Türkçe
Türkçe
English
Anasayfa
Gelişmiş Arama
Akademisyen Arama
Yayın Arama
Proje Arama
Fikri Mülkiyet Arama
Ödül Arama
Tez Arama
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Raporlar ve İstatistikler
İletişim
Giriş
Giriş
Yayın Arama
Prof. Dr.
Doç. Dr.
Dr. Öğr. Üyesi
Öğr. Gör.
Arş. Gör.
Diğer
Toplam 27668 kayıt
Çevreye yönelik etik tutum ölçeğinin geliştirilmesi geçerlik güvenirlik çalışması
GÜRBÜZOĞLU-YALMANCI, S.
(2015) "
Çevreye yönelik etik tutum ölçeğinin geliştirilmesi geçerlik güvenirlik çalışması
",
Turkish Journal of Education
, 4 (2) pp. 28-40
GÜRBÜZOĞLU-YALMANCI, S.
(2015) "
Çevreye yönelik etik tutum ölçeğinin geliştirilmesi geçerlik güvenirlik çalışması
",
Turkish Journal of Education
, 4 (2) pp. 28-40
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Biyoloji Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2015
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Turkish Journal of Education
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının GDO Sosyobilimsel Konusuna Yönelik Araştırma Davranışlarının İncelenmesi
GÜRBÜZOĞLU-YALMANCI, S.
, GÖZÜM, A.İ.C. (2016) "
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının GDO Sosyobilimsel Konusuna Yönelik Araştırma Davranışlarının İncelenmesi
",
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi
, 17 (1) pp. 499-515
[TR Dizin]
" data-bs-content-id="YazarBilgi-24541">
GÜRBÜZOĞLU-YALMANCI, S.
, GÖZÜM, A.İ.C. (2016) "
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının GDO Sosyobilimsel Konusuna Yönelik Araştırma Davranışlarının İncelenmesi
",
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi
, 17 (1) pp. 499-515
[TR Dizin]
GÜRBÜZOĞLU-YALMANCI, S.
, GÖZÜM, A.İ.C. (2016) "
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının GDO Sosyobilimsel Konusuna Yönelik Araştırma Davranışlarının İncelenmesi
",
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi
, 17 (1) pp. 499-515
[TR Dizin]
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Biyoloji Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2016
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi
Lise Öğrencilerinin Genetiği Değiştirilmiş Organizmalara Yönelik Algılarının Belirlenmesi
GÜRBÜZOĞLU-YALMANCI, S.
(2016) "
Lise Öğrencilerinin Genetiği Değiştirilmiş Organizmalara Yönelik Algılarının Belirlenmesi
",
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, 37 (0) pp. 89-111
[TR Dizin]
" data-bs-content-id="YazarBilgi-24542">
GÜRBÜZOĞLU-YALMANCI, S.
(2016) "
Lise Öğrencilerinin Genetiği Değiştirilmiş Organizmalara Yönelik Algılarının Belirlenmesi
",
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, 37 (0) pp. 89-111
[TR Dizin]
GÜRBÜZOĞLU-YALMANCI, S.
(2016) "
Lise Öğrencilerinin Genetiği Değiştirilmiş Organizmalara Yönelik Algılarının Belirlenmesi
",
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, 37 (0) pp. 89-111
[TR Dizin]
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Biyoloji Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2016
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Mikroöğretim Uygulamalarında Akran Değerlendirmelerini Etkileyen Niteliklerin Belirlenmesi
GÜRBÜZOĞLU-YALMANCI, S.
(2016) "
Mikroöğretim Uygulamalarında Akran Değerlendirmelerini Etkileyen Niteliklerin Belirlenmesi
",
Kastamonu Eğitim Dergisi
, 24 (4) pp. 2005-2020
[TR Dizin]
" data-bs-content-id="YazarBilgi-24543">
GÜRBÜZOĞLU-YALMANCI, S.
(2016) "
Mikroöğretim Uygulamalarında Akran Değerlendirmelerini Etkileyen Niteliklerin Belirlenmesi
",
Kastamonu Eğitim Dergisi
, 24 (4) pp. 2005-2020
[TR Dizin]
GÜRBÜZOĞLU-YALMANCI, S.
(2016) "
Mikroöğretim Uygulamalarında Akran Değerlendirmelerini Etkileyen Niteliklerin Belirlenmesi
",
Kastamonu Eğitim Dergisi
, 24 (4) pp. 2005-2020
[TR Dizin]
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Biyoloji Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2016
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Kastamonu Eğitim Dergisi
Biyoloji Tutum Ölçeğinin Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
DOI
GÜRBÜZOĞLU-YALMANCI, S.
(2016) "
Biyoloji Tutum Ölçeğinin Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
",
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
, (40) pp. 248-262
[TR Dizin]
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-24544">
GÜRBÜZOĞLU-YALMANCI, S.
(2016) "
Biyoloji Tutum Ölçeğinin Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
",
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
, (40) pp. 248-262
[TR Dizin]
DOI
GÜRBÜZOĞLU-YALMANCI, S.
(2016) "
Biyoloji Tutum Ölçeğinin Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
",
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
, (40) pp. 248-262
[TR Dizin]
DOI
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Biyoloji Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2016
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
Boşaltım Sistemi Konusunun Öğretiminde React Stratejisinin Etkisi
Gül, Ş.,
GÜRBÜZOĞLU-YALMANCI, S.
, Yalmancı, E. (2017) "
Boşaltım Sistemi Konusunun Öğretiminde React Stratejisinin Etkisi
",
Kastamonu Eğitim Dergisi
, 25 (1) pp. 79-96
[TR Dizin]
" data-bs-content-id="YazarBilgi-24545">
Gül, Ş.,
GÜRBÜZOĞLU-YALMANCI, S.
, Yalmancı, E. (2017) "
Boşaltım Sistemi Konusunun Öğretiminde React Stratejisinin Etkisi
",
Kastamonu Eğitim Dergisi
, 25 (1) pp. 79-96
[TR Dizin]
Gül, Ş.,
GÜRBÜZOĞLU-YALMANCI, S.
, Yalmancı, E. (2017) "
Boşaltım Sistemi Konusunun Öğretiminde React Stratejisinin Etkisi
",
Kastamonu Eğitim Dergisi
, 25 (1) pp. 79-96
[TR Dizin]
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Biyoloji Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2017
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Kastamonu Eğitim Dergisi
Lise Öğrencilerinin Başarı Hedef Yönelimlerinin Biyoloji Öğrenmeye Yönelik Akademik Motivasyonları ile İlişkisinin İncelenmesi Bir Yol Analizi
DOI
YERDELEN, S., AYDIN-BEYTUR, S.,
GÜRBÜZOĞLU-YALMANCI, S.
, GÖKSU, V. (2014) "
Lise Öğrencilerinin Başarı Hedef Yönelimlerinin Biyoloji Öğrenmeye Yönelik Akademik Motivasyonları ile İlişkisinin İncelenmesi Bir Yol Analizi
",
EĞİTİM VE BİLİM
, 39 (176) pp. 437-446
[SSCI]
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-24546">
YERDELEN, S., AYDIN-BEYTUR, S.,
GÜRBÜZOĞLU-YALMANCI, S.
, GÖKSU, V. (2014) "
Lise Öğrencilerinin Başarı Hedef Yönelimlerinin Biyoloji Öğrenmeye Yönelik Akademik Motivasyonları ile İlişkisinin İncelenmesi Bir Yol Analizi
",
EĞİTİM VE BİLİM
, 39 (176) pp. 437-446
[SSCI]
DOI
YERDELEN, S., AYDIN-BEYTUR, S.,
GÜRBÜZOĞLU-YALMANCI, S.
, GÖKSU, V. (2014) "
Lise Öğrencilerinin Başarı Hedef Yönelimlerinin Biyoloji Öğrenmeye Yönelik Akademik Motivasyonları ile İlişkisinin İncelenmesi Bir Yol Analizi
",
EĞİTİM VE BİLİM
, 39 (176) pp. 437-446
[SSCI]
DOI
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Biyoloji Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2014
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
EĞİTİM VE BİLİM
Biyoloji Öğrenmeye Yönelik Akademik Motivasyon Ölçeği Ölçek Geliştirme Çalışması
Link
DOI
AYDIN-BEYTUR, S., YERDELEN, S.,
GÜRBÜZOĞLU-YALMANCI, S.
, GÖKSU, V. (2014) "
Biyoloji Öğrenmeye Yönelik Akademik Motivasyon Ölçeği Ölçek Geliştirme Çalışması
",
EĞİTİM VE BİLİM
, 39 (176) pp. 425-435
[SSCI]
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-24547">
AYDIN-BEYTUR, S., YERDELEN, S.,
GÜRBÜZOĞLU-YALMANCI, S.
, GÖKSU, V. (2014) "
Biyoloji Öğrenmeye Yönelik Akademik Motivasyon Ölçeği Ölçek Geliştirme Çalışması
",
EĞİTİM VE BİLİM
, 39 (176) pp. 425-435
[SSCI]
Link
DOI
AYDIN-BEYTUR, S., YERDELEN, S.,
GÜRBÜZOĞLU-YALMANCI, S.
, GÖKSU, V. (2014) "
Biyoloji Öğrenmeye Yönelik Akademik Motivasyon Ölçeği Ölçek Geliştirme Çalışması
",
EĞİTİM VE BİLİM
, 39 (176) pp. 425-435
[SSCI]
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Biyoloji Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2014
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
EĞİTİM VE BİLİM
Öğretmen Adaylarının Biyoloji Kavramına Yöneliğk Metaforik Algıları
GÜRBÜZOĞLU-YALMANCI, S.
, AYDIN-BEYTUR, S. (2013) "
Öğretmen Adaylarının Biyoloji Kavramına Yöneliğk Metaforik Algıları
",
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, 10 (21) pp. 208-223
[TR Dizin]
" data-bs-content-id="YazarBilgi-24548">
GÜRBÜZOĞLU-YALMANCI, S.
, AYDIN-BEYTUR, S. (2013) "
Öğretmen Adaylarının Biyoloji Kavramına Yöneliğk Metaforik Algıları
",
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, 10 (21) pp. 208-223
[TR Dizin]
GÜRBÜZOĞLU-YALMANCI, S.
, AYDIN-BEYTUR, S. (2013) "
Öğretmen Adaylarının Biyoloji Kavramına Yöneliğk Metaforik Algıları
",
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, 10 (21) pp. 208-223
[TR Dizin]
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Biyoloji Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2013
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Çoklu Zeka Türleri ile Öğretmen Adaylarının Öğrenim Gördükleri Bölümler Arasındaki İlişki
GÜRBÜZOĞLU-YALMANCI, S.
(2011) "
Çoklu Zeka Türleri ile Öğretmen Adaylarının Öğrenim Gördükleri Bölümler Arasındaki İlişki
",
Uluslararası İnsan Bilimleri Dergisi
, 8 (1) pp. 1269-1289
GÜRBÜZOĞLU-YALMANCI, S.
(2011) "
Çoklu Zeka Türleri ile Öğretmen Adaylarının Öğrenim Gördükleri Bölümler Arasındaki İlişki
",
Uluslararası İnsan Bilimleri Dergisi
, 8 (1) pp. 1269-1289
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Biyoloji Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2011
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Uluslararası İnsan Bilimleri Dergisi
Kafkas Üniversitesi Öğretmen Adaylarının Çevre Sorunlarına İlişkin Tutumlarının Bazı Değişkenlere Göre İncelenmesi
GÜRBÜZOĞLU-YALMANCI, S.
, GÖZÜM, A.İ.C. (2011) "
Kafkas Üniversitesi Öğretmen Adaylarının Çevre Sorunlarına İlişkin Tutumlarının Bazı Değişkenlere Göre İncelenmesi
",
International Online Journal of Educational Sciences
, 3 (3) pp. 1109-1132
GÜRBÜZOĞLU-YALMANCI, S.
, GÖZÜM, A.İ.C. (2011) "
Kafkas Üniversitesi Öğretmen Adaylarının Çevre Sorunlarına İlişkin Tutumlarının Bazı Değişkenlere Göre İncelenmesi
",
International Online Journal of Educational Sciences
, 3 (3) pp. 1109-1132
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Biyoloji Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2011
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
International Online Journal of Educational Sciences
The Effects of Multiple Intelligence Theory Based Teaching on Students Achıevement and Retention of Knowledge Example of the Enzymes Subject
GÜRBÜZOĞLU-YALMANCI, S.
, GÖZÜM, A.İ.C. (2013) "
The Effects of Multiple Intelligence Theory Based Teaching on Students Achıevement and Retention of Knowledge Example of the Enzymes Subject
",
International Journal on New Trends in Education and Their Implications,
, 4 (3) pp. 27-36
GÜRBÜZOĞLU-YALMANCI, S.
, GÖZÜM, A.İ.C. (2013) "
The Effects of Multiple Intelligence Theory Based Teaching on Students Achıevement and Retention of Knowledge Example of the Enzymes Subject
",
International Journal on New Trends in Education and Their Implications,
, 4 (3) pp. 27-36
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Biyoloji Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2013
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
International Journal on New Trends in Education and Their Implications,
Ortaokul Öğrencilerinin Teknolojiye Yönelik Tutumlarının Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi
GÜRBÜZOĞLU-YALMANCI, S.
, AYDIN-BEYTUR, S. (2014) "
Ortaokul Öğrencilerinin Teknolojiye Yönelik Tutumlarının Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi
",
EGE EĞİTİM
, 15 (1) pp. 125-138
GÜRBÜZOĞLU-YALMANCI, S.
, AYDIN-BEYTUR, S. (2014) "
Ortaokul Öğrencilerinin Teknolojiye Yönelik Tutumlarının Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi
",
EGE EĞİTİM
, 15 (1) pp. 125-138
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Biyoloji Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2014
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
EGE EĞİTİM
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Akademik Öz Yeterlik Algılarının İncelenmesi
GÜRBÜZOĞLU-YALMANCI, S.
, AYDIN-BEYTUR, S. (2014) "
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Akademik Öz Yeterlik Algılarının İncelenmesi
",
e-Kafkas eğitim araştırmaları
, 1 (2) pp. 21-27
GÜRBÜZOĞLU-YALMANCI, S.
, AYDIN-BEYTUR, S. (2014) "
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Akademik Öz Yeterlik Algılarının İncelenmesi
",
e-Kafkas eğitim araştırmaları
, 1 (2) pp. 21-27
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Biyoloji Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2014
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
e-Kafkas eğitim araştırmaları
The views of Turkish pre service science teachers concerning microteaching practices
SİBEL, G.Y.
, SOLMAZ, A. (2014) "
The views of Turkish pre service science teachers concerning microteaching practices
",
TURKISH JOURNAL OF EDUCATION
, 3 (4) pp. 4-14
SİBEL, G.Y.
, SOLMAZ, A. (2014) "
The views of Turkish pre service science teachers concerning microteaching practices
",
TURKISH JOURNAL OF EDUCATION
, 3 (4) pp. 4-14
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Biyoloji Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2014
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
TURKISH JOURNAL OF EDUCATION
Çoklu Zeka Kuramına Dayalı İşlenen Protein Sentezi Konusunun Öğrencilerin Bilgilerindeki Kalıcılığına Etkisi
Hasenekoğlu, İ.,
GÜRBÜZOĞLU-YALMANCI, S.
(2009) "
Çoklu Zeka Kuramına Dayalı İşlenen Protein Sentezi Konusunun Öğrencilerin Bilgilerindeki Kalıcılığına Etkisi
",
Ahi Evran Universitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, 10 (3) pp. 49-59
[TR Dizin]
" data-bs-content-id="YazarBilgi-24555">
Hasenekoğlu, İ.,
GÜRBÜZOĞLU-YALMANCI, S.
(2009) "
Çoklu Zeka Kuramına Dayalı İşlenen Protein Sentezi Konusunun Öğrencilerin Bilgilerindeki Kalıcılığına Etkisi
",
Ahi Evran Universitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, 10 (3) pp. 49-59
[TR Dizin]
Hasenekoğlu, İ.,
GÜRBÜZOĞLU-YALMANCI, S.
(2009) "
Çoklu Zeka Kuramına Dayalı İşlenen Protein Sentezi Konusunun Öğrencilerin Bilgilerindeki Kalıcılığına Etkisi
",
Ahi Evran Universitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, 10 (3) pp. 49-59
[TR Dizin]
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Biyoloji Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2009
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Ahi Evran Universitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Yapılandırmacı Yaklaşımın 7E Öğrenme Modelinin 8 sınıf Fen Ve Teknoloji Dersi Mitoz veMayoz Bölünme Konusunda Öğrencilerin Akademik Başarılarına Etkisinin İncelenmesi
GÜRBÜZOĞLU-YALMANCI, S.
, Yenice, E. (2015) "
Yapılandırmacı Yaklaşımın 7E Öğrenme Modelinin 8 sınıf Fen Ve Teknoloji Dersi Mitoz veMayoz Bölünme Konusunda Öğrencilerin Akademik Başarılarına Etkisinin İncelenmesi
",
FEN BİLİMLERİ ÖĞRETİMİ DERGİSİ
, 3 (2) pp. 14-26
GÜRBÜZOĞLU-YALMANCI, S.
, Yenice, E. (2015) "
Yapılandırmacı Yaklaşımın 7E Öğrenme Modelinin 8 sınıf Fen Ve Teknoloji Dersi Mitoz veMayoz Bölünme Konusunda Öğrencilerin Akademik Başarılarına Etkisinin İncelenmesi
",
FEN BİLİMLERİ ÖĞRETİMİ DERGİSİ
, 3 (2) pp. 14-26
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Biyoloji Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2015
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
FEN BİLİMLERİ ÖĞRETİMİ DERGİSİ
Öğretmen Adaylarının Kopya Çekmeye Yönelik Metaforik Algıları
SİBEL, G.Y.
, SOLMAZ, A. (2014) "
Öğretmen Adaylarının Kopya Çekmeye Yönelik Metaforik Algıları
",
ERZİNCAN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ
, 16 (1) pp. 316-332
[TR Dizin]
" data-bs-content-id="YazarBilgi-24557">
SİBEL, G.Y.
, SOLMAZ, A. (2014) "
Öğretmen Adaylarının Kopya Çekmeye Yönelik Metaforik Algıları
",
ERZİNCAN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ
, 16 (1) pp. 316-332
[TR Dizin]
SİBEL, G.Y.
, SOLMAZ, A. (2014) "
Öğretmen Adaylarının Kopya Çekmeye Yönelik Metaforik Algıları
",
ERZİNCAN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ
, 16 (1) pp. 316-332
[TR Dizin]
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Biyoloji Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2014
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
ERZİNCAN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ
Uzun Süreli Bellek ve Öğrenme
Engin, A.O., Calapoğlu, M.,
GÜRBÜZOĞLU-YALMANCI, S.
(2008) "
Uzun Süreli Bellek ve Öğrenme
",
Kafkas Universitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, 2 (0) pp. 251-262
Engin, A.O., Calapoğlu, M.,
GÜRBÜZOĞLU-YALMANCI, S.
(2008) "
Uzun Süreli Bellek ve Öğrenme
",
Kafkas Universitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, 2 (0) pp. 251-262
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Biyoloji Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2008
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Kafkas Universitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Başarı Amaç Yönelimlerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
solmaz, A.,
yalmancı, G.
, mustafa, Y. (2014) "
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Başarı Amaç Yönelimlerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
",
e-kafkas eğitim araştırmaları dergisi
, 1 (1) pp. 31-39
solmaz, A.,
yalmancı, G.
, mustafa, Y. (2014) "
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Başarı Amaç Yönelimlerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
",
e-kafkas eğitim araştırmaları dergisi
, 1 (1) pp. 31-39
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Biyoloji Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2014
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
e-kafkas eğitim araştırmaları dergisi
«
841
842
843
844
845
846
847
848
849
850
»