img
Toplam 27075 kayıt

Türkçe Öğretmeni Adaylarının Yazma Kaygıları ile Yazma Alışkanlıkları Arasındaki İlişki

  URUN-KARAHAN, B. (2017) "Türkçe Öğretmeni Adaylarının Yazma Kaygıları ile Yazma Alışkanlıkları Arasındaki İlişki", İTOBİAD, 6 (5) pp. 3065-3075 [TR Dizin]   " data-bs-content-id="YazarBilgi-2518"> URUN-KARAHAN, B. (2017) "Türkçe Öğretmeni Adaylarının Yazma Kaygıları ile Yazma Alışkanlıkları Arasındaki İlişki", İTOBİAD, 6 (5) pp. 3065-3075 [TR Dizin]    URUN-KARAHAN, B. (2017) "Türkçe Öğretmeni Adaylarının Yazma Kaygıları ile Yazma Alışkanlıkları Arasındaki İlişki", İTOBİAD, 6 (5) pp. 3065-3075 [TR Dizin]   
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
İTOBİAD

8. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN OKUMA ALIŞKANLIĞINA YÖNELİK TUTUMLARININ TÜRKÇE DERSİ ÖZ YETERLİK ALIGILARI İLE İLİŞKİSİ

  URUN-KARAHAN, B. (2017) "8. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN OKUMA ALIŞKANLIĞINA YÖNELİK TUTUMLARININ TÜRKÇE DERSİ ÖZ YETERLİK ALIGILARI İLE İLİŞKİSİ", TEKE, 6 (4) pp. 2616-2626 [TR Dizin]   " data-bs-content-id="YazarBilgi-2519"> URUN-KARAHAN, B. (2017) "8. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN OKUMA ALIŞKANLIĞINA YÖNELİK TUTUMLARININ TÜRKÇE DERSİ ÖZ YETERLİK ALIGILARI İLE İLİŞKİSİ", TEKE, 6 (4) pp. 2616-2626 [TR Dizin]    URUN-KARAHAN, B. (2017) "8. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN OKUMA ALIŞKANLIĞINA YÖNELİK TUTUMLARININ TÜRKÇE DERSİ ÖZ YETERLİK ALIGILARI İLE İLİŞKİSİ", TEKE, 6 (4) pp. 2616-2626 [TR Dizin]   
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
TEKE

5 ve 6 Sınıf Öğrencilerinin Okumaya Yönelik Motivasyonlarının Akademik Motivasyonlarıyla İlişkisi Kars İli Örneği

  URUN-KARAHAN, B. (2016) "5 ve 6 Sınıf Öğrencilerinin Okumaya Yönelik Motivasyonlarının Akademik Motivasyonlarıyla İlişkisi Kars İli Örneği", GAZİ ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 36 (2) pp. 211-231 [TR Dizin]   " data-bs-content-id="YazarBilgi-2520"> URUN-KARAHAN, B. (2016) "5 ve 6 Sınıf Öğrencilerinin Okumaya Yönelik Motivasyonlarının Akademik Motivasyonlarıyla İlişkisi Kars İli Örneği", GAZİ ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 36 (2) pp. 211-231 [TR Dizin]    URUN-KARAHAN, B. (2016) "5 ve 6 Sınıf Öğrencilerinin Okumaya Yönelik Motivasyonlarının Akademik Motivasyonlarıyla İlişkisi Kars İli Örneği", GAZİ ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 36 (2) pp. 211-231 [TR Dizin]   
2016 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
GAZİ ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ

ORTAOKUL 6 SINIF ÖĞRENCİLERİNİN DİNLEME BECERİSİFARKINDALIKLARININ ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDANİNCELENMESİ KARS İLİ ÖRNEĞİ

DOI   URUN-KARAHAN, B. (2016) "ORTAOKUL 6 SINIF ÖĞRENCİLERİNİN DİNLEME BECERİSİFARKINDALIKLARININ ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDANİNCELENMESİ KARS İLİ ÖRNEĞİ", Kafkas Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, (0) pp. 107-115 [TR Dizin] DOI  " data-bs-content-id="YazarBilgi-2521"> URUN-KARAHAN, B. (2016) "ORTAOKUL 6 SINIF ÖĞRENCİLERİNİN DİNLEME BECERİSİFARKINDALIKLARININ ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDANİNCELENMESİ KARS İLİ ÖRNEĞİ", Kafkas Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, (0) pp. 107-115 [TR Dizin] DOI   URUN-KARAHAN, B. (2016) "ORTAOKUL 6 SINIF ÖĞRENCİLERİNİN DİNLEME BECERİSİFARKINDALIKLARININ ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDANİNCELENMESİ KARS İLİ ÖRNEĞİ", Kafkas Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, (0) pp. 107-115 [TR Dizin] DOI  
2016 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Kafkas Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi

5 VE 6 SINIF ÖĞRENCİLERİNİN OKUMAYA KARŞI TUTUM VE MOTİVASYONLARININ OKUDUĞUNU ANLAMA BECERİLERİ İLE İLİŞKİSİ

  URUN-KARAHAN, B., TAŞDAN, M. (2016) "5 VE 6 SINIF ÖĞRENCİLERİNİN OKUMAYA KARŞI TUTUM VE MOTİVASYONLARININ OKUDUĞUNU ANLAMA BECERİLERİ İLE İLİŞKİSİ", TEKE, 5 (2) pp. 949-969 [TR Dizin]   " data-bs-content-id="YazarBilgi-2522"> URUN-KARAHAN, B., TAŞDAN, M. (2016) "5 VE 6 SINIF ÖĞRENCİLERİNİN OKUMAYA KARŞI TUTUM VE MOTİVASYONLARININ OKUDUĞUNU ANLAMA BECERİLERİ İLE İLİŞKİSİ", TEKE, 5 (2) pp. 949-969 [TR Dizin]    URUN-KARAHAN, B., TAŞDAN, M. (2016) "5 VE 6 SINIF ÖĞRENCİLERİNİN OKUMAYA KARŞI TUTUM VE MOTİVASYONLARININ OKUDUĞUNU ANLAMA BECERİLERİ İLE İLİŞKİSİ", TEKE, 5 (2) pp. 949-969 [TR Dizin]   
2016 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
TEKE

OKUMA EĞİTİMİ

DEMİR-ATALAY, T., ERDAĞI, S., Durukan, E., Er, O., Şengül, K., URUN-KARAHAN, B. (2018) "OKUMA EĞİTİMİ", Ankara/Türkiye : ANI YAYINCILIK, ISBN: 605170228-8  DEMİR-ATALAY, T., ERDAĞI, S., Durukan, E., Er, O., Şengül, K., URUN-KARAHAN, B. (2018) "OKUMA EĞİTİMİ", Ankara/Türkiye : ANI YAYINCILIK, ISBN: 605170228-8 
2018 Araştırma/Bilimsel Kitap (Tez Hariç) SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
ANI YAYINCILIK

TÜRKÇE ÖĞRETİMİ 1

Özcan, M.F., DEMİR-ATALAY, T., ERDAĞI, S., Azizoğlu, N.İ., Can, F., Bayram, B., Aktan, E.N.K. (2021) "TÜRKÇE ÖĞRETİMİ 1", İstanbul/Türkiye : Kriter Yaınevi, ISBN: 978-625-7669-82-5  Özcan, M.F., DEMİR-ATALAY, T., ERDAĞI, S., Azizoğlu, N.İ., Can, F., Bayram, B., Aktan, E.N.K. (2021) "TÜRKÇE ÖĞRETİMİ 1", İstanbul/Türkiye : Kriter Yaınevi, ISBN: 978-625-7669-82-5 
2021 Araştırma/Bilimsel Kitap (Tez Hariç) SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Kriter Yaınevi

YAZMA EĞİTİMİ

Alyılmaz, S., URUN-KARAHAN, B., Durukan, E., Şahin, N., Can, F., ERDAĞI, S., BARUTCU, T. (2020) "YAZMA EĞİTİMİ", İstanbul/Türkiye : Kriter, ISBN: 9786257033572  Alyılmaz, S., URUN-KARAHAN, B., Durukan, E., Şahin, N., Can, F., ERDAĞI, S., BARUTCU, T. (2020) "YAZMA EĞİTİMİ", İstanbul/Türkiye : Kriter, ISBN: 9786257033572 
2020 Araştırma/Bilimsel Kitap (Tez Hariç) SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Kriter

ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN DİL BİLGİSİNE YÖNELİK TUTUMLARI İLE TÜRKÇE DERSİ BAŞARILARI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ

URUN-KARAHAN, B. (2022) "ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN DİL BİLGİSİNE YÖNELİK TUTUMLARI İLE TÜRKÇE DERSİ BAŞARILARI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ", DÜNYA DİLİ TÜRKÇE , (pp. 167-172), Alanya, Türkiye, (Aralık 2022 URUN-KARAHAN, B. (2022) "ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN DİL BİLGİSİNE YÖNELİK TUTUMLARI İLE TÜRKÇE DERSİ BAŞARILARI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ", DÜNYA DİLİ TÜRKÇE , (pp. 167-172), Alanya, Türkiye, (Aralık 2022
2022 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
DÜNYA DİLİ TÜRKÇE

8. Sınıf Öğrencilerinin Üstbilişsel Yazma Stratejileri Farkındalıkları ve Görüşlerinin İncelenmesi

ERDAĞI, S., URUN-KARAHAN, B. (2018) "8. Sınıf Öğrencilerinin Üstbilişsel Yazma Stratejileri Farkındalıkları ve Görüşlerinin İncelenmesi", 6. ULUSLARARASI EĞİTİM PROGRAMALARI VE ÖĞRETİM KONGRESİ , Kars, Türkiye, (Aralık 2018 ERDAĞI, S., URUN-KARAHAN, B. (2018) "8. Sınıf Öğrencilerinin Üstbilişsel Yazma Stratejileri Farkındalıkları ve Görüşlerinin İncelenmesi", 6. ULUSLARARASI EĞİTİM PROGRAMALARI VE ÖĞRETİM KONGRESİ , Kars, Türkiye, (Aralık 2018
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
6. ULUSLARARASI EĞİTİM PROGRAMALARI VE ÖĞRETİM KONGRESİ

5. ve 6. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN OKUMAYA YÖNELİK TUTUMLARININ DEĞERLENDİRİLMESİ

URUN-KARAHAN, B. (2019) "5. ve 6. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN OKUMAYA YÖNELİK TUTUMLARININ DEĞERLENDİRİLMESİ", 4. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi , (pp. 562-568), Erzurum, Türkiye, (Haziran 2019 URUN-KARAHAN, B. (2019) "5. ve 6. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN OKUMAYA YÖNELİK TUTUMLARININ DEĞERLENDİRİLMESİ", 4. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi , (pp. 562-568), Erzurum, Türkiye, (Haziran 2019
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
4. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi

ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN TÜRKÇE DERSİNE YÖNELİK TUTUMLARININ DEĞERLENDİRİLMESİ

URUN-KARAHAN, B. (2019) "ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN TÜRKÇE DERSİNE YÖNELİK TUTUMLARININ DEĞERLENDİRİLMESİ", 4. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi , (pp. 569-574), Erzurum, Türkiye, (Haziran 2019 URUN-KARAHAN, B. (2019) "ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN TÜRKÇE DERSİNE YÖNELİK TUTUMLARININ DEĞERLENDİRİLMESİ", 4. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi , (pp. 569-574), Erzurum, Türkiye, (Haziran 2019
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
4. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi

Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Konuşmaya Yönelik Öz Yeterlikleri İle İletişim Becerileri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi

URUN-KARAHAN, B. (2019) "Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Konuşmaya Yönelik Öz Yeterlikleri İle İletişim Becerileri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi", 6. Uluslararası Okul Öncesi Eğitimi Kongresi , (pp. 607-613), Kars, Türkiye, (Aralık 2019 URUN-KARAHAN, B. (2019) "Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Konuşmaya Yönelik Öz Yeterlikleri İle İletişim Becerileri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi", 6. Uluslararası Okul Öncesi Eğitimi Kongresi , (pp. 607-613), Kars, Türkiye, (Aralık 2019
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
6. Uluslararası Okul Öncesi Eğitimi Kongresi

OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ OKUMAYA YÖNELİK TUTUMLARI İLE OKUMA ALIŞKANLIKLARI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ

URUN-KARAHAN, B. (2019) "OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ OKUMAYA YÖNELİK TUTUMLARI İLE OKUMA ALIŞKANLIKLARI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ", 6. Uluslararası Okul Öncesi Eğitimi Kongresi , (pp. 602-606), Kars, Türkiye, (Aralık 2019 URUN-KARAHAN, B. (2019) "OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ OKUMAYA YÖNELİK TUTUMLARI İLE OKUMA ALIŞKANLIKLARI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ", 6. Uluslararası Okul Öncesi Eğitimi Kongresi , (pp. 602-606), Kars, Türkiye, (Aralık 2019
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
6. Uluslararası Okul Öncesi Eğitimi Kongresi

