img
img
Toplam 27663 kayıt

Synthesis and GIAO NMR Calculations for Some Novel 4-Heteroarylidenamino-4,5-dihydro-1H-1,2,4-triazol-5-one Derivatives: Comparison of Theoretical and Experimental 1Hand 13C- Chemical Shifts

Link   YÜKSEK, H., ÇAKMAK, İ., SADİ-YILMAZ, S., ALKAN, M., Baykara, H. (2005) "Synthesis and GIAO NMR Calculations for Some Novel 4-Heteroarylidenamino-4,5-dihydro-1H-1,2,4-triazol-5-one Derivatives: Comparison of Theoretical and Experimental 1Hand 13C- Chemical Shifts", International Journal of Molecular Sciences, 6 (6) pp. 219-229 Link  " data-bs-content-id="YazarBilgi-24631"> YÜKSEK, H., ÇAKMAK, İ., SADİ-YILMAZ, S., ALKAN, M., Baykara, H. (2005) "Synthesis and GIAO NMR Calculations for Some Novel 4-Heteroarylidenamino-4,5-dihydro-1H-1,2,4-triazol-5-one Derivatives: Comparison of Theoretical and Experimental 1Hand 13C- Chemical Shifts", International Journal of Molecular Sciences, 6 (6) pp. 219-229 Link   YÜKSEK, H., ÇAKMAK, İ., SADİ-YILMAZ, S., ALKAN, M., Baykara, H. (2005) "Synthesis and GIAO NMR Calculations for Some Novel 4-Heteroarylidenamino-4,5-dihydro-1H-1,2,4-triazol-5-one Derivatives: Comparison of Theoretical and Experimental 1Hand 13C- Chemical Shifts", International Journal of Molecular Sciences, 6 (6) pp. 219-229 Link  
2005 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Journal of Molecular Sciences

Kimya eğitiminde yaşam temelli öğrenme (context based) uygulaması çalıştayı,

Yıldırım, A., SADİ-YILMAZ, S., İlhan, N., Karadeli, Ç., Baran, T.B., Özden, Z. (2011) "Kimya eğitiminde yaşam temelli öğrenme (context based) uygulaması çalıştayı,", II. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi , Erzurum, Türkiye, (Temmuz 2011 Yıldırım, A., SADİ-YILMAZ, S., İlhan, N., Karadeli, Ç., Baran, T.B., Özden, Z. (2011) "Kimya eğitiminde yaşam temelli öğrenme (context based) uygulaması çalıştayı,", II. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi , Erzurum, Türkiye, (Temmuz 2011
2011 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
II. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi

Öğrencilerin Atatürk Üniversitesini tercih etme sebepleri ve tercihleri sonucundaki memnuniyet

Çapraz, C., Eryılmaz, Z., Yıldırım, A., SADİ-YILMAZ, S. (2011) "Öğrencilerin Atatürk Üniversitesini tercih etme sebepleri ve tercihleri sonucundaki memnuniyet", II. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi , Erzurum, Türkiye, (Temmuz 2011 Çapraz, C., Eryılmaz, Z., Yıldırım, A., SADİ-YILMAZ, S. (2011) "Öğrencilerin Atatürk Üniversitesini tercih etme sebepleri ve tercihleri sonucundaki memnuniyet", II. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi , Erzurum, Türkiye, (Temmuz 2011
2011 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
II. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi

MEB 9. Sınıf Biyoloji Ders Kitabında Yer Alan Bilim İnsanları

Köse, E.Ö., SADİ-YILMAZ, S., Gül, Ş. (2017) "MEB 9. Sınıf Biyoloji Ders Kitabında Yer Alan Bilim İnsanları", 2. Uluslararası sosyal Bilimler Sempozyumu , (pp. 79), Antalya, Türkiye, (Mayıs 2017 Köse, E.Ö., SADİ-YILMAZ, S., Gül, Ş. (2017) "MEB 9. Sınıf Biyoloji Ders Kitabında Yer Alan Bilim İnsanları", 2. Uluslararası sosyal Bilimler Sempozyumu , (pp. 79), Antalya, Türkiye, (Mayıs 2017
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
2. Uluslararası sosyal Bilimler Sempozyumu

Oyunlaştırma Araçlarıyla “Madde ve Özellikleri” Konusunun Değerlendirilmesi: Kahoot Örneği

SADİ-YILMAZ, S., COŞTU, S. (2018) "Oyunlaştırma Araçlarıyla “Madde ve Özellikleri” Konusunun Değerlendirilmesi: Kahoot Örneği", 17. ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ SEMPOZYUMU , (pp. 712-713), Ankara, Türkiye, (Nisan 2018 SADİ-YILMAZ, S., COŞTU, S. (2018) "Oyunlaştırma Araçlarıyla “Madde ve Özellikleri” Konusunun Değerlendirilmesi: Kahoot Örneği", 17. ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ SEMPOZYUMU , (pp. 712-713), Ankara, Türkiye, (Nisan 2018
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
17. ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ SEMPOZYUMU

Covid-19 Öncesi Yüz Yüze Eğitimde Gerçekleştirilen Çevrimiçi ve Geleneksel (Kâğıt-Kalem) Sınav Karşılaştırması: Socrative Örneği

COŞTU, S., SADİ-YILMAZ, S. (2022) "Covid-19 Öncesi Yüz Yüze Eğitimde Gerçekleştirilen Çevrimiçi ve Geleneksel (Kâğıt-Kalem) Sınav Karşılaştırması: Socrative Örneği", 2nd International Conference on Educational Technology and Online Learning – ICETOL 2022 , (pp. 225), Balıkesir, Türkiye, (Ekim 2022 COŞTU, S., SADİ-YILMAZ, S. (2022) "Covid-19 Öncesi Yüz Yüze Eğitimde Gerçekleştirilen Çevrimiçi ve Geleneksel (Kâğıt-Kalem) Sınav Karşılaştırması: Socrative Örneği", 2nd International Conference on Educational Technology and Online Learning – ICETOL 2022 , (pp. 225), Balıkesir, Türkiye, (Ekim 2022
2022 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
2nd International Conference on Educational Technology and Online Learning – ICETOL 2022

Genel Kimya Dersinin İşlenmesi ve Değerlendirilmesinde Oyunlaştırma Aracı Olarak Edpuzzle Kullanımı

SADİ-YILMAZ, S., COŞTU, S. (2018) "Genel Kimya Dersinin İşlenmesi ve Değerlendirilmesinde Oyunlaştırma Aracı Olarak Edpuzzle Kullanımı", 6. ULUSLARARASI EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM KONGRESİ , (pp. 1061-1064), Kars, Türkiye, (Ekim 2018 SADİ-YILMAZ, S., COŞTU, S. (2018) "Genel Kimya Dersinin İşlenmesi ve Değerlendirilmesinde Oyunlaştırma Aracı Olarak Edpuzzle Kullanımı", 6. ULUSLARARASI EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM KONGRESİ , (pp. 1061-1064), Kars, Türkiye, (Ekim 2018
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
6. ULUSLARARASI EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM KONGRESİ

9. Sınıf Kimya Öğretim Programının Yaşam Temelli Öğrenme Yaklaşımına (ytöy) Göre İncelenmesi

SADİ-YILMAZ, S., Yıldırım, A. (2018) "9. Sınıf Kimya Öğretim Programının Yaşam Temelli Öğrenme Yaklaşımına (ytöy) Göre İncelenmesi", 6. ULUSLARARASI EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM KONGRESİ , (pp. 86-89), Kars, Türkiye, (Ekim 2018 SADİ-YILMAZ, S., Yıldırım, A. (2018) "9. Sınıf Kimya Öğretim Programının Yaşam Temelli Öğrenme Yaklaşımına (ytöy) Göre İncelenmesi", 6. ULUSLARARASI EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM KONGRESİ , (pp. 86-89), Kars, Türkiye, (Ekim 2018
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
6. ULUSLARARASI EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM KONGRESİ

Genel Kimya Öğretiminde Kullanılan Oyunlaştırma Yaklaşımının Sınıf Öğretmenliği 1. Sınıf Öğrencileri Üzerindeki Etkileri

SADİ-YILMAZ, S., COŞTU, S. (2018) "Genel Kimya Öğretiminde Kullanılan Oyunlaştırma Yaklaşımının Sınıf Öğretmenliği 1. Sınıf Öğrencileri Üzerindeki Etkileri", 6. ULUSLARARASI EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM KONGRESİ , (pp. 1065-1067), Kars, Türkiye, (Ekim 2018 SADİ-YILMAZ, S., COŞTU, S. (2018) "Genel Kimya Öğretiminde Kullanılan Oyunlaştırma Yaklaşımının Sınıf Öğretmenliği 1. Sınıf Öğrencileri Üzerindeki Etkileri", 6. ULUSLARARASI EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM KONGRESİ , (pp. 1065-1067), Kars, Türkiye, (Ekim 2018
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
6. ULUSLARARASI EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM KONGRESİ

Yaşam Temelli Öğrenme Yaklaşımına (YTÖY) Göre Elektrik, Madde ve Isı Konularının İşlenmesinin Öğrenci Başarısına Etkisi

SADİ-YILMAZ, S., Othan, O., Cantimur, E. (2014) "Yaşam Temelli Öğrenme Yaklaşımına (YTÖY) Göre Elektrik, Madde ve Isı Konularının İşlenmesinin Öğrenci Başarısına Etkisi", XI Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitim Kongresi , (pp. 1333), Adana, Türkiye, (Eylül 2014 SADİ-YILMAZ, S., Othan, O., Cantimur, E. (2014) "Yaşam Temelli Öğrenme Yaklaşımına (YTÖY) Göre Elektrik, Madde ve Isı Konularının İşlenmesinin Öğrenci Başarısına Etkisi", XI Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitim Kongresi , (pp. 1333), Adana, Türkiye, (Eylül 2014
2014 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
XI Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitim Kongresi

Biyoloji Öğretmeni Adaylarının Üstbiliş Farkındalıklarının Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi

Gül, Ş., Köse, E.Ö., SADİ-YILMAZ, S. (2014) "Biyoloji Öğretmeni Adaylarının Üstbiliş Farkındalıklarının Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi", XI Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitim Kongresi , (pp. 1329), Adana, Türkiye, (Eylül 2014 Gül, Ş., Köse, E.Ö., SADİ-YILMAZ, S. (2014) "Biyoloji Öğretmeni Adaylarının Üstbiliş Farkındalıklarının Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi", XI Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitim Kongresi , (pp. 1329), Adana, Türkiye, (Eylül 2014
2014 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
XI Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitim Kongresi

Biyoloji ve Kimya Öğretmeni Adaylarının Öğrenme Güçlüğü Çektiği Biyokimya Konuları

Köse, E.Ö., Gül, Ş., SADİ-YILMAZ, S., Yaşar, M.D. (2015) "Biyoloji ve Kimya Öğretmeni Adaylarının Öğrenme Güçlüğü Çektiği Biyokimya Konuları", IV. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi , (pp. 65), Balıkesir, Türkiye, (Eylül 2015 Köse, E.Ö., Gül, Ş., SADİ-YILMAZ, S., Yaşar, M.D. (2015) "Biyoloji ve Kimya Öğretmeni Adaylarının Öğrenme Güçlüğü Çektiği Biyokimya Konuları", IV. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi , (pp. 65), Balıkesir, Türkiye, (Eylül 2015
2015 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
IV. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi

Sınıf Öğretmeni Aday Öğrencilerin Kimya Ve Fen Teknoloji Laboratuvar Uygulamaları Dersleri Hakkında Görüş ve Önerileri

SADİ-YILMAZ, S. (2017) "Sınıf Öğretmeni Aday Öğrencilerin Kimya Ve Fen Teknoloji Laboratuvar Uygulamaları Dersleri Hakkında Görüş ve Önerileri", IV. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi , (pp. 144), Balıkesir, Türkiye, (Eylül 2017 SADİ-YILMAZ, S. (2017) "Sınıf Öğretmeni Aday Öğrencilerin Kimya Ve Fen Teknoloji Laboratuvar Uygulamaları Dersleri Hakkında Görüş ve Önerileri", IV. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi , (pp. 144), Balıkesir, Türkiye, (Eylül 2017
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
IV. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi

Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Öğrenim Yaşantıları Süresince Fen Derslerine Karşı Tutumlarını ve Başarılarını Etkileyen Faktörler Hakkındaki Görüşleri

SADİ-YILMAZ, S., Demirci, T. (2018) "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Öğrenim Yaşantıları Süresince Fen Derslerine Karşı Tutumlarını ve Başarılarını Etkileyen Faktörler Hakkındaki Görüşleri", 27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi , (pp. 1974-1976), Antalya, Türkiye, (Nisan 2018 SADİ-YILMAZ, S., Demirci, T. (2018) "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Öğrenim Yaşantıları Süresince Fen Derslerine Karşı Tutumlarını ve Başarılarını Etkileyen Faktörler Hakkındaki Görüşleri", 27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi , (pp. 1974-1976), Antalya, Türkiye, (Nisan 2018
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi

Sınıf Öğretmenlerinin Sınıf Öğretmenliği Bölümü Programı Hakkındaki Görüş ve Önerileri

SADİ-YILMAZ, S. (2017) "Sınıf Öğretmenlerinin Sınıf Öğretmenliği Bölümü Programı Hakkındaki Görüş ve Önerileri", 2. Uluslar Arası Sosyal Bilimler Sempozyumu , (pp. 197), Alanya, (Mayıs 2017 SADİ-YILMAZ, S. (2017) "Sınıf Öğretmenlerinin Sınıf Öğretmenliği Bölümü Programı Hakkındaki Görüş ve Önerileri", 2. Uluslar Arası Sosyal Bilimler Sempozyumu , (pp. 197), Alanya, (Mayıs 2017
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
2. Uluslar Arası Sosyal Bilimler Sempozyumu

Kimya Öğretmenlerinin Kimya Eğitiminde Karşılaştıkları Sorunlar ve Bu sorunlar hakkındaki görüş ve önerileri

SADİ-YILMAZ, S., Demirci, T. (2017) "Kimya Öğretmenlerinin Kimya Eğitiminde Karşılaştıkları Sorunlar ve Bu sorunlar hakkındaki görüş ve önerileri", International Symposium of Education and Values (ISOEVA) Sempozyumu , Muğla/Bodrum, Türkiye, (Ekim 2017 SADİ-YILMAZ, S., Demirci, T. (2017) "Kimya Öğretmenlerinin Kimya Eğitiminde Karşılaştıkları Sorunlar ve Bu sorunlar hakkındaki görüş ve önerileri", International Symposium of Education and Values (ISOEVA) Sempozyumu , Muğla/Bodrum, Türkiye, (Ekim 2017
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Symposium of Education and Values (ISOEVA) Sempozyumu

Lise 3 öğrencilerinin Biyoloji Derslerinde Kazandıkları Bilgileri Güncel Olaylarla İlişkilendirebilme Düzeyleri

Köse, E.Ö., SADİ-YILMAZ, S., Kaya, E. (2008) "Lise 3 öğrencilerinin Biyoloji Derslerinde Kazandıkları Bilgileri Güncel Olaylarla İlişkilendirebilme Düzeyleri", İnternational Conference on Educational Science , (pp. 1269-1272), Famagusta, Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti, (Haziran 2008 Köse, E.Ö., SADİ-YILMAZ, S., Kaya, E. (2008) "Lise 3 öğrencilerinin Biyoloji Derslerinde Kazandıkları Bilgileri Güncel Olaylarla İlişkilendirebilme Düzeyleri", İnternational Conference on Educational Science , (pp. 1269-1272), Famagusta, Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti, (Haziran 2008
2008 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
İnternational Conference on Educational Science

Scientific Literacy

Ünal, H., SADİ-YILMAZ, S. (2010) "Scientific Literacy", The Second International Congress of Educational Research , (pp. 449-457), Antalya, Türkiye, (Nisan 2010 Ünal, H., SADİ-YILMAZ, S. (2010) "Scientific Literacy", The Second International Congress of Educational Research , (pp. 449-457), Antalya, Türkiye, (Nisan 2010
2010 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
The Second International Congress of Educational Research

Kimya Derslerinde Atasözlerinin Kullanılmasına Yönelik Öğrencilerin Algıları

SADİ-YILMAZ, S., İlhan, N., Yıldırım, A., Güneş, D. (2010) "Kimya Derslerinde Atasözlerinin Kullanılmasına Yönelik Öğrencilerin Algıları", IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , İzmir, Türkiye, (Eylül 2010 SADİ-YILMAZ, S., İlhan, N., Yıldırım, A., Güneş, D. (2010) "Kimya Derslerinde Atasözlerinin Kullanılmasına Yönelik Öğrencilerin Algıları", IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , İzmir, Türkiye, (Eylül 2010
2010 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi

Kimya Eğitiminde İçeriğe/ Bağlama Dayalı (Context- Based) Öğretim Yaklaşımı ve Dünyadaki Uygulamaları

Sözbilir, M., SADİ-YILMAZ, S., Dede, H., Yıldırım, A. (2007) "Kimya Eğitiminde İçeriğe/ Bağlama Dayalı (Context- Based) Öğretim Yaklaşımı ve Dünyadaki Uygulamaları", 1. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi , İstanbul, Türkiye, (Temmuz 2007 Sözbilir, M., SADİ-YILMAZ, S., Dede, H., Yıldırım, A. (2007) "Kimya Eğitiminde İçeriğe/ Bağlama Dayalı (Context- Based) Öğretim Yaklaşımı ve Dünyadaki Uygulamaları", 1. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi , İstanbul, Türkiye, (Temmuz 2007
2007 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
1. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi