Türkçe
Türkçe
English
Anasayfa
Gelişmiş Arama
Akademisyen Arama
Yayın Arama
Proje Arama
Fikri Mülkiyet Arama
Ödül Arama
Tez Arama
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Raporlar ve İstatistikler
İletişim
Giriş
Giriş
Yayın Arama
Prof. Dr.
Doç. Dr.
Dr. Öğr. Üyesi
Öğr. Gör.
Arş. Gör.
Diğer
Toplam 27685 kayıt
Açık-Düşündürücü ve Tarih Temelli Öğretimin Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Bilimin Doğası Anlayışları Üzerindeki Etkisi
GÖKSU, V.
, Aslan, O., Özel, M., Zor, T.Ş. (2016) "
Açık-Düşündürücü ve Tarih Temelli Öğretimin Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Bilimin Doğası Anlayışları Üzerindeki Etkisi
",
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, 13 (34) pp. 313-327
[TR Dizin]
" data-bs-content-id="YazarBilgi-27275">
GÖKSU, V.
, Aslan, O., Özel, M., Zor, T.Ş. (2016) "
Açık-Düşündürücü ve Tarih Temelli Öğretimin Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Bilimin Doğası Anlayışları Üzerindeki Etkisi
",
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, 13 (34) pp. 313-327
[TR Dizin]
GÖKSU, V.
, Aslan, O., Özel, M., Zor, T.Ş. (2016) "
Açık-Düşündürücü ve Tarih Temelli Öğretimin Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Bilimin Doğası Anlayışları Üzerindeki Etkisi
",
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, 13 (34) pp. 313-327
[TR Dizin]
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2016
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Yapılandırmacı Yaklaşımın Öğrencilerin Akademik Başarı veBilgilerinin Kalıcılığı Üzerine Etkisi
Sarıkaya, M., Yıldırım, E.G.,
GÖKSU, V.
, Aka, E.İ. (2010) "
Yapılandırmacı Yaklaşımın Öğrencilerin Akademik Başarı veBilgilerinin Kalıcılığı Üzerine Etkisi
",
İlköğretim Online (elektronik)
, 9 (1) pp. 413-423
[TR Dizin]
" data-bs-content-id="YazarBilgi-27276">
Sarıkaya, M., Yıldırım, E.G.,
GÖKSU, V.
, Aka, E.İ. (2010) "
Yapılandırmacı Yaklaşımın Öğrencilerin Akademik Başarı veBilgilerinin Kalıcılığı Üzerine Etkisi
",
İlköğretim Online (elektronik)
, 9 (1) pp. 413-423
[TR Dizin]
Sarıkaya, M., Yıldırım, E.G.,
GÖKSU, V.
, Aka, E.İ. (2010) "
Yapılandırmacı Yaklaşımın Öğrencilerin Akademik Başarı veBilgilerinin Kalıcılığı Üzerine Etkisi
",
İlköğretim Online (elektronik)
, 9 (1) pp. 413-423
[TR Dizin]
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2010
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
İlköğretim Online (elektronik)
Araştırma Sorgulama ve Doğrulayıcı Laboratuvar Yöntemlerinin Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Başarı, Kavram Yanılgısı ve Epistemolojik İnançları Üzerine Etkisi
DOI
GÖKSU, V.
, Güneş, B. (2019) "
Araştırma Sorgulama ve Doğrulayıcı Laboratuvar Yöntemlerinin Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Başarı, Kavram Yanılgısı ve Epistemolojik İnançları Üzerine Etkisi
",
Trakya Eğitim Dergisi
, 9 (3) pp. 590-611
[TR Dizin]
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-27278">
GÖKSU, V.
, Güneş, B. (2019) "
Araştırma Sorgulama ve Doğrulayıcı Laboratuvar Yöntemlerinin Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Başarı, Kavram Yanılgısı ve Epistemolojik İnançları Üzerine Etkisi
",
Trakya Eğitim Dergisi
, 9 (3) pp. 590-611
[TR Dizin]
DOI
GÖKSU, V.
, Güneş, B. (2019) "
Araştırma Sorgulama ve Doğrulayıcı Laboratuvar Yöntemlerinin Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Başarı, Kavram Yanılgısı ve Epistemolojik İnançları Üzerine Etkisi
",
Trakya Eğitim Dergisi
, 9 (3) pp. 590-611
[TR Dizin]
DOI
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2019
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Trakya Eğitim Dergisi
Project-Based Learning Practices with Secondary School Students
Link
DOI
AYDIN-BEYTUR, S., DEMİR-ATALAY, T.,
GÖKSU, V.
(2018) "
Project-Based Learning Practices with Secondary School Students
",
International Online Journal of Educational Sciences
, 10 (3) pp. 230-242
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-27280">
AYDIN-BEYTUR, S., DEMİR-ATALAY, T.,
GÖKSU, V.
(2018) "
Project-Based Learning Practices with Secondary School Students
",
International Online Journal of Educational Sciences
, 10 (3) pp. 230-242
Link
DOI
AYDIN-BEYTUR, S., DEMİR-ATALAY, T.,
GÖKSU, V.
(2018) "
Project-Based Learning Practices with Secondary School Students
",
International Online Journal of Educational Sciences
, 10 (3) pp. 230-242
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2018
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
International Online Journal of Educational Sciences
Fizik Öğretmenlerinin Görsel Temsil, Pedagojik Süreç Kullanımı ve Not tutturmaya Yönelik Davranışlarının İncelenmesi
Karazeybek, İ.,
GÖKSU, V.
(2021) "
Fizik Öğretmenlerinin Görsel Temsil, Pedagojik Süreç Kullanımı ve Not tutturmaya Yönelik Davranışlarının İncelenmesi
",
14. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi
, (pp. 157), Burdur, Türkiye, (
Mayıs 2021
)
Karazeybek, İ.,
GÖKSU, V.
(2021) "
Fizik Öğretmenlerinin Görsel Temsil, Pedagojik Süreç Kullanımı ve Not tutturmaya Yönelik Davranışlarının İncelenmesi
",
14. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi
, (pp. 157), Burdur, Türkiye, (
Mayıs 2021
)
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2021
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
14. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi
Geleceğin Bilim İnsanları Kendi Projeleri Hakkında Neler Düşünüyorlar?
Aslan, O.,
GÖKSU, V.
, Güneş, B. (2008) "
Geleceğin Bilim İnsanları Kendi Projeleri Hakkında Neler Düşünüyorlar?
",
VIII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi
, Türkiye, (
Ağustos 2008
)
Aslan, O.,
GÖKSU, V.
, Güneş, B. (2008) "
Geleceğin Bilim İnsanları Kendi Projeleri Hakkında Neler Düşünüyorlar?
",
VIII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi
, Türkiye, (
Ağustos 2008
)
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2008
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
VIII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi
Fen bilimleri öğretmen adaylarının ampermetre ve voltmetre kullanımına ilişkin görüşlerinin belirlenmesi.
GÖKSU, V.
(2020) "
Fen bilimleri öğretmen adaylarının ampermetre ve voltmetre kullanımına ilişkin görüşlerinin belirlenmesi.
",
IV. Uluslararası Battalgazi Bilimsel Çalışmalar Kongresi
, (pp. 40), Malatya, (
Mart 2020
)
GÖKSU, V.
(2020) "
Fen bilimleri öğretmen adaylarının ampermetre ve voltmetre kullanımına ilişkin görüşlerinin belirlenmesi.
",
IV. Uluslararası Battalgazi Bilimsel Çalışmalar Kongresi
, (pp. 40), Malatya, (
Mart 2020
)
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2020
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
IV. Uluslararası Battalgazi Bilimsel Çalışmalar Kongresi
Fen bilimleri öğretmenlerinin proje hazırlamaya yönelik görüşlerinin belirlenmesi.
GÖKSU, V.
, Çalışır, Y., Ürey, M., Aydın, M. (2016) "
Fen bilimleri öğretmenlerinin proje hazırlamaya yönelik görüşlerinin belirlenmesi.
",
12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matamatik Eğitimi Kongresi
, (pp. 105), Trabzon, Türkiye, (
Eylül 2016
)
GÖKSU, V.
, Çalışır, Y., Ürey, M., Aydın, M. (2016) "
Fen bilimleri öğretmenlerinin proje hazırlamaya yönelik görüşlerinin belirlenmesi.
",
12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matamatik Eğitimi Kongresi
, (pp. 105), Trabzon, Türkiye, (
Eylül 2016
)
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2016
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matamatik Eğitimi Kongresi
Explaining Teacher Candidates’ Energy Conservation Behaviours by Fundamental Value Orientations, and Nature Relatedness
Şahin, E., SAĞDIÇ, A., Ertepınar, H.,
GÖKSU, V.
(2014) "
Explaining Teacher Candidates’ Energy Conservation Behaviours by Fundamental Value Orientations, and Nature Relatedness
",
1st Eurasian Educational Research Congress
, (pp. 354-355), (
Nisan 2014
)
Şahin, E., SAĞDIÇ, A., Ertepınar, H.,
GÖKSU, V.
(2014) "
Explaining Teacher Candidates’ Energy Conservation Behaviours by Fundamental Value Orientations, and Nature Relatedness
",
1st Eurasian Educational Research Congress
, (pp. 354-355), (
Nisan 2014
)
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2014
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
1st Eurasian Educational Research Congress
Okul Bahçesinde Informal Öğrenme (AğaçlarımızıTanıyor Muyuz?) / Informal Learning In School Garden(Do We Know Our Trees?)
GÖKSU, V.
(2019) "
Okul Bahçesinde Informal Öğrenme (AğaçlarımızıTanıyor Muyuz?) / Informal Learning In School Garden(Do We Know Our Trees?)
",
18. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu
, (pp. 334-337), Antalya, Türkiye, (
Aralık 2019
)
GÖKSU, V.
(2019) "
Okul Bahçesinde Informal Öğrenme (AğaçlarımızıTanıyor Muyuz?) / Informal Learning In School Garden(Do We Know Our Trees?)
",
18. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu
, (pp. 334-337), Antalya, Türkiye, (
Aralık 2019
)
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2019
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
18. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Görsel Temsillere İlişkin Anlayışlarının Değerlendirilmesi
GÖKSU, V.
(2019) "
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Görsel Temsillere İlişkin Anlayışlarının Değerlendirilmesi
",
ERPA International Congresses on Education
, (pp. 65), Sakarya, Türkiye, (
Temmuz 2019
)
GÖKSU, V.
(2019) "
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Görsel Temsillere İlişkin Anlayışlarının Değerlendirilmesi
",
ERPA International Congresses on Education
, (pp. 65), Sakarya, Türkiye, (
Temmuz 2019
)
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2019
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
ERPA International Congresses on Education
Proje Tabanlı Öğrenme Sürecinde Ortaokul Öğrencilerinin Proje Çalışmalarına Yönelik Görüşlerinin Değerlendirilmesi.
AYDIN-BEYTUR, S., DEMİR-ATALAY, T.,
GÖKSU, V.
(2018) "
Proje Tabanlı Öğrenme Sürecinde Ortaokul Öğrencilerinin Proje Çalışmalarına Yönelik Görüşlerinin Değerlendirilmesi.
",
13. Uluslararası Balkan Eğitimi Kongresi
, (pp. 181-192), Edirne, Türkiye, (
Aralık 2018
)
AYDIN-BEYTUR, S., DEMİR-ATALAY, T.,
GÖKSU, V.
(2018) "
Proje Tabanlı Öğrenme Sürecinde Ortaokul Öğrencilerinin Proje Çalışmalarına Yönelik Görüşlerinin Değerlendirilmesi.
",
13. Uluslararası Balkan Eğitimi Kongresi
, (pp. 181-192), Edirne, Türkiye, (
Aralık 2018
)
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2018
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
13. Uluslararası Balkan Eğitimi Kongresi
Gender and Urban Rural Differences in Teacher Candidates’ Nature Relatedness.
Şahin, E., SAĞDIÇ, A., Ertepınar, H.,
GÖKSU, V.
(2014) "
Gender and Urban Rural Differences in Teacher Candidates’ Nature Relatedness.
",
1st Eurasian Educational Research Congress
, (pp. 881-882), İstanbul, Türkiye, (
Nisan 2014
)
Şahin, E., SAĞDIÇ, A., Ertepınar, H.,
GÖKSU, V.
(2014) "
Gender and Urban Rural Differences in Teacher Candidates’ Nature Relatedness.
",
1st Eurasian Educational Research Congress
, (pp. 881-882), İstanbul, Türkiye, (
Nisan 2014
)
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2014
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
1st Eurasian Educational Research Congress
Fizik Ders Kitaplarının Görsel Temsiller Açısından İncelenmesi
GÖKSU, V.
(2019) "
Fizik Ders Kitaplarının Görsel Temsiller Açısından İncelenmesi
",
Ulusal Fizik Eğitimi Kongresi
, (pp. 13), Trabzon, Türkiye, (
Eylül 2019
)
GÖKSU, V.
(2019) "
Fizik Ders Kitaplarının Görsel Temsiller Açısından İncelenmesi
",
Ulusal Fizik Eğitimi Kongresi
, (pp. 13), Trabzon, Türkiye, (
Eylül 2019
)
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2019
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Ulusal Fizik Eğitimi Kongresi
Impact of explicit? Reflective and history based instruction on preservicescience teachers’xx understanding of nature of science
GÖKSU, V.
, Özel, M., Aslan, O. (2014) "
Impact of explicit? Reflective and history based instruction on preservicescience teachers’xx understanding of nature of science
",
International Conference on Education in Mathematics, Science and Technology (ICEMST )
, (
Mayıs 2014
)
GÖKSU, V.
, Özel, M., Aslan, O. (2014) "
Impact of explicit? Reflective and history based instruction on preservicescience teachers’xx understanding of nature of science
",
International Conference on Education in Mathematics, Science and Technology (ICEMST )
, (
Mayıs 2014
)
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2014
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
International Conference on Education in Mathematics, Science and Technology (ICEMST )
İşbirlikli, Bilgisayar ve Doğrulayıcı Laboratuar Yaklaşımlarının Öğretmen Adaylarının ElektrikKonularındaki Başarı ve Kavram Yanılgılarına Etkisi
Akcanca, N., SAKA, T., SUNGUR-ALHAN, S.,
GÖKSU, V.
, KARAÇÖP, A. (2014) "
İşbirlikli, Bilgisayar ve Doğrulayıcı Laboratuar Yaklaşımlarının Öğretmen Adaylarının ElektrikKonularındaki Başarı ve Kavram Yanılgılarına Etkisi
",
XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi.
, Türkiye, (
Eylül 2014
)
Akcanca, N., SAKA, T., SUNGUR-ALHAN, S.,
GÖKSU, V.
, KARAÇÖP, A. (2014) "
İşbirlikli, Bilgisayar ve Doğrulayıcı Laboratuar Yaklaşımlarının Öğretmen Adaylarının ElektrikKonularındaki Başarı ve Kavram Yanılgılarına Etkisi
",
XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi.
, Türkiye, (
Eylül 2014
)
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2014
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi.
Sorgulayici Araştirmaya Dayali Laboratuar Yöntemi ile Doğrulayici Laboratuar Yönteminin Fen ve Teknoloji Öğretmen Adaylarinin Başari, Kavram Yanilgisi ve Epistemolojik İnançlari Üzerine Etkisi.
GÖKSU, V.
, Güneş, B. (2012) "
Sorgulayici Araştirmaya Dayali Laboratuar Yöntemi ile Doğrulayici Laboratuar Yönteminin Fen ve Teknoloji Öğretmen Adaylarinin Başari, Kavram Yanilgisi ve Epistemolojik İnançlari Üzerine Etkisi.
",
X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi.
, Türkiye, (
Haziran 2012
)
GÖKSU, V.
, Güneş, B. (2012) "
Sorgulayici Araştirmaya Dayali Laboratuar Yöntemi ile Doğrulayici Laboratuar Yönteminin Fen ve Teknoloji Öğretmen Adaylarinin Başari, Kavram Yanilgisi ve Epistemolojik İnançlari Üzerine Etkisi.
",
X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi.
, Türkiye, (
Haziran 2012
)
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2012
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi.
Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongrelerindeki Fizik Eğitimi Çalışmalarının Tercih Edilen Genel Temalar ve Çalışılan Fizik Konuları Açısından İçerik Analizi.
GÖKSU, V.
, Çelikkanlı, N.Ö. (2010) "
Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongrelerindeki Fizik Eğitimi Çalışmalarının Tercih Edilen Genel Temalar ve Çalışılan Fizik Konuları Açısından İçerik Analizi.
",
IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi.
, Türkiye, (
Eylül 2010
)
GÖKSU, V.
, Çelikkanlı, N.Ö. (2010) "
Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongrelerindeki Fizik Eğitimi Çalışmalarının Tercih Edilen Genel Temalar ve Çalışılan Fizik Konuları Açısından İçerik Analizi.
",
IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi.
, Türkiye, (
Eylül 2010
)
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2010
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi.
Sınıf Öğretmeni ve Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Alternatif Ölçme ve Değerlendirme Yöntemlerine İlişkin Görüşleri
Özdemir, M.,
GÖKSU, V.
(2008) "
Sınıf Öğretmeni ve Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Alternatif Ölçme ve Değerlendirme Yöntemlerine İlişkin Görüşleri
",
VII. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu
, Türkiye, (
Mayıs 2008
)
Özdemir, M.,
GÖKSU, V.
(2008) "
Sınıf Öğretmeni ve Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Alternatif Ölçme ve Değerlendirme Yöntemlerine İlişkin Görüşleri
",
VII. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu
, Türkiye, (
Mayıs 2008
)
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2008
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
VII. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu
Iğdır yöresindeki koyunlarda Schmallenberg virus enfeksiyonunun belirlenmesi
Link
DOI
Kızıltepe, Ş., Oğuz, F.E., COŞKUN, N., Tarhane, S., Koçak, G.,
YILMAZ, V.
, Uzlu, E. (2023) "
Iğdır yöresindeki koyunlarda Schmallenberg virus enfeksiyonunun belirlenmesi
",
. J Adv VetBio Sci Tech
, 8 (2) pp. 137-142
[TR Dizin]
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-27304">
Kızıltepe, Ş., Oğuz, F.E., COŞKUN, N., Tarhane, S., Koçak, G.,
YILMAZ, V.
, Uzlu, E. (2023) "
Iğdır yöresindeki koyunlarda Schmallenberg virus enfeksiyonunun belirlenmesi
",
. J Adv VetBio Sci Tech
, 8 (2) pp. 137-142
[TR Dizin]
Link
DOI
Kızıltepe, Ş., Oğuz, F.E., COŞKUN, N., Tarhane, S., Koçak, G.,
YILMAZ, V.
, Uzlu, E. (2023) "
Iğdır yöresindeki koyunlarda Schmallenberg virus enfeksiyonunun belirlenmesi
",
. J Adv VetBio Sci Tech
, 8 (2) pp. 137-142
[TR Dizin]
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Veteriner Fakültesi
Klinik Öncesi Bilimler
Veterinerlik Viroloji
Özgeçmiş Sayfası
2023
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
. J Adv VetBio Sci Tech
«
931
932
933
934
935
936
937
938
939
940
»