img
img
Toplam 27643 kayıt

Therapeutic Effect of Melatonin on Antioxidant Levels and Apoptosis in the Liver of Diabetic Rats

Şengül, E., GELEN, V., CAN, İ., Gedikli, S., Özkanlar, S., Karadeniz, A., Şimşek, N., Kara, A. (2015) "Therapeutic Effect of Melatonin on Antioxidant Levels and Apoptosis in the Liver of Diabetic Rats", V.International congress of Molecular Medicine , (Mayıs 2015 Şengül, E., GELEN, V., CAN, İ., Gedikli, S., Özkanlar, S., Karadeniz, A., Şimşek, N., Kara, A. (2015) "Therapeutic Effect of Melatonin on Antioxidant Levels and Apoptosis in the Liver of Diabetic Rats", V.International congress of Molecular Medicine , (Mayıs 2015
2015 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
V.International congress of Molecular Medicine

Therapeutic effect of quercetin on renal function and tissue damage in the obesity induced rats

GELEN, V., Şengül, E., Gedikli, S., Gür, C., Özkanlar, S., Kara, A. (2015) "Therapeutic effect of quercetin on renal function and tissue damage in the obesity induced rats", V.International congress of Molecular Medicine , (Mayıs 2015 GELEN, V., Şengül, E., Gedikli, S., Gür, C., Özkanlar, S., Kara, A. (2015) "Therapeutic effect of quercetin on renal function and tissue damage in the obesity induced rats", V.International congress of Molecular Medicine , (Mayıs 2015
2015 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
V.International congress of Molecular Medicine

Türkiye’deki Ortaöğretim Fen Bilimleri Ders Kitaplarında Yer Alan Bilim İnsanı Profillerinin İncelenmesi

Link   GÖKSU, V., İNALTEKİN, T. (2020) "Türkiye’deki Ortaöğretim Fen Bilimleri Ders Kitaplarında Yer Alan Bilim İnsanı Profillerinin İncelenmesi", Kastamonu Eğitim Dergisi, 28 (2) pp. 977-991 [TR Dizin] Link  " data-bs-content-id="YazarBilgi-27263"> GÖKSU, V., İNALTEKİN, T. (2020) "Türkiye’deki Ortaöğretim Fen Bilimleri Ders Kitaplarında Yer Alan Bilim İnsanı Profillerinin İncelenmesi", Kastamonu Eğitim Dergisi, 28 (2) pp. 977-991 [TR Dizin] Link   GÖKSU, V., İNALTEKİN, T. (2020) "Türkiye’deki Ortaöğretim Fen Bilimleri Ders Kitaplarında Yer Alan Bilim İnsanı Profillerinin İncelenmesi", Kastamonu Eğitim Dergisi, 28 (2) pp. 977-991 [TR Dizin] Link  
2020 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Kastamonu Eğitim Dergisi

PORTFOLYONUN ÖĞRENCILERIN SINAV KAYGILARI ÜZERINE ETKISI

  Aka, E.İ., Yıldırım, E.G., GÖKSU, V., Aydoğdu, M. (2011) "PORTFOLYONUN ÖĞRENCILERIN SINAV KAYGILARI ÜZERINE ETKISI", Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi, 31 (1) pp. 231-246 [TR Dizin]   " data-bs-content-id="YazarBilgi-27264"> Aka, E.İ., Yıldırım, E.G., GÖKSU, V., Aydoğdu, M. (2011) "PORTFOLYONUN ÖĞRENCILERIN SINAV KAYGILARI ÜZERINE ETKISI", Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi, 31 (1) pp. 231-246 [TR Dizin]    Aka, E.İ., Yıldırım, E.G., GÖKSU, V., Aydoğdu, M. (2011) "PORTFOLYONUN ÖĞRENCILERIN SINAV KAYGILARI ÜZERINE ETKISI", Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi, 31 (1) pp. 231-246 [TR Dizin]   
2011 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi

Proje Tabanlı Öğrenme Sürecinin Ortaokul Öğrencilerinin Akademik Öz-Yeterlikleri Ve Motivasyonları Üzerine Etkisinin İncelenmesi

Link DOI    AYDIN-BEYTUR, S., DEMİR-ATALAY, T., GÖKSU, V. (2017) "Proje Tabanlı Öğrenme Sürecinin Ortaokul Öğrencilerinin Akademik Öz-Yeterlikleri Ve Motivasyonları Üzerine Etkisinin İncelenmesi", Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 6 (2) pp. 676-688 [TR Dizin] Link DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-27266"> AYDIN-BEYTUR, S., DEMİR-ATALAY, T., GÖKSU, V. (2017) "Proje Tabanlı Öğrenme Sürecinin Ortaokul Öğrencilerinin Akademik Öz-Yeterlikleri Ve Motivasyonları Üzerine Etkisinin İncelenmesi", Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 6 (2) pp. 676-688 [TR Dizin] Link DOI    AYDIN-BEYTUR, S., DEMİR-ATALAY, T., GÖKSU, V. (2017) "Proje Tabanlı Öğrenme Sürecinin Ortaokul Öğrencilerinin Akademik Öz-Yeterlikleri Ve Motivasyonları Üzerine Etkisinin İncelenmesi", Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 6 (2) pp. 676-688 [TR Dizin] Link DOI   
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik EğitimiKongrelerindeki Fizik Eğitimi Çalışmalarının İçerikAnalizi1

  Kanlı, U., Gülçiçek, Ç., GÖKSU, V., Çelikkanlı, N.Ö., Oktay, Ö., Eraslan, F., Eryılmaz, A., Güneş, B. (2014) "Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik EğitimiKongrelerindeki Fizik Eğitimi Çalışmalarının İçerikAnalizi1", GAZİ ÜNİVERSİTESİ GAZİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 34 (2) pp. 127-153 [TR Dizin]   " data-bs-content-id="YazarBilgi-27271"> Kanlı, U., Gülçiçek, Ç., GÖKSU, V., Çelikkanlı, N.Ö., Oktay, Ö., Eraslan, F., Eryılmaz, A., Güneş, B. (2014) "Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik EğitimiKongrelerindeki Fizik Eğitimi Çalışmalarının İçerikAnalizi1", GAZİ ÜNİVERSİTESİ GAZİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 34 (2) pp. 127-153 [TR Dizin]    Kanlı, U., Gülçiçek, Ç., GÖKSU, V., Çelikkanlı, N.Ö., Oktay, Ö., Eraslan, F., Eryılmaz, A., Güneş, B. (2014) "Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik EğitimiKongrelerindeki Fizik Eğitimi Çalışmalarının İçerikAnalizi1", GAZİ ÜNİVERSİTESİ GAZİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 34 (2) pp. 127-153 [TR Dizin]   
2014 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
GAZİ ÜNİVERSİTESİ GAZİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ

2004-2011 Yılları Arasında Türk Fen Eğitimi Dergisinde Yayınlanan Fizik Eğitimi Çalışmalarının İçerik Analizi

Çelikkanlı, N.Ö., Oktay, Ö., Eraslan, F., Gülçiçek, Ç., GÖKSU, V., Kanlı, U., Eryılmaz, A., Güneş, B. (2013) "2004-2011 Yılları Arasında Türk Fen Eğitimi Dergisinde Yayınlanan Fizik Eğitimi Çalışmalarının İçerik Analizi", Journal of Turkish Science Education, 10 (4) pp. 151-163 [TR Dizin]   Çelikkanlı, N.Ö., Oktay, Ö., Eraslan, F., Gülçiçek, Ç., GÖKSU, V., Kanlı, U., Eryılmaz, A., Güneş, B. (2013) "2004-2011 Yılları Arasında Türk Fen Eğitimi Dergisinde Yayınlanan Fizik Eğitimi Çalışmalarının İçerik Analizi", Journal of Turkish Science Education, 10 (4) pp. 151-163 [TR Dizin]  
2013 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Journal of Turkish Science Education

ÖĞRETMEN ADAYLARININ TEKNOLOJİ KULLANIMINA YATKINLIKDÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ

Link   SAKA, T., ALKAN, M., GÖKSU, V., ALBAYRAK, Ö., SUNGUR-ALHAN, S., Akcanca, N. (2015) "ÖĞRETMEN ADAYLARININ TEKNOLOJİ KULLANIMINA YATKINLIKDÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ", Caucasian Journal of Science, 1 (1) pp. 79-86 Link  " data-bs-content-id="YazarBilgi-27273"> SAKA, T., ALKAN, M., GÖKSU, V., ALBAYRAK, Ö., SUNGUR-ALHAN, S., Akcanca, N. (2015) "ÖĞRETMEN ADAYLARININ TEKNOLOJİ KULLANIMINA YATKINLIKDÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ", Caucasian Journal of Science, 1 (1) pp. 79-86 Link   SAKA, T., ALKAN, M., GÖKSU, V., ALBAYRAK, Ö., SUNGUR-ALHAN, S., Akcanca, N. (2015) "ÖĞRETMEN ADAYLARININ TEKNOLOJİ KULLANIMINA YATKINLIKDÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ", Caucasian Journal of Science, 1 (1) pp. 79-86 Link  
2015 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Caucasian Journal of Science

LİSE ÖĞRENCİLERİNİN BAŞARI HEDEF YÖNELİMLERİ İLE FİZİK ÖĞRENMEYE YÖNELİK AKADEMİK MOTİVASYONLARININ ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ

Genç, G.A., GÖKSU, V. (2019) "LİSE ÖĞRENCİLERİNİN BAŞARI HEDEF YÖNELİMLERİ İLE FİZİK ÖĞRENMEYE YÖNELİK AKADEMİK MOTİVASYONLARININ ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ", Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 19 (44) pp. 307-331   Genç, G.A., GÖKSU, V. (2019) "LİSE ÖĞRENCİLERİNİN BAŞARI HEDEF YÖNELİMLERİ İLE FİZİK ÖĞRENMEYE YÖNELİK AKADEMİK MOTİVASYONLARININ ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ", Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 19 (44) pp. 307-331  
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi

Açık-Düşündürücü ve Tarih Temelli Öğretimin Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Bilimin Doğası Anlayışları Üzerindeki Etkisi

  GÖKSU, V., Aslan, O., Özel, M., Zor, T.Ş. (2016) "Açık-Düşündürücü ve Tarih Temelli Öğretimin Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Bilimin Doğası Anlayışları Üzerindeki Etkisi", Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 13 (34) pp. 313-327 [TR Dizin]   " data-bs-content-id="YazarBilgi-27275"> GÖKSU, V., Aslan, O., Özel, M., Zor, T.Ş. (2016) "Açık-Düşündürücü ve Tarih Temelli Öğretimin Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Bilimin Doğası Anlayışları Üzerindeki Etkisi", Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 13 (34) pp. 313-327 [TR Dizin]    GÖKSU, V., Aslan, O., Özel, M., Zor, T.Ş. (2016) "Açık-Düşündürücü ve Tarih Temelli Öğretimin Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Bilimin Doğası Anlayışları Üzerindeki Etkisi", Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 13 (34) pp. 313-327 [TR Dizin]   
2016 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi

Yapılandırmacı Yaklaşımın Öğrencilerin Akademik Başarı veBilgilerinin Kalıcılığı Üzerine Etkisi

  Sarıkaya, M., Yıldırım, E.G., GÖKSU, V., Aka, E.İ. (2010) "Yapılandırmacı Yaklaşımın Öğrencilerin Akademik Başarı veBilgilerinin Kalıcılığı Üzerine Etkisi", İlköğretim Online (elektronik), 9 (1) pp. 413-423 [TR Dizin]   " data-bs-content-id="YazarBilgi-27276"> Sarıkaya, M., Yıldırım, E.G., GÖKSU, V., Aka, E.İ. (2010) "Yapılandırmacı Yaklaşımın Öğrencilerin Akademik Başarı veBilgilerinin Kalıcılığı Üzerine Etkisi", İlköğretim Online (elektronik), 9 (1) pp. 413-423 [TR Dizin]    Sarıkaya, M., Yıldırım, E.G., GÖKSU, V., Aka, E.İ. (2010) "Yapılandırmacı Yaklaşımın Öğrencilerin Akademik Başarı veBilgilerinin Kalıcılığı Üzerine Etkisi", İlköğretim Online (elektronik), 9 (1) pp. 413-423 [TR Dizin]   
2010 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
İlköğretim Online (elektronik)

Project-Based Learning Practices with Secondary School Students

Link DOI   AYDIN-BEYTUR, S., DEMİR-ATALAY, T., GÖKSU, V. (2018) "Project-Based Learning Practices with Secondary School Students", International Online Journal of Educational Sciences, 10 (3) pp. 230-242 Link DOI  " data-bs-content-id="YazarBilgi-27280"> AYDIN-BEYTUR, S., DEMİR-ATALAY, T., GÖKSU, V. (2018) "Project-Based Learning Practices with Secondary School Students", International Online Journal of Educational Sciences, 10 (3) pp. 230-242 Link DOI   AYDIN-BEYTUR, S., DEMİR-ATALAY, T., GÖKSU, V. (2018) "Project-Based Learning Practices with Secondary School Students", International Online Journal of Educational Sciences, 10 (3) pp. 230-242 Link DOI  
2018 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Online Journal of Educational Sciences

Fizik Öğretmenlerinin Görsel Temsil, Pedagojik Süreç Kullanımı ve Not tutturmaya Yönelik Davranışlarının İncelenmesi

Karazeybek, İ., GÖKSU, V. (2021) "Fizik Öğretmenlerinin Görsel Temsil, Pedagojik Süreç Kullanımı ve Not tutturmaya Yönelik Davranışlarının İncelenmesi", 14. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , (pp. 157), Burdur, Türkiye, (Mayıs 2021 Karazeybek, İ., GÖKSU, V. (2021) "Fizik Öğretmenlerinin Görsel Temsil, Pedagojik Süreç Kullanımı ve Not tutturmaya Yönelik Davranışlarının İncelenmesi", 14. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , (pp. 157), Burdur, Türkiye, (Mayıs 2021
2021 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
14. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi

Geleceğin Bilim İnsanları Kendi Projeleri Hakkında Neler Düşünüyorlar?

Aslan, O., GÖKSU, V., Güneş, B. (2008) "Geleceğin Bilim İnsanları Kendi Projeleri Hakkında Neler Düşünüyorlar?", VIII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Türkiye, (Ağustos 2008 Aslan, O., GÖKSU, V., Güneş, B. (2008) "Geleceğin Bilim İnsanları Kendi Projeleri Hakkında Neler Düşünüyorlar?", VIII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Türkiye, (Ağustos 2008
2008 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
VIII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi

Fen bilimleri öğretmen adaylarının ampermetre ve voltmetre kullanımına ilişkin görüşlerinin belirlenmesi.

GÖKSU, V. (2020) "Fen bilimleri öğretmen adaylarının ampermetre ve voltmetre kullanımına ilişkin görüşlerinin belirlenmesi.", IV. Uluslararası Battalgazi Bilimsel Çalışmalar Kongresi , (pp. 40), Malatya, (Mart 2020 GÖKSU, V. (2020) "Fen bilimleri öğretmen adaylarının ampermetre ve voltmetre kullanımına ilişkin görüşlerinin belirlenmesi.", IV. Uluslararası Battalgazi Bilimsel Çalışmalar Kongresi , (pp. 40), Malatya, (Mart 2020
2020 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
IV. Uluslararası Battalgazi Bilimsel Çalışmalar Kongresi

Fen bilimleri öğretmenlerinin proje hazırlamaya yönelik görüşlerinin belirlenmesi.

GÖKSU, V., Çalışır, Y., Ürey, M., Aydın, M. (2016) "Fen bilimleri öğretmenlerinin proje hazırlamaya yönelik görüşlerinin belirlenmesi.", 12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matamatik Eğitimi Kongresi , (pp. 105), Trabzon, Türkiye, (Eylül 2016 GÖKSU, V., Çalışır, Y., Ürey, M., Aydın, M. (2016) "Fen bilimleri öğretmenlerinin proje hazırlamaya yönelik görüşlerinin belirlenmesi.", 12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matamatik Eğitimi Kongresi , (pp. 105), Trabzon, Türkiye, (Eylül 2016
2016 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matamatik Eğitimi Kongresi

Explaining Teacher Candidates’ Energy Conservation Behaviours by Fundamental Value Orientations, and Nature Relatedness

Şahin, E., SAĞDIÇ, A., Ertepınar, H., GÖKSU, V. (2014) "Explaining Teacher Candidates’ Energy Conservation Behaviours by Fundamental Value Orientations, and Nature Relatedness", 1st Eurasian Educational Research Congress , (pp. 354-355), (Nisan 2014 Şahin, E., SAĞDIÇ, A., Ertepınar, H., GÖKSU, V. (2014) "Explaining Teacher Candidates’ Energy Conservation Behaviours by Fundamental Value Orientations, and Nature Relatedness", 1st Eurasian Educational Research Congress , (pp. 354-355), (Nisan 2014
2014 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
1st Eurasian Educational Research Congress

Okul Bahçesinde Informal Öğrenme (AğaçlarımızıTanıyor Muyuz?) / Informal Learning In School Garden(Do We Know Our Trees?)

GÖKSU, V. (2019) "Okul Bahçesinde Informal Öğrenme (AğaçlarımızıTanıyor Muyuz?) / Informal Learning In School Garden(Do We Know Our Trees?)", 18. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu , (pp. 334-337), Antalya, Türkiye, (Aralık 2019 GÖKSU, V. (2019) "Okul Bahçesinde Informal Öğrenme (AğaçlarımızıTanıyor Muyuz?) / Informal Learning In School Garden(Do We Know Our Trees?)", 18. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu , (pp. 334-337), Antalya, Türkiye, (Aralık 2019
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
18. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu

Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Görsel Temsillere İlişkin Anlayışlarının Değerlendirilmesi

GÖKSU, V. (2019) "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Görsel Temsillere İlişkin Anlayışlarının Değerlendirilmesi", ERPA International Congresses on Education , (pp. 65), Sakarya, Türkiye, (Temmuz 2019 GÖKSU, V. (2019) "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Görsel Temsillere İlişkin Anlayışlarının Değerlendirilmesi", ERPA International Congresses on Education , (pp. 65), Sakarya, Türkiye, (Temmuz 2019
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
ERPA International Congresses on Education