img
img
Toplam 27668 kayıt

Çevreye yönelik etik tutum ölçeğinin geliştirilmesi geçerlik güvenirlik çalışması

GÜRBÜZOĞLU-YALMANCI, S. (2015) "Çevreye yönelik etik tutum ölçeğinin geliştirilmesi geçerlik güvenirlik çalışması", Turkish Journal of Education, 4 (2) pp. 28-40   GÜRBÜZOĞLU-YALMANCI, S. (2015) "Çevreye yönelik etik tutum ölçeğinin geliştirilmesi geçerlik güvenirlik çalışması", Turkish Journal of Education, 4 (2) pp. 28-40  
2015 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Turkish Journal of Education

Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının GDO Sosyobilimsel Konusuna Yönelik Araştırma Davranışlarının İncelenmesi

  GÜRBÜZOĞLU-YALMANCI, S., GÖZÜM, A.İ.C. (2016) "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının GDO Sosyobilimsel Konusuna Yönelik Araştırma Davranışlarının İncelenmesi", Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi, 17 (1) pp. 499-515 [TR Dizin]   " data-bs-content-id="YazarBilgi-24541"> GÜRBÜZOĞLU-YALMANCI, S., GÖZÜM, A.İ.C. (2016) "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının GDO Sosyobilimsel Konusuna Yönelik Araştırma Davranışlarının İncelenmesi", Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi, 17 (1) pp. 499-515 [TR Dizin]    GÜRBÜZOĞLU-YALMANCI, S., GÖZÜM, A.İ.C. (2016) "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının GDO Sosyobilimsel Konusuna Yönelik Araştırma Davranışlarının İncelenmesi", Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi, 17 (1) pp. 499-515 [TR Dizin]   
2016 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi

Lise Öğrencilerinin Genetiği Değiştirilmiş Organizmalara Yönelik Algılarının Belirlenmesi

  GÜRBÜZOĞLU-YALMANCI, S. (2016) "Lise Öğrencilerinin Genetiği Değiştirilmiş Organizmalara Yönelik Algılarının Belirlenmesi", Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 37 (0) pp. 89-111 [TR Dizin]   " data-bs-content-id="YazarBilgi-24542"> GÜRBÜZOĞLU-YALMANCI, S. (2016) "Lise Öğrencilerinin Genetiği Değiştirilmiş Organizmalara Yönelik Algılarının Belirlenmesi", Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 37 (0) pp. 89-111 [TR Dizin]    GÜRBÜZOĞLU-YALMANCI, S. (2016) "Lise Öğrencilerinin Genetiği Değiştirilmiş Organizmalara Yönelik Algılarının Belirlenmesi", Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 37 (0) pp. 89-111 [TR Dizin]   
2016 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

Mikroöğretim Uygulamalarında Akran Değerlendirmelerini Etkileyen Niteliklerin Belirlenmesi

  GÜRBÜZOĞLU-YALMANCI, S. (2016) "Mikroöğretim Uygulamalarında Akran Değerlendirmelerini Etkileyen Niteliklerin Belirlenmesi", Kastamonu Eğitim Dergisi, 24 (4) pp. 2005-2020 [TR Dizin]   " data-bs-content-id="YazarBilgi-24543"> GÜRBÜZOĞLU-YALMANCI, S. (2016) "Mikroöğretim Uygulamalarında Akran Değerlendirmelerini Etkileyen Niteliklerin Belirlenmesi", Kastamonu Eğitim Dergisi, 24 (4) pp. 2005-2020 [TR Dizin]    GÜRBÜZOĞLU-YALMANCI, S. (2016) "Mikroöğretim Uygulamalarında Akran Değerlendirmelerini Etkileyen Niteliklerin Belirlenmesi", Kastamonu Eğitim Dergisi, 24 (4) pp. 2005-2020 [TR Dizin]   
2016 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Kastamonu Eğitim Dergisi

Biyoloji Tutum Ölçeğinin Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması

DOI   GÜRBÜZOĞLU-YALMANCI, S. (2016) "Biyoloji Tutum Ölçeğinin Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması", PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, (40) pp. 248-262 [TR Dizin] DOI  " data-bs-content-id="YazarBilgi-24544"> GÜRBÜZOĞLU-YALMANCI, S. (2016) "Biyoloji Tutum Ölçeğinin Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması", PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, (40) pp. 248-262 [TR Dizin] DOI   GÜRBÜZOĞLU-YALMANCI, S. (2016) "Biyoloji Tutum Ölçeğinin Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması", PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, (40) pp. 248-262 [TR Dizin] DOI  
2016 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ

Boşaltım Sistemi Konusunun Öğretiminde React Stratejisinin Etkisi

  Gül, Ş., GÜRBÜZOĞLU-YALMANCI, S., Yalmancı, E. (2017) "Boşaltım Sistemi Konusunun Öğretiminde React Stratejisinin Etkisi", Kastamonu Eğitim Dergisi, 25 (1) pp. 79-96 [TR Dizin]   " data-bs-content-id="YazarBilgi-24545"> Gül, Ş., GÜRBÜZOĞLU-YALMANCI, S., Yalmancı, E. (2017) "Boşaltım Sistemi Konusunun Öğretiminde React Stratejisinin Etkisi", Kastamonu Eğitim Dergisi, 25 (1) pp. 79-96 [TR Dizin]    Gül, Ş., GÜRBÜZOĞLU-YALMANCI, S., Yalmancı, E. (2017) "Boşaltım Sistemi Konusunun Öğretiminde React Stratejisinin Etkisi", Kastamonu Eğitim Dergisi, 25 (1) pp. 79-96 [TR Dizin]   
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Kastamonu Eğitim Dergisi

Lise Öğrencilerinin Başarı Hedef Yönelimlerinin Biyoloji Öğrenmeye Yönelik Akademik Motivasyonları ile İlişkisinin İncelenmesi Bir Yol Analizi

DOI    YERDELEN, S., AYDIN-BEYTUR, S., GÜRBÜZOĞLU-YALMANCI, S., GÖKSU, V. (2014) "Lise Öğrencilerinin Başarı Hedef Yönelimlerinin Biyoloji Öğrenmeye Yönelik Akademik Motivasyonları ile İlişkisinin İncelenmesi Bir Yol Analizi", EĞİTİM VE BİLİM, 39 (176) pp. 437-446 [SSCI] DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-24546"> YERDELEN, S., AYDIN-BEYTUR, S., GÜRBÜZOĞLU-YALMANCI, S., GÖKSU, V. (2014) "Lise Öğrencilerinin Başarı Hedef Yönelimlerinin Biyoloji Öğrenmeye Yönelik Akademik Motivasyonları ile İlişkisinin İncelenmesi Bir Yol Analizi", EĞİTİM VE BİLİM, 39 (176) pp. 437-446 [SSCI] DOI    YERDELEN, S., AYDIN-BEYTUR, S., GÜRBÜZOĞLU-YALMANCI, S., GÖKSU, V. (2014) "Lise Öğrencilerinin Başarı Hedef Yönelimlerinin Biyoloji Öğrenmeye Yönelik Akademik Motivasyonları ile İlişkisinin İncelenmesi Bir Yol Analizi", EĞİTİM VE BİLİM, 39 (176) pp. 437-446 [SSCI] DOI   
2014 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
EĞİTİM VE BİLİM

Biyoloji Öğrenmeye Yönelik Akademik Motivasyon Ölçeği Ölçek Geliştirme Çalışması

Link DOI    AYDIN-BEYTUR, S., YERDELEN, S., GÜRBÜZOĞLU-YALMANCI, S., GÖKSU, V. (2014) "Biyoloji Öğrenmeye Yönelik Akademik Motivasyon Ölçeği Ölçek Geliştirme Çalışması", EĞİTİM VE BİLİM, 39 (176) pp. 425-435 [SSCI] Link DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-24547"> AYDIN-BEYTUR, S., YERDELEN, S., GÜRBÜZOĞLU-YALMANCI, S., GÖKSU, V. (2014) "Biyoloji Öğrenmeye Yönelik Akademik Motivasyon Ölçeği Ölçek Geliştirme Çalışması", EĞİTİM VE BİLİM, 39 (176) pp. 425-435 [SSCI] Link DOI    AYDIN-BEYTUR, S., YERDELEN, S., GÜRBÜZOĞLU-YALMANCI, S., GÖKSU, V. (2014) "Biyoloji Öğrenmeye Yönelik Akademik Motivasyon Ölçeği Ölçek Geliştirme Çalışması", EĞİTİM VE BİLİM, 39 (176) pp. 425-435 [SSCI] Link DOI   
2014 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
EĞİTİM VE BİLİM

