Türkçe
Türkçe
English
Anasayfa
Gelişmiş Arama
Akademisyen Arama
Yayın Arama
Proje Arama
Fikri Mülkiyet Arama
Ödül Arama
Tez Arama
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Raporlar ve İstatistikler
İletişim
Giriş
Giriş
Yayın Arama
Prof. Dr.
Doç. Dr.
Dr. Öğr. Üyesi
Öğr. Gör.
Arş. Gör.
Diğer
Toplam 27855 kayıt
SES EĞİTİMİNDE MAKAMSAL EZGİLERE DAYALI EGZERSİZLERİN KULLANILABİLİRLİĞİNE İLİŞKİN UZMAN GÖRÜŞLERİ VE DEĞERLENDİRİLMESİEXPERT OPINIONS AND EVALUATIONS UPON THE AVAILABILITY OF EXERCISES BASED ON MODAL MELODIES IN VOCAL TRAINING
Polat, S.
(2018) "
SES EĞİTİMİNDE MAKAMSAL EZGİLERE DAYALI EGZERSİZLERİN KULLANILABİLİRLİĞİNE İLİŞKİN UZMAN GÖRÜŞLERİ VE DEĞERLENDİRİLMESİEXPERT OPINIONS AND EVALUATIONS UPON THE AVAILABILITY OF EXERCISES BASED ON MODAL MELODIES IN VOCAL TRAINING
",
III. INES Education and Social Science Congress (ESS - 2018)
, Antalya, Türkiye, (
Nisan 2018
)
Polat, S.
(2018) "
SES EĞİTİMİNDE MAKAMSAL EZGİLERE DAYALI EGZERSİZLERİN KULLANILABİLİRLİĞİNE İLİŞKİN UZMAN GÖRÜŞLERİ VE DEĞERLENDİRİLMESİEXPERT OPINIONS AND EVALUATIONS UPON THE AVAILABILITY OF EXERCISES BASED ON MODAL MELODIES IN VOCAL TRAINING
",
III. INES Education and Social Science Congress (ESS - 2018)
, Antalya, Türkiye, (
Nisan 2018
)
Kurum Bilgileri
Devlet Konservatuarı
Geleneksel Türk Müziği
Türk Halk Müziği Anasanat Dalı
Özgeçmiş Sayfası
2018
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
III. INES Education and Social Science Congress (ESS - 2018)
TÜRKİYE’DEKİ SES EĞİTİMİ UYGULAMALARINDA ÖĞRETİCİ BAĞIMLILIĞI VE PİYANO EŞLİKLİ METOD YETERSİZLİĞİ ÜZERİNE BİR DEĞERLENDİRME / AN EVALUATION UPON THE INSTRUCTOR DEPENDENCE AND THE INSUFFICIENCY OF THE METHOD WITH THE PIANO ACCOMPANY IN VOCAL TRAINING PRACTICES IN TURKEY
Polat, S.
, Terzioğlu, V. (2018) "
TÜRKİYE’DEKİ SES EĞİTİMİ UYGULAMALARINDA ÖĞRETİCİ BAĞIMLILIĞI VE PİYANO EŞLİKLİ METOD YETERSİZLİĞİ ÜZERİNE BİR DEĞERLENDİRME / AN EVALUATION UPON THE INSTRUCTOR DEPENDENCE AND THE INSUFFICIENCY OF THE METHOD WITH THE PIANO ACCOMPANY IN VOCAL TRAINING PRACTICES IN TURKEY
",
1st International Congresses on New Horizons in Education and Social Science (ICES - 2018) /1. Uluslararası Eğitim ve Sosyal Bilimlerde Yeni Ufuklar (ICES - 2018)
, (pp. 125), İstanbul, Türkiye, (
Nisan 2018
)
Polat, S.
