img
img
Toplam 27853 kayıt

Okuma Yazmaya Hazırlık Sürecinde Ailelerin Rolüne İlişkin Öğretmen Görüşleri

Özen-Altınkaynak, Ş. (2018) "Okuma Yazmaya Hazırlık Sürecinde Ailelerin Rolüne İlişkin Öğretmen Görüşleri", 6. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretimi Kongresi , (Aralık 2018 Özen-Altınkaynak, Ş. (2018) "Okuma Yazmaya Hazırlık Sürecinde Ailelerin Rolüne İlişkin Öğretmen Görüşleri", 6. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretimi Kongresi , (Aralık 2018
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
6. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretimi Kongresi

Öğretmen Adaylarının Özel Gereksinimli Öğrencilerine Yönelik Tutumlarının Tespit Edilmesi

DOI    İnce, M., Fırat-Durdukoca, Ş., Cumalı, D. (2023) "Öğretmen Adaylarının Özel Gereksinimli Öğrencilerine Yönelik Tutumlarının Tespit Edilmesi", Buca Eğitim Fakültesi Dergisi, (56) pp. 911-928 [TR Dizin] DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-25256"> İnce, M., Fırat-Durdukoca, Ş., Cumalı, D. (2023) "Öğretmen Adaylarının Özel Gereksinimli Öğrencilerine Yönelik Tutumlarının Tespit Edilmesi", Buca Eğitim Fakültesi Dergisi, (56) pp. 911-928 [TR Dizin] DOI    İnce, M., Fırat-Durdukoca, Ş., Cumalı, D. (2023) "Öğretmen Adaylarının Özel Gereksinimli Öğrencilerine Yönelik Tutumlarının Tespit Edilmesi", Buca Eğitim Fakültesi Dergisi, (56) pp. 911-928 [TR Dizin] DOI   
2023 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Buca Eğitim Fakültesi Dergisi

OKUL DIŞI ÖĞRENME ORTAMLARI VE FAALİYETLERİNE YÖNELİK TEMEL EĞİTİM ÖĞRETMEN ADAYLARININ GÖRÜŞLERİ VE YETERLİK ALGILARI

Link DOI    Fırat-Durdukoca, Ş. (2023) "OKUL DIŞI ÖĞRENME ORTAMLARI VE FAALİYETLERİNE YÖNELİK TEMEL EĞİTİM ÖĞRETMEN ADAYLARININ GÖRÜŞLERİ VE YETERLİK ALGILARI", Ekev Akademi Dergisi, (93) pp. 394-145 [TR Dizin] Link DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-25257"> Fırat-Durdukoca, Ş. (2023) "OKUL DIŞI ÖĞRENME ORTAMLARI VE FAALİYETLERİNE YÖNELİK TEMEL EĞİTİM ÖĞRETMEN ADAYLARININ GÖRÜŞLERİ VE YETERLİK ALGILARI", Ekev Akademi Dergisi, (93) pp. 394-145 [TR Dizin] Link DOI    Fırat-Durdukoca, Ş. (2023) "OKUL DIŞI ÖĞRENME ORTAMLARI VE FAALİYETLERİNE YÖNELİK TEMEL EĞİTİM ÖĞRETMEN ADAYLARININ GÖRÜŞLERİ VE YETERLİK ALGILARI", Ekev Akademi Dergisi, (93) pp. 394-145 [TR Dizin] Link DOI   
2023 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Ekev Akademi Dergisi

Öğretmen Adaylarının “Özel Öğrenme Güçlüğü” Kavramına Yönelik Bilişsel Yapılarının İncelenmesi

DOI   İnce, M., Fırat-Durdukoca, Ş. (2022) "Öğretmen Adaylarının “Özel Öğrenme Güçlüğü” Kavramına Yönelik Bilişsel Yapılarının İncelenmesi", Turkiye Egitim Dergisi, 7 (1) pp. 132-145 DOI  " data-bs-content-id="YazarBilgi-25258"> İnce, M., Fırat-Durdukoca, Ş. (2022) "Öğretmen Adaylarının “Özel Öğrenme Güçlüğü” Kavramına Yönelik Bilişsel Yapılarının İncelenmesi", Turkiye Egitim Dergisi, 7 (1) pp. 132-145 DOI   İnce, M., Fırat-Durdukoca, Ş. (2022) "Öğretmen Adaylarının “Özel Öğrenme Güçlüğü” Kavramına Yönelik Bilişsel Yapılarının İncelenmesi", Turkiye Egitim Dergisi, 7 (1) pp. 132-145 DOI  
2022 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Turkiye Egitim Dergisi

Okul Öncesi Öğretmenlerinin Eğitim Etkinliklerinin Düzeni Açısından Örtük Program Uygulamalarını Kullanma Düzeyleri

DOI    Fırat-Durdukoca, Ş. (2022) "Okul Öncesi Öğretmenlerinin Eğitim Etkinliklerinin Düzeni Açısından Örtük Program Uygulamalarını Kullanma Düzeyleri", Journal of the Human and Social Sciences Researchers, 11 (4) pp. 2070-2092 DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-25259"> Fırat-Durdukoca, Ş. (2022) "Okul Öncesi Öğretmenlerinin Eğitim Etkinliklerinin Düzeni Açısından Örtük Program Uygulamalarını Kullanma Düzeyleri", Journal of the Human and Social Sciences Researchers, 11 (4) pp. 2070-2092 DOI    Fırat-Durdukoca, Ş. (2022) "Okul Öncesi Öğretmenlerinin Eğitim Etkinliklerinin Düzeni Açısından Örtük Program Uygulamalarını Kullanma Düzeyleri", Journal of the Human and Social Sciences Researchers, 11 (4) pp. 2070-2092 DOI   
2022 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Journal of the Human and Social Sciences Researchers

SINIF ÖĞRETMENLERİNİN ÖĞRETİMİN BİREYSELLEŞTİRİLMESİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ

DOI    Fırat-Durdukoca, Ş. (2022) "SINIF ÖĞRETMENLERİNİN ÖĞRETİMİN BİREYSELLEŞTİRİLMESİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ", International Journal of Eurasia Social Sciences, 13 (47) pp. 308-329 [TR Dizin] DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-25260"> Fırat-Durdukoca, Ş. (2022) "SINIF ÖĞRETMENLERİNİN ÖĞRETİMİN BİREYSELLEŞTİRİLMESİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ", International Journal of Eurasia Social Sciences, 13 (47) pp. 308-329 [TR Dizin] DOI    Fırat-Durdukoca, Ş. (2022) "SINIF ÖĞRETMENLERİNİN ÖĞRETİMİN BİREYSELLEŞTİRİLMESİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ", International Journal of Eurasia Social Sciences, 13 (47) pp. 308-329 [TR Dizin] DOI   
2022 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Journal of Eurasia Social Sciences

Reviewing of Teachers’ Professional Competencies for Inclusive Education

Link DOI   Fırat-Durdukoca, Ş. (2021) "Reviewing of Teachers’ Professional Competencies for Inclusive Education", International Education Studies, 14 (10) pp. 1-14 Link DOI  " data-bs-content-id="YazarBilgi-25262"> Fırat-Durdukoca, Ş. (2021) "Reviewing of Teachers’ Professional Competencies for Inclusive Education", International Education Studies, 14 (10) pp. 1-14 Link DOI   Fırat-Durdukoca, Ş. (2021) "Reviewing of Teachers’ Professional Competencies for Inclusive Education", International Education Studies, 14 (10) pp. 1-14 Link DOI  
2021 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Education Studies

Teachers' Commitment to the Curriculum and Relevant Parent Opinions: A Case Study on Turkey

Link DOI   Fırat-Durdukoca, Ş. (2021) "Teachers' Commitment to the Curriculum and Relevant Parent Opinions: A Case Study on Turkey", International Journal of Progressive Education, 17 (4) pp. 222-238 Link DOI  " data-bs-content-id="YazarBilgi-25263"> Fırat-Durdukoca, Ş. (2021) "Teachers' Commitment to the Curriculum and Relevant Parent Opinions: A Case Study on Turkey", International Journal of Progressive Education, 17 (4) pp. 222-238 Link DOI   Fırat-Durdukoca, Ş. (2021) "Teachers' Commitment to the Curriculum and Relevant Parent Opinions: A Case Study on Turkey", International Journal of Progressive Education, 17 (4) pp. 222-238 Link DOI  
2021 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Journal of Progressive Education

