img
img
Toplam 27668 kayıt

Türkçe Öğretimi Dersinde Proje Tabanlı Öğrenme Yaklaşımı

DEMİR-ATALAY, T. (2013) "Türkçe Öğretimi Dersinde Proje Tabanlı Öğrenme Yaklaşımı", Ana Dili Eğitimi Dergisi, 53 (76)   DEMİR-ATALAY, T. (2013) "Türkçe Öğretimi Dersinde Proje Tabanlı Öğrenme Yaklaşımı", Ana Dili Eğitimi Dergisi, 53 (76)  
2013 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Ana Dili Eğitimi Dergisi

Türkçe Öğretim Programında Yer Alan Kazanımların Ölçme Değerlendirme Yöntemlerine Göre Sınıflandırılması

TAZEGÜL, D., BANU, Ö. (2013) "Türkçe Öğretim Programında Yer Alan Kazanımların Ölçme Değerlendirme Yöntemlerine Göre Sınıflandırılması", TÜRKİYE SOSYAL ARAŞTIRMALAR DERGİSİ, (0) pp. 11-32 [TR Dizin]   TAZEGÜL, D., BANU, Ö. (2013) "Türkçe Öğretim Programında Yer Alan Kazanımların Ölçme Değerlendirme Yöntemlerine Göre Sınıflandırılması", TÜRKİYE SOSYAL ARAŞTIRMALAR DERGİSİ, (0) pp. 11-32 [TR Dizin]  
2013 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
TÜRKİYE SOSYAL ARAŞTIRMALAR DERGİSİ

Yeni Programa Uygun Etkinliklerle Dil Bilgisi Öğretimi

Sağır, M., DEMİR-ATALAY, T. (2016) "Yeni Programa Uygun Etkinliklerle Dil Bilgisi Öğretimi", Ankara/Türkiye : PEGEM AKADEMİ, ISBN: 9786053183259  Sağır, M., DEMİR-ATALAY, T. (2016) "Yeni Programa Uygun Etkinliklerle Dil Bilgisi Öğretimi", Ankara/Türkiye : PEGEM AKADEMİ, ISBN: 9786053183259 
2016 Araştırma/Bilimsel Kitap (Tez Hariç) SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
PEGEM AKADEMİ

ÖZ DÜZENLEMELİ ÖĞRENME

DEMİR-ATALAY, T., AYDIN-BEYTUR, S. (2014) "ÖZ DÜZENLEMELİ ÖĞRENME", Türkiye : PEGEM AKADEMİ, ISBN: 978-605-364-796-6  DEMİR-ATALAY, T., AYDIN-BEYTUR, S. (2014) "ÖZ DÜZENLEMELİ ÖĞRENME", Türkiye : PEGEM AKADEMİ, ISBN: 978-605-364-796-6 
2014 Araştırma/Bilimsel Kitap (Tez Hariç) SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
PEGEM AKADEMİ

Sosyal Bilgiler Kitaplarında Dil ve Anlatım

DEMİR-ATALAY, T. (2013) "Sosyal Bilgiler Kitaplarında Dil ve Anlatım", Ankara/Türkiye : PEGEM AKADEMİ, ISBN: 9786053645740 Kitap Bölümü DEMİR-ATALAY, T. (2013) "Sosyal Bilgiler Kitaplarında Dil ve Anlatım", Ankara/Türkiye : PEGEM AKADEMİ, ISBN: 9786053645740 Kitap Bölümü
2013 Kitap Bölümü SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
PEGEM AKADEMİ

Dil Bilgisi Öğretimi Sorunları

DEMİR-ATALAY, T. (2019) "Dil Bilgisi Öğretimi Sorunları", I. ULUSLARARASI TÜRK DİLİ VE EDEBİYATI BİLGİ ŞÖLENİ , Erzurum, Türkiye, (Ekim 2019 DEMİR-ATALAY, T. (2019) "Dil Bilgisi Öğretimi Sorunları", I. ULUSLARARASI TÜRK DİLİ VE EDEBİYATI BİLGİ ŞÖLENİ , Erzurum, Türkiye, (Ekim 2019
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
I. ULUSLARARASI TÜRK DİLİ VE EDEBİYATI BİLGİ ŞÖLENİ

“BAĞRI YANIK ÖMER” ADLI ROMANIN ANLAMBİLİMSEL AÇIDAN İNCELENMESİ

DEMİR-ATALAY, T., Sertçelik, Ü. (2019) "“BAĞRI YANIK ÖMER” ADLI ROMANIN ANLAMBİLİMSEL AÇIDAN İNCELENMESİ", AL -FARABI4. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ , (pp. 463-469), Erzurum, Türkiye, (Haziran 2019 DEMİR-ATALAY, T., Sertçelik, Ü. (2019) "“BAĞRI YANIK ÖMER” ADLI ROMANIN ANLAMBİLİMSEL AÇIDAN İNCELENMESİ", AL -FARABI4. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ , (pp. 463-469), Erzurum, Türkiye, (Haziran 2019
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
AL -FARABI4. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ

MUZAFFER İZGÜ’NÜN ‘BÜLBÜL DÜDÜK’ ADLI HİKÂYESİNİNDEĞER AKTARIMI BAKIMINDAN İNCELENMESİ

Yerdelen, D., DEMİR-ATALAY, T. (2019) "MUZAFFER İZGÜ’NÜN ‘BÜLBÜL DÜDÜK’ ADLI HİKÂYESİNİNDEĞER AKTARIMI BAKIMINDAN İNCELENMESİ", AL -FARABI4. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ , (pp. 1160-1173), Erzurum, Türkiye, (Haziran 2019 Yerdelen, D., DEMİR-ATALAY, T. (2019) "MUZAFFER İZGÜ’NÜN ‘BÜLBÜL DÜDÜK’ ADLI HİKÂYESİNİNDEĞER AKTARIMI BAKIMINDAN İNCELENMESİ", AL -FARABI4. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ , (pp. 1160-1173), Erzurum, Türkiye, (Haziran 2019
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
AL -FARABI4. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ

Kağızmanlı Hıfzı’nın Şiirlerinde Söz Varlığı

DEMİR-ATALAY, T., Yerdelen, D. (2018) "Kağızmanlı Hıfzı’nın Şiirlerinde Söz Varlığı", ÖLÜMÜNÜN 100. YILINDA KAĞIZMANLI HIFZIULUSLARARASI SEMPOZYUMU , (pp. 107-108), Kars, Türkiye, (Nisan 2018 DEMİR-ATALAY, T., Yerdelen, D. (2018) "Kağızmanlı Hıfzı’nın Şiirlerinde Söz Varlığı", ÖLÜMÜNÜN 100. YILINDA KAĞIZMANLI HIFZIULUSLARARASI SEMPOZYUMU , (pp. 107-108), Kars, Türkiye, (Nisan 2018
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
ÖLÜMÜNÜN 100. YILINDA KAĞIZMANLI HIFZIULUSLARARASI SEMPOZYUMU

Proje tabanlı öğrenme sürecinde ortaokul öğrencilerinin projeçalışmalarına yönelik görüşlerinin değerlendirilmesi

AYDIN-BEYTUR, S., DEMİR-ATALAY, T., GÖKSU, V. (2018) "Proje tabanlı öğrenme sürecinde ortaokul öğrencilerinin projeçalışmalarına yönelik görüşlerinin değerlendirilmesi", 13. ULUSLARARASI BALKAN EĞİTİM VE BİLİM KONGRESİ. , (Aralık 2018 AYDIN-BEYTUR, S., DEMİR-ATALAY, T., GÖKSU, V. (2018) "Proje tabanlı öğrenme sürecinde ortaokul öğrencilerinin projeçalışmalarına yönelik görüşlerinin değerlendirilmesi", 13. ULUSLARARASI BALKAN EĞİTİM VE BİLİM KONGRESİ. , (Aralık 2018
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
13. ULUSLARARASI BALKAN EĞİTİM VE BİLİM KONGRESİ.

Orta Okul Öğrencilerinin Okuduğunu Anlama Özyeterliklerinin Okuma Tutumlarıyla İlişkisinin İncelenmesi

DEMİR-ATALAY, T. (2018) "Orta Okul Öğrencilerinin Okuduğunu Anlama Özyeterliklerinin Okuma Tutumlarıyla İlişkisinin İncelenmesi", 6. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi (EPOK/ICCI-2018) , (Aralık 2018 DEMİR-ATALAY, T. (2018) "Orta Okul Öğrencilerinin Okuduğunu Anlama Özyeterliklerinin Okuma Tutumlarıyla İlişkisinin İncelenmesi", 6. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi (EPOK/ICCI-2018) , (Aralık 2018
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
6. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi (EPOK/ICCI-2018)

Üniversite Öğrencilerinin Yansıtıcı Günlüklerinden Hareketle Söz Varlığı Üzerine Bir Çalışma

DEMİR-ATALAY, T. (2018) "Üniversite Öğrencilerinin Yansıtıcı Günlüklerinden Hareketle Söz Varlığı Üzerine Bir Çalışma", 6. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi (EPOK/ICCI-2018) , (Aralık 2018 DEMİR-ATALAY, T. (2018) "Üniversite Öğrencilerinin Yansıtıcı Günlüklerinden Hareketle Söz Varlığı Üzerine Bir Çalışma", 6. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi (EPOK/ICCI-2018) , (Aralık 2018
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
6. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi (EPOK/ICCI-2018)

ORTA OKUL ÖĞRENCİLERİNİN YAZMA ÖZYETERLİKLERİ VE YAZIM YANLIŞLARI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN DEĞERLENDİRMESİ

DEMİR-ATALAY, T. (2017) "ORTA OKUL ÖĞRENCİLERİNİN YAZMA ÖZYETERLİKLERİ VE YAZIM YANLIŞLARI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN DEĞERLENDİRMESİ", IX. Uluslararası Dünya Dili Türkçe Sempozyumu , (Kasım 2017 DEMİR-ATALAY, T. (2017) "ORTA OKUL ÖĞRENCİLERİNİN YAZMA ÖZYETERLİKLERİ VE YAZIM YANLIŞLARI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN DEĞERLENDİRMESİ", IX. Uluslararası Dünya Dili Türkçe Sempozyumu , (Kasım 2017
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
IX. Uluslararası Dünya Dili Türkçe Sempozyumu

TÜRKÇE DERS KİTAPLARINDA “KAFKASYA HALK KÜLTÜRÜ” YANSIMALARI

DEMİR-ATALAY, T. (2017) "TÜRKÇE DERS KİTAPLARINDA “KAFKASYA HALK KÜLTÜRÜ” YANSIMALARI", I. Uluslararası Kafkasya Halk Kültürü Kongresi , (Kasım 2017 DEMİR-ATALAY, T. (2017) "TÜRKÇE DERS KİTAPLARINDA “KAFKASYA HALK KÜLTÜRÜ” YANSIMALARI", I. Uluslararası Kafkasya Halk Kültürü Kongresi , (Kasım 2017
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
I. Uluslararası Kafkasya Halk Kültürü Kongresi

ORTA OKUL ÖĞRENCİLERİNİN TÜRKÇE DERSİ AKADEMİK BAŞARILARI VE BAŞARI ALGILARI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ

DEMİR-ATALAY, T. (2017) "ORTA OKUL ÖĞRENCİLERİNİN TÜRKÇE DERSİ AKADEMİK BAŞARILARI VE BAŞARI ALGILARI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ", IX. Uluslararası Dünya Dili Türkçe Sempozyumu , (Kasım 2017 DEMİR-ATALAY, T. (2017) "ORTA OKUL ÖĞRENCİLERİNİN TÜRKÇE DERSİ AKADEMİK BAŞARILARI VE BAŞARI ALGILARI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ", IX. Uluslararası Dünya Dili Türkçe Sempozyumu , (Kasım 2017
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
IX. Uluslararası Dünya Dili Türkçe Sempozyumu

Değer Karakter Eğitimi Bağlamında Çocuk ve Göç

DEMİR-ATALAY, T. (2016) "Değer Karakter Eğitimi Bağlamında Çocuk ve Göç", IlI. ULUSLARARASI ÇOCUK VE GENÇLİK EDEBİYATI SEMPOZYUMU , (pp. 83-103), İstanbul, Türkiye, (Kasım 2016 DEMİR-ATALAY, T. (2016) "Değer Karakter Eğitimi Bağlamında Çocuk ve Göç", IlI. ULUSLARARASI ÇOCUK VE GENÇLİK EDEBİYATI SEMPOZYUMU , (pp. 83-103), İstanbul, Türkiye, (Kasım 2016
2016 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
IlI. ULUSLARARASI ÇOCUK VE GENÇLİK EDEBİYATI SEMPOZYUMU

AZERBAYCAN DİLİ VE EDEBİYATI BÖLÜMÜ ÖĞRENCİLERİNİN YAZMA ÖZYETERLİK İNANÇLARI ÜZERİNE BİR DEĞERLENDİRME

DEMİR-ATALAY, T. (2015) "AZERBAYCAN DİLİ VE EDEBİYATI BÖLÜMÜ ÖĞRENCİLERİNİN YAZMA ÖZYETERLİK İNANÇLARI ÜZERİNE BİR DEĞERLENDİRME", Azerbaycanşinaslık: Geçmişi, Bugünü ve Geleceği Uluslararası Sempozyum , (pp. 45-58), Türkiye, (Kasım 2015 DEMİR-ATALAY, T. (2015) "AZERBAYCAN DİLİ VE EDEBİYATI BÖLÜMÜ ÖĞRENCİLERİNİN YAZMA ÖZYETERLİK İNANÇLARI ÜZERİNE BİR DEĞERLENDİRME", Azerbaycanşinaslık: Geçmişi, Bugünü ve Geleceği Uluslararası Sempozyum , (pp. 45-58), Türkiye, (Kasım 2015
2015 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Azerbaycanşinaslık: Geçmişi, Bugünü ve Geleceği Uluslararası Sempozyum

ORTAOKULDAKİ ÖĞRENCİLERİN KİTAP TERCİHLERİ VE BUKİTAPLARIN OKUNABİLİRLİK DÜZEYLERİ

DEMİR-ATALAY, T., URUN-KARAHAN, B. (2016) "ORTAOKULDAKİ ÖĞRENCİLERİN KİTAP TERCİHLERİ VE BUKİTAPLARIN OKUNABİLİRLİK DÜZEYLERİ", 9. Uluslararası Türkçenin Eğitimi Öğretimi Kurultayı , (Ekim 2016 DEMİR-ATALAY, T., URUN-KARAHAN, B. (2016) "ORTAOKULDAKİ ÖĞRENCİLERİN KİTAP TERCİHLERİ VE BUKİTAPLARIN OKUNABİLİRLİK DÜZEYLERİ", 9. Uluslararası Türkçenin Eğitimi Öğretimi Kurultayı , (Ekim 2016
2016 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
9. Uluslararası Türkçenin Eğitimi Öğretimi Kurultayı

TÜRKÇE ÖĞRETMEN ADAYLARININ OKUMA VE YAZMAETKİNLİKLERİNE YÖNELİK TUTUMLARI KAFKAS ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ

URUN-KARAHAN, B., DEMİR-ATALAY, T. (2016) "TÜRKÇE ÖĞRETMEN ADAYLARININ OKUMA VE YAZMAETKİNLİKLERİNE YÖNELİK TUTUMLARI KAFKAS ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ", 9. Uluslararası Türkçenin Eğitimi Öğretimi Kurultayı , (Ekim 2016 URUN-KARAHAN, B., DEMİR-ATALAY, T. (2016) "TÜRKÇE ÖĞRETMEN ADAYLARININ OKUMA VE YAZMAETKİNLİKLERİNE YÖNELİK TUTUMLARI KAFKAS ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ", 9. Uluslararası Türkçenin Eğitimi Öğretimi Kurultayı , (Ekim 2016
2016 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
9. Uluslararası Türkçenin Eğitimi Öğretimi Kurultayı