, Terzioğlu, V. (2018) "
TÜRKİYE’DEKİ SES EĞİTİMİ UYGULAMALARINDA ÖĞRETİCİ BAĞIMLILIĞI VE PİYANO EŞLİKLİ METOD YETERSİZLİĞİ ÜZERİNE BİR DEĞERLENDİRME / AN EVALUATION UPON THE INSTRUCTOR DEPENDENCE AND THE INSUFFICIENCY OF THE METHOD WITH THE PIANO ACCOMPANY IN VOCAL TRAINING PRACTICES IN TURKEY
",
1st International Congresses on New Horizons in Education and Social Science (ICES - 2018) /1. Uluslararası Eğitim ve Sosyal Bilimlerde Yeni Ufuklar (ICES - 2018)
, (pp. 125), İstanbul, Türkiye, (
Nisan 2018
)
Kurum Bilgileri
Devlet Konservatuarı
Geleneksel Türk Müziği
Türk Halk Müziği Anasanat Dalı
Özgeçmiş Sayfası
2018
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
1st International Congresses on New Horizons in Education and Social Science (ICES - 2018) /1. Uluslararası Eğitim ve Sosyal Bilimlerde Yeni Ufuklar (ICES - 2018)
Türkiye deki Ses ve Şan Eğitiminin Köken Kaynaklı Algıda Yarattığı Kavram Karmaşası Üzerine Bir Değerlendirme ve Yaklaşım Önerileri / AN EVALUATION AND APPROACH SUGGESTIONS ON THE CONCEPTUALINCOMPREHENSIBILITY CREATED IN ORIGIN-BASED PERCEPTION BY VOICEAND VOCAL TRAINING IN TURKEY
Polat, S.
(2016) "
Türkiye deki Ses ve Şan Eğitiminin Köken Kaynaklı Algıda Yarattığı Kavram Karmaşası Üzerine Bir Değerlendirme ve Yaklaşım Önerileri / AN EVALUATION AND APPROACH SUGGESTIONS ON THE CONCEPTUALINCOMPREHENSIBILITY CREATED IN ORIGIN-BASED PERCEPTION BY VOICEAND VOCAL TRAINING IN TURKEY
",
Dünya Ses Günü
, İstanbul, Türkiye, (
Nisan 2016
)
Polat, S.
(2016) "
Türkiye deki Ses ve Şan Eğitiminin Köken Kaynaklı Algıda Yarattığı Kavram Karmaşası Üzerine Bir Değerlendirme ve Yaklaşım Önerileri / AN EVALUATION AND APPROACH SUGGESTIONS ON THE CONCEPTUALINCOMPREHENSIBILITY CREATED IN ORIGIN-BASED PERCEPTION BY VOICEAND VOCAL TRAINING IN TURKEY
",
Dünya Ses Günü
, İstanbul, Türkiye, (
Nisan 2016
)
Kurum Bilgileri
Devlet Konservatuarı
Geleneksel Türk Müziği
Türk Halk Müziği Anasanat Dalı
Özgeçmiş Sayfası
2016
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Dünya Ses Günü
LiSELERDE KARS’IN TARiHi VE EDEBİ YÖNÜNÜN ELE ALINMASI
Link
DOI
Boy, A.,
Sadi-Yılmaz, S.
, Durmuş, G. (2020) "
LiSELERDE KARS’IN TARiHi VE EDEBİ YÖNÜNÜN ELE ALINMASI
",
AVRASYA Uluslararası Araştırmalar Dergisi
, 8 (21) pp. 251-278
[TR Dizin]
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-24616">
Boy, A.,
Sadi-Yılmaz, S.
, Durmuş, G. (2020) "
LiSELERDE KARS’IN TARiHi VE EDEBİ YÖNÜNÜN ELE ALINMASI
",
AVRASYA Uluslararası Araştırmalar Dergisi
, 8 (21) pp. 251-278
[TR Dizin]
Link
DOI
Boy, A.,
Sadi-Yılmaz, S.
, Durmuş, G. (2020) "
LiSELERDE KARS’IN TARiHi VE EDEBİ YÖNÜNÜN ELE ALINMASI
",
AVRASYA Uluslararası Araştırmalar Dergisi
, 8 (21) pp. 251-278
[TR Dizin]
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Sınıf Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2020
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
AVRASYA Uluslararası Araştırmalar Dergisi
Öğretmen eğitiminde teknolojinin etkin kullanımı Öğretim elemanları ve öğretmen adaylarının görüşleri
Link
Sadi-Yılmaz, S.
, Şekerci, A.R., Topu, F.B., Demirel, T., Göktaş, Y. (2008) "
Öğretmen eğitiminde teknolojinin etkin kullanımı Öğretim elemanları ve öğretmen adaylarının görüşleri
",
Gazi Üniversitesi Bilişim Teknolojileri Dergisi
, 3 (1) pp. 43-49
Link
" data-bs-content-id="YazarBilgi-24617">
Sadi-Yılmaz, S.
, Şekerci, A.R., Topu, F.B., Demirel, T., Göktaş, Y. (2008) "
Öğretmen eğitiminde teknolojinin etkin kullanımı Öğretim elemanları ve öğretmen adaylarının görüşleri
",
Gazi Üniversitesi Bilişim Teknolojileri Dergisi
, 3 (1) pp. 43-49
Link
Sadi-Yılmaz, S.
, Şekerci, A.R., Topu, F.B., Demirel, T., Göktaş, Y. (2008) "
Öğretmen eğitiminde teknolojinin etkin kullanımı Öğretim elemanları ve öğretmen adaylarının görüşleri
",
Gazi Üniversitesi Bilişim Teknolojileri Dergisi
, 3 (1) pp. 43-49
Link
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Sınıf Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2008
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Gazi Üniversitesi Bilişim Teknolojileri Dergisi
Web 2.0 Destekli Biçimlendirici Değerlendirme Araçlarının (Kahoot Örneği) Fen Bilimleri ve Kimya Derslerinde Farklı Kademe ve Öğretim Şekillerinde Kullanımı
Link
Sadi-Yılmaz, S.
(2023) "
Web 2.0 Destekli Biçimlendirici Değerlendirme Araçlarının (Kahoot Örneği) Fen Bilimleri ve Kimya Derslerinde Farklı Kademe ve Öğretim Şekillerinde Kullanımı
",
Eğitim Bilim ve Araştırma Dergisi
, 4 (2) pp. 568-585
Link
" data-bs-content-id="YazarBilgi-24618">
Sadi-Yılmaz, S.
(2023) "
Web 2.0 Destekli Biçimlendirici Değerlendirme Araçlarının (Kahoot Örneği) Fen Bilimleri ve Kimya Derslerinde Farklı Kademe ve Öğretim Şekillerinde Kullanımı
",
Eğitim Bilim ve Araştırma Dergisi
, 4 (2) pp. 568-585
Link
Sadi-Yılmaz, S.
(2023) "
Web 2.0 Destekli Biçimlendirici Değerlendirme Araçlarının (Kahoot Örneği) Fen Bilimleri ve Kimya Derslerinde Farklı Kademe ve Öğretim Şekillerinde Kullanımı
",
Eğitim Bilim ve Araştırma Dergisi
, 4 (2) pp. 568-585
Link
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Sınıf Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2023
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Eğitim Bilim ve Araştırma Dergisi
Investigation of Traditional and Web 2.0 Supported (A Sample of Kahoot) Formative Assessment and Evaluation in Science Course
Link
Sadi-Yılmaz, S.
(2023) "
Investigation of Traditional and Web 2.0 Supported (A Sample of Kahoot) Formative Assessment and Evaluation in Science Course
",
Shanlax International Journal of Education
, 11 (1) pp. 145-152
Link
" data-bs-content-id="YazarBilgi-24619">
Sadi-Yılmaz, S.
(2023) "
Investigation of Traditional and Web 2.0 Supported (A Sample of Kahoot) Formative Assessment and Evaluation in Science Course
",
Shanlax International Journal of Education
, 11 (1) pp. 145-152
Link
Sadi-Yılmaz, S.