ÖĞRETMEN ADAYLARININ İLETİŞİM BECERİLERİ İLE İLGİLİ BİR İNECELEME

URUN-KARAHAN, B., AYDIN-BEYTUR, S. (2018) "ÖĞRETMEN ADAYLARININ İLETİŞİM BECERİLERİ İLE İLGİLİ BİR İNECELEME", 5. ULUSLARARASI MULİDİSİPLİNER ÇALIŞMALAR SEMPOZYUMU , (pp. 35-41), Ankara, Türkiye, (Aralık 2018 URUN-KARAHAN, B., AYDIN-BEYTUR, S. (2018) "ÖĞRETMEN ADAYLARININ İLETİŞİM BECERİLERİ İLE İLGİLİ BİR İNECELEME", 5. ULUSLARARASI MULİDİSİPLİNER ÇALIŞMALAR SEMPOZYUMU , (pp. 35-41), Ankara, Türkiye, (Aralık 2018
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
5. ULUSLARARASI MULİDİSİPLİNER ÇALIŞMALAR SEMPOZYUMU

ÖĞRETMEN ADAYLARININ ZAMAN YÖNETİMİ İLE AKADEMİK BAŞARILARI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ

URUN-KARAHAN, B., AYDIN-BEYTUR, S. (2018) "ÖĞRETMEN ADAYLARININ ZAMAN YÖNETİMİ İLE AKADEMİK BAŞARILARI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ", 5. ULUSLARARASI MULTİDİSİPLİNER ÇLIŞMALAR SEMPOZYUMU , (pp. 3-9), Ankara, Türkiye, (Aralık 2018 URUN-KARAHAN, B., AYDIN-BEYTUR, S. (2018) "ÖĞRETMEN ADAYLARININ ZAMAN YÖNETİMİ İLE AKADEMİK BAŞARILARI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ", 5. ULUSLARARASI MULTİDİSİPLİNER ÇLIŞMALAR SEMPOZYUMU , (pp. 3-9), Ankara, Türkiye, (Aralık 2018
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
5. ULUSLARARASI MULTİDİSİPLİNER ÇLIŞMALAR SEMPOZYUMU

Ortaokul Öğrencilerinin Okula Yönelik Motivasyonlarının Akademik Motivasyonları İle İlişkisinin İncelenmesi

URUN-KARAHAN, B., TAŞDAN, M. (2018) "Ortaokul Öğrencilerinin Okula Yönelik Motivasyonlarının Akademik Motivasyonları İle İlişkisinin İncelenmesi", 6. ULUSLARARSI EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİMİ KONGRESİ , Kars, Türkiye, (Aralık 2018 URUN-KARAHAN, B., TAŞDAN, M. (2018) "Ortaokul Öğrencilerinin Okula Yönelik Motivasyonlarının Akademik Motivasyonları İle İlişkisinin İncelenmesi", 6. ULUSLARARSI EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİMİ KONGRESİ , Kars, Türkiye, (Aralık 2018
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
6. ULUSLARARSI EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİMİ KONGRESİ

Ortaokul Öğrencilerinin Yazmaya Yönelik Tutumlarının Yazma Öz Yeterlikleriyle İlişkisinin İncelenmesi

URUN-KARAHAN, B. (2018) "Ortaokul Öğrencilerinin Yazmaya Yönelik Tutumlarının Yazma Öz Yeterlikleriyle İlişkisinin İncelenmesi", 6. ULUSLARARASI EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM KONGRES , Kars, Türkiye, (Aralık 2018 URUN-KARAHAN, B. (2018) "Ortaokul Öğrencilerinin Yazmaya Yönelik Tutumlarının Yazma Öz Yeterlikleriyle İlişkisinin İncelenmesi", 6. ULUSLARARASI EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM KONGRES , Kars, Türkiye, (Aralık 2018
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
6. ULUSLARARASI EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM KONGRES

Ortaokul Öğrencilerinin Konuşma Becerisine Yönelik Tutumlarının Konuşma Kaygıları ile İlişkisinin İncelenmesi

URUN-KARAHAN, B. (2018) "Ortaokul Öğrencilerinin Konuşma Becerisine Yönelik Tutumlarının Konuşma Kaygıları ile İlişkisinin İncelenmesi", 6. ULUSLARARSI EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİ KONGRESİ , Kars, Türkiye, (Aralık 2018 URUN-KARAHAN, B. (2018) "Ortaokul Öğrencilerinin Konuşma Becerisine Yönelik Tutumlarının Konuşma Kaygıları ile İlişkisinin İncelenmesi", 6. ULUSLARARSI EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİ KONGRESİ , Kars, Türkiye, (Aralık 2018
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
6. ULUSLARARSI EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİ KONGRESİ