img
img
Toplam 27837 kayıt

Lise Öğrencilerinin Genetiği Değiştirilmiş Ürünlere Yönelik Kaygılarının Belirlenmesi

0 0
2022 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Ulusal Biyoloji eğitimi kongresi

Determination Of Multiple Intelligence Areas Of Preschool Teacher Candidates According To Various Variables

0 0
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
6. Uluslararası Okul Öncesi Eğitimi Kongresi

The Determination Of The Knowledge Levels And Misconceptions Of Prospective Preschool Teachers On Certain Biology Subjects

0 0
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
6. Uluslararası Okul Öncesi Eğitimi Kongresi.

Çevreye Yönelik Etik Tutumlar Üzerinde Cinsiyet Farklılıklarınınİncelenmesi

0 0
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
INTERNATIONAL CONFERENCE ONSOCIAL SCIENCES-CAPPADOCIA

Dear students teachers and academicians Please order thelesson about flying Testing the 5E model and the REACTstrategy

0 0
2015 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
II.International Dynamic, Explorative and Active Learning (IDEAL) CONFERENCE

Ortaokul Öğrencilerinin Öz-Düzenlemeli Öğrenme StratejileriKullanma Durumları ve Bazı Değişkenler Açısından Değerlendirilmesi

0 0
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
INTERNATIONAL CONFERENCE ONSOCIAL SCIENCES-CAPPADOCIA

Öğretmen Adaylarının Çevre Etiği Yaklaşımlarına Yönelik Görüşleri

0 0
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
6. ULUSLARARASI EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM KONGRESİ

Ortaöğretim Biyoloji Dersi Öğretim Programının Öz-düzenlemeli Öğrenme UnsurlarıAçısından İncelenmesi

0 0
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
6. ULUSLARARASI EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM KONGRESİ

Çoklu Zeka Kuramına Dayalı İşlenen Protein Sentezi Konusunun Fenbilgisi Öğretmenliği Bölümü İkinci Sınıf Öğrencilerinin Bilgilerindeki Kalıcılığına Etkisi

0 0
2008 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
17. Ulusal Eğitimbilimleri Kongresi

Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Öz düzenleme Becerilerinin Çeşitli Değişkenler Açısından Değerlendirilmesi

0 0
2013 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
uluslararası eğitimde değişim ve yeni yönelimler sempozyumu

Çoklu Zeka Kuramı Tabanlı Öğretimin Öğrencilerin Başarısı ve Zihinde Kalıcılığı Üzerindeki Etkileri Enzimler Konusu Örneği

0 0
2013 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
4thInternational Conference on New Trends in Education and Their Implications

Ortaokul öğrencilerinin Teknolojiye Yönelik Tutumlarının Bazı Değişkenler Açısından Incelenmesi

0 0
2013 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu

Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Başarı Amaç Yönelimlerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi

0 0
2013 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Öğretmen Eğitiminde Yeni EğilimlerUluslararası Sempozyumu

Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Akademik Öz Yeterlik Algılarının İncelenmesi

0 0
2013 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Öğretmen Eğitiminde Yeni EğilimlerUluslararası Sempozyumu

Eğitim Bilimleri Fakültesi Öğrencilerinin Fakülte Kültürüne İlişkin Algıları Kafkas Üniversitesi Eğitim Fakültesi Örneği

0 0
2010 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Conference on New Horizons in Education 2010

Fen ve Teknoloji Öğretmenliği Bölümü Öğretmen Adaylarının Laboratuar Çalışmalarına Yönelik Yeterlik Görüşlerinin İncelenmesi

0 0
2011 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
I. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi

Fen Eğitiminde Bilgisayar Destekli Ders Sunumları Hakkında öğretmen Adaylarının Görüşleri

0 0
2013 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu

RUSYA’NIN KARADENİZ FAALİYETLERİ ve BATUM’DA İSKELE İNŞASI GİRİŞİMİ

0 0
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Kafkas Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi

OSMANLI DOĞU SINIRINDA AŞİRETLERİN SINIR GÖÇLERİ VE EŞKIYALIK FAALİYETLERİ

0 0
2015 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
YENİ tÜRKİYE

330 NUMARALI TARSUS ŞER’xxİYE SİCİLİNE GÖRE XIX YÜZYILIN SONLARINDA TARSUS

0 0
2015 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
ÇUKUROVA ARAŞTIRMALARI DERGİSİ