img
img
Toplam 27639 kayıt

Play in the Three Generations

Güneş, G., Tuğrul, B., Ertürk, G., ÖZEN-ALTINKAYNAK, Ş. (2013) "Play in the Three Generations", 39th Annual International Conference , Amerika Birleşik Devletleri, (Mart 2013 Güneş, G., Tuğrul, B., Ertürk, G., ÖZEN-ALTINKAYNAK, Ş. (2013) "Play in the Three Generations", 39th Annual International Conference , Amerika Birleşik Devletleri, (Mart 2013
2013 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
39th Annual International Conference

Examining the Preschool Teachers’ Use of Different Approaches In Children’s Literature

Gönen, M.S., Kara, H.G.E., ÖZEN-ALTINKAYNAK, Ş. (2011) "Examining the Preschool Teachers’ Use of Different Approaches In Children’s Literature", 3 World Conference on Educational Sciences , (pp. 4098-411), (Mart 2011 Gönen, M.S., Kara, H.G.E., ÖZEN-ALTINKAYNAK, Ş. (2011) "Examining the Preschool Teachers’ Use of Different Approaches In Children’s Literature", 3 World Conference on Educational Sciences , (pp. 4098-411), (Mart 2011
2011 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
3 World Conference on Educational Sciences

Öğretmen adayları ve öğretim elemanlarının Türk eğitimsistemindeki Bologna sürecine ilişkin görüşlerininincelenmesi: Hacettepe Üniversitesi örneği

ÖZEN-ALTINKAYNAK, Ş., Uysal, H., Akman, B., Durmuşoğlu, M.C. (2014) "Öğretmen adayları ve öğretim elemanlarının Türk eğitimsistemindeki Bologna sürecine ilişkin görüşlerininincelenmesi: Hacettepe Üniversitesi örneği", Öğretmen Yetiştirme Politika ve Sorunları Uluslararası Sempozyumu IV-ISPITE 2014 , (Mayıs 2014 ÖZEN-ALTINKAYNAK, Ş., Uysal, H., Akman, B., Durmuşoğlu, M.C. (2014) "Öğretmen adayları ve öğretim elemanlarının Türk eğitimsistemindeki Bologna sürecine ilişkin görüşlerininincelenmesi: Hacettepe Üniversitesi örneği", Öğretmen Yetiştirme Politika ve Sorunları Uluslararası Sempozyumu IV-ISPITE 2014 , (Mayıs 2014
2014 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Öğretmen Yetiştirme Politika ve Sorunları Uluslararası Sempozyumu IV-ISPITE 2014

Okul Öncesi Öğretmenleri ile Öğretmen Adaylarının Sınıf Yönetimi Becerisine İlişkin Algılarının Metafor Analizi Yoluyla İncelenmesi

ÖZEN-ALTINKAYNAK, Ş., GÜNGÖR, S., GÖZÜM, A.İ.C. (2017) "Okul Öncesi Öğretmenleri ile Öğretmen Adaylarının Sınıf Yönetimi Becerisine İlişkin Algılarının Metafor Analizi Yoluyla İncelenmesi", 5. Uluslar Arası Okul Öncesi Eğitim Kongresi , (Ekim 2017 ÖZEN-ALTINKAYNAK, Ş., GÜNGÖR, S., GÖZÜM, A.İ.C. (2017) "Okul Öncesi Öğretmenleri ile Öğretmen Adaylarının Sınıf Yönetimi Becerisine İlişkin Algılarının Metafor Analizi Yoluyla İncelenmesi", 5. Uluslar Arası Okul Öncesi Eğitim Kongresi , (Ekim 2017
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
5. Uluslar Arası Okul Öncesi Eğitim Kongresi

Okul Öncesi Dönemdeki Çocukların Anne Babalarının Öğretmen Olarak Rollerinin İncelenmesi

ÖZEN-ALTINKAYNAK, Ş., GÜNGÖR, S., GÖZÜM, A.İ.C. (2017) "Okul Öncesi Dönemdeki Çocukların Anne Babalarının Öğretmen Olarak Rollerinin İncelenmesi", 5. Uluslar Arası Okul Öncesi Eğitim Kongresi , (Ekim 2017 ÖZEN-ALTINKAYNAK, Ş., GÜNGÖR, S., GÖZÜM, A.İ.C. (2017) "Okul Öncesi Dönemdeki Çocukların Anne Babalarının Öğretmen Olarak Rollerinin İncelenmesi", 5. Uluslar Arası Okul Öncesi Eğitim Kongresi , (Ekim 2017
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
5. Uluslar Arası Okul Öncesi Eğitim Kongresi

Okul Öncesi Eğitim Kurumlarında İletişim Engelleri

GÜNGÖR, S., ÖZEN-ALTINKAYNAK, Ş., AKSOY, N. (2018) "Okul Öncesi Eğitim Kurumlarında İletişim Engelleri", 27. Uluslar Arası Eğitim Bilimleri Kongresi , (Nisan 2018 GÜNGÖR, S., ÖZEN-ALTINKAYNAK, Ş., AKSOY, N. (2018) "Okul Öncesi Eğitim Kurumlarında İletişim Engelleri", 27. Uluslar Arası Eğitim Bilimleri Kongresi , (Nisan 2018
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
27. Uluslar Arası Eğitim Bilimleri Kongresi

Okul Öncesi Eğitime Devam Eden Çocukların Müdür Algılarının İncelenmesi

Uysal, H., Yazıcı, D.N., ÖZEN-ALTINKAYNAK, Ş., Karakuş, H., Akman, B. (2015) "Okul Öncesi Eğitime Devam Eden Çocukların Müdür Algılarının İncelenmesi", 4. Uluslar Arası Okul Öncesi Eğitim Kongresi , (Eylül 2015 Uysal, H., Yazıcı, D.N., ÖZEN-ALTINKAYNAK, Ş., Karakuş, H., Akman, B. (2015) "Okul Öncesi Eğitime Devam Eden Çocukların Müdür Algılarının İncelenmesi", 4. Uluslar Arası Okul Öncesi Eğitim Kongresi , (Eylül 2015
2015 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
4. Uluslar Arası Okul Öncesi Eğitim Kongresi

Analyze of Thoughts and Expectations of Preschool Teachers and Preschool Children at the age of 6 About Play

Tuğrul, B., Metin, Ö., Ertürk, G., ÖZEN-ALTINKAYNAK, Ş. (2010) "Analyze of Thoughts and Expectations of Preschool Teachers and Preschool Children at the age of 6 About Play", OMEP World Conference on Early Childhood Education , (pp. 15), (Ağustos 2010 Tuğrul, B., Metin, Ö., Ertürk, G., ÖZEN-ALTINKAYNAK, Ş. (2010) "Analyze of Thoughts and Expectations of Preschool Teachers and Preschool Children at the age of 6 About Play", OMEP World Conference on Early Childhood Education , (pp. 15), (Ağustos 2010
2010 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
OMEP World Conference on Early Childhood Education

A Study on the Views of Preschool Teachers on the Effects of Their University Experiences on Their Professional Lives.

Kara, H.G.E., ÖZEN-ALTINKAYNAK, Ş., Çelik, M.V., Erkan, N.S. (2011) "A Study on the Views of Preschool Teachers on the Effects of Their University Experiences on Their Professional Lives.", The Seventh International Congress of Qualitative Inquiry. , (Mayıs 2011 Kara, H.G.E., ÖZEN-ALTINKAYNAK, Ş., Çelik, M.V., Erkan, N.S. (2011) "A Study on the Views of Preschool Teachers on the Effects of Their University Experiences on Their Professional Lives.", The Seventh International Congress of Qualitative Inquiry. , (Mayıs 2011
2011 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
The Seventh International Congress of Qualitative Inquiry.

OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÇOCUK KAVRAMINA İLİŞKİN ALGILARININ METAFOR ANALİZİ YOLUYLA İNCELENMESİ

ÖZEN-ALTINKAYNAK, Ş. (2018) "OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÇOCUK KAVRAMINA İLİŞKİN ALGILARININ METAFOR ANALİZİ YOLUYLA İNCELENMESİ", I. INTERNATIONAL IĞDIR CONGRESSON MULTIDISCIPLINARY STUDIES , (Aralık 2018 ÖZEN-ALTINKAYNAK, Ş. (2018) "OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÇOCUK KAVRAMINA İLİŞKİN ALGILARININ METAFOR ANALİZİ YOLUYLA İNCELENMESİ", I. INTERNATIONAL IĞDIR CONGRESSON MULTIDISCIPLINARY STUDIES , (Aralık 2018
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
I. INTERNATIONAL IĞDIR CONGRESSON MULTIDISCIPLINARY STUDIES

Investigation of Pre Service Teachers Perceptions about Concept of Measurement and Assessment Through Metaphor Analysis

Gök, B., Erdoğan, Ö., ÖZEN-ALTINKAYNAK, Ş., Erdoğan, T. (2012) "Investigation of Pre Service Teachers Perceptions about Concept of Measurement and Assessment Through Metaphor Analysis", 4th WORLD CONFERENCE ON EDUCATIONAL SCIENCES (WCES-2012) , (pp. 1997-2003), (Mayıs 2012 Gök, B., Erdoğan, Ö., ÖZEN-ALTINKAYNAK, Ş., Erdoğan, T. (2012) "Investigation of Pre Service Teachers Perceptions about Concept of Measurement and Assessment Through Metaphor Analysis", 4th WORLD CONFERENCE ON EDUCATIONAL SCIENCES (WCES-2012) , (pp. 1997-2003), (Mayıs 2012
2012 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
4th WORLD CONFERENCE ON EDUCATIONAL SCIENCES (WCES-2012)

Okuma Yazmaya Hazırlık Sürecinde Ailelerin Rolüne İlişkin Öğretmen Görüşleri

ÖZEN-ALTINKAYNAK, Ş. (2018) "Okuma Yazmaya Hazırlık Sürecinde Ailelerin Rolüne İlişkin Öğretmen Görüşleri", 6. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretimi Kongresi , (Aralık 2018 ÖZEN-ALTINKAYNAK, Ş. (2018) "Okuma Yazmaya Hazırlık Sürecinde Ailelerin Rolüne İlişkin Öğretmen Görüşleri", 6. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretimi Kongresi , (Aralık 2018
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
6. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretimi Kongresi

Öğretmen Adaylarının Özel Gereksinimli Öğrencilerine Yönelik Tutumlarının Tespit Edilmesi

DOI    İnce, M., FIRAT-DURDUKOCA, Ş., Cumalı, D. (2023) "Öğretmen Adaylarının Özel Gereksinimli Öğrencilerine Yönelik Tutumlarının Tespit Edilmesi", Buca Eğitim Fakültesi Dergisi, (56) pp. 911-928 [TR Dizin] DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-25256"> İnce, M., FIRAT-DURDUKOCA, Ş., Cumalı, D. (2023) "Öğretmen Adaylarının Özel Gereksinimli Öğrencilerine Yönelik Tutumlarının Tespit Edilmesi", Buca Eğitim Fakültesi Dergisi, (56) pp. 911-928 [TR Dizin] DOI    İnce, M., FIRAT-DURDUKOCA, Ş., Cumalı, D. (2023) "Öğretmen Adaylarının Özel Gereksinimli Öğrencilerine Yönelik Tutumlarının Tespit Edilmesi", Buca Eğitim Fakültesi Dergisi, (56) pp. 911-928 [TR Dizin] DOI   
2023 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Buca Eğitim Fakültesi Dergisi