Öğretmen Adaylarının Biyoloji Kavramına Yöneliğk Metaforik Algıları

  GÜRBÜZOĞLU-YALMANCI, S., AYDIN-BEYTUR, S. (2013) "Öğretmen Adaylarının Biyoloji Kavramına Yöneliğk Metaforik Algıları", Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 10 (21) pp. 208-223 [TR Dizin]   " data-bs-content-id="YazarBilgi-24548"> GÜRBÜZOĞLU-YALMANCI, S., AYDIN-BEYTUR, S. (2013) "Öğretmen Adaylarının Biyoloji Kavramına Yöneliğk Metaforik Algıları", Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 10 (21) pp. 208-223 [TR Dizin]    GÜRBÜZOĞLU-YALMANCI, S., AYDIN-BEYTUR, S. (2013) "Öğretmen Adaylarının Biyoloji Kavramına Yöneliğk Metaforik Algıları", Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 10 (21) pp. 208-223 [TR Dizin]   
2013 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi

Çoklu Zeka Türleri ile Öğretmen Adaylarının Öğrenim Gördükleri Bölümler Arasındaki İlişki

GÜRBÜZOĞLU-YALMANCI, S. (2011) "Çoklu Zeka Türleri ile Öğretmen Adaylarının Öğrenim Gördükleri Bölümler Arasındaki İlişki", Uluslararası İnsan Bilimleri Dergisi, 8 (1) pp. 1269-1289   GÜRBÜZOĞLU-YALMANCI, S. (2011) "Çoklu Zeka Türleri ile Öğretmen Adaylarının Öğrenim Gördükleri Bölümler Arasındaki İlişki", Uluslararası İnsan Bilimleri Dergisi, 8 (1) pp. 1269-1289  
2011 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Uluslararası İnsan Bilimleri Dergisi

Kafkas Üniversitesi Öğretmen Adaylarının Çevre Sorunlarına İlişkin Tutumlarının Bazı Değişkenlere Göre İncelenmesi

GÜRBÜZOĞLU-YALMANCI, S., GÖZÜM, A.İ.C. (2011) "Kafkas Üniversitesi Öğretmen Adaylarının Çevre Sorunlarına İlişkin Tutumlarının Bazı Değişkenlere Göre İncelenmesi", International Online Journal of Educational Sciences, 3 (3) pp. 1109-1132   GÜRBÜZOĞLU-YALMANCI, S., GÖZÜM, A.İ.C. (2011) "Kafkas Üniversitesi Öğretmen Adaylarının Çevre Sorunlarına İlişkin Tutumlarının Bazı Değişkenlere Göre İncelenmesi", International Online Journal of Educational Sciences, 3 (3) pp. 1109-1132  
2011 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Online Journal of Educational Sciences

The Effects of Multiple Intelligence Theory Based Teaching on Students Achıevement and Retention of Knowledge Example of the Enzymes Subject

GÜRBÜZOĞLU-YALMANCI, S., GÖZÜM, A.İ.C. (2013) "The Effects of Multiple Intelligence Theory Based Teaching on Students Achıevement and Retention of Knowledge Example of the Enzymes Subject", International Journal on New Trends in Education and Their Implications,, 4 (3) pp. 27-36   GÜRBÜZOĞLU-YALMANCI, S., GÖZÜM, A.İ.C. (2013) "The Effects of Multiple Intelligence Theory Based Teaching on Students Achıevement and Retention of Knowledge Example of the Enzymes Subject", International Journal on New Trends in Education and Their Implications,, 4 (3) pp. 27-36  
2013 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Journal on New Trends in Education and Their Implications,

Ortaokul Öğrencilerinin Teknolojiye Yönelik Tutumlarının Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi

GÜRBÜZOĞLU-YALMANCI, S., AYDIN-BEYTUR, S. (2014) "Ortaokul Öğrencilerinin Teknolojiye Yönelik Tutumlarının Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi", EGE EĞİTİM, 15 (1) pp. 125-138   GÜRBÜZOĞLU-YALMANCI, S., AYDIN-BEYTUR, S. (2014) "Ortaokul Öğrencilerinin Teknolojiye Yönelik Tutumlarının Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi", EGE EĞİTİM, 15 (1) pp. 125-138  
2014 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
EGE EĞİTİM

Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Akademik Öz Yeterlik Algılarının İncelenmesi

