img
img
Toplam 27855 kayıt

TÜRKİYE’DEKİ SES EĞİTİMİ UYGULAMALARINDA ÖĞRETİCİ BAĞIMLILIĞI VE PİYANO EŞLİKLİ METOD YETERSİZLİĞİ ÜZERİNE BİR DEĞERLENDİRME / AN EVALUATION UPON THE INSTRUCTOR DEPENDENCE AND THE INSUFFICIENCY OF THE METHOD WITH THE PIANO ACCOMPANY IN VOCAL TRAINING PRACTICES IN TURKEY

Polat, S., Terzioğlu, V. (2018) "TÜRKİYE’DEKİ SES EĞİTİMİ UYGULAMALARINDA ÖĞRETİCİ BAĞIMLILIĞI VE PİYANO EŞLİKLİ METOD YETERSİZLİĞİ ÜZERİNE BİR DEĞERLENDİRME / AN EVALUATION UPON THE INSTRUCTOR DEPENDENCE AND THE INSUFFICIENCY OF THE METHOD WITH THE PIANO ACCOMPANY IN VOCAL TRAINING PRACTICES IN TURKEY", 1st International Congresses on New Horizons in Education and Social Science (ICES - 2018) /1. Uluslararası Eğitim ve Sosyal Bilimlerde Yeni Ufuklar (ICES - 2018) , (pp. 125), İstanbul, Türkiye, (Nisan 2018 Polat, S., Terzioğlu, V. (2018) "TÜRKİYE’DEKİ SES EĞİTİMİ UYGULAMALARINDA ÖĞRETİCİ BAĞIMLILIĞI VE PİYANO EŞLİKLİ METOD YETERSİZLİĞİ ÜZERİNE BİR DEĞERLENDİRME / AN EVALUATION UPON THE INSTRUCTOR DEPENDENCE AND THE INSUFFICIENCY OF THE METHOD WITH THE PIANO ACCOMPANY IN VOCAL TRAINING PRACTICES IN TURKEY", 1st International Congresses on New Horizons in Education and Social Science (ICES - 2018) /1. Uluslararası Eğitim ve Sosyal Bilimlerde Yeni Ufuklar (ICES - 2018) , (pp. 125), İstanbul, Türkiye, (Nisan 2018
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
1st International Congresses on New Horizons in Education and Social Science (ICES - 2018) /1. Uluslararası Eğitim ve Sosyal Bilimlerde Yeni Ufuklar (ICES - 2018)

LiSELERDE KARS’IN TARiHi VE EDEBİ YÖNÜNÜN ELE ALINMASI

Link DOI    Boy, A., Sadi-Yılmaz, S., Durmuş, G. (2020) "LiSELERDE KARS’IN TARiHi VE EDEBİ YÖNÜNÜN ELE ALINMASI", AVRASYA Uluslararası Araştırmalar Dergisi, 8 (21) pp. 251-278 [TR Dizin] Link DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-24616"> Boy, A., Sadi-Yılmaz, S., Durmuş, G. (2020) "LiSELERDE KARS’IN TARiHi VE EDEBİ YÖNÜNÜN ELE ALINMASI", AVRASYA Uluslararası Araştırmalar Dergisi, 8 (21) pp. 251-278 [TR Dizin] Link DOI    Boy, A., Sadi-Yılmaz, S., Durmuş, G. (2020) "LiSELERDE KARS’IN TARiHi VE EDEBİ YÖNÜNÜN ELE ALINMASI", AVRASYA Uluslararası Araştırmalar Dergisi, 8 (21) pp. 251-278 [TR Dizin] Link DOI   
2020 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
AVRASYA Uluslararası Araştırmalar Dergisi

Öğretmen eğitiminde teknolojinin etkin kullanımı Öğretim elemanları ve öğretmen adaylarının görüşleri

Link   Sadi-Yılmaz, S., Şekerci, A.R., Topu, F.B., Demirel, T., Göktaş, Y. (2008) "Öğretmen eğitiminde teknolojinin etkin kullanımı Öğretim elemanları ve öğretmen adaylarının görüşleri", Gazi Üniversitesi Bilişim Teknolojileri Dergisi, 3 (1) pp. 43-49 Link  " data-bs-content-id="YazarBilgi-24617"> Sadi-Yılmaz, S., Şekerci, A.R., Topu, F.B., Demirel, T., Göktaş, Y. (2008) "Öğretmen eğitiminde teknolojinin etkin kullanımı Öğretim elemanları ve öğretmen adaylarının görüşleri", Gazi Üniversitesi Bilişim Teknolojileri Dergisi, 3 (1) pp. 43-49 Link   Sadi-Yılmaz, S., Şekerci, A.R., Topu, F.B., Demirel, T., Göktaş, Y. (2008) "Öğretmen eğitiminde teknolojinin etkin kullanımı Öğretim elemanları ve öğretmen adaylarının görüşleri", Gazi Üniversitesi Bilişim Teknolojileri Dergisi, 3 (1) pp. 43-49 Link  
2008 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Gazi Üniversitesi Bilişim Teknolojileri Dergisi

Investigation of Traditional and Web 2.0 Supported (A Sample of Kahoot) Formative Assessment and Evaluation in Science Course

Link   Sadi-Yılmaz, S. (2023) "Investigation of Traditional and Web 2.0 Supported (A Sample of Kahoot) Formative Assessment and Evaluation in Science Course", Shanlax International Journal of Education, 11 (1) pp. 145-152 Link  " data-bs-content-id="YazarBilgi-24619"> Sadi-Yılmaz, S. (2023) "Investigation of Traditional and Web 2.0 Supported (A Sample of Kahoot) Formative Assessment and Evaluation in Science Course", Shanlax International Journal of Education, 11 (1) pp. 145-152 Link   Sadi-Yılmaz, S. (2023) "Investigation of Traditional and Web 2.0 Supported (A Sample of Kahoot) Formative Assessment and Evaluation in Science Course", Shanlax International Journal of Education, 11 (1) pp. 145-152 Link  
2023 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Shanlax International Journal of Education

Effects of the Context-Based Learning Approach on the Teaching of Chemical Changes Unit

Link DOI   Sadi-Yılmaz, S., Yıldırım, A., İlhan, N. (2022) "Effects of the Context-Based Learning Approach on the Teaching of Chemical Changes Unit", Journal of Turkish Science Education, 19 (1) pp. 218-236 Link DOI  " data-bs-content-id="YazarBilgi-24620"> Sadi-Yılmaz, S., Yıldırım, A., İlhan, N. (2022) "Effects of the Context-Based Learning Approach on the Teaching of Chemical Changes Unit", Journal of Turkish Science Education, 19 (1) pp. 218-236 Link DOI   Sadi-Yılmaz, S., Yıldırım, A., İlhan, N. (2022) "Effects of the Context-Based Learning Approach on the Teaching of Chemical Changes Unit", Journal of Turkish Science Education, 19 (1) pp. 218-236 Link DOI  
2022 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Journal of Turkish Science Education

Öğretmenlerin Görüşlerine Göre Sınıf Öğretmenliği Lisans Öğretim Programının İşlevselliğinin Değerlendirilmesi

Link DOI   Ege, İ., Sadi-Yılmaz, S. (2021) "Öğretmenlerin Görüşlerine Göre Sınıf Öğretmenliği Lisans Öğretim Programının İşlevselliğinin Değerlendirilmesi", Turkish Studies Educational Sciences, 16 (4) pp. 1895-1908 Link DOI  " data-bs-content-id="YazarBilgi-24621"> Ege, İ., Sadi-Yılmaz, S. (2021) "Öğretmenlerin Görüşlerine Göre Sınıf Öğretmenliği Lisans Öğretim Programının İşlevselliğinin Değerlendirilmesi", Turkish Studies Educational Sciences, 16 (4) pp. 1895-1908 Link DOI   Ege, İ., Sadi-Yılmaz, S. (2021) "Öğretmenlerin Görüşlerine Göre Sınıf Öğretmenliği Lisans Öğretim Programının İşlevselliğinin Değerlendirilmesi", Turkish Studies Educational Sciences, 16 (4) pp. 1895-1908 Link DOI  
2021 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Turkish Studies Educational Sciences

Analysis, Evaluation, and Comparison of the 2007, 2013 and 2018 Chemistry Curriculum Learning Outcomes Based on the Revised Bloom’s Taxonomy

Link    Yaşar, M.D., Sadi-Yılmaz, S. (2020) "Analysis, Evaluation, and Comparison of the 2007, 2013 and 2018 Chemistry Curriculum Learning Outcomes Based on the Revised Bloom’s Taxonomy", Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 9 (2) pp. 264-278 Link   " data-bs-content-id="YazarBilgi-24622"> Yaşar, M.D., Sadi-Yılmaz, S. (2020) "Analysis, Evaluation, and Comparison of the 2007, 2013 and 2018 Chemistry Curriculum Learning Outcomes Based on the Revised Bloom’s Taxonomy", Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 9 (2) pp. 264-278 Link    Yaşar, M.D., Sadi-Yılmaz, S. (2020) "Analysis, Evaluation, and Comparison of the 2007, 2013 and 2018 Chemistry Curriculum Learning Outcomes Based on the Revised Bloom’s Taxonomy", Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 9 (2) pp. 264-278 Link   
2020 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

Fen ve Teknoloji Laboratuvar Uygulamaları II Dersi Kapsamında Dönüşümlü İş Bölümü Uygulamaları Bir Eylem Araştırması

Link   Sadi-Yılmaz, S. (2017) "Fen ve Teknoloji Laboratuvar Uygulamaları II Dersi Kapsamında Dönüşümlü İş Bölümü Uygulamaları Bir Eylem Araştırması", Türkiye Kimya Derneği Dergisi, Kısım C: Kimya Eğitimi, 2 (1) pp. 1-18 Link  " data-bs-content-id="YazarBilgi-24623"> Sadi-Yılmaz, S. (2017) "Fen ve Teknoloji Laboratuvar Uygulamaları II Dersi Kapsamında Dönüşümlü İş Bölümü Uygulamaları Bir Eylem Araştırması", Türkiye Kimya Derneği Dergisi, Kısım C: Kimya Eğitimi, 2 (1) pp. 1-18 Link   Sadi-Yılmaz, S. (2017) "Fen ve Teknoloji Laboratuvar Uygulamaları II Dersi Kapsamında Dönüşümlü İş Bölümü Uygulamaları Bir Eylem Araştırması", Türkiye Kimya Derneği Dergisi, Kısım C: Kimya Eğitimi, 2 (1) pp. 1-18 Link  
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Türkiye Kimya Derneği Dergisi, Kısım C: Kimya Eğitimi

The Effect of Context-Based Chemical Equilibrium on Grade 11 Students' Learning, Motivation and Constructivist Learning Environment

Link   İlhan, N., Yıldırım, A., Sadi-Yılmaz, S. (2016) "The Effect of Context-Based Chemical Equilibrium on Grade 11 Students' Learning, Motivation and Constructivist Learning Environment", Internatıonal Journal of Environmental Science Educaton, 11 (9) pp. 3117-3137 Link  " data-bs-content-id="YazarBilgi-24624"> İlhan, N., Yıldırım, A., Sadi-Yılmaz, S. (2016) "The Effect of Context-Based Chemical Equilibrium on Grade 11 Students' Learning, Motivation and Constructivist Learning Environment", Internatıonal Journal of Environmental Science Educaton, 11 (9) pp. 3117-3137 Link   İlhan, N., Yıldırım, A., Sadi-Yılmaz, S. (2016) "The Effect of Context-Based Chemical Equilibrium on Grade 11 Students' Learning, Motivation and Constructivist Learning Environment", Internatıonal Journal of Environmental Science Educaton, 11 (9) pp. 3117-3137 Link  
2016 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Internatıonal Journal of Environmental Science Educaton

Biyoloji Öğretmeni Adaylarının Üstbiliş Farkındalıklarının Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi

Link   Gül, Ş., Köse, E.Ö., Sadi-Yılmaz, S. (2015) "Biyoloji Öğretmeni Adaylarının Üstbiliş Farkındalıklarının Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi", Hasan Ali Yücel Eğitim Fakültesi Dergisi, (23) pp. 83-91 Link  " data-bs-content-id="YazarBilgi-24625"> Gül, Ş., Köse, E.Ö., Sadi-Yılmaz, S. (2015) "Biyoloji Öğretmeni Adaylarının Üstbiliş Farkındalıklarının Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi", Hasan Ali Yücel Eğitim Fakültesi Dergisi, (23) pp. 83-91 Link   Gül, Ş., Köse, E.Ö., Sadi-Yılmaz, S. (2015) "Biyoloji Öğretmeni Adaylarının Üstbiliş Farkındalıklarının Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi", Hasan Ali Yücel Eğitim Fakültesi Dergisi, (23) pp. 83-91 Link  
2015 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Hasan Ali Yücel Eğitim Fakültesi Dergisi

Yaşam Temelli Öğrenme Yaklaşımına (YTÖY) Göre Elektrik, Madde Ve Isı Konularının İşlenmesinin Öğrenci Başarısına Etkisi

Link   Sadi-Yılmaz, S., Othan, O., Cantimur, E. (2014) "Yaşam Temelli Öğrenme Yaklaşımına (YTÖY) Göre Elektrik, Madde Ve Isı Konularının İşlenmesinin Öğrenci Başarısına Etkisi", e – Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi, 1 (3) pp. 41-49 Link  " data-bs-content-id="YazarBilgi-24626"> Sadi-Yılmaz, S., Othan, O., Cantimur, E. (2014) "Yaşam Temelli Öğrenme Yaklaşımına (YTÖY) Göre Elektrik, Madde Ve Isı Konularının İşlenmesinin Öğrenci Başarısına Etkisi", e – Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi, 1 (3) pp. 41-49 Link   Sadi-Yılmaz, S., Othan, O., Cantimur, E. (2014) "Yaşam Temelli Öğrenme Yaklaşımına (YTÖY) Göre Elektrik, Madde Ve Isı Konularının İşlenmesinin Öğrenci Başarısına Etkisi", e – Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi, 1 (3) pp. 41-49 Link  
2014 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
e – Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi

Öğrencilerin Atatürk Üniversitesini Tercih Etme Nedenleri ve Tercihleri Sonucundaki Memnuniyet Düzeyleri

Link   Yıldırım, A., Sadi-Yılmaz, S., Çapraz, C. (2013) "Öğrencilerin Atatürk Üniversitesini Tercih Etme Nedenleri ve Tercihleri Sonucundaki Memnuniyet Düzeyleri", Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi, 24 (1) pp. 1-15 Link  " data-bs-content-id="YazarBilgi-24627"> Yıldırım, A., Sadi-Yılmaz, S., Çapraz, C. (2013) "Öğrencilerin Atatürk Üniversitesini Tercih Etme Nedenleri ve Tercihleri Sonucundaki Memnuniyet Düzeyleri", Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi, 24 (1) pp. 1-15 Link   Yıldırım, A., Sadi-Yılmaz, S., Çapraz, C. (2013) "Öğrencilerin Atatürk Üniversitesini Tercih Etme Nedenleri ve Tercihleri Sonucundaki Memnuniyet Düzeyleri", Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi, 24 (1) pp. 1-15 Link  
2013 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi

Kimya öğretmen adaylarının laboratuar uygulamaları hakkındaki düşünceleri

Link    İlhan, N., Sadi-Yılmaz, S., Yıldırım, A., Bulut, H. (2009) "Kimya öğretmen adaylarının laboratuar uygulamaları hakkındaki düşünceleri", Kastamonu Eğitim dergisi, 17 (1) [TR Dizin] Link   " data-bs-content-id="YazarBilgi-24628"> İlhan, N., Sadi-Yılmaz, S., Yıldırım, A., Bulut, H. (2009) "Kimya öğretmen adaylarının laboratuar uygulamaları hakkındaki düşünceleri", Kastamonu Eğitim dergisi, 17 (1) [TR Dizin] Link    İlhan, N., Sadi-Yılmaz, S., Yıldırım, A., Bulut, H. (2009) "Kimya öğretmen adaylarının laboratuar uygulamaları hakkındaki düşünceleri", Kastamonu Eğitim dergisi, 17 (1) [TR Dizin] Link   
2009 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Kastamonu Eğitim dergisi

