img
img
Toplam 27837 kayıt

Kimya eğitiminde yaşam temelli öğrenme (context based) uygulaması çalıştayı,

0 0
2011 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
II. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi

Öğrencilerin Atatürk Üniversitesini tercih etme sebepleri ve tercihleri sonucundaki memnuniyet

0 0
2011 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
II. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi

MEB 9. Sınıf Biyoloji Ders Kitabında Yer Alan Bilim İnsanları

0 0
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
2. Uluslararası sosyal Bilimler Sempozyumu

Oyunlaştırma Araçlarıyla “Madde ve Özellikleri” Konusunun Değerlendirilmesi: Kahoot Örneği

0 0
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
17. ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ SEMPOZYUMU

Covid-19 Öncesi Yüz Yüze Eğitimde Gerçekleştirilen Çevrimiçi ve Geleneksel (Kâğıt-Kalem) Sınav Karşılaştırması: Socrative Örneği

0 0
2022 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
2nd International Conference on Educational Technology and Online Learning – ICETOL 2022

Genel Kimya Dersinin İşlenmesi ve Değerlendirilmesinde Oyunlaştırma Aracı Olarak Edpuzzle Kullanımı

0 0
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
6. ULUSLARARASI EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM KONGRESİ

9. Sınıf Kimya Öğretim Programının Yaşam Temelli Öğrenme Yaklaşımına (ytöy) Göre İncelenmesi

0 0
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
6. ULUSLARARASI EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM KONGRESİ

Genel Kimya Öğretiminde Kullanılan Oyunlaştırma Yaklaşımının Sınıf Öğretmenliği 1. Sınıf Öğrencileri Üzerindeki Etkileri

0 0
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
6. ULUSLARARASI EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM KONGRESİ

Yaşam Temelli Öğrenme Yaklaşımına (YTÖY) Göre Elektrik, Madde ve Isı Konularının İşlenmesinin Öğrenci Başarısına Etkisi

0 0
2014 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
XI Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitim Kongresi

Biyoloji Öğretmeni Adaylarının Üstbiliş Farkındalıklarının Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi

0 0
2014 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
XI Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitim Kongresi

Biyoloji ve Kimya Öğretmeni Adaylarının Öğrenme Güçlüğü Çektiği Biyokimya Konuları

0 0
2015 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
IV. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi

Sınıf Öğretmeni Aday Öğrencilerin Kimya Ve Fen Teknoloji Laboratuvar Uygulamaları Dersleri Hakkında Görüş ve Önerileri

0 0
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
IV. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi

Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Öğrenim Yaşantıları Süresince Fen Derslerine Karşı Tutumlarını ve Başarılarını Etkileyen Faktörler Hakkındaki Görüşleri

0 0
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi

Sınıf Öğretmenlerinin Sınıf Öğretmenliği Bölümü Programı Hakkındaki Görüş ve Önerileri

0 0
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
2. Uluslar Arası Sosyal Bilimler Sempozyumu

Kimya Öğretmenlerinin Kimya Eğitiminde Karşılaştıkları Sorunlar ve Bu sorunlar hakkındaki görüş ve önerileri

0 0
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Symposium of Education and Values (ISOEVA) Sempozyumu

Lise 3 öğrencilerinin Biyoloji Derslerinde Kazandıkları Bilgileri Güncel Olaylarla İlişkilendirebilme Düzeyleri

0 0
2008 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
İnternational Conference on Educational Science

Scientific Literacy

0 0
2010 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
The Second International Congress of Educational Research

Kimya Derslerinde Atasözlerinin Kullanılmasına Yönelik Öğrencilerin Algıları

0 0
2010 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi

Kimya Eğitiminde İçeriğe/ Bağlama Dayalı (Context- Based) Öğretim Yaklaşımı ve Dünyadaki Uygulamaları

0 0
2007 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
1. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi

Kimya Eğitiminde Yaşam Temelli (Context-Based) Öğretime İlişkin Öğrenci Görüşleri

0 0
2012 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi