img
img
Toplam 27790 kayıt

Analysis, Evaluation, and Comparison of the 2007, 2013 and 2018 Chemistry Curriculum Learning Outcomes Based on the Revised Bloom’s Taxonomy

Link    Yaşar, M.D., SADİ-YILMAZ, S. (2020) "Analysis, Evaluation, and Comparison of the 2007, 2013 and 2018 Chemistry Curriculum Learning Outcomes Based on the Revised Bloom’s Taxonomy", Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 9 (2) pp. 264-278 Link   " data-bs-content-id="YazarBilgi-24622"> Yaşar, M.D., SADİ-YILMAZ, S. (2020) "Analysis, Evaluation, and Comparison of the 2007, 2013 and 2018 Chemistry Curriculum Learning Outcomes Based on the Revised Bloom’s Taxonomy", Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 9 (2) pp. 264-278 Link    Yaşar, M.D., SADİ-YILMAZ, S. (2020) "Analysis, Evaluation, and Comparison of the 2007, 2013 and 2018 Chemistry Curriculum Learning Outcomes Based on the Revised Bloom’s Taxonomy", Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 9 (2) pp. 264-278 Link   
2020 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

Fen ve Teknoloji Laboratuvar Uygulamaları II Dersi Kapsamında Dönüşümlü İş Bölümü Uygulamaları Bir Eylem Araştırması

Link   SADİ-YILMAZ, S. (2017) "Fen ve Teknoloji Laboratuvar Uygulamaları II Dersi Kapsamında Dönüşümlü İş Bölümü Uygulamaları Bir Eylem Araştırması", Türkiye Kimya Derneği Dergisi, Kısım C: Kimya Eğitimi, 2 (1) pp. 1-18 Link  " data-bs-content-id="YazarBilgi-24623"> SADİ-YILMAZ, S. (2017) "Fen ve Teknoloji Laboratuvar Uygulamaları II Dersi Kapsamında Dönüşümlü İş Bölümü Uygulamaları Bir Eylem Araştırması", Türkiye Kimya Derneği Dergisi, Kısım C: Kimya Eğitimi, 2 (1) pp. 1-18 Link   SADİ-YILMAZ, S. (2017) "Fen ve Teknoloji Laboratuvar Uygulamaları II Dersi Kapsamında Dönüşümlü İş Bölümü Uygulamaları Bir Eylem Araştırması", Türkiye Kimya Derneği Dergisi, Kısım C: Kimya Eğitimi, 2 (1) pp. 1-18 Link  
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Türkiye Kimya Derneği Dergisi, Kısım C: Kimya Eğitimi

The Effect of Context-Based Chemical Equilibrium on Grade 11 Students' Learning, Motivation and Constructivist Learning Environment

Link   İlhan, N., Yıldırım, A., SADİ-YILMAZ, S. (2016) "The Effect of Context-Based Chemical Equilibrium on Grade 11 Students' Learning, Motivation and Constructivist Learning Environment", Internatıonal Journal of Environmental Science Educaton, 11 (9) pp. 3117-3137 Link  " data-bs-content-id="YazarBilgi-24624"> İlhan, N., Yıldırım, A., SADİ-YILMAZ, S. (2016) "The Effect of Context-Based Chemical Equilibrium on Grade 11 Students' Learning, Motivation and Constructivist Learning Environment", Internatıonal Journal of Environmental Science Educaton, 11 (9) pp. 3117-3137 Link   İlhan, N., Yıldırım, A., SADİ-YILMAZ, S. (2016) "The Effect of Context-Based Chemical Equilibrium on Grade 11 Students' Learning, Motivation and Constructivist Learning Environment", Internatıonal Journal of Environmental Science Educaton, 11 (9) pp. 3117-3137 Link  
2016 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Internatıonal Journal of Environmental Science Educaton

Biyoloji Öğretmeni Adaylarının Üstbiliş Farkındalıklarının Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi

Link   Gül, Ş., Köse, E.Ö., SADİ-YILMAZ, S. (2015) "Biyoloji Öğretmeni Adaylarının Üstbiliş Farkındalıklarının Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi", Hasan Ali Yücel Eğitim Fakültesi Dergisi, (23) pp. 83-91 Link  " data-bs-content-id="YazarBilgi-24625"> Gül, Ş., Köse, E.Ö., SADİ-YILMAZ, S. (2015) "Biyoloji Öğretmeni Adaylarının Üstbiliş Farkındalıklarının Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi", Hasan Ali Yücel Eğitim Fakültesi Dergisi, (23) pp. 83-91 Link   Gül, Ş., Köse, E.Ö., SADİ-YILMAZ, S. (2015) "Biyoloji Öğretmeni Adaylarının Üstbiliş Farkındalıklarının Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi", Hasan Ali Yücel Eğitim Fakültesi Dergisi, (23) pp. 83-91 Link  
2015 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Hasan Ali Yücel Eğitim Fakültesi Dergisi

Yaşam Temelli Öğrenme Yaklaşımına (YTÖY) Göre Elektrik, Madde Ve Isı Konularının İşlenmesinin Öğrenci Başarısına Etkisi

Link   SADİ-YILMAZ, S., Othan, O., Cantimur, E. (2014) "Yaşam Temelli Öğrenme Yaklaşımına (YTÖY) Göre Elektrik, Madde Ve Isı Konularının İşlenmesinin Öğrenci Başarısına Etkisi", e – Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi, 1 (3) pp. 41-49 Link  " data-bs-content-id="YazarBilgi-24626"> SADİ-YILMAZ, S., Othan, O., Cantimur, E. (2014) "Yaşam Temelli Öğrenme Yaklaşımına (YTÖY) Göre Elektrik, Madde Ve Isı Konularının İşlenmesinin Öğrenci Başarısına Etkisi", e – Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi, 1 (3) pp. 41-49 Link   SADİ-YILMAZ, S., Othan, O., Cantimur, E. (2014) "Yaşam Temelli Öğrenme Yaklaşımına (YTÖY) Göre Elektrik, Madde Ve Isı Konularının İşlenmesinin Öğrenci Başarısına Etkisi", e – Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi, 1 (3) pp. 41-49 Link  
2014 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
e – Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi

Öğrencilerin Atatürk Üniversitesini Tercih Etme Nedenleri ve Tercihleri Sonucundaki Memnuniyet Düzeyleri

Link   Yıldırım, A., SADİ-YILMAZ, S., Çapraz, C. (2013) "Öğrencilerin Atatürk Üniversitesini Tercih Etme Nedenleri ve Tercihleri Sonucundaki Memnuniyet Düzeyleri", Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi, 24 (1) pp. 1-15 Link  " data-bs-content-id="YazarBilgi-24627"> Yıldırım, A., SADİ-YILMAZ, S., Çapraz, C. (2013) "Öğrencilerin Atatürk Üniversitesini Tercih Etme Nedenleri ve Tercihleri Sonucundaki Memnuniyet Düzeyleri", Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi, 24 (1) pp. 1-15 Link   Yıldırım, A., SADİ-YILMAZ, S., Çapraz, C. (2013) "Öğrencilerin Atatürk Üniversitesini Tercih Etme Nedenleri ve Tercihleri Sonucundaki Memnuniyet Düzeyleri", Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi, 24 (1) pp. 1-15 Link  
2013 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi

Kimya öğretmen adaylarının laboratuar uygulamaları hakkındaki düşünceleri

Link    İlhan, N., SADİ-YILMAZ, S., Yıldırım, A., Bulut, H. (2009) "Kimya öğretmen adaylarının laboratuar uygulamaları hakkındaki düşünceleri", Kastamonu Eğitim dergisi, 17 (1) [TR Dizin] Link   " data-bs-content-id="YazarBilgi-24628"> İlhan, N., SADİ-YILMAZ, S., Yıldırım, A., Bulut, H. (2009) "Kimya öğretmen adaylarının laboratuar uygulamaları hakkındaki düşünceleri", Kastamonu Eğitim dergisi, 17 (1) [TR Dizin] Link    İlhan, N., SADİ-YILMAZ, S., Yıldırım, A., Bulut, H. (2009) "Kimya öğretmen adaylarının laboratuar uygulamaları hakkındaki düşünceleri", Kastamonu Eğitim dergisi, 17 (1) [TR Dizin] Link   
2009 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Kastamonu Eğitim dergisi

