img
img
Toplam 27827 kayıt

EXAMINATION OF PRE-SERVICE TEACHERS' COGNITIVE STRUCTURES AND PROFICIENCY LEVELS FOR VARIOUS EDUCATION TYPES

0 0
2023 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
13th International Conference on Culture, Civilization and Social Sciences

Öğretmen Adaylarının Eğitim Programı Okuryazarlığı Düzeylerinin Çeşitli Değişkenlere Göre İncelenmesi

0 0
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
İKSAD 4. INTERNATIONAL CONGRESS ON SOCIAL SCIENCES

Türkiye’de Özel Eğitimle İlgili Yapılan Lisansüstü Tezlerin İncelenmesi

0 0
2022 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
IXth INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS

INVESTIGATION OF TEACHERS' OPINIONS ABOUT FIELD TRIP TECHNIQUE AND SELF-EFFICACY BELIEFS REGARDING ORGANIZATION FIELD TRIP

0 0
2022 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
2. INTERNATIONAL CAPPADOCIA SCIENTIFIC RESEARCH CONGRESS

LİSE ÖĞRENCİLERİNİN SINIF İÇİ GÜVEN DÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ

0 0
2021 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
INTERNATIONAL SIIRT SCIENTIFIC RESEARCH CONGRESS

Öğretmen Adaylarının Özel Gereksinimli Öğrencilere İlişkin Metaforik Algıları

0 0
2021 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
ULUSLARARASI PEGEM EĞİTİM KONGRESİ (IPCEDU - 2021)

Öğretmen Adaylarının Basamaklı Öğretim Modelinin Uygulamasına İlişkin Görüşleri

0 0
2021 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
1. ULUSLARARASI ARSLANTEPE BİLİMSEL ARAŞTIRMALAR KONGRESİ

TÜRKÇE ÖĞRETMENLERİNİN ÖLÇME–DEĞERLENDİRME ARAÇLARINA YÖNELİK YETERLİK ALGILARININ BELİRLENMESİ

0 0
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
İKSAD 4. INTERNATIONAL CONGRESS ON SOCIAL SCIENCES

ÖĞRETMEN ADAYLARININ PROGRAM GELİŞTİRMEDE BAZITEMEL KAVRAMLARA İLİŞKİN BİLİŞSEL YAPILARININİNCELENMESİ

0 0
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
AL- FARABİ 4. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ

TÜRKÇE EĞİTİMİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ EĞİTİMDEKULLANILAN ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME ARAÇLARINAYÖNELİK BİLGİ DÜZEYLERİNİN ANLAM ÇÖZÜMLEMETABLOSU İLE BELİRLENMESİ

0 0
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
AL-FARABi 4. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ

Pedagojik Formasyon Eğitimi Sertifika Programına KatılanÖğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleğini TercihNedenlerinin İncelenmesi

0 0
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
28. uluslararası eğitim bilimleri kongresi

Öğretmen Adaylarının Görüşlerine Göre İdeal Bir ÖğretimElemanının Sahip Olması Gereken Özellikler

0 0
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
28. Uluslararası eğitim bilimleri kongresi

Sınıf öğretmenlerinin sınıf dışı öğretim yöntemlerini kullanma düzeylerinin çeşitli değişkenlere göre değerlendirilmesi

0 0
2011 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
1. Uluslar Arası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi

İlkokuma yazma öğretim programının değerlendirilmesine ilişkin bir meta-analiz çalışması

0 0
2012 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
IV. Uluslararası Türkiye Eğitim Araştırmaları Kongresi

Öğretmen ve okul yöneticilerinin “okulu kültür merkezi durumuna getirme”konusuna yönelik görüşleri ve yeterlik algıları

0 0
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi

Öğretmen adaylarının düşünme stillerinin çeşitli değişkenlere göre incelenmesi

0 0
2011 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
2nd International Conference on New Trends in Education and Their Implications

İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Sınıf ÖğretmenliğiÖğretmen Adaylarının Sahip Oldukları Öğrenme Stillerinin Farklı Değişkenlere Göre Değerlendirilmesi

0 0
2010 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
9. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu

Sınıf öğretmenliği alanında yapılan çalışmaların içerik analizi

0 0
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu

Program geliştirme dersi kapsamının mesleki yaşamdaki gerekliliği konusunda öğretmen görüşlerinin incelenmesi

0 0
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi

Öğretmen adaylarının bilgi ve bilimsel okuryazarlık düzeylerinin çeşitli değişkenlere göre incelenmesi

0 0
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
6. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi