img
img
Toplam 27837 kayıt

İlköğretim 4. sınıf öğrencilerinin sosyal bilgiler dersine yönelik akademik başarıları üzerinde proje tabanlı öğrenme yaklaşımının etkisi

0 0
2010 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Milli Eğitim

Sınıf öğretmeni adaylarının akademik özyeterlik algılarının çeşitli değişkenler açısından incelenmesi

0 0
2010 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

Temel eğitim öğretmen adaylarının ölçme ve değerlendirme araçlarını seçebilme ve kullanabilme yeterlik algılarının incelenmesi

0 0
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

İnönü Üniversitesi eğitim fakültesi sınıf öğretmenliği öğretmen adaylarının sahip oldukları öğrenme stillerinin farklı değişkenlere göre değerlendirilmesi

0 0
2011 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
e-Journal of New World Sciences Academy

Okulöncesi öğretmen adaylarının bir ders ve öğretim tekniği olarak dramaya yönelik görüşlerinin incelenmesi

0 0
2015 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

Öğretmen adaylarının öğretim tekniklerini seçme yeterliklerine ilişkin algı ölçeği

0 0
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi

Özel eğitim dersinde örnek olay inceleme yönteminin öğrenenlerin üstbilişsel farkındalıklarına, derse yönelik tutumlarına ve görüşlerine etkisi: Bir karma yöntem araştırması

0 0
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Kastamonu Eğitim Fakültesi Dergisi

Okulu kültür merkezi konumuna getirme:Öğretmen ve okul yöneticilerinin yeterlik algıları ve görüşleri

0 0
2018 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Social Sciences Studies Journal

Sınıf öğretmenlerinin sosyal bilgiler dersi öğretim uygulamaları için öğretim tekniklerinin seçimine yönelik yeterlik algıları ve görüşleri

0 0
2018 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi

Sınıf öğretmenliği lisans öğretim programının aday öğretmenlerin görüşlerine göre değerlendirilmesi.

0 0
2016 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Journal of Turkish Studies

Dizgeli eğitim modelinin öğrenenlerin epistemolojik inanç, öğrenme yaklaşımları, üstbilişsel farkındalık ve akademik başarılarına etkisi

0 0
2016 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Journal of Human Sciences

Öğretmen adaylarının program geliştirme dersine ilişkin metaforik algıları

0 0
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Sosyal Bilimler Dergisi (SOBİDER)

Teacher’s views on “‘teacher training system” in Turkey

0 0
2018 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Europan Journal of Education Studies

INVESTIGATION OF PRIMARY SCHOOL TEACHER CANDIDATES' AWARENESS ABOUT THE ZERO WASTE CONCEPT

0 0
2023 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
13th International Conference on Culture, Civilization and Social Sciences

EXAMINATION OF PRE-SERVICE TEACHERS' COGNITIVE STRUCTURES AND PROFICIENCY LEVELS FOR VARIOUS EDUCATION TYPES

0 0
2023 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
13th International Conference on Culture, Civilization and Social Sciences

Öğretmen Adaylarının Eğitim Programı Okuryazarlığı Düzeylerinin Çeşitli Değişkenlere Göre İncelenmesi

0 0
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
İKSAD 4. INTERNATIONAL CONGRESS ON SOCIAL SCIENCES

Türkiye’de Özel Eğitimle İlgili Yapılan Lisansüstü Tezlerin İncelenmesi

0 0
2022 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
IXth INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS

INVESTIGATION OF TEACHERS' OPINIONS ABOUT FIELD TRIP TECHNIQUE AND SELF-EFFICACY BELIEFS REGARDING ORGANIZATION FIELD TRIP

0 0
2022 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
2. INTERNATIONAL CAPPADOCIA SCIENTIFIC RESEARCH CONGRESS

LİSE ÖĞRENCİLERİNİN SINIF İÇİ GÜVEN DÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ

0 0
2021 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
INTERNATIONAL SIIRT SCIENTIFIC RESEARCH CONGRESS

Öğretmen Adaylarının Özel Gereksinimli Öğrencilere İlişkin Metaforik Algıları

0 0
2021 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
ULUSLARARASI PEGEM EĞİTİM KONGRESİ (IPCEDU - 2021)