GÜRBÜZOĞLU-YALMANCI, S., AYDIN-BEYTUR, S. (2014) "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Akademik Öz Yeterlik Algılarının İncelenmesi", e-Kafkas eğitim araştırmaları, 1 (2) pp. 21-27   GÜRBÜZOĞLU-YALMANCI, S., AYDIN-BEYTUR, S. (2014) "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Akademik Öz Yeterlik Algılarının İncelenmesi", e-Kafkas eğitim araştırmaları, 1 (2) pp. 21-27  
2014 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
e-Kafkas eğitim araştırmaları

The views of Turkish pre service science teachers concerning microteaching practices

SİBEL, G.Y., SOLMAZ, A. (2014) "The views of Turkish pre service science teachers concerning microteaching practices", TURKISH JOURNAL OF EDUCATION, 3 (4) pp. 4-14   SİBEL, G.Y., SOLMAZ, A. (2014) "The views of Turkish pre service science teachers concerning microteaching practices", TURKISH JOURNAL OF EDUCATION, 3 (4) pp. 4-14  
2014 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
TURKISH JOURNAL OF EDUCATION

Çoklu Zeka Kuramına Dayalı İşlenen Protein Sentezi Konusunun Öğrencilerin Bilgilerindeki Kalıcılığına Etkisi

  Hasenekoğlu, İ., GÜRBÜZOĞLU-YALMANCI, S. (2009) "Çoklu Zeka Kuramına Dayalı İşlenen Protein Sentezi Konusunun Öğrencilerin Bilgilerindeki Kalıcılığına Etkisi", Ahi Evran Universitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 10 (3) pp. 49-59 [TR Dizin]   " data-bs-content-id="YazarBilgi-24555"> Hasenekoğlu, İ., GÜRBÜZOĞLU-YALMANCI, S. (2009) "Çoklu Zeka Kuramına Dayalı İşlenen Protein Sentezi Konusunun Öğrencilerin Bilgilerindeki Kalıcılığına Etkisi", Ahi Evran Universitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 10 (3) pp. 49-59 [TR Dizin]    Hasenekoğlu, İ., GÜRBÜZOĞLU-YALMANCI, S. (2009) "Çoklu Zeka Kuramına Dayalı İşlenen Protein Sentezi Konusunun Öğrencilerin Bilgilerindeki Kalıcılığına Etkisi", Ahi Evran Universitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 10 (3) pp. 49-59 [TR Dizin]   
2009 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Ahi Evran Universitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

Öğretmen Adaylarının Kopya Çekmeye Yönelik Metaforik Algıları

  SİBEL, G.Y., SOLMAZ, A. (2014) "Öğretmen Adaylarının Kopya Çekmeye Yönelik Metaforik Algıları", ERZİNCAN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ, 16 (1) pp. 316-332 [TR Dizin]   " data-bs-content-id="YazarBilgi-24557"> SİBEL, G.Y., SOLMAZ, A. (2014) "Öğretmen Adaylarının Kopya Çekmeye Yönelik Metaforik Algıları", ERZİNCAN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ, 16 (1) pp. 316-332 [TR Dizin]    SİBEL, G.Y., SOLMAZ, A. (2014) "Öğretmen Adaylarının Kopya Çekmeye Yönelik Metaforik Algıları", ERZİNCAN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ, 16 (1) pp. 316-332 [TR Dizin]   
2014 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
ERZİNCAN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ

Uzun Süreli Bellek ve Öğrenme

Engin, A.O., Calapoğlu, M., GÜRBÜZOĞLU-YALMANCI, S. (2008) "Uzun Süreli Bellek ve Öğrenme", Kafkas Universitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 2 (0) pp. 251-262   Engin, A.O., Calapoğlu, M., GÜRBÜZOĞLU-YALMANCI, S. (2008) "Uzun Süreli Bellek ve Öğrenme", Kafkas Universitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 2 (0) pp. 251-262  
2008 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Kafkas Universitesi Sosyal Bilimler Dergisi

Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Başarı Amaç Yönelimlerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi

solmaz, A., yalmancı, G., mustafa, Y. (2014) "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Başarı Amaç Yönelimlerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi", e-kafkas eğitim araştırmaları dergisi, 1 (1) pp. 31-39   solmaz, A., yalmancı, G., mustafa, Y. (2014) "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Başarı Amaç Yönelimlerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi", e-kafkas eğitim araştırmaları dergisi, 1 (1) pp. 31-39  
2014 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
e-kafkas eğitim araştırmaları dergisi