img
img
Toplam 27828 kayıt

Kimya Öğretmenlerinin Kimya Eğitiminde Karşılaştıkları Sorunlar ve Bu sorunlar hakkındaki görüş ve önerileri

0 0
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Symposium of Education and Values (ISOEVA) Sempozyumu

Lise 3 öğrencilerinin Biyoloji Derslerinde Kazandıkları Bilgileri Güncel Olaylarla İlişkilendirebilme Düzeyleri

0 0
2008 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
İnternational Conference on Educational Science

Scientific Literacy

0 0
2010 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
The Second International Congress of Educational Research

Kimya Derslerinde Atasözlerinin Kullanılmasına Yönelik Öğrencilerin Algıları

0 0
2010 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi

Kimya Eğitiminde İçeriğe/ Bağlama Dayalı (Context- Based) Öğretim Yaklaşımı ve Dünyadaki Uygulamaları

0 0
2007 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
1. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi

Kimya Eğitiminde Yaşam Temelli (Context-Based) Öğretime İlişkin Öğrenci Görüşleri

0 0
2012 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi

Kimya motivasyon anketi: geçerlik ve güvenirlik çalışması

0 0
2012 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
II. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi

Turizm Endüstrisinde Çalışan Mutfak Personellerinin Algıladıkları Psikososyal Risklerin Tespit Edilmesi: Mersin Otellerinde Bir Araştırma

0 0
2020 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Journal of Tourism and Gastronomy Studies

Investigation of Turkish and Turkmenistanian Students’ approaches towards Environmental Ethics and Their Levels of Naturalistic Intelligence

0 0
2023 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Journal of Education in Science, Environment and Health (JESEH),

FEN BİLİMLERİ DERSİNDE MOTİVASYONSUZ OLAN ÖĞRENCİLERİN MOTİVASYONSUZ OLMALARINA NEDEN OLAN FAKTÖRLERİN İNCELENMESİ

0 0
2022 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Milli Eğitim

“WHAT COLOUR IS OUR BLOOD?” EVALUATION OF STUDENTS’ AND PROSPECTIVE TEACHERS’ OPINIONS IN TERMS OF ALTERNATIVE CONCEPTS

0 0
2022 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
MALAYSIAN ONLINE JOURNAL OF EDUCATIONAL SCIENCES

Science Amotivation Scale: Validity and Reliability Study

0 0
2020 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Journal of Education in Science, Environment and Health

Project-Based Learning Practices with Secondary School Students

0 0
2018 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Online Journal of Educational Sciences

Ortaokul Öğrencilerinin Fen Öğrenmeye Yönelik Motivasyonları ve Kullandıkları Öğrenme Stratejileri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi

0 0
2018 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Kırıkkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi

Ortaokul Öğrencilerinin Akademik Başarıları ve Başarı Algılarının Fen Öğrenmeye Yönelik Motivasyonlarıyla İlişkisinin İncelenmesi

0 0
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi

Lise Öğrencilerinin biyoloji bilgilerini günlük yaşamdaki olaylarla ilişkilendirebilme düzeyleri

0 0
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi

Proje Tabanlı Öğrenme Sürecinin Ortaokul Öğrencilerinin Akademik Öz-Yeterlikleri ve Motivasyonları Üzerine Etkisinin İncelenmesi

0 0
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

State of Instructors to Use Self-Regulated Learning Processes in Their Courses

0 0
2016 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

To what extent do Turkish high school students know about their body organs and organ systems

0 0
2016 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Journal of Human Science

An Analysis of the Relationship between High School Students Self efficacy Metacognitive Strategy Use and their Academic Motivation for Learn Biology

0 0
2016 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Journal of Education and Training Studies