Özel eğitim dersine yönelik tutum ölçeğinin geliştirilmesi

Link DOI    Fırat-Durdukoca, Ş. (2015) "Özel eğitim dersine yönelik tutum ölçeğinin geliştirilmesi", Journal of Turkish Studies, 10 (11) pp. 651-666 [TR Dizin] Link DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-25264"> Fırat-Durdukoca, Ş. (2015) "Özel eğitim dersine yönelik tutum ölçeğinin geliştirilmesi", Journal of Turkish Studies, 10 (11) pp. 651-666 [TR Dizin] Link DOI    Fırat-Durdukoca, Ş. (2015) "Özel eğitim dersine yönelik tutum ölçeğinin geliştirilmesi", Journal of Turkish Studies, 10 (11) pp. 651-666 [TR Dizin] Link DOI   
2015 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Journal of Turkish Studies

İlköğretim seçmeli bilişim teknolojileri dersi 5. basamak öğretim programının öğretmen görüşleri doğrultusunda değerlendirilmesi (Malatya ili örneği).

Fırat-Durdukoca, Ş., Arıbaş, S. (2011) "İlköğretim seçmeli bilişim teknolojileri dersi 5. basamak öğretim programının öğretmen görüşleri doğrultusunda değerlendirilmesi (Malatya ili örneği).", Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi,, 8 (1) pp. 140-168   Fırat-Durdukoca, Ş., Arıbaş, S. (2011) "İlköğretim seçmeli bilişim teknolojileri dersi 5. basamak öğretim programının öğretmen görüşleri doğrultusunda değerlendirilmesi (Malatya ili örneği).", Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi,, 8 (1) pp. 140-168  
2011 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi,

Pedagojik formasyon eğitimi sertifika programına devam eden öğrencilerin teknolojik pedagojik alan bilgilerinin çeşitli değişkenlere göre incelenmesi.

DOI    Atalay, T.D., Fırat-Durdukoca, Ş. (2018) "Pedagojik formasyon eğitimi sertifika programına devam eden öğrencilerin teknolojik pedagojik alan bilgilerinin çeşitli değişkenlere göre incelenmesi.", Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim Dergisi, 7 (2) pp. 1253-1275 [TR Dizin] DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-25267"> Atalay, T.D., Fırat-Durdukoca, Ş. (2018) "Pedagojik formasyon eğitimi sertifika programına devam eden öğrencilerin teknolojik pedagojik alan bilgilerinin çeşitli değişkenlere göre incelenmesi.", Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim Dergisi, 7 (2) pp. 1253-1275 [TR Dizin] DOI    Atalay, T.D., Fırat-Durdukoca, Ş. (2018) "Pedagojik formasyon eğitimi sertifika programına devam eden öğrencilerin teknolojik pedagojik alan bilgilerinin çeşitli değişkenlere göre incelenmesi.", Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim Dergisi, 7 (2) pp. 1253-1275 [TR Dizin] DOI   
2018 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim Dergisi

An analysis of teacher views on the prestige of teaching profession in Turkey

Link DOI   Fırat-Durdukoca, Ş. (2019) "An analysis of teacher views on the prestige of teaching profession in Turkey", Journal of Education and Training Studies, 7 (1) pp. 125-139 Link DOI  " data-bs-content-id="YazarBilgi-25268"> Fırat-Durdukoca, Ş. (2019) "An analysis of teacher views on the prestige of teaching profession in Turkey", Journal of Education and Training Studies, 7 (1) pp. 125-139 Link DOI   Fırat-Durdukoca, Ş. (2019) "An analysis of teacher views on the prestige of teaching profession in Turkey", Journal of Education and Training Studies, 7 (1) pp. 125-139 Link DOI  
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Journal of Education and Training Studies

Occupational anxiety and self-efficacy levels among prospective teachers

DOI   Fırat-Durdukoca, Ş., Atalay, T.D. (2019) "Occupational anxiety and self-efficacy levels among prospective teachers", International Journal of Evaluation and Research in Education (IJERE), 8 (1) pp. 174-181 DOI  " data-bs-content-id="YazarBilgi-25269"> Fırat-Durdukoca, Ş., Atalay, T.D. (2019) "Occupational anxiety and self-efficacy levels among prospective teachers", International Journal of Evaluation and Research in Education (IJERE), 8 (1) pp. 174-181 DOI   Fırat-Durdukoca, Ş., Atalay, T.D. (2019) "Occupational anxiety and self-efficacy levels among prospective teachers", International Journal of Evaluation and Research in Education (IJERE), 8 (1) pp. 174-181 DOI  
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Journal of Evaluation and Research in Education (IJERE)

Identifying the attitudes and views of social sciences teachers toward values education in Turkey

Link DOI   Fırat-Durdukoca, Ş. (2019) "Identifying the attitudes and views of social sciences teachers toward values education in Turkey", World Journal of Education, 9 (1) pp. 103-117 Link DOI  " data-bs-content-id="YazarBilgi-25270"> Fırat-Durdukoca, Ş. (2019) "Identifying the attitudes and views of social sciences teachers toward values education in Turkey", World Journal of Education, 9 (1) pp. 103-117 Link DOI   Fırat-Durdukoca, Ş. (2019) "Identifying the attitudes and views of social sciences teachers toward values education in Turkey", World Journal of Education, 9 (1) pp. 103-117 Link DOI  
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
World Journal of Education

The identification of students’ metaphorical perceptions about base values in Turkish language curriculum

DOI   Fırat-Durdukoca, Ş., Atalay, T.D. (2019) "The identification of students’ metaphorical perceptions about base values in Turkish language curriculum", Cypriot Journal of Educational Sciences, 4 (1) pp. 124-135 DOI  " data-bs-content-id="YazarBilgi-25272"> Fırat-Durdukoca, Ş., Atalay, T.D. (2019) "The identification of students’ metaphorical perceptions about base values in Turkish language curriculum", Cypriot Journal of Educational Sciences, 4 (1) pp. 124-135 DOI   Fırat-Durdukoca, Ş., Atalay, T.D. (2019) "The identification of students’ metaphorical perceptions about base values in Turkish language curriculum", Cypriot Journal of Educational Sciences, 4 (1) pp. 124-135 DOI  
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Cypriot Journal of Educational Sciences

ÖĞRETMEN ADAYLARINA YÖNELİK “ÜSTBİLİŞSEL FARKINDALIK ÖLÇEĞİ”NİN GELİŞTİRİLMESİ

Link DOI    Fırat-Durdukoca, Ş., Arıbaş, S. (2019) "ÖĞRETMEN ADAYLARINA YÖNELİK “ÜSTBİLİŞSEL FARKINDALIK ÖLÇEĞİ”NİN GELİŞTİRİLMESİ", Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi, 18 (72) pp. 1541-1551 [TR Dizin] Link DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-25273"> Fırat-Durdukoca, Ş., Arıbaş, S. (2019) "ÖĞRETMEN ADAYLARINA YÖNELİK “ÜSTBİLİŞSEL FARKINDALIK ÖLÇEĞİ”NİN GELİŞTİRİLMESİ", Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi, 18 (72) pp. 1541-1551 [TR Dizin] Link DOI    Fırat-Durdukoca, Ş., Arıbaş, S. (2019) "ÖĞRETMEN ADAYLARINA YÖNELİK “ÜSTBİLİŞSEL FARKINDALIK ÖLÇEĞİ”NİN GELİŞTİRİLMESİ", Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi, 18 (72) pp. 1541-1551 [TR Dizin] Link DOI   
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi

İlköğretim öğretmenlerin bazı değişkenlere göre yansıtıcı düşünme düzeyleri ve düşüncelerindeki öğretmen niteliklerinin yansıtıcı öğretmen niteliklerine uygunluğu

  Fırat-Durdukoca, Ş., Demir, M. (2012) "İlköğretim öğretmenlerin bazı değişkenlere göre yansıtıcı düşünme düzeyleri ve düşüncelerindeki öğretmen niteliklerinin yansıtıcı öğretmen niteliklerine uygunluğu", Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 9 (20) pp. 357-374 [TR Dizin]   " data-bs-content-id="YazarBilgi-25274"> Fırat-Durdukoca, Ş., Demir, M. (2012) "İlköğretim öğretmenlerin bazı değişkenlere göre yansıtıcı düşünme düzeyleri ve düşüncelerindeki öğretmen niteliklerinin yansıtıcı öğretmen niteliklerine uygunluğu", Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 9 (20) pp. 357-374 [TR Dizin]    Fırat-Durdukoca, Ş., Demir, M. (2012) "İlköğretim öğretmenlerin bazı değişkenlere göre yansıtıcı düşünme düzeyleri ve düşüncelerindeki öğretmen niteliklerinin yansıtıcı öğretmen niteliklerine uygunluğu", Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 9 (20) pp. 357-374 [TR Dizin]   
2012 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi

Öğretmen adaylarının öğrenme stilleri ile ders çalışma alışkanlıkları arasındaki ilişkinin incelenmesi

  Kaya, A., Bozaslan, H., Fırat-Durdukoca, Ş. (2012) "Öğretmen adaylarının öğrenme stilleri ile ders çalışma alışkanlıkları arasındaki ilişkinin incelenmesi", Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi, 11 (41) pp. 131-146 [TR Dizin]   " data-bs-content-id="YazarBilgi-25275"> Kaya, A., Bozaslan, H., Fırat-Durdukoca, Ş. (2012) "Öğretmen adaylarının öğrenme stilleri ile ders çalışma alışkanlıkları arasındaki ilişkinin incelenmesi", Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi, 11 (41) pp. 131-146 [TR Dizin]    Kaya, A., Bozaslan, H., Fırat-Durdukoca, Ş. (2012) "Öğretmen adaylarının öğrenme stilleri ile ders çalışma alışkanlıkları arasındaki ilişkinin incelenmesi", Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi, 11 (41) pp. 131-146 [TR Dizin]   
2012 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi

Öğretmen Adaylarının Değerlere İlişkin Metaforları

DOI    Demir-Atalay, T., Fırat-Durdukoca, Ş. (2018) "Öğretmen Adaylarının Değerlere İlişkin Metaforları", Ana Dili Eğitimi Dergisi, 6 (4) pp. 894-923 [TR Dizin] DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-25276"> Demir-Atalay, T., Fırat-Durdukoca, Ş. (2018) "Öğretmen Adaylarının Değerlere İlişkin Metaforları", Ana Dili Eğitimi Dergisi, 6 (4) pp. 894-923 [TR Dizin] DOI    Demir-Atalay, T., Fırat-Durdukoca, Ş. (2018) "Öğretmen Adaylarının Değerlere İlişkin Metaforları", Ana Dili Eğitimi Dergisi, 6 (4) pp. 894-923 [TR Dizin] DOI   
2018 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Ana Dili Eğitimi Dergisi

İlköğretim 4. sınıf öğrencilerinin sosyal bilgiler dersine yönelik akademik başarıları üzerinde proje tabanlı öğrenme yaklaşımının etkisi

  Arıbaş, S., Fırat-Durdukoca, Ş. (2010) "İlköğretim 4. sınıf öğrencilerinin sosyal bilgiler dersine yönelik akademik başarıları üzerinde proje tabanlı öğrenme yaklaşımının etkisi", Milli Eğitim, 39 (186) pp. 310-319 [TR Dizin]   " data-bs-content-id="YazarBilgi-25277"> Arıbaş, S., Fırat-Durdukoca, Ş. (2010) "İlköğretim 4. sınıf öğrencilerinin sosyal bilgiler dersine yönelik akademik başarıları üzerinde proje tabanlı öğrenme yaklaşımının etkisi", Milli Eğitim, 39 (186) pp. 310-319 [TR Dizin]    Arıbaş, S., Fırat-Durdukoca, Ş. (2010) "İlköğretim 4. sınıf öğrencilerinin sosyal bilgiler dersine yönelik akademik başarıları üzerinde proje tabanlı öğrenme yaklaşımının etkisi", Milli Eğitim, 39 (186) pp. 310-319 [TR Dizin]   
2010 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Milli Eğitim