Kimya Motivasyon Anketi Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması

Link    İlhan, N., Yıldırım, A., SADİ-YILMAZ, S. (2012) "Kimya Motivasyon Anketi Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması", Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 9 (18) pp. 297-310 [TR Dizin] Link   " data-bs-content-id="YazarBilgi-24629"> İlhan, N., Yıldırım, A., SADİ-YILMAZ, S. (2012) "Kimya Motivasyon Anketi Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması", Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 9 (18) pp. 297-310 [TR Dizin] Link    İlhan, N., Yıldırım, A., SADİ-YILMAZ, S. (2012) "Kimya Motivasyon Anketi Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması", Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 9 (18) pp. 297-310 [TR Dizin] Link   
2012 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi

Students Interest to Usage of Organic Chemistry in Daily Life

Link    İlhan, N., SADİ-YILMAZ, S., Yıldırım, A. (2011) "Students Interest to Usage of Organic Chemistry in Daily Life", Erzincan Education Faculty Journal, 13 (1) pp. 143-154 [TR Dizin] Link   " data-bs-content-id="YazarBilgi-24630"> İlhan, N., SADİ-YILMAZ, S., Yıldırım, A. (2011) "Students Interest to Usage of Organic Chemistry in Daily Life", Erzincan Education Faculty Journal, 13 (1) pp. 143-154 [TR Dizin] Link    İlhan, N., SADİ-YILMAZ, S., Yıldırım, A. (2011) "Students Interest to Usage of Organic Chemistry in Daily Life", Erzincan Education Faculty Journal, 13 (1) pp. 143-154 [TR Dizin] Link   
2011 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Erzincan Education Faculty Journal

Synthesis and GIAO NMR Calculations for Some Novel 4-Heteroarylidenamino-4,5-dihydro-1H-1,2,4-triazol-5-one Derivatives: Comparison of Theoretical and Experimental 1Hand 13C- Chemical Shifts

Link   Yüksek, H., Çakmak, İ., SADİ-YILMAZ, S., Alkan, M., Baykara, H. (2005) "Synthesis and GIAO NMR Calculations for Some Novel 4-Heteroarylidenamino-4,5-dihydro-1H-1,2,4-triazol-5-one Derivatives: Comparison of Theoretical and Experimental 1Hand 13C- Chemical Shifts", International Journal of Molecular Sciences, 6 (6) pp. 219-229 Link  " data-bs-content-id="YazarBilgi-24631"> Yüksek, H., Çakmak, İ., SADİ-YILMAZ, S., Alkan, M., Baykara, H. (2005) "Synthesis and GIAO NMR Calculations for Some Novel 4-Heteroarylidenamino-4,5-dihydro-1H-1,2,4-triazol-5-one Derivatives: Comparison of Theoretical and Experimental 1Hand 13C- Chemical Shifts", International Journal of Molecular Sciences, 6 (6) pp. 219-229 Link   Yüksek, H., Çakmak, İ., SADİ-YILMAZ, S., Alkan, M., Baykara, H. (2005) "Synthesis and GIAO NMR Calculations for Some Novel 4-Heteroarylidenamino-4,5-dihydro-1H-1,2,4-triazol-5-one Derivatives: Comparison of Theoretical and Experimental 1Hand 13C- Chemical Shifts", International Journal of Molecular Sciences, 6 (6) pp. 219-229 Link  
2005 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Journal of Molecular Sciences

Kimya eğitiminde yaşam temelli öğrenme (context based) uygulaması çalıştayı,

Yıldırım, A., SADİ-YILMAZ, S., İlhan, N., Karadeli, Ç., Baran, T.B., Özden, Z. (2011) "Kimya eğitiminde yaşam temelli öğrenme (context based) uygulaması çalıştayı,", II. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi , Erzurum, Türkiye, (Temmuz 2011 Yıldırım, A., SADİ-YILMAZ, S., İlhan, N., Karadeli, Ç., Baran, T.B., Özden, Z. (2011) "Kimya eğitiminde yaşam temelli öğrenme (context based) uygulaması çalıştayı,", II. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi , Erzurum, Türkiye, (Temmuz 2011
2011 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
II. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi

Öğrencilerin Atatürk Üniversitesini tercih etme sebepleri ve tercihleri sonucundaki memnuniyet

Çapraz, C., Eryılmaz, Z., Yıldırım, A., SADİ-YILMAZ, S. (2011) "Öğrencilerin Atatürk Üniversitesini tercih etme sebepleri ve tercihleri sonucundaki memnuniyet", II. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi , Erzurum, Türkiye, (Temmuz 2011 Çapraz, C., Eryılmaz, Z., Yıldırım, A., SADİ-YILMAZ, S. (2011) "Öğrencilerin Atatürk Üniversitesini tercih etme sebepleri ve tercihleri sonucundaki memnuniyet", II. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi , Erzurum, Türkiye, (Temmuz 2011
2011 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
II. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi

MEB 9. Sınıf Biyoloji Ders Kitabında Yer Alan Bilim İnsanları

Köse, E.Ö., SADİ-YILMAZ, S., Gül, Ş. (2017) "MEB 9. Sınıf Biyoloji Ders Kitabında Yer Alan Bilim İnsanları", 2. Uluslararası sosyal Bilimler Sempozyumu , (pp. 79), Antalya, Türkiye, (Mayıs 2017 Köse, E.Ö., SADİ-YILMAZ, S., Gül, Ş. (2017) "MEB 9. Sınıf Biyoloji Ders Kitabında Yer Alan Bilim İnsanları", 2. Uluslararası sosyal Bilimler Sempozyumu , (pp. 79), Antalya, Türkiye, (Mayıs 2017
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
2. Uluslararası sosyal Bilimler Sempozyumu

Oyunlaştırma Araçlarıyla “Madde ve Özellikleri” Konusunun Değerlendirilmesi: Kahoot Örneği

SADİ-YILMAZ, S., COŞTU, S. (2018) "Oyunlaştırma Araçlarıyla “Madde ve Özellikleri” Konusunun Değerlendirilmesi: Kahoot Örneği", 17. ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ SEMPOZYUMU , (pp. 712-713), Ankara, Türkiye, (Nisan 2018 SADİ-YILMAZ, S., COŞTU, S. (2018) "Oyunlaştırma Araçlarıyla “Madde ve Özellikleri” Konusunun Değerlendirilmesi: Kahoot Örneği", 17. ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ SEMPOZYUMU , (pp. 712-713), Ankara, Türkiye, (Nisan 2018
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
17. ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ SEMPOZYUMU

Covid-19 Öncesi Yüz Yüze Eğitimde Gerçekleştirilen Çevrimiçi ve Geleneksel (Kâğıt-Kalem) Sınav Karşılaştırması: Socrative Örneği

COŞTU, S., SADİ-YILMAZ, S. (2022) "Covid-19 Öncesi Yüz Yüze Eğitimde Gerçekleştirilen Çevrimiçi ve Geleneksel (Kâğıt-Kalem) Sınav Karşılaştırması: Socrative Örneği", 2nd International Conference on Educational Technology and Online Learning – ICETOL 2022 , (pp. 225), Balıkesir, Türkiye, (Ekim 2022 COŞTU, S., SADİ-YILMAZ, S. (2022) "Covid-19 Öncesi Yüz Yüze Eğitimde Gerçekleştirilen Çevrimiçi ve Geleneksel (Kâğıt-Kalem) Sınav Karşılaştırması: Socrative Örneği", 2nd International Conference on Educational Technology and Online Learning – ICETOL 2022 , (pp. 225), Balıkesir, Türkiye, (Ekim 2022
2022 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
2nd International Conference on Educational Technology and Online Learning – ICETOL 2022

Genel Kimya Dersinin İşlenmesi ve Değerlendirilmesinde Oyunlaştırma Aracı Olarak Edpuzzle Kullanımı

SADİ-YILMAZ, S., COŞTU, S. (2018) "Genel Kimya Dersinin İşlenmesi ve Değerlendirilmesinde Oyunlaştırma Aracı Olarak Edpuzzle Kullanımı", 6. ULUSLARARASI EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM KONGRESİ , (pp. 1061-1064), Kars, Türkiye, (Ekim 2018 SADİ-YILMAZ, S., COŞTU, S. (2018) "Genel Kimya Dersinin İşlenmesi ve Değerlendirilmesinde Oyunlaştırma Aracı Olarak Edpuzzle Kullanımı", 6. ULUSLARARASI EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM KONGRESİ , (pp. 1061-1064), Kars, Türkiye, (Ekim 2018
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
6. ULUSLARARASI EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM KONGRESİ

9. Sınıf Kimya Öğretim Programının Yaşam Temelli Öğrenme Yaklaşımına (ytöy) Göre İncelenmesi

SADİ-YILMAZ, S., Yıldırım, A. (2018) "9. Sınıf Kimya Öğretim Programının Yaşam Temelli Öğrenme Yaklaşımına (ytöy) Göre İncelenmesi", 6. ULUSLARARASI EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM KONGRESİ , (pp. 86-89), Kars, Türkiye, (Ekim 2018 SADİ-YILMAZ, S., Yıldırım, A. (2018) "9. Sınıf Kimya Öğretim Programının Yaşam Temelli Öğrenme Yaklaşımına (ytöy) Göre İncelenmesi", 6. ULUSLARARASI EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM KONGRESİ , (pp. 86-89), Kars, Türkiye, (Ekim 2018
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
6. ULUSLARARASI EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM KONGRESİ

Genel Kimya Öğretiminde Kullanılan Oyunlaştırma Yaklaşımının Sınıf Öğretmenliği 1. Sınıf Öğrencileri Üzerindeki Etkileri

SADİ-YILMAZ, S., COŞTU, S. (2018) "Genel Kimya Öğretiminde Kullanılan Oyunlaştırma Yaklaşımının Sınıf Öğretmenliği 1. Sınıf Öğrencileri Üzerindeki Etkileri", 6. ULUSLARARASI EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM KONGRESİ , (pp. 1065-1067), Kars, Türkiye, (Ekim 2018 SADİ-YILMAZ, S., COŞTU, S. (2018) "Genel Kimya Öğretiminde Kullanılan Oyunlaştırma Yaklaşımının Sınıf Öğretmenliği 1. Sınıf Öğrencileri Üzerindeki Etkileri", 6. ULUSLARARASI EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM KONGRESİ , (pp. 1065-1067), Kars, Türkiye, (Ekim 2018
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
6. ULUSLARARASI EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM KONGRESİ

Yaşam Temelli Öğrenme Yaklaşımına (YTÖY) Göre Elektrik, Madde ve Isı Konularının İşlenmesinin Öğrenci Başarısına Etkisi

SADİ-YILMAZ, S., Othan, O., Cantimur, E. (2014) "Yaşam Temelli Öğrenme Yaklaşımına (YTÖY) Göre Elektrik, Madde ve Isı Konularının İşlenmesinin Öğrenci Başarısına Etkisi", XI Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitim Kongresi , (pp. 1333), Adana, Türkiye, (Eylül 2014 SADİ-YILMAZ, S., Othan, O., Cantimur, E. (2014) "Yaşam Temelli Öğrenme Yaklaşımına (YTÖY) Göre Elektrik, Madde ve Isı Konularının İşlenmesinin Öğrenci Başarısına Etkisi", XI Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitim Kongresi , (pp. 1333), Adana, Türkiye, (Eylül 2014
2014 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
XI Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitim Kongresi

Biyoloji Öğretmeni Adaylarının Üstbiliş Farkındalıklarının Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi

Gül, Ş., Köse, E.Ö., SADİ-YILMAZ, S. (2014) "Biyoloji Öğretmeni Adaylarının Üstbiliş Farkındalıklarının Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi", XI Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitim Kongresi , (pp. 1329), Adana, Türkiye, (Eylül 2014 Gül, Ş., Köse, E.Ö., SADİ-YILMAZ, S. (2014) "Biyoloji Öğretmeni Adaylarının Üstbiliş Farkındalıklarının Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi", XI Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitim Kongresi , (pp. 1329), Adana, Türkiye, (Eylül 2014
2014 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
XI Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitim Kongresi