OKUL DIŞI ÖĞRENME ORTAMLARI VE FAALİYETLERİNE YÖNELİK TEMEL EĞİTİM ÖĞRETMEN ADAYLARININ GÖRÜŞLERİ VE YETERLİK ALGILARI

Link DOI    FIRAT-DURDUKOCA, Ş. (2023) "OKUL DIŞI ÖĞRENME ORTAMLARI VE FAALİYETLERİNE YÖNELİK TEMEL EĞİTİM ÖĞRETMEN ADAYLARININ GÖRÜŞLERİ VE YETERLİK ALGILARI", Ekev Akademi Dergisi, (93) pp. 394-145 [TR Dizin] Link DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-25257"> FIRAT-DURDUKOCA, Ş. (2023) "OKUL DIŞI ÖĞRENME ORTAMLARI VE FAALİYETLERİNE YÖNELİK TEMEL EĞİTİM ÖĞRETMEN ADAYLARININ GÖRÜŞLERİ VE YETERLİK ALGILARI", Ekev Akademi Dergisi, (93) pp. 394-145 [TR Dizin] Link DOI    FIRAT-DURDUKOCA, Ş. (2023) "OKUL DIŞI ÖĞRENME ORTAMLARI VE FAALİYETLERİNE YÖNELİK TEMEL EĞİTİM ÖĞRETMEN ADAYLARININ GÖRÜŞLERİ VE YETERLİK ALGILARI", Ekev Akademi Dergisi, (93) pp. 394-145 [TR Dizin] Link DOI   
2023 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Ekev Akademi Dergisi

Öğretmen Adaylarının “Özel Öğrenme Güçlüğü” Kavramına Yönelik Bilişsel Yapılarının İncelenmesi

DOI   İnce, M., FIRAT-DURDUKOCA, Ş. (2022) "Öğretmen Adaylarının “Özel Öğrenme Güçlüğü” Kavramına Yönelik Bilişsel Yapılarının İncelenmesi", Turkiye Egitim Dergisi, 7 (1) pp. 132-145 DOI  " data-bs-content-id="YazarBilgi-25258"> İnce, M., FIRAT-DURDUKOCA, Ş. (2022) "Öğretmen Adaylarının “Özel Öğrenme Güçlüğü” Kavramına Yönelik Bilişsel Yapılarının İncelenmesi", Turkiye Egitim Dergisi, 7 (1) pp. 132-145 DOI   İnce, M., FIRAT-DURDUKOCA, Ş. (2022) "Öğretmen Adaylarının “Özel Öğrenme Güçlüğü” Kavramına Yönelik Bilişsel Yapılarının İncelenmesi", Turkiye Egitim Dergisi, 7 (1) pp. 132-145 DOI  
2022 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Turkiye Egitim Dergisi

Okul Öncesi Öğretmenlerinin Eğitim Etkinliklerinin Düzeni Açısından Örtük Program Uygulamalarını Kullanma Düzeyleri

DOI    FIRAT-DURDUKOCA, Ş. (2022) "Okul Öncesi Öğretmenlerinin Eğitim Etkinliklerinin Düzeni Açısından Örtük Program Uygulamalarını Kullanma Düzeyleri", Journal of the Human and Social Sciences Researchers, 11 (4) pp. 2070-2092 DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-25259"> FIRAT-DURDUKOCA, Ş. (2022) "Okul Öncesi Öğretmenlerinin Eğitim Etkinliklerinin Düzeni Açısından Örtük Program Uygulamalarını Kullanma Düzeyleri", Journal of the Human and Social Sciences Researchers, 11 (4) pp. 2070-2092 DOI    FIRAT-DURDUKOCA, Ş. (2022) "Okul Öncesi Öğretmenlerinin Eğitim Etkinliklerinin Düzeni Açısından Örtük Program Uygulamalarını Kullanma Düzeyleri", Journal of the Human and Social Sciences Researchers, 11 (4) pp. 2070-2092 DOI   
2022 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Journal of the Human and Social Sciences Researchers

SINIF ÖĞRETMENLERİNİN ÖĞRETİMİN BİREYSELLEŞTİRİLMESİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ

DOI    FIRAT-DURDUKOCA, Ş. (2022) "SINIF ÖĞRETMENLERİNİN ÖĞRETİMİN BİREYSELLEŞTİRİLMESİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ", International Journal of Eurasia Social Sciences, 13 (47) pp. 308-329 [TR Dizin] DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-25260"> FIRAT-DURDUKOCA, Ş. (2022) "SINIF ÖĞRETMENLERİNİN ÖĞRETİMİN BİREYSELLEŞTİRİLMESİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ", International Journal of Eurasia Social Sciences, 13 (47) pp. 308-329 [TR Dizin] DOI    FIRAT-DURDUKOCA, Ş. (2022) "SINIF ÖĞRETMENLERİNİN ÖĞRETİMİN BİREYSELLEŞTİRİLMESİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ", International Journal of Eurasia Social Sciences, 13 (47) pp. 308-329 [TR Dizin] DOI   
2022 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Journal of Eurasia Social Sciences

Reviewing of Teachers’ Professional Competencies for Inclusive Education

Link DOI   FIRAT-DURDUKOCA, Ş. (2021) "Reviewing of Teachers’ Professional Competencies for Inclusive Education", International Education Studies, 14 (10) pp. 1-14 Link DOI  " data-bs-content-id="YazarBilgi-25262"> FIRAT-DURDUKOCA, Ş. (2021) "Reviewing of Teachers’ Professional Competencies for Inclusive Education", International Education Studies, 14 (10) pp. 1-14 Link DOI   FIRAT-DURDUKOCA, Ş. (2021) "Reviewing of Teachers’ Professional Competencies for Inclusive Education", International Education Studies, 14 (10) pp. 1-14 Link DOI  
2021 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Education Studies

Teachers' Commitment to the Curriculum and Relevant Parent Opinions: A Case Study on Turkey

Link DOI   FIRAT-DURDUKOCA, Ş. (2021) "Teachers' Commitment to the Curriculum and Relevant Parent Opinions: A Case Study on Turkey", International Journal of Progressive Education, 17 (4) pp. 222-238 Link DOI  " data-bs-content-id="YazarBilgi-25263"> FIRAT-DURDUKOCA, Ş. (2021) "Teachers' Commitment to the Curriculum and Relevant Parent Opinions: A Case Study on Turkey", International Journal of Progressive Education, 17 (4) pp. 222-238 Link DOI   FIRAT-DURDUKOCA, Ş. (2021) "Teachers' Commitment to the Curriculum and Relevant Parent Opinions: A Case Study on Turkey", International Journal of Progressive Education, 17 (4) pp. 222-238 Link DOI  
2021 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Journal of Progressive Education

Özel eğitim dersine yönelik tutum ölçeğinin geliştirilmesi

Link DOI    FIRAT-DURDUKOCA, Ş. (2015) "Özel eğitim dersine yönelik tutum ölçeğinin geliştirilmesi", Journal of Turkish Studies, 10 (11) pp. 651-666 [TR Dizin] Link DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-25264"> FIRAT-DURDUKOCA, Ş. (2015) "Özel eğitim dersine yönelik tutum ölçeğinin geliştirilmesi", Journal of Turkish Studies, 10 (11) pp. 651-666 [TR Dizin] Link DOI    FIRAT-DURDUKOCA, Ş. (2015) "Özel eğitim dersine yönelik tutum ölçeğinin geliştirilmesi", Journal of Turkish Studies, 10 (11) pp. 651-666 [TR Dizin] Link DOI   
2015 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Journal of Turkish Studies