Kimya Motivasyon Anketi Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması

Link    İlhan, N., Yıldırım, A., Sadi-Yılmaz, S. (2012) "Kimya Motivasyon Anketi Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması", Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 9 (18) pp. 297-310 [TR Dizin] Link   " data-bs-content-id="YazarBilgi-24629"> İlhan, N., Yıldırım, A., Sadi-Yılmaz, S. (2012) "Kimya Motivasyon Anketi Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması", Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 9 (18) pp. 297-310 [TR Dizin] Link    İlhan, N., Yıldırım, A., Sadi-Yılmaz, S. (2012) "Kimya Motivasyon Anketi Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması", Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 9 (18) pp. 297-310 [TR Dizin] Link   
2012 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi

Students Interest to Usage of Organic Chemistry in Daily Life

Link    İlhan, N., Sadi-Yılmaz, S., Yıldırım, A. (2011) "Students Interest to Usage of Organic Chemistry in Daily Life", Erzincan Education Faculty Journal, 13 (1) pp. 143-154 [TR Dizin] Link   " data-bs-content-id="YazarBilgi-24630"> İlhan, N., Sadi-Yılmaz, S., Yıldırım, A. (2011) "Students Interest to Usage of Organic Chemistry in Daily Life", Erzincan Education Faculty Journal, 13 (1) pp. 143-154 [TR Dizin] Link    İlhan, N., Sadi-Yılmaz, S., Yıldırım, A. (2011) "Students Interest to Usage of Organic Chemistry in Daily Life", Erzincan Education Faculty Journal, 13 (1) pp. 143-154 [TR Dizin] Link   
2011 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Erzincan Education Faculty Journal

Synthesis and GIAO NMR Calculations for Some Novel 4-Heteroarylidenamino-4,5-dihydro-1H-1,2,4-triazol-5-one Derivatives: Comparison of Theoretical and Experimental 1Hand 13C- Chemical Shifts

Link   Yüksek, H., Çakmak, İ., Sadi-Yılmaz, S., Alkan, M., Baykara, H. (2005) "Synthesis and GIAO NMR Calculations for Some Novel 4-Heteroarylidenamino-4,5-dihydro-1H-1,2,4-triazol-5-one Derivatives: Comparison of Theoretical and Experimental 1Hand 13C- Chemical Shifts", International Journal of Molecular Sciences, 6 (6) pp. 219-229 Link  " data-bs-content-id="YazarBilgi-24631"> Yüksek, H., Çakmak, İ., Sadi-Yılmaz, S., Alkan, M., Baykara, H. (2005) "Synthesis and GIAO NMR Calculations for Some Novel 4-Heteroarylidenamino-4,5-dihydro-1H-1,2,4-triazol-5-one Derivatives: Comparison of Theoretical and Experimental 1Hand 13C- Chemical Shifts", International Journal of Molecular Sciences, 6 (6) pp. 219-229 Link   Yüksek, H., Çakmak, İ., Sadi-Yılmaz, S., Alkan, M., Baykara, H. (2005) "Synthesis and GIAO NMR Calculations for Some Novel 4-Heteroarylidenamino-4,5-dihydro-1H-1,2,4-triazol-5-one Derivatives: Comparison of Theoretical and Experimental 1Hand 13C- Chemical Shifts", International Journal of Molecular Sciences, 6 (6) pp. 219-229 Link  
2005 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Journal of Molecular Sciences

Kimya eğitiminde yaşam temelli öğrenme (context based) uygulaması çalıştayı,

Yıldırım, A., Sadi-Yılmaz, S., İlhan, N., Karadeli, Ç., Baran, T.B., Özden, Z. (2011) "Kimya eğitiminde yaşam temelli öğrenme (context based) uygulaması çalıştayı,", II. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi , Erzurum, Türkiye, (Temmuz 2011 Yıldırım, A., Sadi-Yılmaz, S., İlhan, N., Karadeli, Ç., Baran, T.B., Özden, Z. (2011) "Kimya eğitiminde yaşam temelli öğrenme (context based) uygulaması çalıştayı,", II. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi , Erzurum, Türkiye, (Temmuz 2011
2011 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
II. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi