img
img
Toplam 26712 kayıt

SES EĞİTİMİNDE PİYANO EŞLİĞİ ŞART MI?

0 0
2021 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
İNÖNÜ ÜNİVERSİTESİ KÜLTÜR VE SANAT DERGİSİ

Kültürlenme Olgusu Bağlamında Erzurum’da Yaşayan Ahıska Türklerinin Müzik Kültürü

0 0
2020 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Motif Akademi Halkbilimi Dergisi

KÜLTÜRÜN DİNAMİK ÖĞELERİ OLARAK SANAT VE MÜZİK

0 0
2020 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi

Mahalli Sanatçı Gökhan Azizoğlu’nun Anlatımıyla Kars Yöresinde Akordeon Ve Garmon İcracılığı

0 0
2022 Araştırma/Bilimsel Kitap (Tez Hariç) SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
EFEAKADEMİ YAYINLARI

PİYANO EŞLİKLİ POLAT SES EGZERSİZLERİ (BAS) - HİCAZ MAKAMINDA ESER DÜZENLEMELERİ

0 0
2022 Araştırma/Bilimsel Kitap (Tez Hariç) SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
GECE KİTAPLIĞI

PİYANO EŞLİKLİ POLAT SES EGZERSİZLERİ (SOPRANO) - HİCAZ MAKAMINDA ESER DÜZENLEMELERİ

0 0
2020 Araştırma/Bilimsel Kitap (Tez Hariç) SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Gece Kitaplığı

PİYANO EŞLİKLİ POLAT SES EGZERSİZLERİ (ALTO) - HİCAZ MAKAMINDA ESER DÜZENLEMELERİ

0 0
2021 Araştırma/Bilimsel Kitap (Tez Hariç) SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
GECE KİTAPLIĞI

PİYANO EŞLİKLİ POLAT SES EGZERSİZLERİ (TENOR) - HİCAZ MAKAMINDA ESER DÜZENLEMELERİ

0 0
2021 Araştırma/Bilimsel Kitap (Tez Hariç) SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
GECE KİTAPLIĞI

TÜRKİYE’DEKİ SOSYOKÜLTÜRELDÖNÜŞÜM: KARS YÖRESİ ÂŞIKLIK GELENEĞİ VE GENÇ DİNLEYİCİ KİTLESİ

0 0
2020 Araştırma/Bilimsel Kitap (Tez Hariç) SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Akademisyen Kitabevi

GELENEKSEL TÜRK MÜZİĞİNİN ETNOMÜZİKOLOJİK OLARAK ARAŞTIRILMASINA İLİŞKİN KONSERVATUAR ÖĞRENCİLERİNİN ALGILARININ BELİRLENMESİ / DETERMINATION OF CONSERVATORY STUDENTS’ PERCEPTIONS ABOUTETHNOMUSICOLOGICAL RESEARCH FOR TRADITIONAL TURKISH MUSICABSTRACT

0 0
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
UMTEB 6. ULUSLARARASI MESLEKİ VE TEKNİK BİLİMLER KONGRESİ

KAFKAS ÜNİVERSİTESİ DEVLET KONSERVATUVARI ÖĞRENCİLERİNİN KÜLTÜREL, SANATSAL VE AKADEMİK ETKİNLİKLERE İLİŞKİN MEMNUNİYET DÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ

0 0
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
IKSAD 4. INTERNATIONAL CONGRESS OF SOCIAL SCIENCES /4. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ

SES EĞİTİMİNDE MAKAMSAL EZGİLERE DAYALI EGZERSİZLERİN KULLANILABİLİRLİĞİNE İLİŞKİN UZMAN GÖRÜŞLERİ VE DEĞERLENDİRİLMESİEXPERT OPINIONS AND EVALUATIONS UPON THE AVAILABILITY OF EXERCISES BASED ON MODAL MELODIES IN VOCAL TRAINING

0 0
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
III. INES Education and Social Science Congress (ESS - 2018)

TÜRKİYE’DEKİ SES EĞİTİMİ UYGULAMALARINDA ÖĞRETİCİ BAĞIMLILIĞI VE PİYANO EŞLİKLİ METOD YETERSİZLİĞİ ÜZERİNE BİR DEĞERLENDİRME / AN EVALUATION UPON THE INSTRUCTOR DEPENDENCE AND THE INSUFFICIENCY OF THE METHOD WITH THE PIANO ACCOMPANY IN VOCAL TRAINING PRACTICES IN TURKEY

0 0
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
1st International Congresses on New Horizons in Education and Social Science (ICES - 2018) /1. Uluslararası Eğitim ve Sosyal Bilimlerde Yeni Ufuklar (ICES - 2018)

Öğretmen eğitiminde teknolojinin etkin kullanımı Öğretim elemanları ve öğretmen adaylarının görüşleri

0 0
2008 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Gazi Üniversitesi Bilişim Teknolojileri Dergisi

Web 2.0 Destekli Biçimlendirici Değerlendirme Araçlarının (Kahoot Örneği) Fen Bilimleri ve Kimya Derslerinde Farklı Kademe ve Öğretim Şekillerinde Kullanımı

0 0
2023 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Eğitim Bilim ve Araştırma Dergisi

Investigation of Traditional and Web 2.0 Supported (A Sample of Kahoot) Formative Assessment and Evaluation in Science Course

0 0
2023 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Shanlax International Journal of Education

Effects of the Context-Based Learning Approach on the Teaching of Chemical Changes Unit

0 0
2022 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Journal of Turkish Science Education

Öğretmenlerin Görüşlerine Göre Sınıf Öğretmenliği Lisans Öğretim Programının İşlevselliğinin Değerlendirilmesi

0 0
2021 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Turkish Studies Educational Sciences

Analysis, Evaluation, and Comparison of the 2007, 2013 and 2018 Chemistry Curriculum Learning Outcomes Based on the Revised Bloom’s Taxonomy

0 0
2020 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi