img
img
Toplam 26368 kayıt

Web 2.0 Destekli Biçimlendirici Değerlendirme Araçlarının (Kahoot Örneği) Fen Bilimleri ve Kimya Derslerinde Farklı Kademe ve Öğretim Şekillerinde Kullanımı

0 0
2023 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Eğitim Bilim ve Araştırma Dergisi

Investigation of Traditional and Web 2.0 Supported (A Sample of Kahoot) Formative Assessment and Evaluation in Science Course

0 0
2023 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Shanlax International Journal of Education

Effects of the Context-Based Learning Approach on the Teaching of Chemical Changes Unit

0 0
2022 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Journal of Turkish Science Education

Öğretmenlerin Görüşlerine Göre Sınıf Öğretmenliği Lisans Öğretim Programının İşlevselliğinin Değerlendirilmesi

0 0
2021 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Turkish Studies Educational Sciences

Analysis, Evaluation, and Comparison of the 2007, 2013 and 2018 Chemistry Curriculum Learning Outcomes Based on the Revised Bloom’s Taxonomy

0 0
2020 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

Fen ve Teknoloji Laboratuvar Uygulamaları II Dersi Kapsamında Dönüşümlü İş Bölümü Uygulamaları Bir Eylem Araştırması

0 0
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Türkiye Kimya Derneği Dergisi, Kısım C: Kimya Eğitimi

The Effect of Context-Based Chemical Equilibrium on Grade 11 Students' Learning, Motivation and Constructivist Learning Environment

0 0
2016 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Internatıonal Journal of Environmental Science Educaton

Biyoloji Öğretmeni Adaylarının Üstbiliş Farkındalıklarının Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi

0 0
2015 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Hasan Ali Yücel Eğitim Fakültesi Dergisi

Yaşam Temelli Öğrenme Yaklaşımına (YTÖY) Göre Elektrik, Madde Ve Isı Konularının İşlenmesinin Öğrenci Başarısına Etkisi

0 0
2014 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
e – Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi

Öğrencilerin Atatürk Üniversitesini Tercih Etme Nedenleri ve Tercihleri Sonucundaki Memnuniyet Düzeyleri

0 0
2013 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi

Kimya öğretmen adaylarının laboratuar uygulamaları hakkındaki düşünceleri

0 0
2009 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Kastamonu Eğitim dergisi

Kimya Motivasyon Anketi Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması

0 0
2012 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi

Students Interest to Usage of Organic Chemistry in Daily Life

0 0
2011 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Erzincan Education Faculty Journal

Synthesis and GIAO NMR Calculations for Some Novel 4-Heteroarylidenamino-4,5-dihydro-1H-1,2,4-triazol-5-one Derivatives: Comparison of Theoretical and Experimental 1Hand 13C- Chemical Shifts

0 0
2005 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Journal of Molecular Sciences

Kimya eğitiminde yaşam temelli öğrenme (context based) uygulaması çalıştayı,

0 0
2011 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
II. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi

Öğrencilerin Atatürk Üniversitesini tercih etme sebepleri ve tercihleri sonucundaki memnuniyet

0 0
2011 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
II. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi

MEB 9. Sınıf Biyoloji Ders Kitabında Yer Alan Bilim İnsanları

0 0
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
2. Uluslararası sosyal Bilimler Sempozyumu

Oyunlaştırma Araçlarıyla “Madde ve Özellikleri” Konusunun Değerlendirilmesi: Kahoot Örneği

0 0
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
17. ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ SEMPOZYUMU

Covid-19 Öncesi Yüz Yüze Eğitimde Gerçekleştirilen Çevrimiçi ve Geleneksel (Kâğıt-Kalem) Sınav Karşılaştırması: Socrative Örneği

0 0
2022 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
2nd International Conference on Educational Technology and Online Learning – ICETOL 2022

Genel Kimya Dersinin İşlenmesi ve Değerlendirilmesinde Oyunlaştırma Aracı Olarak Edpuzzle Kullanımı

0 0
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
6. ULUSLARARASI EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM KONGRESİ