(2023) "
Investigation of Traditional and Web 2.0 Supported (A Sample of Kahoot) Formative Assessment and Evaluation in Science Course
",
Shanlax International Journal of Education
, 11 (1) pp. 145-152
Link
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Sınıf Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2023
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Shanlax International Journal of Education
Effects of the Context-Based Learning Approach on the Teaching of Chemical Changes Unit
Link
DOI
Sadi-Yılmaz, S.
, Yıldırım, A., İlhan, N. (2022) "
Effects of the Context-Based Learning Approach on the Teaching of Chemical Changes Unit
",
Journal of Turkish Science Education
, 19 (1) pp. 218-236
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-24620">
Sadi-Yılmaz, S.
, Yıldırım, A., İlhan, N. (2022) "
Effects of the Context-Based Learning Approach on the Teaching of Chemical Changes Unit
",
Journal of Turkish Science Education
, 19 (1) pp. 218-236
Link
DOI
Sadi-Yılmaz, S.
, Yıldırım, A., İlhan, N. (2022) "
Effects of the Context-Based Learning Approach on the Teaching of Chemical Changes Unit
",
Journal of Turkish Science Education
, 19 (1) pp. 218-236
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Sınıf Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2022
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Journal of Turkish Science Education
Öğretmenlerin Görüşlerine Göre Sınıf Öğretmenliği Lisans Öğretim Programının İşlevselliğinin Değerlendirilmesi
Link
DOI
Ege, İ.,
Sadi-Yılmaz, S.
(2021) "
Öğretmenlerin Görüşlerine Göre Sınıf Öğretmenliği Lisans Öğretim Programının İşlevselliğinin Değerlendirilmesi
",
Turkish Studies Educational Sciences
, 16 (4) pp. 1895-1908
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-24621">
Ege, İ.,
Sadi-Yılmaz, S.
(2021) "
Öğretmenlerin Görüşlerine Göre Sınıf Öğretmenliği Lisans Öğretim Programının İşlevselliğinin Değerlendirilmesi
",
Turkish Studies Educational Sciences
, 16 (4) pp. 1895-1908
Link
DOI
Ege, İ.,
Sadi-Yılmaz, S.
(2021) "
Öğretmenlerin Görüşlerine Göre Sınıf Öğretmenliği Lisans Öğretim Programının İşlevselliğinin Değerlendirilmesi
",
Turkish Studies Educational Sciences
, 16 (4) pp. 1895-1908
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Sınıf Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2021
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Turkish Studies Educational Sciences
Analysis, Evaluation, and Comparison of the 2007, 2013 and 2018 Chemistry Curriculum Learning Outcomes Based on the Revised Bloom’s Taxonomy
Link
Yaşar, M.D.,
Sadi-Yılmaz, S.
(2020) "
Analysis, Evaluation, and Comparison of the 2007, 2013 and 2018 Chemistry Curriculum Learning Outcomes Based on the Revised Bloom’s Taxonomy
",
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, 9 (2) pp. 264-278
Link
" data-bs-content-id="YazarBilgi-24622">
Yaşar, M.D.,
Sadi-Yılmaz, S.
(2020) "
Analysis, Evaluation, and Comparison of the 2007, 2013 and 2018 Chemistry Curriculum Learning Outcomes Based on the Revised Bloom’s Taxonomy
",
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, 9 (2) pp. 264-278
Link
Yaşar, M.D.,
Sadi-Yılmaz, S.
(2020) "
Analysis, Evaluation, and Comparison of the 2007, 2013 and 2018 Chemistry Curriculum Learning Outcomes Based on the Revised Bloom’s Taxonomy
",
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, 9 (2) pp. 264-278
Link
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Sınıf Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2020
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Fen ve Teknoloji Laboratuvar Uygulamaları II Dersi Kapsamında Dönüşümlü İş Bölümü Uygulamaları Bir Eylem Araştırması
Link
Sadi-Yılmaz, S.
(2017) "
Fen ve Teknoloji Laboratuvar Uygulamaları II Dersi Kapsamında Dönüşümlü İş Bölümü Uygulamaları Bir Eylem Araştırması
",
Türkiye Kimya Derneği Dergisi, Kısım C: Kimya Eğitimi
, 2 (1) pp. 1-18
Link
" data-bs-content-id="YazarBilgi-24623">
Sadi-Yılmaz, S.
(2017) "
Fen ve Teknoloji Laboratuvar Uygulamaları II Dersi Kapsamında Dönüşümlü İş Bölümü Uygulamaları Bir Eylem Araştırması
",
Türkiye Kimya Derneği Dergisi, Kısım C: Kimya Eğitimi
, 2 (1) pp. 1-18
Link
Sadi-Yılmaz, S.
(2017) "
Fen ve Teknoloji Laboratuvar Uygulamaları II Dersi Kapsamında Dönüşümlü İş Bölümü Uygulamaları Bir Eylem Araştırması
",
Türkiye Kimya Derneği Dergisi, Kısım C: Kimya Eğitimi
, 2 (1) pp. 1-18
Link
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Sınıf Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2017
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Türkiye Kimya Derneği Dergisi, Kısım C: Kimya Eğitimi
The Effect of Context-Based Chemical Equilibrium on Grade 11 Students' Learning, Motivation and Constructivist Learning Environment
Link
İlhan, N., Yıldırım, A.,
Sadi-Yılmaz, S.
(2016) "
The Effect of Context-Based Chemical Equilibrium on Grade 11 Students' Learning, Motivation and Constructivist Learning Environment
",
Internatıonal Journal of Environmental Science Educaton
, 11 (9) pp. 3117-3137
Link
" data-bs-content-id="YazarBilgi-24624">
İlhan, N., Yıldırım, A.,
Sadi-Yılmaz, S.
(2016) "
The Effect of Context-Based Chemical Equilibrium on Grade 11 Students' Learning, Motivation and Constructivist Learning Environment
",
Internatıonal Journal of Environmental Science Educaton
, 11 (9) pp. 3117-3137
Link
İlhan, N., Yıldırım, A.,
Sadi-Yılmaz, S.
(2016) "
The Effect of Context-Based Chemical Equilibrium on Grade 11 Students' Learning, Motivation and Constructivist Learning Environment
",
Internatıonal Journal of Environmental Science Educaton
, 11 (9) pp. 3117-3137
Link
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Sınıf Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2016
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Internatıonal Journal of Environmental Science Educaton
Biyoloji Öğretmeni Adaylarının Üstbiliş Farkındalıklarının Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi
Link
Gül, Ş., Köse, E.Ö.,
Sadi-Yılmaz, S.
(2015) "
Biyoloji Öğretmeni Adaylarının Üstbiliş Farkındalıklarının Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi
",
Hasan Ali Yücel Eğitim Fakültesi Dergisi
, (23) pp. 83-91
Link
" data-bs-content-id="YazarBilgi-24625">
Gül, Ş., Köse, E.Ö.,
Sadi-Yılmaz, S.
(2015) "
Biyoloji Öğretmeni Adaylarının Üstbiliş Farkındalıklarının Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi
",
Hasan Ali Yücel Eğitim Fakültesi Dergisi
, (23) pp. 83-91
Link
Gül, Ş., Köse, E.Ö.,
Sadi-Yılmaz, S.
(2015) "
Biyoloji Öğretmeni Adaylarının Üstbiliş Farkındalıklarının Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi
",
Hasan Ali Yücel Eğitim Fakültesi Dergisi
, (23) pp. 83-91
Link
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Sınıf Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2015
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Hasan Ali Yücel Eğitim Fakültesi Dergisi
Yaşam Temelli Öğrenme Yaklaşımına (YTÖY) Göre Elektrik, Madde Ve Isı Konularının İşlenmesinin Öğrenci Başarısına Etkisi
Link
Sadi-Yılmaz, S.
, Othan, O., Cantimur, E. (2014) "
Yaşam Temelli Öğrenme Yaklaşımına (YTÖY) Göre Elektrik, Madde Ve Isı Konularının İşlenmesinin Öğrenci Başarısına Etkisi
",
e – Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi
, 1 (3) pp. 41-49
Link
" data-bs-content-id="YazarBilgi-24626">
Sadi-Yılmaz, S.
, Othan, O., Cantimur, E. (2014) "
Yaşam Temelli Öğrenme Yaklaşımına (YTÖY) Göre Elektrik, Madde Ve Isı Konularının İşlenmesinin Öğrenci Başarısına Etkisi
",
e – Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi
, 1 (3) pp. 41-49
Link
Sadi-Yılmaz, S.
, Othan, O., Cantimur, E. (2014) "
Yaşam Temelli Öğrenme Yaklaşımına (YTÖY) Göre Elektrik, Madde Ve Isı Konularının İşlenmesinin Öğrenci Başarısına Etkisi
",
e – Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi
, 1 (3) pp. 41-49
Link
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Sınıf Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2014
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
e – Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi
Öğrencilerin Atatürk Üniversitesini Tercih Etme Nedenleri ve Tercihleri Sonucundaki Memnuniyet Düzeyleri
Link
Yıldırım, A.,
Sadi-Yılmaz, S.
, Çapraz, C. (2013) "
Öğrencilerin Atatürk Üniversitesini Tercih Etme Nedenleri ve Tercihleri Sonucundaki Memnuniyet Düzeyleri
",
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
, 24 (1) pp. 1-15
Link
" data-bs-content-id="YazarBilgi-24627">
Yıldırım, A.,
Sadi-Yılmaz, S.
, Çapraz, C. (2013) "
Öğrencilerin Atatürk Üniversitesini Tercih Etme Nedenleri ve Tercihleri Sonucundaki Memnuniyet Düzeyleri
",
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
, 24 (1) pp. 1-15
Link
Yıldırım, A.,
Sadi-Yılmaz, S.
, Çapraz, C. (2013) "
Öğrencilerin Atatürk Üniversitesini Tercih Etme Nedenleri ve Tercihleri Sonucundaki Memnuniyet Düzeyleri
",
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
, 24 (1) pp. 1-15
Link
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Sınıf Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2013
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
Kimya öğretmen adaylarının laboratuar uygulamaları hakkındaki düşünceleri
Link
İlhan, N.,
Sadi-Yılmaz, S.
, Yıldırım, A., Bulut, H. (2009) "
Kimya öğretmen adaylarının laboratuar uygulamaları hakkındaki düşünceleri
",
Kastamonu Eğitim dergisi
, 17 (1)
[TR Dizin]
Link
" data-bs-content-id="YazarBilgi-24628">
İlhan, N.,
Sadi-Yılmaz, S.
, Yıldırım, A., Bulut, H. (2009) "
Kimya öğretmen adaylarının laboratuar uygulamaları hakkındaki düşünceleri
",
Kastamonu Eğitim dergisi
, 17 (1)
[TR Dizin]
Link
İlhan, N.,
Sadi-Yılmaz, S.
, Yıldırım, A., Bulut, H. (2009) "
Kimya öğretmen adaylarının laboratuar uygulamaları hakkındaki düşünceleri
",
Kastamonu Eğitim dergisi
, 17 (1)
[TR Dizin]
Link
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Sınıf Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2009
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Kastamonu Eğitim dergisi
Kimya Motivasyon Anketi Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Link
İlhan, N., Yıldırım, A.,
Sadi-Yılmaz, S.
(2012) "
Kimya Motivasyon Anketi Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
",
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, 9 (18) pp. 297-310
[TR Dizin]
Link
" data-bs-content-id="YazarBilgi-24629">
İlhan, N., Yıldırım, A.,
Sadi-Yılmaz, S.
(2012) "
Kimya Motivasyon Anketi Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
",
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, 9 (18) pp. 297-310
[TR Dizin]
Link
İlhan, N., Yıldırım, A.,
Sadi-Yılmaz, S.
(2012) "
Kimya Motivasyon Anketi Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
",
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, 9 (18) pp. 297-310
[TR Dizin]
Link
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Sınıf Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2012
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Students Interest to Usage of Organic Chemistry in Daily Life
Link
İlhan, N.,
Sadi-Yılmaz, S.
, Yıldırım, A. (2011) "
Students Interest to Usage of Organic Chemistry in Daily Life
",
Erzincan Education Faculty Journal
, 13 (1) pp. 143-154
[TR Dizin]
Link
" data-bs-content-id="YazarBilgi-24630">
İlhan, N.,
Sadi-Yılmaz, S.
, Yıldırım, A. (2011) "
Students Interest to Usage of Organic Chemistry in Daily Life
",
Erzincan Education Faculty Journal
, 13 (1) pp. 143-154
[TR Dizin]
Link
İlhan, N.,
Sadi-Yılmaz, S.
, Yıldırım, A. (2011) "
Students Interest to Usage of Organic Chemistry in Daily Life
",
Erzincan Education Faculty Journal
, 13 (1) pp. 143-154
[TR Dizin]
Link
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Sınıf Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2011
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Erzincan Education Faculty Journal
Synthesis and GIAO NMR Calculations for Some Novel 4-Heteroarylidenamino-4,5-dihydro-1H-1,2,4-triazol-5-one Derivatives: Comparison of Theoretical and Experimental 1Hand 13C- Chemical Shifts
Link
Yüksek, H., Çakmak, İ.,
Sadi-Yılmaz, S.
, Alkan, M., Baykara, H. (2005) "
Synthesis and GIAO NMR Calculations for Some Novel 4-Heteroarylidenamino-4,5-dihydro-1H-1,2,4-triazol-5-one Derivatives: Comparison of Theoretical and Experimental 1Hand 13C- Chemical Shifts
",
International Journal of Molecular Sciences
, 6 (6) pp. 219-229
Link
" data-bs-content-id="YazarBilgi-24631">
Yüksek, H., Çakmak, İ.,
Sadi-Yılmaz, S.
, Alkan, M., Baykara, H. (2005) "
Synthesis and GIAO NMR Calculations for Some Novel 4-Heteroarylidenamino-4,5-dihydro-1H-1,2,4-triazol-5-one Derivatives: Comparison of Theoretical and Experimental 1Hand 13C- Chemical Shifts
",
International Journal of Molecular Sciences
, 6 (6) pp. 219-229
Link
Yüksek, H., Çakmak, İ.,
Sadi-Yılmaz, S.
, Alkan, M., Baykara, H. (2005) "
Synthesis and GIAO NMR Calculations for Some Novel 4-Heteroarylidenamino-4,5-dihydro-1H-1,2,4-triazol-5-one Derivatives: Comparison of Theoretical and Experimental 1Hand 13C- Chemical Shifts
",
International Journal of Molecular Sciences
, 6 (6) pp. 219-229
Link
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Sınıf Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2005
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
International Journal of Molecular Sciences
Kimya eğitiminde yaşam temelli öğrenme (context based) uygulaması çalıştayı,
Yıldırım, A.,
Sadi-Yılmaz, S.
, İlhan, N., Karadeli, Ç., Baran, T.B., Özden, Z. (2011) "
Kimya eğitiminde yaşam temelli öğrenme (context based) uygulaması çalıştayı,
",
II. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi
, Erzurum, Türkiye, (
Temmuz 2011
)
Yıldırım, A.,
Sadi-Yılmaz, S.
, İlhan, N., Karadeli, Ç., Baran, T.B., Özden, Z. (2011) "
Kimya eğitiminde yaşam temelli öğrenme (context based) uygulaması çalıştayı,
",
II. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi
, Erzurum, Türkiye, (
Temmuz 2011
)
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Sınıf Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2011
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
II. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi
«
841
842
843
844
845
846
847
848
849
850
»