on the Evaluation of the in-Service Programs", Kafkas Universitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, (0) [TR Dizin] Link DOI  
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Kafkas Universitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi

İlkokul Yöneticilerinin Öğretim Programlarını Yönetme Becerilerinin Sınıf Öğretmenlerinin Algılarına Göre Belirlenmesi

Yılmaz, D., TAŞDAN, M. (2016) "İlkokul Yöneticilerinin Öğretim Programlarını Yönetme Becerilerinin Sınıf Öğretmenlerinin Algılarına Göre Belirlenmesi", Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 32 (203) p. 203223   Yılmaz, D., TAŞDAN, M. (2016) "İlkokul Yöneticilerinin Öğretim Programlarını Yönetme Becerilerinin Sınıf Öğretmenlerinin Algılarına Göre Belirlenmesi", Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 32 (203) p. 203223  
2016 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

Okul Müdürlerinin Perspektifinden İlköğretim Okullarında İletişim Engelleri

Link DOI     GÜNGÖR, S., TAŞDAN, M. (2016) "Okul Müdürlerinin Perspektifinden İlköğretim Okullarında İletişim Engelleri", Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 12 (1) Link DOI    " data-bs-content-id="YazarBilgi-16685"> GÜNGÖR, S., TAŞDAN, M. (2016) "Okul Müdürlerinin Perspektifinden İlköğretim Okullarında İletişim Engelleri", Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 12 (1) Link DOI     GÜNGÖR, S., TAŞDAN, M. (2016) "Okul Müdürlerinin Perspektifinden İlköğretim Okullarında İletişim Engelleri", Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 12 (1) Link DOI    
2016 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

A Study On The Relationship Between Teachers Educational Beliefs and Their Level Of Openness to Occupational Change

TAŞDAN, M., GÖZÜM, A.İ.C. (2016) "A Study On The Relationship Between Teachers Educational Beliefs and Their Level Of Openness to Occupational Change", International Journal of Humanities and Social Science Invention, (0)   TAŞDAN, M., GÖZÜM, A.İ.C. (2016) "A Study On The Relationship Between Teachers Educational Beliefs and Their Level Of Openness to Occupational Change", International Journal of Humanities and Social Science Invention, (0)  
2016 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Journal of Humanities and Social Science Invention

İlkokul ve Ortaokul Öğretmenlerinin Okuldaki İletişim Engellerine İlişkin Algıları

Link DOI     TAŞDAN, M., GÜNGÖR, S. (2016) "İlkokul ve Ortaokul Öğretmenlerinin Okuldaki İletişim Engellerine İlişkin Algıları", Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 18 (2) Link DOI    " data-bs-content-id="YazarBilgi-16687"> TAŞDAN, M., GÜNGÖR, S. (2016) "İlkokul ve Ortaokul Öğretmenlerinin Okuldaki İletişim Engellerine İlişkin Algıları", Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 18 (2) Link DOI     TAŞDAN, M., GÜNGÖR, S. (2016) "İlkokul ve Ortaokul Öğretmenlerinin Okuldaki İletişim Engellerine İlişkin Algıları", Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 18 (2) Link DOI    
2016 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

5 VE 6 SINIF ÖĞRENCİLERİNİN OKUMAYA KARŞI TUTUM VE MOTİVASYONLARININ OKUDUĞUNU

Link DOI   URUN-KARAHAN, B., TAŞDAN, M. (2016) "5 VE 6 SINIF ÖĞRENCİLERİNİN OKUMAYA KARŞI TUTUM VE MOTİVASYONLARININ OKUDUĞUNU", International Journal Of Turkish Literature Culture Education, 5 (5) pp. 949-949 Link DOI  " data-bs-content-id="YazarBilgi-16688"> URUN-KARAHAN, B., TAŞDAN, M. (2016) "5 VE 6 SINIF ÖĞRENCİLERİNİN OKUMAYA KARŞI TUTUM VE MOTİVASYONLARININ OKUDUĞUNU", International Journal Of Turkish Literature Culture Education, 5 (5) pp. 949-949 Link DOI   URUN-KARAHAN, B., TAŞDAN, M. (2016) "5 VE 6 SINIF ÖĞRENCİLERİNİN OKUMAYA KARŞI TUTUM VE MOTİVASYONLARININ OKUDUĞUNU", International Journal Of Turkish Literature Culture Education, 5 (5) pp. 949-949 Link DOI  
2016 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Journal Of Turkish Literature Culture Education

Okul ve Öğrenci Güvenliği Kavramsal Bir Çözümleme

   Memduhoğlu, H.B., TAŞDAN, M. (2008) "Okul ve Öğrenci Güvenliği Kavramsal Bir Çözümleme", Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 3 (34) pp. 69-83    " data-bs-content-id="YazarBilgi-16689"> Memduhoğlu, H.B., TAŞDAN, M. (2008) "Okul ve Öğrenci Güvenliği Kavramsal Bir Çözümleme", Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 3 (34) pp. 69-83     Memduhoğlu, H.B., TAŞDAN, M. (2008) "Okul ve Öğrenci Güvenliği Kavramsal Bir Çözümleme", Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 3 (34) pp. 69-83    
2008 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

Türkiye de Genel Ortaöğretim Okullarının Büyüklüğüne Göre Fiziksel Koşulların Yeterliği

  Karakütük, K., Tunç, B., Bülbül, T., Özdem, G., Bayram, A., Çelikkaleli, Ö., TAŞDAN, M. (2012) "Türkiye de Genel Ortaöğretim Okullarının Büyüklüğüne Göre Fiziksel Koşulların Yeterliği", Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi, 45 (2) pp. 183-204   " data-bs-content-id="YazarBilgi-16690"> Karakütük, K., Tunç, B., Bülbül, T., Özdem, G., Bayram, A., Çelikkaleli, Ö., TAŞDAN, M. (2012) "Türkiye de Genel Ortaöğretim Okullarının Büyüklüğüne Göre Fiziksel Koşulların Yeterliği", Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi, 45 (2) pp. 183-204    Karakütük, K., Tunç, B., Bülbül, T., Özdem, G., Bayram, A., Çelikkaleli, Ö., TAŞDAN, M. (2012) "Türkiye de Genel Ortaöğretim Okullarının Büyüklüğüne Göre Fiziksel Koşulların Yeterliği", Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi, 45 (2) pp. 183-204   
2012 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi

Türkiye deki Resmi ve Özel İlköğretim Okulu Öğretmenlerinin Bireysel Değerleri İle Okulun Örgütsel Değerleri Arasındaki Uyum Düzeyi

  TAŞDAN, M. (2010) "Türkiye deki Resmi ve Özel İlköğretim Okulu Öğretmenlerinin Bireysel Değerleri İle Okulun Örgütsel Değerleri Arasındaki Uyum Düzeyi", Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi Dergisi., 16 (1) pp. 113-148   " data-bs-content-id="YazarBilgi-16691"> TAŞDAN, M. (2010) "Türkiye deki Resmi ve Özel İlköğretim Okulu Öğretmenlerinin Bireysel Değerleri İle Okulun Örgütsel Değerleri Arasındaki Uyum Düzeyi", Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi Dergisi., 16 (1) pp. 113-148    TAŞDAN, M. (2010) "Türkiye deki Resmi ve Özel İlköğretim Okulu Öğretmenlerinin Bireysel Değerleri İle Okulun Örgütsel Değerleri Arasındaki Uyum Düzeyi", Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi Dergisi., 16 (1) pp. 113-148   
2010 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi Dergisi.

Özel ve Devlet İlköğretim Okulu Öğretmenlerinin İş Doyum Düzeylerinin Karşılaştırılması

   TAŞDAN, M., Tiryaki, E. (2008) "Özel ve Devlet İlköğretim Okulu Öğretmenlerinin İş Doyum Düzeylerinin Karşılaştırılması", Eğitim ve Bilim, 33 (147) pp. 54-70 [SSCI]    " data-bs-content-id="YazarBilgi-16692"> TAŞDAN, M., Tiryaki, E. (2008) "Özel ve Devlet İlköğretim Okulu Öğretmenlerinin İş Doyum Düzeylerinin Karşılaştırılması", Eğitim ve Bilim, 33 (147) pp. 54-70 [SSCI]     TAŞDAN, M., Tiryaki, E. (2008) "Özel ve Devlet İlköğretim Okulu Öğretmenlerinin İş Doyum Düzeylerinin Karşılaştırılması", Eğitim ve Bilim, 33 (147) pp. 54-70 [SSCI]    
2008 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Eğitim ve Bilim

Öğretmen adaylarının öğretim elemanlarının demokratik davranışlarına ilişkin algıları Kars ili örneği

  TAŞDAN, M., KAYA, H.İ., KOP, Y., METİN-GÖKSU, M. (2012) "Öğretmen adaylarının öğretim elemanlarının demokratik davranışlarına ilişkin algıları Kars ili örneği", Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi, 2 (1) pp. 39-50   " data-bs-content-id="YazarBilgi-16693"> TAŞDAN, M., KAYA, H.İ., KOP, Y., METİN-GÖKSU, M. (2012) "Öğretmen adaylarının öğretim elemanlarının demokratik davranışlarına ilişkin algıları Kars ili örneği", Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi, 2 (1) pp. 39-50    TAŞDAN, M., KAYA, H.İ., KOP, Y., METİN-GÖKSU, M. (2012) "Öğretmen adaylarının öğretim elemanlarının demokratik davranışlarına ilişkin algıları Kars ili örneği", Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi, 2 (1) pp. 39-50   
2012 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi

Organizational citizenship and organizational justice in Turkish primary schools

  Yılmaz, K., TAŞDAN, M. (2009) "Organizational citizenship and organizational justice in Turkish primary schools", Journal of Educational Administration, 47 (1) pp. 108-126   " data-bs-content-id="YazarBilgi-16694"> Yılmaz, K., TAŞDAN, M. (2009) "Organizational citizenship and organizational justice in Turkish primary schools", Journal of Educational Administration, 47 (1) pp. 108-126    Yılmaz, K., TAŞDAN, M. (2009) "Organizational citizenship and organizational justice in Turkish primary schools", Journal of Educational Administration, 47 (1) pp. 108-126   
2009 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Journal of Educational Administration

Alternatif Bir Eğitim Modeli Olarak Ev Okulu

  Demir, Ö., TAŞDAN, M. (2010) "Alternatif Bir Eğitim Modeli Olarak Ev Okulu", Eğitim Bilimleri ve Uygulama Dergisi, 9 (18) pp. 81-99   " data-bs-content-id="YazarBilgi-16695"> Demir, Ö., TAŞDAN, M. (2010) "Alternatif Bir Eğitim Modeli Olarak Ev Okulu", Eğitim Bilimleri ve Uygulama Dergisi, 9 (18) pp. 81-99    Demir, Ö., TAŞDAN, M. (2010) "Alternatif Bir Eğitim Modeli Olarak Ev Okulu", Eğitim Bilimleri ve Uygulama Dergisi, 9 (18) pp. 81-99   
2010 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Eğitim Bilimleri ve Uygulama Dergisi