Türkçe
Türkçe
English
Anasayfa
Gelişmiş Arama
Akademisyen Arama
Yayın Arama
Proje Arama
Fikri Mülkiyet Arama
Ödül Arama
Tez Arama
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Raporlar ve İstatistikler
İletişim
Giriş
Giriş
Yayın Arama
Prof. Dr.
Doç. Dr.
Dr. Öğr. Üyesi
Öğr. Gör.
Arş. Gör.
Diğer
Toplam 27853 kayıt
Okuma Yazmaya Hazırlık Sürecinde Ailelerin Rolüne İlişkin Öğretmen Görüşleri
Özen-Altınkaynak, Ş.
(2018) "
Okuma Yazmaya Hazırlık Sürecinde Ailelerin Rolüne İlişkin Öğretmen Görüşleri
",
6. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretimi Kongresi
, (
Aralık 2018
)
Özen-Altınkaynak, Ş.
(2018) "
Okuma Yazmaya Hazırlık Sürecinde Ailelerin Rolüne İlişkin Öğretmen Görüşleri
",
6. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretimi Kongresi
, (
Aralık 2018
)
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Okul Öncesi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2018
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
6. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretimi Kongresi
Öğretmen Adaylarının Özel Gereksinimli Öğrencilerine Yönelik Tutumlarının Tespit Edilmesi
DOI
İnce, M.,
Fırat-Durdukoca, Ş.
, Cumalı, D. (2023) "
Öğretmen Adaylarının Özel Gereksinimli Öğrencilerine Yönelik Tutumlarının Tespit Edilmesi
",
Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
, (56) pp. 911-928
[TR Dizin]
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-25256">
İnce, M.,
Fırat-Durdukoca, Ş.
, Cumalı, D. (2023) "
Öğretmen Adaylarının Özel Gereksinimli Öğrencilerine Yönelik Tutumlarının Tespit Edilmesi
",
Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
, (56) pp. 911-928
[TR Dizin]
DOI
İnce, M.,
Fırat-Durdukoca, Ş.
, Cumalı, D. (2023) "
Öğretmen Adaylarının Özel Gereksinimli Öğrencilerine Yönelik Tutumlarının Tespit Edilmesi
",
Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
, (56) pp. 911-928
[TR Dizin]
DOI
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Özgeçmiş Sayfası
2023
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
OKUL DIŞI ÖĞRENME ORTAMLARI VE FAALİYETLERİNE YÖNELİK TEMEL EĞİTİM ÖĞRETMEN ADAYLARININ GÖRÜŞLERİ VE YETERLİK ALGILARI
Link
DOI
Fırat-Durdukoca, Ş.
(2023) "
OKUL DIŞI ÖĞRENME ORTAMLARI VE FAALİYETLERİNE YÖNELİK TEMEL EĞİTİM ÖĞRETMEN ADAYLARININ GÖRÜŞLERİ VE YETERLİK ALGILARI
",
Ekev Akademi Dergisi
, (93) pp. 394-145
[TR Dizin]
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-25257">
Fırat-Durdukoca, Ş.
(2023) "
OKUL DIŞI ÖĞRENME ORTAMLARI VE FAALİYETLERİNE YÖNELİK TEMEL EĞİTİM ÖĞRETMEN ADAYLARININ GÖRÜŞLERİ VE YETERLİK ALGILARI
",
Ekev Akademi Dergisi
, (93) pp. 394-145
[TR Dizin]
Link
DOI
Fırat-Durdukoca, Ş.
(2023) "
OKUL DIŞI ÖĞRENME ORTAMLARI VE FAALİYETLERİNE YÖNELİK TEMEL EĞİTİM ÖĞRETMEN ADAYLARININ GÖRÜŞLERİ VE YETERLİK ALGILARI
",
Ekev Akademi Dergisi
, (93) pp. 394-145
[TR Dizin]
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Özgeçmiş Sayfası
2023
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Ekev Akademi Dergisi
Öğretmen Adaylarının “Özel Öğrenme Güçlüğü” Kavramına Yönelik Bilişsel Yapılarının İncelenmesi
DOI
İnce, M.,
Fırat-Durdukoca, Ş.
(2022) "
Öğretmen Adaylarının “Özel Öğrenme Güçlüğü” Kavramına Yönelik Bilişsel Yapılarının İncelenmesi
",
Turkiye Egitim Dergisi
, 7 (1) pp. 132-145
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-25258">
İnce, M.,
Fırat-Durdukoca, Ş.
(2022) "
Öğretmen Adaylarının “Özel Öğrenme Güçlüğü” Kavramına Yönelik Bilişsel Yapılarının İncelenmesi
",
Turkiye Egitim Dergisi
, 7 (1) pp. 132-145
DOI
İnce, M.,
Fırat-Durdukoca, Ş.
(2022) "
Öğretmen Adaylarının “Özel Öğrenme Güçlüğü” Kavramına Yönelik Bilişsel Yapılarının İncelenmesi
",
Turkiye Egitim Dergisi
, 7 (1) pp. 132-145
DOI
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Özgeçmiş Sayfası
2022
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Turkiye Egitim Dergisi
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Eğitim Etkinliklerinin Düzeni Açısından Örtük Program Uygulamalarını Kullanma Düzeyleri
DOI
Fırat-Durdukoca, Ş.
(2022) "
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Eğitim Etkinliklerinin Düzeni Açısından Örtük Program Uygulamalarını Kullanma Düzeyleri
",
Journal of the Human and Social Sciences Researchers
, 11 (4) pp. 2070-2092
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-25259">
Fırat-Durdukoca, Ş.
(2022) "
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Eğitim Etkinliklerinin Düzeni Açısından Örtük Program Uygulamalarını Kullanma Düzeyleri
",
Journal of the Human and Social Sciences Researchers
, 11 (4) pp. 2070-2092
DOI
Fırat-Durdukoca, Ş.
(2022) "
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Eğitim Etkinliklerinin Düzeni Açısından Örtük Program Uygulamalarını Kullanma Düzeyleri
",
Journal of the Human and Social Sciences Researchers
, 11 (4) pp. 2070-2092
DOI
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Özgeçmiş Sayfası
2022
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Journal of the Human and Social Sciences Researchers
SINIF ÖĞRETMENLERİNİN ÖĞRETİMİN BİREYSELLEŞTİRİLMESİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ
DOI
Fırat-Durdukoca, Ş.
(2022) "
SINIF ÖĞRETMENLERİNİN ÖĞRETİMİN BİREYSELLEŞTİRİLMESİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ
",
International Journal of Eurasia Social Sciences
, 13 (47) pp. 308-329
[TR Dizin]
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-25260">
Fırat-Durdukoca, Ş.
(2022) "
SINIF ÖĞRETMENLERİNİN ÖĞRETİMİN BİREYSELLEŞTİRİLMESİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ
",
International Journal of Eurasia Social Sciences
, 13 (47) pp. 308-329
[TR Dizin]
DOI
Fırat-Durdukoca, Ş.
(2022) "
SINIF ÖĞRETMENLERİNİN ÖĞRETİMİN BİREYSELLEŞTİRİLMESİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ
",
International Journal of Eurasia Social Sciences
, 13 (47) pp. 308-329
[TR Dizin]
DOI
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Özgeçmiş Sayfası
2022
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
International Journal of Eurasia Social Sciences
Reviewing of Teachers’ Professional Competencies for Inclusive Education
Link
DOI
Fırat-Durdukoca, Ş.
(2021) "
Reviewing of Teachers’ Professional Competencies for Inclusive Education
",
International Education Studies
, 14 (10) pp. 1-14
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-25262">
Fırat-Durdukoca, Ş.
(2021) "
Reviewing of Teachers’ Professional Competencies for Inclusive Education
",
International Education Studies
, 14 (10) pp. 1-14
Link
DOI
Fırat-Durdukoca, Ş.
(2021) "
Reviewing of Teachers’ Professional Competencies for Inclusive Education
",
International Education Studies
, 14 (10) pp. 1-14
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Özgeçmiş Sayfası
2021
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
International Education Studies
Teachers' Commitment to the Curriculum and Relevant Parent Opinions: A Case Study on Turkey
Link
DOI
Fırat-Durdukoca, Ş.
(2021) "
Teachers' Commitment to the Curriculum and Relevant Parent Opinions: A Case Study on Turkey
",
International Journal of Progressive Education
, 17 (4) pp. 222-238
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-25263">
Fırat-Durdukoca, Ş.
(2021) "
Teachers' Commitment to the Curriculum and Relevant Parent Opinions: A Case Study on Turkey
",
International Journal of Progressive Education
, 17 (4) pp. 222-238
Link
DOI
Fırat-Durdukoca, Ş.
(2021) "
Teachers' Commitment to the Curriculum and Relevant Parent Opinions: A Case Study on Turkey
",
International Journal of Progressive Education
, 17 (4) pp. 222-238
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Özgeçmiş Sayfası
2021
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
International Journal of Progressive Education
Özel eğitim dersine yönelik tutum ölçeğinin geliştirilmesi
Link
DOI
Fırat-Durdukoca, Ş.
(2015) "
Özel eğitim dersine yönelik tutum ölçeğinin geliştirilmesi
",
Journal of Turkish Studies
, 10 (11) pp. 651-666
[TR Dizin]
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-25264">
Fırat-Durdukoca, Ş.
(2015) "
Özel eğitim dersine yönelik tutum ölçeğinin geliştirilmesi
",
Journal of Turkish Studies
, 10 (11) pp. 651-666
[TR Dizin]
Link
DOI
Fırat-Durdukoca, Ş.
(2015) "
Özel eğitim dersine yönelik tutum ölçeğinin geliştirilmesi
",
Journal of Turkish Studies
, 10 (11) pp. 651-666
[TR Dizin]
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Özgeçmiş Sayfası
2015
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Journal of Turkish Studies
İlköğretim seçmeli bilişim teknolojileri dersi 5. basamak öğretim programının öğretmen görüşleri doğrultusunda değerlendirilmesi (Malatya ili örneği).
Fırat-Durdukoca, Ş.
, Arıbaş, S. (2011) "
İlköğretim seçmeli bilişim teknolojileri dersi 5. basamak öğretim programının öğretmen görüşleri doğrultusunda değerlendirilmesi (Malatya ili örneği).
",
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi,
, 8 (1) pp. 140-168
Fırat-Durdukoca, Ş.
, Arıbaş, S. (2011) "
İlköğretim seçmeli bilişim teknolojileri dersi 5. basamak öğretim programının öğretmen görüşleri doğrultusunda değerlendirilmesi (Malatya ili örneği).
",
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi,
, 8 (1) pp. 140-168
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Özgeçmiş Sayfası
2011
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi,
Pedagojik formasyon eğitimi sertifika programına devam eden öğrencilerin teknolojik pedagojik alan bilgilerinin çeşitli değişkenlere göre incelenmesi.
DOI
Atalay, T.D.,
Fırat-Durdukoca, Ş.
(2018) "
Pedagojik formasyon eğitimi sertifika programına devam eden öğrencilerin teknolojik pedagojik alan bilgilerinin çeşitli değişkenlere göre incelenmesi.
",
Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim Dergisi
, 7 (2) pp. 1253-1275
[TR Dizin]
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-25267">
Atalay, T.D.,
Fırat-Durdukoca, Ş.
(2018) "
Pedagojik formasyon eğitimi sertifika programına devam eden öğrencilerin teknolojik pedagojik alan bilgilerinin çeşitli değişkenlere göre incelenmesi.
",
Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim Dergisi
, 7 (2) pp. 1253-1275
[TR Dizin]
DOI
Atalay, T.D.,
Fırat-Durdukoca, Ş.
(2018) "
Pedagojik formasyon eğitimi sertifika programına devam eden öğrencilerin teknolojik pedagojik alan bilgilerinin çeşitli değişkenlere göre incelenmesi.
",
Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim Dergisi
, 7 (2) pp. 1253-1275
[TR Dizin]
DOI
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Özgeçmiş Sayfası
2018
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim Dergisi
An analysis of teacher views on the prestige of teaching profession in Turkey
Link
DOI
Fırat-Durdukoca, Ş.
(2019) "
An analysis of teacher views on the prestige of teaching profession in Turkey
",
Journal of Education and Training Studies
, 7 (1) pp. 125-139
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-25268">
Fırat-Durdukoca, Ş.
(2019) "
An analysis of teacher views on the prestige of teaching profession in Turkey
",
Journal of Education and Training Studies
, 7 (1) pp. 125-139
Link
DOI
Fırat-Durdukoca, Ş.
(2019) "
An analysis of teacher views on the prestige of teaching profession in Turkey
",
Journal of Education and Training Studies
, 7 (1) pp. 125-139
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Özgeçmiş Sayfası
2019
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Journal of Education and Training Studies
Occupational anxiety and self-efficacy levels among prospective teachers
DOI
Fırat-Durdukoca, Ş.
, Atalay, T.D. (2019) "
Occupational anxiety and self-efficacy levels among prospective teachers
",
International Journal of Evaluation and Research in Education (IJERE)
, 8 (1) pp. 174-181
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-25269">
Fırat-Durdukoca, Ş.
, Atalay, T.D. (2019) "
Occupational anxiety and self-efficacy levels among prospective teachers
",
International Journal of Evaluation and Research in Education (IJERE)
, 8 (1) pp. 174-181
DOI
Fırat-Durdukoca, Ş.
, Atalay, T.D. (2019) "
Occupational anxiety and self-efficacy levels among prospective teachers
",
International Journal of Evaluation and Research in Education (IJERE)
, 8 (1) pp. 174-181
DOI
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Özgeçmiş Sayfası
2019
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
International Journal of Evaluation and Research in Education (IJERE)
Identifying the attitudes and views of social sciences teachers toward values education in Turkey
Link
DOI
Fırat-Durdukoca, Ş.
(2019) "
Identifying the attitudes and views of social sciences teachers toward values education in Turkey
",
World Journal of Education
, 9 (1) pp. 103-117
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-25270">
Fırat-Durdukoca, Ş.
(2019) "
Identifying the attitudes and views of social sciences teachers toward values education in Turkey
",
World Journal of Education
, 9 (1) pp. 103-117
Link
DOI
Fırat-Durdukoca, Ş.
(2019) "
Identifying the attitudes and views of social sciences teachers toward values education in Turkey
",
World Journal of Education
, 9 (1) pp. 103-117
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Özgeçmiş Sayfası
2019
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
World Journal of Education
The identification of students’ metaphorical perceptions about base values in Turkish language curriculum
DOI
Fırat-Durdukoca, Ş.
, Atalay, T.D. (2019) "
The identification of students’ metaphorical perceptions about base values in Turkish language curriculum
",
Cypriot Journal of Educational Sciences
, 4 (1) pp. 124-135
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-25272">
Fırat-Durdukoca, Ş.
, Atalay, T.D. (2019) "
The identification of students’ metaphorical perceptions about base values in Turkish language curriculum
",
Cypriot Journal of Educational Sciences
, 4 (1) pp. 124-135
DOI
Fırat-Durdukoca, Ş.
, Atalay, T.D. (2019) "
The identification of students’ metaphorical perceptions about base values in Turkish language curriculum
",
Cypriot Journal of Educational Sciences
, 4 (1) pp. 124-135
DOI
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Özgeçmiş Sayfası
2019
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Cypriot Journal of Educational Sciences
ÖĞRETMEN ADAYLARINA YÖNELİK “ÜSTBİLİŞSEL FARKINDALIK ÖLÇEĞİ”NİN GELİŞTİRİLMESİ
Link
DOI
Fırat-Durdukoca, Ş.
, Arıbaş, S. (2019) "
ÖĞRETMEN ADAYLARINA YÖNELİK “ÜSTBİLİŞSEL FARKINDALIK ÖLÇEĞİ”NİN GELİŞTİRİLMESİ
",
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
, 18 (72) pp. 1541-1551
[TR Dizin]
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-25273">
Fırat-Durdukoca, Ş.
, Arıbaş, S. (2019) "
ÖĞRETMEN ADAYLARINA YÖNELİK “ÜSTBİLİŞSEL FARKINDALIK ÖLÇEĞİ”NİN GELİŞTİRİLMESİ
",
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
, 18 (72) pp. 1541-1551
[TR Dizin]
Link
DOI
Fırat-Durdukoca, Ş.
, Arıbaş, S. (2019) "
ÖĞRETMEN ADAYLARINA YÖNELİK “ÜSTBİLİŞSEL FARKINDALIK ÖLÇEĞİ”NİN GELİŞTİRİLMESİ
",
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
, 18 (72) pp. 1541-1551
[TR Dizin]
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Özgeçmiş Sayfası
2019
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
İlköğretim öğretmenlerin bazı değişkenlere göre yansıtıcı düşünme düzeyleri ve düşüncelerindeki öğretmen niteliklerinin yansıtıcı öğretmen niteliklerine uygunluğu
Fırat-Durdukoca, Ş.
, Demir, M. (2012) "
İlköğretim öğretmenlerin bazı değişkenlere göre yansıtıcı düşünme düzeyleri ve düşüncelerindeki öğretmen niteliklerinin yansıtıcı öğretmen niteliklerine uygunluğu
",
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, 9 (20) pp. 357-374
[TR Dizin]
" data-bs-content-id="YazarBilgi-25274">
Fırat-Durdukoca, Ş.
, Demir, M. (2012) "
İlköğretim öğretmenlerin bazı değişkenlere göre yansıtıcı düşünme düzeyleri ve düşüncelerindeki öğretmen niteliklerinin yansıtıcı öğretmen niteliklerine uygunluğu
",
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, 9 (20) pp. 357-374
[TR Dizin]
Fırat-Durdukoca, Ş.
, Demir, M. (2012) "
İlköğretim öğretmenlerin bazı değişkenlere göre yansıtıcı düşünme düzeyleri ve düşüncelerindeki öğretmen niteliklerinin yansıtıcı öğretmen niteliklerine uygunluğu
",
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, 9 (20) pp. 357-374
[TR Dizin]
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Özgeçmiş Sayfası
2012
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Öğretmen adaylarının öğrenme stilleri ile ders çalışma alışkanlıkları arasındaki ilişkinin incelenmesi
Kaya, A., Bozaslan, H.,
Fırat-Durdukoca, Ş.
(2012) "
Öğretmen adaylarının öğrenme stilleri ile ders çalışma alışkanlıkları arasındaki ilişkinin incelenmesi
",
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
, 11 (41) pp. 131-146
[TR Dizin]
" data-bs-content-id="YazarBilgi-25275">
Kaya, A., Bozaslan, H.,
Fırat-Durdukoca, Ş.
(2012) "
Öğretmen adaylarının öğrenme stilleri ile ders çalışma alışkanlıkları arasındaki ilişkinin incelenmesi
",
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
, 11 (41) pp. 131-146
[TR Dizin]
Kaya, A., Bozaslan, H.,
Fırat-Durdukoca, Ş.
(2012) "
Öğretmen adaylarının öğrenme stilleri ile ders çalışma alışkanlıkları arasındaki ilişkinin incelenmesi
",
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
, 11 (41) pp. 131-146
[TR Dizin]
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Özgeçmiş Sayfası
2012
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
Öğretmen Adaylarının Değerlere İlişkin Metaforları
DOI
Demir-Atalay, T.,
Fırat-Durdukoca, Ş.
(2018) "
Öğretmen Adaylarının Değerlere İlişkin Metaforları
",
Ana Dili Eğitimi Dergisi
, 6 (4) pp. 894-923
[TR Dizin]
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-25276">
Demir-Atalay, T.,
Fırat-Durdukoca, Ş.
(2018) "
Öğretmen Adaylarının Değerlere İlişkin Metaforları
",
Ana Dili Eğitimi Dergisi
, 6 (4) pp. 894-923
[TR Dizin]
DOI
Demir-Atalay, T.,
Fırat-Durdukoca, Ş.
(2018) "
Öğretmen Adaylarının Değerlere İlişkin Metaforları
",
Ana Dili Eğitimi Dergisi
, 6 (4) pp. 894-923
[TR Dizin]
DOI
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Özgeçmiş Sayfası
2018
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Ana Dili Eğitimi Dergisi
İlköğretim 4. sınıf öğrencilerinin sosyal bilgiler dersine yönelik akademik başarıları üzerinde proje tabanlı öğrenme yaklaşımının etkisi
Arıbaş, S.,
Fırat-Durdukoca, Ş.
(2010) "
İlköğretim 4. sınıf öğrencilerinin sosyal bilgiler dersine yönelik akademik başarıları üzerinde proje tabanlı öğrenme yaklaşımının etkisi
",
Milli Eğitim
, 39 (186) pp. 310-319
[TR Dizin]
" data-bs-content-id="YazarBilgi-25277">
Arıbaş, S.,
Fırat-Durdukoca, Ş.
(2010) "
İlköğretim 4. sınıf öğrencilerinin sosyal bilgiler dersine yönelik akademik başarıları üzerinde proje tabanlı öğrenme yaklaşımının etkisi
",
Milli Eğitim
, 39 (186) pp. 310-319
[TR Dizin]
Arıbaş, S.,
Fırat-Durdukoca, Ş.
(2010) "
İlköğretim 4. sınıf öğrencilerinin sosyal bilgiler dersine yönelik akademik başarıları üzerinde proje tabanlı öğrenme yaklaşımının etkisi
",
Milli Eğitim
, 39 (186) pp. 310-319
[TR Dizin]
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Özgeçmiş Sayfası
2010
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Milli Eğitim
«
861
862
863
864
865
866
867
868
869
870
»